Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Дніпровська територіальна громада, м. Дніпро (станом на 01.01.2021) , м. Дніпро. Під'їзд до аеропорту "Дніпро" | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
Лось Борис Григорович
|
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці |
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
СУПРУН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 000167, АЕ 006423) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Дворецька Наталія Миколаївна (АЕ 003665, АР 002184) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Коригування робочого проекту (об. № 5210-К) виконаний ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» (юридична адреса: 49005, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17; головний інженер проекту – Снігир М.Г., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 016002, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» від 05.12.2019) у 2021 році на підставі:
- завдання на коригування №4-10/21 від 09.07.2021р., виданого та затвердженого Службою автомобільних доріг в Дніпропетровській області.
Стислий опис основних проектних рішень
Робочий проект «Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь до межі м. Дніпра, транспортна розв'язка в двох рівнях на перетині з автомобільною дорогою Під'їзд до аеропорту «Дніпро» розглянуто:
- у 2012 році ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» - «УКРДОРДЕРЖБУДЕКСПЕР-ТИЗА» та видано позитивний експертний звіт від 21.09.2012 р. № 28-00073-12;
- у 2015 році ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» та видано позитивний експертний звіт від 24.04.2015 р. № 28-0002-14-А.
- у 2020 році ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» та видано позитивний експертний звіт від 18.09.2020р. №ЕКС-АЕР-65-20
Коригування чинного проекту, відповідно до завдання на проектування, виконано у зв’язку із додатковими роботами та перерахунку кошторису.
Даним коригуванням робочого проекту передбачаються наступні додаткові роботи:
- заміна перезволоженого ґрунту насипу з укріпленням земельного полотна;
- влаштування дощової каналізації;
- заміна перезволоженого ґрунту з укріпленням земельного полотна після стихійного лиха;
- посилення конструктиву на з’їзді №3;
- влаштування земляного полотна;
- відновлення покриття по автомобільній дорозі під’їзд до аеропорту «Дніпро»;
- зовнішнє електроосвітлення;
- перевлаштування існуючої мережі зовнішнього освітлення;
- перевлаштування перетину ПЛ-10кВ з автомобільною дорогою під’їзд до аеропорту «Дніпро».
Згідно «Науково-технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань» (5210-ІГВ-НТЗ), виконаних ФОП Ковалевський Д.О. у грудні 2019 року – січні 2020 року, встановлено, що до розвіданої глибини 50,00 м, виділено 14 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ):
ІГЕ-1 (tQIV) Насипний ґрунт – суглинок бурий із включеннями жовто-бурого та будівельного сміття, напівтвердий. Потужність шару – 0,50 м.
ІГЕ-1.1 (tQIV) Насипний ґрунт – жорства граніту. Потужність шару – 0,20 м.
ІГЕ-1.2 (tQIV) Насипний ґрунт – черепашка із включеннями піску. Потужність шару – 0,30 м.
ІГЕ-1.3 (tQIV) Насипний ґрунт – металургійний шлак. Потужність шару - 0,20 м.
ІГЕ-2 (еQIV) Ґрунтово-рослинний шар – суглинок темно-бурий, твердий, гумусований. Потужність шару – 0,40-0,50 м.
ІГЕ-3 (vdQIII) Суглинок лесоподібний жовто-бурий, легкий, пилуватий, твердий, просідний. Потужність шару – 3,80-4,00 м.
ІГЕ-4 (vdQIII) Супісок лесовий жовто-бурий, пилуватий, твердий, просідний. Потужність шару – 7,50-7,90 м.
ІГЕ-5 (vdQIII) Суглинок лесоподібний жовто-бурий, пилуватий, твердий, важкий слабовапняковий, просідний. Потужність шару – 6,90-7,10 м.
ІГЕ-6 (vdQIII) Супісок лесовий жовто-бурий, пилуватий, твердий, в інтервалі Н=23,30-23,40 м із прошарками пилуватого, озалізненного піску, просідний. Потужність шару – 6,90-7,10 м.
ІГЕ-7 (vdQIII) Супісок лесовий, жовто-бурий, пилуватий, пластичний. Потужність шару – 4,10 м.
ІГЕ-8 (vdQIII) Суглинок лесоподібний червоно-бурий, легкий, пилуватий, твердий. Потужність шару – 1,50-1,70 м.
