Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2830-2891-3389-7470
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№№08/288-11/21 від 08.11.2021
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області»
Код проектної документації
PD01:3180-0074-5421-4046 №copy_2713180007429048219 від 2020-07-24 (видав МПП "Автодорсервіс") / Наявні експертизи: EX01:2830-2891-3389-7470
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
21.01.2021 208033.686 159121.041 0 48912.645

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.11.2021 206360.209 157857.912 0 48502.297

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Волинська обл. , Автомобільна дорога місцевого значення С 030203 Ватинець-Уманці -Пустомити-/ Н-17/( на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (43502576)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604)
Відповідальний експерт З питань екології
ШВЕЦЬ ІГОР ОРЕСТОВИЧ (АР 000909, АР 013371, АР 001228, АЕ 004854)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АР 021776, АЕ 004852)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3180-0074-5421-4046
Орган, що видав
МПП "Автодорсервіс" (32026061)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
24.07.2020
Номер проектної документації
copy_2713180007429048219
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Додаток до Експертного звіту № 08/288-11/21

щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом

«Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387)

Горохівського району Волинської області»

Замовник  будівництва– ДП "Служба місцевих автомобільних доріг  у Волинській області"

Генеральний проектувальник – МПП "Автодорсервіс"

 (Юридична адреса: Волинська область, м. Рожище, вул. Гагаріна, 29 В, офіс 3).

Головний інженер проекту -  А.А. Бочаров (кваліфікаційний сертифікат АР № 014412).

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

- Акт обстеження ділянки капітального ремонту

- Дані інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань.

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Автомобільна дорога місцевого значення  С 030203 Ватинець - Уманці - Пустомити - /Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) знаходится в Горохівському районі Волинської області. На ділянці капітального ремонту автомобільна дорога проходить через такі населені пункти с. Ватин, с. Уманці, с. Пустомити та з’єднує їх із дорогою державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк. Дана автомобільна дорога має велике транспортне та господарське значення для жителів прилеглих населених пунктів та аграрних підприємств району, з'єднує населені пункти Ватин (населення 325 чол.), Уманці (населення 174 чол.), Пустомити (населення 600 чол.),з автомобільною дорогою Н-17 Львів – Радехів – Луцьк. Автомобільна дорога  має параметри IV технічної категорії.

Згідно виконаному обліку руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху на ділянці, яка проектується, складає 142 авт./добу, що відповідає 245 авт./добу приведених до легкового автомобіля.

У зв'язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та збільшенням кількості приватного автотранспорту інтенсивність руху до 2040 року зросте до 312   авт./добу, що відповідає 512  авт./добу, приведених до легкового автомобіля.

Стан автомобільної дороги не відповідає сучасним вимогам безпеки: відсутні зупинки громадського транспорту, тротуари та пішохідні доріжки, не має технічних засобів організації дорожнього руху.         Геометричні параметри дороги (криві в плані та профілі) не забезпечують достатню видимість та безпеку руху з розрахунковими швидкостями.

 

Робоча відмітка по осі існуючого дорожнього  одягу прийнята 36 см з умови посилення його шаром вирівнювання та покриття із  асфальтобетону.

  Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- максимальний поздовжній ухил - 70,0‰;

- мінімальні радіуси вертикальних кривих прийняті для розрахункових швидкостей 30, 50, 60, 70 та 90 км/год

Відхилення від розрахункових швидкостей 60 та 90 км/год в населеному пункті та поза ним були здійсненні через місцеві умови рельєфу, так як їх дотримання вимагає значних обсягів робіт та збільшує вартість та тривалість будівництва.

На всіх ділянках зі зменшеними розрахунковими швидкостями передбачено встановлення  технічних засобів організації дорожнього руху, які попереджатимуть водіїв про встановлені швидкісні обмеження.

Запроектована ділянка дороги, яка проходить у Горохівському районі  Волинської області, відноситься до IV категорії і має на ділянці від ПК 12+75 до ПК 27+65  - асфальтобетонне покриття, а від ПК 27+65 до ПК 133+44 - щебеневе покриття.

