Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Тячівський район, Солотвинська територіальна громада, с. Нижня Апша (станом на 01.01.2021), вулиця Вале Малулуй | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСОЛОТВИНО" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (38410845) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект виконаний в 2019р. Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» генеральний проектувальник, ГІП – Л.М.Пілюгіна, кваліфікаційний сертифікат АР №013971 від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування затвердженого замовником, актом обстеження та дефектним актом.
В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження та замірів в натурі. Ширина проїзної частини –5,0-5,3м; існуюче покриття – асфальтобетонне та гравійно-грунтове; довжина дороги, яка підлягає ремонту - 701 м.
При обстеженні ділянки дороги по вулиці Вале Малулуй були виявлені наступні недоліки та дефекти:
-
на ділянці вулиці
довжиною 34 м відмічено залишки асфальтобетонного покриття на щебеневій основі;
-
на
гравійно-грунтовому покритті довжиною 667 м спостерігається нерівність,
ямковість та
відсутність поперечного профілю проїзної
частини;
-
існуючий
водовідвід відкритий, на ділянках загальною довжиною 299м існуючий кювет недостатньої глибини;
-
відкоси та
узбіччя земполотна заросші чагарниками на ділянці вулиці довжиною 80м (справа,
ділянка вулиці без забудови);
-
зруйноване
існуюче асфальтобетонне покриття на з’їзді
км0+031 (вправо);
-
зруйноване
гравійно-грунтове покриття на з’їздах в кількості 5штук;
-
відсутній
перепуск на з’їзді км0+220 (вліво);
-
існуюча з.б.
труба діаметром 0,5м довжиною 5м на км 0+691 недостатньої довжини та завищена;
-
існуюча металева труба
діаметром 0,5м на км0+067 замулена, оголовки зруйновані;
-
відсутні дорожні
знаки.
Розрахункову
швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 30км/год. Вулиця пролягає в
гірській місцевості, відноситься до категорії житлових вулиць.
Початок капітального
ремонту вулиці прийнятий на км0+000 від вулиці Молодіжна. Кінець проектованої
вулиці прийнятий на км 0+701 біля ГРП зліва від дороги. Довжина проектованої
ділянки вулиці згідно замірів становить 701м. Вісь вулиці прокладена по вісі
існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої
ширини 5,0-5,3м. На проїзній частині проектом передбачено влаштування асфальтобетонного
покриття полегшеного типу.
Робочим проектом
передбачено: укріплення узбіччя щебінь-висівками на ширину 0,5м, товщиною 5см
(зліва та справа). На окремих ділянках вулиці загальною довжиною 299 м передбачено
поглиблення існуючих кюветів до проектної глибини, а саме на 0,2 м нижче низу
існуючого дорожнього одягу. Передбачена розчистка відкосу та узбіччя земполотна
від чагарника на ділянці вулиці без забудови, км0+220-км0+300 (справа).
-
виправлення
існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу, фр. 5-10мм,
10-20мм, середня товщина 10см;
-
розлив бітумної
емульсії 0,8 л/м2;
-
влаштування
покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.
на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.
На ділянці: км0+034-км0+701 при ремонті існуючого гравійно-грунтового покриття конструкція дорожнього одягу наступна:
-
влаштування
нижнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 15см;
-
влаштування
верхнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 12см;
-
розлив бітумної
емульсії 0,8л/м2;
-
влаштування
покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.
на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.
Асфальтобетонне покриття
на основному проїзді влаштовується асфальтоукладчиком.
Ширину проїзної
частини прийнято 5,0-5,3м.Поперечний профіль прийнятий двосхилий з ухилом 25%.
Робочим проектом
передбачено влаштування асфальтобетонного покриття на з’їздах у вулиці в
кількості 6 штук.
На з’їзді км0+031
(вправо) з існуючим щебеневою основою та залишками асфальтобетонного покриття
передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:
-
виправлення
існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу, фр.5-10мм,
10-20мм, середньою товщиною 10см;
-
розлив бітумної
емульсії 0,8л/м2;
-
влаштування
покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.
на бітумі БНД 60/90, товщиною. 5см.
На з’їздах км0+150
(вліво), км0+220 (вліво), км0+369 (вліво), км 0+644 (вправо), км0+678 (вправо)
з існуючим гравійно-грунтовим покриттям конструкція дорожнього одягу наступна:
-
влаштування
нижнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 15см;
-
влаштування
верхнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 12см;
-
розлив бітумної
емульсії 0,8л/м2;
-
влаштування
покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.
на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.
Асфальтобетонне покриття на з’їздах
передбачено влаштовувати вручну.
В робочому проекті
на капітальний ремонт передбачено влаштування металевої труби діаметром 0,5м на
з’їзді км 0+220 (вліво); перевлаштування та подовження існуючої з.б. труби
діаметром 0,5м довжиною 5,0м на основному проїзді км0+691; ремонт оголовків на
існуючій металевій трубі діаметром 0,5м км0+067.
Для забезпечення
візуальної орієнтації учасників дорожнього руху проектом передбачено влаштування
розмітки краю проїзної частини (крайової лінії). Розмітка проїзної частини
виконується нітрофарбою з мікросклокульками скляними світлоповертальними, що
рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить
300г/м2.
Для забезпечення
безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І
типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі,
покритої світлоповертальною плівкою. Всього встановлюється 6 дорожніх знаків.
Поперечний профіль
вулиці прийнятий двосхилий. Поперечний ухил узбіч 40‰, проїзної частини 25‰.
Для руху
маломобільних груп населення відсутні перешкоди - поперечний профіль вулиці безбордюрний.