Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9323-6853-2740-6985
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№248-593-21/КП від 20.07.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 162+693 – км 166+377, Дніпропетровська область
Код проектної документації
PD01:3479-0327-9576-0568 Зміни №2 №2-20П від 2020-04-16 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:9323-6853-2740-6985, EX01:4393-9192-0573-8368
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.06.2021 259473.736 196333.054 840.442 62300.24

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.07.2021 251738.249 190357.005 822.853 60558.391

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 162+693 – км 166+377, Дніпропетровська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3479-0327-9576-0568
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" (35682596)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
2-20П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 248-593-21/КП від «20» липня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці

км 162+693 – км 166+377, Дніпропетровська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ», місцезнаходження: 49044, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Січових стрільців, будинок 11, офіс 89.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №248-3006-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-              постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 року №382 «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки»;

-              завдання на розробку проектної документації від 14.04.2020 року №4-10/20, виданого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-              технічного звіту за результатами інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ФОП Габором А.І. у 2020 року;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ПП «НВП Технотранспроект» у 2020 року;

-              технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок №0050290332, виданих від 18.02.2021 року АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі»;

-              технічних звітів з обстеження штучних споруд на км 164+21.04 м,  166+87.43 м, виконаних ПП «НВП Технотранспроект» у 2020 році;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2 (середні наслідки).

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 162+693 – км 166+377, Дніпропетровська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

За картою дорожнього кліматичного районування території України територія робіт знаходиться в межах Південного кліматичного району (IІI). За погодно-кліматичними факторами, ґрунтово-гідрологічними умовами район робіт асфальтобетонного покриття (Рисунок Д) відноситься до дорожньо-кліматичної зони А-6.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2041 року зросте до 5350 - 5740 авт./д, що відповідає 8070 - 8440 авт./д приведених до легкового автомобіля.

Після капітального ремонту автомобільна дорога матиме такі характеристики відповідно до ДБН В.2.3-4:2015:

- ширина проїзної частини – 7,5-7,0 м;

- ширина узбіччя – 3,75 м, у тому числі ширина укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 0,50 м;

- ширина тротуару – 2,25 м;

- розрахункова швидкість поза населеними пунктами – 90 км/год;

- розрахункова швидкість в межах населених пунктів – 60 (50) км/год,

- розрахункове навантаження – 115 кН.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 28 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 3550 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2350 м.

Поперечний похил проїзної частини двосхилий і складає 25 ‰, за виключенням ділянки влаштування віражу на горизонтальній кривій у вершині кута №10 радіусом 750 м, де поперечний профіль односхилий і ухил становить 38 ‰.

 

 

Траса дороги

Проектна ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград знаходиться в Павлоградському районі Дніпропетровської області. Початок ділянки відповідає ПК1626+93,00, знаходиться у населеному пункті с. Вербки,  кінець  ділянки відповідає ПК 1663+77,00  та закінчується у населеному пункті м. Павлоград.

Протяжність а/д по населеному пункту с. Вербки становить - 1,497 км. Протяжність а/д по населеному пункту м.Павлоград - 0,217 км. Довжина ділянки за межами населеного пункту становить – 1,970 км Загальна протяжність дороги складає 3,684 км.

Існуючі параметри дороги:

- категорія дороги – ІІ;

- ширина земляного полотна – 13,5 м – 24,0 м;

- ширина проїзної частини – 7,0-18,75 м;

- максимальний поздовжній похил – 28 ‰;

- мінімальний поздовжній похил – 1 ‰.

На всій протяжності ділянки капітального ремонту траса має 11 кутів повороту, з яких на 7-ми кутах улаштовуються кругові криві з перехідними з радіусами кривих від 7000 до 750 метрів по осі проїзної частини, інші 4 кути повороту мають кут менше 1°.

Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 для доріг ІІ категорії при рівнинній місцевості при проходженні дороги в польових умовах розрахункова швидкість руху складає 90 км/год. В межах населеного пункту с. Вербки та м. Павлоград розрахункова швидкість руху складає 60 (50) км/год.

