Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9842-3010-0939-6983
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№249-594-21/КП від 20.07.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 149+227 – км 155+927, Дніпропетровська область
Код проектної документації
PD01:3461-2203-8358-9995 Зміни №2 №1-20П від 2020-04-16 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:9842-3010-0939-6983, EX01:3760-1229-8662-8536
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань пожежної безпеки, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.06.2021 280323.626 209937.817 411.115 69974.694

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.07.2021 250444.625 192912.851 401.747 57130.027

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 149+227 – км 155+927, Дніпропетровська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3461-2203-8358-9995
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" (35682596)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Інженерно-геодезичні вишукування, інженерно-геологічні вишукування, проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
1-20П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 249-594-21/КП від «20» липня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці

км 149+227 – км 155+927, Дніпропетровська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ», місцезнаходження: 49044, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Січових стрільців, будинок 11, офіс 89.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №249-3006-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-              постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 року №382 «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки»;

-              завдання на розробку проектної документації від 14.04.2020 року №4-8/20, виданого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-              технічного звіту за результатами інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ФОП Габором А.І. у 2020 року;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ПП «НВП Технотранспроект» у 2020 року;

-              технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок №0050291733, виданих від 18.02.2021 року АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі»;

-              технічних звітів з обстеження штучних споруд на км 151+338 м,  149+227м -  км 155+927м, виконаних ПП «НВП Технотранспроект» у 2020 році;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2 (середні наслідки).

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 149+227 – км 155+927, Дніпропетровська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 (Рисунок Г) за картою дорожнього кліматичного районування території України територія робіт знаходиться в межах Південного кліматичного району (IІI). За погодно-кліматичними факторами, ґрунтово-гідрологічними умовами район робіт асфальтобетонного покриття (Рисунок Д) відноситься до дорожньо-кліматичної зони А-6.

Автомобільна дорога загального користування державного значення Р–51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 149+227 - км 155+927 в Дніпропетровській області, відноситься до IIІ категорії. Параметри існуючої дороги в плані відповідають нормам ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» (табл. 5.5), на ділянці поза населеними пунктами розрахункова швидкість –           90 км/год, за виключенням ділянки по населеному пункту: ПК 60+90 – ПК 66+99,84, де розрахункова швидкість – 60 км/год.

Інтенсивність руху на теперішній час складає 1910 авт./добу, що відповідає 3410 авт./добу, приведених до легкового автомобіля.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2041 року зросте до 2980 авт./добу, що відповідає 4760 авт./добу, приведених до легкового автомобіля.

У робочому проекті прийняті наступні технічні нормативи:

- категорія дороги – IIІ;

- ширина земляного полотна – 12,00 м ;

- ширина проїзної частини – 7,00 м;

- ширина смуги руху – 3,50 м;

- кількість смуг руху – 2;

- ширина узбіччя разом з укріпленою смугою – 2,50 м;

- найменший радіус кривих в поздовжньому профілі:

   - опуклих – 9000 м;

   - увігнутих –  4000 м;

- найбільший поздовжній похил – 20 ‰;

- найменший радіус кривих в плані – 450 м;

- тип дорожнього одягу – капітальний;

- навантаження на вісь – 115 кН.

Ділянка автомобільної дороги проходить по населеному пункту                     с. Морозівське, тому робочим проектом капітального ремонту передбачено освітлення населеного пункту. Також передбачено освітлення транспортної розв’язки на примиканні в с. Вербуватівка та пішохідних переходів в одному рівні через автомобільну дорогу Р-51.

Траса дороги

Прокладання траси прийнято з максимальним використанням існуючої дороги.

Початок траси ПК 0+00 відповідає км 149+227 автомобільної дороги загального користування державного значення Мерефа - Лозова - Павлоград в Дніпропетровській області.

Кінець траси ПК 66+99,84 відповідає км 155+927 вказаної автомобільної дороги. Невідповідність проектної довжини траси зумовлена розбіжністю відстані між кілометровими існуючими стовпчиками, яка не завжди становить 1000 м.

