Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Тур'є-Реметівська територіальна громада, с. Тур'ї Ремети (станом на 01.01.2021), вулиця Лесі Українки | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТУР'Є-РЕМЕТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ (04351280) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань охорони праці |
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор" – генеральний проектувальник, ГІП Пілюгіна Л. М., кваліфікаційний сертифікат №013971 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.
В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі. Довжина вулиці 300,0 м, покриття чорно щебеневе, ширина проїзної частини 3,0 м, ширина земляного полотна 5,0 м. По вулиці чорно щебеневе покриття середньою товщиною 4 см зруйноване на 50%, залишки покриття відмічена по середині проїзної частини. Спостерігається ямковість та відсутність поперечного профілю проїзної частини. Існуючі кювети замулені на ділянці довжиною 141,0 м та відсутні на ділянці довжиною 85,0 м. Дорожні знаки відсутні. Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 40 км/годину. Вулиця пролягає в рівнинній місцевості і відноситься до категорії житлових вулиць.
Початок капітального ремонту вулиці Л. Українки прийнятий на км0+000 на лінії кромки проїзної частини вулиці Шевченка. Кінець проектованої вулиці прийнятий на км0+300 на кромці проїзної частини вулиці Садова. Довжина ділянки вулиці, що підлягає капремонту, згідно замірів становить 300,0 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 3,0 м. Ширина земляного полотна складає 5,0 м. Профіль вулиці - безбордюрний.
Для забезпечення якісного водовідведення робочим проектом передбачено влаштування кювету довжиною 30,0 м на початку вулиці зліва для перехоплення води з узбіччя по вул. Шевченка та на км0+235 – км0+290 справа, довжиною 55,0 м. Існуючі кювети поглиблюються на ділянці км0+094 – км0+0+235 довжиною 141,0 м.
Робочим проектом прийнята наступна конструкція дорожнього одягу:
- розбирання залишків чорно щебеневого покриття середньою товщиною 4 см з використанням його на місці;
- виправлення поперечного профілю існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см;
- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;
- покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см.
Узбіччя укріплюються щебінь-висівками товщиною 5 см на ширину 1,0 м. Поперечний профіль вулиці односхилий з ухилом 25‰ в бік кювету. Поперечний ухил узбіч 40‰ .
Робочим проектом передбачено влаштування на вході у церкву покриття наступної конструкції:
- основа із фракціонованого щебню, товщиною 12 см;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;
- покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною 3 см.
На вході у церкву влаштовується металева труба діаметром 0,3 м, довжиною 4,0 м для перепуску води в кюветі. Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв влаштовуються дорожні знаки І типорозміру в кількості 2 дорожніх знаків. Розмітка проїзної частини влаштовується по краю проїзної частини.
Зручне пересування мало мобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками забезпечується влаштуванням безбордюрного поперечного профілю.
Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 11.03.2021 р. складала 802,014 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи – 624,838 тис. грн., інші витрати – 177,176 тис. гривень.
При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.