Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9103-2523-6793-4682
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1472/е/21 від 01.12.2021
Орган, що видав
ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (03328965) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса - Южний - /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)». Коригування
Код проектної документації
PD01:4761-3641-6483-8867 №23ПКД від 2020-08-10 (видав МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:9103-2523-6793-4682
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл. , Одеська область, Одеський район, м.Одеса не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25829550)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Захарчек Світлана Григорівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Лось Борис Григорович
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Роман Володимир Михайлович
Експерт (фахівець) З питань міцності, надійності, довговічності
Марочка Віталій Владиславович
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Гоц Ігор Васильович (АЕ 005422, АР 018285, АЕ 007525, АР 007013)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
СУПРУН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 000167, АЕ 006423)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Дворецька Наталія Миколаївна (АР 002184, АЕ 003665)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4761-3641-6483-8867
Орган, що видав
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ" (32094079)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
розробка проектної документації
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.08.2020
Номер проектної документації
23ПКД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування проекту (об.19/20к) виконано МПП «ТЕХНОПРОЕКТ» (юридична адреса: 65009, Одеська область, місто Одеса, вулиця Генуезька, будинок 1-А.; головний інженер проекту Мазуренко М.О., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 006217, виданий Архітектурно-будівельною атестаційною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.03.2013) у 2021 році на підставі:

- завдання на проектування, затвердженого Замовником;

- матеріалів інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у 2021 році.

 

Стислий опис основних проектних рішень

Проект «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса - Южний - /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)» розглянуто Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» у 2020 році та видано позитивний експертний звіт від 06.11.2020 №ЕК-3534-09/20.

 

Представленим на експертизу проектом, відповідно до завдання на проектування, передбачається внесення змін до проектної документації в результаті зміни об’єму виконання робіт і перерахунок кошторисної документації з урахуванням поточних цін і заробітної плати.

Дана експертиза проводиться в частині коригування, яка не відповідає раніше прийнятим проектним рішенням.

 

В адміністративному відношенні об’єкт проектування розташований в Суворовському районі міста Одеси, а згідно з генеральним планом міста – частково проходить по вул. Проектна, 12 вздовж каналу, що входить до складу полів фільтрації. В даний час канал та поля фільтрації виконують функцію накопичення скидаємої очищеної води з СБО «Північна» та сезонних опадів. Для обслуговування каналу є існуючий проїзд без покриття, який залишається без змін.

 

Згідно технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса - Южний - /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)» (23/05/21-ІГ), виконаних ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у 2021 році, встановлено, що до розвіданої глибини 42,0м  виділені наступні інженерно-геологічні елементи (ІГЕ):

ІГЕ-0 – насипний шар – суглинок з включенням будівельного сміття; потужність шару 0,6 – 1,6м;

ІГЕ-2 – супісок темно-сірий, з лінзами піску. З домішками органічної речовини, текучий, потужність шару – 5,9 м;

ІГЕ-3 – супісок світло-сірий, з прошарками піску, з включенням мушлі, текучий, потужність шару – 10,1 м;

ІГЕ-3п – пісок пилуватий світло-сірий, з прошарками супіску, з включенням мушлі, водонасичений, потужність шару – 6,2;

ІГЕ-4 – мул суглинистий зеленуватий, з включенням піску, мушлі, з домішками органічної речовини, текучий, потужність шару – 4,1 м;

ІГЕ-4с – суглинок важкий сіро-зелений, замулений, з включенням мушлі, з домішками органічної речовини, текучопластичний, потужність шару – 4,6 м;

ІГЕ-6с – суглинок сіро-зелений, замулений, з включенням мушлі, з домішками органічної речовини, мякопластичний, потужність шару – 5,3 м;

ІГЕ-6г – глина зеленувата, з включенням лінз піску, мушлі, слабозаторфована, мякопластична, потужність шару – 3,8 м;

ІГЕ-7* – глина чорно-сіра, з включенням мушлі, з домішками органічної речовини, тугопластична, потужність шару – 2,7 м;