ІГЕ-9 (adQІІ-III) Супісок жовто-бурий, лесовий, пилуватий, пластичний. Потужність шару – 3,20-3,30 м.
ІГЕ-10 (adQІІ-III) Суглинок лесоподібний жовто-бурий, пилуватий, важкий, напівтвердий. Потужність шару – 1,40-1,50 м.
ІГЕ-11 (adQІ) Глина червоно-бура, легка, пилувата тверда із прошарками водонасиченого піску, слабонабухаюча. Розкрита потужність шару – 13,10 м.
Підземні води зустрінуті на глибині 28,00-28,30 м, на абсолютній позначці 122.10 м.
Згідно хіманалізу та ДСТУ Б В.2.6-145:2010, ґрунтові води як середовище неагресивні по відношенню до бетонів на всіх різновидах цементів, а також неагресивні по відношенню до арматури залізобетонних споруд при постійному зануренні.
Згідно додатку А. таблиці 1. ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» територія розташована в районі з п’ятибальною сейсмічністю по картам ОСР-2004-А та В шестибальною по карті ОСР-2004-С.
Згідно таблиці 5.1 ДБН В.1.1-12:2014 - категорія ґрунтів по сейсмічним властивостям IІI (третя).
Категорія складності інженерно-геологічних умов майданчика згідно «Додатка Ж» ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва» – IІI (складна):
Ґрунтові умови площадки відносяться до ІІ типу по просадності.
Вивчена територія відноситься до потенційно підтоплювальних (IІ тип підтоплюваності).
Нормативна глибина сезонного промерзання, розрахована відповідно до вимог ДБН В.2.1-10:2018 «Основи і фундаменти будівель та споруд. Основні положення» складає для суглинків та глин 0,76 м, для супісків – 0,93 м.
Проектними рішеннями передбачається:
- будівництво дворівневої транспортної розв'язки на автомобільній дорозі державного значення М-04 Знам'янка-Луганськ-Ізварине з двома з’їздами до існуючої автомобільної дороги «Під'їзд до аеропорту Дніпро».
- спорудження залізобетонного автодорожнього шляхопроводу за розрахунковою схемою 1х33,0 м, у місці перетину автомобільною дорогою державного значення М-04 існуючої автомобільної дороги «Під'їзд до аеропорту «Дніпро» та залізничної під'їздної колії до аеропорту;
- будівництво ділянок сполучення шляхопроводу з автомобільною дорогою М-04 (у межах довжини перехідних плит), за умови дотримання вимог діючих нормативних документів.
Проектні рішення будівництва автодорожнього шляхопроводу
Проектними рішеннями передбачається будівництво автодорожнього шляхопроводу тунельного типу по схемі 1х33,0 м, повною довжиною
До складу проектних рішень будівництва шляхопроводу включені також ділянки сполучення з автодорожніми підходами на відстань 10,0м в кожен бік від шляхопровіду (задніх граней шафових стін).
З урахуванням значної загальної ширини споруди (більше
Автодорожній шляхопровід, згідно класифікації автомобільної дороги на якій він споруджується та вимог п. 8.3.2 та п. 8.4.2 ДБН В.2.3-22:2009, запроектований під нормативне, тимчасове вертикальне, рівномірно розподілене смугове навантаження від автотранспортних засобів по схемі А15 та одиночне колісне чотиривісне зосереджене навантаження НК-100.
Згідно з категорією автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка-Луганськ-Ізварине, а також вимог ДБН В.2.3-4-2015 зі зміною №1 від 01.09.2019 р (табл.5.1 базових габаритів мостів) габарит роздільних проїзних частин шляхопроводу прийнятий Г=2х11,0 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=2х3,75 м (по дві у кожному напрямку), смуг безпеки з боку узбіччя шириною
Ширина розділової смуги та технологічних тротуарів з боку узбіччя, згідно з проектним поперечним перерізом автомобільної дороги, прийняті 4,0 та 0,75м відповідно.
Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на підставі вимог діючих нормативів прийнята рівною h=1,3 м. Стримувальна здатність прийнятого типу огородження складає 720кДж.
