Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3450-1422-8759-4606
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№478.5179.21 від 20.07.2021
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція дороги по вул.Паркова в м.Пустомити Львівської області (коригування)»
Код проектної документації
PD01:0367-1541-8786-4002 Зміни №2 №04/06/18-АД від 2021-04-14 (видав СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:3450-1422-8759-4606
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань експлуатаційної безпеки
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Пустомитівська територіальна громада, м. Пустомити (станом на 01.01.2021), вулиця Паркова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПУСТОМИТІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04372187)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0367-1541-8786-4002
Орган, що видав
СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
14.04.2021
Номер проектної документації
04/06/18-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Пустомитівська міська рада

 

81100, Львівська область, м.Пустомити, вул.Грушевського, 60

Проектна організація:

ФОП Сипень Т.В.

Юридична адреса проектної організації:

81100, Україна, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Нова, 11

Керівник

Сипень Т.В.

Головний інженер проекту:

Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №004232, дата видачі 12.10.2012р.)

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

-

Завдання на коригування «Реконструкція дороги по вул.Паркова в м.Пустомити Львівської області (коригування)» Затверджене Пустомитівською міською радою (О.Серняк)

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єкта капремонту – СС2

-

Витяг з Рішення №517 від 30.03.2021р. Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області «Про спрямування залишку бюджетних коштів, що склався станом на 01.01.2021р. та внесення змін до показників бюджету»

-

Експертний звіт філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області №14-1469-18 від 09 липня 2018 року щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та кошторисної частини проекту будівництва за робочим проектом «Реконструкція вул.Паркова в м.Пустомити Львівської області» (в т.ч. Додаток до експертного звіту №14-1469-18 від 09 липня 2018 року)

-

Лист-погодження № 76 від 09.07.2021р. Пустомитівського міського житлово-комунального підприємства на підключення вуличного освітлення на вулиці Парковій у м.Пустомити до мережі вуличного освітлення даного населеного пункту.

 

Склад проекту:

 

1.      Поснювальна записка, відомості та креслення

2.      Кошторисна частина

 

 

 

 

 

Керуючись п.8 Завдання на коригування по об’єкту «Реконструкція дороги по вул.Паркова в м.Пустомити Львівської області (коригування)», а також фактичним опрацюванням робочого проекту, коригування здійснюється за наступними основними показниками:

 

·          заміна класу наслідків (було: СС1; стало: СС2);

·          зміна у конструктиві та площах проектованого дорожнього покриття (було: асфальтобетонне покриття; стало: фігурні елементи мощення);

·          зміна фізичних показників проектованих бортових каменів (БР 100.30.15), укріплених щебеневим матеріалом узбіч (h=10cм);

·           зміна фізичних показників проектованої лінії штучного освітлення.

 

Інші конструктивні елементи та фізичні показники робочого проекту залишаються незмінними.

Проектні рішення

 

Найменування

Од.

виміру

Показники

до коигування

після коригування

1.

Класифікація автодороги

проїзд

2.

Вид будівництва

реконструкція

3.

Загальна протяжність обєкта

м

221,7

221,7

4.

Загальна площа проектованих покрить

м²

2665

2005

-

Проїзна частина

асфальтобетон

м²

2356

-

 ФЕМ

м²

-

2005

-

Примикання

асфальтобетон

м²

309

-

5.

Камені бортові (БР 100.30.15)

мп

120

617

6.

Укріплене узбіччя (щебінь h=10cм)

м²

280

135

7.

Розрахункова швидкість

км/год

30

30

8.

Мінімальний радіус заокруглення

м

10

10

9.

Максимальний поздовжній ухил

29,2

29,2

10.

Кількість кутів повороту

шт

2

2

11.

Організація дорожнього руху:

-

дорожні знаки

шт

6

6

-

стійки знаків дорожніх

шт

5

5

-

розмітка дорожня

м²

22,6

22,6

12.

Лінії штучного освітлення:

-

Переулаштування існуючих

опори

шт

3

3

протяжність

м

425

220

-

Улаштування нових

опори

шт

8

8

світильники

шт

10

10

протяжність

м

265

280

13.

Тривалість будівництва

міс.

3

3

14.