Прокладання траси виконувалось з максимальним збереженням напрямку існуючої дороги в межах існуючої забудови.

Поздовжній профіль

Основні технічні показники поздовжнього профілю на польовій ділянці автомобільної дороги ПК 1641+90,00 – ПК1661+60,00:

- найбільший поздовжній ухил – 13 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9300 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 3350 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населеного пункту ПК 1626+93,00  –  ПК 1641+90,00 (с. Вербки) та ПК 1661+60,00 – ПК 1663+77,00 (м. Павлоград):

- найбільший поздовжній ухил – 28 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 3550 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2350 м.

Радіуси вертикальних кривих відповідають розрахунковій швидкості для проектування поздовжнього профілю по населеному пункту 60 км/год, поза населеним пунктом 90 км/год.

Земляне полотно

Земляне полотно на ділянці дороги представлене насипом, висота якого складає 1,4-4,0 м, у місцях прокладання водопропускних труб висота насипу сягає 2,8-3,2 м.

Земляне полотно влаштовується в межах існуючої смуги відводу за межами населених пунктів та в межах лінії забудови та лінії розташування земельних ділянок індивідуальних та інших власників. Додаткового відводу землі для капітального ремонту автомобільної дороги не потрібно.

За межами населених пунктів ширина земляного полотна становить           13,5-15,0 м.

В населених пунктах земляне полотно виконано в основному в робочих відмітках 14,0-15,0 м з тротуарами.

Крутизна укосів за межами населених пунктів, а також в межах населених пунктів, при висоті насипу до 2,0 м виконується з заляганням 1:3. За межами населених пунктів укоси передбачено 1:3 при висоті насипу до 2,0 м та 1:1,75 при висоті насипу 2,0-6,0 м. Робочим проектом передбачено влаштування кюветів з дном 0,4 м і зовнішнім укосом кювета 1:1,5.

Узбіччя в межах населених пунктів виконано з улаштуванням тротуарів, шириною 2,25 м, які прилягають до проїзної частини автомобільної дороги з укріпленням узбіччя рослинним шаром з засівом трав, шириною 0,5 м, за межами населених пунктів узбіччя становить 3,25 м і укріплюється знятим з існуючих узбіч щебенем перемішаним з ґрунтом на ширину 2,75 м  товщиною 0,15 м та на 0,5 м рослинним шаром ґрунту з засівом трав товщ.0,15м. Поперечний похил узбіччя в населеному пункті і поза населених пунктів становить 50 ‰.

Дорожній одяг

Відповідно до даних інженерно-геологічних вишукувань, існуюче покриття дорожнього одягу представлене асфальтобетоном товщиною від 0,06-0,22 м. Під шаром асфальтобетону знаходиться:

- бруківка (0,08м-0,20м);

- шлакобетон (0,07м-0,25м);

- щебінь (0,07м-0,30м).

Асфальтобетонне покриття проїзної частини перебуває в незадовільному стані.

Згідно з додатком Б ДБН В.2.3-4:2015, як для доріг ІІ категорії з капітальним типом покриття розрахункові навантаження прийняті 115 кН для параметрів автомобіля з навантаженням на одиничну найбільш навантажену вісь.

Тип А Посилення

- фрезерування існуючого покриття, сер. товщ. 8,5 см.

- улаштування вирівнюючого шару із органо-мінеральної суміші із фрезерованого асфальтобетону приготовленої методом холодного ресайклінгу з добавлянням оптимальної ЩПС С-7 50%, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2,5%, цемент 3,5%) в установці, марки матеріалу М40,  згідно з  СОУ 45.2-00018112-061:2011 сер.товщ. 5 см.

- органо-мінеральної суміші із фрезерованого асфальтобетону приготовленої методом холодного ресайклінгу з добавлянням оптимальної ЩПС С-7 50%, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2,5%, цемент 3,5%) в установці, марки матеріалу М40,  згідно з  СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщ. 15см.