Проектні позначки низу прогонових будов автодорожнього шляхопроводу призначені на підставі вимог додатку В ДБН В.2.3-22:2009, згідно якого висотний габарит (відстань між поверхнею проїзду існуючої автомобільної дороги «Під'їзд до аеропорту «Дніпро» до верхньої лінії окреслення габариту) приймається не менше ніж
Для забезпечення відводу зливових вод з шляхопроводу, з урахуванням проектного повздовжнього профілю ділянки автомобільної дороги М-04 та його розташування на горизонтальній круговій кривій R=1100 м, поперечний переріз роздільних проїзних частин шляхопроводу прийнятий:
- односкатним з нормативним проектним ухилом 40‰ у напрямку від розділової смуги у бік технологічного тротуару для лівого автопроїзду;
- односкатним з таким же ухилом у напрямку від технологічного тротуару у бік розділової смуги для правого автопроїзду.
Ухил технологічних тротуарів та монолітних ділянок закріплення бар’єрного огородження з боку розділової смуги прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзних частин автомобільної дороги (бар'єрного огородження).
Відведення зливових вод з проїзних частин шляхопроводу, розділової смуги та технологічних тротуарів передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого водовідводу до лівого кювету проектованої автомобільної дороги після очищення від нафтопродуктів та завислих речовин у проміжному водоприймальному колодязі та фільтрувальній установці.
Конструктивні рішення
Конструктивні елементи і матеріали, що використовуються при будівництві автодорожнього шляхопроводу, прийняті:
- балки прогонових будов типу МЗБК-160 під розрахункові навантаження по схемі А15 та НК-100, збірні залізобетонні, попередньо-напружені, армовані канатами, двотаврового перерізу, довжиною 33,0м з випусками під облаштування монолітної залізобетонної плити проїзної частини;
- монолітні залізобетонні плити проїзних частин, роздільних під кожний напрямок руху, товщиною ≥ 200 мм, що облаштовуються після установлення балок прогонових будов та плит незнімної опалубки у проектне положення, з мілкозернистого важкого бетону класу В35 по міцності, марки F300 по морозостійкості та водонепроникністю W8 з установленням додаткових закладних деталей для кріплення облаштувань організованого водовідводу;
- монолітні двосторонні технологічні тротуари (з боку узбіччя) шириною прохідної частини
- монолітні ділянки для закріплення бар'єрного огородження з боку розділової смуги на прогонових будовах та стоянах з установленням відповідних закладних деталей при їх бетонуванні;
- стояни № 1 та № 2 – залізобетонні, збірно-монолітної конструкції, роздільні під кожний напрямок руху, індивідуального проектування з вертикальними суцільними несучими стінками та фундаментами на буронабивних стовпах;
- підпірні стіни на ділянках утримання укосів насипів підходів збірно-монолітні, залізобетонні, індивідуального проектування з фундаментами на природній основі;
- бар'єрне огородження роздільних проїзних частин типу PASS+CO Н4b-W1, висотою огороджувальної частини
- перильне огородження технологічних тротуарів металеве, зварене, з використанням прокатних елементів заповнення, поруччя та кріплення панелей перил до закладних деталей у монолітних тротуарах. Перед установкою панелі заповнення, поруччя та опорні елементи підлягають поверхневому цинкуванню у заводських умовах;
- опорні частини у вузлах обпирання балок прогонових будов на стояни гумово-металеві, армовані, типу ГАОЧ, розмірами 300х400х78 мм, по ТУ У 6 00152135.043-97, атестовані з маркуванням «СЕ»;
- гідроізоляція прогонових будов тришарова, матеріалами типу Sika, яка наноситься на поверхні способом напилення;
- деформаційні шви над стоянами, у сполученні шляхопроводу з підходами - однопрофільні, типу MAURER D80 з металевих профілів і гумових компенсаторів;
- перехідні плити напівзануреного типу на ділянках сполучення шляхопроводу з насипами підходів, довжиною 8,0 м, що виготовляються згідно типовому проекту серії 3.501.1-96;
- елементи організованого водовідводу з шляхопроводу (водоприймальні решітки та воронки, водовідвідні трубки) стосовно типового проекту серії 3.501.1-81 інв. №1318/6 з подальшим відведенням зливових вод у очисну споруду;
Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття загальною товщиною 110мм:
- нижній шар δ=60мм – дрібнозернистий асфальтобетон АСГ БМП.Др.Щ.А.НП.І.БМП 70/100-53 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 згідно з СОУ 45.2-00018112-057:2010;
- верхній шар δ=50мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015, на бітумі БМПА 70/100-53 ДСТУ Б В.2.7-135:2014 з підгрунтовкою бітумною емульсією 0,4 л/м² ЕКШМ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013.
