1 редакція від 06.12.2021 2 редакція від 16.12.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2815-4855-1409-0077
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№3636/е/18 від 29.03.2019
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - КПП «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт» км 112+714 – км 115+714, Чернівецька область (Коригування)
Код проектної документації
PD01:4205-9795-4465-1457 Зміни №2 №43 від 2017-01-23 (видав ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"-"ЗАХІДДІПРОШЛЯХ") / Наявні експертизи: EX01:2815-4855-1409-0077
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл. , Чернівецька область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (22843868)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Інформацію не зазначено

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4205-9795-4465-1457
Орган, що видав
ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"-"ЗАХІДДІПРОШЛЯХ" (26308250)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проєктні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
23.01.2017
Номер проектної документації
43
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект (об’єкт № 43), виконано Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор», Львівська філія «Західдіпрошлях» (юридична адреса: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого,54; головний інженер проекту – Бей І.Г., кваліфікаційний сертифікат серії АР №000684, виданий Архітектурно-будівельною атестаційною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2012, у 2018р. на підставі:

- завдання на проектування, виданого Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області;

- натурного обстеження виконаного ТОВ «НВП «Тріада» у 2017 році;

- матеріалів інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань виконаних у 2017 році.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочий проект «Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги місцевого значення Т-26-01 Чернівці - Вижниця - Путила - КПП «Руська» км 121+000 - км 124+000, Чернівецька область (додатково до висновку Галузевої служби «Укрдорекспертиза»  № 181 від 25.10.00) розглянуто:

-   у 2007 році Галузевою службою «Укрдорекспертиза» та видано позитивний висновок №85 від 12.11.2007.

Згідно наказу Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області від 06 березня 2008 року №14 «Про затвердження проектно-кошторисної документації» у зв’язку із зміною класифікації доріг, вищезгадана ділянка дороги відповідає наступній адресі: автомобільна дорога місцевого значення Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - КПП «Руська» км 112+714-км115+714.

Згідно довідки Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області від 22.11.2018 №1452 автомобільна дорога місцевого значення Т-26-01 Чернівці - Вижниця - Путила - КПП «Руська» отримала назву автомобільної дороги державного значення.

 

Існуюча ділянка автомобільної дороги розташована в межах Путильського району Чернівецької області.

Початок проектованої ділянки відповідає км 112+560,46 кінець – км 115+572,16 автомобільної дороги державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – КПП «Руська».

Ділянка автомобільної дороги запроектована за параметрами автомобільної дороги IV технічної категорії з розрахунковою швидкістю руху 50 км/год (за виключення окремих ділянок на яких неможливо забезпечити нормативні параметри у зв’язку з умовами існуючої забудови).

На ділянці проектування розташовано п’ять мостів, три з яких перебувають в аварійному стані.

Коригуванням робочого проекту передбачено:

· приведення параметрів автомобільної дороги та мостів до вимог діючих нормативних документів;

· капітальний ремонт мостів на ПК13+90,8 та ПК14+89,5;

· ремонт опорних зон залізобетонних балок прогонової будови моста на ПК20+91,3;

· влаштування тротуарів;

· влаштування зовнішнього електроосвітлення;

· влаштування технічних засобів організації дорожнього руху.

 

Згідно з дорожньо-кліматичним районуванням території України ділянка проектування відноситься до зони У - IV.

У відповідності до архітектурно-будівельного кліматичного районування території України проектування вишукувань розташована в межах ІIІ-А кліматичного району.

Абсолютний мінімум температури – мінус 26оС

Абсолютний максимум температурі - +27оС.

Відносна вологість повітря – 75 %

Кількість опадів за рік – 655 мм.

Середня швидкість вітру у січня – 7 м/с.

Нормативна глибина сезонного промерзання ґрунту розрахована згідно до вимог   ДБН В.2.1- 10-2009 [3] становить:

0,95 м – суглинків та глин

1,16 м – супісків і пісків пилуватих та дрібних

1,24 м – пісків гравіюватих, крупних та середньої крупності

1,39 м – великоуламкові ґрунти.

 

За результатами буріння свердловин, лабораторних досліджень та архівних матеріалів, із врахуванням віку, генезису, фізико-механічних властивостей, згідно           ДСТУ Б. В. 2. 1 - 2 - 96 «Ґрунти. Класифікація», ДСТУ Б. В. 2. 1 - 5 - 96 «Ґрунти. Методи статистичної обробки результатів випробовувань» виділено наступні інженерно-геологічні елементи (ІГЕ).

