Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7730-8162-8410-0510
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№247-592-21/КП від 20.07.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 140+227 – км 149+227, Дніпропетровська область
Код проектної документації
PD01:3485-2992-9565-1766 Зміни №2 №3-20П від 2020-04-16 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3639-6084-1889-5588, EX01:7730-8162-8410-0510
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.06.2021 468177.488 359470.619 796.663 107910.206

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.07.2021 450622.229 345568.451 775.116 104278.662

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 140+227 – км 149+227, Дніпропетровська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3485-2992-9565-1766
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" (35682596)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Інженерно-геодезичні вишукування, інженерно-геологічні вишукування,проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
3-20П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 247-592-21/КП від «20» липня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці

км 140+227 – км 149+227, Дніпропетровська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ», місцезнаходження: 49044, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Січових стрільців, будинок 11, офіс 89.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №247-2906-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-               постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-               постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 року №382 «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки»;

-               завдання на розробку проектної документації від 14.04.2020 року № 4-7/20, виданого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-               технічного звіту за результатами інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ФОП Габором А.І. у 2020 року;

-               технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ПП «НВП Технотранспроект» у 2020 року;

-               технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок №0050291951, №0050294775, №0050297763, виданих від 18.02.2021 року АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі»;

-               технічних звітів з обстеження штучних споруд на км 140+227 – км 149+227, км 143+916 м та 147+451 м, виконаних ПП «НВП Технотранспроект» у 2020 році;

-               розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2 (середні наслідки).

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 140+227 – км 149+227, Дніпропетровська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 за картою дорожнього кліматичного районування території України територія робіт знаходиться в межах Південного кліматичного району (IІI). За погодно-кліматичними факторами, ґрунтово-гідрологічними умовами роботи район асфальтобетонного покриття (Рисунок Д), відноситься до дорожньо-кліматичної зони А-6.

Автомобільна дорога загального користування державного значення Р–51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 140+227 - км 149+227 у Дніпропетровській області, відноситься до IIІ категорії. Параметри існуючої дороги у плані відповідають нормам ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» (табл. 5.5), на ділянці поза населеними пунктами розрахункова швидкість –                 90 км/год, за виключенням ділянок в межах населених пунктів, де розрахункова швидкість становить 60 км/год (ПК18+14,4 – ПК 57+27 п.г.т. Юр’ївка, ПК 64+27,85 – ПК 86+87,60 с. Варварівка).

Інтенсивність руху на теперішній час складає 1730 авт./добу, що відповідає 2950 авт./добу, приведених до легкового автомобіля.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2041 року зросте до 2710 авт./добу, що відповідає            4490 авт./добу, приведених до легкового автомобіля.

У робочому проекті прийняті наступні технічні нормативи:

- категорія дороги – IIІ;

- ширина земляного полотна – 12,00 м;

- ширина проїзної частини – 7,00 м;

- ширина смуги руху – 3,50 м;

- кількість смуг руху – 2;

- ширина узбіччя разом з укріпленою смугою – 2,50 м;

- найменший радіус кривих у поздовжньому профілі:

- опуклих      – 9099 м у межах населених пунктів;

                     – 9081 м поза межами населених пунктів;

- увігнутих    – 1654 м у межах населених пунктів;

                      – 2356 м поза межами населених пунктів;

- найбільший поздовжній похил – 28 ‰;

- найменший радіус кривих у плані – 100 м (на залізничному переїзді – 25м);

- тип дорожнього одягу – капітальний;

- навантаження на вісь – 115 кН.

Траса дороги

Ділянка автомобільної дороги проходить по населеним пунктам                        смт. Юр’ївка та с. Варварівка, тому робочим проектом капітального ремонту передбачено освітлення даних населених пунктів.

Початок траси ПК 0+00 відповідає км 140+227 автомобільної дороги загального користування державного значення державного значення Мерефа - Лозова - Павлоград в Дніпропетровській області.

Кінець траси ПК 89+97,00 відповідає км 149+227 вказаної автомобільної дороги. Невідповідність проектної довжини траси зумовлена розбіжністю відстані між кілометровими існуючими стовпчиками, яка не завжди становить 1000 м.

Ділянка автомобільної дороги від ПК18+14,4 - ПК 57+27 проходить через смт. Юр’ївка Юр’ївського району Дніпропетровської області, від ПК 64+27,85 - ПК 86+87,60 с. Варварівка Юр’ївського району Дніпропетровської області.

