Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9906-6808-9144-2809
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№965.9808.21 від 16.12.2021
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові. Коригування
Код проектної документації
PD01:8836-2098-4442-2455 №28/05/2019-2 від 2021-07-19 (видав ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ") / Наявні експертизи: EX01:9906-6808-9144-2809
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.12.2021 98329.417 71825.182 5942.342 20561.893 76914.296 59406.616 1487.396 16020.284

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.12.2021 96873.248 72028.217 4503.636 20341.395 76914.296 59406.616 1487.396 16020.284

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021) , вул.Чернівецька на ділянці: від вул.Городоцької до пл.Двірцевої не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР" (05523814)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8836-2098-4442-2455
Орган, що видав
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ" (30051908)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
19.07.2021
Номер проектної документації
28/05/2019-2
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

                    

Замовник проекту:

Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор»

 

79035, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7 тел./факс (032) 270-41-66

Проектна організація:

ЛКП «Інститут просторового розвитку»

Юридична адреса проектної організації:

Україна, Львівська область, 79008, м.Львів, вул.Смольського 4, 2-й поверх

Керівник

Директор Шмід О.Е.

Головний інженер проекту:

Фіалковський С.Я. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №005639, дата видачі 24.11.2012р.)

 

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

 

-

Завдання на коригування «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові. Коригування, затвердив  директор Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» М.Власюк

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єкту реконструкції – СС3

-

Рішення № 158 від 16.02.2018р.Львівської міської ради

-

Експертний звіт №1255.670.2.9 від 18.12.2019р. (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці») щодо розгляду проекту «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові

-

Протокол №12 від 13.11.2019р. засідання міської комісії з безпеки дорожнього руху (Затверджений заступником голови комісії, в.о. директора департаменту житлового господарства та інфраструктури О.Одинцем (в частині погодження схеми організації дорожнього руху на вул.Чернівецькій, п.22 Протоколу)

-

Технічні умови ЛМКП «Львівводоканал» №ТУ-Вд 124-18 від 15.03.2018р. на проектування мереж водопроводу та каналізації об’єкту «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)»

-

Технічні умови ЛКП «Львівсвітло» №947/03 від 14.06.2019р. на проектування та будівництво мережі зовнішнього освітлення по об’єкту «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)»

-

Технічні умови ЛКП «Львівелектротранс» №11/353 від 02.03.2018р. «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)»

-

Технічні умови ПрАТ «Львівобленерго» №277.115-2005 від 13.03.2018р.

-

Технічні умови ПАТ «Львівгаз» №Lv-СЛ-2834-0318 від 13.03.2018р.

-

Технічні умови ПАТ «Укртелеком» №46G-350-21/11 від 12.03.2018р.

-

Технічні умови ПАТ «Укртелеком» №46-3261 від 15 жовтня 2019р.

-

Технічні умови ЛКП «Залізничнетеплоенерго» №07/326 від 02.03.2018р.

-

Технічні умови ПАТ «Українська залізниця» №10/2436 від 17.05.2018р.

-

Технічні умови Департаменту патрульної поліції №19289/41/12/02-2019 від 23.09.2019р. на розроблення проекту організації дорожнього руху об’єкту «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)»

-

Лист-погодження Департаменту патрульної поліції №24405/41/12/02-2019 від 18.12.2019р. про погодження проектру організації дорожнього руху об’єкту «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)»

-

Лист-рекомендації Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради №0004-1360 від 20.06.2019р.

-

Лист-рекомендації Управління безпеки міста Львівської міської ради №4-0003-109 від 08.07.2019р.

-

Лист відділу у м.Львові ГУ Держгеокадастру у Львівській області №8-13-0.37-892/109-19 від 07.10.2019р. щодо приналежності земель, на яких перебуває вул.Чернівецька

-

Технічні висновки про інженерно-геологічні вишукування об’єкта «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої) у м.Львові», виконані відділом інженерної геології і гідрогеології ПрАТ «Геотехнічний інститут»

 

 

Склад проекту:

 

1.      Топографо-геодезичні вишукування (Том №1)

2.      Інженерно-геологічні вишукування (Том №2)

3.      Поснювальна записка, відомості та креслення (Том №3)

4.      Дорожня частина, благоустрій території (Том №4)

5.      Зовнішні мережі водопостачання та каналізації (Том №5)

6.      Зовнішє електроосвітлення (Том №6)

7.      Електропостачання (Том №7)

8.      Системи звязку (Том №8)

9.      Проект організації будівництва (Том №9)

10. Кошторисна частина (Том №10)

11. Оцінка впливу на навколишнє середовище (Том №11)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектні рішення

 

№ п/п

Найменування

Од.