ІГЕ-1 - насипний ґрунт - гравій галька щебінь у піщаному заповнювачі, що перекритий шаром асфальту;

ІГЕ-2 - насипні ґрунти - суглинок тугопластичний важкий із домішками гальки та валунів пісковику коричневий;

ІГЕ-3 - відклади карпатського флішу - пісковики, аргіліти.

 

План траси

Згідно із завданням на проектування ділянка проектування належать ІV технічної категорії.

Початок проектованої ділянки відповідає км 112+560,46 кінець – км 115+572,16 автомобільної дороги державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – КПП «Руська».

Ділянка проектування проходить в межах Путильського району Чернівецької області.

Параметри проектованої ділянки відповідають вимогам ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги».

Траса проектування прокладена з врахуванням існуючих рельєфу та забудови. План ділянки дороги запроектовано для розрахункової швидкості 50 км/год, за виключенням окремих ділянок, на яких неможливо забезпечити розрахункову швидкість руху. На цих ділянках обмежується швидкість руху шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків.

Ділянка проектування має 32 кути повороту.

Основні технічні параметри траси:

найменший радіус кривої у плані                - 65 м .

мінімальний радіус випуклої кривої           - 500 м.

мінімальний радіус увігнутої кривої           - 500 м.

найбільший поздовжній ухил                      - 67 ‰.

 

Проектом капітального ремонту мостів на ПК13+90,8 та ПК14+89,5 передбачено влаштування тимчасової дороги на період виконання будівельних робіт.

 

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроектований, згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015. Чорну лінію поздовжнього профілю побудовано на основі даних плану траси, матеріалів технічних вишукувань, даних тахеометричної зйомки, пікетажної розбивки, характерних точок між пікетами.

Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Ухили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.

Видимість в поздовжньому профілі для розрахункових швидкостей забезпечена.

Поперечні ухили проїзної частин становлять від 25 до 52 ‰, тротуарів – 20 ‰ в бік проїзної частини.

Проектом передбачено відведення зливових вод за допомогою поздовжніх та поперечних ухилів, бетонних лотків, водоскидів з залізобетонних телескопічних лотків та існуючих водопропускних труб.

Земляне полотно

Земляне полотно запроектоване з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних умов району прокладання траси з вимогами, ДБН В.2.3-4:2015.

Для будівництва насипу земполотна передбачається використання ґрунту з кар’єру, що розташований в с. Іспас.

Параметри поперечних та поздовжніх профілів ділянки проектування наведені в комплекті креслень АД.

Проектом передбачено укріплення укосів земполотна засівом багаторічних трав по шару родючого ґрунту.

Дорожній одяг

Категорія дороги – ІV;

Розрахункове навантаження – А3 (100 кН на вісь; p=0,6 МПа; Dн=32,6 см; Dд=37,1 см);

Розрахункова інтенсивність – Np=250 авт./добу;

Область будівництва – Чернівецька;

Ґрунт земполотна – суглинок важкий, пилуватий Eгр=81 МПа

Дорожньо-кліматична зона – У-ІV;

Термін служби дорожнього одягу – 13 років.

 

Для подальшого проектування приймається конструкція дорожнього одягу:

- природна піщана-гравійна суміш за ДСТУ Б В.2.7-203:2009 товщ. 0,18 м;

- щебенево-піщана суміш С-7 ДСТУ Б В. 2.7-30-95 товщ. 0,15 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з витратою 1,6 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.Б.НП.ІІ. БНД 90/130 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщ. 0,1 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з витратою 0,6 л/м2;

- асфальтобетон АCГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 60/90 ДСТУ Б.В 2.7 -119-2011 товщ. 0,05 м.

Тротуари:

- щебенева підготовка товщ. 0,1 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з витратою 1,6 л/м2;

- асфальтобетон АCГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 60/90  ДСТУ Б.В 2.7 -119-2011товщ. 0,04 м.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за допомогою поперечного і поздовжнього ухилів проїзної частини, водовідвідних лотків, кюветів з подальшим скидом в існуючі водопропускні труби.