Загальна довжина ділянки капітального ремонту дороги – 9,0.

Загальна кількість кутів повороту – 21.

Мінімальний радіус кута повороту у плані становить 100 м (на залізничному переїзді 25 м).

- ширина покриття - 6,20 - 8,00 м;

- ширина земляного полотна - 10,00 - 12,00 м;

- найбільший поздовжній похил - 28 ‰.

Існуючий дорожній одяг представлений наступними шарами:

- асфальтобетон - 0,12 м;

- щебінь - 0,20 м.

Земляне полотно

Проектування земляного полотна виконано відповідно до ДБН В.2.3-4:2015.

Керівна відмітка для проектування поздовжнього профілю прийнята згідно товщини дорожнього одягу на підсиленні і складає 0,30 м.

Ширина земляного полотна - 12,00 м.

Поперечний ухил проїзної частини - 25 ‰, узбіччя - 50 ‰.

Залягання укосу прийнято:

1:3 - при висоті насипу до 2,00 м;

1:1,75 - при висоті насипу більше 2,00 м.

Перед початком виконання земляних робіт робочим проектом передбачено зняття рослинного шару: з-під тіла насипу - товщиною 0,30 м, з укосів - 0,10 м.

Дорожній одяг

Дорожній одяг на ділянці представлено наступними типами конструкції:

Підсилення:  двошарове покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на основі бітуму, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м, та асфальтобетону гарячого крупнозернистого щільного типу А1, марки I, на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м, на основі з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %) товщиною 0,15 м, з вирівнюючим шаром з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %) середньою товщиною 0,101м на існуючому дорожньому одязі.

Розширення  та нове будівництво: двошарове покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на основі бітуму, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м, та асфальтобетону гарячого крупнозернистого щільного типу А1, марки I, на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м, на основі з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %) товщиною 0,15 м, з вирівнюючим шаром з органо-мінеральної суміші приготовленої методом холодного ресайклінгу в установці (ЩПС С7 70%, бітумна емульсія 1,8%, цемент 3,8 %) середньою товщиною 0,097 м та із шару щебенево-піщаної суміші ЩПС С5, товщиною 0,21 м, та з дренуючим прошарок товщиною 0,20 м із піску середнього.

Дренуючий прошарок із піску середнього, товщиною 0,20 м, влаштовується для відведення води з нижніх шарів дорожнього одягу.

Конструкція дорожнього одягу на перехідно-швидкісних смугах та на зупинкових майданчиках прийнята у відповідності до типу основної дороги.

Дорожній одяг тротуарів складається наступними шарами: покриття із асфальтобетону АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I.БНД 60/90, товщиною 0,04 м, на основі зі щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,12 м.

На ділянках автомобільної дороги з радіусами кривих у плані 25 м, 60 м,     100 м, 200 м, 250 м, 400 м, 600 м та 700 м передбачено поширення проїзної частини згідно ДБН В.2.3-4:2015, табл.5.3.

Конструкція укріпленої смуги узбіччя виконана по типу конструкції дорожнього одягу проїзної частини шириною 0,50 м.

 

Штучні споруди

Труби

Передбачена заміна існуючих дефектних водопропускних труб на ПК1402+56,0, ПК1423+28,0, ПК1449+26,0, ПК1467+29,0, ПК1495+03,5, ПК1483+23,0, з їх розборкою до фундаменту, на нові водопропускні труби, заміна існуючого моста на ПК1409+38,0 на водопропускну трубу отв. 1,0 м, ремонт водопропускної труби на ПК 1466+25,0 та розборка існуючої труби отв. 0,6 м на ПК 1428+14,0.

Отвори труб прийняті конструктивно, з урахуванням отворів існуючих труб.

Вісь труби замість моста на ПК1409+38,0 прийнята по вісі існуючого моста,  вісі  труб на ПК1402+56,0, на ПК1449+26,0, на ПК1495+03,5 прийняті зі здвижкою на 3,0 м по ходу пікетажу від вісі існуючих труб. Вісь нової труби замість існуючої на ПК 1423+28,0 прийнята зі здвижкою на 5 м проти ходу пікетажу. Вісь нової труби замість існуючої на ПК 1467+29,0 прийнята зі здвижкою на 4 м по ходу пікетажу. Вісь нової труби в сполученні з існуючим лотком на ПК 1483+23,0 прийнята по вісі існуючого лотка.