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) – 1,0л/м2

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 згідно з ДСТУ 4044 товщ.12 см

- розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) – 0,4 л/м2

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 (ЩМА-15)* згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 товщ. 5см.

Тип Б Поширення

- дренажний шар. Пісок середній з коефіцієнтом фільтрації 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщ. 20см.

- щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщ. 21см

- улаштування вирівнюючого  шару із органо-мінеральної суміші із фрезерованого асфальтобетону приготовленої методом холодного ресайклінгу з добавлянням оптимальної ЩПС С-7 50%, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2,5%, цемент 3,5%) в установці, марки матеріалу М40,  згідно з  СОУ 45.2-00018112-061:2011 сер.товщ. 5см.

- органо-мінеральної суміші із фрезерованого асфальтобетону приготовленої методом холодного ресайклінгу з добавлянням оптимальної ЩПС С-7 50%, обробленої комбінуючими в'яжучими (бітумна емульсія 2,5%, цемент 3,5%) в установці, марки матеріалу М40,  згідно з  СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщ. 15см.

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) – 1,0л/м2.

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 згідно з ДСТУ 4044 товщ.12 см.

- розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) – 0,4 л/м2.

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 (ЩМА-15)* згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 товщ.5см.

Тип В Нова конструкція

- дренажний шар. Пісок середній з коефіцієнтом фільтрації 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщ. 20см;

- щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщ. 21см;

- органо-мінеральної суміші із фрезерованого асфальтобетону приготовленої методом холодного ресайклінгу з добавлянням оптимальної ЩПС С-7 50%, обробленої комбінуючими в’яжучими (бітумна емульсія 2,5%, цемент 3,5%) в установці, марки матеріалу М40,  згідно з  СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщ. 15см.;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) – 1,0л/м2;

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 згідно з ДСТУ 4044 товщ.12 см;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) – 0,4 л/м2;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 (ЩМА-15)* згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 товщ.5 см.

Робочим проектом передбачено улаштування ЩМА - 15 в межах населеного пункту с. Вербки на ділянці ПК 1626+93,00 - ПК 1642+50,15 по основному проїзду, зупинкових майданчиках та на примиканнях.

Тип Г Конструкція покриття на тротуарах, посадкових майданчиках

- основа з щебеню від розбирання товщ. 10см;

- цементно-піщана суміш 1:3 товщ. 3см;

- фігурні елементи мощення ФЕМ товщ. 6см.

Робочим проектом передбачено у наявних місцях існуючих матеріалів в конструкції дорожнього одягу, таких як, бруківка та шлакобетон підчас фрезерування недознімати існуючий а/б на товщину 5см за для запобігання пошкодження фрези.

Штучні споруди

Міст  на км 164+420,9

Залізобетонний автодорожній міст, через р. Самара розташований на             км 164+420,9 м ділянки автомобільної дороги Р-51-Мерефа-Лозова-Павлоград км 162+693 – км 166+377. Найближчий населений пункт – с. Вербки. У плані проїзна частина і прогонові будови мосту знаходяться на прямій.

Довжина мосту – 89,37 м.(по заднім граням шафових стінок).

Отвір – 78,43 м.

Габарит проїзної частини –  11,5 м.

Згідно паспорту мосту рік будівництва споруди – 1988. Данні стосовно капітальних ремонтів відсутні.

Робочим проектом капітального ремонту моста передбачається:

- ремонт прогонових будов і опор моста;

- повна заміна проїзної частини моста;

- перевлаштування підходів до мосту.

Проїзна частина мосту виконана з асфальтобетонного покриття середньою товщиною 110 мм по вирівнюючому шару. Тротуари виконані зі збірних залізобетонних блоків стосовно типового проекту Союздорпроект (серії 3.503-12), шириною 1,7 м. Перильне огородження виконано з металевого швелеру №10 (знизу),висота огорожі становить 1,10 м. Металеве заповнення перил складається з металевих прутів пластин 70х5 мм з кроком ~150 мм.

