1 редакція від 02.12.2021 2 редакція від 14.12.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9746-9812-5256-4917
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено за відомостями замовника)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕКС 01-20/07_ДЕГТ_КОР-2 від 05.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Національна будівельна експертиза" (41107491) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво житлового комплексу на вул. Дегтярівській, 25-А у Шевченківському районі м. Києва
Код проектної документації
PD01:5673-0593-9347-1869 №copy_2725673059376694652 від 2017-05-04 (видав ТОВ "БУД-ПРОЕКТ ГРУП") / Наявні експертизи: EX01:9746-9812-5256-4917
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ПРОЦЬ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 015560, АЕ 005156 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Дегтярівська , б. 25-А не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАУН ЛЕНД КОМПАНІ" (41050152)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
ПРОЦЬ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 015560, АЕ 005156)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
БАЧИНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004301, АЕ 003586, АЕ 003605, АЕ 006920, АР 000458, АР 013921, АЕ 007232)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ГОВДЯК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004865, АР 002165, АЕ 007241)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
РЕВА ОЛЕГ ІВАНОВИЧ (АЕ 004932, АА 001555)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КОСНИРЄВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АР 019944, АЕ 004937, АР 004010)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ГОВДЯК МИХАЙЛО РОМАНОВИЧ (АЕ 004989)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КУЦЬ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 003505, АЕ 006483, АЕ 004042, АЕ 007227)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5673-0593-9347-1869
Орган, що видав
ТОВ "БУД-ПРОЕКТ ГРУП" (41004808)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Стадія проект,Робоча документація
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1122.1 Будинки багатоквартирні масової забудови
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
04.05.2017
Номер проектної документації
copy_2725673059376694652
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування проекту «Будівництво житлового комплексу на вул. Дегтярівській, 25-А у Шевченківському районі м. Києва» виконано у 2020 році ТОВ «Буд-Проект Груп», ГАП – Лисенко Г.  Ю. (кваліфікаційний сертифікат: серія АА № 002031 від 17.12.2013р. виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіонбуду України), на замовлення ТОВ «ТАУН ЛЕНД КОМПАНІ» на підставі:

- містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №220/17/012/009-17 від 17.02.2017 р.;

- завдання на проектування (коригування), затвердженого замовником від 09.07.2020 р.

 

Проект «Будівництво житлового комплексу на вул. Дегтярівській, 25-А у Шевченківському районі м. Києва» був розроблений у 2017 році ТОВ «Буд-Проект Груп», ГАП – Ястремський В.П. (кваліфікаційний сертифікат: серія АА № 001176 від 07.02.2013р. виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіонбуду України), на замовлення ТОВ «ТАУН ЛЕНД КОМПАНІ» і розглянутий експертизою ТОВ «Українська будівельна експертиза» з наданням експертного звіту №3-240-17-ЕП/КО від 15.12.2017 р. з рекомендацією до затвердження.

Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 30.03.2018р. був наданий дозвіл №IV113180891021 на будівництво даного об’єкту і замовником було розпочато будівництво.

Ділянка під будівництво комплексу площею 3,4141 га знаходиться на вул. Дегтярівській, 25-А у Шевченківському районі м. Києва.

Заїзди на територію шириною 6 м передбачені з вулиць Дегтярівської та Молдавської.

Проектом передбачалось  будівництво 25-поверхового чотирисекційного житлового будинку №1 з підземним дворівневим паркінгом та вбудованими приміщеннями громадського призначення на першому поверсі. З 2-го по 25-й поверхи була передбачена житлова частина будинку.

Проектом також передбачалося будівництво однорівневого підземного паркінгу з технічними приміщеннями будівель комплексу.

Над паркінгом запроектований 28-поверховий житловий будинок №2 із житловими секціями 1,2,3,4, які об’єднані у рівні першого поверху стилобатною частиною, з технічним поверхом на другому поверсі.

З 3-го по 28-й поверх розміщувалася житлова частина будинку.

На експлуатованій покрівлі стилобату облаштований дворовий простір, у тому числі під’їзди до будівель комплексу, спортивні та господарські майданчики.

За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, житловий комплекс відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3.

Проектом передбачалось будівництво комплексу в дві черги:

-       І черга – підземний паркінг та житловий будинок №1;

-       ІІ черга – підземний паркінг та житловий будинок №2 зі стилобатом.

 

Нинішнім коригуванням проекту передбачено коригування генерального плану, архітектурно-будівельних рішень та розподіл черг будівництва на пускові комплекси.

Перша черга будівництва поділяється на п’ять пускових комплексів:

1-й пусковий комплекс – житлова секція №1 (Б1.0);

2-й пусковий комплекс – житлова секція №2 (Б2.1);

3-й пусковий комплекс – житлова секція №3 (Б3.1), благоустрій території під проїзд на земельній ділянці кадастровий № 8000000000:88:061:0001;

4-й пусковий комплекс – житлова секція №4 (Б2.2), благоустрій території під проїзд на земельній ділянці кадастровий № 8000000000:88:061:0001;

5-й пусковий комплекс – підземний паркінг.

