Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), вулиця Філатова академіка | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНБЕР ТРЕЙД" (35118558) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Відповідальний експерт |
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань експлуатаційної безпеки |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ГАЛЕНДА РОМАН В''ЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 004330, АЕ 000003, АЕ 007264) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Коригування проекту «Будівництво багатоповерхового
житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими
приміщеннями
громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський
район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» (ІІ черга будівництва) виконано у 2021 році ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» (65009,
м. Одеса, Фонтанська дорога, 11, к. 422),
ГАП ‒ Вітюк О. В. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 003130
від 07.06.2016), ГІП – Подольський Й. Я. (кваліфікаційний сертифікат:
Серія АР № 003186 від 12.09.2012, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 00312 від 10.11.2017), на
замовлення ТОВ «ХАНБЕР ТРЕЙД»,
на підставі:
−
містобудівних умов і обмежень
забудови земельної ділянки від 20.09.2017 № 01-06/150;
−
завдання на коригування проекту,
затвердженого замовником;
−
технічних умов і листів щодо
проектування об’єкта, виданих відповідними службами м. Одеси.
Ескізний проект «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу
з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим
садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога
ріг вул. Акад. Філатова» виконано ТОВ «ДА ВІНЧІ ГРУПП» у 2017 році, розглянуто ТОВ «Українська
будівельно-технічна експертиза» з наданням експертного звіту № 7-164-16-ЕП/КО від 25
жовтня 2017 року з рекомендацією для схвалення замовником у цілому, в тому числі з виділенням черг будівництва.
Ескізним проектом було передбачено будівництво п’яти житлових будинків №№ 1-5 з підземними паркінгами, ТП, нежитлової будівлі та дитячого садка.
Будівництво передбачалось
у шість черг,
при цьому в ІІ чергу виділено будівництво житлового будинку
№ 2 з підземним паркінгом.
Проект «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними
паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та
дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул.
Акад. Філатова» (ІІ черга будівництва) розроблений ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» у 2018 році,
розглянуто ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» з наданням експертного
звіту № 7-067-18-ЕП/КО від 31 серпня 2018 р. з рекомендацією
для затвердження.
Для максимального
використання території та існуючого рельєфу проектом було передбачено триповерховий стилобат.
Житловий будинок − 23-поверховий, на мінус
першому поверсі – паркінг, на першому, другому
та третьому поверхах – вбудовані приміщення (стилобат), на 4-23-му поверхах – житлові квартири.
У стилобатній частині
розміщені вбудовано-прибудовані приміщення громадського призначення. Паркінг – підземний,
вбудовано-прибудований, розташований під житловим будинком та за його межами.
Коригування ескізного проекту «Будівництво
багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами,
вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим
садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад.
Філатова» виконано ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» у 2019 році, розглянуто
ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» з наданням експертного
звіту № 7-150-19-ЕП/КО від 03 червня 2019 р. з рекомендацією для
схвалення замовником,
з виділенням шести черг будівництва, де ІІ чергою
передбачено два пускових комплекси.
Нинішнім
коригуванням проекту ІІ черги будівництва, згідно з рішеннями відкоригованого
ескізного проекту, передбачено виділення двох пускових комплексів у складі:
-
1-й пусковий комплекс ‒ односекційний 24-поверховий
житловий будинок № 2 з верхнім технічним поверхом, триповерховою
стилобатною частиною та однорівневим підземним паркінгом (вбудований відсік
паркінгу, у межах стилобату);
-
2-й пусковий комплекс – однорівневий підземний
паркінг (прибудований відсік паркінгу, за межами стилобату).
Коригуванням
проекту
передбачено:
-
зміну геометричних розмірів прибудованого відсіку
паркінгу зі збільшенням кількості парко-місць;
-
на 23 та 24-му поверхах житлового будинку № 2
влаштовані дворівневі квартири;
-
зміну планувальних рішень на окремих житлових
поверхах, у зв’язку з чим змінилась кількість квартир у будинку.
Будівництво паркінгу визначено в два пускових комплекси.
Відсік вбудованого підземного
паркінгу, розташованого під плямою забудови житлового будинку № 2,
відокремлений деформаційним швом, віднесено до 1-го пускового комплексу
разом з житловим будинком № 2 зі стилобатною частиною.