Конуса насипу укріплено монолітним бетоном.

Водовідвід з проїзної частини влаштовано за допомогою водовідвідних трубок, діаметром 150 мм.

На підставі отриманих даних та результатів їх обробки основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

- проїзна частина:                              стан 4 - обмежено працездатний;

- прогонова будова:                          стан 3 - працездатний;

- опори та опорні частини:               стан 3 - працездатний;

- фундаменти:                                    стан 3 - працездатний;

- підмостове русло:                           стан 3 - працездатний;

- регуляційні споруди:                      стан 3 - працездатний;

- підходи:                                          стан 3 – працездатний.

Експлуатаційний стан мосту в цілому за рейтингом та найнижчим з показників експлуатаційного стану прогонових будов, опор та фундаментів:        4 – обмежено працездатний.

Проектні рішення

Виконання ремонтних робіт по заміні дефектних елементів мостового полотна передбачене з тимчасовим поетапним закриттям руху автомобільного транспорту по одній смузі та організацією реверсивного руху з установкою огороджувальних конструкцій місця робіт та необхідних дорожніх знаків.

Згідно з існуючою шириною прогонових будов та рекомендацій Технічної ради Укравтодора габарит проїзної частини мосту прийнятий Г=9,5 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=3,75 м (по одній смузі руху у кожному напрямку) зі смугами безпеки, шириною по 1,0 м, з боку бар'єрного огородження.

Ширина двосторонніх пішохідних тротуарів прийнята 1,8 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на основі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004  і рекомендацій ДБН В.2.3-14:2006 (додаток Ω) прийнята рівною h=0,9м.

Згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, п. 5.1.6 для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів  організованого відводу води за межі моста у очисну споруду.

Капітальним ремонтом моста передбачається:

- розбирання існуючої проїзної частини до верха балок прогонових будов, деформаційних швів, водовідвідних трубок, тротуарів, перильної огорожі;

- ремонт дефектних ділянок прогонових будов та опор ремонтними матеріалами та сумішами типу "Sika";

- влаштування нової проїзної частини.   

Конструкції капітального ремонту моста прийняті:

- монолітна залізобетонна плита безперервної проїзної частини, мінімальною товщиною 140 мм, індивідуального проектування;

- монолітні тротуари, шириною прохожої частини 1,8 м, індивідуального проектування;

- металеве оцинковане бар'єрне огородження, висотою 90 см, індивідуального проектування;

- металеве оцинковане перильне огородження, висотою 1,2 м, індивідуального проектування;

- поперечні деформаційні шви  в межах проїзної частини та тротуарів, типу Maurer D80;

- водовідвідні трубки за типовим проектом серіі 3.503.1-81 та дренажна система для відводу води з товщі дорожнього одягу індивідуального проектування;    

-  обклеювальна рулонна одношарова гідроїзоляціїя.

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110 мм:

- нижній шар δ=60мм - дрібнозернистий асфальтобетон АСГ Др. Щ.А1. НП.II на бітумі БМПА 60/90-53 по ДСТУ Б В2.7-119:2011;

- верхній шар δ=50мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 на бітумі  БМПА 60/90-53 по ДСТУ Б В.2.7-127:2015 з підгрунтовкою бітумною емульсією 0,42 л/м²  ЕКШМ-60  по  ДСТУ Б В.2.7-129:2013.

Міст на км 165+483,40

Залізобетонний автодорожній міст, через р. Гніздка розташований на км 165+483,40 м ділянки автомобільної дороги Р-51-Мерефа-Лозова-Павлоград км 162+693 – км 166+377. У плані міст розташований на прямій.

Проїзна частина мосту має двоскатний поперечний ухил 5‰.

Довжина мосту – 95,4 м. (по заднім граням шафових стінок).

Отвір – 82,32 м.

Габарит проїзної частини – 11,66 м.

