Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4658-6820-1610-5823
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№18-0047/01-21 (copy_2714658681982551390) від 07.07.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Рівненській області (35850128) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт тротуару з влаштуванням велодоріжки непарної сторони вул. Львівська в м. Дубно
Код проектної документації
PD01:8501-3921-9211-2529 Зміни №2 №08-20 від 2020-03-26 (видав ТОВ "УРБАНПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4658-6820-1610-5823
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ГІЛЬОВА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 005700, АЕ 007436, АЕ 005252 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.02.2021 14549.849 11336.597 3231.252

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.06.2021 14502.973 11281.034 3221.939 339.205 339.205

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Рівненська обл., Дубенський район, Дубенська територіальна громада, м. Дубно (станом на 01.01.2021), вулиця Львівська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ, БУДІВНИЦТВА ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ПИТАНЬ ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (25675957)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ЧУМАК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ (АЕ 000187)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ЄФІМОВА НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА (АЕ 000063, АЕ 006360, АЕ 007242)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
МУРАВЕНКО ІРИНА КОСТЯНТИНІВНА (АЕ 006371, АЕ 000243, АЕ 000121, АЕ 006461)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
БЕЛЕЦЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА (АЕ 000016)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ГІЛЬОВА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 005700, АЕ 007436, АЕ 005252)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8501-3921-9211-2529
Орган, що видав
ТОВ "УРБАНПРОЕКТ" (40287955)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Креслення, кошториси
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.5 Майдани, тротуари та пішохідні зони
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
26.03.2020
Номер проектної документації
08-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту


Робочий проект «Капітальний ремонт тротуару з влаштуванням велодоріжки непарної сторони вул. Львівська в м. Дубно» розроблений ТОВ «Урбанпроект», Рівненська обл., м. Дубно, вул. Майдан Незалежності, 5 (головний інженер проекту – Гонгало І.І., кваліфікаційний сертифікат АР № 007825 від 01.06.2013) на підставі вихідних даних для розробки робочого проекту:


  • завдання на проектування від 26 березня 2020 року, затвердженого замовником.


Додатково замовником надано:


  • генеральний план М1:500;


  • лист Служби автомобільних доріг у Рівненській області від 15.02.2018 № 8/312 щодо підпорядкованості дороги по вул. Львівська м. Дубно;


  • лист від 16.02.2018 № 1/12-76 щодо категорії вул. Львівська м. Дубно;


  • рішення Дубенської міської ради Рівненської області від 29.04.2021 № 512 щодо передачі на баланс комунального підприємства «Дубноводоканал» Дубенської міської ради пішохідного містка через меліоративний канал по вул. Львівській в м. Дубно;


  • лист Дубенського міжрайонного управління водного господарства від 05.02.2018 № 41 щодо балансоутримувача меліоративного каналу, через який прокладений пішохідний міст;


  • лист Регіональної газової компанії від 16.03.2018 № Rv09-ЛВ-2119-0318 щодо недоцільності надання технічних умов на перенесення газопроводу;


  • Технічне завдання на обстеження від 14.05.2021 та звіт про проведення технічного обстеження пішохідного містка через меліоративний канал по вул. Львівська;


  • довідка № 1/12-46/2021 від 12.02.2021 щодо фінансування об’єкту;


  • лист від 13.01.2021 № 886/41/30/01-2021 УПП ДПП в Рівненській області щодо погодження схеми організації дорожнього руху;


  • матеріали інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань.


Експертиза робочого проекту виконана відповідно до Закону України від 17.02.2011 № 3038-ІV «Про регулювання містобудівної діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».


Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.


Сукупний показник – СС2.


Основні проектні рішення


Ділянка вулиці Львівська, на якій передбачений капітальний ремонт, має категорію магістральна вулиця районного значення і знаходиться в м. Дубно Рівненської області.


Згідно із завданням на проектування проектними рішеннями передбачений капітальний ремонт:


- тротуару з влаштуванням велодоріжки (велосмуги) з непарного боку вулиці;

- пішохідного містка;

- дорожнього одягу заїздів, проїзду з непарного боку вулиці;

- дорожнього одягу проїзної частини в межах розширення (з непарного боку вулиці);

- дорожнього одягу зупинок громадського транспорту.


Існуюче покриття тротуарів частково влаштоване з відсипних матеріалів і характеризується наявністю окремих ділянок руйнувань; частково покриття відсутнє повністю. Бортовий камінь проїзної частини відсутній. Водовідведення порушено.


