Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9646-2188-3264-3168
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№2179/е/ 20 від 30.12.2020
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл ‒ Кілія ‒ Вилкове, км 51+400 - км 75+750, Одеська область»
Код проектної документації
PD01:3379-3546-3697-7929 №17072 від 2020-12-30 (видав ТОВ"КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:9646-2188-3264-3168
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл. , Одеська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25829550)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Інформацію не зазначено

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3379-3546-3697-7929
Орган, що видав
ТОВ"КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ" (39493770)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
30.12.2020
Номер проектної документації
17072
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект (об. 17072) виконаний ТОВ «Криворіжцивільпроект» (юридична адреса: 50045, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Купріна, буд.130; головний інженер проекту – Гончар А.В., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 004459, виданий Архітектурно-будівельною атестаційною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29.10.2012) у 2020 році на підставі:

- завдання на проектування, затвердженого Замовником;

- матеріалів  інженерно-геологічних  вишукувань  (шифр 17072-ТЗ), виконаних у   2019 році  ТОВ «Проектбудвишукування»;

- технічного звіту щодо виконання топографо-геодезичних вишукувань з виготовлення топографічних планів масштабу 1:500 «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове, км 51+400 – км 75+750, Одеська область», виконаного ТОВ «Криворіжцивільпроект» у 2019 році.

 

Стислий опис основних проектних рішень

У адміністративному відношенні ділянка км 51+400 – км 75+750 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове знаходиться в Одеській області і розташована на виїзді з міста Кілія в об’їзд села Ліски з примиканням до дороги загального користування державного значення Т-16-28 Спаське - Вилкове.

Автодорога Т-16-07 проходить територією Ізмаїльського та Кілійського районів через Ізмаїл – Кілію – Вилкове.

Довжина ділянки, що розглядається, згідно паспортних даних складає 24,35 км.


Відповідно до виконаних топографо-геодезичних вишукувань, виконаних у 2019 році ТОВ «Криворіжцивільпроект», фактична довжина, що підлягає виконанню ремонту, складає 24,53 км.

Траса дороги проходить по існуючій дорозі в межах земель Кілійської міської ради (км 51+400 – км 51+900), в межах та вздовж земель Леськівської сільської об’єднаної територіальної громади (км 69+300 – км 75+000) та на незабудованих землях.

В межах України дорога Т-16-07 реалізує автотранспортні зв’язки західних та південних областей України.

 Згідно технічного звіту про інженерно - геологічні вишукування «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл - Кілія - Вилкове, км 51+400 - км 75+750, Одеська область», виконаного у 2019 році ТОВ «Проектбудвишукування», встановлено, що рельєф досліджуваної ділянки автодороги спланований насипними ґрунтами, характеризується перепадом абсолютних відміток денної поверхні землі від 0,4 м до 2,98 м

Архітектурно-будівельний кліматичний район, згідно з ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія» – ІІ (Південно-східний).

Згідно до ДБН В.2.3-4:2015 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги», дорожньо-кліматична зона – У-ІІІ (Південна).

В геолого-літологічній будові ділянки на розвідану глибину буріння до 5,0 м від денної поверхні землі виділені наступні інженерно-геологічні елементи (ІГЕ):

ІГЕ 1 – насипний ґрунт: суглинок легкий пилуватий, місцями супісок пилуватий, жовто-бурий, брунатно-сірий, темно-жовтий бурий, подекуди з домішками органічних речовин, в крівлі з включенням щебню кристалічних та вапнякових порід до 10%, твердої консистенції; потужність шару від 0,4м до 1,7м;

ІГЕ 1а – насипний ґрунт: пісок пилуватий, брунатно-сірий, середньої щільності, в крівлі з включенням щебню кристалічних порід до 5%, малого ступеню водонасичення; потужність шару 0,7м;

ІГЕ 2 – суглинок важкий пилуватий, темно-брунатний, темно-сірий, з домішками органічних речовин, слабонабухаючий, твердої та напівтвердої консистенції; потужність шару 1,0м;

