Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2646-5635-5275-7017
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№05-2510-21/ЕП/КО від 08.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво обходу с. Красне на ділянці км 108+000 – км 111+120 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:9160-9703-8660-5823 Зміни №2 №16-08-19 від 2019-12-12 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:2646-5635-5275-7017
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Бабич Юрій Віталійович (АЕ 006263, АР 016045, АТ 011856 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
04.06.2021 658461.071 519321.029 79.443 139060.599 269784.939 214802.676 0 54982.263

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.11.2021 650845.573 514134.188 135.23 136576.155 269784.939 214802.676 0 54982.263

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл. , Обхід с. Красне на ділянці км 108+000 – км 111+120 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Служба автомобільних доріг у Полтавській області (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Бабич Юрій Віталійович (АЕ 006263, АР 016045, АТ 011856)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9160-9703-8660-5823
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
12.12.2019
Номер проектної документації
16-08-19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Генеральний проектувальник – Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» (Україна, 04208, місто Київ, проспект Радянської Укріїни, будинок 7, квартира 33).

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 017032 від 24.12.2020р.

 

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 05-2510-21/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

 

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

- Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2018 року №382;

- завдання на коригування проектно-кошторисної документації № 16-16/14/08-19, затвердженого службою автомобільних доріг у Полтавській області Державного агенство автомобільних доріг України від 12 грудня 2019 р.;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником;

- технічного звіту про топографо-геодезичні роботи, виконаних ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРЄМСТВО УКРАЇНСЬКА ГЕОДЕЗИЧНА КОМПАНІЯ» у 2014 р;

- інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «ЦЕНТР ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАННЬ» у 2021 р.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника – Каплинського Дмитра Миколайовича, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 017032 від 24.12.2020 р.

 

 

Основні проектні рішення

Метою коригування проекту є зміна обсягів будівельних робіт та виникнення додаткових робіт.

Проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

Початок проектної ділянки ПК 1080+00 відповідає км 108+00 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область.

Кінець проектної ділянки ПК 1120+41,20 відповідає км 112+041,2 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Н-31. Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область.

Ділянка автомобільної дороги, що проектується, на всій протяжності проходить поза межами населених пунктів.

Стадія проектування – Проект. Виділення пускових комплексів проектом не передбачено.

Довжина ділянки, що проектується, становить 4,0412 км.

Розрахункова швидкість на даних ділянках прийнята 110 км/год. Геометричні параметри дороги відповідають прийнятій розрахунковій швидкості.

Розрахункова швидкість на всій ділянці становить 110 км/год.

Проектні параметри дороги:

- ширина смуги руху –3,75 м;

- кількість смуг руху – 4;

- ширина проїзної частини – 2х7,50 м;

- ширина узбіччя – 3,75 (4,15 м – на ділянках встановлення дорожніх огороджень першої групи), в тому числі зупинкової смуги разом з укріпленою смугою узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 3,00 м;

- ширина розділювальної смуги – 3,00 м, в тому числі укріпленої частини (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 2х0,50 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній похил – 11 ‰;

- найменший радіус горизонтальної кривої – 1100 м; 

- опуклої вертикальної кривої – 25000 м;

- увігнутої вертикальної кривої – 20000 м.

Проектна ділянка має 2 кути повороту. Заокруглення усіх вершин кутів запроектовані без розширень.

На розділювальній смузі та на узбіччі влаштовується огородження дорожнє металеве бар’єрного типу.

У межах проектної ділянки розташовано 4 примикання та 4 лівих віднесених повороти.

Для пропуску води через дорогу проектом передбачено:

1. ПК 1091+02,5 влаштування залізобетонної труби діаметром 1,50 м;.

2. ПК 1109+57,5 влаштування залізобетонної труби діаметром 1,50 м;

3. ПК 1118+12,61 влаштування залізобетонної труби діаметром 2х1,50 м;

4. Влаштування чотирьох залізобетонних труб під з’їздами d=1,0м

(затвердженою документацією було передбачено 2 труби діаметром 0,80 м).

 

Проектом передбачається влаштування 2 автобусних зупинок.