Конструкція існуючого пішохідного містку через меліоративний канал не відповідає вимогам чинного законодавства.


Міст однопрогоновий, прогонова будова плитна — збірна залізобетонна плита; опори мосту — фундаменті блоки, схема мосту 6х1 м, підмостовий габарит — 1,2 м. Мостове покриття, огородження - відсутні.


На ділянці проведення капітального ремонту виявлені інженерні мережі:


- водопровід;

- каналізація;

- газопровід;

- кабелі зв’язку;

- повітряні лінії електропередач.


Робочим проектом не передбачається перевлаштування інженерних мереж.


Початок ділянки ПК0+00 відповідає межі початку робіт в створі будинку № 4 по вулиці Львівська. Кінець ділянки передбачено на ПК13+13,65 на тій же вулиці.


Робочим проектом передбачається влаштування нового покриття тротуарів.


Основні параметри тротуарів:


  • ширина 1,5 — 3,75 м;

  • поперечний ухил 20,0 .


Поперечний ухил тротуару прийнятий в бік проїзної частини.


Водовідведення зливових і талих вод з поверхні дорожнього покриття тротуару передбачається за рахунок поздовжнього і поперечного похилу на проїзну частину.


Робочим проектом передбачається влаштування велодоріжок і велосмуги.


Основні параметри велодоріжок і велосмуги:


  • ширина:

- велодоріжки 1,5; 2,0; 3,0 м;

- велосмуга 1,5 м;

  • довжина:

- велодоріжки 401,0; 165,0 м;

- велосмуга 759,0 м;

  • поздовжній ухил

- велодоріжки 20-70 ‰;

- велосмуга 53 ‰.


Відокремлення пішохідної доріжки від велодоріжки в місцях їх сумісного прокладання здійснюється за рахунок розділової смуги шириною 0,25 м. Відокремлення тротуару та велодоріжки від проїзної частини та від газонів виконано бортовим каменем відповідних марок.


Нова конструкція дорожнього одягу:


Тип 1 (тротуари, велодоріжки)


  • ущільнений грунт;

  • щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) - 0,12 м;

  • цементно-піщана суміш (1:5) на основі пісків (гарцовка) з гранітного відсіву (ДСТУ Б В.2.7-210:2010, ДСТУ Б В.2.7-29-95) - 0,05 м;

  • плити бетонні ФЕМ (без фаски) (ДСТУ Б В.2.7-145:2008) - 0,06 м.


Тип 2 (розділювальна смуга)


  • ущільнений грунт;

  • щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) - 0,12 м;

  • цементно-піщана суміш (1:5) на основі пісків (гарцовка) з гранітного відсіву (ДСТУ Б В.2.7-210:2010, ДСТУ Б В.2.7-29-95) - 0,05 м;

  • бруківка колота гранітна (ДСТУ Б EN 1342:2007) - 0,06 м.

Дорожнє покриття велосмуги прийняти по типу покриття основного проїзду (Тип 4).


Проектними рішеннями передбачається влаштування окремих ділянок дорожнього одягу проїзної частини в місцях розширення проїзної частини під велосмугу.


Розрахункова швидкість прийнята 60 (50) км/год.


Мінімальний радіус горизонтальної кривої 20,0 м.


Основні параметри дороги:


  • ширина проїзної частини 7,0 — 9,7 м;

  • ухил проїзної частини 20 ‰.


Нова конструкція дорожнього одягу:


Тип 4 (на розширенні)


  • ущільнений грунт полотна;

  • пісок крупний (ДСТУ Б В.2.7-32-95) — 0,15 м;

  • щебенево-піщана суміш ЩПС-40 (ДСТУ-Н Б В.2.7-39:2016), оброблена цементом — 0,14 м;

  • розлив в’яжучих бітум БНД100/150 (ДСТУ 4044:2019) – 0,80 л/м2;

  • вирівнюючий шар з асфальтобетону гарячого крупнозернистого, щільного, типу А1, непреривчастої гранулометрії, марки І (АСГ. Кр. Щ. А1. НП І бітум в’язкий БНД 70/100) - 0,10 м;

  • розлив в’яжучих бітум БНД100/150 (ДСТУ 4044:2019) – 0,30 л/м2;

  • асфальтобетон гарячий дрібнозернистий, щільний, типу Б, непреривчастої гранулометрії, марки І (АСГ. Др. Щ. Б. НП І бітум в’язкий БНД 70/100 - ДСТУ Б В.2.7-119:2011) - 0,05 м.


Проектними рішеннями передбачається влаштування дев’яти заїздів.


На ПК2+27,20, ПК5+24,20, ПК5+93,70, ПК6+77,10 (заїзди) конструкція дорожнього одягу прийнята по Типу 4 покриття проїзної частини.


На ПК1+57,20 (проїзд); ПК7+91,30, ПК8+31,40, ПК9+38,70, ПК11+79,50, ПК12+84,20 (заїзди) влаштовується нове покриття.


Тип 3 (на заїздах, проїздах)


  • ущільнений грунт полотна;

  • пісок крупний (ДСТУ Б В.2.7-32-95) — 0,15 м;

  • щебенево-піщана суміш ЩПС-40 (ДСТУ-Н Б В.2.7-39:2016), оброблена цементом — 0,18 м;

  • розлив в’яжучих бітум БНД100/150 (ДСТУ 4044:2019) – 0,80 л/м2;

  • асфальтобетон гарячий дрібнозернистий, щільний, типу Б, непреривчастої гранулометрії, марки І (АСГ. Др. Щ. Б. НП І бітум в’язкий БНД 70/100 - ДСТУ Б В.2.7-119:2011) - 0,05 м.


Згідно із завданням на проектування проектними рішеннями передбачено влаштування (перенесення) двох зупинок громадського транспорту та ремонт покриття однієї зупинки.


Зупинки передбачаються у вигляді відкритої «кишені». Ширина «кишені» прийнята 2,5 м, довжина посадкового майданчика – 20,0 м, поперечний ухил – в межах 20 в бік проїзної частини. Посадкові майданчики влаштовуються на 0,2 м вище від рівня проїзної частини.


Дорожнє покриття посадкових майданчиків прийняте по типу 1 тротуарів.


Нова конструкція дорожнього одягу зупинкових майданчиків:


Тип 5 (на зупинках)


  • ущільнений грунт полотна;

  • пісок крупний (ДСТУ Б В.2.7-32-95) — 0,19 м;

  • щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) — 0,12 м;

  • щебенево-піщана суміш ЩПС-40 (ДСТУ-Н Б В.2.7-39:2016), оброблена цементом — 0,06 м;

  • розлив в’яжучих бітум БНД100/150 (ДСТУ 4044:2019) – 0,80 л/м2;

  • вирівнюючий шар з асфальтобетону гарячого крупнозернистого, щільного, типу А1, непреривчастої гранулометрії, марки І (АСГ. Кр. Щ. А1. НП І бітум в’язкий БНД 70/100) - 0,10 м;

  • розлив в’яжучих бітум БНД100/150 (ДСТУ 4044:2019) – 0,30 л/м2;

  • асфальтобетон гарячий дрібнозернистий, щільний, типу Б, непреривчастої гранулометрії, марки І (АСГ. Др. Щ. Б. НП І бітум в’язкий БНД 70/100 - ДСТУ Б В.2.7-119:2011) - 0,05 м.


На автобусних зупинках передбачається влаштування критих павільйонів.


Проектними рішеннями передбачається облаштування двох існуючих автомобільних стоянок на 13 та 20 паркомісць з урахуванням по 2 паркомісця на кожну стоянку для зберігання транспорту осіб з інвалідністю.


Спосіб паркування – паралельно і під кутом 45º до проїзної частини. Розміри паркомісця – 2,5 х 6,0 м та 3,5 х 6,0 м для зберігання транспорту осіб з інвалідністю.


Конструкція покриття – по типу 3 основного проїзду. Ухил стоянки прийнято 20в бік проїзної частини.


Відведення води з поверхні автомобільної стоянки передбачено за рахунок поздовжнього і поперечного ухилу проїзної частини з подальшим відведенням води за межі земляного полотна.


Проектними рішеннями передбачено влаштування дев’яти пішохідних переходів, з яких чотири переходи передбачено через вулицю Львівську.


Згідно з завданням на проектування робочим проектом передбачається капітальний ремонт велопішохідного містка, початок якого знаходиться на ПК0+56,41.


Велопішохідний міст призначений для пропуску пішоходів та велосипедистів і розміщений на відстані 5,8 м від існуючого автомобільного моста.


Основні параметри мосту:


  • довжина 9,0 м;

  • ширина 5,4 м;

  • поперечний ухил 20,0 ‰;

  • висотний габарит 2,5 м.


Параметри мостового полотна відповідають параметрам підходів до моста та складаються з велодоріжки з двома смугами руху (ширина 2х1,5 м), тротуару (ширина 1,5 м), смуги безпеки між тротуаром і велодоріжкою (ширина 0,25 м).


Прогонова будова мосту — плитна, з попередньо напружених плит перекриття з овальними порожнинами.


Опори — монолітні залізобетонні ростверки по буронабивних палях (бетон кл. С 20/25, арматура кл. А240С, А400С).


Гідроізоляція — наливного типу на основі каучуково-бітумної мастики.


По краях пішохідного мосту передбачені одномодульні деформаційні шви.


Підходи довжиною 4,0 м — з плит збірних залізобетонних.


Водовідведення з мостового полотна передбачається через трубки зі скиданням води біля кожної опори.


На мостовій споруді передбачається огородження дорожнє перильного типу ПОА-РМ-0,9 за ДСТУ Б В.2.3-11-2004 та ДСТУ 8751:2017 довжиною 2×(2+9+2)= 26,0 м.


Укріплення насипу — георешітка з заповненням бетоном та щебенем гранітним.


Покриття мостового полотна та підходів — з бетонних плит ФЕМ (без фаски).


Робочим проектом згідно із вимогами ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» передбачені заходи з створення умов для безперешкодного руху осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення:


  • влаштування тактильної плитки яскравого кольору на підході до пішохідних переходів;


  • використання направляючої ТС для забезпечення вільного орієнтування для вибору безпечного напрямку руху;


  • влаштування пониженого бордюру на підході до пішохідного переходу висотою не більше 0,025 м на ширину пішохідного переходу;


  • сполучення тротуарів з пішохідним містком передбачене в одному рівні;


  • влаштування паркомісць (по 2 паркомісця на кожній з двох стоянок для тимчасового зберігання транспорту) для транспорту осіб з інвалідністю.


Для забезпечення безпеки руху пішоходів робочим проектом передбачається:


  • влаштування плоских дорожніх знаків з світлоповертаючою поверхнею ІІ типорозміру ДСТУ 4100:2014;

  • влаштування дорожньої розмітки зносостійкою фарбою за ДСТУ 2587:2010;

  • встановлення обмежувальних стовпчиків (металевих);

- встановлення металевого пішохідного огородження.


У процесі експертизи робочий проект доповнено уточненнями окремих проектних рішень, обсягів робіт, витрат та розрахунків.


Кошторисна документація


Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 17 лютого 2021 року складала 14549,849 тис. грн., в тому числі будівельні роботи – 11336,597 тис. грн.; інші витрати – 3213,252 тис. грн.


За результатами розгляду кошторисної документації установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».


Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 25 червня 2021 року складає 14502,973 тис. грн., в тому числі будівельні роботи – 11281,034 тис. грн.; інші витрати – 3221,939 тис. грн.


Із загальної кошторисної вартості виконано 339,205 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 339,205 тис. грн.


Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт тротуару з влаштуванням велодоріжки непарної сторони вул. Львівська в м. Дубно» виконано згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».


При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Рівненській області проектною організацією, за погодженням із Замовником, в робочий проект внесено зміни та доповнення.


Короткий опис внесених змін згідно із заувагами


До проектної документації внесено зміни та доповнення відповідно до зауваг філії ДП «Укрдержбудекспертиза» в Рівненській області, а саме:


  • по заувагах щодо недотримання вимог в частині вихідних даних: Замовником наданий Звіт про проведення технічного обстеження пішохідного містка через меліоративну канаву; загальна пояснювальна записка та техніко-економічні показники доповнені в частині розділу АБ; до розділу ПОБ внесені необхідні доповнення;

  • по заувагах щодо недотримання вимог в частині автомобільних доріг: до креслень комплекту АД внесені зміни та доповнення;

  • по заувагах щодо недотримання вимог в частині забезпечення механічного опору і стійкості: креслення розділу АБ доопрацьовані згідно з вимогами ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування», Замовником надана пояснювальна записка щодо розділу «Конструктивні рішення пішохідного містка» згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;

- кошторисна документація доопрацьована і виправлена.

Розділи