Друга черга будівництва поділяється на дев’ять пускових комплексів:

1-й пусковий комплекс – житлова секція №3 з технічними приміщеннями на технічному поверсі (2 поверх), ТП №2, покриття стилобату, рампа заїзду на стилобат біля секції №4, благоустрій території покриття стилобату від заїзду та навколо секції №3, проїзд для спеціальної техніки вздовж фасаду стилобату на відм. 0.000 з боку земельної ділянки кадастровий № 8000000000:88:061:0001, благоустрій території під проїзд  до житлового будинку з боку вул. Дегтярівська на земельній ділянці кадастровий № 8000000000:88:061:0001, приміщення  диспетчерської (пожежний пост) на 1 поверсі секції №4;

2-й пусковий комплекс – житлова секція №4 з технічними приміщеннями на технічному поверсі (2 поверх), естакада для встановлення пожежної техніки біля секції №4 на території земельної ділянки кадастровий № 8000000000:88:061:0001;

3-й пусковий комплекс – житлова секція №2 з технічними приміщеннями на технічному поверсі (2 поверх) та ТП №1;

4-й пусковий комплекс – житлова секція №1 з технічними приміщеннями на технічному поверсі (2 поверх),  естакада для встановлення пожежної техніки біля секції №1 та рампа заїзду на стилобат біля секції №1;

5-й пусковий комплекс – вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення громадського призначення стилобату в межах секцій №3 і №4 (в осях А-К та 16-32), блоки і приміщення комор на -1, 1 та 2 поверхах даних секцій, насосна станція автоматичного пожежогасіння в підвальному поверсі секції №1;

6-й пусковий комплекс – вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення громадського призначення стилобату в межах секції №2 (в осях Г-Р та 7-15), блоки і приміщення комор на -1, 1  поверхах даної секції;

7-й пусковий комплекс – вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення громадського призначення  стилобату в межах секції №2 (в осях Ж-Р та 1-7);

8-й пусковий комплекс – вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення громадського призначення стилобату в межах секції №1 (в осях Р-Ч та 1-10), блоки і приміщення комор на -1, 1 та 2 поверхах даної секції;

9-й пусковий комплекс – підземний паркінг.

 

Генеральний план

Коригування генерального плану здійснено відповідно до будівельних норм та правил, що діяли на час отримання дозволу на будівництво об’єкту з урахуванням технічних характеристик транспортних засобів, що можуть обслуговувати забудову.

Коригуванням проекту визначено, що будівництво житлового комплексу передбачено на двох земельних ділянках: ділянка за кадастровим №  8000000000:88:061:0038 загальна площа якої – 3,4141 га та земельна ділянка за кадастровим  № 8000000000:88:061:0001 із задіяною для даного проекту загальною площею 0,3623 га в дві черги будівництва. Обидві земельні ділянки знаходяться у користуванні Замовника на підставі договорів оренди земельних ділянок.

Будинок №1 запроектований з 4-ох секцій об’єднаних в один 24-х поверховий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями та підземним паркінгом. Будинок №2 складається з чотирьох 28-ми поверхових секцій об’єднаних стилобатом та з підземним паркінгом.

Площа забудови ділянки становить:

-       для І черги – 2831,5 м2;

-       для ІІ черги – 5583,5 м2 у  тому числі 4028,5 м2 на земельній  ділянці за кадастровим №  8000000000:88:061:0038 та 1555 м2 на земельній ділянці за кадастровим № 8000000000:88:061:0001.

Житловий будинок №1 за функціональним призначенням поділяється на наступні зони:

-       Паркінг (два підземних рівня);

-       Технічний поверх (підвальний поверх);

-       Адміністративно-побутові приміщення, приміщення загального та господарського призначення (1 поверх);

-       Житлові приміщення (2-24 поверхи).

Житловий будинок №2 за функціональним призначенням поділяється на наступні зони:

-       Паркінг (один підземний рівень);

-       Адміністративно-побутові приміщення, приміщення загального та господарського призначення (1 поверх);

-       Технічний поверх (2 поверх).

-       Житлові приміщення (3-28 поверхи).

На стилобатній частині  (поз.  +6,600) розташовані прибудинкові майданчики з благоустроєм, дерева, кущі, квітники, трав’яні газони, малі архітектурні форми, сучасні ігрові комплекси, спортивне обладнання, місця для відпочинку, чотири господарські майданчики,  майданчики для заняття спортом та просторі вхідні групи в кожну секцію обладнані лавами. Мешканці та гості комплексу мають можливість потрапити  на рівень стилобату з головного входу,  який   розташований з  боку  секції 3. В житлові секції комплексу мешканці можуть потрапити з рівня 1 поверху через сходові клітки,  з рівня  паркінгу та через вхідні групи на рівні стилобату кожної секції.

Евакуаційні виходи з  сходових кліток кожної секції та входи до пожежних ліфтів розташовані на рівні 1-го поверху (на поз. ±0.000).

Коригуванням передбачено влаштування в будинку №2 другої рампи для заїзду (виїзду)  пожежних машин на рівень стилобату з боку секції №4. Без змін залишилася рампа  заїзду на стилобат біля секції №1. Тупикові проїзди по стилобату передбачено довжиною не більше 150 м.

Для забезпечення доступу пожежних підрозділів у кожну квартиру біля секцій №1 та №4 коригуванням проекту передбачено будівництво з боку секції №1 та №4 на рівні стилобату естакад для можливого під’їзду та встановлення пожежно-рятувальних автомобілів.

Ширина проїздів для пожежної техніки не змінювалася  та становить 3.5 м, в зоні біля 3-ї секції (Б 3.1) будинку №1 для проїзду передбачено влаштування  смуги для проїзду завширшки 6 м на відстані 8 м від стіни секції.

Радіуси поворотів внутрішньоквартальних проїздів, у тому числі по стилобату будинку №2,  передбачено 13 м, розворотні майданчики у тупикових ділянках проїздів  скориговано до розмірів не менше 15мх15м. У зоні між будинком і проїздами та на відстані 1,5 м від проїзду з протилежного боку будинків виключено  розміщення автостоянок, огорож, повітряних ліній електропередач і рядкового насадження дерев. Проїзди  та місця встановлення спеціальної пожежної техніки, у тому числі покриття паркінгів та стилобату будинку №2, передбачено з урахуванням навантаження не менше 15 т на вісь, загальна маса 53 т, тиск виносної опори 13,9 кг/см2.

