Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3728-0217-3901-3560
Версія документу
№5
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0870-20 від 24.12.2020
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт шляхової мережі, вул. Бориса Мозолевського (у т.ч. проектні роботи) у Голосіївському районі міста Києва"
Код проектної документації
PD01:3644-8468-0699-2515 №copy_2713644846790215298 від 2020-07-06 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ") / Наявні експертизи: EX01:3728-0217-3901-3560, EX01:3728-0217-3901-3560
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.10.2020 28324.343 21651.793 41.96 6630.59

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.12.2020 26445.414 19519.527 41.96 6883.927

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , ділянка дороги від проспект Академіка Глушкова, 9-Д до вулиці Академіка Заболотного, 3 у Голосіївському районі міста Києва не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (39612276)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Інформацію не зазначено

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3644-8468-0699-2515
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (42055455)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
06.07.2020
Номер проектної документації
copy_2713644846790215298
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект  «Капітальний ремонт шляхової мережі, вул. Бориса Мозолевського

(у т.ч. проектні роботи) у Голосіївському районі міста Києва» (ГІП – Лисий Володимир Станіславович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015079 від 11.01.2019 р.) розроблено на підставі:

-  завдання на проектування, затвердженого Замовником;  

- договору на розробку проектно-кошторисної документації №244 від 06.07.2020р.;

- Рішення Київської міської ради від 19 квітня 2018 року № 488/4552 "Про найменування нових вулиць у Голосіївському районі міста Києва"

- технічних умов національної поліції України, департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції у місті Києві №28313/41/11/10/02-202 від 17.08.2020;

- технічних умов № 74-6 від 03.09.2020 на проектування електромереж зовнішнього освітлення комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»;

- технічних умов №30-09-20/ТУ від 28.09.2020 на відведення поверхневих стічних вод системи поверхневого водовідведення Департаменту транспортної інфраструктури.

Замовник проектної документації - Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації

Проектувальник – ТОВ «ІК «Автомагістраль».

Стадійність проектування – робочий проект (РП).

Клас відповідальності об’єкту СС2.

Замовником експертизи робочого проекту є ТОВ «ІК «Автомагістраль».

Експертиза РП виконана на підставі договору №10-0870-20.

 

Стисла характеристика об'єкту.

Проектні параметри дороги:

- ширина проїзної частини від ПК 0+00,00 до ПК 4+28,99 – 6,5 без урахування розширення на кривих в плані.

- розрахункова швидкість –  50 (30) км/год;

Загальна довжина ділянки, що підлягає ремонту, становить 428,99 м.

З метою покращення транспортно-експлуатаційних показників, умов безпеки руху автотранспорту на ділянці дороги капітальним ремонтом дорожнього покриття передбачено:

-         фрезерування існуючого покриття;

-         розбирання існуючої основи

-         розбирання існуючого бортового каменю;

-         влаштування дощеприймачів мережі дощової каналізації;

-         влаштування дорожнього одягу;

-         влаштування підпірної стінки з блоків ФБС;

-         влаштування нового бортового каменю;

-         влаштування тротуарів;

-         влаштування тактильної плитки;

-         влаштування нових елементів організації дорожнього руху;

-         влаштування нового перильного огородження ;

-         влаштування нового освітлення з лампами LED.

Перспективна інтенсивність руху на 2040р. в транспортних одиницях складатиме 1467 авт/доб., приведених до легкового автомобіля 2406 авт/доб.

На проектній ділянці розташовано 4 примикання.

 

                                                       Конструкція дорожнього одягу

Проектом передбачено один тип дорожнього одягу по основному проїзду та примиканнях і два типи для тротуарів та технічного тротуару:

 

Тип А Новий дорожній одяг

-               Влаштування нижнього шару основи із щебенево піщаної суміші С-5, згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною – 0,21 м;

-               Влаштування верхнього шару основи із щебенево піщаної суміші С-7, згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною – 0,12 м;

-            Нижній шар покриття АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМКА 60/90-55 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 товщиною – 0,10 м;

-            Розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – з нормою розливу 0,5 л/м²;

-            Верхній шар покриття АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 товщиною – 0,05 м;

Тип Б. Дорожній одяг на тротуарах

-                     Щебенево піщана суміш С-7 по ДСТУ Б. В. 2.7-30-2013 товщиною – 0,15 м;

-                     Монолітний бетон марки В7,5 згідно ДСТУ Б В.2.7-43-96 товщиною 0,10 м;

-        Підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:6) цемент марки 400 товщиною – 0,05 м;

-                     Фігурні елементи мощення – 0,06 м.

