Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2796-6553-7083-1769
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕК-4070-1/04-21 від 07.06.2021
Орган, що видав
Одеська філія ДП "НДІпроектреконструкція" (03329083) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція вул. Торгова від будівлі № 15 вул. Торгової до АД Н33 Одеса-Білгород-Дністровськ-Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області» (Друга черга будівництва)
Код проектної документації
PD01:0275-5727-9727-7954 №copy_2710275572772112129 від 2021-03-10 (видав ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСОДЕСА") / Наявні експертизи: EX01:2796-6553-7083-1769
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.04.2021 4326.548 3462.571 0 863.977

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.06.2021 4277.776 3412.815 0 864.961

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Авангардівська територіальна громада (UA51100010000023950), сщ. Авангард, вулиця Торгова , б. 15 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АВАНГАРДІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (23211248)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ЦИБУЛЬСЬКА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006570, АЕ 000744)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГОНЧАРЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА (АЕ 004172)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0275-5727-9727-7954
Орган, що видав
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСОДЕСА" (22470947)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Автомобільна дорога. Організація дорожнього руху. Зовнішнє освітлення.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
10.03.2021
Номер проектної документації
copy_2710275572772112129
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Реконструкція вул. Торгова від будівлі № 15 вул. Торгової до АД Н33 Одеса-Білгород-Дністровськ-Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області» (Друга черга будівництва) розроблений в 2021 році проектною організацією ВКФ ТОВ «ЕТО», ГІП - Борецька Л.Г., кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 013646, дата видачі 07.12.2017р.

Проект виконаний на замовлення  Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на підставі:

  • завдання на проектування затвердженого замовником у 2021 році;

  • розрахунку класу наслідків (відповідальності), погодженого замовником;

  • містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених наказом відділу містобудування та архітектури виконавчого органу Авангардівської селищної ради від 02.06.2021р. № 12-04/МУ11;

  • довідки Авангардівської селищної ради щодо належності землі до комунальної власності Авангардівської селищної ради;

Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту Борецька Л.Г., кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 013646, дата видачі 07.12.2017р.

Замовником спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» визначений середній (СС2) клас наслідків (відповідальності) об'єкта.

Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.

Коротка характеристика ділянки та об'єкту

   Проектована автомобільна дорога розташована в Овідіопольському районі Одеської області і, відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» відноситься до категорії - проїзди (див. Таблицю 5.1).

Будівництво ділянки нової дороги організовує рух автомобільного транспорту від вул.Торгова до Овідіопольської дороги. Початок проектованої ділянки дороги під реконструцію прийнято ПК 3+00.  Кінець проектованої ділянки дороги - Перша черга будівництва. Проектом передбачено 2 смуги руху шириною 2,75м кожна по проїзду. Проїзд примикає до Овідіопольської дороги. Уздовж проїзної частини Овідіопольської дороги передбачені смуги гальмування та розгону. Уздовж смуги гальмування та розгону протяжністю 242м передбачені бортовий камінь і бар’єрна огорожа типу 11ДО-2.0.280/1.0. Смуга розгону має протяжність 90,00м. Ширина проектованого узбіччя – 2,00м.

Радіуси сполучення проїзної частини вул.Торгової з Овідіопольською дорогою 12.0м. На примиканні до Овідіопольської дороги для пропуску дощових вод під проїзною частиною запроектований водопропускний лоток січ.0,5х0,5м довжиною 16м.

Характеристика природно-кліматичних умов району будівництва

Ділянка, що проектується, розташована в межах дорожньо - кліматичної зони України У-ІІІ. За кліматичними умовами роботи асфальтобетонного покриття – район – А-5.

У відповідності з даними ДСТУ-НБ В.1.1-27:2010, клімат Одеської області характеризується такими показниками:

  • річна кількість осадків – 461мм;

  • сніговий покрив лежить на протязі 32 днів;

  • середньорічна температура повітря – 10,3ºС;

  • мінімальна температура - -24 ºС;

  • максимальна температура - +29 ºС;

  • глибина сезонного промерзання ґрунтів – 55см.

Підготовчі роботи.

Підготовчий період будівництва включає в себе наступні види робіт: 

    Проїзд:

  - зняття рослинного ґрунту у межах відведення на будівництво дороги;

- розбивка осі проїзної частини з прив'язкою до Овідіопольської дороги.                Організація рельєфу.

