Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0514-5574-7784-8786
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№727-855-20/КП від 07.10.2020
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 311+009 – км 315+766, Житомирська область»
Код проектної документації
PD01:7787-9248-1167-9544 Зміни №2 №29П від 2019-05-06 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:0514-5574-7784-8786
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, Розділ організація будівництва, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.05.2020 184806.857 141084.976 72.543 43649.338

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.10.2020 177926.477 129982.073 61.494 47882.91

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Житомирська обл. , автомобільна дорога загального користування державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 311+009 – км 315+766 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ (03451526)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7787-9248-1167-9544
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
06.05.2019
Номер проектної документації
29П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 727-855-20/КП від «07» жовтня 2020 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 311+009 – км 315+766,  Житомирська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Житомирській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 03164, місто Київ, вулиця Осіння, будинок 33, секція 5, офіс 492.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 728-1908-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання на проектування від 25.03.2019 року №6-4/19, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-       доповнення №1 до завдання на проектування, погодженого та затвердженого замовником будівництва;

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного             ТОВ «Інженерні вишукування» у 2019 році;

-       інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «НВП «Українська геодезична компанія» у 2019 році;

-       актів обстеження існуючого дорожнього одягу, існуючих водопропускних труб, існуючих дорожніх знаків, існуючого огородження, затвердженого 26.06.2020 року Службою автомобільних доріг у Житомирській області;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Інтенсивність руху приведена до легкового автотранспорту в межах даної ділянки дороги складає 5700 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на    2040 р. складе 9020 авт./добу.

Початок проектної ділянки дороги ПК 3110+09 відповідає експлуатаційному км 311+009 автомобільної дороги Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка. Кінець проектної ділянки дороги ПК 3157+66 відповідає експлуатаційному км 315+766 автомобільної дороги Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка. Загальна довжина ділянки складає 4,757 км.

У плані ділянка дороги має 3 кути повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої складає 450 м. На горизонтальних кривих в залежності від радіусів передбачено перехідні криві та розширення проїзної частини, а також улаштування віражів. У поздовжньому профілі ділянка дороги має найбільший поздовжній ухил – 53,2 ‰; найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м; найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2100 м.

Земляне полотно проходить у насипі, крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках, де передбачається бар’єрне огородження, – 1:1,75.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з існуючих узбіч та укосів на глибину 10 см. Укоси земляного полотна укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Поверхневий водовідвід від земляного полотна забезпечується рельєфом місцевості, водоскидами, мережею дощової каналізації на ділянці ПК 3109 + 01 – ПК 3110+09, водовідвідними канавами та залізобетонними трубами. На даній ділянці капітального ремонту знаходиться 5 існуючих залізобетонних труб під основою дорогою – ПК 3114+53 (Ø 1,0 м), ПК 3122+28 (Ø 1,0 м), ПК 3125+30 (3,0 × 2,5 м), ПК 3145+72 (Ø 1,0 м), ПК 3148+13 (1,0 м). Водопропускні труби на ПК 3114+53, ПК 3145+72, ПК 3148+13 продовжуються у зв’язку зі збільшенням ширини земляного полотна. Існуюча прямокутна труба отвором 3,0×2,5 м на ПК 3125+30 перевлаштовується у зв’язку з її незадовільним технічним станом та необхідністю поширення та збільшення отвору. Влаштовується нова залізобетонна прямокутна труба, отвором 4,0 × 2,5 м.

Основні параметри дороги:

ширина проїзної частини – 7,5 м;

ширина узбіччя – 3,75 м;

ширина укріплених смуг – 0,5 м;

поперечний ухил проїзної частини – 25 ‰ (за виключенням ділянок влаштування віражів);

поперечний ухил узбіч – 50 ‰.

Конструкції дорожнього одягу прийняті в результаті розрахунків і техніко-економічного порівняння та погодження зі Службою автомобільних доріг в Житомирській області, Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) та секцією № 5 ДП ‹‹ДерждорНДІ››.

Існуючий дорожній одяг представлений шарами:

асфальтобетон – 0,03 – 0,05 м;

щебінь – 0,25 – 0,42 м.

За визначеними факторами оцінки стану дорожнього одягу існуючий асфальтобетон фрезерується на всій площі покриття середньою глибиною 4 см.

