Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9889-5944-2940-8902
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№953-479-20/КП від 11.06.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград - Жовква на ділянці км 16+300 – км 21+000, Волинська область
Код проектної документації
PD01:3903-7744-2174-7006 Зміни №2 №5-20ПС від 2020-04-07 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ") / Наявні експертизи: EX01:9889-5944-2940-8902
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.12.2020 215130.445 164214.717 695.704 50220.024

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
11.06.2021 212340.268 163045.247 711.21 48583.811

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Волинська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград - Жовква на ділянці км 16+300 – км 21+000, Волинська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25908960)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3903-7744-2174-7006
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ" (40254893)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
07.04.2020
Номер проектної документації
5-20ПС
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 953-479-20/КП від «11» червня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград - Жовква на ділянці

км 16+300 – км 21+000, Волинська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Волинській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектний Стандарт», місцезнаходження: 79040, Львівська область, місто Львів, вулиця Городоцька, будинок 367А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва №953-1112-20/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-              завдання на розробку проектної документації від 24.03.2020 року № 2-2/20, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році;

-              технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році;

-              технічного звіту з обстеження мосту (5-20ПС-01-МО-ТЗ), виконаного ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році;

-              технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок, виданих ПАТ «Волиньобленерго» від 16.09.2020 року;

-              протоколу засідання Технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.12.2020 року №12, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 16+300-км 21+000, Волинська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Початок траси ділянки капітального ремонту прийнято на ПК163+00,00 (експлуатаційний км 16+300 існуючої дороги) між населеними пунктами              с. Селець та смт. Турійськ, кінець ділянки прийнято на ПК210+00,00 (експлуатаційний км 21+000 існуючої дороги) на околиці смт. Турійськ.

Проектна ділянка проходить через смт. Турійськ від ПК172+00 до ПК210+00.

Довжина ділянки капітального ремонту становить 4,7 км

Ділянка дороги ПК163+000-ПК210+000 має параметри ІІ категорії.

По всій протяжності ділянка капітального ремонту має 12 кутів повороту, на 8-ми з яких улаштовуються кругові криві з перехідними.

Мінімальний радіус кривих в плані прийнято:

- в межах населених пунктів 110 м

- за межами населених пунктів 3000 м.

Земляне полотно використовується в межах існуючого, а при необхідності, у разі збільшення висоти насипу, зміщення осі траси, або доведення існуючого земляного полотна до параметрів даної категорії, поширюється. За межами населених пунктів ширина земляного полотна становить 15 м.

У населених пунктах земляне полотно виконано в основному в нульових робочих відмітках з тротуарами. Ширина земляного полотна в межах забудови (існуючих червоних ліній) становить від 13 м до 20 м з розташуванням тротуарів.

Для досипання земляного полотна використовується ґрунт із зрізання існуючого узбіччя. При поширені земляного полотна передбачено зняття рослинного шару ґрунту з існуючих укосів, товщиною 0,2 м та на узбіччях 0,15 м, а також провести розпушення, товщиною 0,3 м. Рослинний ґрунт переміщається у відвал з подальшою зворотньою досипкою на укріплення укосів насипу. Укоси насипу укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Крутизна укосів в межах населених пунктів, при можливості, при висоті насипу до 2,0 м, виконується 1:3. За межами населених пунктів укоси передбачено 1:3 при висоті насипу до 2,0 м та 1:1,75 при висоті насипу понад 2,0 м.

Узбіччя в межах населених пунктах виконано з улаштуванням тротуарів, повною шириною 1,9 м, та укріплення узбіччя від 0,5 м до 2 м. За межами населених пунктів узбіччя укріплюється щебенево-піщаною сумішшю С-5 на ширину 3,25 м товщиною 0,15 м.

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу. В необхідних місцях для відводу води передбачено бортовий профіль та влаштовані водоскиди у кількості 6 шт.

У межах населених пунктів водовідвід забезпечується за рахунок дощової каналізації. Робочим проектом передбачено влаштування організованого збору і відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги та подальшим випуском на поверхню з попереднім очищенням на локальних очисних спорудах (сепаратор нафтопродуктів).

Поздовжній профіль запроектований з параметрами, які забезпечують розрахункову швидкість руху автотранспорту 60 км/год в межах населених пунктів та 90 км/год поза населених пунктів.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих в межах населених пунктів:

- опуклих – 2300 м;

- увігнутих – 2350 м.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих за межами населених пунктів:

- опуклих – 7900 м;

- увігнутих – 2400 м.

Максимальний поздовжній похил:

- в межах населених пунктів – 30 ‰;

- поза населених пунктів – 12 ‰.

Основні параметри дороги:

ширина смуги руху – 3,75 м;

кількість смуг руху – 2;

ширина узбіччя – 3,75 м;

ширина укріпленої смуги – 0,50 м;

поперечний ухил проїзної частини – 25 ‰;

поперечний ухил узбіч – 50 ‰.

Існуючий дорожній одяг представлений шарами:

асфальтобетон – 0,04-0,15 м;

щебінь, гравій – 0,07-0,30 м;

камінь колотий – 0,15-0,25 м.

Конструкція дорожнього одягу. Розширення, на примиканнях та з’їздах у межах заокруглень (Тип А):

ЩМА-15 на бітумі марки БМКП 60/90-65- 0,05 м;

Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БМКП 60/90-65- 0,12 м Шар із ОМС із фрезерованого асфальтобетону з додаванням оптимальної ЩПС С7, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2%, цемент 3%) в установці, марка матеріалу М20- 0,15 м;

Щебенево-піщана суміш С-5 - 0,21 м;

Дренуючий шар з піску середнього з вмістом пилуватих часток не більше ніж 2% та коефіцієнтом фільтрації 5 м/добу - 0,20 м.

Конструкція дорожнього одягу. Посилення (Тип Б):

ЩМА-15 на бітумі марки БМКП 60/90-65 - 0,05 м;

Асфальтобетон.АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БМКП 60/90-65 - 0,12 м; Шар із ОМС із фрезерованого асфальтобетону з додаванням оптимальної ЩПС С7, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2%, цемент 3%) в установці, марка матеріалу М20 - 0,15 м;

Вирівнюючий шар із ОМС із фрезерованого асфальтобетону з додаванням оптимальної ЩПС С7, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2%, цемент 3%) в установці, марка матеріалу М20 hсер - 0,039 м;

Фрезерування асфальтобетону hсер - 0,09 м.

Конструкція дорожнього одягу на посадкових майданчиках, тротуарах та в’їздах у двори (Тип Г):

Плитка ФЕМ- 0,05 м;

Шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6) - 0,05 м;

Щебенево-піщано суміш С-7- 0,12 м.

Робочим проектом передбачено ремонт 22-х примикань в одному рівні без улаштуванням перехідно-швидкісних смуг.

У місцях пішохідних переходів передбачено понижений бортовий камінь.

Для забезпечення безпеки руху та орієнтування водіїв робочим проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження зі стримувальною здатністю 128 кДж та 280 кДж, напрямних стовпчиків, нанесення дорожньої розмітки.

Робочим проектом передбачається подовження трьох існуючих водопропускних труб, заміна однієї існуючої водопропускної труби на нову, та одна труба підлягає ліквідуванню.

З метою забезпечення доступності об’єкту проектування для маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю, робочим проектом передбачено влаштування пониженням рівня бортового каменю в місцях наземного пішохідного переходу.

Ширина тротуару забезпечує рух маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю. На тротуарах влаштовано тактильні смуги.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

 

Залізобетонний автодорожній міст через р. Турія розташований на ПК184+23,50 ділянки автомобільної дороги державного значення Р-15 в м. Турійськ. В плані проїзна частина мосту знаходиться на прямій.

Довжина мосту – 51,06 м.

Отвір – 43,17 м.

Габарит проїзної частини – Г-11,82 м.

Тротуари з обох частин по 1,55 м.

Міст побудований у 1965 році, поширювався у 1990 р.

Згідно з технічним обстеженням існуючого мосту, виконаного ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році (технічний звіт з обстеження мосту
5-20ПС-01-МО-ТЗ) загальний технічний стан існуючого мосту – обмежено працездатний.

Враховуючи всі дефекти мосту, а також конструктивні недоліки, які порушують сучасні нормативні вимоги до штучних споруд, для подальшої безпечної експлуатації споруди рекомендується провести повну перебудову штучної споруди, тобто її заміну на новий міст з можливістю пропуску по ньому сучасного тимчасового вертикального навантаження А15 НК100.