Ділянка автомобільної дороги від ПК 60+90 – ПК 66+99,84 проходить через с.  Морозівське Юр’ївського району Дніпропетровської області.

Загальна довжина ділянки капітального ремонту дороги – 6,700 км.

Загальна кількість кутів повороту – 21.

Мінімальний радіус кута повороту в плані становить 450 м.

Параметри існуючої дороги наступні:

- ширина покриття – 6,50 – 7,50 м;

- ширина земляного полотна – 11,00 – 13,00 м;

- поздовжній похил – від 0 ‰ до 20 ‰.

На ділянці капітального ремонту необхідна вирубка дерев та чагарнику, площею 1,355 га.

Робочим проектом капітального ремонту передбачено фрезерування існуючого дорожнього одягу з асфальтобетону, середньою товщиною 0,09 м.

Існуючий дорожній одяг представлений наступними шарами:

- асфальтобетон – середня товщина 0,09 м;

- щебінь  – середня товщина 0,22 м;

- бруківка – середня товщина 0,14 м.

На ділянках зрізання існуючого насипу, та в місцях, де робоча відмітка більше ніж 0,50 м, передбачено розбирання існуючого дорожнього одягу та влаштування нового.

Земляне полотно

Проектування земляного полотна виконано відповідно до
ДБН В.2.3-4:2015 та ДСТУ-Н Б В.2.3-32:2016 «Настанова з улаштування земляного полотна автомобільних доріг».

Керівна відмітка для проектування поздовжнього профілю прийнята згідно товщини дорожнього одягу на посиленні і складає 0,21 м.

Поперечний похил проїзної частини - 25 ‰, узбіччя – 50 ‰.

Залягання укосу прийнято:

1:3 - при висоті насипу до 2,00 м;

1:1,75 - при висоті насипу більше 2,00 м.

Максимальна висота насипу 3,35 м.

Перед початком виконання земляних робіт робочим проектом передбачено зняття рослинного шару: з-під тіла насипу - середньою товщиною 1,20 м, з укосів - 0,20 м.

Улаштування земляного полотна при поширенні передбачено з ґрунту від зрізання узбіччя, нарізання канав та з кар’єру.

Ґрунти досипки земляного полотна представлені суглинками легкими пилуватими.

Потрібний коефіцієнт ущільнення ґрунту - 0,98, коефіцієнт відносного ущільнення – 1,08 (ДБН В.2.3-4:2015 табл. 6.6).

Спорудження земляного полотна виконується з пошаровим ущільненням.

Для забезпечення стійкості земляного полотна проти атмосферних опадів та механічних впливів робочим проектом передбачено укріплення укосів насипу засівом насінням багаторічних трав з підсипанням рослинного ґрунту шаром 0,15 м.

Дорожній одяг

Дорожній одяг на ділянці представлено наступними типами конструкції:

Підсилення:  двошарове покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на основі бітуму, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м, та асфальтобетону гарячого крупнозернистого щільного типу А1, марки I, на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м, на основі з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %), товщиною 0,15 м, з вирівнюючим шаром з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %) середньою товщиною 0,101м на існуючому дорожньому одязі.

Розширення  та нове будівництво: двошарове покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на основі бітуму, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 товщиною 0,05 м та асфальтобетону гарячого крупнозернистого щільного типу А1, марки I, на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м, на основі з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %), товщиною 0,15 м, з вирівнюючим шаром з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %), середньою товщиною 0,097 м та із шару щебенево-піщаної суміші ЩПС С5, товщиною 0,21 м, та з дренуючим прошарок, товщиною 0,20 м, із піску середнього.

Дренуючий прошарок із піску середнього, товщиною 0,20 м, влаштовується для відведення води з нижніх шарів дорожнього одягу.

Конструкція дорожнього одягу на укріплених, перехідно-швидкісних смугах, на зупинкових майданчиках автобусних зупинках прийнята у відповідності до типу основної дороги.