Укріплення укосів насипу з монолітного бетону, товщиною 10 см, по шару щебеню, товщиною 10 см, підвідного та відвідного русел з монолітного бетону, товщиною 12 см, по шару щебеню, товщиною 10 см.

Ремонт труби отв. 1,2 м на ПК 1466+25,0

Ремонтом існуючої труби передбачено:

- подовження труби зі сторони вхідного та вхідного оголовків, з улаштуванням монолітних ділянок (обойм) в сполученні між існуючою трубою та ділянками подовження труби;

- заробка швів між ланками труби;

- влаштування укріплення укосів насипу і русла.

Укріплення укосів насипу з монолітного бетону, товщиною 10 см, по шару щебеню, товщиною 10 см, підвідного та відвідного русел з монолітного бетону, товщиною 12 см, по шару щебеню, товщиною 10 см, відповідно до типового проекту серії 3.501.1-156.

Шви в стиках ланок конопатяться паклею, просоченою бітумом та на глибину 3 см зароблюються цементним розчином. Гідроізоляція ланок подовження труби обклеювальна одношарова «Техноеластмост С».

Поверхні портальних стін і відкрилків, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроізоляцією із двох шарів бітумної мастики по бітумній ґрунтовці.

Міст на ПК 1439+16

Залізобетонний автодорожній міст, через р. Мала Тернівка розташований на ПК 1439+16 ділянки автомобільної дороги Р-51-Мерефа-Лозова-Павлоград км 140+227 - км 149+227 в смт. Юр’ївка. В плані проїзна частина і прогонові будови мосту знаходяться на прямій. У поздовжньому профілі міст знаходиться на ухилі 3‰ у бік міста Павлоград, міст має двоскатний поперечний ухил 2 ‰.

Довжина мосту - 31,2 м.

Отвір - 11,085 м.

Габарит проїзної частини - Г-10+2х1,5 м.

Інформація щодо року будівництва мосту відсутня, рік останнього капітального ремонту - 1988.

На підставі отриманих даних та результатів їх обробки основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

- проїзна частина: стан 4 - обмежено працездатний;

- прогонова будова: стан 4Б - обмежено працездатний;

- опори та опорні частини: стан 3 - працездатний;

- фундаменти: стан 3 - працездатний;

- підмостове русло: стан 3 - працездатний;

- регуляційні споруди: стан 3 - працездатний;

- підходи: стан 3 – працездатний.

Експлуатаційний стан мосту в цілому за рейтингом та найнижчим з показників експлуатаційного стану прогонових будов, опор та фундаментів:        4 - обмежено працездатний.

Проектні рішення

Будівництво автодорожнього мосту через р. Мала Тернівка, замість існуючого дефектного мосту, розроблений у складі об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 140+227 – км 149+227, Дніпропетровська область» на підставі завдання на проектування, затвердженого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Новий автодорожній міст запроектований під нормативне, тимчасове вертикальне, рівномірно розподілене смугове навантаження від автотранспортних засобів по схемі А15 та одиночне колісне чотиривісне зосереджене навантаження НК-100.

Згідно з категорією автомобільної дороги - ІІІ категорія, а також вимог ДБН В.2.3-4-2015 (табл.5.1 базових габаритів мостів) і ДБН В.2.3-22:2009 (додаток В, табл.3.В) габарит проїзної частини мосту прийнятий Г=8.0 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=3,5 м (по одній смузі руху в кожному напрямку) зі смугами безпеки шириною по 0,5 м з боку бар'єрного огородження.

У профілі міст розташований на ухилі 2,78 ‰.

Ширина двосторонніх пішохідних тротуарів прийнята 1,5 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар’єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на основі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004  і рекомендацій ДБН В.2.3-14:2006 (додаток Ω) прийнята рівною h=0,9м.

Згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, п. 5.1.6 для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого відводу води за межі моста до очисної споруди.

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110 мм:

- нижній шар δ=60 мм - дрібнозернистий асфальтобетон АСГ Др. Щ.А1. НП.II на бітумі БМПА 60/90- 53 по ДСТУ Б В2.7-119:2011;

- верхній шар δ=50 мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 на бітумі  БМПА 60/90-53 по ДСТУ Б В.2.7-127:2015 з підґрунтовкою бітумною емульсією 0,42 л/м²  ЕКШМ-60  по  ДСТУ Б В.2.7-129:2013.