По інженерно - геологічним умовам майданчика будівництва, у зв'язку з наявністю у основі просідних ґрунтів значної потужності, які мають недостатню несучу здатність для закладення фундаментів на природній основі, стояни шляхопроводу запроектовані з фундаментами на пальовій основі із буронабивних стовпів діаметром
Для підвищення довговічності несучих конструкцій шляхопроводу, проектними рішеннями передбачається здійснити поверхневий гідроізоляційний (вторинний) захист усіх відкритих бетонних поверхонь стоянів, підпірних стін та прогонових будов матеріалами типу «Sika».
Усі відкриті поверхні монолітних конструкцій перед нанесенням захисного покриття підлягають шпаклюванню матеріалом типу Sika Mono Top-723N з витратою 2кг/м2.
Після піскоструминного очищення поверхонь та обробки стислим повітрям наноситься захисне покриття системою типу Sikagard-680 S Betoncolor наступного складу:
- ґрунтовка типу Sikagard-702 W Aquaphob - концентрат, розбавлений у пропорції 1:9 з чистою водою (прогнозована витрата концентрату 0,02 кг/м2);
- захисне покриття типу Sikagard-680 S Betoncolor - загальна товщина 130 мкр. (прогнозована теоретична витрата 0,4 кг/м2);
- розчинник типу Verduennung C (витрата 0,02 кг/м2).
Конструкція монолітних плит роздільних проїзних частин шляхопроводу та характеристики їх армування прийняті на підставі рекомендацій та комплексних розрахунків, виконаних інститутом ДерждорНДІ.
Для відокремлення проїзних частин від технологічних тротуарів та монолітних ділянок закріплення бар'єрного огородження з боку розділової смуги, згідно вимогам п.7.2.3 ДБН В.2.3-22:2009, робочим проектом передбачається улаштування бордюру (бортового каменю) із природного каменю марки ГПВ, поперечним перетином 200х150мм, по ДСТУ В.2.7-246:2010 «Камені бортові і стінові із гірських порід».
У місцях примикання асфальтобетонного дорожнього покриття до технологічних тротуарів та монолітних ділянок закріплення бар'єрного огородження з боку розділової смуги у покритті передбачається штраба шириною 20мм на глибину 30мм. У місцях примикання асфальтобетонного покриття до деформаційних швів у покритті прорізається штраба шириною 20мм на глибину 70мм. Штроби заповнюються бітумно-полімерним герметиком типу БП-Г-25.
Для забезпечення водовідводу з гідроізоляції прогонових будов, уздовж монолітних тротуарів та деформаційних швів (з низової сторони поздовжнього ухилу) у дорожньому одязі облаштовується дренажна система із брикетів ДБМП-20.04.40-П та дренажних трубок ПВХ d=50мм за ТУ У В. 2-21547843.006-2001. Дренажні брикети виготовляються з дренувальної суміші, до складу якої входять:
- щебні фракцією 5/10 або промитий гравій;
- смола епоксидна ЭД-20 за ГОСТ 10587-84*;
- пластифікат - фуриловий спирт за ГОСТ 8728-88;
- затверджувач - поліетиленполіамін.
При виготовленні збірних та монолітних конструкцій автодорожнього шляхопроводу передбачене застосовування конструкційного важкого бетону.
Арматура періодичного профилю класу А400С марки 25Г2С та гладка арматура класу А240С марки Ст3пс за ДСТУ 3760:2019 та ДСТУ 2651:2005.
При улаштуванні монолітних конструкцій стоянів, а також монолітних ділянок проїзних частин, тротуарів та монолітних ділянок закріплення бар'єрного огородження з боку розділової смуги для досягнення установлених робочою документацією характеристик міцності та водонепроникності бетону обов'язкове застосування домішок виробництва «Sika». Поверхні споруджених залізобетонних конструкцій перед укладанням монолітного бетону підлягають обмазуванню адгезійним матеріалом типу Sika MonoTop-910N.