Найбільш характерними деформаціями існуючого дорожнього одягу є  вибоїни, обламування кромки покриття на асфальтобетонному покритті. Щебеневе покриття втратило рівність має просадки та нерівності в поперечному та поздовжньому профілі. Існуючий дорожній одяг має таку конструкцію:

 від ПК 12+75 до ПК 27+65

Супісок піщанистий                                                  

Щебінь влаштований способом заклинювання товщиною                                              -0.17 м

Асфальтобетон товщиною                                                                                                 -0.04 м

від ПК 27+65 до ПК 133+44

Супісок піщанистий                                                  

Щебінь влаштований способом заклинювання товщиною                                               -0.17 м

У результаті проведених розрахунків прийняті та погоджені замовником  конструкції дорожнього одягу на посиленні і на розширенні:

 

                                                           Тип 1 (посилення)

- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину  -0.04 м

- вирівнювання поперечного та поздовжнього профілю

             (Оптимальна щебенево-піщана суміш)середньою товщиною - 0.16  м

- нижній шар покриття  - асфальтобетон.

АСГ.Кр.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100- товщиною  -0.10 м
              - емульсія ЕКШ-50 -  -0.60 л/м²

- верхній шар покриття – асфальтобетон.

АСГ. Др.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100 товщиною          -0.05 м

 

Тип 2 (ровик розширення)

- пісок    -0.20 м

- щебінь фракції 40-70 м   -0.30 м

- вирівнюючий шар із оптимальної щебенево-піщаної суміші
              С5 - середньою товщиною   - 0.27 м 

- нижній шар покриття  - асфальтобетон.

АСГ.Кр.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100- товщиною  -0.10м
             - емульсія ЕКШ-50  -0.60 л/м²

- верхній шар покриття – асфальтобетон.

  АСГ. Др.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100 товщиною  -0.05 м

Тип 3 (посилення)

- вирівнювання поперечного та поздовжнього профілю

 (Оптимальна щебенево-піщана суміш С5-) середньою товщиною   -0.13 м

- щебінь фракції 40-70 м   -0.21 м

- емульсія. ЕКШ-50 -1.20 л/м²

- нижній шар покриття  - асфальтобетон.

АСГ.Кр.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100- товщиною  -0.10 м
             - емульсія ЕКШ-50   -0.60 л/м²

- верхній шар покриття – асфальтобетон.

  АСГ. Др.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100  товщиною -0.05 м

Тип 4 (ділянки перебудови, заїзні кишені)

- пісок -0.20 м

- щебінь фракції 40-70 мм  -0.30 м

- емульсія. ЕКШ-50  -1.20 л/м² 

- нижній шар покриття  - асфальтобетон.

АСГ.Кр.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100 товщиною   -0.10 м
             - емульсія ЕКШ-50 -0.60 л/м²

- верхній шар покриття – асфальтобетон.

  АСГ. Др.Щ.А.НП.ІІ БНД 70/100 товщиною  -0.05 м

 

Конструкція дорожнього одягу натротуарах, посадкових майданчиках, пішохідних доріжках, в’їздах у двори

- суміш С7 з розміром зерен 0-40 товщиною  -0.12 м

- покриття - асфальтобетон. АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.ІІ БНД70/100товщ. -0.04 м

Конструкція дорожнього одягу на з’їздах приймається за типом за основної дороги в межах радіусів заокруглення, а за межами радіусу заокруглення покриття перехідного типу:

- оптимальна щебенево-піщана суміш С7) товщиною -0.12 м

- покриття - асфальтогранулят (від фрезерування а/б покриття) товщиною   -0.11 м

Водопропускні труби

Пропуск паводкових і зливових вод під існуючою дорогою передбачено залізобетонними трубами  отворами 1.00, 1.50 м  та □ 2.00х2.00 м. Всі труби знаходяться в хорошому технічному стані та не потребують ремонту. Чотири труби потребують подовження.

            ПК 29+60 - □ 2.00х2.00 м - ремонтні роботи не проводяться;

            ПК 44+23 - Ø 1.00 м - передбачено подовження;

            ПК 64+50 - Ø 1.00 м - ремонтні роботи не проводяться;

            ПК 88+60 - Ø 1.00 м - передбачено подовження;

            ПК 100+82 - Ø 1.00 м - передбачено подовження;

            ПК 103+77 - Ø 1.50 м - передбачено подовження.

Перед початком подовження існуючих труб проектом передбачається розбирання оголовків. Подовження труб передбачено  залізобетонними кільцями діаметром 1.00 і 1.50 м та встановленням оголовків з збірного залізобетону. Русло вхідних і вихідних оголовків та укосів укріплюються монолітним бетоном.

На ділянці ремонту, дорогу перетинає річка "Полонка" на якій розташований міст. Міст відноситься до малих з такими характеристиками довжина 6.00 м  габарит 10.2 м, ширина проїзної частини на мосту 8.20 м. Встановлене парапетне огородження шириною 0.12 м та висотою 0.50 м, присутні технічні проходи шириною 0.45 м та встановлене перильне огородження.Так як міст знаходиться в аварійному стані - оголена робоча арматура, присутні руйнування парапетного огородження. Тому було прийнято рішення, після аналізу гідрології, про розбирання мосту та влаштування водо перепускної двохочкової труби отвором 1.50 м.

Для забезпечення відведення дощових та талих вод з проїзної частини на ділянках  дороги з увігнутими вертикальними кривими та при зустрічних поздовжніх похилах передбачено влаштування прикрайкових водовідвідних лотків. Поздовжні водовідвідні лотки Б-1-22-50 встановлюються вздовж кромки проїзної частини, водоскидні лотки  Б-2-22-40, Б-5 на узбіччі, телескопічні на відкосах Б-6, та блоки укріплення відкосів  Б-9, Б-8.

У населених пунктах при бордюрному профілі  скиди води влаштовуються під тротуаром у вигляді лотка з бортових каменів з плитою покриття П-6, та укріпленням відкосу монолітним бетоном В-15.

На ділянці капітального ремонту до автомобільної дороги  С 030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ примикають автомобільні дорои С 030213 Зеленолужне - /С 030203/ на ПК 47+68 під кутом 75 ° та з радіусами заокруглення 15.00 м та а.д. С 030214 Пустомити - Мирне на ПК 79+79 під кутом 119 ° та з радіусами заокруглення 15.00 та 25.00 м.

Автомобільна дорога, що проектується має переважне право проїзду автотранспорту над дорогами, що примикають, проектом передбачено примикання VI класу транспортних розв’язок. Також на ділянці капітального ремонту наявні 30 примикань вулиць населених пунктів та з’їздів у поля.

На ділянці капітального ремонту інженерні комунікації передставлені повітряними лініями електропередач 220 В та  10 кВ, на з.б. опорах та повітряною лінією зв’язку на дерев’яних опорах. Підземні комунікації представлені газопроводом та кабельними лініями зв’язку.

Проектом передбачається влаштування освітлення на ділянках дороги в населеному пункті. Освітлення влаштовується на існуючих залізобетонних опорах ЛЕП та проектних залізобетонних опорах. Передбачено встановлення LED світильників потужністю 50 Вт.

Пішохідні доріжки та тротуари

Проектом передбачено влаштування двостороннього тротуару у с. Ватин шириною 1.80 м. Та тротуару шириною 1.80 м у  с. Пустомити в межах щільної забудови, яка прилягає до автомобільної дороги. В місцях влаштування автобусних зупинок влаштовуються пішохідні доріжки для забезпечення пішохідного руху між зупинками. Робочим проектом передбачено - влаштування 8 пішохідних переходів через автомобільну дорогу, 10 пішохідних  переходів на з’їздах, обладнання всіх пішохідних переходів технічними засобами організації дорожнього руху (розміткою, знаками, обмежувальними стовпчиками, огородженням).

В робочому проекті прийняті такі інженерні рішення доступності для МГН:

- в місцях перетину пішохідних та транспортних потоків передбачене безбар’єрне сполучення поверхонь (понижений бортовий камінь на висоту не більше 0.025 м);

- на підходах до пішохідних переходів передбачено влаштування тактильних смуг (попереджувальних)

- встановлення дорожніх знаків передбачено на висоті не менше 2.00 (в межах населених пунктів) м від рівня покриття.

Всі ці заходи в комплексі забезпечують зручний та безпечний рух МГН.

На ділянці  проектної дороги наявні в’їзди до 31 домогосподарств. В’їзди у двори виконуються пониженням бортового каменю шириною 3.00 м та ділянками переходу довжиною по 2.00 м.

Проектом передбачено будівництво восьми  автобусних  зупинок з заїзною кишенею та посадковими майданчиками.

Довжина клину відгону на вході до зупинкового майданчика прийнята 20.00 м на виході - 15.00 м, довжина зупинкового майданчику - 12.00 м.
Ширина посадкового майданчику прийнята 2.00 м.

Проектом передбачено встановлення залізобетонних автопавільйонів.

Для забезпечення безпеки руху автотранспорту, орієнтування водіїв проектом передбачається:

- встановлення дорожніх знаків 

-  нанесення розмітки

- встановлення огородження та напрямних пристроїв

Знаки застосовуються першого та другого типорозміру. Всього передбачено встановити 306 дорожній знак.

Проектом передбачено встановлення дорожнього огородженнятрьох груп:

- перша група - металеве бар’єрного типу  на підході до штучних споруд, на мості, вмісцях високого насипу та кривих у плані довжиною - 2348 м

- друга група:

- стримувальне огородження для пішоходів біля пішохідних переходів та зупинок громадського транспорту довжиною - 783 м

- обмежувальні стовпчики на пішохідних переходах та посадкових майданчиках кроком 2.00 м висотою 0.8 м, кількістю - 166 шт.

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення
За результатами аналізу матеріалів проєкту та матеріалів розділу «Оцінки впливу на навколишнє середовище» встановлено, що капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення не спричинить понаднормового впливу на стан навколишнього природного середовища. Проектована автомобільна дорога не відноситься до об’єктів які становлять підвищену екологічну небезпеку. Роботи з капітального ремонту дороги проводяться в межах існуючої смуги відводу на польових ділянках, та в межах червоних ліній автодороги.

          Вплив на атмосферне повітря. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт вплив на атмосферне повітря матиме короткочасний і локальний характер та виникатиме за рахунок викидів забруднюючих речовин від роботи будівельних машин та автотранспорту та пересипці будівельних матеріалів. При виконанні вищезазначених робіт в атмосферне повітря надходитимуть такі забруднюючі речовини: вуглецю оксид, азоту діоксид, сірчистий ангідрид, сажа, метан, бензапірен, НЛМОС, пил, парникові гази. Викиди мінімальні та не будуть негативно впливати на  існуючий стан та якість атмосферне повітря.  По закінченню робіт дія даних джерел впливу припиняється. Під час експлуатації автомобільної дороги на повітряне середовище впливають викиди від роботи двигунів внутрішнього згорання під час руху автотранспорту по автомобільній дорозі. Кількість викидів забруднюючих речовин та відстань їх поширення змінюється в залежності від інтенсивності руху і стану транспортних засобів. Вплив на атмосферне повітря прийнятний, концентрації забруднюючих речовин не перевищують нормативів ГДК. Організовані джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на проектованому об'єкті відсутні. Джерелом шуму при експлуатації автомобільної дороги буде рух автотранспорту, а саме звуковий ефект при контакті коліс автомобілів ізпокриттям проїздної частини та шум їх двигунів та механізмів. Рівні шуму не перевищкють допустимого.

Змін  клімату  та мікроклімату в результаті планованої діяльності не очікується, оскільки в результаті капітального ремонту та експлуатації об’єкту відсутні значні виділення теплоти, інертних газів, вологи. Особливості кліматичних умов, які сприяють зростанню інтенсивності впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, відсутні. Через незначні розрахункові обсяги парникових газів проектований об’єкт не чинитиме негативного впливу на клімат.

         Вплив на водне середовище. Для забезпечення питних та санітарно-гігієнічних потреб робітників передбачено привозну воду. Для господарсько-побутових потреб робітників передбачено встановлення біотуалетів з подальшим вивезенням стоків спеціалізованим підприємствами згідно укладених договорів. Планована діяльність не передбачає скидання забруднених стічних вод в поверхневі водні об'єкти, а також у підземні водоносні горизонти. Забір води з поверхневих і підземних водних об'єктів та відведення в них стоків не передбачається. Негативний вплив на водне середовище може бути пов'язаний з розбиранням мосту та будівництвом водоперепускних труб. Враховуючи що на даний час у руслі річки відсутня вода то вплив на водне середовище відсутній.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги, вільно стікатимуть до узбіччя автомобільної дороги, а далі по укосам насипу земляного полотна через відкриті скидні лотки, потраплятимуть у водогасителі після проходження яких скидатимуться в понижені місця рельєфу. Для запобігання потрапляння забруднених стоків з поверхні дорожнього покриття за межі смуги відведення проєктом передбачається влаштування бокових лотків та бокових канав. Запроектоване відведення поверхневих стоків дозволяє виключити негативний вплив на водні ресурси.

 Вплив на грунти. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт вплив на ґрунти здійснюватиметься за рахунок виконання земляних робіт.  Грунт який знімається з укосів, узбіччя, та грунт від риття кюветів використовується для досипки земляного полотна та не переміщується за межі смуги відводу. Автомобільна дорога, як інженерна споруда, в процесі своєї експлуатації не спричиняє впливи на ґрунти. При експлуатації автомобільної дороги потенційними джерелами впливів на ґрунти є рух автотранспорту. Зазначені процеси в першу чергу призводять до забруднення стоку з поверхні дорожнього покриття. Влаштування системи дорожнього водовідводу, дозволяє запобігти забрудненню ґрунтів стоками з поверхні дорожнього покриття. Запректована система дорожнього водовідводу відокремлює стік з поверхні дорожнього покриття і тим самим запобігає забрудненню ґрунтів за межею смуги відведення, що могло мати місце при скиді на рельєф без системи водовідводу. Тому впровадження системи дорожнього водовідводу, яка передбачається проєктом, розглядається як основних захід із захисту ґрунтів. Потенційними чинниками дії на ґрунтовий покрив є можливе засмічення території відходами. Для захисту ґрунтів від забруднення здійснюється збір твердого побутового сміття в сміттєві контейнери, з подальшим вивезенням по мірі накопичення на полігон твердих побутових відходів. Враховуючи передбачені заходи можна стверджувати, що вплив на грунти при проведенні планової діяльності не перевищуватиме допустимого.

       Вплив на рослинний і тваринний світ та заповідні об'єкти. В межах проведення капітального ремонту автомобільної дороги, а саме робіт по влаштуванню кюветів та їх поглибленню, в підготовчий період передбачається розчистка та вирубка насаджень в смузі проведення земляних робіт. Сплата відновної вартості зелених насаджень не проводиться, тому що даний вид вирубок відноситься до ландшафтних вирубок планування території та проводиться у зв’язку з необхідністю будівництва інженерних споруд.

Роботи з капітального ремонту дороги проводяться в межах існуючої смуги відводу, негативного впливу на тваринний світ не передбачається. Територія провадження планованої діяльності не знаходиться в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду чи їх охоронних зон.