Для відокремлення проїзної частини від тротуару, згідно вимогам п 7.2.3 ДБН В.2.3-22:2009, передбачається улаштування бордюру (бортового каменю) з природного каменю марки ГПВ, поперечним перетином 200х150мм, по ДСТУ В.2.7-246:2010 «Камені бортові і стінові із гірських порід».

Розборка конструкцій існуючого моста виконується після влаштування тимчасового об’їзду і організації по ньому руху автотранспорту та пішоходів.

Даним проектним рішенням демонтажу дефектного автодорожнього мосту передбачено:

- розбирання асфальтобетонного покриття проїзної частини механізованим способом;

- розбирання залізобетонних блоків тротуарів та перильної огорожі;

- розбирання дорожньої основи на прилеглих ділянках підхідних насипів;

- демонтаж прогонових будов;

- розбирання стоянів до рівня землі;

- демонтовані блоки на спланованому майданчику біля мосту розділяються на більш легкі з наступною їх завантаженням на автосамоскиди та транспортуванням до "відвалу".

Міст на ПК 1474+51

Залізобетонний автодорожній міст, через р. Водяна розташований на км 147+451 м ділянки автомобільної дороги Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград км 140+227 – км 149+227 в смт. Юріївка. В плані проїзна частина і прогонові будови мосту знаходяться на прямій. У поздовжньому профілі прогонова будова №1-2 знаходиться на ухилі 5‰ в бік міста Павлоград, прогонова будова №3-4 має ухил 6‰ в бік міста Мерефа, прогонова будова 2-3 не має ухилу в поздовжньому напрямі. Міст має двоскатний поперечний ухил 16 та 18 ‰ зліва направо по ходу кілометражу відповідно.

Довжина мосту – 34,805 м.

Отвір – 26,16 м.

Габарит проїзної частини – Г-10,25+2х1,5 м.

Згідно паспорта мосту рік будівництва споруди - 1996. Данні стосовно капітальних ремонтів відсутні.

Проїзна частина мосту виконана з асфальтобетонного покриття, середньою товщиною 110 мм, по вирівнюючому шару. Тротуари виконані зі збірних залізобетонних блоків стосовно типового проекту Союздорпроект (серії 3.503-12), шириною 1,7 м. Перильне огородження виконано з металевого швелеру №10 (знизу), який влаштований на бетонній підготовці, висотою 90 мм, висота огорожі становить 1,10 м. Металеве заповнення перил складається з металевих прутів пластин 45х5 мм з кроком ~150 мм.

Конуса насипу укріплено збірними бетонними плитами.

З лівої сторони по ходу кілометражу, влаштовано дві металеві труби Ø100мм, в яких прокладено кабелі зв’язку.

На підставі отриманих даних та результатів їх обробки основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

- проїзна частина:                              стан 4 - обмежено працездатний;

- прогонова будова:                          стан 4Б - обмежено працездатний;

- опори та опорні частини:               стан 3 - працездатний;

- фундаменти:                                    стан 3 - працездатний;

- підмостове русло:                           стан 3 - працездатний;

- регуляційні споруди:                      стан 3 - працездатний;

- підходи:                                          стан 3 - працездатний.

Експлуатаційний стан мосту в цілому за рейтингом та найнижчим з показників експлуатаційного стану прогонових будов, опор та фундаментів:        4 - обмежено працездатний.

Проектні рішення

Ремонт автодорожнього мосту через балку Водяна на ПК 1474+51 розроблений у складі об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 140+227 – км 149+227, Дніпропетровська область» у відповідності з завданням на проектування, затвердженим головою Державного агентства автомобільних доріг України і договором зі Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Виконання ремонтних робіт по заміні дефектних елементів мостового полотна передбачене з тимчасовим поетапним закриттям руху автомобільного транспорту по одній смузі та організацією реверсивного руху з установкою огороджувальних  конструкцій місця робіт та необхідних дорожніх знаків.

Згідно з існуючою шириною прогонової будови та рекомендацій Технічної ради Укравтодору габарит проїзної частини мосту прийнятий Г=9,0 м, що забезпечує пропуск двох смуг автотранспорту b=3,5 м (по одній смузі руху у кожному напрямку) зі смугами безпеки шириною по 1,0 м з боку бар'єрного огородження.