ІГЕ 3 – суглинок важкий пилуватий, темно-брунатний, брунатно-сірий, сірий з плямами озалізнення, напівтвердої та тугопластичної консистенції; потужність шару від 0,8м до 1,2м;

ІГЕ 4 – суглинок легкий пилуватий, світло-сірий, блакитно-сірий, сірий, слюдистий, з лінзами та прошарками супіску, з включенням уламків черепашок молюсків, м’якопластичної консистенції; потужність шару від 0,6м до 1,8м;

ІГЕ 5 – глина легка пилувата, жовто-сіра, блакитно-сіра, сіра, карбонатна, середньонабухаюча, твердої та напівтвердої консистенції; ІГЕ 5а – глина легка пилувата, темно-сіра, блакитно-сіра, сіра, місцями замулена, тугопластичної та м’якопластичної консистенції; потужність шару від 0,6м до 2,4м;

ІГЕ 5б – глина легка пилувата, місцями важка, темно-сіра до чорної, слабозаторфована, з включенням уламків черепашок молюсків, напівтвердої та тугопластичної консистенції; потужність шару від 0,4м до 1,2м;

ІГЕ 6 – супісок пилуватий, зеленувато-сірий, блакитно-сірий, темно-сірий, слюдистий, з лінзами та прошарками суглинку, з включенням уламків і цілих черепашок молюсків, пластичної консистенції; потужність шару від 0,9м до 2,1м;

ІГЕ 7 – пісок середньої крупності, жовто-сірий, середньої щільності, з включенням та частими тонкими прошарками уламків і цілих черепашок молюсків, малого ступеня водонасичення, нижче РГВ насичений водою; потужність шару до 4,2м;

Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями (табл. 5.1 ДБН В.1.1-12:2014) – ІІІ.

По сукупності факторів, прийнята категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки , автодороги, що підлягає ремонту - ІІ (середньої складності).

Абсолютні  відмітки  усталеного  рівня  ґрунтових  вод  коливаються  від  0,35 м  до    -1,11 м (БС), що відповідає глибинам 1,05–3,6 м від денної поверхні землі.

Нормативна глибина промерзання ґрунту складає 0,9 м.

 

Ділянки дороги в межах Одеської області, з яких була утворена існуюча дорога, були збудовані до 1940 року по нормативам IV-ІІІ категорії.

Під час виконання останніх робіт з капітального ремонту чи реконструкції дороги даної ділянки дороги під ІІІ категорію були виконані роботи з розширення проїзної частини без зміни рішень в плані та поздовжньому профілі. Існуючий рельєф та виконання робіт з реконструкції без доведення існуючих параметрів дороги до нормативних, призвели до наступного результату – 40% існуючих криволінійних ділянок в плані менше нормативно допустимих (24 кривих з радіусом менше 450м). Найбільший перепад складає 1,72 м.

Останній ремонт зазначеної ділянки проводився окремими ділянками за видами робіт – поточний середній ремонт.

Транспортний потік на ділянці автомобільної дороги в основному складається з місцевого та транзитного транспорту.

Розподіл інтенсивності руху має сезонний характер. В порівнянні з зимовим періодом, з травня по жовтень інтенсивність збільшується вдвічі, досягаючи піку в серпні місяці.

Ширина проїзної частини 7,00 м, узбіччя – від 2,05 до 3,00 м.

Відвід поверхневих стоків виконується за відкритою системою по існуючим канавам в понижені ділянки місцевості.

Застій дощових стоків спостерігається поблизу вхідних і вихідних оголовків існуючих водопропускних труб через засміченість або замуленність тіла і оголовків труб.

На ділянці виконання капітального ремонту розташовані 13 пересічень водопропускних труб із залізобетонних збірних елементів і металевих труб, діаметром 0,40, 1,00, 1,20 м і каналів січенням 15 і 20 м.

На примиканнях розташовано 5 водопропускних споруд (труби діаметром від 0,5 до 1,00 м).