Дорожній одяг тротуарів, в’їздів у двори та посадкових майданчиків складається наступними шарами: із асфальтобетону АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I.БНД 50/70, товщиною 0,04 м, та щебенево-піщаної суміші ЩПС С7, товщиною 0,12 м.

На ділянках автомобільної дороги з радіусом кривих у плані 535 м та 450 м передбачено влаштування віражів та поширення проїзної частини згідно ДБН В.2.3-4:2015, табл. 5.3.

Конструкція укріпленої смуги узбіччя виконана по типу конструкції дорожнього одягу проїзної частини, шириною 0,50 м.

Досипання узбіччя передбачено з ґрунту від зрізання узбіччя, нарізання канав та з кар’єру.

Укріплення узбіччя на ділянці автомобільної дороги передбачено засіванням травою по родючому шару, товщиною 0,15 м.

Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянках при насипах понад 2,00 м, при поздовжніх похилах більше 30 ‰ та на внутрішній стороні віражів передбачено влаштування водовідвідних споруд з водоскидами по укосу насипу за межі земляного полотна з гасителями у підошви насипу або в кюветі.

Штучні споруди

Міст на км 1513+38

Залізобетонний автодорожній міст, через струмок розташований на км 151+338 м ділянки автомобільної дороги Р-51-Мерефа-Лозова-Павлоград. Найближчий населений пункт – с. Варварівка. В плані проїзна частина і прогонова будова мосту знаходяться на прямій.

  Довжина мосту – 12,68 м (по заднім граням шафових стінок).

  Отвір – 9,98 м.

  Габарит проїзної частини – 10 м.

  Згідно паспорту мосту рік будівництва споруди – 1996. Данні стосовно капітальних ремонтів відсутні.

Прогонові будови:

Збірна залізобетонна прогонова будова відповідно до типового проекту серії 3.503.1-81. Повна довжина прогонових будов – 12,00 м, розрахункова довжина – 11,4 м, висота прогонової будови 0,9 м. Опорні частини – резинові опорні частини t≈65мм. Деформаційні шви – відкритого типу.

Опори №1÷2(стояни) – стійкового типу, дворядні на призматичних палях перерізом 350х350мм, збірні залізобетонні. В поперечному напрямку опори складаються з ригеля перерізом 400х1500 мм, довжиною 12820 мм. Відкрилки омонолічені з ригелем та шафовою стінкою, довжина – 2150 мм, товщина –             200 мм.

Проїзна частина мосту виконана з асфальтобетонного покриття, середньою товщиною 110 мм, по вирівнюючому шару. Тротуари виконані зі збірних залізобетонних блоків стосовно типового проекту Союздорпроект (серії 3.503-12), шириною 1,7 м. Перильне огородження виконано з металевого швелеру №8(знизу), висота огорожі становить 1,10 м. Металеве заповнення перил складається з металевих прутів пластин 50х5 мм з кроком ~150 мм

Конуси насипу укріплено збірними залізобетонними плитами. Експлуатаційний стан мосту в цілому за рейтингом та найнижчим з показників експлуатаційного стану прогонових будов, опор та фундаментів - 3 – працездатний.

Визначення технічного стану мосту виконано на підставі технічного обстеження існуючого мосту фахівцями ПП «НВП «Технотранспроект» у травні 2020 року (Технічний звіт 1-20П-01-МО-ТЗ).

 

Проектні рішення

Згідно з завданням на проектування, на підставі технічних умов та попередніх узгоджень, даним робочим проектом передбачається ремонт конструкцій існуючого моста з повною заміною проїзної частини.

Габарит проїзної частини мосту прийнятий Г=8,0 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=3,5 м (по одній смузі руху у кожному напрямку) зі смугами безпеки шириною по 0,5м з боку бар'єрного огородження.

Ширина двосторонніх пішохідних тротуарів прийнята 1,5 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на основі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004  і рекомендацій ДБН В.2.3-14:2006 (додаток Ω) прийнята рівною h=0,9м.

Згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, п. 5.1.6 для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20 у напрямку проїзної частини автодороги (бар'єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток.

Капітальним ремонтом моста передбачається:

 - розбирання існуючої проїзної частини до верха балок прогонових будов, шафових стінок стоянів, крил стоянів, перехідних плит, деформаційних швів, водовідвідних трубок, тротуарів, перильної огорожі;

 - ремонт дефектних ділянок прогонової будови та опор ремонтними матеріалами та сумішами  типу "Sika";

 - влаштування нової проїзної частини;

 - влаштування нових шафових стінок стоянів;

 - укладання нових перехідних плит;

- влаштування укріплення конусів насипу.   

Конструкції капітального ремонту моста прийняті:

- монолітна залізобетонна плита проїзної частини, мінімальною товщиною  140 мм, індивідуального проектування;

-  монолітні тротуари, шириною прохожої частини 1,5 м, індивідуального проектування;

- монолітні шафові стінки стоянів індивідуального проектування;

- металеве оцинковане бар'єрне огородження, висотою 90 см, індивідуального проектування;

- металеве оцинковане перильне огородження, висотою 1,2 м, індивідуального проектування;

- поперечні деформаційні шви в межах проїзної частини та тротуарів, типу Maurer D80;

- водовідвідні трубки за типовим проектом серіі 3.503.1-81 та дренажна система для відводу води з товщі дорожнього одягу індивідуального проектування;    

- обклеювальна рулонна одношарова гідроїзоляціїя.

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110 мм.

Для підвищення довговічності несучих конструкцій мосту, проектними рішеннями передбачається здійснити поверхневий гідроізоляційний захист усіх відкритих бетонних поверхонь прогонових будов і опор мосту матеріалами типу «Sika».

Усі поверхні конструкцій, що засипаються ґрунтом, покриваються 2-ма шарами бітумної мастики по шару бітумного лаку.

Гідроізоляція прогонових будов обклеювальна рулонна одношарова  товщиною 5 мм.

Деформаційні шви у сполученні проїзної частини зі стоянами – однопрофільні, типу MAURER D80 з металевих профілів і гумових компенсаторів;

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110 мм:

-  нижній шар δ=60мм - дрібнозернистий асфальтобетон АСГ Др. Щ.А1. НП.II на бітумі БМПА 60/90- 52 по ДСТУ Б В2.7-119:2011;

- верхній шар δ=50мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 на бітумі  БМПА 60/90-65 по ДСТУ Б В.2.7-127:2015 з підґрунтовкою бітумною емульсією 0,42 л/м²  ЕКШМ-60  по  ДСТУ Б В.2.7-129:2013.                                                         

Сполучення мосту з насипами підходів передбачене за рахунок установки перехідних плит напівзануреного типу за типовим проектом серії 3.501.1-96.

Для відокремлення проїзної частини від тротуару, згідно вимогам п 7.2.3 ДБН В.2.3-22:2009, передбачається влаштування бордюру (бортового каменю) із природного каменю марки ГПВ, поперечним перетином 200х150мм, по ДСТУ В.2.7-246:2010 «Камені бортові і стінові із гірських порід».

У місцях примикання асфальтобетонного дорожнього покриття до монолітного бетону тротуару у покритті передбачається штраба, шириною 20 мм на глибину 30 мм. У місцях примикання асфальтобетонного покриття до конструкцій деформаційних швів у покритті прорізається штраба, шириною      20 мм, на глибину 70 мм. Штраби заповнюються бітумно-полімерним герметиком БП-Г-25.

Для забезпечення водовідводу з гідроізоляції прогонових будов, уздовж монолітних тротуарів та деформаційних швів у дорожньому одязі облаштовується дренажна система із брикетів ДБМП-20.04.40-П та дренажних трубок ПВХ d=50мм за ТУ У В. 2-21547843.006-2001.   

