1 редакція від 19.11.2021 2 редакція від 30.11.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0351-0751-7661-2998
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№501-Е-21/А від 15.11.2021
Орган, що видав
ДП "Жилком" (32350021) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине ( на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк ) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, км0+000 – км1+800». Коригування
Код проектної документації
PD01:0331-8798-4369-3771 Зміни №2 №52/153-11-К1 від 2021-07-12 (видав ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:0351-0751-7661-2998
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Головний експерт проекту
Царицина Людмила Вікторівна (АЕ 002769, АЕ 006577 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.11.2021 196219.005 155647.107 69.34 40502.558 105852.479 84452.534 43.593 21356.352

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.11.2021 184797.538 146049.57 69.34 38678.628 105852.479 84452.534 43.593 21356.352

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Автомобільна дорога державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине ( на Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк ) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя(через м. Кременчук) -Маріуполь до межі м. Дніпра, км 0+000 – км 1+800, Новоолександрівська сільська рада, Дніпровський район не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Царицина Людмила Вікторівна (АЕ 002769, АЕ 006577)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Жукова Вікторія Анатоліївна (АЕ 001466, АТ 000829, АР 004489)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КОДОЛА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006545, АЕ 000490, АР 016980, АЕ 007209)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ЖМУРЯЄВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 006574, АЕ 002250)
Відповідальний експерт З питань екології
Гайдідей Ольга Владиславівна (АР 010455, АЕ 006677, АЕ 003404)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0331-8798-4369-3771
Орган, що видав
ДП "УКРДІПРОДОР" (05416892)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
коригування проектно-кошторисної документації
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
12.07.2021
Номер проектної документації
52/153-11-К1
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Будівництво автомобільної дороги  державного значення   М-04  Знам’янка    Луганськ    Ізварине   ( на м. Волгоград   через   мм. Дніпро,  Донецьк )  на ділянці  обходу  м. Дніпра  від   автомобільної дороги державного значення  Н-08 Бориспіль - Дніпро -  Запоріжжя (через м. Кременчук)  - Маріуполь до межі м. Дніпра,  км0+000 – км1+800». Коригування (об’єкт № 52/153-11-К), виконаний Дніпропетровською філією державного підприємства «Укрдіпродор» «Дніпродіпродор» (юридична адреса: 49000, місто Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 24), ГІП – Фоменков Віталій Євгенович, кваліфікаційний сертифікат серії АР №003259, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, від 12.09.2012р.) в 2021 році на підставі:

-       Завдання на проектування (коригування) №4-8/21  від 14.06.2021р., виданого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області та затвердженого Державним агентством автомобільних  доріг України «Укравтодор»;

-       Містобудівні умови та обмеження;

-       Топо-геодезичні вишукування (52/153-11-К), виконано Дніпропетровською філією державного підприємства «Укрдіпродор» «Дніпродіпродор»;

-       Технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування (52/153-11-К-В2), виконані Дніпропетровською філією ДП «Укрдіпродор» «Дніпродіпродор»  в 2021р.;

-       Звіт про науково-технічний супровід, розроблений Державним підприємством «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім..М.П.Шульгіна» у 2021р.;

-       акт  огляду автомобільної дороги від  20.09.2021р., затвердженого Службою автомобільних доріг в  Дніпропетровській області;

-       відомість залишків робіт станом на 2021р., виданої Службою автодоріг в Дніпропетровській області.

 

Стислий опис основних проектних рішень

 

Робочий проект «Будівництво автомобільної дороги  державного значення   М-04  Знам’янка  –  Луганськ  –  Ізварине   ( на м. Волгоград   через   мм. Дніпро,  Донецьк )  на ділянці  обходу  м. Дніпра  від   автомобільної дороги державного значення  Н-08 Бориспіль - Дніпро -  Запоріжжя (через м. Кременчук)  - Маріуполь до межі м. Дніпра,  км0+000 – км1+800» за номером договору 52/153-11-К, який підлягає коригуванню, був затверджений 05.07.2012р. Наказом №263 Укравтодора та Експертним звітом  Укрдорбудекспертизи від 29.05.2012р; неодноразово коригувався, кожного разу був затверджений позитивними Експертними звітами, наданими ДП «Укрдорбудекспертизи» і (або) ДП «Укрдержбудекспертиза» та не перезатверджувався Укравтодором.