За відносну позначку 0,000 будинку №1 прийнята абсолютна позначка в Балтійській системі висот – 175,30 м, яка відповідає позначці 1 поверху секції №1, №2, №3 та №4 (Б1.0, Б2.1, Б3.1 та Б2.2).

За відносну позначку 0,000 будинку №2 прийнята абсолютна позначка в Балтійській системі висот - 171,45 м, яка відповідає позначці 1 поверху 4 секції.

Скоригованим проектом в будинку №2 передбачено будівництво двох прибудованих трансформаторних підстанцій. ТП№1 для секції №1 та №2, ТП№2 для секції №3 та №4. ТП№1 розташовано збоку секції №1, а ТП№2 збоку секції №4.

 

Архітектурно-планувальні рішення

Даним коригуванням проекту передбачається зменшення поверховості  будинку №1 з 25-ти поверхів до 24-ох поверхів, при цьому кількість квартир у будинку збільшується за рахунок:

- перепланування квартир. До коригування проекту 1-кімнатних квартир було 244 стало 307; 2-кімнатних було 105 стало 77; 3-кімнатних було 121 стало 153;                           

- збільшення геометричних розмірів секції №3 (Б3.1).

Висота житлових поверхів від підлоги до підлоги прийнята – 3,0 м., висота нежитлових приміщень від підлоги до підлоги становить – 4,3 м., висота паркінгу від підлоги до підлоги становить – 3,6 м та 4,1 м в чистоті на верхньому рівні паркінгу в частині, яка не потрапляє під пляму житлової секції. Покрівля будинку – інверсійне суміщене покриття.

На першому поверсі запроектовано вхідні групи до житлового будинку та вбудовані нежитлові приміщення.

Типологія квартир будинку на типовому поверсі представлена:

- для секції №1 (Б1.0) із 1-ої однокімнатної квартири, 3-ох двокімнатних квартир та 1-ї трикімнатної квартири;

- для секції №2 (Б2.1) із 3-х однокімнатних квартир та 2-х трикімнатних квартир;

- для секції №3 (Б3.1)  із 6-ти однокімнатних квартир та 2-х трикімнатних квартир;

- для секції №4 (Б2.2) з 2-16 поверхи із 3-х однокімнатних квартир та 2-х трикімнатних квартир, з 17-24 поверхи із 4-х однокімнатних квартир, 1-ї двокімнатної квартири та 1-ї трикімнатної квартири.

Рішення по забезпеченню вертикального сполучення між поверхами будинку за допомогою трьох ліфтів, один з яких пожежний ліфт (основна посадка з поверху з позначкою 0,000), а також сходових кліток типу Н1 у кожній секції коригуванню не підлягали. Нинішнім коригуванням передбачено можливість використання пожежних ліфтів кожної секції для  рятування МГН.

 

Даним коригуванням архітектурної частини проекту стосовно будинку №2 передбачається:

-  збільшення кількості квартир за рахунок перепланування квартир з великими площами в квартири з меншими площами. Для досягнення цих цілей  та для забезпечення доступу пожежних підрозділів у кожну квартиру  з відмітки рівня стилобату (відмітка встановлення пожежної автодрабини) біля секцій №1 та №4 передбачено будівництво з боку секції №1 та №4 на рівні стилобату естакад для можливого під’їзду та встановлення пожежно-рятувальних автомобілів;

- запроектовані вбудовані, вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення громадського призначення та комор за рахунок перепланувань;

- запроектовані комори в стилобаті та на рівні підземного паркінгу;

- запроектована прибудована трансформаторна підстанція 10/0,4 кВ (ТП №2) площею 106,19 м2.

Після коригування проекту 1-кімнатних квартир стало 288 замість 227;                      2-кімнатних стало 267 замість 292; 3-кімнатних стало 90 замість 93; 4-кімнатних стало 13 замість 24; кількість дворівневих квартир – 22. Загальна кількість квартир в будинку збільшилася з 658 до 680.                          

Висота житлових поверхів від підлоги до підлоги прийнята – 3,0 м., висота нежитлових приміщень від підлоги до підлоги становить – 4,35 м., висота паркінгу від підлоги до підлоги перемінна і становить 3,4 – 4,4 м. Покрівля будинку – інверсійне суміщене покриття.

На першому поверсі запроектовано вхідні групи до житлового будинку та вбудовані нежитлові приміщення.

На верхніх поверхах будинку у всіх секціях запроектовані квартири у двох рівнях.

Типологія квартир будинку на типовому поверсі представлена:

- для секції №1  із 5-ти однокімнатних квартир, 2-ох двокімнатних квартир та 1-ї трикімнатної квартири;

- для секції №2  із 2-ох однокімнатних квартир, 4-ох двокімнатних квартир та 1-ї трикімнатних квартир;

- для секції №3  із 3-ох однокімнатних квартир,  3-х двокімнатних квартир  та 1-ї трикімнатної квартири;

- для секції №4: з 5-14 поверхи із 3-х однокімнатних квартир, 3-х двокімнатних квартир та 1-ї трикімнатної квартири; з 15-26 поверхи із 2-х однокімнатних квартир, 2-х двокімнатних квартир, 1-ї трикімнатної квартири та 1-ї чотирикімнатної квартири.

Рішення по забезпеченню вертикального сполучення між поверхами будинку за допомогою трьох ліфтів, один з яких пожежний ліфт (основна посадка з поверху з позначкою 0,000), а також двох сходових кліток типу Н1 та Н3 і коригуванню не підлягали.