Тип № 1. Конструкція дорожнього одягу на посиленні

щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 5 см;

розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

АСГ. Кр. Щ. А1. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 12 см;

розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2;

щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом до марки матеріалу М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 15 см;

вирівнюючий шар зі щебенево-піщаної суміші С-9, згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013 (мін. 6 см) – сер. 11 см;

існуючий дорожній одяг (асфальтобетонне покриття після фрезерування).

Тип № 2. Конструкція дорожнього одягу на поширені

щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА – 20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 5 см;

розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

АСГ. Кр. Щ. А1. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 12 см;

розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2;

щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом до марки матеріалу М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 15 см;

вирівнюючий шар зі щебенево-піщаної суміші С-9, згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013 (мін. 6 см) – сер.11 см;

щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 21 см;

пісок природний з коефіцієнтом фільтрації понад 0,5 м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 20 см.

Тип № 3. Конструкція нового дорожнього одягу

щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 5 см;

розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

АСГ. Кр. Щ. А1. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 12 см;

розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2;

щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом до марки матеріалу М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 15 см;

щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 21 см;

- пісок природний з коефіцієнтом фільтрації понад 0,5 м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 20 см.

Робочим проектом передбачено 3 примикання в одному рівні, та 4 автобусні зупинки з відповідним облаштуванням.

Від посадкових майданчиків автобусних зупинок за напрямком основних потоків пасажирів влаштовуються тротуари, шириною 1,5 м.

Для гарантування безпеки руху та орієнтування водіїв робочим проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, металевого оцинкованого бар’єрного огородження, напрямних стовпчиків, нанесення дорожньої розмітки.

У процесі експертизи робочий проект доповнено уточненням окремих рішень, обсягів робіт, витрат та розрахунків.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та каналізації робочим проектом не передбачено.

Існуюча водопропускна труба отвором 3,0х2,5 м на ПК 3095+48, робочим проектом перевлаштовується на нову, залізобетонну прямокутну трубу, отвором 4,0х2,5 м.

Робочим проектом передбачено водовідведення за рахунок поздовжніх та поперечних ухилів та відкритих лотків, для відведення води за межі земляного полотна. На укосах влаштовуються телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу або гасника в кюветі.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Капітальним ремонтом передбачається влаштування автономного освітлення пішохідних переходів біля примикань доріг загального користування.

Розміщення світлодіодних світильників передбачено на консольних опорах.

Опора передбачає розміщення на консольній частині світлодіодних світильників, а на верхівці – встановлення обладнання автономного живлення.

Вмикання освітлення передбачено в темний час.

Існуючі інженерні мережі не потрапляють в зону виконання капітального ремонту ділянки автомобільної дороги.

 

 

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ 13 «Оцінка впливу на навколишнє середовище», де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Загальна довжина ділянки траси, що ремонтується, становить 4,757 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюватиметься.

На соціальне та техногенне середовище вплив відсутній.

 

Організація будівництва

 

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги з поновленням дорожнього покриття та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт. Довжина ділянки дороги, що підлягає капітальному ремонту, складає 4,757 км.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання капітального ремонту, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми. На період  капітального ремонту почергово закривається одна зі смуг для руху транспортних засобів.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Передбачені заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Тривалість капітального ремонту дороги становить 12 місяців, включаючи підготовчий період. Роботи виконують 38 будівельників.

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Захист від шуму

 

За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатності персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «14» травня 2020 року, складала 184 806.857 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 141 084.976 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 72.543 тис. грн., інші витрати –                     43 649.338 тис. грн. Зворотні суми – 172,163  тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «07» жовтня      2020 року складає 177 926.477 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –           129 982.073 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 61.494 тис. грн., інші витрати – 47 882.910 тис. грн. Зворотні суми - 170,288 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

Головний експерт проекту

                     

 ____________________  Д.В. Михайловський

             (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

___________________________     С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

_______________________       Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

_________________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 

________________________          С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

      _______________________         С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

__________________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

_____________________       І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

        

 

_____________________     В.В. Савйовський

(підпис)                     (П.І.Б.)

 

 


Розділи