Даний експертний звіт є невід'ємною частиною наданих раніше експертних звітів, виданих ДП «Укрдорбудекспертизи» і ДП «Укрдержбудекспертиза», і анулює їх в об'ємі даного коригування.

Коригування затвердженого робочого проекту викликане значним терміном призупинення будівництва, в зв’язку з відсутністю фінансування, та зі зміною діючих нормативних документів, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, зміною джерел постачання  будівельних матеріалів на залишки обсягів робіт. 

В кошторисі враховані додаткові роботи по влаштуванню перехідно-швидкісних смуг, влаштуванню примикань та ліквідації тріщини на ПК 8+00,00- ПК 9+00,00 (лівий проїзд).

Обсяги додаткових робіт приведені в «Зведена відомість робіт по влаштуванню перехідно-швидкістних смуг та ліквідації тріщини»  в матеріалах даного проекту. Та Службою автодоріг в Дніпропетровській області  надана відомість залишків робіт станом на 2021р.

 

Техніко-економічним обґрунтуванням, виконаним в 2007 році ДП ”Укрдіпродор”,  визначена доцільність та економічна ефективність будівництва обходу м. Дніпра.

Варіант обходу м. Дніпра  погоджено з органами місцевого самоврядування Дніпропетровського району. Загальна довжина обходу становить 64.0 км.

Вказаний обхід м. Дніпро є складовою частиною автодороги загального користування державного значення Знам’янка - Луганськ - Ізварине. Будівництво першої черги, потужністю 18.0 кілометрів, закінчено в 2011 році. Другою чергою передбачається відмикання в двох рівнях транспортною розв’язкою по типу “ труби “ на км 417+000 від автомобільної дороги Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя, в північно-західному напрямку по Південному мосту з подальшим виходом на дороги загального користування Харків – Сімферополь – Алушта - Ялта, Знам’янка – Луганськ - Ізварине.  

  Даним проектом коригується ділянка км0+000 - км1+800. Будівництво було розпочато в 2012р. та зупинено в 2014р. в зв’язку з відсутністю фінансування. Початок траси ділянки прийнято на ПК 0+00 на вісі розділювальної смуги існуючої автомобільної дороги Бориспіль - Дніпропетровськ-Запоріжжя, кінець на ПК 18+00. Довжина становить 1.800 км. На трасі автодороги є один кут повороту з радіусом кривої 1200 м з влаштуванням віражу - 40.0 ‰.

Межа робіт по правій смузі прийнята на ПК 1+80. Ділянка довжиною 180м віднесена до транспортної розв’язки на км0+000, так як є складовою частиною правоповоротного з’їзду. Обсяги  робіт  ураховані в коригуванні робочого проекту на будівництво транспортної  розв'язки  (об'єкт №50/153-11).

Прокладання траси виконувалось з максимальним збереженням цінних   сільськогосподарських земель.

 

Проектована ділянка автомобільної дороги розташована в ІІ районі будівельно-кліматичного районування території що характеризується такими даними:

-      середньорічна температура повітря становить 8,7 ° С;

-      середньомісячна температура січня-мінус 2 ° С - 6 ° С, липня-плюс 21°С-23°С,

-      абсолютний мінімум-мінус 32°С мінус 42°С, абсолютний максимум плюс 39-41°С,

-      характеристичне значення снігового навантаження для 4 району – 1400 Па;

-      характеристичне значення вітрового тиску для 3 району – 500 Па;

-      нормативна глибина сезонного промерзання ґрунту складає 0,9 м.

 

Інженерно-геодезичні вишукування для розробки робочого проекту та кошторисної документації були виконані  ДФ  ДП  «Укрдіпродор «Дніпродіпродор» у вересні в 2011 році. Геодезичні вишукування виконувались по землям Новоолександрівської сільської ради та лісгоспу.

В геоморфологічному відношенні  ділянка дороги   розташована в межах Азово - Придніпровської височини. На даній ділянці від ПК 0+00 до ПК 1+800 рельєф місцевості знижується з відмітки 133.39 м до відмітки 89.36 м в пониженому місці на ПК8+70, потім підвищується до відмітки 123.18  м на ПК 18+00. Проектний профіль знижується з відмітки125.86м  (виїмка) до відмітки 106.95м на ПК8+70м (насип), підвищується до 120.28м на ПК18+00 (виїмка).

Під час огляду автомобільної дороги, 22 серпня 2017 року, були виконані додаткові інженерно-геодезичні вишукування окремими ділянками: в місцях де виникали питання, що до товщини шарів влаштованої основи дорожнього одягу; на розмивах та водовідвідних канавах, для визначення додаткових обсягів робіт. Вишукування виконані ДФ ДП «УКРДІПРОДОР»   «ДНІПРОДІПРОДОР».

В геологічній будові приймають участь глинисті відклади антропогенового періоду. Згідно геолого-літологічних ознак та фізико-механічних властивостей ґрунти можна поділити на наступні шари:

1  Рослинний шар-суглинок чорний твердої консистенції зустрінутий свердловинами товщ. 0.3-0.5 м.

2 Суглинок буровато-жовтий, червоно-жовтий, легкий пилуватий твердий. Шар зустрінуто свердловинами з глибини 2.60 до 3.50 м на ділянці ПК0+00-ПК7+22 та до 1.40-4.80 м на ділянці ПК13+38-ПК18+00.

3 Лес світло-жовтий, червоно-жовтий, твердий. Шар зустрінуто свердловинами з глибини 1.50 м до 5.80 м на ділянці ПК0+00-ПК7+22 та з глибини 0.6-1.20 м на ділянці ПК13+38-ПК18+00.

Ґрунтові води свердловинами на даній ділянці дороги не зустрінуті.

Згідно додатку А. таблиці 1. ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» територія розташована в районі з п’ятибальною сейсмічністю по картах ОСР-2004-А та В, шестибальною по карті ОСР-2004-С.

Дослідження ґрунтів виконано було в лабораторії ДФ"Дніпродіпродор".

 

На підставі завдання №4-10/17, акту огляду автомобільної дороги станом на 22 серпня 2017 року, відомості залишків робіт та діючих нормативних документів, при даному коригуванні робочого проекту, було визначено наступне:

    1) Виконані роботи:

- перевлаштування  ПЛ-10Кв 2-х ліній на ПК10+34 і ПК11+42;

- перевлаштування кабельної лінії  ПЛ-10Кв на ПК10+50;

- звалювання дерев, корчування пнів і вивезення дров;

- зрізання рослинного грунту і перевезення його;

- влаштування 2-х перехоплюючих дренажів на ПК7+15 і ПК13+71;

- влаштування штучних споруд: металевої гофрованої труби отвором 5.00м  довжиною 115.29м на ПК9+00, гофрованої труби отвором 2.02м довжиною 90.09м на ПК12+06 ;

- влаштування земляного полотна;

- влаштування дощової каналізації на розділювальній смузі;

- влаштування додаткового шару основи з металургійних доменних шлаків товщиною 25см;

- влаштування шару основи  з підібраної щебенево-піщаної суміші  С5 

  товщиною 16см;

- влаштування  прорізів в додатковому шарі основи;

- влаштування  канав: нарізання та планування;

- влаштування  4-х швидкотоків: нарізання та планування

- влаштування шару основи  з підібраної щебенево-піщаної суміші  С5 на          зупиночних смугах;

     2) Невиконані роботи:

- влаштування водоскидів;

- влаштування бортового каменю;

- укріплення входу та виходу двох  металевих  гофрованих труб;

- укріплення канав рослинним ґрунтом;

- влаштування упорів, зубів та бетонного укріплення швидкотоків;

- укріплення узбіч рослинним грунтом;

- організація дорожнього руху (дорожні знаки, розмітка, огородження)

- посадка дерев;

- розбирання будівельного майданчика.

    3) Додаткові роботи у відповідності до акту огляду автомобільної дороги:

- зрізання ЩПС  С5 та грунту  з  зупиночних смуг;

- відновлення шару основи з ЩПС С-5  основних проїздів до проектної

  товщини;

- досипка  узбіч та ліквідація розмивів укосів.

    4) Зміна проектних рішень у зв’язку з заміною нормативних документів:

- заміна металевого гофрованого тунелю на ПК12+06, на металеву гофровану трубу отвором 2.02м;

- влаштування дорожнього одягу зупиночних смуг - по типу основної дороги, ширина зупиночних смуг змінена з 1.75м на 2.00м;

- ширина укріпленої смуги  на розділювальній смузі змінена з 1на 0.5м;

- ширина укріпленої смуги на узбіччі змінена з 0.75м на 0.5м;

- влаштування 3-х шарів покриття  з асфальтобетону, товщина 2-х шарів з 

  крупнозернистого асфальтобетону змінена з 8см на 10см;

- проектна лінія поздовжнього профілю підвищена на 4см;

- ухил віражу змінено з 35‰  на 40‰ ;

- зовнішнє освітлення виключено.

 

Ділянка обходу км0+000 - км1+800, яка частково побудована проходить поза  межами населених пунктів і не є реальною загрозою виникнення надзвичайних ситуацій та не відноситься до об’єктів, що становлять екологічну небезпеку.

 При закінчені будівництва  і введення дороги  в експлуатацію можливе виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру (стихійних лих, аварій, природних і техногенних катастроф), а саме:

- вихід із ладу і руйнування окремих частин земляного полотна або проїзної  частини. За результатами розрахунків стійкості земляного полотна на ділянці ПК7+22-ПК10+45 (висота насипу до 18,35м) було прийнято поперечний профіль з улаштуванням берм шириною 4,00 м з обох боків;

- виникнення просадок при замочуванні земляного полотна або прилеглої території вздовж дороги. Проектом передбачено укріплення  укосів засівом трав та улаштування водоскидів з проїзної частини та розділювальної смуги  для  запобігання  зсуву земляного полотна ;

- вплив ударів від наїзду транспортних засобів на елементи конструкцій систем водовідведення та безпеки дорожнього руху.

На 01.09.2017 року земляне полотно побудоване  та стан його задовільний .       

Штучна споруда на ПК9+00, що вже побудована, зібрана з металевих гофрованих елементів  , які  оброблені захисним шаром  для запобігання  корозії.

Щоб запобігти руйнуванню від природних та техногенних факторів ділянки дороги, необхідно під час проведення будівництва автомобільної дороги дотримуватись чинних вимог нормативних документів щодо безпеки дорожнього руху, охорони навколишнього середовища, пожежної безпеки, а також вимог проектної та проектно-технологічної документації.

Але, якщо і виникне надзвичайна ситуація, яка впливатиме на учасників Ділянка обходу км 0+000 - км1+800, яка частково побудована проходить поза  межами населених пунктів і не є реальною загрозою виникнення надзвичайних ситуацій та не відноситься до об’єктів, що становлять екологічну небезпеку.

Виконується науково-технічний супровід відповідно Звіту про виконання науково-дослідної роботи проектних робіт (об. №52/153-11) «Будівництво автомобільної дороги Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпропетровська від автомобільної дороги Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя до межі м. Дніпропетровська км 0+000 – км1+800», що розроблено ТОВ НВП «Дорожній дослідницький центр» м. Київ у 2012р. та Звіту про науково-технічний супровід (дослідження стану земляного полотна), розробленого Державним підприємством «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім..М.П.Шульгіна» у 2021р

Проектні рішення у відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 для проектованої ділянки автомобільної дороги забезпечують розрахункову швидкість руху 110 км/год;

Для безпеки дорожнього руху передбачається виконання наступних проектних рішень, а саме:

- дорожня розмітка, яка наноситься на проїзну частину дороги обов’язково повинна мати світло відбивальні властивості та виконана із довговічних матеріалів, які у вологому стані повинні мати коефіцієнт зчеплення не менше ніж 0.45, цим властивостям відповідають термопластики, якими виконується розмітка.

-  бар’єрне огородження з стримувальною здатністю 280 кДж згідно вимог ДСТУ Б.В.2.3-12-2004, яке необхідно буде встановити  вздовж усієї розділювальної смуги  ділянки обходу з двох сторін та на узбіччях, де висота насипи більше 2-х метрів – над штучними спорудами

- ділянку дороги обладнано відповідними знаками, які забезпечують чітку та  надійну  орієнтацію  водіїв;

- з метою забезпечення надійного зчеплення коліс транспортних засобів з покриттям передбачено підвищення шорсткості покриття за рахунок влаштування його з асфальтобетонних сумішей, виготовлених з кам’яних матеріалів стійких проти шліфування  (міцністю не менше 1000 кг/см2)  та їх підвищеним вмістом в суміші.

 

Важливе місце в забезпеченні безаварійності руху займає інформація водіїв про дорожні умови на шляху їх пересування. Для інформаційного забезпечення маршрутів використовують дорожні знаки, інформаційні табло, маршрутні схеми і т. ін.

В цілому на автомобільних дорогах можна спостерігати три цикли зміни інтенсивності руху в часі: добовий, тижневий і річний (по сезонах або місяцях).

Заходи з організації руху виконані у відповідності з діючими нормами.

Дорожні знаки встановити із світлоповертальною поверхнею. Огорожа на перехрестях, в районі пішохідних переходів, автобусних зупинках, розмітка проїзної частини для розділення транспортних потоків і пішохідних переходів існуючі та відповідають нормам і правилам дорожнього руху.

Під час виконання капітального ремонту автодороги для забезпечення безпеки руху передбачені наступні заходи:

- установка необхідних тимчасових дорожніх знаків.

У робочій документації представлені проектні рішення щодо розміщення  розмітки вздовж всієї дороги. В установленні світлофорів на перехрестях не має потреби –  підключення до електричних меж не потрібно.

Пожежну безпеку будівельного майданчику, на ділянках робіт, робочих місцях проектом передбачено забезпечувати відповідно нормативних вимог. Проїзди і проходи до пожежного інвентарю, устаткування і засобів гасіння мають бути завжди вільними, міститися справними. Майданчик виробництва робіт має бути забезпечений первинними засобами гасіння. Відповідальність за пожежну безпеку об'єкту покладається на його керівника. Категорично забороняється паління у зоні ведення робіт. Куріння дозволено тільки в спеціально відведених місцях. Не дозволяється накопичувати на будівельному майданчику горючі речовини.

Проектом не передбачені заходи згідно з ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будинків і споруд.» для груп населення з обмеженими можливостями, тому що проектна ділянка дороги знаходиться за межами населеного пункту і потік пішохідного руху відсутній.

 

Заходи з охорони праці передбачають створення безпечних умов для експлуатації дороги. Комплекс робіт по виконанню будівельно-монтажних робіт передбачено виконувати у відповідності з вимогами по техніці безпеки. Охорона праці робітників повинна забезпечуватися видачею адміністрацією необхідних засобів індивідуального захисту (спеціального одягу, взуття та ін), виконанням заходів щодо колективного захисту робітників (огородження, освітлення) санітарно-побутовими приміщеннями і пристроями у відповідності з діючими нормами і характером виконуваних робіт.

 

При реалізації проектних рішень передбачено використання будівельних матеріалів і виробів за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Передбачено використання будівельних матеріалів та виробів  за наявності документально підтвердженої радіаційної безпеки їх та виконання остаточного радіаційного контролю після завершення будівельних робіт.

Рівень шуму від роботи автомашин і обладнання в період виконання будівельних робіт не перевищують  гранично-допустимих рівнів шуму на території прилеглої житлової забудови (відповідно до ДСП 173-96, ДБН В.1.1-31:2013).

Видалення будівельних відходів передбачається  згідно з укладеними договорами з спеціалізованими підприємствами, які здійснюють операції у сфері поводження з відходами.

Планована діяльність не зробить негативної дії на повітряне, геологічне середовище, мікроклімат, клімат, грунт, рослинний і тваринний світ, на соціальне і техногенне середовище.

 

Технічні рішення, прийняті в проектній документації, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну для життя і здоров'я людей експлуатацію об'єкта при дотриманні передбачених робочим проектом заходів.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 08.11.2021 р. складала  196 219,005 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  155 647,107  тис. грн.; устатковання – 69,340  тис. грн.; інші витрати – 40 502,558 тис. грн.    

Із загальної кошторисної вартості виконано 105 852,479 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 84 452,534 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 43,593 тис. грн.;

інші витрати – 21 356,352 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 15 листопада 2021 року складає 184 797,538 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 146 049,570  тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 69,340 тис. грн.;

інші витрати – 38 678,628 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 105 852,479 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 84 452,534 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 43,593 тис. грн.;

інші витрати – 21 356,352 тис. грн.

 

Опис зауважень та внесених змін 

Під час проведення експертизи зняті зауваження та доопрацьовані за зауваженнями ДП «Жилком» пояснювальна записка, ПОС, ОВНС та креслення відповідно до нормативних вимог. Внесені відповідні зміни у кошторисну документацію.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

За результатами розгляду робочого проекту «Будівництво автомобільної дороги  державного значення   М-04  Знам’янка  –  Луганськ  –  Ізварине   (на м. Волгоград   через   мм. Дніпро,  Донецьк )  на ділянці  обходу  м. Дніпра  від   автомобільної дороги державного значення  Н-08 Бориспіль - Дніпро -  Запоріжжя (через м. Кременчук)  - Маріуполь до межі м. Дніпра,  км0+000 – км1+800». Коригування, відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному об´ємі та може бути затверджена в установленому порядку.

Розділи