Робочим проектом передбачається будівництво нового автодорожнього мосту за прогоновою схемою 15+24+15 м на ПК184+23,5 на місці розібраного дефектного існуючого мосту, з організацією руху автотранспорту та пішоходів на період будівництва по тимчасовому обходу.

Новий автодорожній міст запроектований під нормативне, тимчасове вертикальне, рівномірно розподілене смугове навантаження від автотранспортних засобів по схемі А15 та одиночне колісне чотиривісне зосереджене навантаження НК-100.

Прогонова схема нового мосту визначилась:

прогоновою схемою та конструкцією опор існуючого автодорожнього мосту;

проектним поперечним та повздовжнім профілем автомобільної дороги на мосту та ділянках сполучення з підходами;

вимогами діючих нормативних документів по конструктивним обмеженням при проектуванні прогонових будов, елементів мостового полотна та стоянів.

Згідно з категорією автомобільної дороги (ІІ категорія), а також вимог ДБН В.2.3-4-2015 (табл.5.1 базових габаритів мостів) габарит проїзної частини мосту прийнятий Г=8,5 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=3,75 м (по одній смузі руху в кожному напрямку) зі смугами безпеки шириною по 0,5 м з боку бар'єрного огородження.

У профілі міст розташований на вертикальній кривій.

Ширина двосторонніх пішохідних тротуарів прийнята 1,5 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на основі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004 та рекомендацій ДБН В.2.3-14:2006 (додаток Ω) прийнята рівною h=0,9 м.

Для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар'єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого відводу води за межі моста в очисну споруду.

По інженерно-геологічним умовам, у зв’язку з наявністю в основі слабких ґрунтів, стояни мосту запроектовані безростверковими з фундаментами на пальовій основі із буронабивних стовпів.

Конструктивні рішення

Конструктивні елементи й матеріали, що використовуються при будівництві нового автодорожнього мосту, прийняті:

балки прогонових будов марки БМ-24 та БМ-15 по проекту ДП "Укргіпродор" та ДП "Укрголовмостоекспертиза", таврового перетину з попередньо напруженого залізобетону, армовані напруженими канатами з облаштуванням арматурних випусків для об’єднання з монолітною плитою проїзної частини;

ригелі стоянів і проміжних опор із монолітного бетону, індивідуального проектування, стосовно до проектного рішення ДерждорНДІ;

збірно-монолітна залізобетонна плита проїзної частини з укладанням по верху балок прогонових будов збірних плит нез’ємної опалубки, товщиною       55 мм з установленням додаткових закладних деталей для кріплення облаштувань організованого водовідводу. Мінімальна загальна товщина плити складає 200 мм. Конструкція монолітної плити проїзної частини та характеристики її армування прийняті на підставі рекомендацій та комплексних розрахунків, виконаних ДП "Укргіпродор" та ДП "Укрголовмостоекспертиза", і наведена на відповідних кресленнях марки «ШС».

монолітні двосторонні пішохідні тротуари шириною прохідної частини 1,5 м з установленням закладних деталей для кріплення стійок перильного і бар’єрного огородження та нанесенням по відкритим поверхням бетону прохідної частини захисного зносостійкого покриття;

стояни №1 та №4 – збірно-монолітної конструкції, індивідуального проектування, під обпирання прогонової будови L=15,0м;

проміжні опори №2 та №3 – збірно-монолітної конструкції, індивідуального проектування, під обпирання прогонових будов L=15,0м+ L=24,0м. На ригелях опор передбачено влаштування тумб для встановлення опор освітлення;

буронабивні стовпи, діаметром 1,2 м, індивідуального проектування;

перехідні плити стоянів запроектовані зі збірного залізобетону стосовно до типової серії 3.501.1-96;

бар’єрне огородження проїзної частини індивідуального проектування, загальною висотою огороджувальної частини 90 см (з урахуванням бортового каменю), що анкерується до монолітних ділянок тротуарів, з оцинкованими металевими елементами;

перильне огородження пішохідних тротуарів металеве, зварене, з використанням прокатних елементів заповнення, поруччя та кріплення панелей перил до закладних деталей у монолітних тротуарах. Антикорозійний захист перильного огородження виконується системами покриттів APS згідно технологічних карт на виконання робіт, розроблених підрядною організацією.

Гідроізоляція прогонових будов обклеювальна рулонна одношарова марки "Техноеластмост-С", товщиною 5 мм. Обклеювальна рулонна гідроізоляція укладається за рахунок оплавлення покрівельного шару, на попередньо очищену стислим повітрям поверхню монолітної об'єднуючої плити та нанесення ґрунтування праймером ТехноНИКОЛЬ №03 (ТУ 5775-042-17925162-2006 зі зм.1).

Для відокремлення проїзної частини від тротуару, згідно вимогам п 7.2.3 ДБН В.2.3-22:2009, передбачається влаштування бордюру (бортового каменю) із природного каменю марки ГПВ, поперечним перетином 200х150 мм, по ДСТУ В.2.7-246:2010 «Камені бортові і стінові із гірських порід».

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність (КТП №293) – 8,7 кВт.

Розрахункова потужність (КТП №252) – 13,5 кВт.

Річне споживання електроенергії (КТП №293)  –  38,106 тис. кВт*год.

Річне споживання електроенергії (КТП №252)  –  59,13 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Робочим проектом передбачається:

влаштування повітряної лінії ПЛІ-0,4 кВ проводом СІП-5нг розрахункового перерізу для живлення приладів освітлення;

влаштування щитів освітлення ЩО-1, ЩО-2 на існуючій залізобетонній опорі та на існуючій КТП для обліку та управління освітленням;

влаштування світильників на існуючих та проектованих опорах;

влаштування заземлюючих пристроїв.

Живлення шафи ЩО-1 передбачено від ЗТП-293 Л-2 ПЛ-0,4 кВ опора №13 та живлення шафи ЩО-2 передбачено від РУ-0,4 кВ КТП-252.

Будівництво повітряної лінії з ізольованими самонесучими проводами       0,4 кВ виконано на проектованих залізобетонних опорах типу СВ105-5 та існуючих опорах.

Прокладання магістральних ліній 0,4 кВ прийнято алюмінієвим самонесучим ізольованим проводом марки СІП-5нг, розрахунковим перерізом жил, підключення світильників виконано проводом ПB1 перерізом 1х2,5 мм². Переріз проводу вибрано на основі мінімально допустимого перерізу за умовами механічної міцності.

Розрахунковий облік спожитої електроенергії на проектованих лініях зовнішнього електроосвітлення виконується лічильниками активної енергії прямого включення, встановленими в ЩО.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу. Для відводу води передбачено бортовий профіль та влаштовані водоскиди у кількості 6 шт. У межах населених пунктів водовідвід забезпечується за рахунок дощової каналізації.
       Робочим проектом передбачено влаштування організованого збору й відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги та подальшим випуском на поверхню з попереднім очищення на локальних очисних спорудах (сепаратор нафтопродуктів). 

Зовнішню мережу дощової каналізації запроектовано з пластмасових труб ПЕ 100 SDR 17. 

Для забезпечення водовідводу з проїзної частини мосту, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого відводу води за межі моста у очисну споруду

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище. Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 16+300 – км 21+000 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 4,7 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт здійснюється потоковим методом. Капітальний ремонт дороги здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна полоса руху, на якій будуть виконуватися будівельні роботи. Для цього ділянка капітального ремонту поділена на захватки.

Капітальний ремонт мосту виконується з закриттям руху автомобільного транспорту по ньому, з улаштуванням об’їзної дороги.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: екскаватори одноковшеві з місткістю ковша 0,25 куб. м, 0,5 куб.м, 0,65 куб.м; бульдозери, потужністю 97 кВт, 125 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi, масою 8 т, 106 т, 14,2 т; асфальтоукладальники універсальні, кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 100 т, пневмокран, вантажопідйомністю 25 т, автокрани, вантажопідйомністю 10 т, 16 т.

Тривалість будівництва становить 13,0 місяців.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, на якій рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

 

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «07» грудня 2020 року, складала  215130,445 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 164214,717 тис. грн., устаткування – 695,704  тис. грн., інші витрати – 50220,024 тис. грн. Зворотні суми – 228,416 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після зняття зауваг  та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на  «11» червня   2021 року складає 212340,268 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 163045,247 тис. грн., устаткування – 711,210 тис. грн., інші витрати –              48583,811 тис. грн. Зворотні суми – 372,541 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

________________________          С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

        _________________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                         (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

 

 

________________________       С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

 

 

  ________________________   Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

 

 

    ______________________    І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

 

 

_____________________    В.Г. Пономаренко

   (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

 

 

_________________________          Н.І. Тонковид

                            (підпис)                     (П.І.Б.)

 

 

 


Розділи