 

Штучні споруди

На ділянці проектування розташовано 5 мостів:

- ПК10+33 (існуючий залізобетонний міст довжиною 45,6 м);

- ПК13+90,8 (проектований залізобетонний міст довжиною 24,1 м);

- ПК14+89,5 (проектований залізобетонний міст довжиною 21,1 м);

- ПК16+79,6 (існуючий залізобетонний міст довжиною 33,1 м);

- ПК20+91,3 (існуючий залізобетонний міст довжиною 14,1 м).

На ділянці проектування розташовано 11 водопропускних труб.

Проектом передбачається прочищення існуючих водопропускних труб та подовження двох труб.

 

Існуючі мости на ПК13+90,8, ПК14+89,5 та ПК20+91,3 перебувають в аварійному стані.

Під час будівельних робіт на мостах ПК13+90,8 та ПК14+89,5 проектом передбачається влаштування тимчасової об’їзної дороги. Роботи пов’язані з ремонтом моста на ПК20+91,3 передбачається виконати з почерговим перекриттям руху по смугах руху.

Технічні параметри існуючого моста на ПК13+90,8

·         повна довжина моста: 26,60 м;

·         габарит: Г-7,15 м;

·         геометрична схема моста: 3х8,65 м;

·         статична схема моста: балочна, розрізна, трьох прогонова;

·         розрахункова величина прогону – 8,40 м;

·         прогонова будова – монолітні залізобетонні балки таврового перерізу без діафрагм;

·         розрахункове проектне навантаження Н-30 та НК-80;

·         опори проміжні (1, 2,): масивні опори стінки, кам’яні з залізобетонними насадками;

·         берегові опори (0, 3) – масивні кам’яні з залізобетонною (опора №0) та кам’яною (опора №3) насадками, не обсипні, з зворотними крилами;

·         міст розташований на прямій в плані та з ухилом 17 ‰ у поздовжньому профілі.

·         кут перетину перешкоди – 63о18’.

Прогонова будова існуючого моста на ПК13+90,8

Прогонову будова моста виконано із збірно-монолітних залізобетонних балок таврового перерізу. В поперечному перерізі розташовано п’ять балок з шириною ребра 0,18-0,20 м. Відстань між балками становить 1,58-1,72 м. Висота головних балок 0,72 м. Балки об’єднані між собою монолітними ділянками. Статична схема моста – розрізна, балочна. Тротуари відсутні.

Опори та опорні частини існуючого моста на ПК13+90,8

Берегові опори моста – масивні кам’яні з залізобетонною (опора № 0) та кам’яною (опора № 3) насадками, не обсипні, з зворотними крилами. Розмір масивної частини опор 3,40х9,48 м, висота опор складає 2,7-3,4 м. Насадка довжиною 8,52 м та висотою 0,50 м.

Проміжні опори – масивні опори стінки, кам’яні з залізобетонними насадками. Розміри масивної частини опор 2,74х10,16 м, висота опор складає 2,59-3,10 м. Насадка довжиною 8,91 м та висотою 0,50 м.

Балки прогонової будови оперті на насадки через металеві опорні частини.

Мостове полотно існуючого моста на ПК13+90,8

Габарит моста – Г – 7,15 м. Мостове полотно складається з проїзної частини та монолітних парапетів. Покриття проїзної частини асфальтобетонне. Перильне огородження – залізобетонне з металевим заповненням висотою 0,89 м. Парапетне огородження монолітне залізобетонне висотою 0,32-0,46 м.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за допомогою повздовжніх та поперечних ухилів. Деформаційні шви відсутні.

Стан прогонової будови існуючого моста на ПК13+90,8

При візуальному обстеженні конструкцій прогонової будови моста відмічено: вертикальні та похилі тріщини в ребрах окремих балок; горизонтальну тріщину у вузлі стінки і полички балки; руйнування захисного шару бетону з оголенням та корозією арматури в стиках між балками, та поличок крайніх балок; сколи бетону, оголення та корозія арматури в приопорних зонах балок; замокання торців балок; сліди вилуговування бетону балок в окремих місцях.

Міцність бетону визначали на боковій грані стінки балки. Бетон балок відповідає класу В12,5-В20.