Конструкція дорожнього одягу (згідно даних паспорту дороги) представлена наступним пакетом:

- чорна щебенева суміш – 0,05 м;

- маломіцний вапняк – 0,25 м;

Оцінювання стану ділянки автомобільної дороги та реєстрація найбільш характерних видимих деформацій і руйнувань дорожнього одягу проводились на основі натурного огляду. В результаті огляду було виявлено, що загальний існуючий транспортно-експлуатаційний стан автомобільної дороги не задовольняє вимогам руху згідно з ДСТУ 3587.


За результатами візуального огляду встановлено, що внаслідок збільшення інтенсивності руху великовагового транспорту, відбулося руйнування покриття у вигляді вибоїн, більше ніж 20 вибоїн середнім діаметром 30 см і більше на 100 м., колійності, пониження set128 по лініях накату до 40 мм з наявністю пластичних деформацій матеріалу покриття, локальними ділянками до 10 м., значної сітки тріщини, розтягнута сітка тріщин з середньою товщиною чарунків, менше ніж 1 м з втратою матеріалу, просадок, глибиною більше ніж 5 см, які займають значну частину ділянки дороги і суттєво впливають на безпеку руху. На окремих ділянках дорожній одяг зруйновано на всю ширину проїзної частини, крайка проїзної частини у місцях сполучення з узбіччям обламана, обширна ерозія і загрожуючи руйнування дорожнього одягу по напрямку до осі дороги, занижені узбіччя, місцями завищені, поперечний та поздовжній профілі не забезпечують водовідведення з проїзної частини.

Існуючі водопропускні споруди засмічені та замулені і потребують розчищення і ремонтних робіт.

Дорожні знаки та кріплення до них на всій ділянці виконання капітального ремонту в основній масі відсутні. Дорожня розмітка повністю відсутня.


 Інженерні мережі

Автомобільну дорогу перетинають (та розташовані вздовж) наступні інженерні мережі:

- кабелі зв’язку;

- водопровідні мережі із сталевих і ПЕ труб діаметром 50, 100, 300, 400мм;

- лінії 0.4, 10, 35 кВ;

  • кабелі електромережі.

 Водовідвідні споруди

На ділянці виконання капітального ремонту розташовані 13 пересічень водопропускних труб та 5 водопропускних споруд – на примиканнях, а саме:

Водопропускні споруди по трасі автомобільної дороги:

1.      км51 + 617, Ø0,5м, L=10,0м, матеріал – залізобетон;

2.      км51 + 857, Ø0,5м, L=2х20,0м, матеріал – залізобетон;

3.      км52 + 833, Ø1,0м, L=15,0м, матеріал – залізобетон;

4.      км53 + 825, Ø1,0м, L=20,0м, матеріал – залізобетон;

5.      км55 + 440, Ø1,2м, L=20,0м, матеріал – сталь;

6.      км56 + 275, канал, L=20,0м, матеріал – залізобетон;

7.      км57 + 222, Ø1,2м, L=2х40,0м, матеріал – залізобетон;

8.      км57 + 585, канал, L=20,0м, матеріал – залізобетон;

9.      км69 + 665, канал, L=15,0м, матеріал – залізобетон;

10.  км70 + 183, Ø0,4м, L=20,0м, матеріал – залізобетон;

11.  км70 + 640, канал, L=20,0м, матеріал – залізобетон;

12.  км71 + 317, Ø1,2м, L=15,0м, матеріал – залізобетон;

13.  км73 + 039, канал, L=15,0м, матеріал – залізобетон;

Водопропускні споруди на з’їздах:

1.      км51 + 603 – з’їзд ліворуч, Ø0,5м, L=11,0м, матеріал – залізобетон;

2.      км51 + 603 – з’їзд праворуч, Ø0,5м, L=10,0м, матеріал – залізобетон;

3.      км51 + 650 – з’їзд праворуч, Ø0,5м, L=6,0м, матеріал – залізобетон;

4.      км52 + 823 – з’їзд праворуч, Ø0,5м, L=8,0м, матеріал – залізобетон;

5.      км64 + 460 – з’їзд праворуч, Ø0,5м, L=15,0м, матеріал – залізобетон.

Існуючі водопропускні труби, що розташовані на ділянці виконання капітального ремонту автомобільної дороги і з’їздах до неї здебільшого знаходяться в задовільному стані, вхідні і вихідні оголовки з тілом труби засмічені, укріплення русел замулене, частково зруйновані або відсутні портальні стінки. Існуючі водовідвідні канави зарослі хащами і очеретом та виконані без дотримання нормативних уклонів.

На всіх ділянках вхідних і вихідних оголовків водопропускних труб відсутні укріплення (вимощення) русла. Оголовки здебільшого зруйновані або взагалі відсутні. Існуючі канави і підходи до оголовків замулені.

Штучні споруди (підвідні канали) відносяться до зрошувальної системи Кілійського міжрайонного управління водного господарства. Вимоги за дотриманням належного стану даних споруд та їх облаштування технічними засобами регулювання дорожнього руху покладається на балансоутримувача.


 Траса дороги

Загальний напрямок проектної ділянки дороги за пікетажем – із западу на схід.

Рельєф місцевості – рівнинний. Проектна ділянка дороги здебільшого проходить у польових умовах та, частково, через забудовану територію.

Проектна вісь проходить по існуючій дорозі.

Початок ділянки прийнятий на км 51+400 за паспортом, що відповідає примиканню до вул. Перемоги в м. Кілія.

Кінець ділянки виконання робіт з капітального ремонту прийнятий на км 75+930 (примикання до дороги загального користування державного значення Т-16-28 Спаське – Вилкове).

Загальна довжина проектної ділянки 24,530 км. У плані дорога має 61 кут повороту радіусами від 100 до 2000м. Окремі існуючі ділянки кривих в межах населених пунктів та поза ними, радіусами менше нормативних для даної категорії дороги, передбачається збільшити і виконати відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015, ДБН В.2.3-5:2018.

Існуючі криві радіусом до 120 м передбачається виправити до можливо більших радіусів з врахуванням доцільного використання земельних та будівельних ресурсів. Можливість виправлення деяких кривих на даній ділянці дороги до нормативного радіусу відсутня через наявність в безпосередній близькості до дороги водних об’єктів. Тому проектними рішеннями, керуючись п.4.2.2 ДБН В.2.3-4:2015, на даних ділянках передбачається влаштування кривої радіусом 100,00м та встановлення відповідних технічних засобів, відповідно до проектної швидкості 50 км/год, що відповідає гранично-допустимій.

Враховуючи існуючу і перспективну інтенсивність руху і складу транспортних потоків, можливість перспективного розвитку дороги під більш високий клас із збільшенням пропускної спроможності та безпеки руху транспортних засобів, влаштування перехідно-швидкісних смуг з каналізуванням лівоповоротних напрямків на даній ділянці дороги не потребується.

Об’єкти дорожнього сервісу на даній ділянці дороги відсутні.

На горизонтальних кривих кутів передбачається улаштування віражу. Розширення проїзної частини за рахунок узбіччя передбачено на ділянках горизонтальних кривих радіусом менше 750 м.


 Земляне полотно

Параметри земляного полотна прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» для ІІІ категорії:

- ширина земляного полотна – 12,00 м;

- проїзна частина – 7,00 м, похил 25‰;

- узбіччя – 2,50 м, похил 50‰;

- ширина укріпленої смуги узбіччя – 0,50 м.

Крутизна укосів земляного полотна:

- насип до 2,0м – 1:1,3;

- насип понад 2,0м до 3,0м – 1:1,5 з влаштуванням металевого огородження бар’єрного типу.

На ділянках розширення по інженерно-геологічним та технічним вимогам передбачено зняття рослинного шару ґрунту товщиною 0,40 м під земляним полотном та 0,15-0,40 м на існуючих узбіччях і укосах насипу. Рослинний ґрунт використовується для укріплення узбіч та укосів насипу та з’їздів. Залишок родючого ґрунту планується на прилеглій території.

Водовідвід забезпечується за рахунок поперечних похилів земляного полотна проїзної частини у водовідвідні канави.

Поздовжній профіль земляного полотна запроектований з урахуванням сформованої мережі ділянки дороги Т-16-07, вулично-дорожньої мережі м. Ліски, ґрунтових і кліматичних умов району прокладання траси, а також із умов забезпечення розрахункової швидкості відповідно до вимог ДБН В.2.3.-4:2015 для доріг ІІІ категорії.

Максимальний поздовжній уклон – 20 ‰.

Найменші радіуси кривих: опуклих – 9000 м, угнутих – 2100 м.

Розрахункова швидкість: в межах населеного пункту – 60 км/год, поза межами населеного пункту – 90 км/год.

Робочим проектом передбачено укріплення узбіч і укосів насипу рослинним шаром ґрунту товщиною 0,15 м з посівом трав.


 Дорожній одяг

У робочому проекті розроблено 2 основних варіанта дорожнього одягу для ремонту основної проїзної частини та згідно установленого порядку погоджено і обрано варіанти дорожнього одягу на посиленні та новому будівництві. Розрахунок дорожнього одягу виконано згідно ГБН В.2.3-37641918-559:2019 по трьох критеріях граничного стану – пружному прогині дорожнього одягу під навантаженням, опорі згину монолітних шарів і опорі зсуву ґрунтів в шарів з малозв’язких матеріалів з урахуванням коефіцієнтів запасу згідно таблиці 6.1. Коефіцієнт запасу міцності на згин монолітних шарів – 1,29, пружний прогин – 1,33, а коефіцієнт запасу міцності на зсув у незв’язних ґрунтах – 1,40 (табл. 6.1 ГБН В.2.3-37641918-559:2019)

Для будівництва ділянки дороги погоджені (Лист погоджень варіантів дорожнього одягу відповідно розгляду та погодження на засіданні Секції 5 «Проектування автомобільних доріг та мостів» Науково-технічної ради ДП «ДерждорНДІ» (від 04.08.2020р), розгляду та погодження Укравтодору в робочому порядку) і прийняті дві основні конструкції дорожнього одягу:

на посиленні, Тип 1:

1. ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 0,05

- підгрунтовка поверхні ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості      0,40 л/м²

2. Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м

- підгрунтовка поверхні ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості         1,30 л/м²

3. Щебенево-піщана суміш ЩПС-20, оптимального складу, укріплена цементом в установці, марка укріпленого матеріалу М20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,15 м

4. Вирівнюючий шар - ЩПС С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м (середня).

 

Існуючий дорожній одяг:

чорна щебенева суміш - 0,05 м (фрезерування на товщину 0,05м для подальшого використання на укріпленні узбіч);

 на поширенні та локальних ділянках заміни, Тип 2:

1. ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 0,05м;

- підгрунтовка поверхні ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості            0,40 л/м²

2. Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м

- підгрунтовка поверхні ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості            1,30 л/м²

3. Щебенево-піщана суміш ЩПС-20, оптимального складу, укріплена цементом в установці, марка укріпленого матеріалу М20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,15 м

4. Щебенево-піщана суміш С5, неукріплена, оптимального складу згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21 м

5. Дренувальний шар - щебінь фр. 20-40мм згідно з ДСТУ Б В.2.7-75-98 - 0,15 м

- прошарок геосинтетичного матеріалу із поліпропілену, з міцністю на розтяг не менше ніж 13 кН/м, видовженням при розтягу не більше ніж 55 %, міцність при статичному проколюванні плунжером 1,85 кН, для розділення зернистих шарів, ГТ.Н.Т.-2 згідно Таблиці А.5 ГБН В.2.3-37641918-544:2014 (зміна №1).

Розбирання дорожнього одягу з основою на товщину 0,50м

Відповідно обстеженню ділянки автомобільної дороги було виявлено, що на ділянці, довжиною 280 м (КМ 51+400 – КМ 51+680), існуюче асфальтобетонне покриття влаштоване поверх цементобетонного покриття. Тому для даної ділянки прийнятий тип конструкції дорожнього одягу, аналогічний при ремонті примикань з цементо-бетонним покриттям:

Ремонт цементобетонного покриття основного проїзду, Тип 4’:

1. ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 0,05

- підгрунтовка поверхні ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості 0,40 л/м²

2. Вир. шар - Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м (сер)

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 - 1,2 л/м²

Існуюче цементобетонне покриття з верхнім шаром асфальтобетону – фрезерування на товщину 0,045 м.

