Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9797-1262-4138-7813
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1503/е/21 від 29.11.2021
Орган, що видав
ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (03328965) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі». Коригування
Код проектної документації
PD01:3386-7081-7850-3634 Зміни №2 №5197 від 2019-05-10 (видав Товариство з додатковою відповідальністю "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС") / Наявні експертизи: EX01:9797-1262-4138-7813
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Дніпровська територіальна громада, м. Дніпро (станом на 01.01.2021) , м. Дніпро не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44053418)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
СУПРУН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 000167, АЕ 006423)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Дворецька Наталія Миколаївна (АР 002184, АЕ 003665)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3386-7081-7850-3634
Орган, що видав
Товариство з додатковою відповідальністю "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС" (01388420)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектна документація
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.05.2019
Номер проектної документації
5197
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування робочого проекту (об. 5197-К) виконано ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» (юридична адреса: 49005, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17; головний інженер проекту – Гоц І.В., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 007013, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.03.2013) в 2021 році на підставі:

-  листа від Замовника №3/4-639 від 16.09.2021 про коригування проектно- кошторисної документації;

-  завдання на коригування від 25.09.2021, затвердженого Замовником.

Стислий опис основних проектних рішень

      Робочий   проект   «Капітальний  ремонт  проїзної  частини  просп. Героїв,  від   бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» розглянуто у 2020 році Дніпровською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» та видано позитивний експертний звіт від 20 лютого 2020 року №102/е/20.

 

Коригуванням чинного проекту, відповідно до завдання на коригування, передбачається внесення змін до проектної документації у зв’язку з уточненням проектних рішень, пов’язаних зі зміною конструкції тротуару, посадкових майданчиків, острівців безпеки, часткову заміну бортового каменю, типу бар’єрного огородження на розділовій смузі, та перерахунок кошторисної документації з урахуванням поточних цін і заробітної плати.

 

Проспект Героїв є магістральною вулицею районного значення та знаходиться в південній частині міста Дніпро.

За природно-кліматичною характеристикою ділянка дороги відноситься згідно ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія» до ІІ – Північно-східного архітектурно-будівельного кліматичного району з такими даними:

-   розрахункова температура повітря в зимовий період мінус 24°С (найбільш холодної п'ятиденки забезпеченістю 0,92);

-   характеристичне навантаження снігового покрову - 4 район – So =1340 Па;

-  характеристичне навантаження вітрового тиску - 3 район – Wo= 470 Па;

-  сейсмічність району майданчика - 5 балів по ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України».

Вулиця обладнана внутрішніми інженерними мережами електропостачання та водопостачання.

 

Згідно науково-технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування (5197-ІГВ-НТЗ), виконаного ТДВ «Інститут Дніпродіпротранс» у 2019 році; встановлено, що на вивченій ділянці до глибини 3,00 м виділено 5 інженерно-геологічних елементи (ІГЕ):

ІГЕ-1  (tQIV)  Асфальтобетон. Верхній шар існуючих автомобільних доріг та тротуарів, товщина шару від 0,04 м до 0,09 м.

ІГЕ-1.1  (tQIV)  Вивітрилий асфальтобетон. Верхній шар існуючих автомобіль-них доріг та тротуарів, товщина шару від 0,04 до 0,09 м.

ІГЕ-1.2 (tQIV) Насипний шар - металургійний шлак із щебенем та відсівом граніту, товщина шару 0,08 - 0,53 м.

ІГЕ-1.3 (tQIV) Насипний шар  – пісок світло-сірий, жовто-бурий та темно-сірий, дрібний, середньої щільності, вологий, із включеннями щебню та будівельного сміттям до 30 %. Цим ґрунтом спланована територія вишукувань. Товщина шару досягає 1,15 м .

ІГЕ-2 (eаQIV) Пісок дрібний, середньої щільності, жовто-сіро-бурий та темно-сірий,  з залишками органічних речовин та прошарками темно-сірих супіску та суглинку, водонасичений. Пройдена потужність шару 1,85 м.

На ділянці зустрінутий один водоносний горизонт, зв’язаний гідравлічно з річкою Дніпро. Водоносний горизонт зустрінутий на глибині 1,15 м, залягає в пісках, ІГЕ - 2. Абсолютні позначки рівня підземних вод 55.35 м на травень 2019 року.

Територія є підтопленою.

Підземні води згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010 по відношенню до бетону W4 по водопроникності – середньо агресивні.

Ступінь агресивного впливу рідкого неорганічного середовища на арматуру залізобетонних конструкцій згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010 при постійному зануренні – неагресивна, при періодичному замочування – середньо агресивна.

Нормативна глибина сезонного промерзання складає для пісків дрібних та пилуватих – 0,93м, для пісків гравіюватих, крупних та середньої крупності – 1,0м, для великоуламкових ґрунтів – 1,13м.

Категорія складності інженерно-геологічних умов майданчика згідно додатку «Ж» ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування при будівництві» - ІІ (проста).

 

Робочим проектом передбачається:

- капітальний ремонт покриття проїзної частини проспекту Героїв на ділянці від бульвару Слави до провулку Добровольців;

- капітальний ремонт покриття примикань внтрішньоквартальних проїздів до будинків та усіх перехресть на 5 м від проїзної частини проспекту;

- заміна бортових каменів на з/бетонні на всій протяжності вулиці в межах проектування;

- влаштування карманів на зупинках громадського транспорту;

- влаштування розворотно-відстійного майданчику для тролейбусів в районі буд. 46 по проспекту Героїв;

- перевлаштування горловин колодязів зливової каналізації відповідно до проектних вертикальних відміток проїзної частини проспекту;

- влаштування/перевлаштування тротуарів в місцях розміщення карманів на зупинках, для забезпечення можливості доступу пішоходів до існуючих тротуарів та найближчих пішохідних переходів;

- ремонт покриття зони безпеки та заміну обмежуючого її бортового каменю на з/б з південної сторони проспекту в межах проектування;

- влаштування острівців безпеки в місцях розташування пішохідних переходів;

- встановлення бар’єрного та пішохідного огородження, встановлення нових дорожніх знаків, нанесення необхідної дорожньої розмітки.

