Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8566-2015-7475-3797
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1-211117/А від 10.12.2021
Орган, що видав
ТОВ "Перша будівельна експертиза" Черкаська філія (41796802) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241007 Боярка – Семенівка – Погибляк, км 2+700 – км 7+900 Звенигородський район, Черкаська область» (коригування)
Код проектної документації
PD01:4235-3426-2118-1139 №273 - 21 від 2021-09-29 (видав ФОП ПРИХОДЬКО ХРИСТИНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:8566-2015-7475-3797
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 010620, АР 011366, АР 013225, АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.11.2021 35750.218 28032.709 0 7717.509 17748.647 1426.426 0 3722.221

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
10.12.2021 34566.323 27505.773 0 7060.55 17748.647 1426.426 0 3722.221

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Черкаська обл., Звенигородський район, Звенигородська територіальна громада (UA71020130000086047) , дорога загального користування місцевогозначення О 241007 Боярка – Семенівка – Погибляк, км 2+700 – км 7+900 Звенигородський район Черкаської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (42009566)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Кошелюк Іван Васильович (АЕ 004926, АЕ 006231)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Підлісна Олександра Іванівна (АЕ 006271)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
АБРАМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 011473, АР 011907, АР 012641, АЕ 004599)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
МІНЯЙЛО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 000120, АЕ 006536)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 010620, АР 011366, АР 013225, АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4235-3426-2118-1139
Орган, що видав
ФОП ПРИХОДЬКО ХРИСТИНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
29.09.2021
Номер проектної документації
273 - 21
Статус документа
Очікує розгляду

Додаток до експертного звіту


Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241007 Боярка – Семенівка – Погибляк, км 2+700 – км 7+900 Звенигородський район, Черкаська область» (коригування) розроблений  ФОП Приходько Христина Сергіївна  на замовлення ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області». Адреса Генерального проектувальника - 18000, м. Черкаси,   вул. Михайла Грушевського буд. 73, кв. 35. Головний інженер проекту–Приходько Тарас Олександрович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 014362, виданий  11.05.2018 р.)

 

Коригування проєкту розроблене на підставі документів:

·         завдання на коригування в 2021році;

·         даних звіту інженерно-геологічних вишукувань на об’єкті, виконаних у 2020 р. ТОВ «ТОПОГРУП»;

·         даних  інженерно-геодезичних вишукувань виконаних у 2020 р. ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ»;

·         інші вихідні дані замовника, необхідні для складання робочого проекту та  кошторису.

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

Проєктування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів робочим проєктом не передбачено.

 Коригуванням проєкту передбачено:

·         Виконання ремонту оголовків та вхідного і вихідного русла труби, без заміни тіла труби;

·         Додаткове влаштування труби 1 х 0,5 м на ПК 57+74;

·         Збільшити вирівнюючий шар з оптимально щебеневої суміші С-7 0-40  до 15 см.;

·         Додатково влаштувати вирівнюючий шар з асфальтобетону сер. товщиною 4 см.;

·         Передбачити водовідведення за рахунок поперченого та повздовжнього профілю;

          На момент коригування на ділянці розпочато та виконано ряд будівельних  робіт згідно проєкту, розробленого в 2020 році ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ» (має позитивний висновок комплексної експертизи від 22.12.2020р. № 851-109-20/КП, виконаної ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ БУД»).

 

Кліматичні умови та навантаження.

Район розташування ділянки дороги знаходиться у І кліматичному районі. Для району характерні такі кліматичні показники:

·       середньорічна температура повітря – плюс 7,9°С;

·       абсолютний мінімум температури  – мінус 40°С;

·       абсолютний максимум  – плюс 40°С;

·       вітрове навантаження при ожеледі210 Па;

·       товщина ожеледі - 19 мм;

·       снігове навантаження – 1440 Па.

 

Інженерно-геологічні умови.

За  складністю  інженерно-геологічних  умов  територія  вишукувань відноситься  до  II  (середньої  складності)  категорії.

Існуючий дорожні й одяг на ділянці від ПК27+00 до ПК49+50 представлений:

·       щебінь сер. товщ. -  0,12 м

·       піщана подушка сер. товщ. – 0,25 м

·       Існуючий дорожні й одяг на ділянці від ПК49+50 до ПК79+00 представлений:

·       бруківка сер. товщ. - 0,17 м

·       піщана подушка сер. товщ. – 0,20 м

·       грунт земляного полотна суглинок важкий.

Нормативна глибина промерзання ґрунту - 0,80 м.

