Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4002-1435-8858-2725
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№09-0364/01-21 від 08.12.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області (35851210) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво індивідуального гаража по вул. Грушевського, 5-Б в смт. Верховина Верховинського району Івано-Франківської області
Код проектної документації
PD01:3490-1595-3742-3677 №01-10/17 від 2021-06-07 (видав ІГНАТЮК НАЗАР ОЛЕКСАНДРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4002-1435-8858-2725
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Гуз Роман Брониславович (АЕ 006357, АЕ 000054 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Івано-Франківська обл., Верховинський район, Верховинська територіальна громада (UA26020030000088465), сщ. Верховина, вулиця Грушевського М. , б. 5-Б не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гуз Роман Брониславович (АЕ 006357, АЕ 000054)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3490-1595-3742-3677
Орган, що видав
ІГНАТЮК НАЗАР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1242.1 Гаражі наземні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
07.06.2021
Номер проектної документації
01-10/17
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений  в  2021  році  приватним підприємцем Ігнатюком Н.О. с.Ільці, прис. Грабовець, Верховинського району Івано-Франківської області  (головний архітектор проекту Ігнатюк Н.О. – кваліфікаційний сертифікат АА  № 002690 від 08.02.2016)  на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником та містобудівних умов та обмежень.

Відповідно до наданого розрахунку ГАПа  Ігнатюка Н.О.  та замовника, об’єкт віднесено до  класу наслідків (відповідальності) СС1.

Сукупний показник СС1.

Місце встановлення проектованого об’єкта визначається містобудівними умовами та обмеженнями забудови земельної ділянки, виданими місцевими органами містобудування та архітектури на підставі затверджених чинних містобудівних документів, попередньо узгоджених передпроектних рішень та містобудівного розрахунку з техніко-економічними показниками проектованого об’єкта..

          Відповідно до ДБН В.1.1-12-2014 «Будівництво у сейсмічних районах України», карта А, додаток Б дана територія відноситься до 7-бальної сейсмічності.

-                  Температурна зона ділянки будівництва об’єкта, згідно ДБН В.2.6-31:2006 – І-ша;

-                  Ступінь вогнестійкості будівлі – ІІІ;

-                  Категорії відповідальності конструкцій: монолітне перекриття - А; фундаменти – А; стіни – А; металеві сходи – Б; несучі елементи даху (прогони, мауерлати) - Б; крокви, розкоси - В;

-                  Термін експлуатації будівлі – 50 років;

-                  Рекомендацій для кліматичної зони ІІВ  з такими характеристиками ділянки під будівництво:

-                  розрахункова зимова температура зовнішнього повітря                  - -25С;

-                  нормативне снігове навантаження                                         -1530 Па;

-                  нормативне вітрове навантаження                                         -470 Па;

-                  переважаючий напрямок вітру – північно-західний та південно-східний;;

-                  ґрунти ІГР-1 суппісок пластичний з включенням до 10-20%щебеню, ІГР-2 глина тугопластична жовта, з уламками до 10%, ІГР-3 Піщано-галечникова суміш з супіщаним заповнювачем до 30-40%, обводнена;

-                  нормативна глибина промерзання грунту для суглинків та глини – 0,8м для супісків та пісків пилуватих та дрібних - 1,0м.;

-                  середньорічна кількість опадів – 1100мм;

-                  рельєф ділянки відносно рівний з півночі від дороги наявний певний перепад рельєфу .

При розроблені проекту використано наступні вихідні дані та передпроектні роботи:

- листа-замовлення;

- завдання на проектування;

- викопіювання з генплану населеного пункту (м 1:5 000);

- топогеодезичної зйомки земельної ділянки (м 1:500);

-                  Правовстановлюючі документи на земельну ділянку;

-                  Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;

-                  Технічні умови Держспожнагляду;

-                  Технічні умови на приєднання до інженерних мереж (мережа електропостачання).

Проектований об’єктнове будівництво індивідуального гаража, який призначений для власного використання.

Інженерно-геодезичні вишукування виконані КП «ГРПВАПБ» ВРР в 2018 році у в М 1:500.

Інженерно-геологічні умови земельної ділянки надані замовником у вигляді геологічної довідки в 2018 році.

Запроектований індивідуальний гараж знаходиться по вул. Грушевського, 5-Б в смт. Верховина Верховинського р-ну Івано-Франківської обл.. Загальна площа приватизованої земельної ділянки становить 0,0234га (кад. н.: 2620855100:03:001:1340). Земельна ділянка призначена для будівництва та обслуговування індивідуального гаража, згідно викопіювання з генерального плану селища, знаходиться в західній його частині на території житлової забудови:

-                  з півночі – дорога (землі загального користування) вул. Грушевського;

-                  зі сходу – дорога (землі загального користування)

-                  з півдня – приватна земельна ділянка;

-                  з заходу – приватна земельна ділянка;

Загальна площа приватизованої земельної ділянки згідно до вимог ДБН В.2.2-9-2019 (0,0234га) є достатньою для будівництва індивідуального гаража. Земельна ділянка відносно рівна але з півночі від дороги наявний певний ухил який компенсується підпірною стінкою.. Інженерно-геодезичне вишукування території виконано в 2018 році.