 

Конструктивні рішення

Будинок №1

На період коригування проекту на об’єкті існує недобудована чотирисекційна монолітно-каркасна будівля. Виконано огородження котловану з бурових паль та конструкцій підземного дворівневого паркінгу, 1-шу (Б1.0) та 2-гу (Б2.1) секції будинку №1 добудовано до п’ятого поверху, 3-тю (Б3.1) та 4-ту (Б2.2) секції – до сьомого поверху. Прийнявши до уваги матеріали: «Обстеження конструкцій об’єкта незавершеного будівництва в житловому комплексі по вул. Дегтярівська, 25-А у Шевченківському районі м. Києва» та «Виконання робіт із перевірочних розрахунків конструкцій та основ фундаментів незавершеної будівлі по об’єкту будівництва: «Будівництво житлового комплексу на вул. Дегтярівській, 25-А у Шевченківському районі м. Києва» виконаних Державним науково-дослідним інститутом будівельних конструкцій (НДІБК) у 2018 р та 2019 р. відповідно, скоригованим проектом прийнято рішення продовження будівництва недобудованої будівлі після виконання ряду заходів:

-       до початку добудови виконати дослідні кущі паль, по одній на кожну секцію;

-       провести перевірочні розрахунки фундаментів на основі оновлених даних про несучу здатність паль;

-       виконати шурфування фундаментів для оцінки стану гідроізоляції фундаментної плити та уточнення грунтових умов її роботи. При необхідності виконати ремонтно-відновлювальні (захисні) роботи;

-       підсилення конструкцій, вертикальних елементів та плит перекриття;

-       посилення плит перекриття з виявленими характерними тріщинами та пошкодженнями;

-       верхні поверхні перекриттів, що були останніми при зупиненні будівництва, очистити від рихлого бетону та просочити полімерними складами (жорсткими). На нижніх поверхнях перекриттів виконати розшивку тріщин та виконати їх заповнення полімерними складами (еластичними);

-       виконати ревізію усіх вертикальних елементів. Місця рихлого бетону або тріщин виконати просочуванням зазначених ділянок полімерним складом (жорстким);

-       наявні пустоти і раковини у конструкціях необхідно розчистити та заповнити дрібнозернистим бетоном;

-       при наявності корозії арматури необхідно її очистити, обробити та відновити захисний шар.

 

Конструктивна схема існуючої будівлі – безбалочний, в’язевий каркас. Просторова жорсткість каркасу забезпечується сумісною роботою монолітно зв’язаних між собою колон, пілонів, ядер жорсткості, діафрагм жорсткості та монолітних  плит перекриття. Підземний паркінг під будівлею двоповерховий, відокремлюється від офісно-житлової частини будинку технічним поверхом. Жорсткість відокремленої від будинку частини паркінгу у поперечному та поздовжньому напрямках забезпечується сумісною роботою монолітних залізобетонних колон, стін, діаграм жорсткості та дисків перекриття.

Фундаменти існуючої будівлі– пальові. Палі – буроін'єкційні суцільного перерізу діаметром 620мм довжиною 26м, бетон С20/25, арматура за ДСТУ 3760:2019. В якості несучого шару під вістрям паль слугуватиме шар ІГЕ9 – пісок пилуватий щільний та шар ІГЕ2д – пісок дрібний. Розташування паль – суцільне пальове поле. Ростверк – плитний, монолітний залізобетонний, висота 1500мм. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С20/25 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Діафрагми жорсткості існуючої будівлі - монолітні залізобетонні товщиною 250 та 300мм. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С16/20 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Стіни несучого каркасу існуючої будівлі - монолітні залізобетонні товщиною 250 та 300мм. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С16/20 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Колони та пілони існуючої будівлі - монолітні залізобетонні. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С16/20, С20/25 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Перекриття міжповерхові існуючої будівлі - монолітні залізобетонні товщиною 200мм. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С20/25 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Сходи існуючої будівлі - монолітні залізобетонні та збірні залізобетонні згідно серії 1.050.9-4.93. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С20/25 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Запроектована конструктивна схема добудованої частини будівлі – безбалочний, в’язевий каркас. Просторова жорсткість каркасу забезпечується сумісною роботою монолітно зв’язаних між собою колон, пілонів, ядр жорсткості, діафрагм жорсткості та монолітних  плит перекриття.

Діафрагми жорсткості - монолітні залізобетонні товщиною 250 та 300мм. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С16/20 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Стіни несучого каркасу - монолітні залізобетонні товщиною 250 та 300мм. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С16/20 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Колони та пілони - монолітні залізобетонні. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С20/25 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Перекриття міжповерхові та покриття - монолітні залізобетонні товщиною 200мм та 250мм Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С20/25; С25/30  за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

Сходи - монолітні залізобетонні та збірні залізобетонні згідно серії 1.050.9-4.93. Арматура за ДСТУ 3760:2019, бетон класу С20/25 за ДСТУ Б В.2.7-176:2008.

По всіх поверхнях конструкцій, що стикаються з ґрунтом, запроектована рулонна гідроізоляція, що наплавляється в два шари, по попередньо поґрунтованій поверхні.