Дорожній одяг

В межах проїзної частини по всій довжині проспект Героїв має наступну конструкцію дорожнього одягу:

-           верхній шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПА 60/90-53 ДСТУ 8959:2019, h=0.05 м, з розливом бітумної емульсії ЕКШМ-50, 0,4л/м2 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

-           вирівнюючий шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПА 60/90-53 ДСТУ 8959:2019, hсер.=0.07 м,

-           розлив бітумної емульсії ЕКШ-50, 1,2л/м2 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

-           існуючий дорожній одяг (після фрезерування на h сер. = 10 см).

 

В зоні розміщення проектних зупинок, розворотної петлі та місця для відстою тролейбусів передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

-           верхній шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПА 60/90-53 ДСТУ 8959:2019, h=0.05 м, з розливом бітумної емульсії ЕКШМ-50, 0,4л/м2 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

-           вирівнюючий шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПА 60/90-53 ДСТУ 8959:2019, h=0.07 м,

-           розлив бітумної емульсії ЕКШ-50, 1,2л/м2 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

-           щебенево-піщана суміш ЩПС-40 оброблена цементом 4,0%, марка матеріалу М20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - h сер. = 25 см (вирівнюючий шар).

 

Робочим проектом передбачено влаштування армуючого шару із решітки просоченої бітумом AsphaltexGlass 50/50 шириною 2.0 м на стику існуючої проїзної частини та місць, де вона розширюється перед вкладанням верхнього шару дорожнього одягу для забезпечення надійної ув’язки та запобігання виникненню поздовжніх тріщин по стику.

Згідно завдання на коригування, проектні рішення в даному розділі залишаються без змін згідно затвердженого раніше проекту.

 

Робочим проектом передбачається влаштування/перевлаштування тротуарів в місцях розміщення карманів на зупинках, для забезпечення можливості доступу пішоходів до існуючих тротуарів та найближчих пішохідних переходів.

Після коригування проекту на тротуарах та посадкових майданчиках передбачається покриття з асфальтобетону.

 

Зовнішні мережі водопроводу та каналізації

Передбачено виконання наступних робіт:

- демонтаж існуючих залізобетонних плит перекриття колодязів;

- демонтаж верхнього шару стінок колодязів з бетонних блоків та цегли;

- улаштування залізобетонних стінок на проектну відмітку;

- монтаж залізобетонних плит перекриття колодязів;

- монтаж люків чавунних оглядових колодязів;

- зворотна засипка ґрунту з ущільненням.

Організація дорожнього руху

Робочим проектом передбачається встановлення необхідних дорожніх знаків  відповідно до вимог  ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування», розмітка проїзної частини згідно ДСТУ 2587:2010 зносостійкими матеріалами. Також у проекті передбачається встановлення бар’єрного та пішохідного огородження для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху розглянутий Департаментом патрульної поліції управлінням патрульної поліції в Дніпропетровській області та погоджений листом №7529/41/19/01-2019 від 05.08.2019 року. Згідно завдання на коригування, проектні рішення в даному розділі залишаються без змін згідно затвердженого раніше проекту.

Доступність об'єкта будівництва для маломобільних груп населення

Тротуари і пішохідні доріжки запроектовані односхилими з нормативними похилами у бік проїзної частини, і розміщені в один рівень з бордюром, що відділяє прилеглі до шляхів пішохідного руху газони та смуги озеленення, та на 15 см вище проїзної частини. Висота бортового каменю в межах посадкових майданчиків становить 20 см. Виходи на проїзну частину запроектовані з пандусами і опущеними бортовими каменями.

Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад висот бордюрів, бортових каменів, що прилягають до шляхів пішохідного руху, не перевищує 25 мм.

Покриття пішохідної зони тротуару гладке без зазорів. Поверхня покриття передбачена не слизькою. Тактильні засоби (плитка з конусоподібним рифленням), що виконують попереджувальну функцію на покритті пішохідних шляхів на ділянці, розміщується не менше ніж за 0,8 м до початку небезпечної ділянки, зміни напрямку руху, пандусу,  тощо. В зонах пішохідних переходів і острівців безпеки передбачено необхідне маркування.

Згідно завдання на коригування, проектні рішення в даному розділі залишаються без змін згідно затвердженого раніше проекту.

 

Всі дорожньо-ремонтні та супутні їм роботи повинні виконуватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг», інших документів, що регламентують виробництво будівельних робіт.

 

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують умови щодо  створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, пожежну та техногенну безпеку, охорону праці, екологію, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення відповідно до діючих нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 10 листопада 2021 року складала 43683,432 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 35336,349 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

інші витрати                              – 8347,083 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 38086,792 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 30997,877 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

інші витрати                              – 7088,915 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено відповідно до кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 29 листопада 2021 року складає 43520,922 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 35204,590 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар   – 0,000 тис. грн.;

інші витрати                              – 8316,332 тис. грн.  

Із загальної кошторисної вартості виконано 38086,792 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 30997,877 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар    – 0,000 тис. грн.;

інші витрати                              – 7088,915 тис. грн.

 



Розділи