Прибудовану частину підземного однорівневого підземного паркінгу, розташованого
за межами житлового будинку № 2, віднесено до 2-го пускового комплексу.
Паркінг − манежного типу, з перпендикулярним
розташуванням автомобілів до осі проїзду. Рух - двосторонній, ширина проїздів - 6 м.
Головний в’їзд-виїзд
у паркінг організовано з прибудинкової території через двосмугову
прямолінійну рампу.
Місткість паркінгу II черги будівництва становить 70 парко-місць, у т. ч.
39 од. - у 1-му пусковому комплексі, та 31 од. - у 2-му пусковому комплексі.
За розрахунком,
наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, житловий будинок № 2 відноситься до класу
наслідків (відповідальності) СС3.
Розрахункова сейсмічна інтенсивність майданчика будівництва, визначена
за картою ЗСР-2004-А ДБН В.1.1-12:14 «Будівництво у сейсмічних районах України»
та з урахуванням результатів сейсмічного мікрорайонування майданчика,
виконаного ТОВ «НПЦДИ», ПП «Геолаб» та Інститутом геофізики ім. С. І. Суботіна НАН України, прийнята 7 балів
за шкалою МSК-64.
Проектом передбачені
заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення.
Передбачені коригування не призведуть до
порушення нормативних рівнів природного
освітлення і тривалості інсоляції у проектованих житлових квартирах та
на прибудинковій території.
Розміщення приміщень з інтенсивними джерелами
шуму та вібрації виконано з урахуванням
вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму». У проекті розроблений
розділ «Захист від шуму», де враховані зовнішні (транспорт) та внутрішні
джерела шуму (інженерне обладнання будівель).
Для створення комфортних акустичних умов у приміщеннях освітніх
закладів все обладнання монтується з ретельною звукоізоляцією (кріплення та
проходи через будівельні конструкції ізолюються пружними прокладками та ін.).
Після виконання робіт з
монтажу обладнання проектом
передбачено обов’язкове проведення контрольних інструментальних вимірів рівнів
шуму та, в разі виявлення перевищень
допустимих рівнів шуму, розроблення та виконання додаткових
шумозахисних заходів.
Житловий будинок № 2 - з умовною висотою, що перевищує 47 м, але не перевищує
73,5 м. Житловий будинок і паркінг 1-го пускового комплексу - І ступеня вогнестійкості, паркінг 2-го
пускового комплексу ‒ ІІ ступеня вогнестійкості. Проектом
передбачено обладнання об’єкта системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (в частині
системи оповіщення і покажчиків напрямку евакуювання), системою внутрішнього
протипожежного водопроводу, системою протидимного захисту, автоматичною
системою водяного пожежогасіння (паркінг), автоматизацією систем
протипожежного захисту та блискавкозахистом.
У
протипожежних перешкодах прорізи заповнюються протипожежними
дверима відповідного типу.
Евакуація людей з надземних житлових поверхів будинку
передбачено по сходових клітках типу Н1 та Н2.
Евакуацію людей з надземних нежитлових поверхів будинку
передбачено по сходових клітках типу СК1. Виходи з паркінгу передбачені
по сходах типу С1 та по тротуару з внутрішньої сторони рампи безпосередньо
назовні.
Зовнішні огороджувальні конструкції, в тому числі теплова
ізоляція та опоряджувальний шар, виконані з негорючих матеріалів.
У
цілому комплекс забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням від
пожежних гідрантів на міській водопровідній мережі.
До комплексу
передбачені проїзди для пожежної техніки.
Принципові рішення щодо інженерних у зв’язку з
нинішнім коригуванням проекту не
змінюються і детально описані у додатку до експертного звіту від 31 серпня 2018 р. № 7-067-18-ЕП/КО.
Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907: 2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
При цьому у
відповідності до 8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи
проектної документації не залучались експерти з питань ядерної і
радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для
поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.
Згідно з листом замовника від 19.04.2019 № 18 експертиза проекту
здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська
будівельно-технічна експертиза» проектною організацією
за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається
на генпроектувальника та
замовника.
Розділи
![](files/tmp/qr/a2f0ca556b16bdf4b4a7fab07bcaabcf.png)