виміру

Показники

до кори-гування

після кори-гування

1.

Класифікація обєкту

магістральна вулиця

2.

Довжина обєкта

м

401

3.

Площа обєкта

м²

16304,0

16152,0

в тому числі:

3.1

Площа покриття дорожнього (Тип 1):

м²

6970,3

6770,0

3.2

Площа покриття пішохідної зони:

м²

5538,7

5251,4

-

Тип 2

м²

4778,5

4357,0

-

Тип 3

м²

760,2

742,2

-

Тип 3.1 (перемощення ФЕМ)

м²

-

152,2

3.3

Площа покриття місцевих заїздів

м²

502,36

588,3

-

Тип 4

м²

502,36

452,2

-

Тип 7

м²

-

136,1

3.4

Площа покриття велодоріжки (Тип 5)

м²

629,9

3.5

Площа покриття трамвайних колій (Тип 6)

м²

79,18

114,4

4.

Розрахункова швидкість

км/год

50

5.

Кількість смуг руху

шт

5

в тому числі:

-

смуги руху громадського автомобільного транспорту

шт

2

-

смуги руху автомобільного транспорту загального призначення

шт

3

6.

Ширина смуг руху

м

3,0-4,5

7.

Ширина тротуарів

м

2,25-6,0

8.

Організація дорожнього руху:

-

світлофорні обєкти

шт

2

-

знаки дорожні

шт

100

103

-

стійки знаків дорожніх

шт

35

37

-

розмітка дорожня

м²

585,25

502,0

9.

Малі архітектурні форми

шт

226

230

-

урни сміттєві

шт

16

-

лавки вуличні (Тип I)

шт

4

-

типові павільйони з освітленням

шт

2

5

-

лавки зупинкові

шт

4

5

-

антипаркувальні стовпчики (без освітлення)

шт

200

10.

Огородження зупинок громадського транспорту

мп

86

-

-

зі склом

мп

24

-

-

без скла

мп

62

-

11.

Підземні сміттєві контейнери

шт

4

-

12.

Підпірна стінка

шт

1

13.

Озеленення

-

улаштування травяного газону

м²

220,6

-

висаджування дерев

шт

49

-

висаджування кущів

шт

3663

14.

Водопостачання

-

магістральний водопровід ᴓ 280мм (ПЕ труби)

м

920

798

-

водопровід ᴓ75-160мм (ПЕ труби) – відгалуження від магістрального водопроводу

м

46

48

-

водопровід ᴓ32-63мм (підєднання споживачів)

м

319

200

15.

Каналізація

-

колектор загальносплавної каналізації ᴓ 400-800мм

м

590

450

-

дощова каналізація ᴓ 300мм (підключення дощоприймачів)

м

245

287

-

побутова каналізація ᴓ 160мм

м

12

12

16.

Лінії штучного освітлення:

мп

401

-

опори освітлення h=10м з світлодіодними світильниками 50/75Вт

шт

44

45

-

опори освітлення пішохідної зони h=2,9м з світлодіодними світильниками

шт

9

9

-

антипаркувальні стовпці (з освітленням)

шт

38

39

-

кабельні лінії електроосвітлення

мп

3266

3695

17.

Системи звязку:

-

триканальна кабельна каналізація

м

215

215

-

реконструкція існуючої кабельної каналізації

м

723

723

18.

Електропостачання:

 

 

 

-

Захист кабельних мереж

шт/мп

3/80

3/80

-

Кабельна лінія

мп

-

122

19.

Тривалість робіт з реконструкції

місяців

21

20.

