Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3362-5469-3651-3667
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ 37583 від 25.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза МВК" (39292946) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 240 учнівських місць навчання по вул.Центральній, в с.Усть-Путила, Путильського району, Чернівецької області» (коригування)
Код проектної документації
PD01:9650-3082-1193-5054 №5895 від 2021-11-18 (видав Чернівецька філія ДП "НДІпроектреконструкція" ) / Наявні експертизи: EX01:3362-5469-3651-3667
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.11.2021 75725.2109 59028.40046 16.51829 16680.29215 71878.91961 55951.2762 0 15927.64341

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл., Вижницький район, Усть-Путильська територіальна громада, с. Усть-Путила (станом на 01.01.2021), вулиця Центральна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації (04014252)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Бугай Олена Миколаївна (АА 003239, АА 002911, АА 000778)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Грубляк Анатолій Васильович (АЕ 002961, АЕ 005230)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Мартинюк Василь Іванович (АЕ 000113, АЕ 006280)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9650-3082-1193-5054
Орган, що видав
Чернівецька філія ДП "НДІпроектреконструкція" (26075828)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робоча документація (Р)
Код ДКБС
1263.3 Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
18.11.2021
Номер проектної документації
5895
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації

 

Генеральний проектувальник-  ЧЕРНІВЕЦЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

 (ГІП – Турянський О.І.., кваліфікаційний сертифікат АР № 003683  від 25.09.2012). 

Адреса об’єкту будівництва: вул.Центральна, в с.Усть-Путила, Путильського району, Чернівецької області.

 

Проектна документацiя виконана на основi:

- завдання на проектування;

- містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №12/12 від 26.09.2012р.;

- технічний висновок про інженерні розвідування від 2017р.;

-технічні умови на електропостачання від 23.11.2009р;

- вихідних документів.

 

Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.

 

Майданчик (ділянка) під будівництво має трапецеподібну форму в плані і знаходиться в північній частині с. Усть - Путила біля рогу автодоріг Путила – Вижниця - Яблуниця. Ділянка знаходиться в межах існуючої забудови кварталу та виділених натурних меж земельної ділянки, що обмежено «червоними» лініями автодоріг (вулиць) на огородженої території існуючої (старої) школи, яка наразі складається з трьох учбових та допоміжних будівель, які після прийняття в експлуатацію новозбудованої школи підлягатимуть демонтажу (знесенню).

Протипожежні резервуари – проєктом передбачалися  поліетиленові, заводського виготовлення. Наразі погодженням Вижницького ДСНС України пропонується влаштувати водозабірний пірс на березі р. Черемош (розташовано на віддалі до 10 м від території школи).

Передбачається також що взамін будівництва дворової вбиральні на 2 вічка з сміттєзбірником, влаштувати майданчик збору твердих відходів та сміття. Школа цілковито забезпечена внутрішніми вбиральнями, та далі через локальні, закриті очисні споруди побутової каналізації (типу «Біотал»).

Основні рішення генплану – проїзди, майданчики,  передбачають максимальне тимчасове збереження сформованого простору території школи (старі будівлі наразі не демонтуються, демонтаж буде виконано окремим замовленням). Генплан зберігає існуючу ситуацію. Планується до використання також існуючі майданчики школи. Поруч на віддалі до 200 м знаходиться сільський стадіон, де також планується проведення частини навчально – спортивного процесу. Поверховість (висота будівлі), орієнтація фасадів (учбових класів) по сторонам світу та основні об’ємно - планувальні рішення, забезпечують та не перешкоджають існуючій інсоляції забудови та забезбечують необхідні вимоги та технологічність навчального процесу.

 

 

 

2

Рослинний шар грунту зібраний в бурти для тимчасового зберігання планується до подальшого використання при озелененні та благоустрою території школи.

Відведення поверхневих вод передбачається по існуючому рель’єфу в існуючу систему канав та природніх перепусків води.

Елементи благоустрою частково включають мощення асфальтобетоном, фігурними елементами мощення, засипання території декоративно- дрібним гравієм, тощо.

Проект передбачає будівництво за індивідуальним проектом та  прив’язкою будівлі школи, насосної на свердловині, трансформаторної підстанції, облаштування комплекту обігріваючих пристроїв (теплогенераторної для опалення школи), надвірну вбиральню на 2 очка, локальні очисні споруди, облаштування майданчиків, тощо.

