Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0575-7244-0984-9104
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1-211021/А від 30.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "Перша будівельна експертиза" Черкаська філія (41796802) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О240406 /Р-64/ - Гудзівка км 0+000 – км 2+000, Звенигородський район, Черкаська область. (Коригування)
Код проектної документації
PD01:3316-1401-7133-1007 Зміни №2 №272-21 від 2021-09-24 (видав ПРИХОДЬКО ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:0575-7244-0984-9104
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці, З питань екології, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань техногенної безпеки, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 010620, АР 011366, АР 013225, АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.11.2021 21080.009 16573.551 0 4506.458 8690.859 6913.371 0 1777.488

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.11.2021 20624.903 16430.32 0 4194.583 8690.859 6913.371 0 1777.488

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Черкаська обл., Звенигородський район, Звенигородська територіальна громада (UA71020130000086047) , дорога загального користування місцевого значення О240406 /Р-64/ - Гудзівка км 0+000 – км 2+000, Звенигородський район, Черкаська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (42009566)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Кошелюк Іван Васильович (АЕ 004926, АЕ 006231)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Підлісна Олександра Іванівна (АЕ 006271)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
АБРАМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 011473, АР 011907, АР 012641, АЕ 004599)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАФІЄВ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ (АР 018096, АЕ 007317, АЕ 005159, АР 001848, АР 002080)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 010620, АР 011366, АР 013225, АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3316-1401-7133-1007
Орган, що видав
ПРИХОДЬКО ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
24.09.2021
Номер проектної документації
272-21
Статус документа
Проектний

Додаток до експертного звіту

 Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О240406 /Р-64/ - Гудзівка км 0+000 – км 2+000, Звенигородський район, Черкаська область» (коригування)»  розроблений ФОП Приходько Тарас Олександрович на замовлення Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації. Адреса Генерального проектувальника - 18000, м. Черкаси, вул. Михайла Грушевського буд.73, кв. 35. Головний інженер проекту – Приходько Тарас Олександрович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017627, виданий  11.05.2018р.)

 

Коригування проєкту розроблене на підставі документів:

·       завдання  на коригування від 24.09.2021р.;

·       даних  інженерно-геологічних вишукувань виконаних у 2020р. ФОП Мисюра Ю.В.;

·       даних  інженерно-геодезичних вишукувань виконаних у 2020р. ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ»;

·       інші вихідні дані замовника, необхідні для складання робочого проекту та кошторису.

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

 Проєктування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів робочим проєктом не передбачено.

Коригуванням проєкту передбачено посилення дорожнього одягу шляхом влаштування вирівнюючого шару зі щебенево-піщаної суміші С-7 мінімальною товщиною 12 см, та шару покриття з гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А товщиною 5 см. А також передбачено  влаштування тротуарів по одній зі сторін дороги зі зменшенням його ширини до 1,5м.

На момент коригування на ділянці розпочаті будівельні  роботи згідно проєкту, розробленого в 2020 році (має позитивний висновок комплексної експертизи від 16.12.2020р. №10-0679-20, виконаної ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»).

 

 

Кліматичні умови та навантаження.

Район розташування ділянки дороги знаходиться у І кліматичному районі. Для району характерні такі кліматичні показники:

·       середньорічна температура повітря – плюс 7,6°С;

·       абсолютний мінімум температури   мінус 40°С;

·       абсолютний максимум   плюс 40°С;

·       середньорічна кількість опадів –536 мм;

·       нормативна глибина промерзання ґрунту (для пісків гравійних, великих і середньої крупності) –103 см;

·       вітрове навантаження – 420 Па;

·        снігове навантаження – 1480 Па.

 

Інженерно-геологічні умови.

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт із поверхні представлений:

 

  • ·       бруківка– ІГЕ -1а;
  • ·       піщана подушка – ІГЕ-1б;
  • ·       легкий суглинок – ІГЕ-2;
  • ·       насипним супіском, твердої консистенції, із вкл. буд. сміття, піску, чорнозему та щебню до 10% – ІГЕ-2а.
  • ·       лесовим супіском, твердої консистенції, від жовтого до жовто-коричневого кольору– ІГЕ-3.
  • ·       супіском твердої консистенції від сірого до жовто-коричневого кольору – ІГЕ-4;
  • ·       супіском пластичної консистенції від сірого до жовто-коричневого- ІГЕ-5.

Сейсмічність – 5 балів.

 

Існуючі параметри на ділянці проектування.

 

Ділянка дороги, що підлягає капітальному ремонту частково розташована поза межами населеного пункту (км0+000 – км0+809) та в межах населеного пункту Гудзівка (км0+809 – км2+000). Категорія дороги – V.

На ділянці капітального ремонту вулиці ширина проїзної частини складає  4,5 м; кількість смуг руху – 1 шт.

Загальна протяжність проєктної ділянки дороги - 2000 м.

Розрахункова швидкість  поза межами населеного пункту  - 90 км/год (40 км/год), в межах населеного пункту  - 60 км/год.

Початок робіт - ПК 0+00,0 (під’їзд до села Гудзівка зі сторони а/д Т2401) відповідає експлуатаційному км 0+000 а/д О240406, межа виконання робіт – ПК 20+00,0 (село Гудзівка), що відповідає км 2+000 О240406 /Р-64/ - Гудзівка.

Капітальний ремонт дороги проводиться в межах існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель.

Перед початком робіт, в місцях перетину з комунікаціями під дорожнім полотном, власників  цих мереж та комунікацій має бути повідомлено про відповідні роботи.

Коригуванням проєкту не передбачається влаштування стаціонарного освітлення, очисних споруд, ремонту штучних споруд, влаштування мостового та бар’єрного огородження. Згідно завдання на коригування, що затверджене замовником та погоджене проектною організацією, дані питання будуть вирішені окремими проєктами.

 

Організація дорожнього руху.

Відповідно завдання на проектування розроблено схему організації дорожнього руху, що погоджена 07.12.2020 (№15318/41/24/01-2020) Управлінням патрульної поліції в Черкаській області Департаменту патрульної поліції  в установленому порядку відповідно до П.10.2 ДСТУ 8752:2017.

Відповідно до листа Департаменту патрульної поліції  УПП в Черкаській області від 18.11.2021 №13535/41/01-2021 вищевказана схема  у зв’язку із коригуванням проєкту повторного погодження не потребує.

 

 

Проєктні параметри.

На ділянках з існуючим покриттям із бруківки робочим коригуванням проєкту передбачається посилення з влаштування вирівнюючого шару зі щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 12 см, шару покриття з гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А на бітумі модифікованому з адгезійними добавками товщиною 5 см.

 

Тип 1. Посилення (ПК 0+00,0 – ПК 20+00,0) (Основний проїзд, з’їзди)

·       верхній шар покриття з АСГ. Др. Щ. А. НП. I. згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 на бітумі БНД 70/100 згідно ДСТУ 4044:2019 – товщиною 5 см;

·       нижній шар покриття із чорного щебню (0-40) згідно ДСТУ Б В.2.7-39 – товщ. 8 см;

·       виправлення профілю щебеневих основ з додаванням нового кам’яного матеріалу ЩПС С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013;

·       укріплення узбіч щебенем ЩПС С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – сер.товщ. 10 см.

 

Тип 2. Поширення (поширення, зупинковий майданчик)

·       верхній шар покриття з АСГ. Др. Щ. А. НП. I. згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 на бітумі БНД 70/100 згідно ДСТУ 4044:2019 – товщиною 5 см;

·       нижній шар покриття із чорного щебню (0-40) згідно ДСТУ Б В.2.7-39 – товщ. 12 см;

·       шар основи з ЩПС С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – товщ. 21 см;

·       укріплення узбіч щебенем ЩПС С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – сер.товщ. 10 см.

Згідно  кресленнями на коригування проєкту передбачено зменшення тротуару 1,5 м.

 

 

Забезпечення механічного опору та стійкості.

Проєктними рішеннями забезпечена здатність дорожнього одягу сприймати вплив заданої кількості навантажень від проходів автомобілів у розрахункових умовах зволоження з заданим обмеженням інтенсивності накопичення залишкової деформації з урахуванням надійності згідно з ДБН В.2.3-4 додаток Б, як для доріг V категорії. Розрахункові навантаження прийняті 100 кН для параметрів автомобіля з навантаженням на одиничну найбільш навантажену вісь; нормативне статичне навантаження на поверхню від колеса розрахункового автомобіля – 50,0 кН.

Загальна товщина конструкції нежорсткого дорожнього одягу, товщини окремих шарів забезпечують необхідну міцність і морозостійкість всієї конструкції. 

Екологічна безпека. Санітарно-епідеміологічне благополуччя.

