Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Київська обл., Бучанський район, Ірпінська територіальна громада, м. Ірпінь (станом на 01.01.2021), вулиця Українська , б. 1-в | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ОБСЛУГОВУЮЧИЙ КООПЕРАТИВ «ЖИТЛОВО – БУДІВЕЛЬНИЙ КООПЕРАТИВ «ЮТЛАНДІЯ-2+» (44301606) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
СКУГАР-СКВАРСЬКА ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000005, АЕ 001849, АЕ 004413, АЕ 004723) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОГОСЛОВА ГАЛИНА ФЕДОТІВНА (АЕ 004249) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
МАЛІЧЕВА ТАМАРА ІВАНІВНА (АЕ 002760, АЕ 004776) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Нове будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями та
підземним паркінгом по вул. Українська, 1-в у м. Ірпінь
Київської області» розроблений ТОВ «ТОМІН
ФЕМІЛІ ДЕВЕЛОПМЕНТ» у 2021 році, ГАП - Габуда В. С. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 004377 від 26.04.2019), на замовлення ОБСЛУГОВУЮЧОГО
КООПЕРАТИВУ «ЖИТЛОВО-БУДІВЕЛЬНИЙ КООПЕРАТИВ «ЮТЛАНДІЯ-2+» на підставі:
−
містобудівних умов та обмежень для
проектування об’єкта будівництва, реєстраційний
номер ЄДЕССБ MU01:3456-4776-9564-1144,
затверджених наказом відділу містобудування та архітектури
виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 05.08.2021 № 191;
−
завдання на проектування, затвердженого
замовником;
−
технічних умов і листів щодо
проектування об’єкта, виданих відповідними службами.
Проектом передбачається будівництво двосекційного
будинку з підземним однорівневим паркінгом.
Підземний паркінг розташовується як за межами
секцій під прибудинковою територією, так і під
секціями будинку. У паркінгу розміщені технічні приміщення секцій будинку.
На експлуатованій покрівлі
підземного паркінгу облаштовується дворовий простір.
Секції житлового будинку - восьмиповерхові, покрівля - пласка, не експлуатована.
Будівництво передбачено в одну чергу, без
виділення пускових комплексів.
Площа ділянки будівництва становить 0,2131 га та складається з
двох
ділянок з кадастровими номерами:
-
№ 3210900000:01:047:3012 – 0,2031 га;
-
№ 3210900000:01:047:3011 – 0,01 га
Ділянка межує:
-
з півночі – з двоповерховим
житловим будинком;
-
з півдня – з дев’ятиповерховим
житловим будинком;
-
із заходу - з чотириповерховим житловим будинком;
-
зі сходу – з вул. Українською.
Рельєф ділянки спокійний, характеризується відмітками
125.89-125.23.
В’їзд на ділянку
з вул. Української.
На території
ростуть дерева хвойних порід.
Проектом передбачається будівництво одного двосекційного 8-поверхового
будинку з підземним паркінгом на 54 машино-місця, майданчиків для дітей, для
відпочинку дорослих, занять спортом, для господарських потреб.
Благоустрій передбачає влаштування покриття
проїздів з асфальтобетону, покриття тротуарів – ФЕМ. Ширина проїздів - 3,5 м. Покриття дитячих і спортивного
майданчиків - гумове. У місцях перетину тротуарів з автопроїздами
передбачено пониження бортового каменю.
Організація
рельєфу виконана методом проектних відміток з відведенням поверхневих вод по
лотоках проїзду на вул. Українську.
На прилеглій
території, вільній від забудови, проїздів, тротуарів і майданчиків, влаштовуються газони з додаванням рослинного шару
ґрунту, висаджуються зелені насадження.
Інженерно-геологічні вишукування виконані ТОВ «ГЕОЦЕНТРПРОЕКТ» у 2021 році.
Геологічна будова ділянки досліджена на глибину до 20 м.