Даний проект передбачає індивідуальну розробку та корегування частин проекту, в межах існуючих габаритів майданчику, розробку проекту інженерного забезпечення та їх мереж, згідно вимог ТУ та змінених норм проектування та будівництва (впровадження протисейсмічних міроприємств, заходів з енергозбереження, тощо).

Майданчик будівництва характеризується спокійним рель'єфом з незначним ухилом в західному напрямку (перепад висот до 2,0 м). Планом будівництва планується до розташування на проектованих стрічкових фундаментах, три 2-х поверхових учбових блоки, об’єднаних 2 поверховим об’ємом в якому розміщується вхідний вестибюль та актовий зал. Перший блок передбачає розташування учбових приміщень (класів), адміністрацію та допоміжні приміщення. В цокольному поверсі передбачено можливість його використання для позакласної роботи. Другий блок – передбачає розташування приміщень спортивного залу та столової, а на другому поверсі – учбових лабораторій. В цокольному поверсі передбачається розташування гімнастичного залу для додаткових занять. В теретьому блоці розташовано учбові майстерні та кабінети-лабораторії. Об’єднує блоки вхідний блок з розтанованим в ньому актовим залом.

За місткістью, школа передбачає навчання 240 учнів в одну зміну, з розміщенням в цокольному поверсі додаткових приміщень для        позакласної роботи, гурткових, тощо. На майданчику передбачено будівництво 1-но поверхової ТП (з кабельними вводами) та побудованої біля неї приміщення насосної теплогенераторів. Проектується також будівництво насосної на існуючій свердловині водопостачання, протипожежних резервуарів, дворової вбиральні на 2 вічка, очисних споруд каналізації (Біотал).

Проектом передбачається збудувати (добудувати) учбову будівлю для розміщення в ній вкрай необхідних додаткових навчальних приміщень - класів (4 класи по 20 учнів), інших допоміжних (нульовий клас, їдальня, спортивний зал, учбові майстерні, санвузли, роздягалки, тощо), господарських (кладові, приміщення персоналу, допоміжні приміщення кухні) та адміністративних приміщень (кабінетів вчителів) для розширення школи. Проектом передбачається Старокрасношорську ЗОШ І-ІІ рівня навчання, підвищити до І-ІІІ рівня (ступеня навчання). Наразі в школі відсутні повноцінна їдальня, спортивний зал, учбові майстерні, внутрішні санвузли, інші допоміжні та навчальні приміщення, що звужує учбовий процес.

Згідно із проектною пропозицією та погодженим Замовником проектним рішенням, щодо добудови приміщень, планується влаштувати планувальні рішення для розташування в них необхідних приміщень основного та допоміжного призначення школи, а саме:

-            в цокольному поверсі (влаштовується під частиною будівлі), передбачається до розташування приміщення учбових майстерень, музею, санвузлів;

-            на 1-му поверсі плануються приміщення їдальні (зал столової та приміщення для приготування їжі, мийки, кладові, персоналу, тощо) та «нульового» класу з кімнатою відпочинку (сну) дітей, учбові класи, гардероб, санвузли;

-            на 2-му поверсі – спортивний зал із допоміжними приміщеннями (роздягалки, снарядні, кімната тренерів), учбові класи та приміщення адміністрації.

 

3

Планується також влаштувати (збудувати) окремостоячу будівлю паливної (топкової) для розміщення в ній котлів на твердому паливі (дровах). Наразі опалення школи здійснюється за допомогою кахельних пічок, розташованих к кожному класному приміщенні. Будівництво паливної надасть змогу здійснити реконструкцію опалення старої частини школи.

Проектом передбачено розташування «нульового» класу з облаштуванням окремого входу, приміщеннями санвузлів та спальним  місцями. Передбачено проектом місце для ігор.  

На будівельному майданчику, будується три - секційний 2-х поверховий об’єм будівлі нової школи. Будівля по діючим протисейсмічним вимогам, поверховості та сейсмічної бальності майданчику будівництва, поділяється на блоки, що утворюють між собою єдине ціле.

Згідно із проектними рішеннями, що були погоджені замовником проєкту, частину приміщень цокольного поверху, планується використовувати під приміщення для позакласної, гурткової та позашкільної роботи. В цокольному поверсі розміщено також допоміжні господарські приміщення, приміщення призначені для інженерного забезпечення (мереж, обладнання), приміщення гуртків, тощо.