Тривалість експлуатації

років

˃10

 

Керуючись п.14 Завдання на коригування по об’єкту «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові. Коригування, а також фактичним опрацюванням проекту, коригування здійснюється за наступними основними показниками:

 

·          Зменшення  загальної площі об’єкта (-152м²) з причини вилучення з проекту наступних робіт:

-         зміна мереж водопостачання та каналізації в районі кругової транспортної розвязки в одному рівні на вул.Городоцькій;

-       відновлення благоустрою в районі кругової транспортної розвязки в одному рівні на вул.Городоцькій,

·          зміна площ покрить за проектованими Типами:

-         Тип 1 (-200,3м²)

-         Тип 2 (-421,5м²)

-         Тип 3 (-18м²)

-         Тип 4 (-50,16м²)

-         Тип 5 (без змін)

-         Тип 6 (+35,22м²)

Зміни викликані:

ü     зменшенням об’ємів робіт на примиканні об’єкта до вул.Городоцької, 

ü     збільшенням площі роздільної смуги (острівка безпеки),

ü зменшенням площі пішохідної зони з причини проектного зменшення пішохідної алеї,

ü збільшення площі трамвайних колій для більш-простішого улаштування вузла переходу.

·          введення у робочий проект нових Типів покриття:

-         Тип 3.1 -  перемощення ФЕМ (+152,2 м²)

-         Тип 7 (+136,1 м²) – зміна викликана влаштуванням дорожнього покриття з причини необхідності підключення додаткових комунікаційних колодязів

·          зміна у елементах організації дорожнього руху:

-         знаки дорожні (+3шт);

-         стійки знаків дорожніх (+2шт);

-         площа дорожньої розмітки (-83,25м²).

Зміни викликані:

ü в частині зміни кількості дорожніх знаків та стійок до них: пониження трамвайної платформи, 

ü в частині зміни площі дорожньої розмітки:  зменшення площі асфальтобетонного покриття.

·          Зміна у кількості типових павільйонів з освітленнням (+3шт) та, відповідно, зміна у кількості лавок зупинкових (+1шт)

Зміни викликані:

ü улаштування додаткових павільйонів на зупинках біля трамвайних колій,

ü збільшення лавок у відповідності до павільйонів

·          вилучення з проекту підземних сміттєвих контейнерів;

·          вилучення з проекту огородження зупинок;

·          зміни у контурі та довжині підпірної стінки (Σ -86мп);

·          введення в проект скляного огородження підпірної стінки;

·          зміна у фізичних показниках комунікацій водопостачання та каналізації:

Водопровід:

-         магістральний водопровід ᴓ 280мм (-122мп);

-         водопровід ᴓ75-160мм (+2мп);

-         водопровід ᴓ32-63мм (-119мп).

Каналізація:

-         колектор загальносплавної каналізації ᴓ 400-800мм (-140мп);

-         дощова каналізація ᴓ 300мм (+42мп).

·          зміна в показниках мереж освітлення:

-         опори освітлення h=10м з світлодіодними світильниками 50/75Вт (+1шт)

-         кабельні лінії електроосвітлення (+429мп)

·          заміна фідера контактної мережі;

·          влаштування футлярів електромереж методом горизонтально-направленого буріння;

·          зміна конструкції колодязів зв’язку;

·          зміна кошторисної частини проекту.

 

 

 

 

 

Дорожній одяг

(зміни полягають у коригування площ проектованих Типів 1,2,4,6 та уведенні у робочий проект проектованих Типів 3.1, 7

(Аркуші №№9, 10. «Конструктивні поперечні профілі»;

Аркуш №28 «План мощення»)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби.

Проектом передбачене улаштування твердого покриття з наступною конструкцією, у відповідності до проектованих Типів (Аркуш № 23 «План покриттів за Типами»):

 

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

Витрата вяжучого л/м²

ТИП 1

Смуги руху для автомобільного транспорту

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий піщаний шар

15

 

3

Геогратка (типу «PolGrid BX 40/40»)

-

 

4

Щебенево-піщана суміш С-5 оброблена цементом

15

 

5

Щебенево-піщана суміш С-7 оброблена цементом

10

 

6

Розлив модифікованої бітумної емульсії

 

1,0

7

Композитна георешітка оброблена бітумом (типу «Drog-Glass»)

-

 

8

Нижній шар асфальтобетонного покриття

10

 

9

Розлив модифікованої бітумної емульсії

 

0,6

10

Щебенево-мастичний асфальтобетон (ЩМА15)

5

 

ТИП 2

Тротуари

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15

 

3

Щебінь фр.5-40мм

20

 

4

Цементно-піщана суміш (1:3)

5

 

5

Гранітні елементи мощення

5

 

-

плитка «Покостівка» 30х30х5см

-

бруківка «Покостівка» 10х10х5см

-

плитка «Мікс» 30х30х5см, 40х30х5см, 60х30х5см

-

бруківка «Габро» 10х10х5см

ТИП 3

Тротуари

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15

 

3

Щебінь фр.5-40мм

20

 

4

Цементно-піщана суміш (1:3)

4

 

5

Бетонні елементи мощення

6

 

-

плитка бетонна 30х30х6см

ТИП 3.1

Перемощення ФЕМ

1

Цементно-піщана суміш (1:3)

4

 

2

Бетонні елементи мощення (плитка бетонна 30х30х6см)

6

 

ТИП 4

Місцеві заїзди

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15

 

3

Щебінь фракційний

20

 

4

Цементно-піщана суміш (1:3)

5

 

5

Бруківка гранітна (повторного використання)

18

 

ТИП 5

Велодоріжка

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15

 

3

Щебінь фракційний

20

 

9

Розлив модифікованої бітумної емульсії

 

1,0

10

Щебенево-мастичний асфальтобетон (ЩМА15)

5

 

ТИП 6

Трамвайні колії

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15

 

3

Щебінь фракційний

20

 

4

Цементно-піщана суміш (1:3)

5

 

5

Бруківка Мозаїка

10

 

ТИП 7

Місцеві заїзди

1

Ущільнений грунт

-

 

2

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15

 

3

Щебінь фракційний

20

 

4

Цементно-піщана суміш (1:3)

5

 

5

Бруківка мозаїка

10

 

 

Улаштування проектованих бордюрних каменів: ГП-3 (нарнітних); ГП-2 (гранітних); ГП-1 (гранітних); ГП-5 (гранітних); БР 100.30.18 (бетонних); БР100.20.8 (бетонних), передбачене на бетонну основу.

 

Зовнішні мережі водопостачання та каналізації

-         (зміни полягають у вилучені ділянки водопостачання в районі кругової транспортної розвязки в одному рівні на вул.Городоцькій;)

 (Том №2 «Зовнішні мережі водопостачання та каналізації»)

 

Водовідведення дощових та талих вод з території об’єкта здійнюється за рахунок поздовжнього та поперечного профілів з направленням водних мас у каналізаційну мережу.

 

Проектування дощової каналізації здійснене у відповідності до «Розрахунку дощової каналізації», яка є невід’ємною частиною проекту.

 

На виконання Технічних умов ЛКП «Львівводоканал»  ТУ-Вд 124-18 від 15.03.2018р.:

 

Водовідведення

 

ü  заміна існуючих мереж загальносплавної каналізації з підключенням до них каналізаційних випусків існуючих споживачів;

ü  заміна існуючих дощоприймачів та їх приєднання до вуличного колектора з улаштуванням гідрозатворів;

ü  улаштування каналізаційних колодязів.

ü  улаштування колодязів та камер комунікаційних.

 

-       Діаметри колекторів загальносплавної каналізації (мм): 800, 600, 400

-       Діаметри віток від дощоприймачів (мм): 300

 

Водопостачання

 

ü  перевлаштування водопроводу з заміною сталевих водопровідних труб ᴓ 125мм на ПЕ труби ᴓ 280мм з урахуванням перспективного водопостачання;

ü  заміна трубопроводів водопостачання, які підключаються з прилеглих вулиць (в межах реконструкції);

ü  заміна трубопроводів водопостачання на вводах у існуючі будинки;

ü  улаштування захисних футлярів;

ü  влаштування колодязів з запірною арматурою і пониженими гідрантами на проектованій мережі водопроводу

 

            Глибина прокладання водопроводу: 1,5-1,8м (за умовами перетину з іншими підземними мережами)

 

Поздовжні та поперечні профілі

(без змін)

 

Характерні  робочі поздовжні профілі (вул.Чернівецької: від вул.Городоцької до пл.Двірцевої) зображені на Аркушах №№ 7,8 («Поздовжній профіль (1,2)»)

 