Місцевість в районі проектованої ділянки автомобільної дороги - слабопересічена. Поздовжній профіль проїзної частини запроектований в ув'язці з вул.Торговою  і в плані і з відмітками і Овідіопольською дорогою. Поперечний профіль проїзної смуги - 250/00. Поперечний ухил узбіччя - 500/00.

Поперечний ухил проїзної частини прийнятий з урахуванням ширини проїзної частини та забезпечення відведення зливових вод, у т.ч. у зеленій зоні.

                       Конструкція дорожнього одягу

Конструкція дорожнього одягу проїжджої частини передбачена капітальна нежорсткого типу.

Конструкція дорожнього одягу надана наступними шарами:

                                               Тип А (проїзна частина проїзду):

- верхній шар покриття з АСГ.Др.Щ.А.НП II БНД 70/100 по ДСТУ Б В.2.7-119: 2011 товщиною 0,05 м;

- підґрунтовка бітумною емульсією ЕКШ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013 

шаром 0,5 л/ м2; 

- нижній шар покриття з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП II БНД 70/100 по ДСТУ Б В.2.7-119: 2011 товщиною 0,06м; 

- підгрунтовка бітумною емульсією ЕКШ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013 

шаром 1,3л / м2; 

- верхній шар основи з ЩПС-20, укріплений цементом до М20 

по ДСТУ Н Б В.2.3-39 :2016 товщиною 0,15 м; 

- нижній шар основи з ЩПС-5 по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 0,21м.

                                                 Тип Б (тротуар):

- покриття з ФЕМ, товщиною 0,04 м;

- улаштування шару з цементно-піщаної суміші 1:8  h=0,04м;

- основа з щебеню фр.20-40мм по ДСТУ В.2.7-30:2013 h=0,12м;

- установка бортового каменю БР 100.20.8 на бетонній основі;

- установка бортового каменю БР 100.30.18 на бетонній основі.

                                               Тип В (проїзна частина ПШС):

- верхній шар покриття з ЩМА-20 на бітумі БМКП 40/60-68 товщ. 0,05м;

- підґрунтовка бітумною емульсією ЕКШМ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013 

шаром 0,5 л/ м2; 

-середній шар покриття з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А1.НП I БМКП 40/60-68 товщиною 0,06м; 

- підґрунтовка бітумною емульсією ЕКШМ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013 

шаром 0,5 л/ м2; 

- нижній шар покриття з асфальтобетону АСГ.Кр.П.А-Б.НП I БНД 70/100 по ДСТУ Б В.2.7-119: 2011 товщиною 0,10м; 

- підгрунтовка бітумною емульсією ЕКШ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013 

шаром 1,3л / м2; 

- верхній шар основи з ЩПС-20, укріплений цементом до М20 

по ДСТУ Н Б В.2.3-39 :2016 товщиною 0,15 м; 

- нижній шар основи з ЩПС-5 по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 0,21м;

- улаштування додаткового шару основи з піску природнього з коефіцієнтом фільтрації понад 2м/добу, товщиною 0,15м.

Організація і безпека дорожнього руху

За проектованої автомобільній дорозі передбачено двосторонній рух автомобільного транспорту.

Для регулювання і управління дорожнім рухом передбачена розмітка проїзної частини і установка дорожніх знаків. Дорожня розмітка запроектована по ДСТУ 2587: 2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» і виконується акриловою фарбою.

Дорожні знаки виконуються I і II типорозміру з світлоповертальною поверхнею.

Видимість поверхні дороги і зустрічного автомобіля на всьому протязі автомобільної дороги забезпечена.

З метою підвищення безпеки руху, верхній шар дорожнього одягу передбачений з дрібнозернистого гарячого асфальтобетону типу А, що має підвищену шорсткість.

На перехресті (ПК 0+00 вул.Торгова) запроектований світлофорний об’єкт.                                          

                   Безпека експлуатації

            Для безпечної експлуатації об'єкта пішоходами, пішохідний тротуар, прилеглий до проїзної частини передбачений з повздовжніми ухилами не перевищуючими 400/00 та поперечними – 150/00. Покриття тротуарів передбачено з тротуарної плитки. В місцях сполучення проїзної частини та тротуару висота бортового каменю складає 15см, в місцях пішохідних переходів – 2 см для зручного переходу пішоходів та маломобільних груп населення.

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення

Для забезпечення кутів безперешкодного і зручного пересування інвалідів та інших мало мобільних груп населення, проектом передбачено ряд заходів згідно вимог нормативної документації, а саме: 

тротуар запроектовано з повздовжніми ухилами, які не перевищують 400/00 та поперечними 150/00;

для переходу через проїзну частину проектом передбачено пішохідні переходи, позначені дорожньою розміткою та знаками, для пішоходів з слабким зором в місцях переходів додатково влаштовується тактильна плитка;

зниження бортового каменю (до 2см) в місцях сполучення проїзної частини та тротуарів.

Рішення по опаленню і вентиляції

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Опалення та вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення щодо водопостачання та водовідведення

 Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Водопостачання та водовідведення» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Електротехнічні рішення

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Електротехнічні рішення» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві та експлуатації запроектованого об'єкту забезпечуються відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам  ПУЕ, ДБН А.3.2-2-2009і НПАОП 40.1-1.01-97, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів та захист людей від враження електричним струмом.

Санітарно-епідеміологічні рішення

Мета проекту - Реконструкція вул. Торгова від будівлі № 15 вул. Торгової до АД Н33 Одеса-Білгород-Дністровськ-Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області» (Друга черга будівництва).

Розділом «Організація будівництва» передбачені наступні заходи:

- відходи, що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ;

- на будівельному майданчику передбачається помістити необхідний мінімум тимчасових побутових приміщень для потреб будівельників.

- на будівельному майданчику встановлюється тимчасовий санвузол: «біотуалет»;

- обігрів тимчасових будівель в зимовий період буде здійснюватися за допомогою електрики.

- робочі забезпечуються привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових приміщеннях. 

- побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними аптечками.

На період будівництва розроблені заходи щодо запобігання забруднення навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24      Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного  благополуччя населення».

Рішення щодо забезпечення пожежної та техногенної безпеки

В даному проекті розділ “Систем протипожежного захисту” (СПЗ) та інженерно-технічних заходів цивільного захисту (ІТЗ ЦЗ) не розроблявся, нормативами не передбачається та його експертиза не проводилась.

При проведенні будівельних робіт передбачені протипожежні заходи згідно вимогам НАПБ А.01.001-2014.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

В процесі  реконструкції вул. Торгова від будівлі № 15 вул. Торгової до АД Н33 Одеса-Білгород-Дністровськ-Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області» (Друга черга будівництва) прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат. Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі реконструкції і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище – вплив в межах дозволених рівнів. Джерелами викидів забруднюючих речовин від проектованого об’єкту будуть двигуни автотранспорту. Аналіз результатів розрахунку розсіювання забруднюючих речовин показав, що концентрації по всім забруднюючим речовинам не перевищують ГДКм.р. населених місць у приземному шарі атмосферного повітря (з урахуванням фону).

Акустичний вплив – в межах нормативних вимог. Основним джерелом шуму будуть двигуни автотранспорту. Прийняті проектом шумозахисні заходи забезпечують дотримання нормативних вимог по шумовому фактору.

Водне середовище – вплив в межах нормативних вимог. Водоспоживання та водовідведення побутових або промислових стоків не відбуватиметься. Влаштування зливової каналізації проектом не передбачається. Водовідведення забезпечується за рахунок поперечного та повздовжнього похилів проїзної частини.

Геологічне середовище, грунт. На період будівництва вплив тимчасовий. З урахуванням реалізації всіх прийнятих заходів – при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і грунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Об'єкти природно-заповідного фонду та території, перспективні для заповідників в зоні впливу об'єкта відсутні. Земля, на якій розміщується об'єкт, що проектується, не належить заповідникам і національним паркам.

Соціальне середовище. Негативний вплив, здійснюваний в період проведення будівельно-монтажних робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи), носить тимчасовий і локальний характер. В процесі експлуатації факторами негативного впливу будуть забруднюючі речовини і шум, що утворюються при роботі двигунів автотранспорту. Дані дії знаходяться в межах санітарних та екологічних норм. Рівень соціального ризику – прийнятний. 

Техногенне середовище. На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Відходи. Проектом передбачено дотримання правил збору і тимчасового зберігання відходів відповідно до діючих норм. Вивіз відходів, що будуть утворюватися на об'єкті, передбачений за договорами зі спеціалізованими організаціями.


В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

Розділи