На поверхах учбових блоків, розмташовано  учбові класи,  лабораторії, допоміжні та обслуговуючі приміщення. Основні об’ємно - планувальні рішення погоджено замовником.

 

Будівництво ведеться за чіткою планувальною схемою, кам’яною конструкцією з монолітними конструкціями включень, збірним перекриттям, цегляними зовнішніми стінами, їх ефективним  утепленням, тощо. Будівлю проєктовано з врахуванням можливих сейсмічних навантажень (по грунтовим умовам), до 7 балів.

При конструктивному вирішенні передбачено монолітні з.б. рами, збірні перекриття, включення в кладку стін у вигляді монолітних поясів сердечників, рам, обрамлень, поясів, арматурних сіток та ін., що утворюють між собою комплексну конструкцію будівлі школи.

Оздоблення як зовнішнє так і внутрішнє було прийнято у відповідності з діючими нормами та сучасними вимогами, і наразі підлягає частковому коригуванню по рішенню робочої наради, та вимог програми «Новий освітній простір».

 

Рішення проєкту коригування, щодо термінового завершення будівництва включають наступне :

 Зміни окремих вирішень внутрішнього оздоблення приміщень :

- дерев’яні двері на металопластикові;

- заміна плінтусів з керамплитки на ПВХ;

- заміна ОSB-перегородок в санвузлах на металопластикові;

- заміна мозаїчних підлог на керамплитку;

- заміна дощатих та паркетних підлог на ламінат;

- заміна опорядження стель (пластиком) на штукатурку;

- заміна опорядження цокольних приміщень (облицювання металевим профілем, штукатурка, пофарбування, самовирівнююча стяжка з колоруванням, тощо.

 

У зв'язку з ґрунтовими умовами та можливістю, на ділянці будівництва, сейсмічних впливів (навантажень) до 7 балів, проєктом було прийнято конструктивну  схему з монолітними з.б. включеннями (монолітні залізобетонні антисейсмічні пояси). Конструкції  законструйовано з врахуванням можливих впливів та поєднань навантажень.

 

Фундаменти - монолітні залізобетонні.

 

4

Зовнішні стіни запроєктовані з керамічного каменю М-100 на цементно-пісчаному розчині М-75.

Перекриття – збірні залізобетонні круглопустотні сейсмічні панелі з опертям на несучі стіни та заведенням випусків в монолітні залізобетонні антисейсмічні пояси.

Сходові марші та площадки – збірні.

Перемички – збірні залізобетонні.

Зовнішні стіни з керамічного  каменю із зовнішнім ефективним утепленням. Коефіцієнт теплопередачі стін відповідає діючим нормативам енергозбереження. Влаштовується також утеплення перекриття над другим поверхом. 

Покрівля шатрова, з покриттям металочерепицею ТПК по дерев’яним елементам (крокви, балки, стійки, прогони). В будівлі влаштовується зовнішній водостік.

Двері вхідні в сходові клітки - сертифіковані протиударні, вони повинні мати ущільнюючі прокладки та межу вогнестійкості (ЕІ) > 30 хвилин. Двері сходової клітки, окрім ущільнюючих прокладок, для недопущення задимлення, повинні мати прилади автоматичного дозачинення. В приміщеннях передбачено встановлення сертифікованих вогнегасників.

 

Передбачено в котельні влаштування, за  вимогою діючих норм проєктування, протипожежної сигналізації з передачею сигналу на пульт централізованого нагляду (спостереження). Спеціальні приміщення комплектуються інвентарем первинного пожежогасіння.

Для забезпечення зовнішнього пожежегасіння, передбачались до використання, проєктні протипожежні резервуари. Наразі вносяться зміни щодо можливості водозабору з незамерзаючої річки Черемош.

Під час експлуатації будівель і споруд, слід суворо дотримуватись правил та вимог протипожежної безпеки.

Елементи (конструкції) даху, піддаються вогнезахисній обробці.

Всі металеві елементи, що зазнають атмосферного впливу фарбуються масляною фарбою за 2 рази.

Горизонтальна гідроізоляція виконана у вигляді шару цементно - піщаного розчину складу 1:2, з ущільнюючими домішками, вертикальна гідроізоляція — обмазка гарячим бітумом за 2 рази. Навколо будівель влаштовується вимощення шириною 1 м з фігурних елементів мощення (покриттям), нахил якого 0,03 від стін.

