Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4990-6977-8972-0575
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№2-211117/А від 09.12.2021
Орган, що видав
ТОВ "Перша будівельна експертиза" Черкаська філія (41796802) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240305 Зелений Ріг - /Т-24-05 Жашків – Буки – Озірна/, км 0+000 – км 6+500 Уманський район, Черкаська область» (коригування)
Код проектної документації
PD01:4167-8260-6244-3642 №277 - 20 - 21 від 2021-10-04 (видав ФОП ПРИХОДЬКО ХРИСТИНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:4990-6977-8972-0575
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань техногенної безпеки, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 010620, АР 011366, АР 013225, АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.11.2021 71875.837 54837.643 0 17038.194 27318.268 21986.568 0 5331.7

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.12.2021 68085.265 54837.643 0 13247.622 27318.268 21986.568 0 5331.7

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Черкаська обл., Уманський район, Уманська територіальна громада (UA71060210000032972) , ороги загального користування місцевого значення О 240305 Зелений Ріг - /Т-24-05 Жашків – Буки – Озірна/, км 0+000 – км 6+500 Уманський район, Черкаська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (42009566)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Підлісна Олександра Іванівна (АЕ 006271)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
АБРАМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 011473, АР 011907, АР 012641, АЕ 004599)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
Кошелюк Іван Васильович (АЕ 004926, АЕ 006231)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
МІНЯЙЛО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 000120, АЕ 006536)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 010620, АР 011366, АР 013225, АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4167-8260-6244-3642
Орган, що видав
ФОП ПРИХОДЬКО ХРИСТИНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
04.10.2021
Номер проектної документації
277 - 20 - 21
Статус документа
Проектний

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240305 Зелений Ріг - /Т-24-05 Жашків – Буки – Озірна/, км 0+000 – км 6+500 Уманський район, Черкаська область» (коригування) розроблений  ФОП Приходько Христина Сергіївна  на замовлення ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області». Адреса Генерального проектувальника - 18000, м. Черкаси, вул. Михайла Грушевського буд. 73, кв. 35. Головний інженер проекту– Приходько Тарас Олександрович  (кваліфікаційний сертифікат серія  АР № 014362, виданий  11.05.2018 р.).

 

Коригування проєкту розроблене на підставі документів:

·       завдання  на коригування в 2021році;

·       даних  звіту інженерно-геологічних вишукувань на об’єкті, виконаних у 2020 році ТОВ «ТОПОГРУП»;

·       даних  інженерно-геодезичних вишукувань виконаних у 2020 р. ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ»;

·       інші вихідні дані замовника, необхідні для складання робочого проекту та  кошторису.

 Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

 Проєктування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів робочим проєктом не передбачено.

 Коригуванням проєкту передбачено:

·       Виконання водовідведення за рахунок поперченого та повздовжнього профілю;

·       Передбачити освітлення окремим проектом;

·       Врахувати в обсягах заміну конструкції Д.О. на з’їздах: ЩПС 0-40-15 см; вирівняти шар з а/б суміші – 4 см; верхній шар з а/б суміші – 6 см;

·       Врахувати в обсягах підсилення  дорожнього одягу шляхом влаштування вирівнюючого шару сер. товщиною 40 мм;

·       Передбачити в обсягах влаштування підпірної стінки на ПК-12+15 ПК 13+35 довжиною 120 м (висота 1,2 м);

·       Виключити перевлаштування електроопор в кількості 13 шт.

 

На момент коригування на ділянці розпочато та виконано ряд будівельних робіт згідно проєкту, розробленого в 2020 році ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ» (має позитивний висновок комплексної експертизи від 22.12.2020р. № 898-110-20/КП, виконаної ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ БУД»).

 

Кліматичні умови та навантаження.

Район розташування ділянки дороги знаходиться у І кліматичному районі. Для району характерні такі кліматичні показники:

·       середньорічна температура повітря – плюс 7,7°С;

·       абсолютний мінімум температури  – мінус 40°С;

·       абсолютний максимум  – плюс 40°С;

·       вітрове навантаження440 Па;

·       товщина ожеледі - 19 мм;

·       снігове навантаження – 1440 Па.

 

Інженерно-геологічні умови.

За  складністю  інженерно-геологічних  умов  територія  вишукувань відноситься  до  II  (середньої  складності)  категорії.

 

Існуючий дорожній одяг на ділянках від ПК0+00 до ПК7+85, від ПК15+50 до ПК22+19 та від ПК24+20 до ПК65+74 представлений:

·       щебенево-піщана суміш сер. товщ. -  0,26 – 0,29 м

·       Існуючий дорожній одяг на ділянці  від ПК7+85 до ПК15+50 представлений:

·       бруківка сер. товщ. - 0,14-0,16 м

·       щебенево-піщана суміш сер. товщ. -  0,23м – 0,30 м

·       Існуючий дорожній одяг на ділянці від ПК22+19 до ПК24+20 представлений:

·       асфальтобетон сер. товщ. - 0,03 м

·       щебенево-піщана суміш сер. товщ. -  0,1 м

·       грунт земляного полотна суглинок легкий.