Для формування гідроізолюючого та зносостійкого поверхневого шару, на верхні горизонтальні поверхні пішохідних тротуарів укладається:

• двошарова ґрунтовка матеріалом типу Sikaflor 156;

• посипка кварцевим піском фракції 0,4-0,6мм, товщиною 5 мм;

• гідроізоляційне покриття матеріалом типу Icosit Elastomastic TF;

• захисне фарбування матеріалом типу Sikaflor 363 Elastic.

Усі поверхні конструкцій, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроізоляцією із 2-х шарів бітуму по бітумному ґрунтуванню.

Відновлення конусів насипу виконується дренуючим ґрунтом з ретельним пошаровим ущільненням.

Відновлювальний ремонт прогонової будови і ригелів стоянів передбачено виконати спеціальними ремонтними матеріалами типу Sika, які забезпечують надійне зчеплення ремонтних складів, що укладаються, з існуючою кладкою та антикорозійний захист відремонтованих поверхонь.

Після ремонту пошкоджених ділянок виконується піскоструменеве очищення і знепилювання всіх поверхонь опор і наноситься шар шпаклівки матеріалом типу Sikagard-720 EpoCem (товщина шару 1 мм).

По шару шпаклівки наноситься захисне покриття системою типу Sikagard -680 S Betoncolor. 

У зв’язку з дефектним станом конструкцій мостового полотна мосту, існуючі конструкції розбираються.

Розборка конструкцій існуючого моста виконується після влаштування тимчасового об'їзду і організації по ньому руху автотранспорту та пішоходів.

Труби

Передбачена заміна існуючих дефектних водопропускних труб на ПК1493+86,0, ПК1503+57,0, ПК 1525+97,0 ПК1534+16,0, ПК1554+73,0, ПК1551+96,0, з їх розборкою до фундаменту, на нові водопропускні труби, ремонт водопропускної труби на ПК 1545+38,0 та розборка існуючої труби на ПК 1545+42,0.

Заміна існуючих водопропускних труб викликана наявністю в конструкціях труб  дефектів,  які призвели до погіршення технічного стану. Технічний стан труб оцінюється як обмежено-працездатний.

Вісі нових труб прийняті зі здвижкою на 3,0 м по ходу пікетажу від вісі існуючих труб. Вісь нової труби замість існуючої на ПК 1534+16,0 прийнята зі здвижкою на 3 м проти ходу. Труби запроектовано під пропуск тимчасового навантаження від автотранспорту А15 та НК-100.

Конструкція труб прийнята згідно з типовим проектом серії 3.501-59 (Інв.№777/1,2), залізобетонні ланки труби згідно ДСТУ Б В.2.5-51:2010.

Згідно з інженерно-геологічними умовами майданчика будівництва фундаменти труб передбачені типу І з укладанням ланок труби на лекальні блоки, в основі блоків передбачена заміна слабкого ґрунту щебенево-піщаною сумішшю, з обпиранням на несучі шари ґрунту ІГЕ-2. Лекальні блоки труби на ПК 1551+99,0 укладаються на щебеневу підготовку, товщиною 10 см, з обпиранням на несучий шар ґрунту ІГЕ-1а.

Укріплення укосів насипу з монолітного бетону товщиною 10 см по шару щебеню товщиною 10 см, підвідного та відвідного русел з монолітного бетону товщиною 12 см по шару щебеню товщиною 10 см.

Гідроізоляція труб обклеювальна одношарова. Шви в стиках ланок конопатяться з обох сторін паклею, просоченою бітумом. З внутрішньої сторони шви на глибину 3 см зароблюються цементним розчином.

Поверхні відкісних крил і портальних стінок, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроизоляцією з двох шарів бітумної мастики по бітумній ґрунтовці.

Обсипка труб виконується дренувальним ґрунтом одночасно з обох сторін горизонтальними шарами, товщиною не більш 20 см кожний, з ретельним ущільненням легкими пневмотрамбовками або ручним способом, у відповідності до ВСН 81-80.

