1 редакція від 25.05.2021 2 редакція від 23.11.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1403-1952-9304-1888
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0110/21 від 12.04.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиці Л. Українки, с. Тур'ї Ремети Ужгородського району Закарпатської області
Код проектної документації
PD01:8127-4425-4285-6062 Зміни №3 №17/21 від 2021-04-12 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:1403-1952-9304-1888
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань екології, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Тур'є-Реметівська територіальна громада, с. Тур'ї Ремети (станом на 01.01.2021), вулиця Лесі Українки не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТУР'Є-РЕМЕТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ (04351280)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань охорони праці
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8127-4425-4285-6062
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
12.04.2021
Номер проектної документації
17/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор" – генеральний проектувальник, ГІП Пілюгіна Л. М., кваліфікаційний сертифікат №013971 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.

В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі. Довжина вулиці 300,0 м, покриття чорно щебеневе, ширина проїзної частини 3,0 м, ширина земляного полотна 5,0 м.  По вулиці чорно щебеневе покриття середньою товщиною 4 см зруйноване на 50%, залишки покриття відмічена по середині проїзної частини. Спостерігається ямковість та відсутність поперечного профілю проїзної частини. Існуючі кювети замулені на ділянці довжиною 141,0 м та відсутні на ділянці довжиною 85,0 м. Дорожні  знаки відсутні. Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 40 км/годину. Вулиця пролягає в рівнинній  місцевості і відноситься до категорії житлових вулиць.

    Початок капітального ремонту вулиці Л. Українки прийнятий на км0+000 на лінії кромки проїзної частини вулиці Шевченка. Кінець проектованої  вулиці прийнятий на км0+300 на кромці проїзної частини вулиці Садова. Довжина ділянки вулиці, що підлягає капремонту, згідно замірів становить 300,0 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 3,0 м. Ширина земляного полотна складає 5,0 м. Профіль вулиці - безбордюрний.

Для забезпечення якісного водовідведення робочим проектом передбачено влаштування кювету  довжиною 30,0 м на початку вулиці зліва для перехоплення води з узбіччя по вул. Шевченка та на км0+235 – км0+290 справа, довжиною 55,0 м. Існуючі кювети поглиблюються на ділянці км0+094 – км0+0+235 довжиною 141,0 м.

Робочим проектом прийнята наступна конструкція дорожнього одягу:

-      розбирання залишків чорно щебеневого покриття середньою товщиною 4 см з використанням його на місці;

-      виправлення поперечного профілю існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною  10 см;

-      по щебню передбачений  розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

-      покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного  асфальтобетону тип Б марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною  5 см.

Узбіччя  укріплюються щебінь-висівками  товщиною 5 см  на ширину 1,0 м. Поперечний профіль вулиці  односхилий з ухилом  25‰ в бік кювету.  Поперечний ухил узбіч 40‰ .

Робочим проектом передбачено влаштування на вході у церкву покриття наступної конструкції:

-      основа із фракціонованого щебню, товщиною 12 см;

-      розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

-      покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного  асфальтобетону тип Б марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною  3  см.

На вході у церкву влаштовується металева труба діаметром 0,3 м, довжиною 4,0 м для перепуску води в кюветі.  Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв влаштовуються дорожні знаки І типорозміру в кількості  2 дорожніх знаків. Розмітка проїзної частини  влаштовується по краю проїзної частини.

Зручне пересування мало мобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками забезпечується влаштуванням безбордюрного поперечного профілю.

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 11.03.2021 р. складала 802,014 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 624,838 тис. грн., інші витрати  – 177,176 тис. гривень.

  При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

 

Розділи