ІГЕ-7 – глина чорно-сіра, з включенням мушлі, з домішками органічної речовини та слабозаторфована, напівтверда і тверда, потужність шару – 5,7 м;

ІГЕ-8 – суглинок важкий темно-сірий з включенням мушлі, з лінзами супіску, з домішками органічної речовини, туго-м’якопластичний, потужність шару – 5,5 м;

ІГЕ-9 – суглинок зелений, тугопластичний, потужність шару – 1,3 м;

ІГЕ-10 – глина зелено-сіра, з плямами чорної (лігніт), тверда, потужність шару – 2,0м.

Ґрунтові води залягають на глибині 1,8м – 2,2м.

Вода середньо агресивна за вмістом хлоридів до арматури залізобетонних конструкцій при періодичному змочуванні, сильно агресивна за вмістом сульфатів до бетону на портландценменті марки за водопроникністю W4, W6, середньо агресивна до бетону марки W8.

Територія є постійно природньо підтопленою.

Сейсмічність  міста  Одеси  згідно  з  картою ОСР-2004-А  ДБН  В.1.1-12:2014  складає  7  балів.

Категорія складності інженерно-геологічних умов – третя.

Із сучасних інженерно-геологічних процесів слід враховувати наявність в розрізі слабких ґрунтів, наявність ґрунтів зі специфічними властивостями; загальну неоднорідність ґрунтів основи, природну підтопленність території.

Нормативна глибина промерзання ґрунтів – 0,8м.

 

Проектом передбачена ширина проїзної частини проектованої дороги 8м, а з урахуванням узбіччя – 12м. В плані на ділянках з кутами повороту дороги передбачаються розширення проїзної частини у відповідності до діючих нормативів. Склад руху передбачається переважно з великовагового транспорту. Орієнтовна інтенсивність – 2750 вантажних автомобілів за добу.

Вздовж проектованої ділянки рух пішоходів не передбачається.

Поза межами примикань та пересічень з існуючими проїздами, встановлюється бар’єрне огородження, а на естакаді додатково перильне огородження на технічних тротуарах. Майданчик для відстоювання і накопичення вантажних автомобілів також передбачено огородити.

Проектом передбачається влаштування стаціонарних габаритно-вагових комплексів, а також двох автоматичних комплексів із зважуванням у русі.

 

Штучні споруди

Данна автомобільна дорога на ділянці км 4+771 – км 5+336 проходить в межах існуючої естакади до території Одеського морського порту та також виконується у вигляді залізобетонної естакади з використанням І-подібних мостових балок. По полях фільтрації відсутня потреба у влаштуванні штучних споруд, оскільки своїх функцій вони вже не виконують, а траса проходить вздовж існуючої мережі ґрунтових доріг, що передбачені для обслуговування та чищення «гнилої канави» СБО «Північна», яка виконує функцію акумуляції в разі значних опадів.

 

Заходи з водовідведення

Водовідведення з проїзної частини відбувається за рахунок повздовжнього та поперечно ухилу покриття проїзної частини. Влаштовується мережа водовідвідних лотків із скидами до очисних споруд та потім зі скидами очищених поверхневих вод до кюветів, що влаштовуються з обох боків земляного полотна. Оскільки насип відсипається з піску, для запобігання ерозії – укоси насипу й узбіччя передбачено захистити протиерозійними матами. На естакаді передбачено влаштувати поверхневий водозбір за рахунок зливо приймальних воронок з решітками, які в свою чергу поєднані з мережею (колектором) під прогоновою будовою з обох боків та відведенням води по опорах до встановлюємих очисних споруд в межах опор.

 

Земляне полотно

У зв’язку з наявністю на території проектованого об’єкта ґрунтів, що характеризуються низькими значеннями показників фізико-механічних властивостей, проектом передбачено виконати заміну ґрунту.