Згідно паспорту мосту рік будівництва споруди – 1986. Дані стосовно капітальних ремонтів відсутні.

Робочим проектом капітального ремонту моста передбачається:

- ремонт прогонових будов і опор моста;

- повна заміна проїзної частини моста;

- перевлаштування підходів до мосту.

На підставі отриманих даних та результатів їх обробки основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

- проїзна частина:                              стан 4 - обмежено працездатний;

- прогонова будова:                          стан 3 - працездатний;

- опори та опорні частини:               стан 3 - працездатний;

- фундаменти:                                    стан 3 - працездатний;

- підмостове русло:                           стан 3 - працездатний;

- регуляційні споруди:                      стан 3 - працездатний;

- підходи:                                          стан 3 – працездатний.

Експлуатаційний стан мосту в цілому за рейтингом та найнижчим з показників експлуатаційного стану прогонових будов, опор та фундаментів:        4 - обмежено працездатний.

Проектні рішення

Виконання ремонтних робіт по заміні дефектних елементів мостового полотна передбачене з тимчасовим поетапним закриттям руху автомобільного транспорту по одній смузі та організацією реверсивного руху з установкою огороджувальних  конструкцій місця робіт та необхідних дорожніх знаків.

Згідно з існуючою шириною прогонових будов та рекомендацій Технічної ради Укравтодору габарит проїзної частини мосту прийнятий Г=9,5 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=3,75 м (по одній смузі руху у кожному напрямку) зі смугами безпеки, шириною по 1,0 м, з боку бар'єрного огородження.

Ширина двосторонніх пішохідних тротуарів прийнята 1,8 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на основі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004  і рекомендацій ДБН В.2.3-14:2006 (додаток Ω) прийнята рівною h=0,9м.

Згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, п. 5.1.6 для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів  організованого відводу води за межі моста в очисну споруду.

Капітальним ремонтом моста передбачається:

- розбирання існуючої проїзної частини до верха балок прогонових будов, деформаційних швів, водовідвідних трубок, тротуарів, перильної огорожі;

- ремонт дефектних ділянок прогонових будов та опор ремонтними матеріалами та сумішами  типу "Sika";

- влаштування нової проїзної частини.   

Конструкції капітального ремонту моста прийняті:

- монолітна залізобетонна плита безперервної проїзної частини, мінімальною товщиною 140 мм, індивідуального проектування;

-  монолітні тротуари, шириною прохожої частини 1,8 м, індивідуального проектування;

- металеве оцинковане бар’єрне огородження, висотою 90 см, індивідуального проектування;

- металеве оцинковане перильне огородження, висотою 1,2 м, індивідуального проектування;

- поперечні деформаційні шви  в межах проїзної частини та тротуарів, типу Maurer D80;

- водовідвідні трубки за типовим проектом серіі 3.503.1-81 та дренажна система для відводу води з товщі дорожнього одягу індивідуального проектування;    

- обклеювальна рулонна одношарова гідроізоляція.

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110 мм:

-  нижній шар δ=60мм - дрібнозернистий асфальтобетон АСГ Др. Щ.А1. НП.II на бітумі БМПА 60/90- 53 по ДСТУ Б В2.7-119:2011;

- верхній шар δ=50мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-15 на бітумі  БМПА 60/90-53 по ДСТУ Б В.2.7-127:2015 з підгрунтовкою бітумною емульсією 0,42 л/м²  ЕКШМ-60  по  ДСТУ Б В.2.7-129:2013.

Труба км 165+483,40

Подовження та ремонт водопропускної труби розроблений у складі робочого проекту  «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 162+693 – км 166+377, Дніпропетровська область» у відповідності з завданням на проектування №4-10/10 від 14.04.2020 року, затвердженого головою  Державного агентства автомобільних доріг України і договором зі Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Труба запроектована під пропуск тимчасового навантаження від автотранспорту по схемі Н30 та одиночне колісне навантаження НК-80.

Конструкція ділянки подовження труби прийнята згідно типовому проекту серії 3.501-59 (Інв.№777/1,2), залізобетонні ланки труби згідно ДСТУ Б В.2.5-51:2010.

Згідно з інженерно-геологічними умовами майданчика будівництва (Технічний звіт за результатами інженерно-геологічних вишукувань 16.04.20-ТЗ) фундамент труби передбачено типу І з укладанням ланок труби на лекальні блоки, в основі блоків передбачена заміна слабкого ґрунту щебенево-піщаною сумішшю, з обпиранням на несучі шари ґрунту ІГЕ-2. 

 Укріплення укосів насипу з монолітного бетону, товщиною 10 см, по шару щебеню, товщиною 10 см, підвідного та відвідного русел з монолітного бетону товщиною 12см.

Бетон конструкцій важкий, конструкційний, що відповідає ДСТУ Б В.2.7-43-96, водонепроникністю W6 і морозостійкістю F200. Клас бетону за міцністю наведений на відповідних кресленнях конструкцій. Арматура періодичного профілю класу А400С зі сталі марки 25Г2С за ДСТУ 3760:2019; ДСТУ 2651:2005. Арматура гладка класу А240С зі сталі марки Ст3пс за ДСТУ 3760:2019; ДСТУ 2651:2005.

Гідроізоляція ділянки труби обклеювальна одношарова "Техноеластмост С". Шви в стиках ланок конопатяться з обох сторін паклею, просоченою бітумом.  З внутрішньої сторони шви на глибину 3 см зароблюються цементним розчином.

Поверхні відкісних крил і портальних стінок, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроизоляцією з двох шарів бітумної мастики по бітумній ґрунтовці.

Обсипка труб виконується дренувальним ґрунтом одночасно з обох сторін горизонтальними шарами, товщиною не більш 20 см кожний, з ретельним ущільненням легкими пневмотрамбовками або ручним способом, у відповідності до ВСН 81-80.

Відновлювальний ремонт вхідного оголовка передбачено виконати спеціальними ремонтними матеріалами типу Sika, які забезпечують надійне зчеплення ремонтних складів, що укладаються, з існуючою кладкою конструкцій.

Відповідно до Технологічних правил ремонту бетонних і залізобетонних конструкцій автодорожних мостів виконуються роботи в наступній черговості:

- видалення слабкого бетону до міцного;

- піскоструминне очищення й знепилення поверхні;

- нанесення адгезійного матеріалу на бетон;

- нанесення ремонтного матеріалу.

Водовідведення

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу з врахуванням кюветів. Згідно ДБН В.2.3-4:2015 влаштовані водоскиди в кількості 22 шт.

На ділянці в с. Вербки від ПК 1630+00,00 - ПК 1635+40,00 улаштовується дощова каналізація. Збирання поверхневої води з проїзної частини виконується за допомогою бортового профілю. 

Зовнішню мережу дощової каналізації запроектовано з пластмасових труб ПЕ 100 SDR 17, Ø315х18,7  ДСТУ EN 12201-2:2018.

Трубопроводи, що перетинають дорогу, запроектовано у футлярах з труб ПЕ 100 SDR 17, Ø500х19,1  ДСТУ EN 12201-2:2018.

Робочим проектом передбачено відведення дощових та талих снігових вод по закритій самопливній системі дощової каналізації, з відведенням найбільш забрудненої частини стоку (перші 20 хв. дощу) на локальні очисні споруди - сепаратор нафтопродуктів OilProtec F-700 з вбудованим байпасом, Q=6.0 л/с. Очищені та умовно чисті води від очисних споруд пропонується скидати на поверхню. Місце скиду на поверхню облаштовано залізобетонними оголовками.

У робочому проекті прийняті дощоприймачі за Т.М.П 902-09-46.88 Альбом II. Верх решітки дощоприймача встановити на 30 мм нижче позначки верху покриття дороги.