Нормативна глибина промерзання ґрунту - 0,80 м.

За  характером  зволоження  та  ступенем стікання  води  ділянка  відноситься до 1 типу.

 

Існуючі параметри на ділянці проектування. 

В  даний  час  автомобільна  дорога  загального  користування  місцевого значення  О240305  Зелений  Ріг    /Т-24-05  Жашків  -  Буки    Озірна/,  км  0+000  -  км  6+500  Уманський  район  Черкаської  області   відноситься  до  доріг  ІV  технічної категорії.

Після  проведення  капітального  ремонту  ділянка  автомобільної  дороги матиме наступні геометричні параметри:

·       категорія дороги - IV;

·       розрахункова швидкість поза населеному пункті 90 км/год, в населеному пункті 60км/год;

·       ширина смуги руху - 3,0 м;

·       кількість смуг руху - 2;

·       ширина проїзної частини - 6,0 м;

·       ширина  узбіччя  -  2,0  м,  в  тому  числі  укріплена  частина  узбіччя асфальтобетоном - 0,50 м;

·       ширина асфальтобетонного покриття - 7,00 м.

Загальна  протяжність  проектування  ділянки  дороги в межах виконання робіт – 6574 м.

Коригуванням проєкту не передбачається влаштування стаціонарного освітлення, очисних споруд. Згідно завдання на коригування, що затверджене замовником та погоджене проектною організацією, дані питання будуть вирішені окремими проєктами.

 

Дорожній одяг. Проєктні параметри.

Коригуванням проєкту передбачається 3 типи конструкцій дорожнього одягу по основному проїзду та 1 тип на тротуарах та вїздах у двори:

 Тип 1 (підсилення).

·       шар покриття із щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 6 см;

·       вирівнюючий шар із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.І. на бітумах з адгезійними добавками, поверхнево-активними речовинами (ПАР) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 4 см;

·       вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміш С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7 30:2013 - товщиною 15 см.

Тип 2 (нове в ровику розширення).

·       шар покриття із щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 6 см;

·       вирівнюючий шар із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.І. на бітумах з адгезійними добавками, поверхнево-активними речовинами (ПАР) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 4 см;

·       вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміш С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7 30:2013 - товщиною 15 см;

·       основа зі щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7- 30:2013 - товщиною - 38 см.

Тип 3 (на примиканнях).

·       шар покриття із щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 6 см;

·       вирівнюючий зі щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7- 30:2013 - товщиною 12 см;

·       основа зі щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7- 30:2013 - товщиною 21 см.

Тип 4 (нове асфальтобетонне покриття на тротуарі).

·       шар покриття із асфальтобетону АСГ.Пщ.Г.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - товщиною 4 см;

·       шар з щебенево-піщананої суміш С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 12 см.

 

Організація дорожнього руху.

Розміщення технічних засобів організації дорожнього руху та обсяги робіт приведені на кресленні "Схема організації дорожнього руху, М 1:1000".

Схема організації дорожнього руху була розроблена  та погоджена Управлінням патрульної поліції (№1535/41/24101-2021 від 11.02.2021р.).

 Відповідно завдання на коригування розроблення схеми організації дорожнього руху  у зв’язку із коригуванням  передбачено окремо.

До початку виконання будівельних робіт за  коригуванням необхідно звернутись до Управління патрульної поліції в Черкаській області в установленому порядку відповідно до п.10.2 ДСТУ 8752:2017 для уточнення необхідності внесення змін до схеми ОДР.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості.

Проєктними рішеннями забезпечена здатність дорожнього одягу сприймати вплив заданої кількості навантажень від проходів автомобілів у розрахункових умовах зволоження з заданим обмеженням інтенсивності накопичення залишкової деформації з урахуванням надійності згідно з ДБН В.2.3-4 додаток Б, як для доріг ІV категорії. Для доріг IV категорії розрахункові навантаження  прийняті  100  кН  для  параметрів  автомобіля  з  навантаженням  на одиничну  найбільш  навантажену  вісь;  нормативне  статичне  навантаження  на поверхню  від  колеса  розрахункового  автомобіля  -  50,0  кН;  тиск  повітря  в  шині  -0,60  МПа;  діаметр  відбитка  колеса  нерухомого  автомобіля  -  0,326  м,  рухомого автомобіля - 0,371 м.

Міжремонтний  строк  експлуатації  дорожнього  одягу  при  проведенні капітального  ремонту  складає  14  років.

 

Доступність для маломобільних груп населення.

Для  вільного  пересування  людей  з  обмеженими  можливостями  тротуар  має поздовжній  похил  не  крутіше  1:10,  а  пішохідні  переходи  виконані  в  одному  рівні  з пониженими бортами.

