Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5464-0388-0802-8380
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№19-2510-21/ЕП/КО від 08.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120805 від а/д Т-12-21 – Іванівка – Федорівка – вихід на а/д Н-14 км 0+000 – км 1+000» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:2535-5672-8273-4526 №108/20 від 2020-04-16 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:7526-2763-4779-1233, EX01:5464-0388-0802-8380
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Бабич Юрій Віталійович (АЕ 006263, АР 016045, АТ 011856 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.09.2021 14131.047 10975.685 0 3155.362 12793.537 9951.913 0 2841.624

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.11.2021 13972.977 10840.889 0 3132.088 12793.537 9951.913 0 2841.624

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Кіровоградська обл. , автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 120805 від а/д Т-12-21 – Іванівка – Федорівка – вихід на а/д Н-14 км 0+000 – км 1+000 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" (42852223)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Бабич Юрій Віталійович (АЕ 006263, АР 016045, АТ 011856)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2535-5672-8273-4526
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" (41701422)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектно-кошторисну документацію
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
108/20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ».

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ» (Україна, 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 30, оф. 5).

Головний інженер проекту (ГІП) – Долгов Валентин Володимирович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 015191 від  30.01.2019 р.

 

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 19-2510-21/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

- завдання на коригування проекту, затвердженого директором ДП «Агенство місцевих автомобільних доріг» від 21.09.2021 року;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником;

- інженерно-геодезичних та гідрологічних вишукувань, виконаних ТОВ «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ» у 2020 році;

- інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «ЕНЗО ПЛЮС» у 2020 р.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Долгова Валентина Володимировича, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 015191 від 30.01.2019 р.

Основні проектні рішення

Метою коригування робочого проекту є приведення до відповідності площі укріплення узбіччя щебенево-піщаною суміщщю С-7, зміна обсягів робіт по влаштування водопропускної труби та зміна обсягів робіт по улаштуванню технологічного майданчика.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.


Автомобільна дорога

Існуюча дорога на вказаній ділянці має наступні параметри:

- ширина земляного полотна - 10,00 м,

- ширина проїзної частини - 6,00 м. Ухили проїзної частини 20-25 ‰, узбіччя 30-70‰. Поздовжні ухили до - 20 ‰.

Дорожнє водовiдведення не повнiстю забезпечене, труба потребує замiни. Початок траси дороги прийнято ПК 0+00 вiдповiдає км 0+000 автомобiльної дороги O 120805 вiд а/д Т-12-21 - Iванiвка - Федорiвка - вихiд на а/д Н-14.

Кiнець траси дороги прийнято ПК 10+00 вiдповiдає км 1 +000. Довжина ділянки складає 1000,00 м.

Траса автомобільної дороги на ділянці, що проектується, прокладалась в межах iснуючої смуги вiдводу, з використанням iснуючого земляного полотна. В плані дорога має 4 кути повороту на 1 з яких влаштовується віраж згідно з п.5 .1.10 ДБН В.2.3-4:2015, а саме: - на ВК 1 ПКl +56,86 з похилом 25 ‰.

В мiсцi влаштування вiражу ВК 1 ПК2893+80,33 з обох бокiв дороги знаходяться дерева, влаштування вiражу з похилом 57‰ тягне за собою додаткове відведення лісових масивів, тому робочим проектом передбачається улаштування вiражу з похилом 25 ‰. Для забезпечення безпеки дорожнього руху робочим проектом передбачено ступінчате скидання швидкості до ділянки віражу.

Робочим проектом передбачається демонтаж стихійного автопавільйону на початку дiлянки проектування: розбирання автопавiльйону 1 шт; розбирання водопропускних труб - 1 шт; розбирання дорожнього одягу - 78м.

Прийнятi наступнi параметри плану та профiлю поза межами населеного пункту пк 0+00 - ПК 10+00:

- найменший радiус кривих у планi - 451 м;

- найбiльший поздовжнiй похил- 18,87 ‰;

- найменший радiус вертикальної опуклої кривої - 9671 м;

- найменший радiус вертикальної увiгнутої кривої - 2100 м.

Згiдно проектних рiшень, iснуюче земляне полотно знаходиться в доброму станi, геометричнi форми збереженi. У робочому проектi передбаченi 2 основнi типи конструкії земляного полотна:

Тип 1. Насип висотою до 2 м: ширина земляного полотна 10,00 м, в тому числi 2 смуги руху по 3,00 м, узбiччя - 2,00. Закладання укосу 1:3 прийнято з урахуванням висоти насипу до 2м згiдно з п. 6.4.5.

Тип 2. Насип висотою >2 м: ширина земляного полотна 10,00 м, в тому числi 2 смуги руху по 3,00 м, узбiччя - 2,00 м. Закладання укосу 1:1,75 прийнято з урахуванням висоти насипу >2м згiдно з п. 6.4.5 табл.6.5 у вiдповiдностi до звiту з iнженерно- геологiчних вишукувань.

Проектними рiшеннями передбачено укрiплення укосiв засiвом трав товщиною 15см. Площа укрiплення складає 8413,0 м2.

Розрахунок варiантiв дорожнього одягу виконаний в програмному комплексi CREDO РАДОН UA Епотр = 211МПа. Розрахунок виконано за допустимим пружним прогином, за умовою зсувостiйкостi робочого шару земляного полотна i шарiв iз       незв 'язних матерiалiв та на опiр монолiтних шарiв вiд розтягу при згинi:

- Щебенево-пiщана сумiш С-7 згiдно з ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,28 м;

- Щебенево-пiщана сумiш С-5 згiдно з ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,12 м;

- Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.Аl.НП.I згiдно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 БНД 70/100 згiдно з ДСТУ 4044-2019- 0,10 м;

- ЕКШ-50 згiдно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м2;

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.I згiдно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 БНД 70/100 згiдно з ДСТУ 4044-2019 - 0,05 м.

Робочим проектом передбачено перехiдну дiлянку для сполучення проектної дiлянки з iснуючою. Ширина проектної дiлянки доведена до нормативу, а iснуюча вужча, тому робочим проектом передбачено нове покриття на поширеннi та вирiвнювання вciєї дiлянки дрiбнозернистим асфальтобетоном товщ. 0,12м:

- Улаштування основи щебенево-пiщаною сумiшшю С-5 з ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,30м;

- ЕКШ-50 згiдно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м2;

- Вирiвнюючий шар iз Асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.I згiдно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 БНД 70/100 згiдно з ДСТУ 4044-2019 hcep.= - 0,12 м.

Робочим проектом передбачено влаштування скидiв води з проїзної частини.

На дiлянцi, що проектується знаходяться 1 iснуюча труба: ПК 9+67 - отв. 1,00 м. Iснуюча водопропускна труба забезпечує перепуск води через земляне полотно автомобiльної дороги.

Отвiр труби øl,0 прийнято на основi гiдрологiчного звiту, виконаного ТОВ «IНЖИНIР БУД ПРОЕКТ».

 

Органiзацiя дорожнього руху

Для забезпечення необхiдного рiвня безпеки руху, правильного орієнтування водiїв на дорозi, робочим проектом передбачається розробка схеми органiзацiї дорожнього руху та схеми органiзацiї дорожнього руху на перiод капiтального ремонту.

По завершений робіт з капітального ремонту відновлюються всi засоби організації дорожнього руху. Внесення змін в існуючу схему органiзацiї дорожнього руху не передбачається.

Коригування робочого проекту було здійснено відповідно до завдання на коригування проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0 120805 вiд а/д Т-12-21 Iванiвка - Федорiвка - вихід на а/д Н-14 км 0+000 - км 1+000», виданого ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг» від 21.09.2021 року та розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації 09 червня 2021 року № 451-р. Необхідність зміни проектних рішень у частині додаткових робіт по укріпленню узбіч щебенево-піщаною сумішшю.

Виникла необхідність у коригуванні та зміні наступних видів та обсягів будівельних робіт у порівнянні із затвердженою проектною документацією:

-  зміна обсягів укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю на узбіччях;

-  зміна обсягів робіт по влаштування водопропускної труби;

-  зміна обсягів робіт по улаштуванню технологічного майданчика.



Кошторисна частина

Заявлена загальна кошторисна вартість будівництва була визначена в поточних цінах станом на 01.09.2021р. і складала  14131.047 тис. грн., в тому числі:

  будівельні роботи –  10975.685 тис. грн.;

  інші витрати –  3155.362 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 12793.537 тис. грн., у тому числі:

  будівельні роботи – 9951.913 тис. грн.;

  інші витрати    2841.624 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після виправлення зауважень, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог КНУ «Настонова з визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08.11.2021р. складає – 13972.977 тис. грн., у тому числі:

  будівельні роботи – 10840.889 тис. грн.;

  інші витрати    3132.088 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 12793.537 тис. грн., у тому числі:

  будівельні роботи – 9951.913 тис. грн.;

  інші витрати    2841.624 тис. грн.

 

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: Цей експертний звіт слід розглядати разом з експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 01.09.2020 року № 200814-2А, виданим ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».

 

 

Головний експерт проекту

 

 

Бабич Ю.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006263

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 

 

 


Розділи