Обстановка дороги

Робочим проектом передбачено влаштування з’їздів, примикань, тротуарів, зупинок громадського транспорту, смуг накопичення, напрямних острівців, дощової каналізації, зовнішнє освітлення та організацію дорожнього руху.

З’їзди та примикання

У межах села Вербки та м. Павлоград передбачено ремонт з’їздів на існуючі вулиці. В межах проектної ділянки передбачено влаштувати: 12 примикань та 5 технологічних з’їздів. Мінімальний радіус заокруглення на примиканнях в населених пунктах становить 8 м, поза межами населеного пункту – 25 м.

На ПК 1655+84,00 та ПК 1658+69,00 передбачено примикання зі смугою накопичення ліворуч з перехідно-швидкісними смугами.

У межах радіусів заокруглення та за ними передбачено влаштування дорожнього одягу за типом основного проїзду, бордюрний камінь БР.100.30.18 та тротуарів. Також в межах радіусів заокруглення на з’їздах та в місцях пішохідних переходів, передбачено влаштування пониженого бордюру до 4 см для маломобільних груп населення.

На технологічних з’їздах у поле, де відсутнє тверде покриття, передбачено улаштування відсипки на 100 м із матеріалів від розбирання основи д.о. товщиною 0,3 м за межами заокруглення, а узбіччя укріплюється завширшки      0,5 м з кожної сторони матеріалом від розбирання основи д.о. товщиною 0,30 м.

Зупинки громадського транспорту

На проектній ділянці розташовані три існуючі автобусні зупинки в межах    с. Вербки: на ПК1632+66 (праворуч), ПК1632+86 (ліворуч) та ПК 1640+61 (ліворуч).

Будівництво нових автобусних зупинок в кількості 5 шт., передбачено у населеному пункті с. Вербки, а саме:

ПК 1627+23,00 – праворуч – нова;

ПК 1632+69,15 – праворуч – нова на існуючому місці;

ПК 1634+41,00 – ліворуч – нова;

ПК 1639+79,82 – ліворуч – нова;

ПК 1640+43,80 – праворуч – нова.

Та поза населених пунктів передбачено будівництво 2-х автобусних зупинок:

ПК 1657+20,50 – ліворуч – нова;

ПК 1657+64,53 – праворуч – нова.

На зупинках влаштовуються заїзні кишені, ширина заїзної кишені становить: у населеному пункті – 3,5 м, а поза ним – 3,75 м. Розмір посадочної площадки становить 20×2,0 м з похилом 15 ‰ в бік проїзної частини.

Посадкові майданчики виконані з плитки ФЕМ з підвищенням бордюру в межах майданчику на 0,20 м. На всіх зупинках громадського транспорту передбачено влаштування автопавільйонів в кількості 6 шт. Покриття на заїзній кишені улаштовується по типу основної дороги з похилом 25 ‰ в бік проїзної частини, крім заїзної кишені на ПК 1634+41,00, похил якої становить як по смузі руху.

Тротуар

У межах населених пунктів передбачено влаштування тротуарів.

При проходженні тротуарів уздовж укріпної смуги проїзної частини робочим проектом передбачено встановлення огородження та бордюрного каменю БР.100.30.18. Зі сторони забудови вздовж тротуару влаштовується поребрик Бр.100.20.08.

На в’їздах у двори та в межах пішохідних переходів улаштовується понижений бордюр Бр.100.30.18 на висоті від проїзної частини 2,5 см.

Наземні пішохідні переходи розміченні, як на основній дорозі так і на примиканнях, де це потрібно. Пішохідні переходи через проїзну частину обладнані острівками безпеки. Також передбачені заходи по забезпеченню руху осіб з обмеженими фізичними можливостями, а саме пониження бордюрів в місцях наземних пішохідних переходів.

Тротуари влаштовуються справа та зліва біля проїзної частини, мають ширину 2,25 м та похил убік проїзної частини 15 ‰ для забезпечення безперешкодного переміщення маломобільних груп населення.