Ремонт труби отв.3х1,0м на ПК 1545+38,0

Дійсним робочим проектом передбачається:

- ремонт існуючої труби на ПК1545+38,0 та розбирання існуючої труби на ПК1545+42,0 до рівня фундаменту.

2. Ремонтом існуючої труби передбачено:

 - влаштування нової портальної стінки вхідного оголовка;

 - ремонт портальної стінки вихідного оголовка;

 - заробка швів між ланками труби;

 - влаштування укріплення укосів насипу і русла.

Укріплення укосів насипу з монолітного бетону товщиною 10 см по шару щебеню товщиною 10 см, підвідного та відвідного русел з монолітного бетону товщиною 12 см по шару щебеню товщиною 10 см за типовим проектом серії 3.501.1-156.

Поверхні портальної стінки, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроізоляцією з двох шарів бітумної мастики по бітумній ґрунтовці.

Зворотня засипка котловану виконується гравійно-піщаною сумішшю, обсипка ділянки труби, що розкривається при розробці котловану, виконується дренуючим ґрунтом одночасно з обох сторін горизонтальними шарами, товщиною не більш 20 см кожний, з ретельним ущільненням.

Відновлювальний ремонт вихідного оголовка передбачено виконати спеціальними ремонтними матеріалами типу Sika, які забезпечують надійне зчеплення ремонтних складів, що укладаються, з існуючою кладкою конструкцій.

Спорудження труб та розборку існуючих труб передбачається виконати по черзі з почерговим закриттям смуг руху.

Дорожні пристрої, благоустрій та облаштування дороги

Примикання

На ділянці дороги передбачено улаштування 8 примикань:

- з каналізуванням лівоповоротних напрямків на ПК 24+57,5 в с. Вербуватівка;

- без улаштування перехідно-швидкісних смуг у вулиці та провулки с. Морозівське на ПК 61+37, ПК 63+49, ПК 63+62,5, у поле ПК 7+43,5, ПК 25+23, ПК 53+64 та до ферми ПК 24+57,5.

Тротуари, в’їзди у двори

На автобусних зупинках передбачено влаштування тротуарів з асфальтобетонним покриттям та пішохідних переходів. У населених пунктах передбачено влаштування в’їздів у двори з асфальтобетонним покриттям. Ширина в’їздів у двори прийнята 3,00 м згідно ДБН В.2.3-4:2015 (п.12.4.6).

Ширина тротуару прийнята 1,50 м. Тротуар передбачено на підході до кожної автобусної зупинки. Ширина тротуару поза населеним пунктом прийнята 1,50 м.

Автобусні зупинки

Робочим проектом капітального ремонту передбачено облаштування чотирьох зупинок маршрутного транспорту. На зупинці на  ПК 25+25,11 з улаштуванням заїзної кишені, на автобусних зупинках на ПК 24+15,51, ПК 41+46,75, ПК 41+70,75 заїзної кишені не передбачено. На всіх зупинках маршрутного транспорту передбачено влаштування посадкових майданчиків та автопавільйонів.

На посадкових майданчиках автобусних зупинок влаштовується тактильна плитка.

Автопавільйони

Для забезпечення необхідного рівня комфорту та безпеки населення від впливу кліматичних коливань робочим проектом передбачається влаштування      4 нових автопавільйонів (див. аркуш 14 компл. 1-20П-АД).

В основу архітектурного рішення павільйону прийняті прості форми, обумовлені функціональним призначенням, з урахуванням можливості їх зведення силами місцевих дорожньо-будівельних організацій з максимальним використанням у конструкціях місцевих будівельних матеріалів.

Автопавільйон має прямокутний контур з розмірами в плані 4,5 × 2,5 м з конструкціями із залізобетонних елементів.

Місце установки автопавільйонів упорядковується улаштуванням пішохідних доріжок.