Тривалість експлуатації

років

>10

 

Дорожній одяг

(зміна асфальтобетонних покрить проїзної частини на покриття з фігурних елементів мощення ФЕМ)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби.

 

Проектом передбачене улаштування дорожніх покрить з наступною конструкцією:

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

Проїзна частина ПК0+00-ПК2+21,7

Всього по дорожній конструкції:

50,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Щебенева основа (фр.40-70мм)

22,0

4.

Цементно-піщана суміш (1:3)

5,0

5.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

 

Улаштування каменів бортових (БР100.30.15) запроектоване на бетонну основу (див. схеми улаштування в складі Аркуша №5)

Укріплення узбіччя запроектоване з використанням щебеневого матеріалу h=10см.

Водовідведення

(без змін)

(Аркуш №4 «Поздовжній профіль…», Аркуш №5 в частині поперечних ухилів)

 

На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:

 

·      поздовжні (29‰ тах) та поперечні профілі (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у існуючу та проектовану водовідвідні системи;

·      часткове відновлення водовідвідних кюветів.

 

Проектовані профілі

(без змін)

(Аркуш №4 «Поздовжній профіль», Аркуш №5 в частині поперечних ухилів)

 

Проектовані профілі

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Проектна лінія поздовжнього профілю

увязана з існуючим рельєфом

2.

Поздовжній ухил (усереднений)

29

3.

Тип профілю

односкатний

4.

Поперечні ухили

20

5.

Ширина

ПК0+00-ПК0+28

м

5,5+(7,0-11,0)

6.

ПК+0+28-ПК0+36

м

5,5+(7,0-17,0)

7.

ПК0+36-ПК0+90

м

3,5-14,0

8.

ПК0+90-ПК1+38, ПК1+73-ПК2+22

м

3,5

9.

ПК1+38-ПК1+73

м

3,5+2,5

10.

 Укріплене узбіччя

ліворуч/праворуч

11.

Поперчний ухил узбіччя

40

12.

Ширина узбіччя укріпленого (щебінь)

м

1,0

Організація дорожнього руху

(без змін)

(Аркуш №6 «Схема організації дорожнього руху…»)

 

Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента

1.

Знаки дорожні*

(II типорозмір)

1.5.1

2.

2.1

3.

2.5

4.

2.6

5.

5.38.1

6.

7.17

1.

Стійки знаків дорожніх

С-КТр/40-М3.5

2.

С-КТр/40-М4.0

1.

Розмітка дорожня

1.1

2.

1.30

 

*Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)

 

Лінії штучного освітлення

Лист-погодження № 76 від 09.07.2021р. Пустомитівського міського житлово-комунального підприємства на підключення вуличного освітлення на вулиці Парковій у м. Пустомити до мережі вуличного освітлення даного населеного пункту

(Аркуші №№1-8 в частині розділу з улаштування лінії штучного освітлення)

 

Проектована лінія штучного освітлення

 

Напруга мережі електропостачання - 220 В

Категорія надійності електропостачання - ІІІ

Розрахункова потужність освітлювальних приладів – 0,7кВт

Річне споживання електронергії- 2,17 тис.кВт.год.рік

 

Основні електротехнічні рішення:

 

·      Встановлення  металевих оцинкованих опор h= двох типів:

-       з кронштейном L=1,5м та  2 (двома) світлодіодними світильниками (70Вт): 2шт

-       з кронштейном L=1,5м та  1 (одним) світлодіодним світильником (70Вт): 6шт

·      Улаштування проектованих опор здійснюється на бетонний фундамент 0,4х0,4х1,4м (кріплення опори до фундаменту – болтове, через закладну деталь Фм4, яка замонолічується у бетонний фундамент)

·      Встановлення на проектованих опорах світильників типу CETO 1906S-70 Shark 70 (10шт).

·      Лінія електропередач зовнішнього освітлення виконується кабелем  АВВГ 2х10мм², який прокладається  в траншеї в двостінній гофровані трубі ᴓ110мм по всій довжині  та в металевій трубі в місцях перетину кабельної траншеї (Т1) з автодорогою.