Конструктивні рішення, що передбачені відкоригованим проектом для продовження будівництва будинку №1:

-  до початку добудови виконати дослідні кущі паль, по одній на кожну секцію. Діаметр дослідної палі 620мм, довжина 26,0м.;

- виконати перевірочні розрахунки фундаментів на основі оновлених даних про несучу здатність паль;

- виконати шурфування фундаментів для оцінки стану гідроізоляції фундаментної плити та уточнення ґрунтових умов її роботи. При необхідності виконати ремонтно-відновлювальні (захисні) роботи;

- згідно розрахунків, наведених у звітах про перевірочні розрахунки основ та фундаментів, несучих конструкцій паркінгу, несучих конструкцій секцій №1 (Б1.0), №2 (Б2.1), №3 (Б3.1), №4 (Б2.2), виконаних Державним підприємством «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» (ДП НДІБК) у 2019 році необхідне підсилення конструкцій, вертикальних елементів та плит перекриття. Виконати проект підсилення та домонолічування окремих ділянок плит існуючих перекрить;

- виконати оцінку необхідності посилення плит перекриття з виявленими характерними тріщинами та пошкодженнями (з урахуванням зменшеного перерізу плити - 190 мм від проектного - 200 мм);

- відкачати стоячу воду з днища фундаментної плити, очистити від води бетонну поверхню фундаментної плити і плит перекриття;

- верхні поверхні перекриттів, що були останніми при зупиненні будівництва, очистити від рихлого бетону та просочити полімерними складами (жорсткими). На нижніх поверхнях перекриттів виконати розшивку тріщин та виконати їх заповнення полімерними складами (еластичними). Для виконання зазначених робіт рекомендується використовувати склади Консолід, Едмок, Sika, Баухім. При призначенні складу для виконання робіт керуватись інструкціями виробника. Роботи виконувати за погодженим технологічним регламентом.

- виконати ревізію усіх вертикальних елементів. У разі встановлення місць рихлого бетону або тріщин з шириною розкриття понад 0,2 мм, виконати просочування зазначених ділянок полімерним складом (жорстким). Для виконання зазначених робіт рекомендується використовувати склади Консолід, Едмок, Sika, Баухім.

- усадочні тріщини розчистити та заповнити цементним або полімерним розчином;

- наявні пустоти і раковини у конструкціях необхідно розчистити та заповнити дрібнозернистим бетоном або відповідними ремонтними безусадковими сумішами;

- при наявності корозії арматури необхідно її очистити механічним шляхом або хімічними складами, обробити перетворювачем іржі та відновити захисний шар;

- наявні на поверхні бетону конструкцій «висоли» необхідно видалити та поверхні відремонтувати шляхом нанесення лакофарбових або мастичних покриттів;

- в місцях влаштування механічним шляхом технологічних отворів в несучих конструкціях, де наявні оголені ділянки стрижнів, захисний шар бетону робочої арматури повинен бути відновлений;

- «напливи» бетону повинні бути видалені шляхом зрізання та/або шліфування;

- у разі відновлення будівництва, перед початком бетонних робіт випуски робочої арматури колон, стін, діафрагм і плит, які зазнали поверхневої корозії необхідно очистити від продуктів корозії металевими щітками і обробити перетворювачем іржі та встановити їх проектне положення.

 

Будинок №2

На період коригування проекту по даному будинку №2 збудовано: 11 поверхів секції №1; 17 поверхів секції №2; 28 поверхів секції №3 та 28  поверхів секції №4.  Будівництво підземного і двох наземних поверхів стилобату виконувалось навколо секцій №3 та №4.

Даним коригуванням проекту в ІІ черзі будівництва запроектовано естакади для встановлення пожежної техніки біля секції №1 та №4 зі зміною контуру стилобату.

Конструктивна схема естакади біля секції №1 – рамний монолітний каркас. Просторова жорсткість забезпечується жорсткими (рамними) стиками монолітних колон з монолітними ригелями (балками).

Фундаменти – пальові. Палі – буроін'єкційні суцільного перерізу діаметром 620 мм, довжиною 21,75…26,5 м. Бетон С25/30, арматура А 500С.

Ростверки – Монолітні залізобетонні. Товщина 1500 мм. Бетон С30/35, арматура А 500С.

Колони - Монолітні залізобетонні. Габарити Ø900 мм. Бетон С30/35, арматура А 500С.

Покриття - Монолітне ребристе залізобетонне. Товщина 300…1500 м. Бетон С30/35, арматура А 500С.

Конструктивна схема естакади біля секції №4 – плита на двох опорах.

Спирається на запроектовану раніше рампу стилобату та конструкції, що запроектовані в проекті на ділянці з кадастровим номером 8000000000:88:061:0001. Являє собою монолітну залізобетонну гіпару товщиною 400 мм. Бетон С30/35, арматура А 500С.

 

Пожежна, техногенна безпека, цивільний захист

Нинішнім коригуванням проектних рішень будинку №1 розроблені  заходи щодо забезпечення пожежної безпеки об’єкту, зокрема:

Житлові секції будинку №1 передбачено умовною висотою до 73.5 м;

Сходові клітки типу Н1 житлових секцій передбачені з виходами безпосередньо назовні;

Сполучення пожежних ліфтів з кожним поверхом секцій передбачено через ліфтові холи з огороджуючими конструкціями класом вогнестійкості  не менше RЕІ 90 з протипожежними дверима 1-го типу  та підпором повітря під час пожежі на поверсі пожежі та суміжних поверхах. Ліфтові холи перед ліфтами передбаченні у тому числі як зони безпеки згідно ДБН В.2.2-40;

Підвальні поверхи житлових секцій передбачені для проходження інженерних комунікацій та розташування технічних приміщень. В підвалах кожної секції передбачено по два виходи безпосередньо назовні по сходах типу С1, технічні поверхи мають сполучення з сходовою кліткою типу Н4 паркінгу. Сходи типу С1 передбачено відокремленими від підвального поверху дверима з пристроями для самозачинення. Сходова клітка типу паркінгу Н4 передбачена відокремленою від  наземної частини сходової клітки суцільною протипожежною перегородкою класом вогнестійкості ЕІ 150 та сходовим маршем R150. Вихід з приміщення насосних станцій пожежогасіння передбачено безпосередню на сходи;