За  характером  зволоження  та  ступенем стікання  води  ділянка  відноситься до 1 типу.

 

Існуючі параметри на ділянці проектування. 

В  даний  час  автомобі льна  дорога  загального  користування  місцевого значення  О241007  Боярка  -  Семенівка  -  Погибляк,  км  2+700  -  км  7+900  Звенигородський район Черкаської області  відноситься до доріг V технічної категорії.

Після  проведення  капітального  ремонту  ділянка  автомобільної  дороги матиме наступні  геометричні параметри:

·       категорія дороги - V;

·       розрахункова  швидкість  поза  населеному  пункті  90  км/год,  в  населеному пункті  60 км/год.;

·       ширина смуги руху - 4,50 м;

·       кількість смуг руху - 1;

·       ширина проїзної частини - 4,50 м;

·       ширина узбіччя - 1,75 м.

·       ширина асфальтобетонного покриття - 4,50 м.

Початок  (ПК27+00)  ві дповідає  експлуатаційному  км2+700,  закінчується  (ПК 79+00)  що  відповідає  км7+900.

Загальна  протяжність  проектування  ділянки  дороги в межах виконання робіт - 5200 м.

Проєктна ділянка має 16 кутів повороту.

Коригуванням проєкту не передбачається влаштування стаціонарного освітлення, очисних споруд. Згідно завдання на коригування, що затверджене замовником та погоджене проектною організацією, дані питання будуть вирішені окремими проектами.

 

Дорожній одяг. Проєктні параметри.

Коригуванням проєкту передбачається 2 типи конструкцій дорожнього одягу по основному проїзду та 1 тип на тротуарах та вїздах у двори.

Тип 1 (підсилення):

·       шар покриття із щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 7 см;

·       вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміш С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7 30:2013 мінімальною товщиною 12 см.

 Тип 2 (нове в ровику розширення):

·       шар покриття із щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011  товщиною 7 см;

·       вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміш С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7 30:2013 мінімальною товщиною 12 см;

·       основа зі щебенево-піщаної суміші С-5 (дренуючий) згідно ДСТУ Б В.2.7- 30:2013 товщиною - 21 см.

Тип 3 (нове асфальтобетонне покриття на тротуарі):

·        шар покриття із асфальтобетону АСГ.ПЩ.Г.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 4 см;

·        шар з щебенево-піщананої суміш С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 12 см.

Організація дорожнього руху.

Розміщення технічних засобів організації дорожнього руху та обсяги робіт приведені на кресленні "Схема організації дорожнього руху, М 1:1000".

Схема організації дорожнього руху була розроблена  та погоджена Управлінням патрульної поліції (№1536/41/24101-2021 від 11.02.2021р.).

 Відповідно завдання на коригування розроблення схеми організації дорожнього руху  у зв’язку із коригуванням  передбачено окремо.

До початку виконання будівельних робіт за  коригуванням необхідно звернутись до Управління патрульної поліції в Черкаській області в установленому порядку відповідно до п.10.2 ДСТУ 8752:2017 для уточнення необхідності внесення змін до схеми ОДР.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості.

Проєктними рішеннями забезпечена здатність дорожнього одягу сприймати вплив заданої кількості навантажень від проходів автомобілів у розрахункових умовах зволоження з заданим обмеженням інтенсивності накопичення залишкової деформації з урахуванням надійності згідно з ДБН В.2.3-4 додаток Б, як для доріг V категорії. Розрахункові навантаження прийняті 100  кН  для  параметрі в  автомобіля  з  навантаженням  на одиничну  найбільш  навантажену  вісь;  тиск  повітря  в  шині  -  0,60  МПа;  діаметр

Загальна товщина конструкції нежорсткого дорожнього одягу, товщини окремих шарів забезпечують необхідну міцність і морозостійкість всієї конструкції. 

Міжремонтний  строк  експлуатації  дорожнього  одягу  при  проведенні капітального  ремонту  складає  12  років.

 

Доступність для маломобільних груп населення.

Для  вільного пересування  людей  з  обмеженими  можливостями  тротуар  має  поздовжній  похил  не крутіше 1:10, а пішохідні переходи виконані  в одному рівні з пониженими бортами.

Також  в  проєкті передбачено  улаштування  тактильних  смуг,  згідно  ДБН  В.2.2-40:2018,  для  маломобільних груп населення.

В  даному  проєкті   не  передбачено  влаштування  тротуару  та бортового каменю, таким чином, перешкоди для руху маломобі льних груп населення відсутні .