Земельна ділянка для будівництва індивідуального гаража належить гр. Огорельцеву Григорію Васильовичу. На ділянці відсутня капітальні забудова наявний МАФ у вигляді альтанки. Дане розміщення необхідно погодити з відповідними службами. Інженерні мережі водопостачання та каналізації, проектом пропонується підключити до мережу населеного пункту попередньо погодивши з відповідними службами району.

Для розміщення об’єкта будівництва пропонується використати північну частину ділянки яка розташована вздовж вул. Грушевського. Доступ до проектованої будівлі передбачається з східної сторони з проїжджої частини. Об’єкт розміщується з урахуванням сусідньої забудови. З західної сторони ділянки на відстані 2м. розташована нежитлова забудова для дотримання протипожежних норм стіна з західного боку будівлі запроектована протипожежною.

Навколо будівлі передбачається відмостка з влаштуванням підхідної доріжки, зі південної сторони. Тверде покриття передбачається виконувати з тротуарної бруківки (матеріал бетон).

Відвід дощових вод організовується на замощенні проїзду та площадки, який забезпечується вертикальним плануванням території. Всі поверхневі води з проїздів і площадок  збираються в місцеву дощову каналізацію, через дощоприймальні решітки.

Компонування генерального плану вирішено з умови:

1      - використання рельєфу місцевості;

2      - топографічних умов;

3      - існуючої забудови;

4      – раціонального використання території;

5         - дотримання протипожежних і санітарних норм проектування;

6      - забезпечення умов для дотримання техніки безпеки пересування людських і транспортних потоків.

План організації рельєфу виконаний з відведенням поверхневих стоків у напрямку «від будівлі» та наступним скидом «на рельєф» з врахуванням існуючих відміток рельєфу та існуючих доріг.

Проект індивідуального гаража виконано на підставі завдання на проектування у відповідності до функціонального призначення.

Прийняте об’ємно-планувальне та архітектурне рішення нового будівництва обумовлене:  

   - умовами рельєфу ділянки;

   - вимогами діючих норм і правил.

Індивідуальне оздоблення застосовується з прив’язкою до місцевих містобудівних і технічних вимог.

Загальним об’ємно-планувальним вирішенням і архітектурними деталями будівля композиційно вписується в навколишнє середовище.

В архітектурно–планувальному і технологічному рішенні закладені наступні основні принципи:

- раціональне планування території та ефективність використання ділянки;

- архітектурно-композиційний зв'язок;

- технічні вимоги.

Запроектована будівля є двохповерхова, одним із поверхів якої є мансардний.

Споруда в плані є простої прямокутної форми з осьовими розмірами: 7,5х13,3м.

Згідно завдання на проектування запроектовано індивідуальний гараж з допоміжним приміщенням. На першому поверсі знаходяться: гараж  та  сходи на другий поверх. Відповідно, на другому поверсі знаходиться допоміжне приміщення для зберігання автозапчастин.

Згідно функціонального призначення будівля складається з:

-                  гаражного приміщення;

-                  допоміжного приміщення.

За своїм архітектурно-планувальним рішенням дана будівля виконана в сучасному стилі, який повторює стиль сусідньої забудови. На першому поверсі запроектовано в'їзд в гараж та вхід на сходову клітку. На другому поверсі  організовано вікна які знаходиться на головному фасаді та забезпечує освітлення сходової клітки.

Дах на будівлі запроектований з ухилом 30,0 градусів. Простий двохскатний. Колір даху витримано в кольоровій гамі сусідньої забудови для повторення стилю.

Опорядження основних площин фасадів являє собою оздоблення декоративною штукатуркою двох різних кольорів з поділом між першим та другим поверхами.

За своїм архітектурним вирішенням, з дотриманням місцевих архітектурних традицій та використанням сучасних матеріалів (з/б, скло та каменю), будівля лаконічно вписується в існуюче середовище, чим доповнює і збагачує його.

Вікна будівлі запроектовано металопластикові із пятикамерного профілю з однокамерними енергозберігаючим склопакетом.

Двері: Вхідні (в'їздні) ворота   металеві проти зламні утеплені.

Підлоги: У всіх приміщеннях, як І-го так і ІІ-го поверхів передбачається підлога з покриття керамічною плиткою з розшиванням швів по цементно-піщаній вирівнюючій стяжці.