Технічні приміщення на відм. -3300, які обслуговують приміщення паркінгів передбачено відокремити від суміжних приміщень протипожежними огороджуючими конструкції класом вогнестійкості не менше REI 150 з протипожежними дверима  1-го типу;

Міжповерхове перекриття, покриття паркінгу та його несучі будівельні конструкції передбачено класом вогнестійкості REI 180 та R180 відповідно. Кожен поверх паркінгу  запроектований з трьох протипожежних відсіків площею не більше 3000 м2, відсіки відокремлюються один від одного протипожежними стінами  1-го типу з протипожежними воротами 1-го типу. У воротах передбачено влаштування евакуаційних хвірток та люків з заслінками для прокладання пожежних рукавів. Сполучення кожного поверху паркінгу  з автомобільною рампою передбачено через протипожежні тамбур-шлюзи 1-го типу з підпором повітря під час пожежі;

Евакуація з кожного протипожежного відсіку підземного паркінгу передбачена по сходових клітках типу Н4, один евакуаційний вихід передбачено у суміжний протипожежний відсік. Передбачено обслуговування двоповерхового підземного паркінгу пожежними ліфтами житлових секцій. Перед вантажними ліфтами для автомобілів паркінгу передбачено влаштування протипожежних тамбур-шлюзів  1-го типу з підпором повітря під час пожежі;

Проектною документацією враховано заходи щодо обмеження розповсюдження пожежі між протипожежними відсіками, поверхами будинку, поверхнею покрівлі  будівель шляхом передбачення протипожежних перешкод та огороджуючих конструкцій з нормативним класом вогнестійкості і межею поширення вогню по них та відповідного типу заповнення прорізів протипожежними дверима, воротами, клапанами на системах вентиляції. Будівельні конструкції: стіни, колони, пілони, перекриття, покриття, шахти комунікації, сходові марші, площадки, перегородки передбачено з показниками по пожежній безпеці та класу вогнестійкості відповідно до прийнятого ступеня вогнестійкості будинків та спеціальних вимог;

Вхідні двері  квартир передбачено класом вогнестійкості ЕІ 30. Двері шахт та ніш інженерних комунікацій, технічних приміщень, виходів на покрівлю, протипожежних тамбур-шлюзів передбачено протипожежними 2-го типу;

У місці притинання секцій житлового будинку під кутом заповнення віконних прорізів, що розташовувались на відстані менше 4 м передбачено протипожежними вікнами 2-го типу;

 

 

Коригуванням проекту  системами протипожежного захисту І черги передбачено:

- обладнання кожної житлової секції будинку системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (СО1), системою протидимного захисту (системи димовидалення з коридорів, заміщення повітря, що видаляється, підпір повітря у ліфтові шахти та ліфтові холи з системами скидання надлишкового тиску), внутрішньоквартирними пожежними кран-комплектами,  внутрішнім протипожежним водопроводом з пожежними кран-комплектами (2х2.9 л/с), автоматичною системою пожежогасіння машинних приміщеннь пожежних ліфтів;

  - обладнання  паркінгу системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (СО4), окремими для кожного відсіку та кожного поверху системами димовидалення з системами заміщення повітря, системами підпору повітря у тамбур-шлюзи рампи та вантажних ліфтів, системами підпору повітря у сходові клітки типу Н4 та їх тамбур-шлюзи з системи скидання надлишкового тиску, внутрішнім окремим протипожежним водопроводом з пожежними кран-комплектами (2х5.2 л/с), автоматичною системою водяного спринклерного пожежогасіння  приміщень зберігання автомобілів (ОН2). Насосні станції пожежогасіння для автоматичної системи пожежогасінні та внутрішнього протипожежного водопроводу передбачено окремі. У складі системи оповіщення про пожежу передбачено пристрій ДМП02-FM/MP для прийняття та можливості трансляції спеціальних сигналів Цивільного захисту.

Пожежний пост паркінгу передбачено у приміщенні охорони на -1 поверсі паркінгу з виходом на рампу. Приміщення пожежних постів житлових секцій передбачено у приміщеннях для консьєржів.

Водоживильником для систем пожежогасіння передбачено водопровідну мережу міста  відповідно до технічних умов на водопостачання кварталу.

Передбачено влаштування у будинках електричних мереж з визначеними показниками по вогнестійкості та пожежній безпеці, аварійного та евакуаційного освітлення з урахуванням влаштування світлових вказівників («Вихід» «Напрямок руху», «Пожежні крани», «Пожежний гідрант», табло «Насосна станція пожежогасіння», ін.), розеток біля в’їздів до паркінгів з І категорією електропостачання,  блискавкозахисту, систему контролю довибухонебезпечних концентрацій газу.

 

Нинішнім коригуванням проектних рішень будинку №2 розроблені заходи щодо забезпечення пожежної безпеки об’єкту, зокрема:

На останніх поверхах секцій передбачено квартири у двох рівнях з виходом у коридор на нижньому рівні. Як другий евакуаційний вихід з другого рівня квартир проектом передбачено вихід на балкон згідно положень п. 8.10 б) ДБН В.2.2-15;

Влаштування  біля секцій №1 та №4 на рівні стилобату нових естакад для заїзду та встановлення на відстані 9-11 м від стін секцій пожежної техніки та  забезпечення доступу пожежних підрозділів  у кожну квартиру;

Житлові секції  будинку передбачено умовною висотою до 73.5 м, з відміткою проїзду та встановлення пожежної автодрабини (автопідйомника) на рівні стилобату;

Перекриття і покриття паркінгу та його несучі будівельні конструкції передбачено класом вогнестійкості REI 180 та R180 відповідно. Передбачено поділ паркінгу на три  протипожежних відсіків площею не більше 3000 м2, відсіки відокремлюються один від одного протипожежними стінами  1-го типу з протипожежними воротами 1-го типу. У воротах передбачено влаштування евакуаційних хвірток та люків з заслінками для прокладання пожежних рукавів;

Технічні приміщення та складські приміщення (комори) розташовані на -1 поверсі, відповідно до п. 6.1 ДБН В.2.3-15, входять до протипожежних відсіків паркінгу та відокремлено від приміщень для зберігання автомобілів суцільними протипожежними перегородками 1-го типу. Сполучення приміщень для зберігання автомобілів з коридорами блоків технічних приміщень та комор передбачено через  протипожежні тамбур-шлюзи 1-го типу з повітряними зонами. Повітряні зони  в тамбур-шлюзах передбачено за рахунок влаштування у них приямків  розмірами 0,9х1.2м;

Евакуація з кожного протипожежного відсіку підземного паркінгу  передбачена безпосередньо до сходових кліток типу Н4, через коридори до сходів типу С1, один з евакуаційний вихід передбачено у суміжний протипожежний відсік;

Перекриття  поверхів з коморами передбачено протипожежним 1-го типу. Стіни які відокремлюють  блоки комори від вбудованих приміщень на  поверхах передбачено суцільними протипожежними  стінами класом вогнестійкості REI 150. Відокремлення комор від евакуаційних коридорів в межах поверху передбачено протипожежними перегородками  1-го типу з протипожежними дверима 2-го типу;

З технічних приміщень та блоків комор на 2 поверсі передбачено виходи через коридори на дві сходові клітки житлової частини;

З блоків комор на 1 поверсі передбачено по два евакуаційні виходи через коридор безпосередньо назовні;

З технічних приміщень та блоків комор на -1 поверсі секцій №№ 1,3,4 передбачено виходи  через коридори на двоє сходів типу С1, а в секції №2 через коридори на сходи типу С1 та через сходову клітку типу Н4;

 Передбачено обслуговування поверхів з коморами пожежними ліфтами житлових секцій. Сполучення пожежних ліфтів з кожним поверхом секцій передбачено через протипожежні тамбур-шлюзи 1-го типу з  підпором повітря під час пожежі на поверсі пожежі та суміжних поверхах;

Двері шахт та ніш інженерних комунікацій, технічних приміщень,  протипожежних тамбур-шлюзів передбачено протипожежними 2-го типу;

Враховано заходи щодо обмеження розповсюдження пожежі між протипожежними відсіками, поверхами будинків, шляхом передбачення протипожежних перешкод та огороджуючих конструкцій з нормативним класом вогнестійкості і межею поширення вогню по них та відповідного типу заповнення прорізів протипожежними дверима, воротами, клапанами на системах вентиляції. Будівельні конструкції: стіни, колони, пілони, перекриття, покриття, шахти комунікації, сходові марші, площадки, перегородки передбачено з показниками по пожежній безпеці та класу вогнестійкості відповідно до прийнятого ступеня вогнестійкості будинків та спеціальних вимог;

Коригуванням рішень по системах протипожежного захисту ІІ черги передбачено:

- обладнання вбудовано-прибудованих приміщень громадського призначення першого поверху системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (СО2), внутрішнім протипожежним водопроводом з пожежними кран-комплектами (2х2.9 л/с);

  - обладнання поверхів та блоків з коморами системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (СО2), окремими системами димовидалення з системи заміщення повітря, системи підпору повітря у протипожежні  тамбур-шлюзи з системами скидання надлишкового тиску, внутрішнім протипожежним водопроводом з пожежними кран-комплектами (2х5.2 л/с), автоматичною системою водяного спринклерного пожежогасіння  (ОН3);

- обладнання  паркінгу системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (СО4), окремими для кожного відсіку системами димовидалення з системами заміщення повітря, системами підпору повітря у тамбур-шлюзи та сходові клітки типу Н4 з системи скидання надлишкового тиску, внутрішнім протипожежним водопроводом з пожежними кран-комплектами (2х5.2 л/с), автоматичною системою водяного спринклерного пожежогасіння  приміщень зберігання автомобілів (ОН2). Насосні станції пожежогасіння для автоматичної системи пожежогасінні та внутрішнього протипожежного водопроводу передбачено окремі. У складі системи оповіщення про пожежу передбачено пристрій ДМП02-FM/MP для прийняття та можливості трансляції спеціальних сигналів Цивільного захисту;

- з урахуванням розташування на 27-28 поверхах квартир у двох  рівнях додатково передбачено установку світлозвукових оповіщувачів на 2-му рівні квартир. Решта проектних рішень по системах протипожежного захисту житлової частини коригуванню не підлягали.

Пожежний пост будинку передбачено у приміщенні диспетчерської на 1 поверсі секції №4.

Водоживильником для систем пожежогасіння передбачено водопровідну мережу міста  відповідно до технічних умов на водопостачання кварталу. Вихід з приміщення насосних станцій пожежогасіння передбачено безпосередньо до сходів.

Зовнішнє пожежогасіння передбачено від чотирьох  запроектованих пожежних гідрантів.

Електричні мережі передбачено з визначеними показниками по вогнестійкості та пожежній безпеці, аварійного та евакуаційного освітлення з урахуванням влаштування світлових вказівників («Вихід» «Напрямок руху», «Пожежні крани»,  табло «Насосна станція пожежогасіння», ін.).

Розділом «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» об’єкту будівництва на виконання вимог п. 5.50 ДБН В.2.2-15, передбачено використання підземних паркінгів, як найпростіших укриттів,  після приведення їх у готовність  відповідно до розділу V Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, що затверджені наказом МВС від 09 липня 2018 року № 579.

Доведення загальних сигналів оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій  передбачено будівництво одного окремого каналу для кабелю радіофікації кварталу, влаштування у квартирах приєднувальних пристроїв до мережі проводного радіомовлення, влаштування електросирени С-40 на покрівлі І черги секція №1 (Б1.0)  з підключенням до відповідної місцевої (територіальної) автоматизованої системи централізованого оповіщення міста. Для оповіщення мешканців житлових будинків також передбачено можливість використання системи оповіщення про пожежу. Доведення загальних сигналів оповіщення та спеціальних текстових повідомлень  в паркінгу  передбачено за рахунок голосової системи керування евакуюванням, для чого передбачено встановлення відповідного обладнання (ДМП02-FM/MP) для трансляції спеціальних сигналів Цивільного захисту.

 

Санітарно-епідеміологічне благополуччя та екологічна безпека

Будівництво житлових будинків практично не вплине на санітарно-епідеміологічне благополуччя населення та екологічну безпеку в районі розміщення новобудови.

Прийняті в проекті архітектурно-будівельні рішення забезпечують санітарно-гігієнічні вимоги щодо інсоляції та природньої освітленості, температурного режиму, вологості, обміну повітря, рівнів шуму та вібрації в приміщеннях будівель.

Витримані необхідні розриви від будівель до майданчиків різного призначення відпочинку, а також в’їздів-виїздів до підземного паркінгу.

За матеріалами проекту, ділянка будівництва знаходиться поза межами можливого негативного впливу комунальних та промислових об’єктів, що функціонують в оточенні.  

Для тимчасового накопичення твердих побутових відходів застосовуватимуться стандартні контейнери місткістю 1,1 м3 (7 шт.). Передбачено роздільне збирання відходів з подальшою їх утилізацією згідно з укладеними договорами. Майданчик для  розміщення сміттєзбірників розташований на нормативній відстані від житлових будинків та місць відпочинку населення, облаштований згідно ДСТУ-Н Б Б.2.2-7:2013.

Певний вплив на атмосферне повітря буде пов'язаний з викидами відпрацьованих газів автомобільних двигунів від паркінгу та відкритих автостоянок. Вентиляційні системи паркінгу забезпечують ефективне розсіювання забруднюючих речовин за рахунок відведення газоповітряної суміші на рівень, вищий рівнів останніх поверхів проектованих будівель. Внески проектованих джерел викидів ЗР в загальний рівень забруднення атмосферного повітря в районі новобудови оцінюються як незначні. 

Зона розсіювання тимчасових (на період будівництва) викидів ЗР буде локалізована в межах будівельного майданчика.

Істотні джерела шуму в складі новобудови відсутні.

Будівельні роботи, супроводжувані шумом, в нічний час не виконуватимуться.

Вплив на геологічне середовище оцінюється як допустимий. Порушення гідродинамічного режиму, виснаження поверхневих і підземних водних ресурсів не прогнозується.

Для запобігання забрудненню ґрунтів, підземних і поверхневих вод проектом передбачаються такі рішення: виключення скиду поверхневого стоку з території будівництва на рельєф, влаштування зовнішніх мереж водопостачання й каналізації згідно чинних на час проектування відповідних технічних умов. Для осередків відкритих автостоянок проектом передбачені локальні очисні споруди поверхневого стоку.

Для відведення води з приміщень паркінгу, теплового пункту, насосних станцій господарсько-питного і протипожежного водопроводу та автоматичного пожежогасіння, що утворюється під час дії системи пожежогасіння, аварійної та дренажної води, передбачена система відкачування, яка підключається до дощової каналізації.

При будівництві стічні води скидаються в повному обсязі до каналізаційної мережі міста за тимчасовою схемою. Проектом організації будівництва передбачено влаштування постів мийки коліс автомобілів на виїздах з будівельного майданчика. Мийка автотранспорту, будівельних механізмів та заправлення їх на території будівельного майданчика не передбачається.

Родючий шару ґрунту та зелені насадження в межах території будівництва відсутні. В рамках благоустрою та озеленення прибудинкових територій застосовуватимуться насадження, які стійкі до міських умов та мають високі декоративні якості.

З півдня територія будівництва (через вул. Молдавську) межує з об’єктом природно-заповідного фонду – парком-пам’яткою садово-паркового мистецтва місцевого значення «Парк ім. Пушкіна» (оголошеного рішенням виконкому Київської міської ради від 20.03.1972 № 363). Вплив проектованої діяльності на даний об’єкт незначний, у межах нормативів.

На тваринний світ вплив не здійснюється.

Вплив на соціальне та техногенне середовища здійснюється в межах нормативів, проектом передбачені заходи щодо захисту прилеглих будинків і споруд від руйнації, забезпечення їх стійкості при будівництві.

«Заява про екологічні наслідки діяльності» оприлюднена в газеті «Експрес об’ява» від 8-14 грудня 2017 р.

 

Решта проектних рішень у зв’язку з коригуванням проекту не змінюються і детально описані у додатку до експертного звіту ТОВ «Українська будівельна експертиза» №3-240-17-ЕП/КО від 15.12.2017р.

 

Згідно з листом замовника експертиза проекту здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Національна будівельна експертиза» проектною організацією за погодження із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи