1 редакція від 07.12.2021 2 редакція від 15.01.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3329-8086-5309-1871
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№ 211110-5/А від 02.12.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 413+600 - км 418+700, Вінницька область". Коригування.
Код проектної документації
PD01:2819-7095-3053-9879 №58/19 від 2019-04-25 (видав "ЄВРО БУД ПРОЕКТ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.11.2021 302039.759 236892.771 377.601 64769.387

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.11.2021 290483.579 228109.949 377.601 61996.029

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл. , дорога державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 413+600 - км 418+700 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (25845655)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СТУЛІЙ ІРИНА МИХАЙЛІВНА (АР 016568, АЕ 005893)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
РОМАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 005337, АЕ 004772, АЕ 007203)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
СКОРОБОГАТОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 004925)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2819-7095-3053-9879
Орган, що видав
"ЄВРО БУД ПРОЕКТ" (41169453)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
25.04.2019
Номер проектної документації
58/19
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту


Робочий проект "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 413+600 - км 418+700, Вінницька область. Коригування. " розроблений ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" на замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області. Адреса Генерального проектувальника м. Київ вул. Каунаська, буд. 13.

Головний інженер проекту – Кот В.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №002807 виданий 31.08.2012 р., свідоцтво №00084 видане 19.05.2017р).

Проект розроблений на підставі документів:

-                     завдання № 1-3/19, затверджене Державним агентством автомобільних доріг України 12.06.2019 р.;

-                     завдання на коригування № 1-6/21, затверджене Державним агентством автомобільних доріг України 12.11.2021 р..;

-                     матеріали інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, виконаних фахівцями ТОВ "Подільський будівельний інжиніринг";

-                     матеріалів економічних вишукувань виконаних фахівцями ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ";

-                     технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж АТ "Вінницяобленерго" зовнішнього освітлення об’єкту;

-                     матеріалів обстеження мосту на дорозі М-21, виконаного ТОВ "Придніпров'я", 2019 рік

-                     вихідних даних необхідних для складання проектної документації та кошторису.

Клас наслідків (відповідальності) – СС3 (значні наслідки).

Ділянка капітального ремонту розташована у Могилів-Подільському районі Вінницької області та проходить через с. Немія. Автомобільна дорога державного значення М-21 є важливою магістраллю в системі дорожньої мережі України. Вона з'єднує між собою промислові та адміністративні центри України, перетинає дві дороги державного значення та цілий ряд доріг місцевого значення, забезпечує зв'язок між Житомирською та Вінницькою областями.

Протяжність ділянки капітального ремонту - 4,880 км.

Проектом коригування передбачено: зміна обсягів реконструкції автодорожнього та пішохідного мостів, влаштування підпірної стінки. Перерахунок кошторисної документації.

Проектна документація розглядалася тільки в частині коригування, експертний звіт читати разом з експертним звітом № 0456-21Е від 21.05.2021р.

 

 

Кліматичні умови

Автомобільна дорога, яка підлягає капітальному ремонту, розташована в Вінницькій області.

Згідно з ДБН В.1.2-2:2006, зміна №1 "Навантаження та впливи. Норми проектування":

-         характеристичне значення снігового навантаження Ро = 1400 Па (4-й район);

-         характеристичне значення вітрового навантаження Wo = 500 Па (3-й район);

-         коефіцієнт надійності за граничними значеннями снігового та вітрового навантажень =1,0 (термін експлуатації 50 років);

-         характеристичне значення рівномірно розподілених навантажень прийняте по ДБН В.1.2-2:2006 зміна №1 згідно табл. 6.2;

-         температура повітря найхолоднішої п’ятиденки забезпеченістю 0,92- мінус 24 °С (ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").

Кліматичний район – І (перший), Північно-західний.

Інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва  прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН В.1.1-12:2014, зміна №1 "Будівництво у сейсмічних районах України"). Сейсмічність майданчику будівництва оцінюється 5 балами.

Інженерно-геологічні умови

Інженерно-геологічні вишукування виконані ТОВ "Подільський будівельний інжиніринг" у 2019 році, м. Вінниця.

В геологічній будові ділянки приймають участь вапняково-глинисті відклади сармата, перекриті сучасними утвореннями. Відклади сармату представлені вапняками детритово-олітовими, кавернозними. Схили покриті сучасними делювіальними утвореннями потужністю 0,5 - 1,5м, які представлені суглинком з обломками вапняків розміром від 1 до 8 см в кількості від 10% до30%.

В геологічній будові, на розвідану 10-ти метрову глибину, приймають участь неогенові утворення міоцену (N1s), осадові відклади четвертинного віку, а саме: верхньоплейстоценові еолово-делювіальні відклади (vd, ed РІІІ) та техногенні насипні грунти (eІV). Неогенові утворення (N1s) представлені скельним грунтом – вапняком світло-сірим (ІГЕ-6).

Верхньоплейстоценові еолово-делювіальні відклади (vd, ed РІІІ)представлені: глинами твердими, жовто-сірими (ІГЕ-5), пісками жовтими , середньої крупності (ІГЕ-4), суглинками твердими, жовто-сірими (ІГЕ-3), суглинками м'якопластичними, замуленими, темно-сірими (ІГЕ-2).

Техногенні насипні ґрунти (eІV) представлені: насипними ґрунтами злежаними неоднорідними з щебенем та відсівом (ІГЕ-1).

Гідрогеологічні умови ділянки характеризуються наявністю безнапірного водоносного горизонту в алювіальних водно льодовикових відкладах.

Напрямок руху ґрунтових вод - в бік русла р. Немія .

Водоносний горизонт викритий свердловиною №4 та відноситься до безнапірного. На інженерно-геологічних колонках нанесено рівень ґрунтових вод, що встановився після буріння.

Глибина залягання ґрунтових вод у свердловині становить 7,8м.

Живлення водоносного горизонту відбувається за рахунок інфільтрації атмосферних опадів, повеневих вод у весняну повінь, за рахунок надходження річкових вод. Дренування цих вод відбувається в річковий басейн, до якого вони належать. Водовмісними породами є (ІГЕ- 2).

У межах досліджуваного майданчику виділено 6 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ):

ІГЕ-1 – насипний ґрунт злежаний, неоднорідний з щебенем та відсівом, товщина шару від 0,8 до 2,6 м.

ІГЕ-2 – суглинок, м'якопластичний, замулений, темно-сірий, товщина шару 2,0м.

ІГЕ-3 – суглинок твердий, жовто-сірий.

ІГЕ-4 – пісок, жовтий , середньої крупності, викритий до глибини 3м.

ІГЕ-5 – глина тверда, жовто-сіра, викрита до глибини 8м.

ІГЕ-6 – скельний грунт (вапняк) світло-сірий.

Нормативні та розрахункові значення показників фізико-механічних властивостей ґрунтів, котрими слід користуватись при розрахунках основ і фундаментів, наведені в інженерно-геологічному звіті.

Категорія складності інженерно-геологічних умов – ІІ (друга), згідно додатку "Ж" ДБН А.2.1-1:2014.

Ґрунти ділянки робіт по сейсмічності,згідно з ДБН В.1.1-12-2014, відносяться до ІІ категорії.

Існуючі параметри дороги на ділянці проектування

Ділянка капітального ремонту розташована у Могилів-Подільському районі Вінницької області.

В плані дорога має 13 кутів повороту. Радіуси в плані від 200 до 10000 м. В поздовжньому профілі максимальний поздовжній ухил складає 77%0.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

- опуклих - 2000 м;

- увігнутих - 1000 м.

Дорога проходить у місцевості з виїмками глибиною до 7,7 м та насипами висотою до 6,00 м. Стан земляного полотна задовільний і придатний для подальшої експлуатації.

Ширина земляного полота 9,30 - 35,08 м. Водовідвід на ділянці дороги забезпечений поперечним та поздовжнім ухилами проїзної частини та штучними спорудами.

Ширина проїзної частини становить від 5,76 до 16,72 м.

Дана дорога має асфальтобетонне покриття. Стан покриття по всій ділянці незадовільний та потребує ремонту.

Конструктивні рішення

При капітальному ремонті були враховані матеріали обстеження мосту на дорозі М-21, виконаного ТОВ "Придніпров'я", м. Кривий Ріг, 2019 рік.

При коригуванні проектних рішень по штучним спорудам (автодорожнього мосту) були виконані додаткові роботи по конструктивній частині:

-           Зміна конструктивних шарів дорожнього мосту: замість захисного шару ізоляції (монолітний бетон) – 2 шари асфальтобетону (100+50). Замінена гідроізоляція – замість "Техноеластмост" на рулонну термостійку;

-           Влаштування монолітної шкафної стінки та відкрилків;

-           Замінено тип деформаційного шва з збереженням геометричних розмірів;

-           Перехідні плити виконано з монолітного залізобетону аналогічно збірним з збереженням геометричних розмірів.

Пішохідний міст

-         Металева прогонова будова, збільшено обсяг металоконструкцій;

-         Замінено матеріал антикорозійного захисту;

-         Влаштування деформаційних швів;

-         Додаткові металоконструкції по перильному огородженню, оцинковані;

-         Виготовлення опорних частин, заміна ГОЧ на тангенційні;

-         Влаштування тимчасового водовідводу з будівельного майданчика.

Роботи з обстеження виконувались з метою оцінки технічного стану згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016.

Міст розташований на дорозі ІІ категорії. Згідно ДБН В.1.2-15:2009 розрахункове вертикальне навантаження на міст приймається за моделями НК-100 та А15. Відповідно до ДБН В.2.3-22:2009, враховуючи що міст збудовано у 1940 р., розрахункове вертикальне навантаження на міст приймалось за моделями Н-13 та НГ-60. При оцінці вантажопідйомності мосту коефіцієнт, що враховує вплив дефектів таких як глибина карбонізації бетону, втрата перерізу робочої арматури, прийнято 0,75 із врахуванням результатів інструментального обстеження.

За рейтингом основних конструктивних елементів міст знаходиться у стані 4 – обмежено працездатний. Експлуатаційний стан мосту в цілому за рейтингом та найнижчим з показників експлуатаційного стану прогонових будов, опор та фундаментів – 4 (обмежено працездатний).

Для умов експлуатації мосту під навантаження Н-13 та НГ-60:

-                     Прогонову будову на дію М необхідно підсилити на 34%;

-                     Прогонову будову на дію Q необхідно підсилити на 34%;

-                     Опори та фундаменти необхідно підсилити на 34%;

Враховуючи, що після проведення робіт розрахунковий приріст ресурсу складе – 21 рік, вантажопідйомність споруди буде відповідати моделі навантажень Н-13 та НГ-60, вимоги ДБН В.2.3-6:2009, п. Г.5, прийнято рішення улаштувати при реконструкції дороги нового мосту.

Проектом передбачено будівництво нового пішохідного мосту на відстані 7.5 м від вісі існуючого мосту з низової сторони.

Міст запроектовано з залізобетонними, та металевою прогоновими будовами за схемою 12+30+12м, повною довжиною 55,118 м. Руслова опора співвісна з аркою існуючого автомобільного мосту. Міст розташований на прямій у плані та на ухилі 2 ‰ в поздовжньому профілі.

Розрахункове тимчасове навантаження від пішоходів 400 кг/м2.

Прогонова будова – залізобетонна збірна за типового проекту серії 3.501.1-165. Прогонова будова складається з двох залізобетонних балок таврового перерізу, висота перерізу 700 мм. Бетон балок класу С30/35, F200, W6. Ширина проходу 3,0 м, повна ширина по прогоновій будові 3.2 м.

Прогонова будова – металева пристосована до типового проекту серії 3.501.1-165 випуск 1-3. Прогонова будова складається з 2 зварних балок таврового перерізу висотою 1140 мм, верхній та нижній пояс лист товщино. 20 мм зі сталі марки 15ХСНД, стінка балки 10 мм зі сталі марки 15ХСНД, що підсилена ребрами жорсткості 20 мм зі сталі марки 15ХСНД з кроком 1,5 – 4,5 м. Ширина проходу 3,0 м, повна ширина по прогоновій будові 3.2 м.

Ступінь очистки поверхні від окислів (іржі та окалин) передбачено на менше другої від жирових першої. Ґрунтовка ФЛ-03К, покривний матеріал (емаль) ХВ-125 в 2 шари.

Прогонова будова встановлюється на металеві тангенціальні опорні частини марок Т1Н, Т1П. Опорні частини прийняті за типовим проектом 3.501.1-129.

Гідроізоляція прогонових будов передбачено "Техноєластмост Б", або аналогічну з характеристиками не гірше зазначеної, або інша що забезпечує повну гідроізоляцію прогонової будови на термін не менше ніж 20 років.

Покриття пішохідної частини пішохідного мосту щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) товщиною 50 мм.

По всій довжині пішохідного мосту передбачено встановлення металевого перильного огородження висотою 1,2 м. Металеве перильне огородження вкриваються системою антикорозійного покриття.

Конструкції опор - монолітні залізобетонні, індивідуальної розробки. Бетон класу С25/30, F300, W6, арматура класів А500С та А240С по ДСТУ-3760-2019.

Фундаменти - на природній основі, несучий шар ґрунту ІГЄ -6, скельний ґрунт (вапняк).

На ПК 32+85 та ПК 47+90 передбачено влаштування закритої дощової каналізації.

Передбачено коригування проектних рішень з влаштування труби ПК 16+44 отв. 2х1,5.

Передбачено влаштування підпірних стінок:

- праворуч, з ПК 8+00,00 по ПК 9+00,00, загальною довжиною 100 м із габіонних конструкцій;

- праворуч, з ПК 10+80,00 по ПК 13+10,00, загальною довжиною 230 м із габіонних конструкцій;

- ліворуч, з ПК 47+57,00 по ПК 48+23,00 , загальною довжиною 66 м, монолітні стінки ПСМ 30.27-2 у кількості 22 штук, шириною 3 ,0 м т а висотою 3,0 м, бетон С 16/20.

- праворуч, з ПК 47+65,60 по ПК 48+13,60, загальною довжиною 48 м, монолітні стінки ПСМ 36.27-1 у кількості 11 штук, шириною 3,0 м та висотою 3,6м і монолітні стінки ПСМ 42.27-1 у кількості 5 штук, шириною 3,0 м та висотою 4,2 м, матеріал - бетон класу С 16/20.

Науково-технічний супровід виконує інститут "ДерждорНДІ" згідно вимог ДСТУ В.1.2-14:2018 (п.6.1.6).

Проектні параметри дороги

Проїзна частина основних доріг передбачена двосхилою, безбордюрного профілю.

Поперечний похил – 25%0. На примиканнях передбачено двосхилий безбордюрний профіль з поперечним ухилом 25%0.

Максимальний поздовжній ухил на основних ділянках дороги становить 27%0. Видимість в поздовжніх профілях забезпечена у відповідності до розрахункової швидкості.

Проектна ділянка автомобільної дороги проходить через с. Немія з ПК 29+70 до ПК 48+40,52 та м. Могилів-Подільський з ПК 48+40,52 до ПК 48+80 (кінець траси).

Для відведення води з проїзної частини влаштовуються скиди води. Розрахункове навантаження – 115 кН, потрібний модуль пружності дорожнього одягу складає 278 МПа, коефіцієнт надійності для розрахунку дорожнього одягу – 0,95.

Земляне полотно

Перед початком будівельних робіт з капітального ремонту автомобільної дороги проектом передбачено виконати наступні підготовчі роботи:

-         фрезерування існуючого дорожнього одягу;

-         розбирання дорожнього одягу;

-         розбирання бар’єрного огородження;

-         розбирання існуючих дорожніх знаків;

-         розбирання бортового каменю;

-         вирубка зелених насаджень.

60% щебеню та 100% бруківки будуть використані повторно.

Дорожній одяг

На ділянці проектування передбачається влаштування семи типів конструкції дорожнього одягу:

Тип 1 (розширення, новий)

-         Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7- 210:2010 – 15 см;

-         Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 16 см;

-         Геосинтетичний матеріал виду АСМ, згідно з ГБН В.2.3-37641918- 544:2014, шириною 2,0 передбачений для армування місця стикування існуючого і нового дорожнього одягу. Міцність на розрив - >50кН/м. З попереднім підґрунтуванням ЕКШ-60, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014, під армуючий геосинтетичний матеріал.

-         Вирівнюючий шар. Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020, сер.товщ. – 7,5 см;

-         Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) 0,4 л/м2

-         Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 5 см.

Тип 1 (підсилення)

-         Фрезерування існуючого покриття, сер.товщ. – 8 см;

-         Вирівнюючий шар. Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020, сер.товщ. – 7,5 см;

-         Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) 0,4 л/м2

-         Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 5 см.

Тип 2 (розширення, новий)

-         Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-210:2010 – 20 см;

-         Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 20 см;

-         Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 16 см;

-         Геосинтетичний матеріал виду АСМ, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014, шириною 2,0 передбачений для армування місця стикування існуючого і нового дорожнього одягу. Міцність на розрив - >50кН/м. З попереднім підґрунтуванням ЕКШ-60, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014, під армуючий геосинтетичний матеріал.

-         Вирівнюючий шар. Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020, сер.товщ. – 7,5 см;

-         Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) 0,4 л/м2

-         Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 5 см.

Тип 2 (підсилення)

-         Фрезерування існуючого покриття, сер.товщ. – 8 см;

-         Вирівнюючий шар. Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020, сер.товщ. – 7,5 см;

-         Суміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), ДСТУ 8976:2020 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) 0,4 л/м2

-         Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 5 см.

Тип 3 (розширення, новий)

-         Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-210:2010 – 20 см;

-         Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 20 см;

-         Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 16 см;

-         Геосинтетичний матеріал виду АСМ, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014, шириною 2,0 передбачений для армування місця стикування існуючого і нового дорожнього одягу. Міцність на розрив - >50кН/м. З попереднім підґрунтуванням ЕКШ-60, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014, під армуючий геосинтетичний матеріал.

-         Вирівнюючий шар. ЩПС-40, укріплена комплексним бітумомінеральним в'яжучим М-20, згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016, сер.товщ. – 7,5 см;

-         ЩПС-40, укріплена комплексним бітумомінеральним в'яжучим М-20, згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) 0,4 л/м2

-         Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 5 см.

Тип 3 (підсилення)

-         Фрезерування існуючого покриття, сер.товщ. – 8 см;

-         Вирівнюючий шар. ЩПС-40, укріплена комплексним бітумомінеральним в'яжучим М-20, згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016, сер.товщ. – 7,5 см;

-         ЩПС-40, укріплена комплексним бітумомінеральним в'яжучим М-20, згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) 0,4 л/м2

-         Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-135:2014 – 5 см.

Тип 4(V категорія, проїзди)

-         Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-210:2010 – 15 см;

-         Щебенево-піщана суміш С5 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 5 см.

Тип 5 (IV категорія)

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Вирівнюючий шар. АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 5 см;

-         Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 5 см.

Тип 6 (підсилення)

-         Фрезерування існуючого покриття, сер.товщ. – 10 см;

-         Вирівнюючий шар. ЩПС-40, укріплена комплексним бітумомінеральним в'яжучим М-20, згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016, сер.товщ. – 28 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 10 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 0,4 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 5 см.

Тип 7 (тротуари)

-         Щебенево-піщана суміш С5 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39-2016 – 15 см;

-         Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) 1,0 л/м2

-         Асфальтобетон. АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на БНД 70/100 згідно з ДСТУ 4044:2019 – 4 см

У зв'язку зі стислими умовами прийнято рішення запроектувати суміщені велопішохідні доріжки шириною 1,5 м, що задовольняє вимоги п.12.1.1 ДБН В.2.3-4:2015.

Укріплення узбіч передбачено на ширину 0,5-3,00 м по типу дорожнього одягу основної дороги, на шириною 0,50-1,86 м - посівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Для відведення води з проїзної частини влаштовуються скиди води.

Коригуванням проектної документації передбачено заміну перенасиченого вологого грунту на сухий та укріплення основи геосинтетичним матеріалом та ЩПС.

Перехрещення та примикання

На ділянці проєктування розташовано 1 примикання. Проєктом передбачено виконання обсягів робіт по примиканню в межах заокруглень з ділянкою переходу до існуючих відміток.

Радіуси заокруглень на примиканні прийняті відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 – по 25 м. В межах заокруглень прийнята конструкція дорожнього одягу по типу основної дороги.

Узбіччя з'їздів укріплюються засівом багатолітніх трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Інженерні мережі

Перевлаштування інженерних комунікацій. Проектом передбачається перевлаштування ПЛ-0,4 кВ на ПК46+18,17 та ПК 47+48,97, що потрапляють до зони капітального ремонту автомобільної дороги, та встановлення нових опор з підвіскою нових дротів СІП 4 2х25 мм2.

Проміжні опори прийняті на стояках СВ 105-3,6.

Для забезпечення габариту при проходженні дротів над дорогою передбачено установку перехідної залізобетонної опори. Висота від нижнього дроту-7,4 м та 7,16 м відповідно.

Електроосвітлення зовнішнє.

Проектом передбачається улаштування мереж зовнішнього освітлення на автомобільній  дорозі державного значення М-21 та освітлення ділянки автомагістралі з 2 проїзними частинами по 2 лінії, одностороннім крайовим розташуванням 12 метрових опор освітлення SX l 2/4/F250 на відстані 28 м один від одного. Світильники прийняті типу Ampeгa Midi потужністю139W та 106W.

Мережа зовнішнього освітлення - підземна і виконується кабелем АВВГ по ново встановленим опорам в кількості 53 шт.

Управління освітленням від проектованої шафи І-710.

Джерело електропостачання ПС 110/10 кВ «Могилів-Подільський» по ф. №76. Точка приєднання - опора №59 ПЛ-10 кВ від ПС 110/10 кВ.

Проектом передбачається будівництво ЛЕП-10 кВ від опори № 59 до проектованої КТПС -1 16/10/0,4 кВ, встановлення КТПС 10/0, 4кВ потужністю 16 кВА та будівництво ЛЕП -0, 4кВ загальною протяжністю 1453,3 м.

Прилади обліку встановлюються на вводі 0,4 кВ силового трансформатора КТПС-1. Для обліку приймається лічильник активної електроенергії прямого включення.

Опори ПЛ-10 кВ підлягають заземленню з опором 10 Ом. Заземлюючий пристрій КТПС-1 виконується з опором 4 Ом. Заземленню підлягають: корпус трансформатора, цоколі ізоляторів, запобіжників, розрядників, металева шафа РПНН, які можуть бути під напругою при пошкодженні ізоляції.

Телекомунікаційна мережа.

Проектом передбачено упорядження і перенесення кабелів електрозв'язку транспортної телекомунікаційної мережі в зоні відповідальності станційної лінійної

дільниці транспортної мережі №8 РЦТ-243 на автомобільній дорозі. Проектом передбачається перенесення волоконно-оптичних кабелів із зони проведення робіт по капремонту, які прокладаються в трубопроводах з установленням кабельних колодязів типу ККЗ-2-10.

Організація дорожнього руху

Проектом, згідно ДСТУ 8752 передбачено облаштування дороги:

-                     типовими дорожніми знаками І та II типорозмірів, згідно з ДСТУ 4100 зі світлоповертальною поверхнею;

-                     індивідуальними дорожніми знаками, зі світлоповертальною поверхнею;

-                     огородженням дорожнім металевим (оцинкованим) бар’єрного типу, зі стримувальною здатністю 280 кДж згідно з ДСТУ Б В.2.3-12-2004 із світлоповертальними елементами загальною довжиною 3631 м та зі стримувальною здатністю 128 кДж – 2298 м;

-                     дорожнім огородженням перильного типу зі спеціальним комбінованим заповненням металевого каркаса згідно з ДСТУ Б В.2.3-11-2004 між тротуаром та ґрунтовою частиною узбіччя загальною довжиною 235 м;

-                     двосторонніми напрямними стовпчиками зі світлоповертальними елементами червоного та білого кольору, розташованими з протилежних боків;

-                     розміткою пластиком зі світлоповертальними властивостями згідно з ДСТУ 2587

-                     В межах населеного пункту дорожнє огородження бар’єрного типу передбачено без влаштування початкової та кінцевої ділянки у зв’язку із стислими умовами.

В межах населеного пункту дорожнє огородження бар’єрного типу при недостатній довжині для влаштування початкової та кінцевої ділянки, облаштовується тільки кінцевим елементом з розміткою 2.3 згідно з ДСТУ 2587.

На тротуарах передбачене влаштування тактильних смуг у місцях пониження бортового каменю перед виходом на проїзну частину, в тому числі і перед пішохідними переходами.

Дорожні знаки встановлюються на металеві стояки. Стійки без фундаменту на глибину 1,5 м встановлюються в ямах, які заповнюються сумішшю ґрунту з кам’яними матеріалами та щільно ущільнюються шарами по 0,1 м. Стійки знаків омонолічуються в гнізді фундаменту бетоном С12/15.

Дорожні огородження бар’єрного та перильного типів, що влаштовуються на автодорожньому та пішохідному мостах, розроблено в окремому томі.

Прийняті заходи з організації дорожнього руху забезпечують необхідну безпеку руху при розрахунковій швидкості.

Кошторисна документація

Інженер-проєктувальник  Кот В’ячеслав Васильович (кваліфікаційний сертифікат АР002807 від 31.08.2012р., підвищення кваліфікації за фахом від 19.05.2017р.).

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 09.11.2021р. складала                           302039,759 тис.грн у тому числі:

будівельні роботи – 236892,771 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 377,601 тис.грн;

інші витрати – 64769,387 тис.грн;

зворотні суми – 1188,793 тис.грн.

Станом на 20.10.2021р. вартість виконаних робіт становила 215239,160 тис.грн, в тому числі:

будівельні роботи – 172844,551 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 0 тис.грн;

інші витрати – 42394,609 тис.грн;

зворотні суми – 0 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації коригування і зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість об’єкту в поточних цінах станом на 18.11.2021р. складає 290483,579 тис.грн, у тому числі:

будівельні роботи – 228109,949 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 377,601 тис.грн;

інші витрати – 61996,029 тис.грн;

зворотні суми – 687,974 тис.грн.

Екологічна безпека

В складі проекту розроблені матеріали ОВНС відповідно до якого будівництво та експлуатація об’єкта не викликає негативного впливу на навколишнє середовище.

Тимчасовим джерелом забруднення є будівельний майданчик.

Розрахункова сума максимальних приземних концентрацій забруднюючих речовин не перевищує ГДК. Вплив на атмосферне середовище – прийнятний.

Будівельні відходи вивозяться спеціалізованими організаціями за домовленістю.

Вплив на ґрунти, водне та соціальне середовище, рослинний та тваринний світ – в межах норм.

Санітарно-епідеміологічне благополуччя

Конструктивно-планувальні рішення дорожнього одягу відповідають санітарно-гігієнічним вимогам по забезпеченню мінімального рівня шуму, забруднення атмосферного повітря та поверхневого стоку. Робочим проектом прийняті рішення які сприяють зручному очищенню поверхні від снігу та бруду, відведенню дощових і талих вод.

Пожежна і техногенна безпека

Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння.

Робочою документацією передбачені протипожежні заходи під час будівництва згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні.

Організація будівництва

Тривалість виконання робіт складає – 11,0 місяців.

Робочим проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях.

Охорона праці

         Проектними рішеннями передбачено,  що працівники забезпечуються необхідними засобами колективного та індивідуального захисту, первинними засобами пожежогасіння.

         В процесі розгляду робочого проекту "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 413+600 - км 418+700, Вінницька область". Коригування, зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

Після доопрацювання цих питань, до проектної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

-         уточнені техніко-економічні показники проекту;

-         доопрацьовані проектні рішення щодо креслень документації доріг;

-         доопрацьовані проектні рішення щодо міцності та надійності;

-         допрацьовані рішення з організації безпеки дорожнього руху;

-         доопрацьована кошторисна документація.

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти

 

 

Експерт проектної документації доріг

________________

КОСТЯНТИН ЩЕРБАЧЕНКО

(сертифікат АЕ №005703)

Експерт з питань забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

__________________

ВАЛЕРІЙ ШАРУБІН

(сертифікат АЕ № 004300)

Експерт з питань безпеки експлуатації та вимог охорони праці, забезпечення захисту від шуму

________________

ВІКТОР СКОРОБОГАТОВ

(сертифікат АЕ № 004925)

Експерт з питань охорони навколишнього природного середовища та санітарно-епідеміологічного благополуччя

___________________

МАРІЯ ВОРОНЕНКО

(сертифікат АЕ №006281)

Експерт з питань дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки

________________

ОЛЕКСАНДР РОМАЩЕНКО 

(сертифікат АЕ № 005337)

Експерт кошторисної частини проектної документації

________________

ІРИНА СТУЛІЙ

(сертифікат АЕ №005893)

 

 

 


Розділи