Стан опор та опорних частин існуючого моста на ПК13+90,8

Берегові опори № 0, № 3 – масивні кам’яні з залізобетонною (опора № 0) та кам’яною (опора № 3) насадками, не обсипні, з зворотними крилами.

Проміжні опори №1, №2, – масивні опори стінки, кам’яні з залізобетонними насадками.

Всі опори побудовані у 1973 році.

Поверхні всіх опор піддаються постійному замоканню через зазори між балками прогонової будови, що негативно впливає на їх довговічність.

В насадці опори № 2 відмічено похилу тріщину в місці опирання балки Б-1.

На всіх опорах відмічені незначні руйнування швів у кам’яній кладці у виді викришування в окремих місцях.

Опорні частини прогонових будов – металеві. На поверхнях опорних частин відмічена виразкова корозія.

Стан проїзної частини існуючого моста на ПК13+90,8

Покриття проїзної частини асфальтобетонне. На значній площі покриття руйнується. Поперечний профіль порушений.

Відмічено накопичення сміття та бруду вздовж парапету шириною до 1,0 м, в окремих місцях ростуть кущі. По всій довжині моста зафіксовано наноси щебеню з підходу за мостом.  Тротуари відсутні.

З лівого боку моста над прогонами 1-2 (частково) та 2-3 парапетне огородження зруйноване, на його місці встановлено фундаментний блок.

Перильне огородження – залізобетонне з металевим заповненням. З лівого боку моста перильне огородження зруйноване, за винятком двох секцій. З правої сторони – перильне огородження частково зруйноване і втратило стійкість.

 

Технічні параметри існуючого моста на ПК14+89,5

·         повна довжина моста: 33,84 м;

·         габарит: Г-7,08 м;

·         геометрична схема моста: 16,88+16,88 м;

·         статична схема моста: балочна, розрізна, трьох прогонова;

·         розрахункова величина прогону – 16,92 м;

·         прогонова будова – монолітні залізобетонні балки таврового перерізу без діафрагм;

·         розрахункове проектне навантаження Н-30 та НК-80;

·         опора проміжна – залізобетонна масивна з консолями;

·         берегові опори – масивні монолітні залізобетонні не обсипні, з зворотними стінками;

·         міст розташований на прямій в плані та з ухилом 25 ‰ у повздовжньому профілі.

Прогонова будова існуючого моста на ПК14+89,5

Прогонова будова моста – розрізна. Балки монолітні індивідуального проектування, Т-подібного типу висотою 1,02 м. Між прогонами 0-1 та 1-2 влаштовано деформаційний шов – 0,08 м.

Опори та опорні частини існуючого моста на ПК14+89,5

Берегові опори моста – масивні монолітні залізобетонні не обсипні, зі зворотними стінками. Розмір масивної частини опор 0,85х10,58 м, висота опор складає 2,15-2,78 м. Залізобетонна насадка довжиною 9,98 м та перерізом 0,36х0,92 м.

Проміжна опора – залізобетонна масивна з консолями. Розміри масивної частини опори 1,16х4,40 м по нижній частині, висота опори складає 2,25 м.

Опорні частини на мості виконані із двох металевих пластин.

Мостове полотно існуючого моста на ПК14+89,5

Габарит моста – Г – 7,08+2х1,25 м. Мостове полотно складається з проїзної частини та збірних і монолітних тротуарних плит. Перильне огородження – залізобетонне стоякове висотою 1,00 м, яке частково відсутнє. Бар’єрне огородження відсутнє. Покриття тротуарів відсутнє.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за допомогою повздовжніх та поперечних ухилів. Деформаційні шви закритого типу.

Стан прогонової будови існуючого моста на ПК14+89,5

При візуальному обстеженні конструкцій прогонової будови моста відмічено вертикальні тріщини в балках проїзної частини, руйнування захисного шару бетону з оголенням та корозією арматури, в окремих місцях значне руйнування захисного шару бетону з оголенням та корозією арматури. У зв’язку із руйнуванням балок в місцях обпирання в приопорній зоні, в прогоні 0-1 влаштовано додаткову опору з металевих труб Ø530 під кожною балкою які об’єднані між собою шпунтами та швелерами №12.

Міцність бетону визначали на середній грані балки Б-2 прогону 1-2. Бетон балки відповідає класу В15.

Стан опор та опорних частин існуючого моста на ПК14+89,5

Поверхня опори №1 замокає через деформаційний шов прогонової будови та пролом між балками, що негативно впливає на її довговічність.

Відмічена наявність сміття та бруду на опорах. На всіх опорах відмічені незначне вилуговування бетону, оголення та корозія арматури.

Фундаменти опор знаходяться в задовільному стані.

Опорні частини прогонових будов – металеві.

Стан проїзної частини існуючого моста на ПК14+89,5

Покриття проїзної частини щебеневе, частково асфальтобетонне. На поверхні мають місце нерівності, вибоїни. Малі поперечні ухили.

Ліва смуга руху, за ходом кілометражу, перекрита залізобетонними блоками через проломи в плиті проїзної частини.

Відмічено відсутність в окремих місцях перильного огородження. Частково виконано в дереві. По всій довжині моста відсутнє бар’єрне огородження. Гідроізоляція відсутня. На тротуарах покриття руйнується, в окремих місцях відсутнє.

Стан тротуарів – задовільний.

Відсутня гідроізоляція проїзної частини.

Водовідвідні трубки відсутні.

Деформаційні шви в незадовільному стані. Водовідвід із деформаційних швів не забезпечений. Таким чином вони розгерметизовані і вода, а також бруд вільно попадає на поверхню опорних ділянок, а також торці прогонової будови (опорних поперечних балок).

Технічні параметри існуючого моста на ПК20+91,3

·         повна довжина моста: 14,16 м;

·         габарит: Г-9,12+1,00+1,57м;

·         геометрична схема моста: 14,16 м;

·         статична схема моста: балочна, розрізна, однопрогонова;

·         розрахункова величина прогону – 12,78 м;

·         прогонова будова – монолітні залізобетонні балки таврового перерізу без діафрагм;

·         розрахункове проектне навантаження Н-30 та НК-80;

·         берегові опори – масивні монолітні залізобетонні необсипні, зі зворотними стінками;

·         міст розташований на прямій в плані та з ухилом у повздовжньому профілі.

Прогонова будова існуючого моста на ПК20+91,3

Прогонова будова моста – розрізна. Балки прогонової будови – монолітні індивідуального проектування, Т-подібного типу висотою 0,95 м.

Опори та опорні частини існуючого моста на ПК20+91,3

Берегові опори моста – масивні монолітні залізобетонні необсипні, з зворотними стінками. Розмір масивної частини опор 0,75х11,40 м, висота опор складає 3,50 м. Залізобетонні насадки довжиною 11,39 м та перерізом 0,40х0,84 м.

Опорні частини на мості виконані із металевих пластин.

Мостове полотно існуючого моста на ПК20+91,3

Габарит моста – Г-9,12+1,00+1,57 м Мостове полотно складається з проїзної частини та тротуарів. Покриття проїзної частини асфальтобетонне. Перильне огородження – металеве висотою 1,2 м. Бар’єрне огородження металеве висотою 0,66 м. Покриття тротуарів асфальтобетонне.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за допомогою повздовжніх та поперечних ухилів. Деформаційні шви закриті.

Стан прогонової будови

При візуальному обстеженні конструкцій прогонової будови моста відмічено похилі силові тріщини в опорних зонах балок прогонової будови; руйнування захисного шару бетону; фільтрація води крізь плиту проїзної частини.

Стан опор та опорних частин

Берегові опори моста знаходяться в задовільному стані і можуть бути використані при подальшій експлуатації моста.

Поверхня опор замокає через деформаційний шов, що негативно впливає на її довговічність.

Відмічена наявність сміття та бруду на опорах, незначне вилуговування бетону.

Фундаменти опор знаходяться в задовільному стані про що свідчить відсутність кренів та нерівномірного просідання опор.

Стан проїзної частини

Покриття проїзної частини асфальтобетонне. Покриття проїзної частини має нерівності, малі поперечні ухили.

По всій довжині моста влаштоване бар’єрне огородження висотою 0,66 м, що не відповідає вимогам діючих нормативних документів. Гідроізоляція в незадовільному стані. На тротуарах покриття асфальтобетонне. Над деформаційними швами утворились тріщини у асфальтобетонному покритті.

Стан тротуарів – задовільний.

Водовідвідні трубки відсутні.

Деформаційні шви закритого типу та в незадовільному стані.

Технічні рішення з капітального ремонту моста на ПК13+90,8

Проектом передбачено:

·      влаштування тимчасової об’їзної дороги;

·      розбирання існуючих конструкцій моста;

·      влаштування нових фундаментів берегових опор моста;

·      влаштування нових монолітних залізобетонних опор моста;

·      влаштування нової прогонової будови зі збірних залізобетонних попередньо-напружених балок довжиною 24 м;

·      влаштування сполучення моста з насипом;

·      влаштування нового комплексу мостового полотна.

Технічні рішення з капітального ремонту моста на ПК14+89,5

Проектом передбачено:

·      влаштування тимчасової об’їзної дороги;

·      розбирання існуючих конструкцій моста;

·      влаштування нових фундаментів берегових опор моста;

·      влаштування нових монолітних залізобетонних опор моста;

·      влаштування нової прогонової будови зі збірних залізобетонних попередньо-напружених балок довжиною 21 м;

·      влаштування сполучення моста з насипом;

·      влаштування нового комплексу мостового полотна.

Технічні рішення з капітального ремонту моста на ПК20+91,3

Проектом передбачено:

·                         посилення опорних зон балок прогонової будови шляхом встановлення додаткової арматури з включенням її в спільну роботу з балками за допомого метилметакрилат них композицій;

·                         влаштування нових щебенево-мастикових деформаційних швів.

Навантаження

До постійних навантажень першої частини віднесені навантаження від власної ваги залізобетонних і металевих балок та монолітної плити. До другої частини постійних навантажень віднесені перильне огородження, тонкошарове епоксидно-поліуретанове покриття.

Тимчасові навантаження прийняті відповідно до вимог ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження та впливи».

Коефіцієнти надійності за навантаженнями прийняті наступні:

2 – для покриття;

1,25 – для решти постійних навантажень;

1,5 – для розподіленого навантаження та візка АК;

1,0 – для навантаження НК;

1,2 – для пішохідного навантаження з врахуванням інших тимчасових навантажень;

динамічний коефіцієнт АК – 1,3

динамічний коефіцієнт НК – 1,0.

До інших тимчасових навантажень віднесені температурні та вітрові навантаження, навантаження від різниці температур та від усадки бетону.

Нормативний температурний кліматичний вплив при розрахунку переміщень розраховували згідно з ДБН В.1.2-15:2009.

Прогонова будова моста на ПК13+90,8

На мості на ПК13+90,8 проектом передбачено влаштування нової прогонової будови зі збірних залізобетонних попередньо-напружених балок довжиною 24 м.

Висота проектованих балок постійна і становий 1,2 м.

По балках прогонової будови влаштовується монолітна залізобетонна плита мінімальною товщиною 0,2 м.

Габарит моста запроектовано з врахуванням поширення на горизонтальній кривій з габаритом 9,2 м.

Враховуючи розташування моста в межах населеного пункту, проектом передбачено влаштування двосторонніх тротуарів шириною 1,25 м кожен.

Тротуари відділяються від проїзної частини металевим бар’єрним огородженням зі стримувальною здатністю 280 кДж, висотою 0,86 м.

Для безпеки руху пішоходів проектом передбачено влаштування металевого перильного огородження висотою 1,2 м, з влаштуванням додаткового поруччя.

В поперечному перерізі моста запроектовано 7 балок з кроком 1,6 м.

В поперечному перерізі міст запроектовано з одностороннім ухилом 27 ‰.

В поздовжньому профілі міст розташований на прямій з ухилом 13 ‰.

Покриття проїзної частини моста – асфальтобетонне. Покриття тротуарів – тонкошарове поліуретанове з присипкою кварцовим піском.

Прогонова будова моста на ПК14+89,5

На мості на ПК13+90,8 проектом передбачено влаштування нової прогонової будови зі збірних залізобетонних попередньо-напружених балок довжиною 21 м.

Висота проектованих балок постійна і становий 0,9 м.

По балках прогонової будови влаштовується монолітна залізобетонна плита мінімальною товщиною 0,2 м.

Габарит моста запроектовано з врахуванням поширення на горизонтальній кривій з габаритом 9,2 м.

Враховуючи розташування моста в межах населеного пункту, проектом передбачено влаштування двосторонніх тротуарів шириною 1,25 м кожен.