Тип Б1. Дорожній одяг на технічних тротуарах.

-            Щебенево - піщана суміш С-7 по ДСТУ Б. В. 2.7-30-2013 товщиною – 0,15 м;

-            Покриття з гарячої піщаної асфальтобетонної суміші типу Г марки І, АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 –  товщиною 0,04 м.

 

Інженерне забезпечення

Перевлаштування комунікацій не передбачається.

При капітальному ремонті покриття проектом передбачено нарощування горловин до проектних відміток на існуючих інженерних мережах госп.-питного водопроводу, госп.-побутової каналізації, тепломережі, що потрапляють в зону капітального ремонту покриття вулиці.

Також проектом передбачено влаштування мережі зовнішнього освітлення. У проекті передбачається заміна застарілих залізобетонних опор на оцинковані, а також прийняті світлодіодні світильники, що відповідають нормам міжнародних стандартів. Живлення мережі виконується повітряною лінією.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 13 жовтня 2020 р. складала 28324,343 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 21651,793 тис. грн., устаткування – 41,960 тис.грн., інші витрати – 6630,590 тис. грн.

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;

 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;

 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;

 - Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018;

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва».

 

Протипожежна безпека

Робочим проектом передбачено використання не горючих будівельних матеріалів, дотримування правил, що забезпечують пожежну безпеку, в тому числі під час проведення будівельно-монтажних робіт. Зовнішнє пожежогасіння передбачено від існуючих пожежних гідрантів.

 

Організація будівельного виробництва

Розділ проекту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:

-ДБН 3.1-5 : 2016 «Організація будівельного виробництва»;

-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».

 

Захист навколишнього середовища

У розділі ОВНС визначені характер і ступінь всіх потенційних видів впливів на навколишнє середовище при проведенні робіт з капітального ремонту та при його подальшій експлуатації, розроблені заходи щодо запобігання негативного впливу на довкілля, а саме: раціональне використання земельних та природних ресурсів, захист атмосферного повітря, підземних вод і ґрунту від забруднення в районі розміщення об’єкту. Крім того, визначені шляхи і способи нормалізації стану навколишнього природного середовища, надані оцінки ефективності технічних рішень та заходів щодо ліквідації або пом’якшення можливого негативного впливу на навколишнє середовище і здоров’я населення.

 

Доступність осіб з обмеженими фізичними можливостями
та інших маломобільних груп населення.

В місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см.

Крім того, ширина тротуару, його поздовжній та поперечний похили відповідно до вимог діючих нормативних документів, дозволяють рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування тактильних смуг. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

 

Оцінка проектних рішень

Пояснювальна записка

У розділах пояснювальної  записки виявлені відступи  від вимог  діючих  нормативних документів. По зауваженням надані пояснення, та внесені зміни.

 

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,

його експлуатаційна безпека

            З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації робочого проекту: «Капітальний ремонт шляхової мережі, вул. Бориса Мозолевського (у т.ч. проектні роботи) у Голосіївському районі міста Києва» гарантована безпечна для життя і здоров'я людей  експлуатація об’єкту.

 

Кошторисна частина:

В процесі розгляду проектної документації по розділу "Кошторисна частина проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проектувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 1878,929 тис. грн.

 

Пожежна безпека

            За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація по робочому проекту розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

 

Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення

            З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.

           

            Виправлений робочий проект згідно виданих зауважень, був наданий для підготовки позитивного звіту.

Відповідальність за внесення змін до проектної документації покладається на генерального проектувальника.

Розділи