Ширина двосторонніх пішохідних тротуарів прийнята 1,5 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження (з урахуванням висоти бортового каменю) на основі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004  і рекомендацій ДБН В.2.3-14:2006 (додаток Ω) прийнята рівною h=0,9м.

Згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, п. 5.1.6 для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар'єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів  організованого відводу води за межі мосту в очисну споруду.

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110 мм:

  -  нижній шар δ=60 мм - дрібнозернистий асфальтобетон АСГ Др. Щ.А1. НП.II на бітумі БМПА 60/90- 53 по ДСТУ Б В2.7-119:2011;

- верхній шар δ=50 мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 на бітумі  БМПА 60/90-53 по ДСТУ Б В.2.7-127:2015 з підґрунтовкою бітумною емульсією 0,42 л/м²  ЕКШМ-60  по  ДСТУ Б В.2.7-129:2013.

Даним проектним рішенням демонтажу дефектної проїзної частини автодорожнього мосту передбачено:

- розбирання асфальтобетонного покриття проїзної частини механізованим способом;

- розбираються залізобетонні блоки тротуарів та перильна огорожа;

- розбираються деформаційні шви;

- розбираються шафові стінки стоянів та перехідні плити;

- розбирається зруйноване укріплення конусів;

- демонтовані блоки на спланованому майданчику біля мосту розділяються на більш легкі з наступною їх завантаженням на автосамоскиди та транспортуванням у "відвал".

Дорожні пристрої, благоустрій та облаштування дороги

Примикання

На ділянці дороги передбачено улаштування примикань: з каналізуванням лівоповоротних напрямків на ПК 29+47,60 (праворуч); без улаштування перехідно-швидкісних смуг на ПК 15+09,42, ПК 16+89,69; з’їзди у вулицю –       31 шт.

Згідно з проведеними техніко-економічними вишукуваннями автомобільні дороги, що примикають, відносяться до V технічної категорії.

Дощова каналізація

Робочим проектом передбачено влаштування організованого збору й відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 140+227 - км 149+227, Дніпропетровська область та подальшими випусками на поверхню, до існуючих бетонних лотків з попереднім очищення на локальних очисних спорудах (сепаратор нафтопродуктів) та з врізкою до існуючих мереж дощової каналізації.

Зовнішню мережу дощової каналізації запроектовано з пластмасових труб ПЕ 100 SDR 17, Ø315х18,7, Ø400х23,7   ДСТУ EN 12201-2:2018.

На проектних ділянках, де мережа дощової каналізації перетинає існуючі мережі водопроводу вище, передбачено влаштування футлярів на існуючій мережі водопроводу з розрізуванням та послідуючим зварюванням.

У робочому проекті прийняті дощоприймальні колодязі за Т.М.П 902-09-46.88 Альбом II з решіткою чавунною «ДБ». Верх решітки дощоприймача встановити на 30 мм нижче позначки верху покриття дороги.

Відведення дощових та талих снігових вод виконано по закритій самопливній системі дощової каналізації, з відведенням найбільш забрудненої частини стоку (перші 20 хв. дощу) на локальні очисні споруди - сепаратор нафтопродуктів OilProtec F-700 з вбудованим байпасом, Q= 3.0-9.0 л/с. Очищені та умовно чисті води від очисних споруд пропонується скидати на поверхню з улаштуванням на кінці скиду бетонного оголовку, по існуючим бетонним лоткам та з врізкою в проектні водовідвідні труби. «Умовно брудні» стічні води в самопливному або напірному режимі потрапляють до очисної споруди в блок відділення крупнодисперсних домішок, де відбувається випадіння в осад залишків піску та інших домішок з гідравлічною крупністю більше 15 мм/с.

Тротуари, засоби доступності для маломобільних груп населення

На автобусних зупинках передбачено влаштування тротуарів з асфальтобетонним покриттям.

Згідно ДБН В.2.3-4:2015 (п.12.2.3) ширина тротуару прийнята 1,50 м.

Передбачені засоби доступності для маломобільних груп населення, оскільки ділянка дороги проходить через населений пункт.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см з улаштуванням пандусних частин тротуару ухилом не більше 8‰ та влаштуванням тактильних смуг сигналізаторів небезпеки. Окрім того, ширина тротуару дозволяє рух маломобільних груп населення відповідно до ДБН В.2.2-40:2018.

Автобусні зупинки

Робочим проектом капітального ремонту передбачено облаштування автобусних зупинок на ПК 44+56,20, ПК 46+0,94, ПК 44+56,20, ПК 46+0,94, ПК 81+62,10 та на ПК 84+65,73 з улаштуванням заїзної кишені, зупинкового майданчика та павільйонів.

На зупинках громадського транспорту влаштовуються заїзні кишені. Ширина заїзної кишені становить 3,5 м з урахуванням укріпної смуги 0,5 м. Розмір посадкової площадки становить 20×2,0 м, в обмежених умовах 12х2,0 м. Посадкові майданчики виконані з асфальтобетону з підвищенням бордюру в межах майданчику на 0,20 м.

Дорожні знаки, огородження, розмітка

Для забезпечення необхідного рівня безпеки, орієнтації водіїв, капітальним ремонтом дороги передбачається встановлення дорожніх знаків та показників, металевого бар’єрного огородження та розмітки проїзної частини.

Дорожні знаки запроектовано згідно ДСТУ 4100-2014 “Знаки дорожні”. Знаки встановлюються на металевих стояках згідно т.п. 3.503.9-80 “Опоры дорожных знаков на автомобильных дорогах”.

Розмітка проїзної частини виконана відповідно до ДСТУ 2587:2010 “Розмітка дорожня”.

Робочим проектом передбачено для нанесення горизонтальної розмітки використовувати холодний пластик та фарбу.

Огородження першої групи - бар’єрне, виконано згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004. Стримувальна здатність металевого бар’єрного огородження поза населеним пунктом – 280 кДж, в межах населеного пункту вздовж тротуару – 128 кДж.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Робочим проектом передбачається:

- влаштування повітряної лінії ПЛІ-0,4 кВ проводом СІП-5нг розрахункового перерізу для живлення приладів освітлення;

- влаштування щитів освітлення ЩО-1, ЩО-2, ЩО-3 на існуючих залізобетонних опорах для обліку та управління освітленням;

-  влаштування світильників на існуючих та проектованих опорах;

-  влаштування заземлюючих пристроїв.

Категорія дороги - IІІ. Категорія з надійності електропостачання - III. 

 

 

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу. Для відводу води передбачено бортовий профіль та влаштовані водоскиди у кількості 21 шт. У межах населених пунктів водовідвід забезпечується за рахунок дощової каналізації.

 Робочим проектом передбачено влаштування організованого збору й відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги та подальшим випуском на поверхню з попереднім очищення на локальних очисних спорудах (сепаратор нафтопродуктів).

Зовнішню мережу дощової каналізації запроектовано з пластмасових труб ПЕ 100 SDR 17.

Для забезпечення водовідводу з проїзної частини мосту, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження). Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого відводу води за межі моста у очисну споруду

 

Пожежна безпека

 

У складі робочого проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище. Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-51-Мерефа-Лозова-Павлоград км 140+227 - км 149+227 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 9,0 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт автомобільної дороги здійснюється потоковим методом. Капітальний ремонт дороги здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна полоса руху,на якій будуть виконуватися будівельні роботи.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: автокрани, вантажопідйомністю 10 т, 16 т; екскаватори одноковшеві з місткістю ковша              0,65 м3, 0,25 м3; бульдозери, потужністю 97 кВт, 118 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожні різні; асфальтоукладальники універсальні.

Тривалість будівництва становить 14,5 місяців.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

 

 

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 02 червня 2021 року, складала 468 177.488 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи 359 470.619 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 796.663 тис. грн., інші витрати –                   107 910.206 тис. грн. Зворотні суми - 2 269.937 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після надання замовником цін на устаткування, матеріальні ресурси, зняття зауважень,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна вартість будівництва у поточних  цінах станом 15 липня 2021 року складає 450 622.229 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 345 568.451 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 775.116 тис. грн., інші витрати – 104 278.662  тис. грн. Зворотні суми - 2 269.937 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

______________________          С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

_____________________       С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

 

___________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

 

 

 

_____________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

 

 

_____________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

 

 

__________________     І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

 

 

______________________  Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

___________________        Н.І. Тонковид

   (підпис)                              (П.І.Б.)

 

 


Розділи