Усього виділені такі інженерно-геологічні елементи (ІГЕ):
- ІГЕ 1 - насипний шар;
- ІГЕ 2 - пісок середньої крупності, середньої щільності, з
прошарками щільного, однорідний, від малого ступеня водонасичення до насиченого
водою;
- ІГЕ 3
- пісок
дрібний, середньої щільності та щільний, однорідний,
від малого ступеня водонасичення до насиченого водою;
- ІГЕ 4 - пісок пилуватий, середньої щільності, однорідний,
насичений водою;
- ІГЕ 5 - супісок пилуватий, з лінзами піску пилуватого,
пластичний.
Абсолютні відмітки
рівня ґрунтових вод коливаються в межах 120.80-120.90 м, що відповідає
глибинам 5,1-5,3 м.
По відношенню до
бетонів марки W4 ґрунтові води неагресивні.
Інженерно-геологічні умови території будівництва належать до
ІІ (середньої) категорії складності.
За розрахунком, наведеним у матеріалах
проекту, погодженим замовником, житловий будинок з підземним паркінгом відноситься
до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Згідно
з ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних
районах України», відповідно до карти ЗСР-2004-А майданчик
будівництва розташований у районі з фоновою сейсмічною інтенсивністю 5
балів за шкалою МSК-64.
Конструктивна схема секцій житлового будинку –
монолітний залізобетонний безригельний каркас, із залізобетонними діафрагмами
та ядрами жорсткості. Зблоковані секції розділені температурними швами.
Просторова жорсткість і стійкість каркаса забезпечується сумісною роботою системи, утвореної вертикальними
елементами каркаса (колонами, діафрагмами та ядрами жорсткості) і
горизонтальних, незмінних у своїй площині, жорстких дисків перекриття.
Фундаменти
– суцільна залізобетонна плита, товщиною 900 мм на природній основі. Основою фундаментів
служать ґрунти ІГЕ 2.
Зовнішні
стіни підземної частини – монолітні залізобетонні, товщиною 250 мм.
Пілони – товщиною 250 мм.
Діафрагми
жорсткості та стіни ядер жорсткості − товщиною 200 мм.
Плити перекриття −
товщиною 200 мм (над паркінгом) та 220 мм.
Для запобігання
промерзанню крізь перекриття передбачено додаткове утеплення балконних плит і
плит лоджій по всіх виступних контурах, з подальшим декоративним покриттям
чи влаштуванням підлоги.
Сходи – збірні
залізобетонні, Z-подібні.
Зовнішні
стіни – самонесучі, з газобетонних блоків товщиною 250 мм, із зовнішнім
утепленням, розташовані в межах поверхів між перекриттями.
Однорівневий паркінг за межами
висотних будинків через деформаційно-осадкові шви примикає до
висотних секцій.
Конструктивна схема – монолітний залізобетонний безбалковий рамний
каркас. Просторова жорсткість і стійкість каркаса забезпечується сумісною роботою диску покриття та
вертикальних несучих елементів (пілонів).
Фундаменти –
суцільна залізобетонна плита товщиною 400 мм
на природній основі. Основою фундаментів служать ґрунти ІГЕ-2.
Пілони – перерізом 1000 × 250 мм.
Покриття
– товщиною 250 мм, частково з балками 250 × 550 (h) мм. При розрахунку конструкцій паркінгу
враховано навантаження від пожежної техніки.
Зовнішні стіни –
монолітні залізобетонні, товщиною 250 мм.
У
підземному просторі будинку передбачена обклеювальна горизонтальна
гідроізоляція у підлозі. Вертикальна гідроізоляція стін, які прилягають до ґрунту нижче відміток землі, - обмазувальна, у два шари по підготовленій
поверхні.
У технологічній частині
проекту наведені основні принципові рішення паркінгу.
Паркінг
призначений для зберігання легкових автомобілів, що належать мешканцям будинку. Паркінг - манежного
типу, з перпендикулярним розташуванням автомобілів до осі проїзду.
У паркінгу встановлені дворівневі механізовані
паркувальні системи (парколіфти) фірми «KLAUS».