 

Існуюча ділянка лінії штучного освітлення, що підлягає перенесенню

 

Робочим проектом передбачене перенесення 3(трьох) існуючих, бетонних електроопор (СВ95-2,0) у нове проектне положення  з перенавішуванням існуючої кабельної продукції (самонесучого ізольованого провода СІП-5 4х25мм² протяжністю 220м). Конструктивно-технічні рішення ділянки, що підлягає перенесенню, залишаються незмінними.

 

Доступність маломобільних груп населення

 

Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи, які дають змогу руху обєктом представників маломобільних груп населення:

 

·      проектований рельєф обєкта є пологим у дозволених місцях для перетину пішоходами проїзної частини (20‰- поперечний ухил, 29‰ тах – поздовжній ухил),

·      улаштування покриття з фігурних елементів мощення з розміром шва між елементами мощення ≤0,015м (у місцях, які дозволені для перетину проїзної частини пішоходами);

·      улаштування пониженого бортового каменю по усій протяжності проектованого дорожнього покриття (див. в складі Аркуша №5);

·      облаштування об’єкту місцем для паркуваня автотранспортних засобів маломобільних груп населення з встановленням знака дорожнього 7.17 та улаштуванням відповідної розмітки 1.30.

 

Охорона праці

 

Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:

 

ü   організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;

ü   до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);

ü   влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;

ü   забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.

ü   освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;

ü   влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;

ü   забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;

ü   забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;

ü   виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;

ü   забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;

ü   організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.

Захист від шуму

 

Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.

 

Безпека експлуатації

 

ü  поперечний похил проектованого об’єкта становить 20‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води (у дозволених для пішохідного переходу місцях).

ü  забезпечення гладкої поверхні на пішохідній зоні об’єкта у дозволених місцях для перетину пішохідним потоком проїзної частини, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);

ü  ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;

ü  товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.

 

Вплив на навколишнє природне середовище

 

     Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації обєкту залишається незмінним.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:

Вплив на атмосферне повітря.

  При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається  забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.

   Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.

 Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть 0,0102т  в період проведення робіт.       

  Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.

    При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.

  При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).

 

Вплив на водне середовище.

Водоспоживання

Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.

Водовідведення

Утворення виробничих стічних вод не передбачається.

 Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться в існуючу водовідвідну систему населеного пункта через існуючі водоперепускні технічні елементи.

               При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.

Вплив па геологічне середовище та ґрунти.

Капітальний ремонт обєкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.

  Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.

Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.

Поводження з відходами.

Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті обєкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості  використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.

Під час капітального ремонту обєкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.

Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 293,52т.

При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.

Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».

Вплив на рослинний і тваринний світ.

 У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.

Вплив на соціальне середовище.

 Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста. 

Вплив на техногенне середовище.

 Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При капітальному ремонті обєкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж.

 Ширина проїзної частини обєкта становить ≥3,5м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

Енергоефективність

 

Проектом передбачене улаштування лінії штучного освітлення, яка обладнана енергозберігаючими світлодіодними світильниками CETO 1906S-70 Shark 70 в кількості 10 (десяти) шт. Лінія штучного освітлення запроектована шляхом вкладання кабелю АВВГ 2х10мм² у захисну пластикову трубу (по усій проектований довжині) та металеву трубу (при перетині автодороги) з подальшим прокладанням у траншеї.

Річне споживання електронергії проектованої лінії штучного освітлення становить 2,17 тис.кВт.год.рік

Проект капітального ремонту об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії  (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми .

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 15.03.2021 року складала:

тис. грн.

3597,814

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

2828,107

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

44,375

                       - інші витрати

тис. грн.

725,332

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

47,043

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

-

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

547,043

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом,  складено згідно з вимогами ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013  ”Правила визначення вартості будівництва”.

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на  12.07.2021року складає:

тис. грн.

3458,325

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

2749,428

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

1,949

                       - інші витрати

тис. грн.

706,948

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

47,043

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

-

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

47,043

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Даний Експертний звіт слід розглядати спільно з експертним звітом №14-1469-18 від 09 липня 2018 року, який втратив чинність в частині ТЕПів та кошторисної частини

 

Робочий проект «Реконструкція дороги по вул.Паркова в м.Пустомити Львівської області (коригування)» розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи