1 редакція від 23.11.2021 2 редакція від 02.12.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3218-4641-7195-1310
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0566/19 від 10.12.2019
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт ділянки вулиці Вале Малулуй (від вул. Молодіжна до ГРП) в с. Нижня Апша Тячівського району
Код проектної документації
PD01:7481-6974-1009-0267 Зміни №4 №314/19 від 2019-12-09 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:0424-1343-9064-6212, EX01:3218-4641-7195-1310
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Тячівський район, Солотвинська територіальна громада, с. Нижня Апша (станом на 01.01.2021), вулиця Вале Малулуй не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСОЛОТВИНО" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (38410845)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7481-6974-1009-0267
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
09.12.2019
Номер проектної документації
314/19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

     Робочий проект виконаний в 2019р. Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» генеральний проектувальник, ГІП – Л.М.Пілюгіна, кваліфікаційний сертифікат АР №013971 від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування затвердженого замовником, актом обстеження та дефектним актом.

    В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження та замірів в натурі. Ширина проїзної частини –5,0-5,3м; існуюче покриття – асфальтобетонне та гравійно-грунтове; довжина дороги, яка підлягає ремонту - 701 м.

        При обстеженні ділянки дороги по вулиці Вале Малулуй були виявлені наступні недоліки та дефекти:

-  на ділянці вулиці довжиною 34 м відмічено залишки асфальтобетонного покриття на  щебеневій основі;

-  на гравійно-грунтовому покритті довжиною 667 м спостерігається нерівність, ямковість та

 відсутність поперечного профілю проїзної частини;

-  існуючий водовідвід відкритий, на ділянках загальною довжиною 299м існуючий кювет   недостатньої глибини;

-  відкоси та узбіччя земполотна заросші чагарниками на ділянці вулиці довжиною 80м (справа, ділянка  вулиці без забудови);

-  зруйноване існуюче асфальтобетонне покриття на зїзді км0+031 (вправо);

-  зруйноване гравійно-грунтове покриття на з’їздах в кількості 5штук;

-  відсутній перепуск на зїзді км0+220 (вліво);

-  існуюча з.б. труба діаметром 0,5м довжиною 5м на км 0+691 недостатньої довжини та завищена;

-  існуюча металева труба діаметром 0,5м на км0+067 замулена, оголовки зруйновані;

-  відсутні дорожні знаки.

Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 30км/год. Вулиця пролягає в гірській місцевості, відноситься до категорії житлових вулиць.

Початок капітального ремонту вулиці прийнятий на км0+000 від вулиці Молодіжна. Кінець проектованої вулиці прийнятий на км 0+701 біля ГРП зліва від дороги. Довжина проектованої ділянки вулиці згідно замірів становить 701м. Вісь вулиці прокладена по вісі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 5,0-5,3м. На проїзній частині проектом передбачено влаштування асфальтобетонного покриття полегшеного типу.

Земляне полотно та дорожній одяг.

Робочим проектом передбачено: укріплення узбіччя щебінь-висівками на ширину 0,5м, товщиною 5см (зліва та справа). На окремих ділянках вулиці загальною довжиною 299 м передбачено поглиблення існуючих кюветів до проектної глибини, а саме на 0,2 м нижче низу існуючого дорожнього одягу. Передбачена розчистка відкосу та узбіччя земполотна від чагарника на ділянці вулиці без забудови, км0+220-км0+300 (справа).

На ділянці: км0+000-км0+034 із залишками асфальтобетонного покриття на щебеневій основі передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

-  виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу, фр. 5-10мм, 10-20мм, середня товщина 10см;

-  розлив бітумної емульсії 0,8 л/м2;

-  влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.

 

 На ділянці: км0+034-км0+701 при ремонті існуючого гравійно-грунтового покриття конструкція дорожнього одягу наступна:

-  влаштування нижнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 15см;

-  влаштування верхнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 12см;

-  розлив бітумної емульсії 0,8л/м2;

-  влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.

Асфальтобетонне покриття на основному проїзді влаштовується асфальтоукладчиком.

Ширину проїзної частини прийнято 5,0-5,3м.Поперечний профіль прийнятий двосхилий з ухилом 25%.

З’їзди.

Робочим проектом передбачено влаштування асфальтобетонного покриття на з’їздах у вулиці в кількості 6 штук.

На з’їзді км0+031 (вправо) з існуючим щебеневою основою та залишками асфальтобетонного покриття передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

-  виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу, фр.5-10мм, 10-20мм, середньою товщиною 10см;

-  розлив бітумної емульсії 0,8л/м2;

-  влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. на бітумі БНД 60/90, товщиною. 5см.

На з’їздах км0+150 (вліво), км0+220 (вліво), км0+369 (вліво), км 0+644 (вправо), км0+678 (вправо) з існуючим гравійно-грунтовим покриттям конструкція дорожнього одягу наступна:

-  влаштування нижнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 15см;

-  влаштування верхнього шару основи із фракціонованого щебеню товщиною 12см;

-  розлив бітумної емульсії 0,8л/м2;

-  влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.

 Асфальтобетонне покриття на з’їздах передбачено влаштовувати вручну.

Штучні споруди.

В робочому проекті на капітальний ремонт передбачено влаштування металевої труби діаметром 0,5м на з’їзді км 0+220 (вліво); перевлаштування та подовження існуючої з.б. труби діаметром 0,5м довжиною 5,0м на основному проїзді км0+691; ремонт оголовків на існуючій металевій трубі діаметром 0,5м км0+067.

Дорожні знаки, розмітка.

Для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху проектом передбачено влаштування розмітки краю проїзної частини (крайової лінії). Розмітка проїзної частини виконується нітрофарбою з мікросклокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить 300г/м2.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього встановлюється 6 дорожніх знаків.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий. Поперечний ухил узбіч 40‰, проїзної частини 25‰.

Для руху маломобільних груп населення відсутні перешкоди - поперечний профіль вулиці безбордюрний.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 04.12.2019 р. складала 3983,522 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 3201,433тис. грн., інші витрати   782,089  тис. гривень.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення. 



Розділи