Передбачається влаштування автопавільйонів біля автобусних зупинок та вбиральні загального користування, що облаштовані універсальною кабінкою для маломобільних груп населення.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків. Для відведення води з проїзної частини на віражах, зупинкових майданчиків автобусних зупинок передбачається влаштування скидів води дощоприймальними колодязями з подальшим виведення води по трубам до укосу насипу і подальший скид по укосу насипу за допомогою телескопічних лотків зі збірних залізобетонних блоків.

У проекті передбачені заходи щодо доступності об’єкту для осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см. Ширина тротуарів, їх поздовжній та поперечний похили дозволяють рух маломобільних груп населення. Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, що відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та інформаційних.

Проектом передбачається влаштування наступних типів дорожнього одягу:

Тип 1. Новий дорожній одяг по основній дорозі:

- цементогрунт М 40 (Супіски пилуваті, суглинки оброблені 6% цементу відповідно до ГБН В.2.3-37641918-554:2013 класу міцності ІІІ, Е=200 МПа),                           - 30 см;                   

- пісний бетон В 7,5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-43 – 96, Е = 1000 МПа,                    - 18 см;

- влаштування розділяючого прошарку із геосинтетичного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2 згідно ГБН В.2.3-218-544: 2014;

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Bbtb 4,4 (60) при стиску B 35, морозостійкість F 200 при відтаванні в 5% розчині NaCl згідно ДСТУ Б.В.2.7-43 – 96, Е=36 000 МПа,                                                     - 26 см.                                                

Тип 2. Новий дорожній одяг на перехідних ділянках примикань:

- Шар основи із щебенево-піщаної суміші С-5 за ДСТУ БВ.2.7-30:2013,         - 25 см;

- Верхній шар покриття із АСГ.Др.Щ.Б.НП.I.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011,                                                                                                                             - 7 см;

Тип 3. Новий дорожній одяг в межах розділювальної смуги:

- Шар основи із щебенево-піщаної суміші С-5 за ДСТУ БВ.2.7-30:2013, середньою товщиною                                                                                                                      - 25,9 см;

- Верхній шар покриття із АСГ.Др.Щ.Б.НП.IІ.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011,                                                                                                                             - 4 см;

Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах та посадкових майданчиках:

- Щебінь фракції 20-40 мм,                                                                                    - 12 см;

- Покриття із АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011,                                                                                                                                - 4 см;

Тип 5. Дорожній одяг за межами радіусів заокруглень примикань:

- Щебенево-піщана суміш С-5 за ДСТУ БВ.2.7-30:2013,                                    - 25 см.

Проектно-кошторисна документація по об’єкту "Будівництво обходу с. Красне на ділянці км 108+000 - км 111+120 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область" затверджена наказом № 3 від 10.01.2018 року. Під час розробки робочої документації за уточнених місцевих умов організації проведення будівельних робіт виникла необхідність у коригуванні та зміні наступних видів та обсягів будівельних робіт у порівнянні із затвердженою проектною документацією:

• Підготовчі роботи:

- Скориговано обсяг по звалюванню дерев та розчищенню площі від кущів та дрібнолісся;

- Роботи по розбиранню дорожнього одягу не потребують виконання, в зв’язку із вилученням із проектної документації влаштування під’їздів до населених пунктів.

• Земляні роботи:

- Скориговано обсяг по зняттю шару рослинного ґрунту в зв’язку із більшим фактичним значенням його товщини;

- Скориговано обсяг ущільнення ґрунту в підошві земляного полотна;

- Скориговано площу укріплення та планування укосів в зв’язку із коригуванням поздовжнього профілю;

• Штучні споруди:

- Металеву гофровану трубу діаметром 1,58 м на ПК 1091+00 замінено на залізобетонну трубу діаметром 1,50 м на ПК 1091+02,5;

- Залізобетонні труби під з’їздами діаметром 0,8 м (2 шт.) замінено на залізобетонні труби діаметром 1,0 м (2 шт.);

- Скотопрогін із металогофроконструкції на ПК 1108+20 замінено на залізобетонний скотопрогін суміщений із пішохідним переходом;

- Скориговано кількість скидів води з проїзної частини в зв’язку із коригуванням поздовжнього профілю.