Поздовжній профіль характеризується наступними показниками:

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1

Проектна лінія поздовжнього профілю

увязана з існуючим рельєфом

2

Максимальний поздовжній похил

11,5

3

Максимальний радіус опуклої вертикальної кривої

м

2500

 

Поперечний профіль характеризується наступними показниками

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1

Тип профілю

односкатний

2

Поперечні ухили

20

3

Ширина проїзної частини

м

6,0-9,6

4

Ширина тротуару

м

4,0-8,3

5

Ширина велодоріжки

м

1,5

6

Бордюрний камінь (типів ГП та БР)

ліворуч/праворуч

 

 

 

 

Озеленення

(без змін)

(Аркуш № 33 «План озеленення»)

 

Проектовані заходи з озеленення проектованого обєкту є наступними:

 

-       висаджування дерев (клен польовий, робінія псевдоакація, слива розчепірчаста, платан кленолистий) з улаштуванням пристовбурових решіток, які влаштовуються на бетонний фундамент та круглих збірних залізобетонних кілець у місцях висадки дерев.

-       висаджування багаторічних кущів (пухироплідник клинолистий, дрік касильний, магнолія голуба);

-       улаштуванння газонів травяних (з додаванням землі рослинної);

-       улаштування квітників (деревій таволговий, ехінацея пурпурова, золотарник зморшкуватий, плакун верболистий, котяча м’ята фвссена, молінія голуба).

 

Окрім улаштування рослинності на обєкті, проектом передбачений догляд за елементами озеленення після висаджування шляхом додавання мінеральних та органічних добрив та поливом водою.

 

Малі архітектурні форми

(зміна у кількості павільйонів очікування, лавок зупинкових та кількості антипаркувальних стовпчиків з освітленням)

 

Проектом реконструкції вул.Чернівецької від вул.Городоцької до пл.Двірцевої у м.Львові передбачене улаштування наступних конструкцій малих архітектурних форм, улаштування яких передбачене на фундаменти бетонні:

 

·      урни сміттєві, які влаштовуються на бетонний фундамент (Аркуш № 32 «Смітник»);

·      лавки вуличні (Тип I), які влаштовуються на бетонний фундамент (Аркуш № 30 «Лавка Тип 1»);

·      лавки зупинкові, які влаштовуються на бетонний фундамент (Аркуш №29 «Лавка зупинкова»);

·      типові павільйони з освітленням, які влаштовуються на бетонний фундамент (Аркуш №28 «Павільйон типовий»);

·      антипаркувальні стовпчики (з освітленням/без освітлення) , які влаштовуються на бетонний фундамент (Аркуш № 31 «Антипаркувальний стовпчик»)

 

Огороджувальні конструкції

(Вилучено з проекту)

 

 

Підпірні стінки

(Зміни в довжині та конфігурації підпірної стінки)

(Аркуші: «План підпірної стінки. Опалубка»; «Армуванння підпірної стінки. Специфікації»)

 

Проектом «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові передбачене улаштування залізобетонної підпірної стінки (існуюча підпірна стінка – демонтується)

 

 

Назва матеріалу

Марка матеріалу

Фізичні характеристики

1

Бетон

С16/20

29,18 м3

2

Арматура (шпилька)*

А240С

8шт (на 1 м. п.)

ᴓ 8мм

L=410мм (одного елемента)

3

Арматура (стержні)**

А400С

ᴓ 10мм

LΣ=69,2мп

 

*    арматура (шпилька) А240С ᴓ 8мм: 1,3 кг/мп підпірної стінки;

**  арматура (стержні) А400С ᴓ 10мм: 42,7 кг/мп підпірної стінки.

 

ü  Проектована висота підпірної стінки (від підошви до верху): 2100мм

в тому числі надземна частина споруди:

-                лицева сторона: h=910мм;

-                зворотна сторона: h=300мм.

ü  Ширина підпірної стінки: 380мм.

ü  Залізобетонна підошва підпірної стінки: h=300мм; L=1300мм.

ü  Зворотна засипка підпірної стінки (фронтальна): h=1190мм.

ü  Зворотна засипка підпірної стінки (тильна пазуха): h=1800мм*

 

*Зворотна засипка тильної пазухи здійснюється, окрім грунту, щебеневим дренуючим матеріалом.