Внутрішнє опорядження. Стіни та стеля всіх приміщень, оздоблюються гіпсовим шпатлюванням з подальшим пофарбуванням водоемульсійною фарбою за 2 рази.

Зовнішнє опорядження: В зовнішньому опорядженні фасадів використано такі матеріали:

1.      Цоколь – оздоблення природнім каменем (колір темно-коричневий);

2.      Стіни – утеплення утеплювачем з подальшим оздобленням декоративною штукатуркою (колір темно-сірий, білий).

3.      Покрівля – металочерепиця (колір темно-коричневий).

Конструкції. Основні рішення із прийнятої конструктивної схеми об’єктів (матеріали стін, перекриттів, покрівлі), обґрунтування застосованих типів фундаментів та інших конструкцій.

Фундаменти- монолітні із бетону класу С12/15;

Стіни – з газоблоку товщ. 300мм;

Перекриття – монолітне із бетону класу С16/20;

Сходи – внутрішні - металеві

Дах – дерев’яна крокв’яна система. 

Технічні рішення прийняті в робочих кресленнях відповідають вимогам діючих норм та  правил і стандартів.

Комплекс конструктивних антисейсмічних заходів розроблено згідно вимогами ДБН В.1.1-12-2014.

Антисейсмічні заходи. Поверховість будівлі відповідає нормам ДБН В1.1-12:2014, оскільки мансардний поверх використовується в даній будівлі, як додаткове приміщення для зберігання автозапчастин, а також знаходиться в площі даху. Відповідно до примітки 4, таблиці 7.1 ДБН В1.1-12:2014 поверховість може бути збільшена, якщо висота будівлі від позначки защемлення в грунті до позначки низу перекриття не перевищує значення (3,3n+2,0)м, що в даному випадку складає 5,8м.

Ділянки монолітних плит , що прилягають до жорстких вузлів на відстані, що дорівнює полу­торній висоті їх перерізу, армувати замкненою поперечною арматурою (хомутами), які уста­новлюються з кроком не більше ніж 150 мм;

Передбачати між гранями перегородок, стінами, які не беруть участі в роботі каркаса, та конструкціями каркаса антисейсмічні шви завширшки не менше 20 мм.

Центральна зона жорстких вузлів залізобетонних каркасів повинна бути підсилена допо­міжним армуванням у вигляді зварних сіток, спіралей або замкнутих хомутів, що встановлюються за розрахунками. Якщо за даними розрахунку допоміжне армування не потрібне, то центральну зону вузла належить армувати конструктивно  замкнутими хомутами зі стрижнів діаметром не менше 8 мм з кроком не більше 100 мм.

    3'єднання робочої поздовжньої арматури в монолітних елементах повинно виконуватися:

а) у монолітних плитах каркасних будівель - зварюванням. У 6- та 7-бальних зонах при діаметрі поздовжньої арматури до 22 мм допускається з'єднання внапуск без зварювання, але при цьому довжина перепуску арматури повинна бути на 25 % більше значень, наведених у нормативних документах щодо бетонних та залізобетонних конструкцій, або стрижні повинні закінчуватися "лапками" або іншими анкерними пристроями;

б) у діафрагмах каркасних будівель, плитах перекриттів, шахтах ліфтів та інших елементах, крім зазначених у пункті:

а) зварюванням, а в 6-, 7- і 8-бальних районах допускається з'єднання арматури діаметром до 22 мм внапуск без зварювання.

- Довжина ділянки обпирання плит перекриттів та покриттів на несучі конструкції прий­мається не менше, мм:

- на цегляні та кам'яні стіни - 120;

- на стіни з віброваних цегляних панелей або блоків - 100;

- на залізобетонні та бетонні стіни, на залізобетонні балки, при обпиранні по двох сторонах - 80;

- при обпиранні уздовж контуру      - 60.

Обпирання дерев'яних, металевих і залізобетонний балок на кам'яні та бетонні стіни пов. бути не менше 200 мм.

Опорні ділянки балок повинні бути надійно прикріплені до несучих конструкцій будівель.

Перекриття у вигляді прогонів (балок) з вкладишами між ними повинні бути підсилені за допомогою шару монолітного армованого бетону класу не нижче С12/15 завтовшки не менше 40 мм.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог із забезпечення надійності та безпеки проектованого об’єкту.

         Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Івано-Франківській області під час розгляду робочого проекту «Нове будівництво індивідуального гаража по вул. Грушевського, 5-Б в смт. Верховина Верховинського району Івано-Франківської області»  було надано зауваги та пропозиції щодо робочого проекту, які доведені до замовника, на підставі яких генпроектувальником  внесені зміни до проектної документації.

Розділи