 Біля населених пунктів Кілія та Ліски передбачається влаштування напрямних острівців з метою забезпечення зниження швидкості при в’їзді в населені пункти. Покриття напрямних острівців передбачається з бетонних фігурних елементів вимощення.

 Влаштування покриття напрямного острівця, Тип 7:

Фігурні елементи вимощення, колір виконання - червоний - 0,08 м;

Цементно-піщаний прошарок складу 1:3 - 0,05 м;

Щебенево-піщана суміш С7, неукріплена, оптимального складу згідно  ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м.

На ділянці розташування штучної споруди (канал на км71+040 – км71+107) передбачається фрезерування існуючого покриття з влаштуванням нового.

 Ремонт покриття штучних споруд, Тип 8:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БМКП 40/60-68 згідно з   ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м;

Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 - 1,2 л/м².

Існуюче покриття (фрезерування на товщину до 0,045м).

 На горизонтальних кривих передбачається улаштування віражу.

Поширення проїзної частини передбачено при радіусах кривих менше 750 м за рахунок узбіччя.

На ділянках з відсутніми перехідними кривими перехід від двосхилого профілю дороги до односхилого на віражах передбачається на прилеглих ділянках прямої, на довжині, до дорівнює довжині перехідної кривої.

Перехід від двосхилого профілю дороги до односхилого виконується шляхом обертання зовнішньої половини верху земляного полотна навколо осі проїзної частини до досягання односхилого поперечного профіля з похилом, рівним похилу проїзної частини при двосхилому профілю, потім обертання всього верху земляного полотна навколо осі проїзної частини до необхідної величини поперечного похилу на віражі.

Перехід від нормального похилу зовнішнього узбіччя на прямолінійній ділянці дороги до похилу проїзної частини виконується на протязі 10 м до початку перехідної кривої. Інші елементи поперечного похилу на початку перехідної кривої відповідають елементам поперечного похилу на прямолінійній ділянці.

 На примиканнях в залежності від типу існуючого дорожнього одягу передбачено 4 типу конструкцій дорожнього одягу:

Ремонт асфальтобетонного покриття примикань, Тип 3:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БМКП 40/60-68 згідно з  ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м;

- підгрунтовка поверхні ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості  0,40 л/м²;

2. Вир. шар - Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м (сер.).

Відновлення профілю - Щебенево-піщана суміш С7, неукріплена, оптимального складу згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 hсер. - 0,10 м

Фрезерування існуючого покриття на товщину 0,045м.

 Ремонт цементобетонного покриття примикань, Тип 4:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м;

- підгрунтовка поверхні ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості   0,40 л/м²;

2. Вир. шар - Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м (сер.).

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 - 1,2 л/м².

Існуюче цементобетонне покриття, розчищене та підготовлене до вкладання верхніх шарів асфальтобетону.

 Ремонт щебеневого покриття примикань, Тип 5:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БМКП 40/60-68 згідно з   ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м;

- підгрунтовка поверхні ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості 0,40 л/м²;

2. Вир. шар - Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м (сер.).

Відновлення профілю -Щебенево-піщана суміш С7, неукріплена, оптимального складу згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,10 (середня).

Існуюче щебеневе покриття – планування.

Влаштування асфальтобетонного покриття з’їздів до ґрунтових доріг, Тип 6:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БМКП 40/60-68 згідно з   ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м

- підгрунтовка поверхні ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 в кількості 0,40 л/м²

2. Вир. шар - Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м (сер.)

Щебенево-піщана суміш С7, неукріплена, оптимального складу згідно   ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,15 м

Щебенево-піщана суміш С5, неукріплена, оптимального складу згідно   ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21 м

Межами виконання робіт на примиканнях прийнято закінчення радіусу закруглення.

З’єднання суміжних смуг та стиків у вертикальному шарі дрібнозернистого асфальтобетону передбачається із застосуванням бітумно-каучукової стрічки.

На з’їздах в межах заокруглень передбачено укріплення матеріалом від фрезерування на  ширину 0,5м

Влаштування польових з’їздів з твердим покриттям перехідного типу за межами заокруглень прийнято довжиною 100м згідно п.9.2.1.10 ДБН В.2.3-4:2015.


Штучні споруди

Робочим проектом передбачено виконання укріпних робіт із монолітного бетону, розчищення тіла труб, русла канави, заміна портальних стінок, вхідних оголовків на спорудах, що знаходяться на балансі служби автомобільних доріг.

Штучні споруди, що знаходяться на балансі Кілійського міжрайонного управління водного господарства, повинні бути відремонтовані та приведені у відповідність до вимог сучасних будівельних норм за кошти балансоутримувача.

Примикання та пересічення

В залежності від існуючих умов руху відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 робочим проектом передбачається ремонт транспортних розв’язок.

У зв’язку з необхідністю виправлення поздовжнього профілю траси та проходженням дороги в межах населеного пункту для обслуговування прилеглої території робочим проектом передбачаються роботи з капітального ремонту місцевих проїздів, в’їздів до прилеглих територій підприємств. Межа виконання робіт прийнята по радіусу закруглення і складає від 10 до 15 м. Радіуси закруглень в залежності від складу обертання транспортного потоку складає від 6,0 до 15,0 м.

Мінімальна ширина проїзної частини односмугових місцевих проїздів – 3,5 м, двосмугових – 5,5 м. Ширина узбіч – 1,0 м.

Хаотично влаштовані з’їзди у поле, що виникли внаслідок об’їзду транспортними засобами ділянок дороги із зруйнованим покриттям, підлягають ліквідації.


 Автобусні зупинки

На ділянці виконання робіт розташовані дві автобусні зупинки (на в’їзді до м. Кілія та в межах населеного пункту м. Ліски), до яких передбачається влаштування пішохідної доріжки. Зовнішнє освітлення забезпечено місцевою мережею.

З метою забезпечення умов безпечної та комфортної посадки-висадки пасажирів існуючі майданчики очікування підлягають підняттю над проїзною частиною на 20 см з обрамленням бортовим каменем БР 100.30.18 і влаштуванням покриття із бетонних фігурних елементів вимощення.

Будівництво додаткових автобусних зупинок на ділянці виконання робіт з капітального ремонту не передбачається.

 Перехідно-швидкісні смуги

На ділянці виконання робіт в місцях примикань і пересічень перехідно-швидкісні смуги відсутні. Враховуючи існуючу і перспективну інтенсивності будівництво нових ПШС не потребується.

 Пішохідні доріжки

Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 від місць розташування існуючих автобусних зупинок запроектовані пішохідні доріжки.

Проектовані пішохідні доріжки передбачаються шириною 1,5 м. Поперечний похил пішохідних доріжок прийнятий в межах 10-15‰.

 Дорожні знаки

Для забезпечення безпеки руху та інформування водіїв передбачається установка додаткових та заміна пошкоджених існуючих дорожніх знаків на нові.

Відповідно до ДСТУ 4100:2014 передбачається влаштування дорожніх знаків наступних типорозмірів:

- в межах населених пунктів – І;

- поза населених пунктів – ІІ.

Стояки під знаки прийняті металеві.

Існуючі дорожні знаки індивідуального проектування зберігаються та підлягають перевлаштуванню на нові місця згідно розробленої схеми організації дорожнього руху.

Металеве бар’єрне огородження типу 11 ДО згідно ДСТУ Б В.2.3-28:2011 передбачене на ділянках з висотою насипу земляного полотна більше, ніж 2,00 м.

На примиканнях, штучних спорудах та на кривих у плані передбачається установка сигнальних стовпчиків (пластикових) відповідно ДСТУ 8751:2017.

На всій ділянці дороги передбачено улаштування дорожньої розмітки фарбою відповідно технічних умов галузевих стандартів додаванням мікрокульок скляних світлоповертальних за СОУ 42.1-37641918-089:2012.


