Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
03.11.2021 | 880899.176 | 690781.426 | 72.949 | 190044.801 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
22.11.2021 | 869628.942 | 681749.323 | 72.317 | 187807.302 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл. , м.Одеса | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАДЖИБЕЙ-2" (41459461) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Губарь Олена Павлівна
|
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
З питань архітектури Архітектурно-планувальні рішення |
Потапенко Олег Анатолійович
|
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
МУРЗАК ЗОЯ ПЕТРІВНА (АЕ 006513, АЕ 000256) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
ВІНТОНЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 006468, АЕ 000886) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ВОЙТОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 005991) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245) |
Головний експерт проекту |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт «Нове будівництво автодороги (технологічна дорога промислових і
комунально-складських зон) від накопичувального майданчика ТОВ «Євротерминал»
до автомобільної дороги загального користування
державного значення М-28 Одеса-Южний (М-14) на км 13+900 в м. Одеса» (ГІП – Коверкін Євген Борисович - кваліфікаційний сертифікат серія АР № 014038,
дата видачі 15.03.2018р.).
Проєкт «Нове будівництво автодороги (технологічна
дорога промислових і комунально-складських зон) від накопичувального майданчика
ТОВ «Євротерминал» до автомобільної дороги загального користування державного
значення М-28 Одеса - Южний (М-14) на км 13+900 в м. Одеса» розроблений на
підставі наступних документів:
-
завдання на проєктування,
виданого ТОВ «Хаджибей-2»;
-
містобудівних умов та обмежень
№01-06/233 від 05.08.2020 р.;
-
технічних умов
Будівельні
рішення робочого проєкту розроблені у відповідності з наступними нормативними
документами:
1.
ДБН
Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;
2.
ДБН
В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
3.
ДБН
В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги»;
4.
ДСТУ
8858:2019 «Суміші цементобетонні дорожні та цементобетон дорожній. Технічні
умови»;
5.
ДСТУ
8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої.
Правила використання. Загальні технічні вимоги»;
6.
ДСТУ
4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»;
7.
Зміст
і склад проєкту відповідають ДБН А.2.2-3-2014;
8.
ДСТУ
Б В.2.7-30-2013 Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів
автомобільних доріг.
По робочому проєкту «Нове будівництво автодороги (технологічна
дорога промислових і комунально-складських зон) від накопичувального майданчика
ТОВ «Євротерминал» до автомобільної дороги загального користування державного
значення М-28 Одеса-Южний (М-14) на км 13+900 в м.Одеса)» була проведена
експертиза Східною філією Державного підприємства "ДЕРЖАВНИЙ
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ
"НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
За результатом розгляду
проєктних матеріалів і зняття зауважень був наданий позитивний звіт №10-0308-21
від 18.05.2021р.
Доопрацювання робочого
проєкту виконано згідно завдання на проєктування, у зв’язку зі зміною вихідних
даних.
З виходом звіту №
10-0797-21 виданого Східною філією Державного підприємства "ДЕРЖАВНИЙ
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ
"НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ", звіт №10-0308-21 від 18.05.2021р. втрачає чинність.
Замовником проєктної документації є ТОВ «ХАДЖИБЕЙ-2».
Генеральний проєктувальник – ТОВ «ПБФ «Одеспромстрой».
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту СС2.
Стадійність проєктування – робочий
проєкт (РП).
Замовником експертизи робочого проєкту є ТОВ «ХАДЖИБЕЙ-2».
Експертиза РП виконана на підставі договору № 10-0797-21 від 03.11.2021р.
Даним проєктом
передбачається будівництво автомобільної дороги (технологічна дорога
промислових і комунально-складських зон) з улаштуванням примикання (з’їзду) в
одному рівні до автомобільної дороги загального користування державного
значення М-28 Одеса – Южний (М-14) на км 13+900.
Ділянка проєктування
розташована в межах м. Одеси.
Початок траси (вісь №2)
прийнятий на межі ділянки ТОВ «Євротерминал» на координатах X=3973.794, Y=-2949.813.
Початок траси (вісь №1) ПК 0+00 (відповідає кінцю траси (вісь №2) ПК 0’’+57,80)
прийнятий на координатах X=4029.179, Y=-2966.352. Кінець траси (вісь №2)
прийнято на ПК 34+40,00 на пересіченні проєктної вісі з кромкою існуючої
проїзної частини а/д М-28 «Одеса - Южний» на координатах X=7053.6433, Y=-4478.6061.
Траса (вісь №1) в плані має 5 кутів повороту:
ВК №1 - R=750 м; ВК №2 - R=1000 м; ВК № 3 - R=900 м;
ВК № 4 - R=750 м; ВК № 5 - R=210 м. Довжина перехідних кривих - 70м. Розширення
проїзної частини по 0,35 м на кожну смугу, з відгоном в межах перехідних
кривих. Віраж - 30 ‰.
Траса (вісь №2) в плані має 1 кут повороту R=750м.