• Дорожній одяг:

- Скориговано площу дорожнього одягу в зв’язку із влаштуванням перехідно-швидкісних смуг руху яких не було в затвердженій документації;

- Скориговано довжини влаштування поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та їх армування;

- Скориговано площу укріплення та планування узбіч в зв’язку із коригуванням ширини узбіччя;

- Скориговано довжину влаштування бортових каменів БР 100.30.18, для збирання води з проїзної частини, в зв’язку із коригуванням поздовжнього профілю та частковою заміною їх на прикромочні монолітні лотки;

- Скориговано площу укріплення розділювальної смуги в зв’язку із додатковим влаштуванням перехідно-швидкісних смуг руху на лівий поворот.

• Будівлі та споруди автотранспортної служби:

- Скориговано конструкцію автопавільйонів та туалетів;

- Скориговано площу влаштування тротуарів та кількість влаштування бортових каменів БР 100.20.8;

- У конструкції тротуарів та на під’їздах до санітарних зон щебінь від розбирання замінено на щебінь фракції 20-40 мм.

• Пересічення та примикання:

- Скориговано площу влаштування дорожнього одягу на примиканнях та лівих віднесених поворотах в зв’язку із збільшенням їх кількості.

• Облаштування та обстановка дороги:

- Роботи по влаштуванню під’їздів до населених пунктів не потребують виконання;

- Скориговано довжину влаштування металевого бар’єрного огородження в зв’язку із коригуванням поздовжнього профілю;

- Скориговано довжину влаштування дорожньої розмітки та кількість дорожніх знаків;

- Вилучено нанесення шумових смуг на покриття в зв’язку із вилученням влаштування наземного пішохідного переходу.

Також, за результатами уточнення в часі та в натурі даних інженерно-геодезичних вишукувань та обстежень, звернень і пропозицій органів місцевого самоврядування та місцевої виконавчої влади, відкриття прихованих робіт під час проведення підготовчих та будівельних робіт було виявлено необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, не зазначених у затвердженій проектній документації, але які стали необхідними для виконання цього проекту в подальшому для забезпечення надійності та безпеки будівельного об’єкту на всіх стадіях життєвого циклу, а саме:

Земляні роботи:

- Стабілізація робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг з пилувато-суглинистого ґрунту обробленого цементом (3%), при товщині шару 30 см.

Штучні споруди:

- Влаштування круглої залізобетонної труби отвором 1,50 м – 1 шт.;

- Влаштування круглої залізобетонної труби отвором 2х1,50 м – 1 шт.;

- Влаштування круглих залізобетонних труб отвором 1,00 м – 2 шт.;

- Влаштування прикромочних монолітних лотків;

Пересічення та примикання:

- Влаштування примикань – 2 шт;

- Влаштування дорожнього одягу на перехідних ділянках примикань;

- Влаштування твердого покриття за межами радіусів заокруглення примикань;

- Влаштування лівих віднесених поворотів – 2 шт;

Облаштування та обстановка дороги:

- Влаштування амортизаційних пристроїв металевого бар’єрного огородження;

- Влаштування напрямних стовпчиків.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

Проектом передбачено будівництво на ПК 1109+47,5 залізобетонного скотопрогону, суміщеного з переходом, із габаритом 6,0х2,5м, довжиною 32,09 м.

Зміщення пікетажного положення скотопрогону пов’язане із влаштуванням примикань в місці, де раніше передбачався скотопрогін, а також з метою економії ґрунту (скотопрогін зміщено по ходу пікетажу в понижену місцевість по рельєфу).

Зміна довжини скотопрогону пов’язана із зміною його конструкції із МГК на залізобетон.

Даний скотопрогін суміщений із підземним пішохідним переходом.

Згідно з ДБН В.1.1-12:2006 («Карта ЗСР 2004-А України») максимальна величина коливання земної поверхні в районі вишукувань сягає 5-ти балів.

Сейсмічність ділянки будівництва відноситься до IІI категорії за сейсмічними властивостями ґрунтів (200<Vs<500), відповідно таблиці 1.1. ДБН В.1.1-12:2006.

Інженерно-геологічні умови ділянки відносяться до середньої складності (IІ категорія), згідно ДБН А.2.1-1-2008.

Нормативна глибина промерзання ґрунту – 0,9 м.

Інженерно-геологічний розріз в межах переходу представлений грунтово-рослинним шаром потужністю 0,2 м, та піском мілким, жовто-сірим, середньої щільності, малого ступеня водонасичення, з тонкими прошарками супіску пластичного 10-20% (4) потужністю 3,3 м (умовний розрахунковий опір R0=171 кПа).

Проектом передбачено улаштування фундаменту на природній основі з обпиранням на грунт 4.

Відповідно до геологічних даних, вишукування виконані на глибину більше 3 м від підошви проектованого фундаменту, і перевірено розрахунком основи.

Запроектована споруда має наступні характеристики:

- ширина конструкції оправи переходу (довжина по осі автомобільної дороги) – 6,8 м;

- схема переходу  – 1х6,8 м рамна;

- габарит проїзду 2х Г- 12,25 м зі службовими проходами 0,75 м;

- розрахункове тимчасове навантаження – А15, НК-100;

- довжина конструкції переходу (ширина в поперечному профілі автомобільної дороги) – 32,09 м (16,035 м+0,02+16,035 м).

Згідно з ДБН В.1.2-15:2009 «Споруди транспорту. Навантаження та впливи. Мости та труби» конструкції мосту розраховані на наступні навантаження і впливи:

- А. Постійні: власна вага конструкцій;

- Б. Тимчасові : А15, НК-100;

- В. Інші: характеристичні значення навантажень і впливів для міста Полтава згідно ДБН В.1.2-2:2006: 

W0 - вітрове навантаження – 470 Па;

S0 - снігове навантаження – 1450 Па;

B - товщина стінки ожеледиці – 19 мм;

WB - вітрове навантаження при ожеледиці – 250 Па.

Розрахунковий строк експлуатації споруди після будівництва становить 100 років.

Відповідно до вимог ДБН В.2.3-6:2009  п.п. 4.1 планове обстеження для нової споруди здійснюється через 7 років експлуатації споруди, якщо інші строки не будуть встановлені актом обстеження, або рекомендаціями, які є результатом аварії на мосту, раптового руйнування визначального елементу споруди чи будь-яких інших непередбачених подій, що суттєво погіршують технічний стан споруди.

Відповідно до вимог ДБН В 2.3-22:2009 капітальний ремонт мосту передбачено з врахуванням коефіцієнта надійності за відповідальністю, який становить -1,05.

Відповідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018, ДБН В.2.3-4:2015, ДБН В.2.3-22:2009, ДБН В.1.2-15:2009 параметри переходу прийнято:

-  ширина проходу у закритій частині споруди – 6,0 м;

-  габарит проходу по висоті закритої частини споруди – мінімум 2,5 м;

-  кут перетину осі переходу до поздовжньої осі автодороги – 90 градусів;

Залізобетонні конструкції споруди розраховані на  навантаження – А-15 та НК-100.

Монолітна оправа переходу

Фундамент споруди запроектований монолітний мілкого закладання на масивній плиті, що розташовується на бетонній підготовці зі слабкого бетону В7,5  мінімальною товщиною 0,1 м на шарі щебеневої підготовки 0,15 м .

Бетонна масивна плита має товщину 0,4 м.

Фундамент суцільно об’єднується з опорами-стінками та утворює замкнутий контур рамної конструкції переходу з бетону В30, F200, W6  і армовано арматурою класів А-І, А-ІІІ .

Опори монолітної оправи запроектовані монолітні опори-стінки з бетону В30, F200, W6  і армовано арматурою класів А-І, А-ІІІ.

У поперечному перерізі переходу опори-стінки мають ширину 0,4 м на всю довжину.

У верхній частині опори об’єднані в суцільну конструкцію.

Зовні у верхній частині конструкції розташований монолітний зуб під монолітні перехідні плити довжиною 4 м.

Між елементами оправи під лівий і правий проїзди з боку підходу та прогону влаштовано деформаційний шов у вигляді зовнішньої гідроізоляційної шпонки.

За опорами  влаштовується застінний дренаж.