Улаштування нових автопавільйонів передбачено на ПК 24+15,51, ПК 25+25,11, ПК 41+46,75, ПК 41+70,75.

Дорожні знаки, огородження, розмітка

Для забезпечення необхідного рівня безпеки, орієнтації водіїв, капітальним ремонтом дороги передбачається встановлення дорожніх знаків та показників, металевого бар’єрного огородження та розмітки проїзної частини.

Дорожні знаки запроектовано згідно ДСТУ 4100-2014 “Знаки дорожні”. Знаки встановлюються на металевих стояках згідно т.п. 3.503.9-80 “Опоры дорожных знаков на автомобильных дорогах”.

Розмітка проїзної частини виконана відповідно до ДСТУ 2587:2010 “Розмітка дорожня”.

Поздовжню розмітку проїзної частини передбачено виконати зі світлоповертальної полімерної стрічки, крайові смуги – з пластику.

Огородження першої групи - бар’єрне, виконано згідно
ДСТУ Б В.2.3-12-2004. Стримувальна здатність металевого бар’єрного огородження поза населеним пунктом – 280 кДж.

Передбачені заходи підвищують транспортно-експлуатаційні показники дороги, знижують аварійність.

Засоби доступності для маломобільних груп населення

Згідно з вимогами ДБН В 2.2–40:2018 Інклюзивність будівель і споруд проектом передбачені засоби доступності для маломобільних груп населення в           с. Морозівське  на пішохідних переходах, на автобусних зупинках.

Ширина тротуару прийнята 1,50 м за умови забезпечення пересування маломобільних груп населення з одностороннім рухом. Для доступності пересування маломобільних груп тротуари передбачені з похилом  20 ‰.

На посадкових майданчиках автобусних зупинок та на підходах до них влаштовуються тактильні смуги попереджувальні, направляючі та інформаційні. На пішохідних переходах передбачено влаштування втопленого бортового каменю та тактильних смуг попереджувальних та інформативних.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Робочим проектом передбачається влаштування зовнішнього освітлення в межах населеного пункту та на пішохідних переходах і автобусних зупинках поза межами населених пунктів:

- влаштування повітряної лінії ПЛ-0,4 кВ проводом СІП-5нг 4х25 для живлення приладів освітлення;

- влаштування щита освітлення ЩО на стійці існуючої опори №32(існ.) для управління освітленням;

- влаштування світильників на проектованих опорах;

-  влаштування заземлюючих пристроїв;

- влаштування опор автономного освітлення пішохідних переходів та автобусної зупинки поза межами населеного пункту.

Категорія дороги - III технічна. Категорія з надійності електропостачання - III.  Середня яскравість дорожнього покриття - 0,4 кд/м².

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та каналізації робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу. В необхідних місцях для відводу води передбачено влаштування водовідвідних канав.

 

Пожежна безпека

 

У складі робочого проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище. Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 149+227 – км 155+927 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 6,7 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт автомобільної дороги здійснюється потоковим методом. Капітальний ремонт дороги здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна полоса руху, на якій будуть виконуватися будівельні роботи.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: автокрани, вантажопідйомністю 10 т, 16 т; екскаватори одноковшеві з місткістю ковша              0,65 м3, 0,25 м3; бульдозери, потужністю 97 кВт, 118 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожні різні; асфальтоукладальники універсальні.

Тривалість будівництва становить 13,0 місяців.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню. За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «02» червня 2021 року, складала  280323.626 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 209937.817 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 411.115 тис. грн., інші витрати –  69974.694 тис. грн. Зворотні суми - 882.220 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауваг та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «15» липня      2021 року складає 250444.625 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 192912.851  тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 401.747 тис. грн., інші витрати – 57130.027  тис. грн. Зворотні суми - 883.913 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

 

____________________          С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

_____________________       С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

___________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

______________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

______________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

__________________     І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

___________________  В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

Експерти (фахівці)

 

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

___________________        Н.І. Тонковид

   (підпис)                              (П.І.Б.)

 

 


Розділи