Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
03.12.2021 | 1973.911 | 1592.255 | 0 | 381.656 | 22.084 | 0 | 0 | 22.084 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Середнянська територіальна громада, с. Ляхівці (станом на 01.01.2021) , вздовж річки з №116 до №22 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЕРЕДНЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349923) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків об’єкту
будівництва – СС1
Замовник – Середнянська селищна рада
Генеральний проектувальник
- ФОП
Шиян В.Г.
юридична
адреса: 88000 область Закарпатська місто
Ужгород Вул.Шумна буд. 26/9;
(ГІП - Шиян
В.Г.. (кваліфікаційний сертифікат АР
№ 007496 від 23.04.2013).
Адреса
об’єкту будівництва: №116 до №22 в с.Ляхівці Ужгородського району.
Проектна
документацiя виконана на основi:
-
заяви замовника;
-
завдання на
проектування;
-
акт обстеження від
2021р;
-
вихідна інформація.
-
Проектнi рiшення прийнятi
вiдповiдно до чинноrо законодавства України в
галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.
В основу проекту
покладені матеріали обстеження замірів в натурі. Існуюча дорога має такі
параметри:
ширина проїзної частини – 3,5м.;
існуюче покриття – щебеневе та ґравійне;
поперечний профіль – безбордюрний,
довжина ділянки дороги,
яка підлягає ремонту – 860м.
категорія дороги –житлова вулиця
Дослідженням
вищезгаданого об’єкту встановлено:
Існуюче щебеневе
покриття довжиною 785м та проїзною шириною 3,5м знаходиться в незадовільному
стані спостерігаються відсутність поперечного профілю проїзної частини,
частково присутня колійність.
Існуюче гравійне
покриття довжиною 70м та проїзною шириною 3,5м знаходиться в незадовільному
стані спостерігаються відсутність поперечного профілю проїзної частини,
частково присутня колійність.
На з/б мості
існуюче покриття бетонне, конструкції моста в задовільному стані, відсутнє
огородження, вздовж парапетів моста спостерігається нанесення ґрунту.
Зруйноване
покриття на з’їздах – 3шт, при існуючому щебеневому покритті.
Водопропускна
труба на км0+320 здеформована та не відводить воду.
Водовідвід
відкритий. Дорожні знаки відсутні.
Капітальний ремонт передбачений із забезпеченням таких
характеристик:
- розрахункова
швидкість – 30 км/год;
- дорожній
одяг – удосконаленого
полегшеного типу із асфальтобетонним покриттям;
Будівельна довжина ділянки – 860м.
Проектом передбачено комплекс заходів, які призначені для
покращення транспортно-експлуатаційних показників дороги за рахунок підсилення
існуючого дорожнього одягу з вирівнюванням поперечних профілів, забезпечення водовідведення із проїзної
частини.
2
Проектна документація на капітальний ремонт комунальної
дороги вздовж річки з №116 до №22 в с.Ляхівці Ужгородського районурозроблена з
врахуванням існуючих параметрів дороги в межах смуги відводу та забудови з
дотриманням вимог ДБН В 2.3-5:2018 та ДБН В 2.3-4:2015. Ширина дорожнього
полотна прийнята існуюча3,5м.
Вісь ділянки проходить по осі
існуючої дороги.
Робочим проектом передбачена така
конструкція відновлення покриття проїзної частини дороги:
Тип
І (із існуючим щебеневим покриттям)
-
виправлення
профілю основ доріг з додаванням нового матеріалу середньою товщ. 10см;
-
по
щебеню розлив бітумної емульсії 0,8л/м2 ЕКШ-50 ДСТУ Б
В.2.7-129:2013;
- покриття із
гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною
5см.
Тип
ІІ (із існуючим гравійним покриттям)
-
виправлення
профілю основ дорігбез додаванням нового матеріалу;
-
влаштування
основи із фракціонованого щебню товщиною 12см;
-
по
щебню розлив бітумної емульсії 0,8л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із
гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною
5см.
Тип ІІІ (покриття на мосту)
-
влаштування
гідроізоляції із бітумно-полімерно-еластопластомірного армованого матеріалу
(ґрунтовка 0,5кг/м2) по існуючих бетонних конструкціях мосту;
- покриття із
гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною
5см.
По всій довжині запроектовано планування
та укріплення узбіччя шириною – 0,5-1,0м, товщиною – 5см.
При виконанні
робіт необхідно влаштувати поперечний ухил узбіч 40‰ проїзної частини 20‰.
З’їзди:
Робочим проектом передбачено
упорядкування з’їздів у бічні вулиці в кількості 3шт. Відновлення дорожнього
одягу з’їздів запроектовано наступних типів:
Тип
ІV
-
виправлення
профілю основ доріг з додаванням нового матеріалу середньою товщ. 10см;
-
по
щебеню розлив бітумної емульсії 0,8л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного
дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5см.
Тип
V
-
влаштування
покриття із фракціонованого щебню товщиною 20см, методом розклинювання.
Ширини
проїзної частини на з’їздах зберігаються існуючі.
Даний
розділ проекту розроблений згідно вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність
будівель і споруд»
Дорожній
одяг, узбіччявлаштовуються без великих ухилів та перепадів і не будуть перешкоджати безпроблемному вільному пересуванню
осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення.
За результатами розгляду проектної документації і зняття
зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі
проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Капітальний ремонт комунальної дороги вздовж річки
3
з №116 до №22 в с.Ляхівці Ужгородського
району» Коригування розроблений відповідно до завдання на проектування
та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та
довговічності та кошторисної документації об’єкту будівництва.
Головний експерт проекту
|
Володимир Сопіт (сертифікат
АЕ № 005791)
|
Відповідальні експерти: |
Володимир Сопіт (сертифікат АЕ № 005791)
|
Олександра Савка
(сертифікат
АЕ № 005278)
Розділи
![](files/tmp/qr/c2ab85baec8b1f5cd6220444e601cda2.png)