 Зовнішнє освітлення

Для забезпечення зовнішнього освітлення на ділянках влаштування напрямних острівців при в’їзді в населені пункти передбачається влаштування світильників світлодіодних вуличних консольних на сонячній батареї. Кріплення світильників передбачене на оцинкованих опорах.

На один напрямний острівець передбачено одну оцинковану опору з двома світильниками, направленими на кожну з смуг руху.

Додаткове освітлення в населених пунктах не передбачається.

 Благоустрій

Укріплення узбіч і укосів земляного полотна передбачено засівом трав по рослинному шару ґрунту товщиною 0,15 м.

Передбачено вирубку та компенсацію дерев у кількості 2 шт.

 Безпека руху

Безпека руху забезпечується комплексом прийнятих проектних рішень:

- збільшення мінімального радіусу кривих у плані з улаштуванням віражу та поширення;

- максимальний поздовжній похил 20‰;

- ширина проїзної частини 7,00 м з укріпленими смугами по 0,50 м;

- влаштування напрямних острівців перед в’їздом в населений пункт;

- влаштування пішохідних доріжок;

- крутизна укосів насипу висотою до 2-х метрів 1:1,3;

- укріплення узбіччя ґрунтом з засівом трав;

- вирубка дерев, корчування чагарнику.

Для своєчасного інформування водіїв на дорозі передбачається установка дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків, металевого бар’єрного огородження, нанесення дорожньої розмітки.

На ділянках земляного полотна заввишки 2,0м передбачається влаштування дорожнього огородження першого типу.

У місцях перетину пішохідних доріжок з дорогою передбачається нанесення розмітки позначення «наземний пішохідний перехід» і облаштування дорожніми знаками.

 Перебудова, захист або віднесення існуючих інженерних мереж робочим проектом не передбачаються.


 Доступність об’єкта будівництва для маломобільних груп населення

Робочим проектом передбачається будівництво односмугової пішохідної доріжки шириною 1,5м, поперечним ухилом 10‰, що забезпечує пересування інвалідів на кріслах-колясках.

Для безпеки руху інвалідів-колясочників і інвалідів з порушенням опорно-рухового апарату передбачено рівне тверде покриття пішохідних доріжок. Для інвалідів з порушеннями зору для забезпечення можливості орієнтуватися в просторі, пересуватися в потрібному напрямі самостійно і уникати небезпек, здатних завдати шкоди здоров'ю, передбачено наклеювання полімерної стрічки жовто-чорного забарвлення на існуючих опорах освітлення. У місцях перетину пішохідних доріжок з дорогою передбачається нанесення розмітки позначення «наземний пішохідний перехід» і облаштування дорожніми знаками.

 Після виконання робіт з капітального ремонту ділянки дороги проїзна частина буде в належному стані, рівною, з гарним зчепленням коліс з покриттям, при якому дорожньо-транспортні засоби будуть рухатись з дозволеною швидкістю без гальмувань та прискорень. При такому режимі руху двигуни транспортних засобів працюють в найкращому режимі і кількість викидів шкідливих речовин зменшується майже вдвічі. Отже, в навколишнє середовище зменшаться викиди шкідливих речовин.

Ліквідація вибоїн, просадок та інших дефектів дорожнього одягу сприятиме зменшенню джерела шуму і вібрації та полегшить шумове забруднення від ділянки дороги на прилеглі території житлової забудови.

 Всі дорожньо-ремонтні та супутні їм роботи повинні виконуватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг», інших документів, що регламентують виробництво будівельних робіт.

 Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують умови щодо  створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, пожежну безпеку, охорону праці, екологію, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення відповідно до діючих нормативних документів.

 Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 09 листопада 2020 року складала 610469,958 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 489513,093 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 1167,393 тис. грн.;

інші витрати                              – 119789,472 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 30 грудня 2020 року складає 584041,560 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 468675,271 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 1254,161 тис. грн.;

інші витрати                              – 114112,128 тис. грн. 


Розділи