 

Перелік очікуваних впливів планованої діяльності на довкілля під час експлуатації та будівництві:

·             геологічне середовище: виникнення, або активізація, небезпечних геодинамічних процесів (ерозія, підтоплення, просідання земної поверхні тощо) не очікуються;

·             ландшафти:  зміни існуючих місцевих ландшафтів не передбачаються;

·             клімат і мікроклімат: зміни існуючого стану не очікуються. Вплив на мікрокліматичні характеристики місцевості незначний, пов’язаний з  виникненням ефекту турбулентності за рахунок швидкісного руху автотранспорту, тепловим забрудненням, підвищенням загазованості тощо.

·             повітряне середовище: забруднення атмосферного повітря вихлопними газами, шум та вплив вібрації від автотранспортних потоків автодороги;

·             водне середовище: стікання дощових і талих вод з дорожнього покриття. Зміни умов формування поверхневого стоку не очікуються;

·             ґрунти:  накопичення в ґрунтовому покриві придорожньої смуги хімічних речовин, серед яких важкі метали і, перш за все, свинцю і його з’єднання;

·             рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на заповідні об’єкти вплив не передбачається;

·             соціальне середовище: незручності під час будівельних робіт, забруднення повітряного середовища та фізичні впливи (шум, вібрація) під час руху автотранспортну в межах захисної смуги;

·             техногенне  середовище:  перебудова інженерних мереж та комунікацій.

Реалізація проектних рішень щодо капітального ремонту дороги буде мати вплив на всі компоненти навколишнього середовища в межах нормативно дозволених граничних рівнів впливу.

 

Пожежна і техногенна безпека.

 

 Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння. Робочим проєктом передбачені заходи щодо дотримання нормативних вимог з пожежної безпеки.

 

 

Охорона праці.

 Робочим проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях, матеріалах.

Під час виконання БМР проєктом передбачено:

·             забезпечення працівників спеціальним одягом і іншими засобами індивідуального та колективного захисту відповідно до нормативних документів;

·             проведенням інструктажу працівникам щодо дотримання вимог охорони праці при виконанні ремонтно-будівельних робіт і при експлуатації устаткування;

·             відведення місць для складування матеріалів;

·             вимоги до проведення вантажно-розвантажувальних робіт, робіт на висоті, вогневих, газонебезпечних робіт тощо;

·             встановлено вимоги щодо необхідності оформлення нарядів-допусків на провадження робіт з підвищеною небезпекою;

·             вимоги щодо захисту від виробничого шуму;

·             вимоги до будівельно-монтажних організацій.

Встановлено вимоги до організації дорожнього руху на час будівництва. За необхідності проект організації дорожнього руху розробляється разом з ПВР будівельно-монтажною організацією. Встановлено вимоги до працівників, які залучаються до експлуатації об’єкта будівництва.

Працівники при прийомі на роботу повинні бути проінструктовані про будову та призначення споруд, що обслуговуються, а також ознайомлені з правильними і безпечними прийомами виконання робіт. Усі працівники повинні бути забезпечені спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту в залежності від виконуваних робіт.

 

Кошторисна частина проєкту будівництва.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 18.11.2021р. складала 21080,009 тис. грн., у тому числі:

будівельно-монтажні роботи – 16573,551 тис. грн.;

 устаткування –  0,00 грн.;

інші витрати –  4506,458 тис. грн.;

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30.11.2021р. складає   20624,903 тис. грн., у тому числі:

будівельно-монтажні роботи –16430,320 тис. грн.;

устаткування – 0,00  грн.;

інші витрати –  4194,583 тис. грн.;

 Із загальної кошторисної вартості будівництва станом на 30.11.2021 р. фактично виконано - 8690,859 тис. грн., у тому числі: будівельно-монтажні роботи- 6913,371 тис. грн., устаткування – 0,00 тис. грн., інші витрати - 1777,488  тис. грн.

 В процесі розгляду робочого проєкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О240406 /Р-64/ - Гудзівка км 0+000 – км 2+000, Звенигородський район, Черкаська область» (коригування)» зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника. Після доопрацювання цих питань, до проєктної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

·       уточнені техніко-економічні показники проєкту;

·       доопрацьовані проєктні рішення щодо креслень документації доріг;

·       допрацьовані рішення з  конструкцій дорожнього одягу;

·       доопрацьована кошторисна документація.

 

 

Розділи