На примиканні до
проєктуємого з’їзду з автомобільної дороги загального користування державного
значення М-28 Одеса – Южний (М-14) радіуси заокруглення прийняті 25,0 м. На
перетині з існуючими технологічними проїздами (ПК 6+71,1; ПК 13+73,7) радіуси
закруглення - 12,0 м; з проїздом на ПК 31+05,6 радіуси заокруглення – 6,0 та
12,0м.
Поперечний профіль
проїзної частини прийнятий - двосхилий по 25‰ (див. лист «Поперечні профілі конструкції
земляного полотна»).
Поверхневий водовідвід
забезпечується за рахунок поперечного та поздовжнього похилу проїзної частини в
проєктуємі водоскиди.
З обох сторін проїзної
частини передбачено влаштування бортового каменю БР 100.30.18 та улаштування металевого
бар'єрного огородження 11ДО-2,0.
Конструкція дорожнього одягу запроєктована на основі
перспективної інтенсивності і складу руху з урахуванням категорії доріг,
кліматичних та ґрунтово-гідрологічних умов.
Проїзна частина (Тип А):
-
георешітка жорстка полімерна тривісноорієнтована ГТ-ТХ170 згідно з ДСТУ
8888:2019;
-
щебінь фракції 20-40 - 0,20м;
-
георешітка жорстка полімерна тривісноорієнтована ГТ-ТХ170 згідно з ДСТУ
8888:2019;
-
щебенево-піщана суміш С7 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 - 0,20 м;
-
монолітний дорожній цементобетон класу міцності на розтяг при згині
Вtb0,8 при стиску В5.5, морозостійкість F75, W4 згідно з ДСТУ 8858:2019 - 0.14
м;
-
полімерна плівка товщиною не менше 300 мкм згідно з ГБН
В.2.3-37641918-544:2014;
-
монолітний дорожній цементобетон класу міцності на розтяг при згині
Вtb4,4 при стиску В30, морозостійкість F200, W8 згідно з ДСТУ 8858:2019 з
додаванням поліпропіленової фібри типу "мікроарм" з витратою 1 кг/м3
- 0.26 м.
Проїзна частина на перехідно-швидкісних смугах а.д.
М-28 «Одеса - Южний» (Тип Б):
-
Щебенево-піщана суміш С5 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 -0,22 м;
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом до міцності ММ20 згідно
ДСТУ-Н В.2.3-39:2016 - 0,17 м;
-
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 - 1,3л/м²;
-
Гарячий пористий крупнозернистий а/б тип А марки І на бітумі БНД 70/100,
згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10м;
-
Розлив (під геосітку) бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ
Б.В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м²;
-
Армування стику дор.одягів геосіткою Armatex RS 50/50;
-
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 - 0,5 л/м²;
-
Гарячий щільний крупнозернистий а/б тип А марки І на бітумі БНД 70/100,
згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10м;
-
Розлив бітумної емульсії ЕКМ-Ш-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 - 0,5 л/м²;
-
Щебенево-мастиковий а/б (ЩМА-20) з модифікацією бітуму полімерами згідно
з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 - 0,05 м.
З метою попередження утворення поздовжніх тріщин,
через велику інтенсивність руху важкого автотранспорту, в місцях стику
існуючого дорожнього одягу з новою конструкцією, передбачено армування
асфальтобетону синтетичною сіткою на ширину 2 м для підвищення стійкості і
довговічності дорожньої конструкції.
Проєктом передбачено улаштування склопластикових
водоперепускних труб ∅3,0м на ПК 24+66 (довжина 24
м), ПК 27+10 (довжина 24 м), ПК 31+16,20 (довжина 21 м).
Також проєктом передбачено влаштування
склопластикової водоперепускної труби ∅1,30м на
ПК 34+03,20 довжиною 21 м.
Розділ «Організація дорожнього руху» розроблений
згідно ДСТУ 8752:2017.
Згідно закону України «Про дорожній рух» для
безпечного руху транспорту проєктом передбачені наступні проєктні рішення:
- установка дорожніх знаків згідно з вимогами ДСТУ
4100-2014;
- нанесення горизонтальної дорожньої розмітки
холодним пластиком згідно з вимогами ДСТУ 2587:2010;
- нанесення вертикальної дорожньої розмітки
світлоповертаючою плівкою згідно з вимогами ДСТУ 2587:2010;
- установка металевого бар'єрного огородження 11ДО-2
та 11ДД-2 згідно з вимогами ДСТУ 8751:2017;
- установка бортового каменю БР 100.30.18;
- улаштування зовнішнього освітлення.
При проведенні дорожніх робіт забезпечення безпеки
дорожнього руху здійснюється відповідно до ДСТУ 8749:2017.
У випадках виникнення умов, за яких неможливо
реалізувати окремі проєктні рішення, виконавець робіт зобов'язаний повідомити
проєктувальника і замовника, з метою розробки додаткових заходів щодо безпеки
дорожнього руху.