Тротуари відділяються від проїзної частини металевим бар’єрним огородженням зі стримувальною здатністю 280 кДж, висотою 0,86 м.

Для безпеки руху пішоходів проектом передбачено влаштування металевого перильного огородження висотою 1,2 м, з влаштуванням додаткового поруччя.

В поперечному перерізі моста запроектовано 7 балок з кроком 1,6 м.

В поперечному перерізі міст запроектовано з одностороннім ухилом 40 ‰.

В поздовжньому профілі міст розташований на прямій з ухилом 13 ‰.

Покриття проїзної частини моста – асфальтобетонне. Покриття тротуарів – тонкошарове поліуретанове з присипкою кварцовим піском.

Прогонова будова моста на ПК20+91,3

Прогонова будова моста на ПК20+91,3 – існуюча.

Проектом передбачається посилення опорних зон балок шляхом встановлення додаткової арматури з включенням її в роботу за допомогою метилметакрилатлих композицій.

Вимоги до залізобетонних конструкцій

У всіх конструкціях необхідно застосовувати важкий бетон з середньою щільністю 2200-2500кг/м (згідно до ДСТУ Б В.2.7-43-96). Підбір складу бетону виконується згідно з ДСТУ Б В.2.7-215:2009.

Виготовлення та транспортування бетонних сумішей виконується згідно з вимогами ДСТУ Б В.2.7-96-2000. При виготовленні збірних залізобетонних конструкцій вимоги по сировинних матеріалах і їхньому збереженню, по виготовленню арматурних і закладних частин, по приготуванню бетонних сумішей і формуванню виробів, по тепловій обробці, по розопалублюванню і подальшому зберіганню і транспортуванню, по контролю якості повинні задовольняти вимогам ДСТУ-Н Б А.3.1-34:2016 «Настанова з виробництва бетонних і залізобетонних виробів».

Арматура, що використовується для армування конструкції, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3760-2006.

Антикорозійний захист бетонних конструкцій

Антикорозійний захист залізобетонних конструкцій  виконувати згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010 «Захист бетонних та залізобетонних конструкцій від корозії».

Проектом передбачено для антикорозійного захисту видимих залізобетонних поверхонь конструкцій моста (низ плити проїзної частини, низ тротуарних консолей, ригелі та стійки опор) застосовування матеріалів з терміном служби не менше 20-ти років та товщиною сухої плівки не менше 200 мкм.

Вимоги до металевих конструкцій

Марка сталі, для виготовлення елементів моста, повинна відповідати марці зазначеній на робочих кресленнях комплектів КБ. Під час виготовлення, перевезення та складування металоконструкцій, а також матеріалів та напівфабрикатів, які необхідні для їх виготовлення, повинні задовольнятися вимоги ДБН Г.1-4-95 «Правила перевезення, складування та зберігання виробів, конструкцій і устаткування в будівництві».

Виготовлення металоконструкцій повинно відповідати вимогам ДБН В.2.6-163:2010. «Сталеві конструкції».

Антикорозійний захист металоконструкцій

Антикорозійний захист конструкцій перильного та бар’єрного огородження передбачається виконати методом гарячого цинкування. Товщина шару цинку повинна бути не менше 80 мкм.


Опори моста на ПК13+90,8

Проектом передбачається влаштування нових опор моста на ПК13+90,8.

Фундаменти опор моста запроектовано на природній основі. Основою для фундаментів опор прийнято ІГЕ-3 – перешарування вивітрілих тріщинуватих пісковиків, алевролітів, аргілітів. Влаштування фундаментів передбачається з монолітного бетону класу В25.

Тіло опори запроектовано у вигляді стінки з насадкою. На насадці влаштовуються залізобетонні підферменники змінної висоти для забезпечення проектного поперечного ухилу проїзної частини. Для запобігання обвалення ґрунту насипу на насадки опор та обпирання перехідних плит передбачається влаштування шафових стінок. Конструктивні частини опор запроектовано з монолітного залізобетону.

Опорні частини балок прогонової будови – гумово-армовані 400х200х52.

Опори моста на ПК14+89,5

Проектом передбачається влаштування нових опор моста на ПК14+89,5.

Фундаменти опор моста запроектовано на природній основі. Основою для фундаментів опор прийнято ІГЕ-3 – перешарування вивітрілих тріщинуватих пісковиків, алевролітів, аргілітів. Влаштування фундаментів передбачається з монолітного бетону класу В25.