 

Огородження підпірної стінки

(Включено в проект)

(Аркуш «Скляне огородження підпірної стіни»)

 

Проектними рішеннями передбачене улаштування скляного огородження на підпірній стінці. Стійки з комплектом кріплення скла передбачено влаштовувати безпосередньо на підпірній стінці. (проектований конструктив викладено на Аркушах №27, 33,34)

 

Підземні сміттєві контейнери

(елемент проектування вилучений з робочого проекту)

 

Лінії штучного освітлення, електропостачання обєкту, системи зв’язку

(зміни відбулись в частині зміни фізичних показників проктованих елементів у зв’язку зі зміною проектованих площ)

 

Проект реконструкції вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої) у м.Львові передбачає у своєму складі електропостачання об’єкту (Том №7), систем зв’язку (Том №8) та улаштування зовнішнього електроосвітлення (Том №6).

 

На виконання Технічних умов ПАТ «Українська залізниця» №10/2436 від 17.05.2018р.:

 

Системи звязку

 

ü  захист телефонної каналізації блочного типу ПАТ «Укрзалізниця» влаштуванням кабельного бандажу;

ü  улаштування 8 (восьми) додаткових каналів до кабельної мережі ПАТ «Укрзалізниця»;

ü  заміна плит перекриття та люків оглядових колодязів кабельної каналізації;

ü  улаштування 2 (двох) додаткових каналів до кабельної мережі ПАТ «Укртелеком»;

ü  винесення кабельної каналізації ПАТ «Укртелеком» за межі проїзної частини з улаштуванням 3 (трьох) каналів та оглядових колодязів;

ü  захист ділянок кабельної каналізації, яка перебуватиме під проїзною частиною;

ü  заміна кабелів ПАТ «Укртелеком» (в межах ділянки кабельної каналізації, яка переноситься).

 

Керуючись «Загальними вказівками» (Аркуш №1), які є складовою Тому №7 «Електропостачання», дана складова Проекту покликана передбачити захист, в ході ведення будівельних робіт, існуючих підземних електричних комунікацій та улаштування резервних футлярів для можливої подальшої заміни даних мереж.

 

На виконання Технічних умов: ПАТ «Українська залізниця» №10/2436 від 17.05.2018р.; ПрАТ «Львівобленерго» №277.115-2005 від 13.03.2018р.; ЛКП «Львівелектротранс» №11/353 від 02.03.2018р.

 

ü  захист існуючих мереж;

ü  улаштування резервних футлярів;

ü  перенесення лінії 2КЛ-6кВ (на межі вул. Чернівецької та пл.Двірцевої).

 

На виконання Технічних умов ЛКП «Львівсвітло»  №974/03 від 14.06.2019р.:

 

Зовнішнє освітлення

 

ü  демонтаж існуючих електрокомунікацій;

ü  встановлення нових опор освітлення висотою 10м з односторонніми та двосторонніми кронштейнами і світлодіоднимисвітильниками;

ü  встановлення опор освітлення висотою 2,9м на пішохідній частині вулиці з світлодіодними світильниками  (еліптичний коловий світлорозподіл);

ü  улаштування підземної кабельної лінії освітлення (у поліетиленовій трубі);

ü  підключення мережі освітлення до реконструйованої  електрошафи керування освітленням.

 

Доступність маломобільних груп населення

(проектовані заходи залишаються незмінними)

 

Проектом «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові передбачене виконання комплексу заходів щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення, а саме:

ü  платформи громадського транспорту передбачено обладнати пандусами

ü  пішохідні переходи запроектовані в рівень з дорожнім покриттям – «понижений бордюрний камінь» (h=0,00см);

ü  улаштування тактильних смуг наступних типів (Аркуш №22 «План мощення»): попереджувальна, направляюча, інформаційна.

 

Організація дорожнього руху

(зміна у кількості елементів організації дорожнього руху)

 

Технічні умови Департаменту патрульної поліції №19289/41/12/02-2019 від 23.09.2019р.