Джерелом електропостачання зовнішнього освітлення
передбачається:
·
- трансформаторна підстанція №1 (ТП-1), існуюча на території ТОВ
"Євротерминал";
Для електропостачання проектованого зовнішнього
освітлення проектом передбачається:
·
- будівництво КЛ-0,4 кВ марки АВБбШв-1, перерізом 4х185мм2 в траншеї від
трансформаторної підстанції №1 (ТП-1) до проектованого пункту включення
зовнішнього освітлення А (ПВ-А);
·
- будівництво КЛ-0,4 кВ марки АВБбШв-1, перерізом 4х35 мм2 від
проектованого пункту включення зовнішнього освітлення А (ПВ-А) до проектованих
опор зовнішнього освітлення.
Зовнішнє освітлення проектованої автомобільної
дороги передбачається світильниками з світлодіодами на сталевих оцинкованих
опорах висотою 10м. Сталеві опори встановлюються на монолітний залізобетонний
фундамент, виконаний пo індивідуальним кресленням. Управління зовнішнім
освітлення передбачається автоматичне з проектованого пункта включення ПВ-А.
Управління зовнішнім освітленням передбачається автоматичне з проектованого
пункту включення зовнішнього освітлення А (ПВ-А). В проектованому пункті
включення зовнішнього освітлення А (ПВ-А) передбачається облік електроенергії. Облік
електроенергії передбачається електронним трифазним лічильником прямого
включення типу NiK 2303L АП2Т 1000 МЕ, 3х220/380В, 5(60)А; кл. точн. 0,5s.
·
Загальна потужність зовнішнього освітлення:
·
Рр=14,8кВт, Ір=24,9А. Річна
потреба електроенергії:
·
W=Pp х 4006 х 1 = 0,0148 х
4006 х 1 = 59,29 МВт/год.
Світлотехнічний розрахунок автомобільної дороги
виконано ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА».
Протипожежна
безпека
Роботи
виконуються виїзними бригадами без установки тимчасових будівель і споруд та
без місць складування
вибухопожежонебезпечних матеріалів.
Виїзді
бригади забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
У
проекті передбачені заходи щодо
організації пожежної безпеки при проведені будівельних робот.
Організація
будівельного виробництва
Розділ проєкту з організації
будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:
-ДБН 3.1-5 : 2016 «Організація будівельного виробництва»;
-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».
Захист навколишнього середовища
Експлуатація автомобільної
дороги впливатиме на атмосферне повітря за рахунок викидів з вихлопними газами
двигунів та шуму, що спричинений рухом автомашин в межах існуючих норм.
Вплив на водне
середовище буде обмежений за рахунок збирання та направлення поверхневого стоку
до зливової каналізації.
При експлуатації дороги
не буде чинитись негативного впливу на клімат і мікроклімат, ґрунти, рослинний
і тваринний світ, заповідні об'єкти, навколишнє соціальне та техногенне
середовище.
Під час будівництва можливі
впливи на атмосферне повітря та шум при
роботі будівельної техніки, на водне середовище за рахунок розміщення
тимчасових будівельних майданчиків.
Впливи є припустимими з урахуванням введених проектних обмежень.
З урахуванням внесених
змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам санітарного законодавства в
частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та
епідеміологічного благополуччя населення.
Виправлений робочий
проект згідно наданих зауважень представлений для підготовки позитивного звіту.
Відповідальність за
внесення змін до проектної документації покладається на генерального
проектувальника.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість,
передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 03.11.2021 р. складала – 880899,176 тис. грн., у тому числі: будівельні
роботи – 690781,426 тис. грн., устаткування,
меблі, інвентар – 72,949 тис. грн., інші витрати – 190044,801 тис. грн.
Кошторисна документація складена
із застосуванням:
-
Ремонтно-будівельні роботи. Кошторисні норми України; |
- Будівельні роботи. ДСТУ-Н Б Д.2.2 – 48:2012; |
- Монтаж
устаткування. ДСТУ-Н Б Д.2.3 – 40:2012; |
- Автомобільні дороги та
мости СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ
42.1-37641918-071:2018; |
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників таблиці
Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення
загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості
будівництва.
Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості
(при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді
робіт 3,8) -10628,39 грн.
В процесі розгляду проєктної
документації по розділу кошторисна частина робочого проєкту, зроблений ряд
зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По
наданим зауваженням дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни,
доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 11270,234
тис. грн.
За
результатами проведеної експертизи робочого проєкту «Нове
будівництво автодороги (технологічна дорога промислових і комунально-складських
зон) від накопичувального майданчика ТОВ «Євротерминал» до автомобільної дороги
загального користування державного значення М-28 Одеса-Южний (М-14) на км
13+900 в м.Одеса», в робочий проєкт внесені зміни та
доповнення.
До
проведення експертизи проєктної документації не залучались експерти з питань
ядерної та і радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась,
оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та
відходами від них.
Замовник
експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність
узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.