Тіло опори запроектовано у вигляді стінки з насадкою. На насадці влаштовуються залізобетонні підферменники змінної висоти для забезпечення проектного поперечного ухилу проїзної частини. Для запобігання обвалення ґрунту насипу на насадки опор та обпирання перехідних плит передбачається влаштування шафових стінок. Конструктивні частини опор запроектовано з монолітного залізобетону.

Опорні частини балок прогонової будови – гумово-армовані 400х200х52.

Опори моста на ПК20+91,3

Проектом не передбачається ремонту опор моста на ПК20+91,3.

Деформаційні шви

Для мості на ПК13+90,8 та ПК14+89,5 переміщення викликані температурними навантаженнями та автомобільним навантаженням компенсується деформаційними швами індивідуального проектування. Беручи до уваги незначні температурні розширення та кути повороту приймаються деформаційні шви ДШ-80, що сприймають переміщення ±40 мм.

Деформаційні шви встановити перед бетонуванням плити проїзної частини, або плиту недобетоновувати на ширину 0,5 м з кожного боку деформаційного шва.

Під час капітального ремонту моста на ПК20+91,3 передбачається влаштування щебенево-мастикових деформаційних швів.

Перевлаштування інженерних мереж

Даним проектом не передбачається перевлаштування інженерних мереж.

 

Перехрещення та примикання

Даним проектом передбачено влаштування 27-ми примикань та 15 з’їздів у подвір’я.

 

Для підвищення безпеки руху проектом передбачено виконання таких заходів:

 - нанесення дорожньої розмітки;

 - встановлення дорожніх знаків;

 - влаштування металевого бар’єрного огородження;

 - влаштування перильного огородження;

 - влаштування електроосвітлення.

 

Архітектурно-планувальними рішеннями, прийнятими в проекті передбачено створення єдності функціональних рішень і архітектурно-ландшафтного вигляду моста, створення необхідних вигод для учасників дорожнього руху, покращення умов безпеки руху.

 

Проектом передбачено заходи для покращення доступу маломобільних груп населення, а саме:

-          влаштування тротуарів шириною 1,5 м, що надасть можливість пересування візкам;

-          влаштування перильного огородження з додатковим поруччям;

-  пониження бортового каменю в місцях радіусів заокруглень та пішохідних переходів.

 

З метою зниження забруднення придорожньої смуги і охорони навколишнього середовища в проекті прийняті такі параметри плану і поздовжнього профілю, які забезпечують пропуск транспорту з допустимими швидкостями, що дозволяє зменшити викиди шкідливих речовин двигунів автомобілів.

Для запобігання водній і вітровій ерозії земляного полотна влаштовується  укріплення укосів засівом багаторічних трав.

Стік води передбачається у кювети з подальшим скидом через існуючі водопропускні труби.

Проекті рішення спрямовані на покращення транспортно-експлуатаційних характеристик існуючої дороги та її благоустрій і не матиме негативного впливу на навколишнє середовище.

 

Будівельно-монтажні роботи необхідно проводити у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» і вимогам ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека в будівництві. Основні положення».

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, включаючи заходи щодо охорони праці відповідно до діючих нормативних документів.

В ході проведення експертизи (за зауваженнями) проектно-кошторисна документація доопрацьована і представлена в повному обсязі

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією    (об. 43) , у поточних цінах станом на 25.02.2019р. складала  121450,344 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 90486,769 тис. грн.; устаткування –5,904тис. грн.; інші витрати – 30957,671 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

 

                                                                                                                                      тис.грн.

Найменування видів будівництва

Представлено

Коригування вартості

Рекомендовано до затвердження

Зменшення

Збільшення

Капітальний ремонт  автомобільної дороги державного значення

Т-26-01 Чернівці- Вишківці – Путила – КПП  « Руська » з під’ їздом до КПП «Шепіт» км 112+714 –

км 115+714, Чернівецька область   (Коригування)

121450,344

90486,769

1646,946_

711,314


у тому числі:




__-__


 

устаткування

інші витрати


119803,398

89775,455

 

5,841

30022,102


 

 

*Ціни на матеріальні ресурси  прийняті за даними Замовника відповідно до п.5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.


Розділи