 

Проектом реконструкції вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої) у м.Львові передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента регулювання

1

Розмітка дорожня*

(*опис розмітки за шифрами – п.7.4. «Відомістоті об’ємів робіт» Пояснювальної записки проекту)

1.1

1.16.1

2

1.5

1.16.2

3

1.6

1.16.3

4

1.7

1.17

5

1.8

1.18

6

1.12

1.29

7

1.13

1.23

8

1.14.2

1.15

9

1.14.3

-

1

Знаки дорожні

(Типорозмір II)

(*опис дорожніх знаків за шифрами – п.7.3. «Відомістоті об’ємів робіт» Пояснювальної записки проекту)

1.34

5.12

2

2.1

5.16

3

2.3

5.17.1

4

3.21

5.17.2

5

3.34

5.20.3

6

4.1

5.24.1

7

4.2

5.35.1

8

4.7

5.35.2

9

4.8

5.41.1

10

4.9

5.41.2

11

4.12

5.42.1

12

4.21

5.42.2

13

4.22

7.1.1

14

5.11

7.9

15

щити 2.3 (а)

16

щити 2.3 (б)

17

щити 2.3 (в)

1

Стійки знаків дорожніх

h=3,5м

С-КТр/53-М3,5 (СКМ 2.35)

2

h=4,5м

С-КТр/76-М4,5 (СКМ 3.45)

3

h=5,5м

С-КТр/102-М5,5 (СКМ 4.55)

4

h=6,0м

консоль

 

Улаштування стійок знаків дорожніх запроектовано здійснювати на бетонний фундамент (В15)

Світлофорні об’єкти

(Зміна у довжині кабелів)

 

Проектовані заходи з реконструкції об’єкту  передбачають улаштування світлофорних об’єктів:

·      на примиканні вулиць Чернівецької та Городоцької;

·      на вулиці Чернівецькій (напрямок до центрального залізничного вокзалу).

1.   Світлофорний обєкт на примиканні вулиць Чернівецької та Городоцької

Стосовно даного елемента проектування, в складі проекту перебувають наступні документи:

-           Кабельний план світлофорного обєкту 0909 (вул.Чернівецька-вул.Городоцька) - Аркуш №14.

-           Схема електричних підключень на світлофорному обєкті 0909 (вул.Чернівецька-вул.Городоцька) – Аркуш №15.

-           Пофазний роз’їзд на світлофорному об’єкті 0909 (вул.Чернівецька-вул.Городоцька) – Аркуш №16.

-           Циклограма роботи світлофорів на світлофорному об’єкті 0909 (вул.Чернівецька-вул.Городоцька) – Аркуші №№ 17.1; 17.2; 17.3.

2.   Світлофорний обєкт на вулиці Чернівецькій  (напрямок до центрального залізничного вокзалу), в складі проекту перебувають наступні документи:

-           Кабельний план світлофорного обєкту 0910 (напрямок до центрального залізничного вокзалу)Аркуш №18.

-           Схема електричних підключень на світлофорному обєкті 0910 (напрямок до центрального залізничного вокзалу)Аркуш №19.

-           Пофазний роз’їзд на світлофорному об’єкті 0910 (напрямок до центрального залізничного вокзалу) Аркуш №20.

-           Циклограма роботи світлофорів на світлофорному об’єкті 0910 (напрямок до центрального залізничного вокзалу)Аркуш №21

Опори світлофорних обєктів запроектовано влаштовувати на бетонний фундамент (Аркуш «Влаштування світлофорної стійки на бетонний фундамент»)

 

Кошторисна частина проектної документації

 

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 09.12.2021року складала

тис. грн.

98329,417

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

71825,182

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

5942,342

                       - інші витрати

тис. грн.

20561,893

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

76914,296

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

59406,616

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

1487,396

                       - інші витрати

тис. грн.

16020,284

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом,  складено у відповідності до кошторисних норм України.

 

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на  14.12.2021року складає

тис. грн.

96873,248

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

72028,217

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

4503,636

                       - інші витрати

тис. грн.

20341,395

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

76914,296

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

59406,616

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

1487,396

                       - інші витрати

тис. грн.

16020,284

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Даний експертний звіт розглядати спільно з Експертним звітом №1255.670.2.9 від 18.12.2019р. (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці») щодо розгляду проекту «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові., який втратив чинність в частині ТЕПів та кошторисної документації.

 

Проект «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл.Двірцевої)» у м.Львові. Коригування  розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації.

Розділи