Враховуючи глибини розкриття ґрунтових вод – заміну ґрунту основи частково передбачено виконувати з влаштуванням берм з буту фракції 100-200 завширшки                      5,0 метрів із розклинуванням поверху щебнем фракції 0-70 (на ділянках з існуючими водоймами, а саме ПК 13+00 – ПК 15+00, ПК 19+00 – ПК 21+50, ПК 29+80 – ПК 32+60 та ділянка на якій влаштовується КПП АМПУ ПК 39+17,2 – ПК 42+17,2).

В стислих умовах, де неможливе окреме зведення тимчасової дороги, берма з буту влаштовується завширшки 7,0 метрів, а саме з ПК 29+80 до ПК 32+60 також із виконанням розклинування по її поверхні щебнем фракції 0-70.

По основі розкритих ґрунтів передбачено влаштування вирівнюючого шару з піску з послідуючим підняттям вище розкритих ґрунтових вод та влаштуванням не тканинного геотекстилю, а для стабілізації та стійкості нового земляного полотна передбачено влаштування обойми із використання високоміцного геосинтетичного матеріалу (високоміцний геотекстиль Kortex GT 600/100 з розрахунковою міцністю на розтяг 600кН/м вздовж та 100кН/м поперек полотна, тестовою міцністю до 660кН/м вдовж та 110кН/м поперек, відносним видовженням до 12%, типу ГТ.Тк.-9). Мінімальна товщина від високоміцного геосинтетичного матеріалу має становити не менше 0,3 метри до зернистих шарів.

Зведення земляного полотна передбачається виконувати із грубозернистого піску з коефіцієнтом фільтрації не менше 5 м за добу.

Враховуючи що територія є потенційно підтопленою для стійкості конструкції дорожнього одягу передбачено влаштування додаткового шару під нижнім шаром основи, що сприятиме водовідведенню капілярної води з шарів дорожнього одягу та запобігатиме капілярному підняттю до шарів конструкції дорожнього одягу. Перший шар основи додатково захищається шаром з геосинтетичного матеріалу для розділення шарів та виключення проникнення дрібної фракції з верхніх шарів до нижнього шару.

По поверхні земляного полотна проектом передбачено розчищення території з вирубуванням кущів та чагарнику, очерету і т.п.

Проектом передбачається влаштування тимчасової дороги а також влаштування майданчиків для тимчасового складування піску, роботи з його штабелювання, повторного навантаження і транспортування безпосередньо на місце укладання в насип.

 

Обстановка та приналежності дороги

Будівництво нової відомчої (технологічної) автомобільної дороги від існуючої автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса-Южний («Обхід м.Одеси») до V-ї черги естакади Одеської філії ДП «АМПУ» проходить територією Суворовського району міста Одеси. Початок ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення прийнятий на кромці примикання до дороги М-28 Одеса – Южний «Обхід м.Одеси» і водповідає км 0+000 майбутньому експлуатаційному кілометражу.

Кінець ділянки прийнятий н кромці покриття примикання до V-ї черги естакади Одеської філії ДП «АМПУ» км 5+336.

На зазначеній ділянці знаходиться 1 естакада починаючи від ПК 47+71 до ПК 53+36. Загальна кількість кутів повороту даної ділянки дороги становить 12. Влаштовуються віражі на вершинах кутів №6-12 з відповідним розширенням смуг руху на довжині передбачаємих перехідних кривих.

На ділянці в межах населеного пункту м.Одеса через займання цінних земель траса прокладена з кутом повороту у 100 м, тому для забезпечення безпеки руху передбачено встановлення попереджувальних дорожніх знаків з обмеженням швидкості руху транспортних засобів до 50 км/год. Інші кути повороту потрапляють до режимної зони Одеської філії Державного Підприємства Адміністрації Морських Портів України, де діє обмеження швидкості руху у 30 км/год, що не суперечить можливій швидкості руху згідно проектованих радіусів повороту. Інші кути є незначними та безрозбивочними, з влаштування радіусів від 2500 метрів на таких кутах повороту.

 

Існуючий стан дороги

На даний час згідно генерального плану розвитку міста територіє не використовується, є існуючі мережі ґрунтових доріг, хаотичні та неконтрольовані звалища. Значна частина ділянки вкрита болотяною рослинністю і є непрохідною.

 

Основні проектні рішення

Проектом передбачено:

- розчищення території від густої рослинності (вирубування дерев);

- заміна ґрунтів слабкої основи;

- стабілізація стійкості земляного полотна з використанням геосинтетичних матеріалів;

- зведення земляного полотна;

- влаштування очисних споруд;

- влаштування капіляро-перериваючого шару;

- влаштування конструкції дорожнього одягу;

- влаштування присипних узбічь;

- влаштування мережі водовідвідних лотків;

- укріплення узбічь та відкосів насипу протиерозійними матами;

- встановлення дорожніх знаків;

- встановлення огородження;

- нанесення горизонтальної дорожньої розмітки.

Початок проектованої ділянки прийнятий на примиканні до існуючої дороги М-28 (обхід м. Одеси на ПК 127+50). Кінець проектованої ділянки автодороги прийнятий на примиканні до існуючої естакади у морський порт. Довжина проектованої ділянки становить 5,336км, в складі якої 565 м естакади з використанням збірних І-образних мостових балок.

На ділянці приєднання до існуючої естакади проектом передбачається влаштування естакади довжиною 565 метрів.. Прогонова будова існуючої естакади частково розбирається для влаштування деформаційного шву та суміщення існуючої поверхні проїзду з проектованою. Габарит проїзної частини – Г-9,0+2х0,75 м. Розрахункові навантаження від автотранспорту А15 та НК-100. У поперечному перерізі балки об’єднуються між собою монолітною плитою.

Пропуск поверхневих вод на проектній ділянці дороги в тілі її насипу не передбачається. Значна ділянка дороги передбачена без влаштування бортового каменю у поперечному розрізі, окрім майданчику для тимчасового накопичення транспорту та облаштування пунктів габаритно-вагового контролю. Тротуари та службові проходи облаштовуються покриттям з ФЕМ.

Проектована ділянка дороги передбачає в своєму складі майданчик для тимчасового накопичення транспорту.

З врахуванням на перспективу збільшення інтенсивності руху передбачено два автономних габаритно-вагових комплексів із зважування у русі на дорозі М28 з таргетованою інтерактивною системою сповіщення про необхідність заїзду до стаціонарного ГВК або на майданчик для очікування. Для роботи у автономному режимі влаштовується заїзд на майданчик із встановленням шлагбауму з камерою, що розпізнає номер транспортного засобу і дозволяє проїзд, підіймаючи шлагбаум.

Проектом передбачено влаштування стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю для роботи якого передбачено влаштування окремої споруди, двоповерхової загальною площею 600 м2 (два поверхи по 300 м2). Стаціонарний ГВК облаштовується окремим заїздом та виїздом і налаштовується на сумісну роботу з двома проектованими автономними WIM у комплекті з метеостанцією. В разі виявлення WIM-ом перевищення – для водія буде з'являтись сповіщення на інтерактивному екрані з його вагою, номером та необхідністю заїзду до стаціонарного ГВК на контрольне зважування. На з'їздах до існуючої міської дорожньої мережі передбачено влаштування інтерактивних камер для відстеження та розпізнавання транспортних засобів за номерними знаками, а також по зовнішньому вигляду. Вся інформація буде аналізуватись та надсилатись у автоматичному режимі з виведенням результатів на моніторах стаціонарних ГВК.

 

Дорожній одяг

Тип покриття прийнятий з монолітного бетону без використанням будь-якої матриці для додання орнаменту поверхні проїзної частини. Через кожні 6 метрів по поверхні покриття влаштовуються поперечні шви стискання. Конструкція дорожнього одягу прийнята жорсткого типу. Покриття тротуарів, для спрощення під час будівництва, також передбачено з монолітного цементобетону.

Мінімальний  модуль  пружності, згідно ГБН В.2.3-37641918-559:2019,  становить 225 МПа. Необхідний модуль пружності, з врахуванням коефіцієнту запасу міцності, складає 300 МПа. Нормативне статичне навантаження на поверхню покриття від колеса розрахункового автомобіля - 57,5 кН (у розрахунок прийнято 65 кН).

Проїзна частина:

- земляне полотно – дренажний прошарок із геокомпозиту (по типу ProfiGEO D10), згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014

- шар з щебню фр.20-40мм, згідно ДСТУ Б В.2.7-75-98 - 0,12м

- розділяючий  прошарок  із  нетканинного  геотекстилю,  згідно  ГБН В.2.3-37641918-544:2014

- щебенево-піщана суміш С-7, згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,15м

- монолітний дорожній цементобетон класу міцності на розтяг при згині Btb 0,8(10) на стиск В5, морозостійкість F50 згідно ДСТУ 8858:2019 - 0,14м

- розділяючий прошарок з не тканинного геотекстилю із поверхневою щільністю 400г/м² (по типу TipptexBS 40), згідно ГБН В.2.3-37641918- 544:2014

- монолітний дорожній цементобетон класу міцності на розтяг при згині Btb 4,4(60) на стиск В30, морозостійкість F200 згідно ДСТУ 8858:2019 - 0,26м

Тротуари:

- щебенево-піщана суміш С 5 – 0,21 м

- цементно-піщана суміш – 0,04 м

- покриття з монолітного бетону – 0,05 м.

План вулиці:

У плані проектована ділянка траси має вісім кутів повороту. Через малу величину кута колова крива в плані, на двох з них, не влаштовується. Початок проектованої ділянки - ПК 0+00,0 прийнятий на примиканні до вісі існуючої дороги М-28 (обхід м. Одеси на ПК 127+50). Кінець проектованої ділянки автодороги ПК 53+36 прийнятий на примиканні до існуючої естакади у морський порт. Довжина проектованої ділянки становить 5,336км в складі якої 565 м естакада із збірних І-подібних мостових балок. Радіуси заокруглення по дорозі та на з'їздах прийняті у відповідності до вимог чинної документації.

 

Поперечний профіль:

Поперечний профіль вулиці прийнятий безбортовим, а в місцях влаштування майданчиків для відстоювання, накопичення та габаритно-вагового контролю із встановленням бортового каменю висотою над проїзною частиною 15 см. Кількість смуг руху – 2, ширина смуги руху – 3,5м. Кількість крайових смуг – 2 смуги, ширина крайової смуги – 0,5 м. Ширина земляного полотна по дорозі становить 12 метрів без врахування відкосів насипу, а в місці влаштування майданчику та вагового контролю – 97,5м. Розрахункова швидкість в проекті прийнята 30-50-90 км/год.

Поперечний профіль з'їздів - безбортовий. Висота бортового каменю в місцях з'єднання тротуарів і проїжджої частини на пішохідних переходах повинна бути 0 см (заходи щодо доступності маломобільних груп населення).

 

Водовідвід

Влаштування зливової каналізації проектом не передбачається. Водовідведення забезпечується за рахунок поперечного та повздовжнього похилів проїзної частини. Влаштовуються водовідвідні лотки зі скидами через очисні споруди.

 

Зовнішнє освітлення

Зовнішнє освітлення передбачається на майданчику для відстоювання, накопичення та габаритно-вагового контролю. Освітлення передбачається влаштовувати з використанням енергозберігаючих світлодіодних ламп.

 

Дорожні знаки і розмітка

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, проектом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху, в тому числі встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини та встановлення напрямних стовпчиків. Дорожні знаки прийняті згідно ДСТУ 4100:2014 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

Горизонтальна розмітка прийнята згідно ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування» і виконується фарбою.

 

Електротехнічні рішення

КЛ-6кВ

Проектом передбачено на ділянці будівництва перекладання КЛ-6кВ від комірки №18 «ПС Лиманчик» до першої опори високовольтної лінії ПЛ-6кВ кабелем ААБл-6 3х95. При проходженні КЛ-6кВ під дорогами, кабель передбачено захистити від механічних пошкоджень по всій довжині, уклавши його в проектовану поліетиленову трубу ПВХ-100.

Крім цього, проектом передбачена реконструкція двоцепної ділянки ПЛ-6кВ «ПС Лиманчик – ТП-307 (ГКНС)» з виносом опор із плями забудови, у тому числі:

-  засипка існуючих природних нерівностей для встановлення опор (котловани та т.п.) та будівництво насипної дороги для потреб будівництва нової ділянки 2 ПЛІ-6кВ та в подальшому її обслуговування;

-  будівництво нової двоколової ділянки ПЛІ-6кВ «ПС Лиманчик – ТП-307 (ГКНС)» із застосуванням ізольованого проводу марки СІП-3 1х150мм2;

-  перепідключення існуючої ТП кабелем АСБ-10 3х120 від проектованої опори з встановленням роз’єднувача та кабельної муфти;

-  у зв’язку з встановленням додаткових опор 6кВ передбачено нанесення нової нумерації на опор ПЛ-6кВ «ПС Лиманчик – ТП-307 (ГКНС)»;

-  виконання для нових опор повторний контур заземлення;

-  демонтаж ділянки 2 ПЛ-6кВ «ПС Лиманчик – ТП-307» від оп.№7 до оп.№26.

Проектування нової ділянки ПЛ-6кВ передбачено відповідно до типового проекту арх.№2.16.

Проходження нової ділянки ПЛІ-6кВ передбачено на відстані не менше 10м від крайнього проводу до будівель.

Від проектованої опори №32 передбачена відпайка до кінцевої опори №32А, на якій встановлюється роз’єднувач і кабельна муфта для підключення кабельної лінії в бік існуючої ТП. Опора запроектована по типовому проекту №8н/1.

Проектовані  опори  передбачено  встановити  на  базі  залізобетонних  стійок  типу  СК 135-15.

На проектованих опорах передбачено встановити грозозахисні заземлення. На кінцевих і анкерних опорах до заземлювального пристрою повинні бути приєднанні відтяжки опор. Загальний опір розтікання заземлювального пристрою опор ПЛІ-6кВ повинно бути не більше 10 Ом.

 

Мережі зв'язку

Проектом передбачено перекладання кабелю зв’язку телефонного вузла до кабельної муфти кабелем ОКТБг-2х12. В місці монтажу кабельної муфти передбачено встановити бетонний колодязь.

При проходженні кабельної лінії під дорогами, кабель передбачено захистити від механічних пошкоджень по всій довжині, уклавши його в проектовану поліетиленову трубу ПВХ-100.

 

Перенесення мереж трубопроводів.

Конструкції залізобетонні

Вибір окремостоячих фундаментів на палях для опор естакади і палевих опор під технологічні трубопроводи обумовлений слабонесучими обводненими ґрунтами та високим рівнем ґрунтових вод.

Основа – залізобетонні палі C35.100-10 серії 1.011.1-9.

Фундаменти – монолітні залізобетонні з бетону С 20/25. Арматурні сітки з арматури Ø10, Ø16мм по ДСТУ 3760:2006. Бетонна підготовка з бетону Б7.5

Верхні кінці паль передбачено зрубати, арматуру паль завести в ростверк. Кінці паль закрити в ростверк на 50мм.

Під бетонну підготовку виконати щебеневу основу 150мм.

Конструкції металеві

Для перенесення мереж нафтопроводів, газопроводів, паропроводів запроєктована естакада: прямокутна, каркасна. Естакада змонтована на з/б фундаменти з анкерним кріпленням. Повздовжня жорсткість каркасу забезпечується жорстким анкерним кріпленням стійок естакади до залізобетонного фундаменту. Горизонтальна жорсткість прольотної будови забезпечується просторовою конструкцією системи розкосів.

Каркас – металевий рамний: стійки, ферми з прокатної сталі (двутавр№20,14, кутик 63х63, труба 325х5).

Антикорозійний захист для металоконструкцій – ґрунтівка Sigmafast 278, потім двокомпонентна фарба SigmaDUR550 RAL 5005Н колір синій

Технологічна частина

Застосовані електрозварні труби по ДСТУ3667-97 та відводи по ДСТУ17375.

Антикорозійний захист для трубопроводів – покриття ґрунтом ГФ-021  та  фарбою ПФ-115 в 2 шара

Труби Ø200, Ø300 та Ø400 утеплені фольгованою мінеральною ватою М-80 В=50мм в 2 шари з захисним кожухом з оцинкованого листа.

 

Зовнішній водопровід та каналізація

Проектом передбачено перенесення зовнішніх мереж водопостачання та мулопроводу, що потрапляють під пляму дороги.

Відповідно до технічних умов №3594-29/2853 від 21.09.2020, виданих ТОВ «Інфокс» Філія «Інфоксводоканал», водовід Ø600 мм, що потрапляє під пляму дороги переноситься на нормативну відстань від дороги. Водовід запроектований з поліетиленових труб питних, виготовлених за ДСТУ Б В.2.7-151: 2008 із поліетилену марки ПЕ 100 SDR 17 Ø630х37,4.

У місцях перетину дороги, водовід прокладається в захисному сталевому футлярі Ø820х18,0.

На відстані понад 30,0 м в обидва боки від дороги передбачається встановлення камер перемикання (з монолітного залізобетону) з запірною арматурою.

Трубопроводи водопроводу  Ø1200 мм і Ø1400 мм, що потрапляють під пляму дороги, підлягають перекладанню. Ці трубопроводи запроектовані з поліетиленових труб питних, виготовлених за ДСТУ Б В.2.7-151: 2008 із поліетилену марки ПЕ 100 SDR 17 Ø1200х71,1 та Ø1400х83,0 відповідно. У місцях перетину дороги трубопроводи прокладаються в захисних сталевих футлярах Ø1420х19,0 та Ø1620х20,0 відповідно. На цих трубопроводах на відстані понад 30,0 м в обидва боки від дороги в місцях підключення передбачається встановлення камер перемикання (з монолітного залізобетону) з запірною арматурою.

Водопровід укладається на піщану основу товщиною 0,1 м і після укладання, трубопровід вручну присипається піском на висоту 40 см над верхом труби.

Проектом передбачено перенесення мулопровіду Ø200 мм, що потрапляє під пляму будівництва дороги переноситься на нормативну відстань від дороги.

Мулопровід передбачено з поліетиленових труб за ДСТУ Б В.2.7-151:2008 із поліетилену марки ПЕ 100 SDR 17 Ø225х13,4 (технічна).

На мережі мулопроводу в місцях підключення запроектовані каналізаційні колодязі по ТП 902-09-22.84 зі збірних залізобетонних елементів по ДСТУ Б В.2.6-106:2010.

 

Зовнішнє газопостачання

У зв'язку з будівництвом автомобільної дороги, від V черги естакади Одеського філіалу ДП «АМПУ» до автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса-Південний (М-14), існуючий надземний газопровід високого тиску передбачено перекласти:

- при перетині з проектованої автодорогою - на висоту не менше Н=7,0 м від покриття автомобільної дороги до нижньої частини естакади;

- при паралельному сполученні - на необхідну відстань від проектованої автодороги.

Відповідно до листа від Служби автомобільних доріг в Одеської області (Укравтодор) за №03-2451 / 10 від 27.07.2021р., проект виконаний в 3 етапи:

- 1 етап – перекладання газопроводу високого тиску 630х10,0;

- 2 етап – перекладання газопроводів високого тиску 325х7,0 і 273х7,0;

- 3 етап - перекладання газопроводу високого тиску 159х5,0.

При перетині автодороги газопроводом високого тиску 150 на ПК36 + 60 – трубопровід передбачено прокласти по естакаді.

При паралельному прокладанні газопроводів на опорах відстань між опорами прийнято не більше 9,0 м.

При перетині автодороги газопроводом високого тиску 600 на ПК16 + 10 – трубопровід прокласти по естакаді; відстань між опорами – 36,87 м. При паралельному прокладанні газопроводів на опорах відстань між опорами прийнято не більше - 26,0 м.

Після прокладки запроектованого газопроводу високого тиску діючий надземний газопровід, від точки підключення до точки відключення, необхідно заглушити, продути, секціонувати і демонтувати.

Проектований надземний газопровід високого тиску прийнятий із сталевих електрозварних труб по ГОСТ 10704-91, виготовлених з спокійною маловуглецевої сталі по ДСТУ 2651:2005 групи В марок Ст2сп, Ст3сп.

Захист труб надземних газопроводів від атмосферної корозії передбачається олійною фарбою в 2 шари по двох шарах ґрунтовки ГФ-21, згідно норм ДСТУ Б В 2.6-193:2013 «Захист металевих конструкцій від корозії».

Проектом передбачено виконати заземлення газопроводу на опорі. Інтервал установки захисного заземлення прийнятий не більше 100,0 м за аналогією з п.п. ПУЕ.

Тип контуру заземлення прийнятий з 2-х вертикальних заземлювачів, виготовлених в МОЗ з круглої сталі 12мм, які вкручують в ґрунт в траншеї в землі глибиною 0.7м. Вертикальні заземлювачі з'єднують між собою в траншеї горизонтальним заземлювачем зі сталі 10мм. З'єднання горизонтального заземлювача з вертикальним виконують за допомогою зварювання. Горизонтальний заземлювач приварюють також до трубостійки. Верхню частину трубостійки з газопроводом з'єднують за допомогою перемички з круглої сталі 8мм, яку одним кінцем приварюють до трубостійки, а іншу за допомогою болта М10, привареного до газопроводу, приєднують до газопроводу.

Імпульсний опір току розтікання заземлювального пристрою не повинно перевищувати 10 Ом.

 

Охорона навколишнього середовища

Для зниження загазованості території, прийняті проектні рішення, які забезпечують рівномірний рух транспортного потоку зі швидкістю, яка відповідає мінімальному викиду шкідливих компонентів.

Передбачено влаштування покриття з асфальтобетону, що виключає пилоутворення, а також виключає безповоротні зміни в біосфері та додатково покращує екологічне оточення в районі даної ділянки за рахунок покращення умов проїзду, що значно скоротить час проїзду та відповідно обсяг викиду шкідливих речовин пов’язаних з роботою двигунів внутрішнього згорання.

В цілому, оцінка впливів діяльності на навколишнє природне середовище показала, що експлуатація проектованого об'єкта не буде чинити негативного впливу.

 

Всі дорожньо-ремонтні та супутні їм роботи повинні виконуватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг», інших документів, що регламентують виробництво будівельних робіт.

 

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують умови щодо  створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, пожежну та техногенну безпеку, охорону праці, екологію, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення відповідно до діючих нормативних документів.

 

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 21 жовтня 2021 року складала 3556787,009 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 2793387,480 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 26135,109 тис. грн.;

інші витрати                              – 737264,420 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 41580,121 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 31690,356 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

інші витрати                              – 9889,765 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено відповідно до кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 01 грудня 2021 року складає 3531361,980 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 2750092,857 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 34968,615 тис. грн.;

інші витрати                              – 746300,508 тис. грн. 

Із загальної кошторисної вартості виконано 128666,946 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 104063,311 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

інші витрати                             – 24603,635 тис. грн.

 


Розділи