Згідно з ТУ КП
«Ірпіньводоканал» № 157 від 15.09.2021 водопостачання передбачено з
кільцевої мережі Ø200 мм по вул. Українській.
Побутові стічні води згідно з ТУ КП «Ірпіньводоканал» №157 від 15.09.2021 відводяться до каналізаційної мережі Ø800 мм по вул.
Українській.
Водовідведення з
території забудови виконується закритою системою з підключенням
до існуючої дощової каналізації відповідно до ТУ КП «УЖКГ «Ірпінь» № 9
від 18.10.2021.
У будівлю житлового
будинку проектом передбачається влаштування двох вводів 2Ø159 × 4,5 мм
у приміщення насосної станції.
На вводах питного
водопроводу встановлюється водомірний
вузол з лічильником холодної води, зі встановленням засувки
з електроприводом на обвідній лінії.
Для зниження і підтримки постійного тиску в
системі водопроводу на вводах передбачено встановлення регуляторів тиску. Необхідний тиск у системі питного водопроводу забезпечується підвищувальними
насосами.
Для забезпечення поливу
прилеглої території комплексу по периметру будівлі передбачено окрему систему поливального
водопроводу з окремим лічильником води.
Необхідний тиск у системі внутрішнього
пожежогасіння паркінгу забезпечується
протипожежними насосами,які передбачені з ручним, дистанційним (від
кнопок біля пожкранів) та автоматичним керуванням.
Одночасно із сигналом про пуск насосів
подається сигнал на відкриття електрозасувки на обвідній лінії водолічильника
на вводі водопроводу, а також сигнал у приміщення чергового.
На системі пожежогасіння
житлової частини та паркінгу влаштовуються по два пожежних патрубки Ø
80 мм для підключення пожежних машин.
Джерелом гарячого водопостачання для всіх
споживачів є індивідуальні водонагрівачі.
Відведення побутових
стоків передбачається у зовнішні мережі побутової каналізації. Відведення
дощових і талих вод з покрівлі будівель передбачено самопливом до зовнішніх мереж дощової каналізації.
Водостічні воронки прийняті з
електрообігрівом.
Для відведення аварійних вод із приміщень
водопровідної насосної станції та ІТП у дощову каналізацію передбачаються
приямки з дренажними насосами. Із приямків
за допомогою насосів дренажні води скидаються у мережу дощової
каналізації.
У паркінгу передбачена система
«сухого» прибирання, тому відведення стоків, що виникають від заносу дощових і
снігових опадів колесами та корпусами автомобілів, не передбачається.
Для
відведення води після пожежі в паркінгу передбачається система лотоків.
Стічні
води від лотоків відводяться у приямки і далі - за допомогою насосів - відводяться до системи внутрішніх водостоків.
Джерелом
теплопостачання житлового будинку є раніше запроектована для комплексу дахова
котельня, яка розміщена на покрівлі будинку на вул. Українській, 1-г.
Магістральні
трубопроводи від котельні до запроектованого будинку прокладаються під стелею
паркінгу.
Приєднання систем опалення і вентиляції здійснюється в індивідуальному
тепловому пункті (ІТП), що розташовується у спеціально відведеному приміщенні.
Для
підключення місцевих систем опалення і вентиляції передбачено встановлення теплообмінних модулів, які
постачаються комплектно із засобами
автоматизації, забезпечують регулювання параметрів теплоносія у залежності
від температури зовнішнього повітря і зниження температури у вбудованих
нежитлових приміщеннях у неробочий час.
Схеми підключення систем теплоспоживання до
теплових мереж - залежні.
Теплопункт обладнується вузлами комерційного
обліку теплоспоживання з встановленням окремих приладів обліку витрат теплової
енергії для
житлової частини, вбудованих комерційних приміщень і паркінгу.
Розрахункові параметри
теплоносія в системах t° = 80-60°С.
Система опалення житлової частини будинку - двотрубна, з розподільними
вертикальними стояками, з поповерховими відгалуженням і горизонтальним квартирним розведенням. На квартирних відгалуженнях
передбачено встановлення лічильників некомерційного обліку тепла. Для
стабілізації перепаду тиску встановлюється автоматичні
балансувальні клапани і запірно-вимірювальні
клапани. Як нагрівальні прилади запроектовані
панельні радіатори, обладнані автоматичними термостатами.
Вертикальні стояки систем опалення, вузли підключення квартирних систем, вузли
обліку теплоспоживання і крани для спуску води з горизонтальних гілок у
дренажний стояк розташовані в комунікаційних нішах поза межами квартир.
У приміщеннях житлових
квартир передбачена припливно-витяжна вентиляція. Видалення повітря із приміщень
кухонь і санвузлів запроектовано через
канали-супутники, які підключені до збірних вентиляційних шахт,
виконаних у будівельних конструкціях, з викидом повітря вище покрівлі будинку
поза зону вітрового підпору.
Для інтенсифікації витяжки на двох
останніх поверхах запроектовані канальні вентилятори. У приміщеннях квартир, вентиляційні канали яких потрапляють
у зону аеродинамічної тіні, та в приміщеннях кухонь-ніш вентилятори
встановлюються на всіх поверхах.
Зовнішнє повітря у квартири подається через відчинені кватирки
при провітрюванні квартири та за
рахунок припливних регульованих пристроїв у віконних рамах.
Із
приміщень насосних, електрощитових запроектована витяжна вентиляція з
механічним спонуканням канальними вентиляторами.
Приплив –
природний, із суміжних приміщень.
У
приміщенні теплового пункту передбачена примусова витяжна вентиляція, що розрахована
на короткочасну дію та забезпечує 10-кратний обмін повітря, з неорганізованим
припливом свіжого повітря ззовні через вхідні двері. Викид витяжного повітря
здійснюється вище покрівлі житлового будинку.
Система
опалення вбудованих нежитлових приміщень запроектована
окремими гілками для кожного споживача (орендаря) та обладнується приладами
обліку тепла. Система – двотрубна, горизонтальна, з нагрівальними приладами, які оснащуються термостатами.
Вентиляція вбудованих офісних приміщень прийнята припливно-витяжною з
механічним спонуканням, з урахуванням
забезпечення працівників і відвідувачів зовнішнім повітрям у межах санітарної норми. Припливно-витяжні
установки оснащені
теплоутилізатором. Вентобладнання розміщено поза зоною житлових квартир.
Викид витяжного повітря передбачено вище
покрівлі будинків.
Підтримання оптимальної температури в теплу
пору року передбачено спліт-системами кондиціонування повітря.
Приміщення для зберігання автомобілів паркінгу
не опалюється.
У приміщеннях охорони, санітарних вузлів і в допоміжних
приміщеннях паркінгу для підтримання нормованої температури як опалювальні прилади
передбачені електричні настінні конвектори з відповідним ступенем захисту від ураження струмом.
Вентиляція паркінгу - припливно-витяжна, з
механічним спонуканням, розрахована на розчинення забруднюючих речовин
від вихлопних газів автомобілів.
Видалення повітря
здійснюється з верхньої та нижньої зони в рівних частинах. Компенсаційне припливне повітря подається у верхню зону,
вздовж проїзду.
Викид витяжного повітря здійснюється через шахти, виведені вище покрівлі житлових
будинку на 2 м.
Приміщення паркінгу
обладнується газоаналізаторами довибухових концентрацій паливних газів та
приладами контролю СО.
Вмикання вентилятора здійснюється автоматично – від газоаналізатора.
При
перетинанні транзитними повітроводами протипожежних перешкод (перегородок, стін, перекриттів) та при приєднанні їх до
вертикального колектора передбачається влаштування протипожежних клапанів та ущільнення
місць проходу повітроводів та трубопроводів через перегородки та стіни негорючими матеріалами із забезпеченням нормативної вогнестійкості
перешкод, які вони перетинають.
Електропостачання
житлового будинку виконується за ТУ ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» № 0101790311211101230000001
від 03.11.2021.
Проектом передбачається
встановлення окремо розташованої комплектної трансформаторної підстанції
бетонного типу БКТП-10/0,4кВ з масляними трансформаторами потужністю 2 × 400 кВА,
живлення І та ІІ секцій шин якої виконується від І та ІІ секцій шин
РУ-10 кВ ПС110/10 кВ «Ірпінь».
Розрахункове навантаження житлового будинку становить 296 кВт,
І та ІІ категорії надійності електропостачання.
У проекті
передбачена достатня кількість ВРП, розташованих в електрощитовій будинку,
живлення яких виконується від РУ-0,4 кВ проектованої БКТП-10/0,4 кВ
кабелями розрахункових перерізів.
Для споживачів І категорії передбачені АВР.
Проектом передбачається робоче, аварійне (безпеки та
евакуаційне) та ремонтне на 12 В електроосвітлення.
Робоче та аварійне освітлення приміщень загального
призначення виконується світильниками із світлодіодними лампами.
На шляхах евакуації в паркінгу застосовуються світлові
покажчики «Вихід» із вмонтованим автономним блоком живлення та зарядним пристроєм,
який забезпечує безперебійну роботу світильників протягом двох годин з моменту
зникнення напруги.
Робоче та евакуаційне електроосвітлення приміщень
загального призначення (коридори, ліфтові холи), які мають природне
освітлення, вмикається автоматично в залежності від денного освітлення та
програми.
Керування робочим освітленням
поверхових коридорів, сходових кліток житлового будинку здійснюється за місцем з
використанням пристроїв короткочасного вмикання.
Живлення робочого електроосвітлення та електрообладнання
виконується кабелями з мідними жилами з ізоляцією, яка не поширює горіння, має
помірну димоутворювальну здатність та є малонебезпечною за токсичністю
продуктів горіння, типу ВВГнгд.
Живлення аварійного
електроосвітлення та протипожежних пристроїв виконується кабелями з мідними жилами з вогнестійкою
безгалогеновою ізоляцією марки FLAМЕ-X950(N) HXH180/E30 (90), які
прокладаються на підтримувальних вогнестійких системах класу
Е-30 (Е-90) та зберігають функціональність протягом 30 та 90 хвилин,
відповідно.
Проектом
передбачається автоматизація та диспетчеризація інженерного обладнання.
У проекті
наведені принципові рішення щодо організації будівництва.
Земляні роботи
виконуються екскаватором з ємністю ковша 0,37-0,57 м3 та
бульдозером.
Бетон на будівельний майданчик завозиться автобетонозмішувачами.
Подавання бетону в монолітні конструкції виконується за допомогою монтажного крана в баддях та за
допомогою автобетононасоса.
Монтажні роботи виконуються за допомогою баштового крана зі стрілою 45 м вантажопідйомністю 8 т
та автомобільних кранів вантажопідйомністю 10 т.
Тривалість будівництва
становить 21,0 місяць, в тому числі підготовчий період – 2,0 місяці.
Проектом передбачені
заходи, регламентовані нормативними актами щодо
забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.
Підключення житлового будинку
до інженерної інфраструктури, в тому числі електропостачання, водопостачання, каналізації та інших видів інженерного
забезпечення, запроектовано від існуючих міських мереж з урахуванням їх розрахункових потужностей.
У проекті розроблений розділ «Захист від шуму», в якому
враховані зовнішні (транспорт) та внутрішні джерела шуму (інженерне обладнання
будинків). Після виконання робіт з монтажу
обладнання проектом передбачено обов’язкове проведення контрольних
інструментальних вимірів рівнів шуму та, в разі виявлення перевищень допустимих
рівнів шуму, розроблення та виконання додаткових шумозахисних заходів.