Для формування гідроізолюючого та зносостійкого поверхневого шару, на верхню горизонтальну поверхню монолітних технологічних тротуарів укладаються матеріали системи типу SikaCor Elastomastic TF:
- ґрунтовка матеріалом типу Sikaflоor-156;
- посипка кварцевим піском фракції 0,4-0,8мм;
- основний шар типу SikaCor ElastomasticTF з кварцевим піском фракції 0,4-0,8мм;
- посипка кварцевим піском фракції 0,8-1,2мм;
- завершальний шар типу типу Sikafloоr -3570.
Усі поверхні конструкцій, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроізоляцією із 2-х шарів бітуму по бітумному ґрунтуванню.
Вертикальні поверхні несучих та підпірних стін з боку насипу обклеюються гідроізоляційним матеріалом типу «Техоеластміст С».
Для відведення води, яка дренує через тіло насипу автомобільної дороги, за зовнішніми контурами несучих стін стоянів та підпірних стін для утримання укосів насипів підходів, облаштовуються застінні дренажі наступного складу:
- дренажна шиповидна мембрана з HDPE, по типу Ізоліт 0,6;
- фільтруючий шар із нетканого термоскріпленого поліпропіленового геотекстиля, по типу Typar SF40;
- дренажна гофрована перфорована труба Ø 150 мм, класу навантаження SN8;
- захисний шар із нетканого термозміцненого поліпропіленового геотекстиля, по типу Tipptex BS25.
Частина насипів за стоянами та підпірними стінами відсипаються дренуючим ґрунтом з ретельним пошаровим ущільненням.
Зважаючи на фактичні обсяги стоку зливових вод з шляхопроводу та ділянки підходу з боку стояна №1 (до 5 л/с), передбачається установлення вертикального сепаратору нафтопродуктів типу Rainpark ПБМО-700-5, який забезпечує механічне очищення дощових (талих) стічних вод з видаленням нерозчинених домішок.
По укосам насипів підходів, за стоянами шляхопроводу, облаштовуються службові сходи шириною 1,0м із монолітного залізобетону.
Усі металоконструкції шляхопроводу повинні бути об'єднані у безперервний ланцюг у рівні основи перильної огорожі. Заземлення здійснюється постановкою арматурного сполучення над стояном № 1 з послідуючим підключенням ланцюга до контуру, забитого у землю на глибину не менше 0,75м.
Складні допоміжні споруди і пристрої (СДСіП) для будівництва шляхопроводу
Для виконання будівельно-монтажних робіт на стадії спорудження стоянів шляхопроводу, а також монтажу балок прогонових будов проектними рішеннями передбачене облаштування складних допоміжних споруд і пристроїв (СДСіП) у складі:
- конструкції системи відведення води зі свердловин при спорудженні БНС стоянів шляхопроводу;
- залізобетонні плити-кондуктори для спорудження буронабивних стовпів;
- шпунтове огородження котлованів з боку проїзної частини автомобільної дороги «Під'їзд до аеропорту «Дніпро» на стадії спорудження пальових ростверків стоянів №1Л та №1П;
- робочі риштування стійкового типу на стадії будівництва стоянів та підпірних стін;
- страхувальні конструкції від перекидання балок на стадії монтажу прогонових будов.
Основні елементи несучих конструкцій індивідуальних робочих риштувань та елементи їх об'єднання у просторові блоки запроектовані з використанням трубчастих елементів d=48-26мм товщиною стінки δ=3,5-2,5мм.
Елементи робочих настилів та перильного огородження прийняті з пиляного лісоматеріалу (дошки та бруси δ = 40мм).
Автомобільна дорога та з’їзди на транспортній розв’язці ПК37+03,50
Запроектована розв’язка в двох рівнях по типу «неповний лист конюшини» з двома двосмуговими з’їздами з суміщеним рухом, розташованих в сусідніх чвертях, відноситься до І класу розв’язки. Інтенсивність руху на з’їздах складає до 10% від інтенсивності руху на в’їзді на розв’язку з відповідних напрямків.
Поперечний похил проїзної частини 25‰ - двосхилий, а на кривих у плані при радіусах кривих 65м та 70м - 45‰, з односхилим поперечним похилом (влаштовується віраж).
З’їзди у поперечному профілі мають наступні геометричні параметри:
З’їзд №1 – кількість смуг руху – 2 шт., ширина смуги руху – 6,0 м, ширина узбіччя – 1,65м;
З’їзд №2 - кількість смуг руху – 2 шт., ширина смуги руху – 6,0 м, ширина узбіччя – 1,65м
Довжина з’їздів транспортної розв’язки: з’їзд №1 – 414,70м, з’їзд №2 – 306,0м.
В даному об’єкті ділянка дороги, що проектується, має наступні параметри основних елементів дороги:
- кількість смуг руху: 4 шт.;
- кількість перехідно-швидкісних смуг: 2шт.;
- ширина перехідно-швидкісної смуги: 3,75м;
- ширина укріпленої смуги узбіччя: 0,50м;
- ширина розділювальної смуги: 5,00м;
- ширина укріпленої смуги на розділювальній смузі: 0,50м;
- найбільший поздовжній похил: 18‰;
- найменший радіус кривої в плані: 1100м;
- найменший радіус опуклої кривої у профілі:14450м.
Початок проектної ділянки даного об’єкту прийнято на ПК33+00. Кінець проектної ділянки знаходиться на ПК37+00, межа робіт ділянки автомобільної дороги, що проектується ПК36+76.65 прийнято за 10,0м до початку шляхопроводу, межа робіт шляхопроводу ПК37+30.35.
Проектна ділянка в плані розташована на ділянці повної кругової кривої R1100м, вершини кута №3 II черги південного обходу м. Дніпра. Вся ділянка дороги знаходиться на віражу. Поперечний профіль проїзної частини - односхилий з похилом 40‰.
В робочому проекті прийнятий 1 тип поперечного профілю земляного полотна ділянки автомобільної дороги М-04 та з’їздів – насип висотою до 10м. З метою забезпечення стійкості земляного полотна та безпечного з’їзду транспортних засобів з дороги в надзвичайних ситуаціях проектом передбачено закладання укосів земляного полотна при висоті насипу до 6,0м - 1:1.75 та більше 6,0м - 1:2, з обов’язковим встановленням дорожнього огородження І групи на узбіччі.
На час проектування земляне полотно було частково побудоване на ділянці ПК33+00 – ПК36+00 та на з’їздах транспортної розв’язки, і на ньому було укладено додатковий шар основи з доменного шлаку товщиною 0,25м з прорізями з щебню гранітного та шар основи з щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 0,10м.
Робочим проектом на коригування передбачено: досипання земляного полотна, узбіччя з закладанням укосів.
Споруди дорожнього водовідводу
Для захисту земляного полотна від руйнування поверхневими водами, які за рельєфом місцевості стікають вздовж з’їзду №2 транспортної розв'язки, передбачено влаштування водовідвідної канави з шириною по дну 0,60м та мінімальною глибиною 0,60м. Також передбачено поновити вертикальне планування внутрішніх пазух транспортної розв’язки, які являють собою випарні басейни. Функції водовідвідної канави та випарних басейнів - захистити земляне полотно від перезволоження.
Від розмиву узбіч та укосів земляного полотна основної дороги та з’їздів №1 та 2 в передбачено влаштувати телескопічні лотки на укосах та гасителі у підошви насипів для збирання та відведення поверхневої води з проїзної частини та розділювальної смуги. Збирання поверхневої води до водоскидних споруд виконується каменем бортовим. З розділювальної смуги, водовідвід забезпечується теж влаштуванням бортових каменів та водоприймальних колодязів з поперечними випусками води профільованими трубами діаметром 0,315м на укіс насипу з подальшим відводом телескопічними лотками до підошви насипу.
Дорожній одяг
На ділянці ПК33+00 – ПК36+00 та на з’їздах транспортної розв’язки було укладено додатковий шар основи з доменного шлаку товщиною 0,25м з прорізями з щебню гранітного та шар основи з щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 0,10м. Верхній шар основи з щебенево-піщаної суміші С5 за час простою будівництва частково був змитий, заїжджений, засмічений, має колійність. Крім того, геометричні параметри відсипанного доменного шлаку на основній дорозі та з’їздах не відповідають проектним межам дорожнього одягу. У зв’язку з цим, передбачено розбирання шарів доменного шлаку та щебенево-піщаної суміші.
Між шаром піску та шаром ЩПС С-5 передбачено влаштування армуючого шару з тканої поліестерової георешітки типу Geogrid PET 80/80.