 

Проєктом передбачено слідуючі заходи енергозбереження, а саме:

- ефективне утеплення зовнішніх стін;

- утеплення перекриття над другим поверхом;

- столярні вироби (вікна, двері) заповнення прорізів у зовнішніх стінах - металопластикові з склопакетом;

- за приладами опалення планується встановити енергоповертаючу (тепловіддачу, повертаючу) плівку.

- передбачено встановлення приладів обліку споживання (вода,  електрика);

- ізоляція трубопроводів та ін.

 

При проєктуванні передбачено:

Використання виробів та матеріалів, які забезпечуватимуть мінімально допустиме значення опору теплопередачі огороджувальної конструкції.

Будівництво школи принципово не викличе небажаних змін у навколишньому екологічному стані та не має призвести до негативного впливу на навколишнє середовище.

Будівля не здійснює значного негативного впливу на навколишнє середовище.

 

 

5

Каналізаційні стоки скидаються в закриту систему каналізування з послідуючим знезараженням на локальних очисних спорудах каналізації.

Викиди, що забруднюють атмосферу (від котельні на дровах) – в межах допустимих норм ГДК.

Впливу на тваринне, рослинне, ґрунтове середовище не має.                    

Для запобігання забруднення навколишнього середовища проєктом передбачені наступні заходи:

- щоденне збирання сміття в міру накопичення, в контейнери, які закриваються, встановлені на спеціальній площадці;

- генеральним планом і інженерною підготовкою території передбачено вивід стічних поверхневих вод та дощових стоків вільний і організований, який виключає розлив та забруднення території;

- герметизація комунікацій та обладнання, тощо.

 

Персонал допущений до виконання робіт має пройти необхідні види інструктажу (ввідний та на робочому місці), під розпис в книзі: «Інструктаж з техніки безпеки». Повторний інструктаж проводити по термінам вимог нормативних актів та при зміні виду робіт. Персонал має мати необхідну кваліфікацію, має мати відповідні (діючі) дозволи, сертифікати фахівця, посвідчення спеціаліста на виконання важливих будівельних робіт.

Будівельний манданчик огороджується (перекривається доступ сторонніх осіб), втановлюється попереджуючі написи (таблички) про небезпеку на будівельному майданчику (працює кран, висока напруга, можливість падіння предметів з висоти та ін.). Для виконання спеціальних видів робіт, слід розробити або використовувати типові технологічні карти виконання будівельно-монтажних та оздоблювальних робіт. Техніка (машини, механізми) має пройти відповідне випробування, має мати відповідні наряд-допуски та діючий термін роботи між випробуваннями.

 

Заходи щодо ліквідації негативного техногенного впливу на прилеглі об’єкти :

- зменшення рівня шуму;

- зменшення впливу на несучі конструкції існуючих будівель та споруд;

- використання приладів та механізмів із електричним приводом;

- машини та двигуни внутрішнього згорання, використовуються в обмежений час доби (8:00 до 19:00).

Проєктом передбачено виконання додаткових умов щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення (ММГН) в будівлі школи (облаштування ліфта для ММГН). Інші заходи для ММГН виконані раніше розробленим проєктом (вхідні пандуси, спеціальні санвузли для ММГН, габаритні розміри прорізів дверей, тощо).

Згідно до завдання на проектування приміщення будинку не передбачаються приміщення для проживання та обслуговування інвалідів і інших маломобільних груп населення усіх груп мобільності. Генплан та благоустрій розроблені згідно вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення.». Проектом передбачаються заходи для інвалідів та маломобільних груп населення М1, М2, М3.

За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект  «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів навчання на 240 учнівських місць навчання по вул.Центральній, в с.Усть-Путила, Путильського району, Чернівецької області» (коригування) розроблений  відповідно до завдання на проектування та  вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними

6

можливостями та інших маломобільних груп населення, кошторисної частини;  вимогам  санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

 

 

Головний  експерт проекту                                                                   

Володимир Сопіт                  

(сертифікат АЕ № 005791)
                                

Відповідальні експерти:         

Віталій Паламарюк

(сертифікат АЕ № 005777)

Марія Вороненко

(сертифікат АЕ 006281)

Володимир Сопіт                  

 (сертифікат АЕ № 005791)

Василь Мартинюк

(сертифікат АЕ № 006280)

Анатолій Грубляк

(сертифікат АЕ 005230)

Олександра Савка                   

(сертифікат АЕ № 005278)

Бугай О.М.

(сертифікат АА № 002911)

 

 

 


Розділи