Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5301-2295-2573-0386
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№21-0123/01-21 від 19.04.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Харківській області (35851636) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Реконструкція перехрестя Білгородського шосе з вул. Академіка Проскури та вул. Чкалова у м. Харкові"
Код проектної документації
PD01:0256-8206-8911-0298 Зміни №3 №6/21 від 2021-04-07 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-ДИЗАЙН") / Наявні експертизи: EX01:5301-2295-2573-0386
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
ЛЯПУН ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 006555, АЕ 002649, АЕ 007195 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.04.2021 99965.866 76301.783 1275.197 22388.886

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
19.04.2021 99941.462 76132.882 1281.479 22527.101

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Харківська обл., Харківський район, Харківська територіальна громада, м. Харків (станом на 01.01.2021) , перехрестя Білгородського шосе з вул. Академіка Проскури та вул. Чкалова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (04058516)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КІБКАЛО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА (АЕ 000499, АЕ 006514)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Мартиненко Валерій Прокопович (АЕ 000111, АЕ 006505)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Крайнюк Олег Ігоревич (АЕ 000095, АЕ 004628, АЕ 007154)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ЄРМОЛОВ ІГОР БОРИСОВИЧ (АЕ 000390, АЕ 004645)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЛЯПУН ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 006555, АЕ 002649, АЕ 007195)
Архітектор З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРНЯВСЬКА НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АА 000982)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Кучеренко Олександр Юрійович (АР 013334, АЕ 005878)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КОЛЕСНИК ОЛЬГА БОРИСІВНА (АЕ 000089)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0256-8206-8911-0298
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-ДИЗАЙН" (40882895)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
07.04.2021
Номер проектної документації
6/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – CC2

Сукупний показник – CC2

Генеральний проектувальник ТОВ "СІТІ-ДИЗАЙН"

Юридична адреса: 61037 м. Харків проспект Московський 199-Б, 9 поверх

Код ЄДРПОУ: 40882895

ГІП: Приходченко Майя Геннадіївна. Кваліфікаційний сертифікат АР № 014475 виданий 14.06.2018.

 

Робочий проект розроблений на підставі:

-        завдання на проектування;

-        містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених наказом Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради 22.02.2021 № 8 м;

-        технічних умов.

Генеральний план

Перехрестя Білгородського шосе, вул. Академіка Проскури та вул. Чкалова у територіальному відношенні знаходиться на межі Шевченківського та Київського адміністративних районів міста Харків.

Білгородського шосе в місті Харкові – магістральна вулиця загальноміського значення регульованого руху з зупинками громадського транспорту.

Вулиці Академіка Проскури та Чкалова – магістральні вулиці районного значення регульованого руху з зупинками громадського транспорту.

Існуючі параметри ділянок:

     Білгородське шосе: довжина ділянки – 345 м, ширина існуючої проїзної частини від 11,10 м до 13,10 м;

     вул. Академіка Проскури: довжина ділянки – 280 м, ширина існуючої проїзної частини від 10,50 м до 14,00 м;

     вул. Чкалова: довжина ділянки – 77 м, ширина існуючої проїзної частини від 10,60 м до 14,00 м.

Планувальними рішеннями передбачається:

     розширення проїзної частини Білгородського шосе на проектованій ділянці зі сторони лісопарку. У місцях, де розширення проїзної частини неможливе запроектоване оновлення покриття проїзної частини;

     розширення проїзної частини перехрестя Білгородського шосе – вул. Академіка Проскури за рахунок зміни конфігурації розділової смуги;

     влаштування направляючого острівця безпеки по вул. Академіка Проскури в борту для перерозподілення транспортних потоків;

     влаштування зупиночних карманів та майданчиків для очікування пасажирів на зупинках по вул. Академіка Проскури за перехрестям з вул. Чкалова у напрямку до просп. Жуковського;

     розширення проїзної частини вул. Чкалова на ділянці проектування;

     перекладка тротуарів по Білгородському шосе, вул. Чкалова та вул. Академіка Проскури в межах проектування.

Реконструкцією передбачається комплекс заходів, направлених на забезпечення безпеки всіх учасників дорожнього руху: оновлення покриття проїзної частини; організація рельєфу з рішеннями щодо відведення поверхневих вод з покриття проїзної частини; влаштування знижених бортів на пішохідних переходах; підіймання горловин колодязів до проектних відміток з заміною люків; улаштування систем поливу на зелених зонах (клумбах); влаштування нової мережі дощової каналізації з встановленням нових дощоприймальних колодязів; перекладка мереж зовнішнього водопостачання; винос і перекладка мереж зв’язку з реконструкцією колодязів і камер; винос і перекладка кабелів електропостачання, улаштування мереж зовнішнього електроосвітлення зі встановленням нових опор; реконструкція існуючих та будівництво нових світлофорних об’єктів; реконструкція контактної мережі зі встановленням нових опор.

Комплексний благоустрій території на ділянці реконструкції передбачається відповідно до вихідних даних.

Відповідно до технічних умов Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції в Харківській області від 31.03.2021 № 3476/41/14/01-2021 розділом організації дорожнього руху передбачається встановлення дорожніх знаків і організація дорожньої розмітки для безпечного руху транспорту і пішоходів на ділянці реконструкції.

Дорожнє покриття

Існуюче покриття проїзної частини фрезерується з подальшим влаштуванням вирівнюючого шару з пористого дрібнозернистого асфальтобетону на підгрунтовуванні з бітумної емульсії по існуючій дорожній основі.

У місцях розширення проїзної частини передбачається виїмка ґрунту з заміною його на природній пісок з подальшим ущільненням. Для зміцнення дорожнього покриття в місцях розширення, конструктів дорожнього одягу включає в себе композитну геосітку двох типів у нижніх та верхніх шарах дорожнього покриття. У місцях розширення шари щебеню перекриваються шарами дрібнозернистого асфальтобетону, після підгрунтовування бітумною емульсією прокладається композитна геосітка, після чого, влаштовується верхній шар дрібнозернистого асфальтобетону. Верхній шар дорожнього покриття передбачається з щебенево-мастичного асфальтобетону на підгрунтовану бітумною емульсією поверхню.

Робочим проектом передбачається нанесення стрічкової дорожньої розмітки методом заглиблення в дорожнє покриття.

Проектними рішеннями передбачається заміна люків оглядових колодязів, що потрапляють під проїзну частину і нарощування горловин до проектних відміток, підняття та ремонт бортового гранітного каменю.

Вертикальне планування

Вертикальне планування вирішене з урахуванням існуючого планування території.

Проектні рішення з вертикального планування забезпечують організацію відведення поверхневих стоків до підземної водостічної мережі (частково) та відведення відкритим способом за рахунок нормативних ухилів; нормований подовжній та поперечний ухил дороги, створення рельєфу який найбільш сприяє прокладці підземних комунікацій.

Дощова каналізація

Робочим проектом передбачається заміна існуючих зношених мереж і влаштування нової мережі дощової каналізації відповідно до технічних умов КП «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» від 15.04.2021 № 29/ПТО.

В зоні зміни контурів транспортної розв’язки перед зупинками транспорту та перед пішохідними переходами передбачається влаштування додаткових дощоприймальних колодязів з подальшим підключенням їх на нову мережу зливової каналізації.

Нова мережа зливової каналізації діаметром 500 мм проектується від перехрестя вул. Чкалова з вул. Академіка Проскури з подальшим підключенням на існуючу мережу діаметром 900 мм по Білгородському шосе. Прокладання зливової каналізації передбачається із поліпропіленових труб в сталевих футлярах, спорудження оглядових колодязів із збірного залізобетону з монтажем люків та дощоприймальних колодязів з монолітного залізобетону з монтажем чавунних решіток.

Зовнішня водопровідна мережа

Робочим проектом передбачається перекладання технічно зношених водопровідних мереж і перемичок водопровідних магістралей на ділянці реконструкції згідно з технічними умовами КП «Харківводоканал» від 13.04.2021 № 343/ЮО-В.

Водопровідні мережі перекладаються/сануються трубами ПЕ 100 SDR11. У обмежених умовах і під проїздами прокладка водопровідної мережі передбачається у футлярах. На мережі влаштовуються колодязі зі збірних залізобетонних елементів та відновлюються існуючі водопровідні камери з заміною запірної арматури та встановленням пожежного гідранту.

Робочим проектом передбачається влаштування поливального водопроводу відповідно до технічних умов КП «Харківводоканал» від 13.04.2021 № 347/ЮО-В для поливу газонів та квітників. Джерелом водопостачання поливального водопроводу є запроектована водопровідна мережа.

Зовнішні мережі зв'язку

Проектними рішеннями передбачається винесення існуючих мереж кабельної телефонної каналізації на ділянці реконструкції, прокладання нових мереж телефонної кабельної каналізації з подальшим з улаштуванням колодязів та реконструкція існуючих колодязів і камер відповідно до технічних умов Харківської філії ПАТ «Укртелеком» від 25.03.2021 № 10-04-353.

Електричні мережі

Робочим проектом передбачається винесення існуючих кабельних ліній, які потрапляють в зону ділянки реконструкції відповідно до технічних умов АТ «Харківобленерго» ХМЕМ від 16.03.2021 №11-19/2894.

Мережі зовнішнього освітлення проектуються відповідно до технічних умов КП «Міськсвітло» від 04.03.2021 № 1А. Робочим проектом передбачається заміна шаф керування, влаштування кабельних виводів на мережу, встановлення нових оцинкованих опор освітлення.

Відповідно до технічних умов КП «Міськелектротранссервіс» від 23.03.2021 передбачається перекладання високовольтної кабельної лінії, чотирьох кабельних ліній постійного струму.

Відповідно до технічних умов Департаменту інфраструктури ХМРХОВК від 09.03.2021 № 607/0/78-21 передбачається реконструкція контактної мережі.

Таксація зелених насаджень

Робочим проектом передбачається таксація зелених насаджень відповідно до технічних умов СКП «Харківзеленбуд» від 12.03.2021 року. У зв’язку зі зміною геометричних параметрів розділової смуги та влаштуванню напрямного острівця на перехресті пересадці підлягають декілька ялин. Знесенню підлягають дерева, що потрапляють в зону розширення проїзної частини.

Заходи щодо забезпечення вільного пересування
маломобільних груп населення

Проектними рішеннями враховані нормативні вимоги з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а саме: висота бордюрів по краях пішохідних доріг приймається не більше 0,05 м; висота бортового каменю на перетині тротуарів з проїзною частиною, а також перепад висот бордюрів, бортових каменів уздовж експлуатованих газонів і озеленених майданчиків, які примикають до доріг пішохідного руху не перевищують 0,04 м; поверхні покриттів пішохідних доріг тверді, міцні і не допускають ковзання.

Пожежна безпека

Протипожежні заходи виконані з урахуванням нормативних вимог щодо пожежної безпеки.

Розроблена схема проїзду пожежних автомобілів на період здійснення реконструкції.

Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини,

захисту навколишнього природного середовища,

забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення

Технічні рішення, прийняті в проекті, відповідають нормам и правилам екологічної безпеки і санітарно-епідеміологічного благополуччя населення та забезпечують безпечне та безаварійне функціонування об’єкту.

Забезпечення вимог охорони праці

Проектом враховані вимоги нормативно-правових актів з охорони праці та безпеки промислового виробництва.

Організація будівництва

Тривалість будівництва – 8 місяців.

Будівельні роботи виконуються підрядним способом з використанням спеціальних дорожніх механізмів. Робочим проектом передбачається схема організації руху транспорту на період будівництва.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 08.04.2021 складала 99965,866 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 76301,783 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 1275,197 тис. грн.;

інші витрати – 22388,886 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 16.04.2021 складає 99941,462 тис. грн., в тому числі:

будівельні роботи – 76132,882 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 1281,479 тис. грн.;

інші витрати – 22527,101 тис. гривень.   

 

Під час проведення експертизи відповідно до зауваг експертів проектувальником були внесені зміни до проектної документації. 

Розділи