Згідно з проведеними в проекті розрахунками нормативна
інсоляція та природне освітлення житлових приміщень як житлових будинків самої
новобудови, так і існуючих житлових будинків та їх прибудинкових територій
відповідають вимогам п. 4.6 «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів»
№ 173-96, ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення» і
ДБН В.2.2-15-2019 «Житлові будинки. Основні положення».
У вбудованих приміщеннях
розташовані офіси для здачі в оренду або продажу, до складу яких входять
приміщення, зонально поділені на основне офісне
приміщення, вбиральні, тамбури та підсобні приміщення. Після інвестування, у т. ч.
після здачі в експлуатацію, передбачено виконання окремого проекту під потреби
інвестора, з розробленням технологічної частини.
Передбачена проектом схема сміттєвидалення враховує місцеві кліматичні умови та відповідає вимогам
ДСанПіН 145-2011 «Державні санітарні норми та правила утримання територій
населених місць». До початку експлуатації замовником будуть укладені
відповідні договори на вивезення твердих побутових відходів.
У складі проекту розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище»
(ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого
об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього
середовища.
Зокрема на атмосферне повітря будуть впливати
викиди забруднюючих речовин з відпрацьованими газами автомобілів.
У повітря будуть
надходити: оксиди азоту, окис вуглецю, вуглеводні граничні С12-С19, сажа,
сірчистий ангідрид.
Загальна кількість викидів забруднювальних
речовин незначна, їх концентрації в
атмосферному повітрі не перевищують гранично допустимих рівнів.
Для зменшення
негативного впливу на атмосферне повітря проектом передбачається: застосування
екологічно безпечного технологічного обладнання, яке працює на електроенергії, виведення
вентиляційної труби паркінгу на висоту, яка забезпечує ефективне
розсіювання забруднюючих речовин; впровадження
комплексу заходів з енергозбереження і забезпечення пожежної
безпеки об’єкта.
Додатковим джерелом
забруднення атмосферного повітря
будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при виконанні будівельних робіт, які в цілому на стан
повітряного середовища не впливають.
Вплив
на геологічне середовище очікується в межах нормативів завдяки
впровадженню комплексу заходів: відведення поверхневих стічних вод
організованою мережею дощової каналізації, гідроізоляції конструкцій підземного
залягання, конструкції всіх водонесучих комунікацій запроектовані
герметичними, що запобігає водонасиченню ґрунтів тощо.
Для зменшення рівнів впливу на ґрунти, підземні і поверхневі води
проектом передбачається:
-
улаштування твердого
водонепроникного покриття території та системи зливозбору дощових вод;
-
прибирання підлоги паркінгу
передбачається сухим способом (промисловими пилососами);
-
роздільне збирання відходів з
подальшою їх утилізацією згідно з укладеними договорами; та інше.
Вплив на водне середовище та ґрунти очікується в
межах нормативів.
Відповідно до даних, наведених у розділі ОВНС,
на ділянці проектування знаходяться 24 дерева, з яких 10 дерев
підлягають видаленню.
Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету
Міністрів України № 1045 від 01.08.2006 «Про затвердження Порядку
видалення дерев, кущів, газонів і квітників
у населених пунктах» видалення зелених насаджень на земельній ділянці,
яка перебуває у приватній власності, та на присадибній ділянці здійснюється за
рішенням власника (користувача) земельної ділянки. Проектом передбачається
проведення компенсаційного висадження зелених насаджень та впровадження комплексу заходів для захисту
існуючих зелених насаджень, які підлягають збереженню, від пошкодження при
будівництві та забезпечення умов для їх життєдіяльності. Тому вплив на
рослинний світ очікується в межах нормативів.
На тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду вплив не здійснюється.
Вплив
на соціальне і техногенне середовище здійснюється в межах нормативів, проектом передбачені заходи щодо
захисту прилеглих будинків і споруд від руйнації, забезпечення їх
стійкості при будівництві.
Для восьмиповерхового двосекційного житлового будинку з
підземним однорівневим паркінгом
передбачено ІІ ступінь вогнестійкості.