З урахуванням вищезазначеного, після влаштування земляного полотна на проїзній частині, перехідно-швидкісних смугах, зупиночних та укріплювальних смугах передбачено влаштування наступних шарів дорожнього одягу:
тип 1) по ділянці основної дороги, перехідно-швидкісних смугах та в межах заокруглень на з’їздах:
- ущільнення насипного ґрунту до коефіцієнта ущільнення не менш 0,98;
- пісок крупний згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15м;
- ткана поліестерова георешітка типу Geogrid PET 80/80;
- щебенево-піщана суміші С-5, згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21м;
- щебенево-піщана суміші ЩПС-40, оброблена цементом, марка матеріалу М-20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,12м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,6л/м2;
- асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.I згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, на бітумі марки БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 - 0,10м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2;
- асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, на бітумі марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 - 0,10м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2;
- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками, марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 0,05м.
тип 2) по з’їздах №1 та №2 транспортної розв’язки:
- ущільнення насипного грунту до коефіціента ущільнення не менш 0,98;
- пісок крупний згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15м;
- ткана поліестерова георешітка типу Geogrid PET 80/80;
- щебенево-піщана суміші С-5, згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21м;
- щебенево-піщана суміші ЩПС-40, оброблена цементом, марка матеріалу М-20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,12м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,6л/м2;
- асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, на бітумі марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 - 0,10м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2;
- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками, марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 0,05м.
Після фрезерування існуючого покриття на глибину 5см, влаштовуються наступні шари дорожнього одягу:
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6 л/м2;
- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками, марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 0,05м.
З’їзд №3 до військової частини
Передбачено примикання з'їзду №3 до військової частини здійснити на з'їзді №1 транспортної розв’язки на ПК11+94.96, під кутом примикання 80° в одному рівні.
Основні елементи з’їзду №3 до військової частини наступні:
1) Параметри поперечного профілю:
- кількість смуг руху - 1 шт.;
2) Поперечний похил проїзної частини - 25‰;
3) Найбільший поздовжній похил - 49‰.
Земляне полотно вже побудовано, висота насипу 3.0м, крутизна укосів 1:3. Система поверхневого водовідведення здійснюється за поперечним та поздовжнім похилами. Від підошви насипу поверхнева вода розтікається за рельєфом місцевості. Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна передбачено виконати укріплення рослинним шаром товщиною 0.15м, з засівом багаторічних трав.
Передбачено влаштування наступних шарів дорожнього одягу:
- ущільнення насипного ґрунту до коефіцієнта ущільнення не менш 0,98;
- пісок крупний згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15м;
- щебенево-піщана суміші С-5, згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21м;
- щебенево-піщана суміші ЩПС-40, оброблена цементом, марка матеріалу М-20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,12м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,6л/м2;
- асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, на бітумі марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 - 0,10м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2;
- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками, марки БМПА 70/100-53 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 0,05м.
Також передбачено виконати досипку узбіччя та виконати укріплення рослинним шаром з засівом трав товщиною 0,15м з поперечним похилом узбіч 50‰.
Заходи з організації дорожнього руху
Передбачені наступні проектні рішення:
- дорожня розмітка влаштовується згідно з ДСТУ 2587:2010
- бар’єрне огородження з стримувальною здатністю 280 кДж згідно ДСТУ Б.В.2.3-12-2004, яке необхідно буде встановити вздовж усієї розділювальної смуги ділянки обходу та на узбіччях, де висота насипу більше 2-х метрів;
- ділянка дороги обладнується відповідними знаками, згідно з ДСТУ 4100:2014,
- дорожні знаки встановлюються на металевих опорах згідно з СОУ 42.1-37641918-011:2016.
- напрямні острівці влаштовуються підвищеними над проїзною частиною та обмежуються скошеним бортовим каменем.
Зовнішнє електроосвітлення
Передбачено улаштування зовнішнього освітлення розв’язки у двох рівнях на перетині з автомобільною дорогою під’їзду до аеропорту «Дніпро», а також часткове перевлаштування існуючої мережі зовнішнього освітлення під’їзду до аеропорту в межах розв’язки.
Живлення і керування проектованого освітлення передбачено від шафи ЯУОН-9602, що встановлено на існуючій КТП від якої передбачено живлення проектованого освітлення.
Облік електроенергії проектованого освітлення передбачено існуючим лічильником, що встановлений в КТП.
Живлення, керування та облік енергії існуючого зовнішнього освітлення під’їзду до аеропорту залишаються без змін.
Проектовані опори освітлення прийняті металеві оцинковані з залізобетонними фундаментами, що мають ввідні труби.
Світильники прийняті зі світлодіодами потужністю 100Вт зі світловим потоком 15460 лм та 69,5 Вт – зі світловим потоком 10290 лм, що встановлюються на оцинковані кронштейни.
Розподільна мережа зовнішнього освітлення прийнята кабельною, що прокладається в земляній траншеї згідно гл.2.3 ПУЕ-2017 та типового проекту А5-92 «Прокладка кабелей напряжением до 35 кВ в траншеях».
Магістральний кабель живлення освітлювальних приладів прийнято з алюмінієвими силовими жилами марки АВВГ-1 і прокладається в створі з опорами освітлення.
В місцях перетину автодороги передбачено прокладання проектованого кабелю в трубі з резервною трубою типу SDR 11.
Захист проектованої мережі зовнішнього освітлення від струмів короткого замикання та теплового захисту передбачено за допомогою ввідного автоматичного вимикача ящика ЯУОН, захист світильників - запобіжниками, що встановлюються в тілі опори.
Усі металеві неструмопровідні частини електроустаткування занулити шляхом приєднання до нульового дроту мережі відповідно до гл.6.1 ПУЕ-2017.
Електропостачання
Для електропостачання зовнішнього освітлення передбачається заміна трансформатора існуючої КТП ТМ-25 6/0,4кВ на більш потужний ТМ-40 6/0,4кВ.
При коригуванні проекту були враховані роботи з реконструкції ПЛ-10кВ Л-127 ПС «Сурська».
Перевлаштування ПЛ-10кВ Л-127 ПС"Сурська" передбачає:
- перенесення і заміну з.б. опори №122;
- заміну існуючої з.б. опори №123;
- заміну існуючих проводів АС-70/11 на нові між опорами №122н-№123н;
- улаштування відгалуження від нової опори №123н до існуючої опори №123а.
Високовольтні опори №122н і №123н запроектовані на базі залізобетонних стояків СВ16.4-12 і передбачають кутове анкерне кріплення проводів для опори №122н і анкерне кріплення проводів для опори №123н з улаштуванням відгалуження до опори №123а. В прогоні перетину автодороги натяжні ізоляційні підвіси передбачені дволанцюговими.
Залізобетонні стояки СВ16.4-12 встановлюються в пробурені котловани діаметром 650мм і більше на глибину 3м.
Згідно п.2.5.217 ПУЕ-2017 відстань по вертикалі до покриття проїзної частини автодороги повинна бути не менше ніж 7м.
Опори №122н і №123н згідно п.2.5.127 ПУЕ-2017 підлягають заземленню, при цьому опір заземлювального пристрою опор не має бути більше від зазначеного в табл. 2.5.29 ПУЕ.
Заземлення опор виконати згідно креслення 3.407-150 ЭС08 типового проекту «Заземляющие устройства опор воздушных линий электропередачи напряжением 0,38; 6; 10; 20; 35 кВ» «Сельэнергопроекта» за допомогою 2-х вертикальних заземлювачів із круглої сталі Ø16мм довжиною по 5м, з'єднаних горизонтальним заземлювачем Ø10мм між собою і з нижнім заземлювальним випуском з.б. опори.
Робочим проектом не передбачено додаткових заходів для створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, оскільки ділянка автомобільної дороги знаходиться за межами населеного пункту.
Всі дорожньо-ремонтні та супутні їм роботи повинні виконуватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг», інших документів, що регламентують виробництво будівельних робіт.
Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну та техногенну безпеку, охорону праці, екологію, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення відповідно до діючих нормативних документів.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 15 листопада 2021 року складала 476100,367 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 366133,786 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 1115,846 тис. грн.;
інші витрати – 108850,735 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості виконано 146429,607 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 113945,256 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 32484,351 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено відповідно до кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 09 грудня 2021 року складає 451225,598 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 351518,551 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 1109,901 тис. грн.;
інші витрати – 98597,146 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості виконано 146429,607 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 113945,256 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 32484,351 тис. грн.
Розділи