Покриття  тротуарів  прийнято  із  дрібнозернистого  асфальтобетону товщиною  0,04м  на  щебенево-піщаній  суміші  С7    0,12м.   Також  в  проєкті передбачено  улаштування  тактильних  смуг  згідно  ДБН  В.2.2-40:2018  для  маломобільних груп населення.

 

Екологічна безпека. Санітарно-епідеміологічне благополуччя. 

Перелік очікуваних впливів планованої діяльності на довкілля під час експлуатації та будівництві:

·     геологічне середовище: виникнення, або активізація, небезпечних геодинамічних процесів (ерозія, підтоплення, просідання земної поверхні тощо) не очікуються;

·     ландшафти:  зміни існуючих місцевих ландшафтів не передбачаються;

·     клімат і мікроклімат: зміни існуючого стану не очікуються. Вплив на мікрокліматичні характеристики місцевості незначний, пов’язаний з  виникненням ефекту турбулентності за рахунок швидкісного руху автотранспорту, тепловим забрудненням, підвищенням загазованості тощо.

·     повітряне середовище: забруднення атмосферного повітря вихлопними газами, шум та вплив вібрації від автотранспортних потоків автодороги;

·     водне середовище: стікання дощових і талих вод з дорожнього покриття. Зміни умов формування поверхневого стоку не очікуються;

·     ґрунти:  накопичення в ґрунтовому покриві придорожньої смуги хімічних речовин, серед яких важкі метали і, перш за все, свинцю і його з’єднання;

·     рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на заповідні об’єкти вплив не передбачається;

·     соціальне середовище: незручності під час будівельних робіт, забруднення повітряного середовища та фізичні впливи (шум, вібрація) під час руху автотранспортну в межах захисної смуги;

·     техногенне  середовище:  перебудова інженерних мереж та комунікацій.

Реалізація проектних рішень щодо капітального ремонту дороги буде мати вплив на всі компоненти навколишнього середовища в межах нормативно дозволених граничних рівнів впливу.

 

Пожежна і техногенна безпека. 

Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння. Робочим проєктом передбачені заходи щодо дотримання нормативних вимог з пожежної безпеки.

 

 

Охорона праці.

 Робочим проєктом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях, матеріалах.

Під час виконання БМР проєктом передбачено:

·             забезпечення працівників спеціальним одягом і іншими засобами індивідуального та колективного захисту відповідно до нормативних документів;

·             проведенням інструктажу працівникам щодо дотримання вимог охорони праці при виконанні ремонтно-будівельних робіт і при експлуатації устаткування;

·             відведення місць для складування матеріалів;

·             вимоги до проведення вантажно-розвантажувальних робіт, робіт на висоті, вогневих, газонебезпечних робіт тощо;

·             встановлено вимоги щодо необхідності оформлення нарядів-допусків на провадження робіт з підвищеною небезпекою;

·             вимоги щодо захисту від виробничого шуму;

·             вимоги до будівельно-монтажних організацій.

Встановлено вимоги до організації дорожнього руху на час будівництва. За необхідності проект організації дорожнього руху розробляється разом з ПВР будівельно-монтажною організацією. Встановлено вимоги до працівників, які залучаються до експлуатації об’єкта будівництва.

Працівники при прийомі на роботу повинні бути проінструктовані про будову та призначення споруд, що обслуговуються, а також ознайомлені з правильними і безпечними прийомами виконання робіт. Усі працівники повинні бути забезпечені спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту в залежності від виконуваних робіт.

 

Кошторисна частина проєкту будівництва.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 17.11.2021р. складала 71875,837 тис. грн., у тому числі:

·       будівельно-монтажні роботи – 54837,643 тис. грн.;

·       устаткування –  0,00 грн.;

·       інші витрати –  17038,194 тис. грн.;

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 09.12.2021р. складає   68085,265 тис. грн., у тому числі:

·       будівельно-монтажні роботи –54837,643 тис. грн.;

·       устаткування – 0,00  грн.;

·       інші витрати –  13247,622 тис. грн.;

 

Із загальної кошторисної вартості будівництва станом на 30.11.2021 р. фактично виконано - 27318,268 тис. грн., у тому числі: будівельно-монтажні роботи- 21986,568 тис. грн., устаткування – 0,00 тис. грн., інші витрати - 5331,700  тис. грн.

 

В процесі розгляду робочого проєкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240305 Зелений Ріг - /Т-24-05 Жашків – Буки – Озірна/, км 0+000 – км 6+500 Уманський район, Черкаська область» (коригування)» зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

Після доопрацювання цих питань, до проєктної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

·                 уточнені техніко-економічні показники проєкту;

·                 доопрацьовані проєктні рішення щодо креслень документації доріг;

·                 допрацьовані рішення з  конструкцій дорожнього одягу;

·                 доопрацьовані рішення в частині охорони праці;

·                 доопрацьована проектні рішення з питань кошторису.

Розділи