Рішення по доступності об’єкту для маломобільних груп населення

Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення маломобільних груп населення. Поперечний похил тротуару прийнято 15 ‰, максимальний поздовжній похил не перевищує допустимого       50 ‰. Тротуари з надземними пішохідними переходами влаштовані з пониженням бортового каменю та із застосуванням тактильної плитки по типу попереджувальної.

Також тактильну плитку передбачено на посадкових майданчиках по типу попереджувальної вздовж бортового каменю та інформаційної в місцях відкривання дверей громадського транспорту.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах, для можливості переміщення маломобільних груп населення, передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см. Окрім того, ширина тротуару дозволяє рух маломобільних груп населення відповідно до ДБН В.2.2-40:2018.

Організація дорожнього руху

Для забезпечення організації та безпеки дорожнього руху робочим проектом передбачено влаштування дорожніх знаків, розмітки (холодний пластик), бар’єрного огородження, стовпчиків напрямних, стовпчиків обмежувальних та вставок розмічальних дорожніх.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Робочим проектом передбачається:

- влаштування кабельно-повітряної лінії ПЛІ-0,4 кВ проводом СІП-5нг 4х25 для живлення приладів освітлення;

- влаштування щита освітлення ЩО на стійці опори для управління освітленням;

- влаштування світильників на існуючих та проектованих опорах;

- влаштування заземлюючих пристроїв;

- влаштування опор автономного освітлення пішохідних переходів та автобусної зупинки поза межами населеного пункту.

Категорія дороги - II. Категорія з надійності електропостачання - III.  Середня яскравість дорожнього покриття - 0,6 кд/м².

Також робочим проектом передбачається перевлаштування опор №№146,147 ПЛІ-10кВ Л-112 с. Вербки ділянки км 163+426 - км 163+478 та перевлаштування опори №28 ПЛ-0,4кВ А-3 с. Вербки ділянки автомобільної дороги км 163+638.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу. Для відводу води передбачено бортовий профіль та влаштовані водоскиди у кількості 22 шт. У межах населених пунктів водовідвід забезпечується за рахунок дощової каналізації.

Робочим проектом передбачено влаштування організованого збору й відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги та подальшим випуском на поверхню з попереднім очищення на локальних очисних спорудах (сепаратор нафтопродуктів).

Зовнішню мережу дощової каналізації запроектовано з пластмасових труб ПЕ 100 SDR 17.

Для забезпечення водовідводу з проїзної частини мосту, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого відводу води за межі моста у очисну споруду.

 

Пожежна безпека

 

У складі робочого проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище. Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-51-Мерефа-Лозова-Павлоград км 162+693 - км 166+377 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 3,684 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт автомобільної дороги, у тому числі капітальний ремонт мостів, здійснюється потоковим методом. Капітальній ремонт дороги, у тому числі капітальний ремонт мостів, здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна полоса руху, на якій будуть виконуватися будівельні роботи.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: автокрани, вантажопідйомністю 10 т, 16 т; екскаватори одноковшеві з місткістю ковша              0,65 м3, 0,25 м3; бульдозери, потужністю 97 кВт, 118 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожні різні; асфальтоукладальники універсальні.

Тривалість будівництва становить 11,0 місяців.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню. За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 30 червня 2021 року, складала  259 473.736 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 196 333.054 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 840.442 тис. грн., інші витрати – 62 300.240 тис. гривень. Зворотні суми - 611.626 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після надання замовником цін на устаткування, матеріальні ресурси, зняття зауважень,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 15 липня 2021 року складає 251 738.249  тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 190 357.005 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 822.853 тис. грн., інші витрати – 60 558.391 тис. грн. Зворотні суми – 611.626 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

____________________          С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

____________________       С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

___________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

_____________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

_____________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

__________________     І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

_____________________  Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

Експерти (фахівці)

 

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

___________________        Н.І. Тонковид

   (підпис)                              (П.І.Б.)

 

 

 


Розділи