1 редакція від 10.12.2021 2 редакція від 16.12.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5558-0149-3635-1837
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№284/21Д від 08.09.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів від пр. Миру до буд.34б по вул. Миколаївська вздовж будинків №17а,б,в по пр. Миру в Інгульському районі м. Миколаєва
Код проектної документації
PD01:4036-9024-6570-1773 №02/2021-25-АД від 2021-07-23 (видав ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5558-0149-3635-1837, EX01:5558-0149-3635-1837
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.09.2021 3188.06 2537.029 651.031

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.09.2021 3188.06 2537.029 651.031

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), проспект Миру не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410582)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4036-9024-6570-1773
Орган, що видав
ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Розбирання покриттів та основ. Улаштування основ та покриттів
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
23.07.2021
Номер проектної документації
02/2021-25-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП «Ваховський М.О.», юридична адреса: м. Миколаїв, вул. Январьова 28, кв. 120; ЄДРПОУ 3072218395; головний інженер проєкту Ваховський Максим Олегович, кваліфікаційний сертифікат АР №010595 від 12.01.2015 р., виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2015р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів від пр. Миру до буд.34б по вул. Миколаївська вздовж будинків №17а,б,в по пр. Миру в Інгульському районі м. Миколаєва» розроблено на  підставі Договору №104 від 23.07.2021р. між ФОП «Ваховський М.О.» та Замовником - Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на проєктування робочого проєкту, затверджене Головою Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради Ременніковою Г.В.;

- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Головою Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради Ременніковою Г.В.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 02/2021-25-АД.ПЗ   Пояснювальна записка.

- 02/2021-25-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 02/2021-25-АД.К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5:2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1), є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.

Загальний напрямок проєктної ділянки автодороги - зі сходу на захід. Трасування автомобільної дороги виконано з урахуванням максимального використання існуючої автомобільної дороги.

Протяжність проєктної ділянки - 0,259 км.

У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

- ширина існуючого покриття 5,5-8,6м;

- існуюче покриття має ямковість, колійність, нерівності, осідання, вибоїни.

Перенесення    інженерних   комунікацій   (лінії зв’язку, телефон, каналізація, водопровід, газопроводу) не передбачається.

Ширина дороги визначена з урахуванням категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 259метрів. заємне висотне розміщення елементів поперечного профілю передбачається з урахуванням наступних вимог: 

– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018 поперечний профіль для проєктуємої ділянки двосхилий з величиною поперечного ухилу 20‰.

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

Робочим проєктом передбачені наступні типи покриття:

 Тип 1. Відновлення покриття (основна траса).

- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття глибиною 5 см;

- розбирання щебеневих основ;

- улаштування основи товщиною 18 см з щебеневої суміші С7 0-40мм;

- улаштування вирівнюючого шару покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.Б.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі марки БНД-70/100 згідно до ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 1,5 см;

- улаштування верхнього шару покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.Б.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі, модифікованому адгезійними добавками, марки БНДА-70/100 згідно до ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 5 см.

Траса дороги проходить в районі багатоповерхової забудови.

За природними умовами, з урахуванням рельєфу, характеру зволоження стіканню поверхневої води, інженерно-геологічних умов ділянка капітального ремонту відноситься до першого типу місцевості (ділянки, на яких поверхневі ґрунтові води не впливають на ділянки зволоження верхніх шарів ґрунту (поверхневий водовідвід забезпечений), пункт 6.1.4 ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Проєктування. Будівництво).

Місцевість на ділянці дороги, що ремонтується має загальний ухил від початку до кінця траси і з права на ліво в межах від 2 до 5 проміле.

На всій протяжності ділянки стан покриття і земляного полотна (насип на всій протяжності) дороги житлової вулиці із садибним типом забудови після багаторічної експлуатації на момент проведення досліджень був задовільним.

При виконанні робіт з капітального ремонту дорожнього одягу дороги проєктується потоковий метод виконання робіт. Об'єкт будівництва знаходиться в житловій зоні, тому в зв'язку з стислими умовами майданчик для складування будівельних матеріалів не влаштовується. Інертні матеріали завозяться самоскидами з кар'єру на місце виконання робіт без вивантаження на майданчику для складування матеріалів. Асфальтобетонна суміш завозиться самоскидами з асфальтобетонних заводів на місце укладання.

Конструктив дорожнього одягу запроєктований в нульових відмітках з прилеглою територією, основа виконується з щебеневого матеріалу, дорожній одяг - гаряча асфальтобетонна суміш.

Бортові камені, що відділяють проїзну частину від узбіччя, наземних пішохідних переходів та напрямних острівців, що підняті над проїзною частиною, повинні виступати над рівнем дорожнього покриття на висоту не менше ніж 0,15 м.

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при  температурі повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при  температурою повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10   С.

Згідно завдання на проєктні роботи весь комплекс робіт по капітальному ремонту дорожнього одягу виконуються без закриття руху на даній ділянці вулиці.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Креслення робочого проєкту капітального ремонту автодороги виконані згідно з нормативними документами протипожежних вимог в галузі проєктування та будівництва.

Не допускається непередбачене проєктом знесення дерево-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень повинно компенсуватись створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони.

Дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки) повинні бути встановлені відповідно до вимог ДСТУ 8751:2017 та мати відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587:2010.

У робочому проєкті передбачено умови безперешкодного і зручного пересування маломобільних груп населення по автомобільної дорозі до будинків та транспортної інфраструктури. У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, передбачене зниження бортових каменів до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення (МГН) згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

 Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва», розробленому у складі пояснювальної записки, прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

         Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020 р.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в креслення: на планах додані позначення оглядових колодязів, що передбачені до ремонту, додані місця встановлення пониженого борту.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів від пр. Миру до буд.34б по вул. Миколаївська вздовж будинків №17а,б,в по пр. Миру в Інгульському районі м. Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку

Розділи