 

Екологічна безпека. Санітарно-епідеміологічне благополуччя. 

Перелік очікуваних впливів планованої діяльності на довкілля під час експлуатації та будівництві:

·        геологічне середовище: виникнення, або активізація, небезпечних геодинамічних процесів (ерозія, підтоплення, просідання земної поверхні тощо) не очікуються;

·       ландшафти:  зміни існуючих місцевих ландшафтів не передбачаються;

·       клімат і мікроклімат: зміни існуючого стану не очікуються. Вплив на мікрокліматичні характеристики місцевості незначний, пов’язаний з  виникненням ефекту турбулентності за рахунок швидкісного руху автотранспорту, тепловим забрудненням, підвищенням загазованості тощо.

·        повітряне середовище: забруднення атмосферного повітря вихлопними газами, шум та вплив вібрації від автотранспортних потоків автодороги;

·        водне середовище: стікання дощових і талих вод з дорожнього покриття. Зміни умов формування поверхневого стоку не очікуються;

·        ґрунти:  накопичення в ґрунтовому покриві придорожньої смуги хімічних речовин, серед яких важкі метали і, перш за все, свинцю і його з’єднання;

·         рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на заповідні об’єкти вплив не передбачається;

·       соціальне середовище: незручності під час будівельних робіт, забруднення повітряного середовища та фізичні впливи (шум, вібрація) під час руху автотранспортну в межах захисної смуги;

·        техногенне  середовище:  перебудова інженерних мереж та комунікацій.

Реалізація проектних рішень щодо капітального ремонту дороги буде мати вплив на всі компоненти навколишнього середовища в межах нормативно дозволених граничних рівнів впливу.

 

 

Пожежна і техногенна безпека. 

Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння. Робочим проєктом передбачені заходи щодо дотримання нормативних вимог з пожежної безпеки.

 

Охорона праці.

 Робочим проєктом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях, матеріалах.

Під час виконання БМР проєктом передбачено:

·     забезпечення працівників спеціальним одягом і іншими засобами індивідуального та колективного захисту відповідно до нормативних документів;

·     проведенням інструктажу працівникам щодо дотримання вимог охорони праці при виконанні ремонтно-будівельних робіт і при експлуатації устаткування;

·     відведення місць для складування матеріалів;

·     вимоги до проведення вантажно-розвантажувальних робіт, робіт на висоті, вогневих, газонебезпечних робіт тощо;

·     встановлено вимоги щодо необхідності оформлення нарядів-допусків на провадження робіт з підвищеною небезпекою;

·     имоги щодо захисту від виробничого шуму;

·     вимоги до будівельно-монтажних організацій.

Встановлено вимоги до організації дорожнього руху на час будівництва. За необхідності проект організації дорожнього руху розробляється разом з ПВР будівельно-монтажною організацією. Встановлено вимоги до працівників, які залучаються до експлуатації об’єкта будівництва.

Працівники при прийомі на роботу повинні бути проінструктовані про будову та призначення споруд, що обслуговуються, а також ознайомлені з правильними і безпечними прийомами виконання робіт. Усі працівники повинні бути забезпечені спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту в залежності від виконуваних робіт.

 

Кошторисна частина проєкту будівництва.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 17.11.2021р. складала 35750,218 тис. грн., у тому числі:

·       будівельно-монтажні роботи – 28032,709 тис. грн.;

·       устаткування –  0,00 грн.;

·       інші витрати –  7717,509 тис. грн.;

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 10.12.2021р. складає   34566,323 тис. грн., у тому числі:

·     будівельно-монтажні роботи –27505,773 тис. грн.;

·     устаткування – 0,00  грн.;

·     інші витрати –  7060,550 тис. грн.;

 

Із загальної кошторисної вартості будівництва станом на 30.11.2021 р. фактично виконано - 17748,647 тис. грн., у тому числі: будівельно-монтажні роботи- 14026,426 тис. грн., устаткування – 0,00 тис. грн., інші витрати - 3722,221  тис. грн.

 

В процесі розгляду робочого проєкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241007 Боярка – Семенівка – Погибляк, км 2+700 – км 7+900 Звенигородський район, Черкаська область» (коригування) зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

Після доопрацювання цих питань, до проєктної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

·     уточнені техніко-економічні показники проєкту;

·     доопрацьовані проєктні рішення щодо креслень документації доріг;

·     допрацьовані рішення з  конструкцій дорожнього одягу;

·     доопрацьовані рішення в частині охорони праці;

·     доопрацьована проектні рішення з питань кошторису.




Розділи