Умовна
висота будинку становить менше ніж 26,5 м.
На
першому поверсі житлової секції С2 будинку передбачені вбудовані приміщення громадського призначення, що відокремлені від
житлової частини суцільними протипожежними перешкодами (стінами, перегородками, міжповерховим перекриттям) і мають
евакуаційні виходи безпосередньо назовні.
У кожній секції будинку передбачено по одній сходовій клітці типу СК1.
Сходові клітки типу СК1 забезпечені
природним освітленням на кожному поверсі крізь вікна площею не менше ніж 1,2 м2 та мають
вихід на рівні першого поверху безпосередньо назовні. На балконах квартир кожного поверху житлових секцій, починаючи
з другого поверху, влаштовано глухі
простінки шириною 1,2 м або шириною 1,6 м - між віконними та дверними прорізами. Вхідні
двері квартир передбачені з класом вогнестійкості ЕІ 30. Систему
зовнішнього утеплення стін будинку
запроектовано з мінераловатних негорючих плит.
Сполучення ліфтів житлових секцій з підземним
паркінгом проектом не передбачається. За проектом виключена можливість
сполучення сходових кліток житлових секцій будинку з підземним паркінгом. Евакуація
людей з паркінгу передбачена по сходах
типу С1 у житловій секції С2 - з виходом безпосередньо
назовні, а також
розосереджено по тротуару рампи крізь хвіртку у протипожежних воротах.
Приміщення паркінгу обладнано системами пожежної сигналізації, оповіщення про
пожежу та управління евакуацією людей,
водяним спринклерним автоматичним пожежогасінням, протидимним захистом,
внутрішнім протипожежним водопроводом від пожежних кран-комплектів.
Сходову
клітку житлової секції С2 будинку типу CК 1 відокремлено перегородкою з дверима від поповерхових коридорів
з ліфтом.
Передбачено зовнішній протипожежний водопровід від
пожежних гідрантів, що
встановлюються на міській мережі водопроводу.
Будинок
захищений системою блискавкозахисту.
Ширина проїздів з твердим покриттям забезпечує
доступ з пожежних автодрабин в
усі приміщення квартир житлових секцій. У будинку сформовано внутрішній
простір, у який забезпечено проїзд спеціальної пожежної техніки, зокрема через
арку, запроектовану з габаритними розмірами – шириною не менше ніж 3,5 м
та висотою не менше ніж 4,25 м.
'У
проекті передбачено комплекс заходів з енергозбереження та енергоефективності двосекційного будинку відповідно до ДБН В.2.6-31:2016
«Теплова
ізоляція будівель».
Передбачено застосування енергозбережного та
екологічно безпечного обладнання, матеріалів, сертифікованих в Україні.
За результатом
розрахунків теплотехнічні показники всіх зовнішніх огороджувальних конструкцій
(стін, вікон, вітражів, скляних огороджень, покрівлі, цокольної стіни на
глибину промерзання, підлоги приміщень на першому поверсі) відповідають
нормованим величинам.
У відповідності до
матеріалів проекту клас енергетичної ефективності
секцій житлового будинку із вбудованими нежитловими приміщеннями прийнято «С». Відповідність
класу енергетичної ефективності і теплотехнічних показників
підлягає уточненню на робочій стадії проекту, при цьому клас енергоефективності
не може бути прийнятий менше класу «С»).
Системи
водопостачання, теплопостачання, електрозабезпечення оснащуються загальнобудинковими
і поквартирними лічильниками.
Експертиза проведена за напрямами,
зазначеними у 8.6
ДСТУ 8907: 2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації
на будівництво».
При цьому у
відповідності до 8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи
проектної документації не залучались експерти з питань ядерної і
радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для
поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.
Відповідно
до положень ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та умов договору № 3-107-21-ЕП/КО від 20.09.2021,
укладеного із замовником, експертиза проекту
здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська
будівельна експертиза» проектною організацією за погодженням
із замовником у проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому
числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної
системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та
замовника.