Прохожа частина переходу виконується загальною товщиною 26 см.

Прогонова будова розрахована під тимчасові рухомі навантаження А-15 та НК-100.

Прогонова будова – плитна, монолітна, за схемою 1х6,8 м із плитою постійної товщини 0,4 м з бетону В30, F200, W6 і армовано арматурою класів А-І, А-ІІІ.

Прогонова будова – з не напруженого залізобетону.

У поперечному перетині конструкції правого та лівого проїзду мають ширину 16,035 м.

Прогонова будова жорстко поєднана з опорами у рамну конструкцію. 

Розрахункова  статична схема – рама з розрахунковим прогоном 6,4 м.

Монолітна плита виконується з важкого безусадочного бетону класу В40 W12 F300, армується арматурою класу А-І та А-ІІІ, поєднується з оправою за допомогою анкерних випусків.

 

Мостове полотно

Згідно ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 проектними рішеннями передбачено улаштування  на тротуарах з боку фасаду металевого оцинкованого стоякового перильного огородження ПОА-РМ-1,5 загальною висотою 1,2 м з кроком заповнення до 15 см.

Проїзна частина відокремлюється від тротуарів однобічним металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу 11МО-КЖ.1,33.560/0,8 за ДСТУ Б В.2.3-12-2004 висотою не менше 80 см  відносно верху проїзної частини та кроком стояків 1,33 м, стримувальною здатністю не менше 560 кДж і поперечним прогином 0,8 м.

На монолітному цоколі між різними напрямками руху влаштовується однобічне металеве оцинковане огородження бар’єрного типу 11МО-КЖ.1,0.280/0,8 за ДСТУ Б В.2.3-12-2004 висотою не менше 80 см відносно верху проїзної частини та кроком стояків 1,0 м, стримувальною здатністю 280 кДж і поперечним прогином 0,8 м. 

Всі металеві елементи огородження безпеки, перильного огородження і закладних деталей мають бути захищені гарячим цинкуванням шаром не менше 80 мкм.

Сполучення з підходами

Сполучення з підходами виконано за допомогою залізобетонних перехідних плит довжиною 4 м та проміжних плит довжиною 4 м поверхневого типу як для цементобетонного покриття автомобільної дороги.

Плити виконуються з монолітного бетону класу В40 F300 W12 (аналогічно бетону монолітної плити) і армовано арматурою А-І, А-ІІІ.

Перехідні плити влаштовуються на зуб обпирання перехідних плит зі сторони стін опор переходу та на лежні зі сторони підходів, що лежать на щебеневій основі товщиною 40 см.

Лежень виконується з бетону В30, F200, W6 і армовано арматурою А-І та А-ІІІ.

Лежні опираються на щебеневу призму зі щебеню фр. 20-40 мм.

Відкос портальної частини переходу укріплено монолітним бетоном B20, F200, W6 і армовано арматурою А-І згідно ГОСТ 5781-82,  h=10 см на всю висоту.

 

Кошторисна частина

Заявлена загальна кошторисна вартість будівництва була визначена в поточних цінах станом на 04.06.2021р. і складала  658 461.071  тис. грн., в тому числі:

  будівельні роботи –  519 321.029  тис. грн.;

  устаткування, меблі та інвертар –  79.443  тис. грн.;

  інші витрати –  139 060.599 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 269 784.939 тис. грн., у тому числі:

–  будівельні роботи – 214 802.676 тис. грн.;

–  інші витрати  –  54 982.263 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після виправлення зауважень, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна  кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08.11.2021р. складає – 650 845.573 тис. грн., у тому числі:

  будівельні роботи – 514 134.188 тис. грн.;

  устаткування, меблі та інвертар –  135.230 тис. грн.;

  інші витрати    136 576.155   тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 269 784.939 тис. грн., у тому числі:

–  будівельні роботи – 214 802.676 тис. грн.;

–  інші витрати  –  54 982.263 тис. грн.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: Цей експертний звіт слід розглядати разом з експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 15.12.2017 року № 28-0590-16, виданим ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

 

Бабич Ю.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006263

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Ситник Л.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005043

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 

 

 

 

 


Розділи