Вплив на соціальне та техногенне середовище. Шкідливим фактором, який може впливати на здоров'я населення під час провадження планованої діяльності, є викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від двигунів внутрішнього згорання та пил при виконанні земляних робіт. Оцінка ризику впливу планованої діяльності на здоров'я населення оцінюються як вкрай малий. Здійснення планованої діяльності матиме позитивний вплив на соціальне середовище так як буде забезпечувати комфортний та безпечний рух автомобілів, велосипедистів та пішоходів. Дорога буде обладнана всіма необхідними технічними засобами організації дорожнього руху (знаки, розмітка, огородження), будуть влаштовані зупинки громадського транспорту, збудована доріжка для руху пішоходів.

 Негативного впливу на існуюче техногенне середовище не передбачається.

         Об'єкти, що відносяться до культурно-історичної спадщини та пам'яток архітектури в межах планованої діяльності відсутні.

  Відходи. Під час проведення робіт по капітальному ремонту утворюватимуться відходи в процесі експлуатації автомобільної та будівельної техніки і механізмів. Обслуговування транспортних засобів та будівельної техніки із заміною мастил, акумуляторних батарей та шин здійснюватиметься на виробничій базі підприємства або станціях технічного обслуговування з подальшою передачею ліцензованим організаціям. Відходи, які утворюються при проведенні підготовчих робіт, пов'язані зі зрізуванням та корчуванням дерев, дрібнолісся, чагарнику, тимчасово складуватимуться на території проведення робіт у вали та штабеля і по мірі накопичення передаватимуться на утилізацію.

Інертні відходи бетону і залізобетону, які утворюватимуться при капітальному ремонті дороги, і які неможливо повторно застосувати на об'єкті проектування, підлягатимуть вивезенню згідно укладених договорів на полігон будівельних відходів. Відходи металу, які утворюватимуться при капітальному ремонті, тимчасово складуватимуться у спеціально відведених місцях, а по завершенню робіт вивозитимуться на бази приймання металобрухту. Побутові відходи, збиратимуться в спеціальні металеві контейнери, встановленні на відкритому майданчику та по мірі накопичення будуть вивозитись на полігон твердих побутових відходів.

  Заходи, розроблені проектом, дозволяють зберегти екологічну рівновагу в районі розміщення об’єкту, зменшують до мінімуму вплив негативних факторів, що впливають на грунт, рослинність, повітряне середовище, водні ресурси. Ступінь екологічного ризику планованої діяльності при капітальному ремонті та експлуатації об’єкту та впливу на умови життєдіяльності людини та природне середовище оцінюється як мінімальний.

 Оцінка проектних рішень з питань економії енергії         
Проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області» відповідає вимогам нормативних актів з питань  енергозбереження.

  Пожежна та техногенна безпека
Клас наслідків (відповідальності) – СС2. Протяжність ділянки – 12,112 км.

Проектом передбачено: - влаштування металевого оцинкованого дорожнього огородження та опор освітлення з ефективним антикорозійним захистом та світлоповертальними елементами; - влаштування горизонтальної розмітки проїзної частини виконати з сучасних матеріалів стійких до зношення; - встановлення дорожніх знаків та полімерних напрямних стовпчиків.

При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж. 

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики забезпечуються первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

         Охорони праці
Проектними рішеннями  передбачені необхідні заходи щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов праці при виконанні робіт з реконструкції  у відповідності   з вимогами  державних будівельних норм,  законодавчих та нормативно-правових актів з питань охорони праці та безпеки промислового виробництва, що чинні на території України.

 

Організація будівництва

Проектними рішеннями передбачені заходи по захисту від шкідливого впливу шуму при виконанні робіт з будівництва згідно діючого Законодавства.

 

 

Кошторисна частина проектної документації

по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області».

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 21.01.2021р.:

тис. грн.

208 033,686

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

159 121,041

                                             - інші витрати

тис. грн.

48 912,645

 За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень  встановлено,  що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «08» листопада2021р. складає

тис.грн.

206 360,209

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

157 857,912

                                             - інші витрати

тис. грн.

48 502,297

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С030203 Ватинець-Уманці-Пустомити-/Н-17/ (на ділянці від км 1+275 до км 13+387) Горохівського району Волинської області». виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці та кошторисної вартості будівництва.

Розділи