Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
01.11.2021 | 165409.09 | 150943.994 | 10.509 | 14454.587 | 113613.02 | 109709.036 | 0 | 3903.984 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
01.11.2021 | 165611.377 | 151224.219 | 10.509 | 14376.649 | 113613.02 | 109709.036 | 0 | 3903.984 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Волинська обл. , Автомобільна дорога загального користуванння місцевого значення О 031600 км14+700 - км26+700 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (43502576) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Кіпіш Іван Андрійович (АА 003901) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
КОЛІСНІЧЕНКО ТАМАРА МИХАЙЛІВНА (АЕ 006277, АЕ 000431, АЕ 007225) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Зінченко Сергій Васильович (АР 004495, АР 004949, АЕ 005232, АТ 003902, АЕ 005421, СІ- 00170, АТ 011208) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Додаток до Експертного звіту № 08/165-11/21
щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом
«Капітальний ремонт автомобільної дороги О 031600 Шацьк - Залісся - Грабове - Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від КМ14+700 до КМ26+700) Шацького району Волинської області (Коригування)»
Клас наслідків (відповідальності) – СС2
Замовник будівництва -ДП “Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (Код ЄДРПОУ43502576)
Генеральний проєктувальник –ТОВ"Західмістпроект"
( Юридична адреса і телефон 43025 м. Луцьк вул. Степана Бандери, 20, Волинська область
Код ЄДРПОУ43367818, 0991638758)
Головний інженер - Семенюк Юрій Вікторович
(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР №016206 дата видачі 26.12.2019 року).
Вихідні дані:
- Завдання на проєктування, затверджене Замовником;
- Лист про проведення експертизи об'єкту.
Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень.
Автомобільна дорога О 031600 розташована в північній частині Волинської області і з’єднує між собою смт Шацьк та магістральну дорогу /М-07/. Автомобільна дорога розташована в Ковельському районі. Класифікація автомобільної дороги - обласна автомобільна дорога загального користування місцевого значення.
Район проведення капітального ремонту характеризується наступними особливостями:
- дорожньо - кліматична зона – У-1;
- тип місцевості за умовами зволоження – 1, тобто поверхневе стікання
забезпечене і ґрунтові води істотно не впливають на зволоження верхньої товщі ґрунтів;
- середня температура найбільш холодної п’ятиднівки – мінус 20 °С,
- максимальна глибина промерзання ґрунтів – 1 м;
- переважаючі грунти – пісок мілкий, маловологий, середньої щільності;
- крутизна укосів насипу 1:1,5 - 1:3;
- по важкості розробки ґрунти відносяться до 1-ї та 2-ї груп.
- висота насипу в середньому 1 - 2 м.
- коефіцієнт відносного ущільнення складає 1,10
Проектом передбачено влаштування присипного узбіччя для влаштування полотна під велосипедну доріжку грунтом, який розробляється із ровиків поширення, кюветів та при профілюванні існуючого земляного полотна.
Проектом передбачено провести коригування капітального ремонту автомобільної дороги О 031600 Шацьк - Залісся - Грабове - Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від км 14+700 до км 26+700) Шацького району Волинської області. Технічна категорія автомобільної дороги V - VI. Смуга відводу автомобільної дороги – 18 м. Передбачено засоби для руху пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
Розроблено комплекс заходів щодо водовідведення, влаштування вуличного освітлення та схеми розташування технічних засобів організації дорожнього руху.
План автомобільної дороги розроблено на основі інженерно-геодезичних вишукувань виконаних в 2021 р. Початок ділянки проведення капітального ремонту (початок траси) розпочинається на КМ14+700. Автомобільна дорога поділяється на дві технічні категорії, від КМ14+700 до КМ21+600 - V та від КМ21+600 до КМ26+700 - IV відповідно. В плані ділянка має 32 кутів повороту. Найбільший радіус повороту 1800 м, найменший - 20 м. Протяжність проектної ділянки – 12200 м, враховуючи лист звернення від замовника. Кінець траси закінчується на КМ26+700. На даній ділянці присутні другорядні з'їзди і проїзди шириною 3,00 - 6,75 м. Радіуси на примиканнях з'їздів - 6 - 25 м. В с. Грабове та в с. Адамчуки запроектовані зупинки громадського транспорту. Від с. Залісся до с. Адамчуки простягається велосипедна доріжка шириною 2,00 м. У населених пунктах запроектовані тротуари та пішохідні доріжки шириною 1,50 - 1,80 м відповідно. Враховуючи ненормативні радіуси горизонтальних кривих у плані, розрахункову швидкість прийнято зменшити відповідно до 40 км/год.
Автомобільна дорога являє собою лінійний комплекс інженерних споруд таких як тротуари, з’їзди, примикання зупинки громадського транспорту, велодоріжки тощо. Класифікація автомобільної дороги – обласна автомобільна дорога загального користування місцевого значення. Технічна категорія автомобільної дороги - V-IV. Для безпечного і безперешкодного руху пішоходів у населеному пункті, проектом передбачено влаштування тротуарів шириною 1,50 -1,80 м з поперечним ухилом 15 ‰. Зі сторони проїзної частини тротуар відділяється бордюром, який підвищений відносно проїзної частини на 0,15 м. По даній автодорозі здійснюється рух маршрутних транспортних засобів, тому проектом передбачено влаштування зупинок громадського транспорту відповідно чинних державних норм та стандартів. Кількість запроектованих зупинок відповідно проекту становить 4 шт. У місцях зупинок громадського транспорту влаштовуються посадкові майданчики та пішохідні доріжки, поперечний похил яких складає 15 ‰, Висота бортового каменю (100:30:18) на посадкових майданчиках - 0,20 м. Проектом передбачено влаштувати 4 нових автопавільйони та урни для сміття. До проектної автомобільної дороги примикають місцеві житлові вулиці та з’їзди. Радіуси заокруглень на примиканнях становлять 8 - 25 м. Ширина становить 4,50 - 6,75 м.
Ширина місцевих вулиць прийнята відповідно таблиці 5.2 ДБН В.2.3-5-2018 "Вулиці та дороги населених пунктів",
Для зручного проїзду місцевого транспорту до житлових будинків та приватних територій, проектом передбачається влаштування дворових в’їздів шириною не менше 3 м., що примикають до автодороги зі сторони тротуару. Для зручності у місцях заїзду понижається бортовий камінь та тротуар.
Проектом передбачено підсилення конструкції дорожнього одягу основного напрямку двох типів:
Перший тип від ПК0+00 до ПК80+08: на існуючий булижний камінь влаштовується вирівнюючий шар із гарячого щільного асфальтобетону крупнозернистого типу А марка І (АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, на який влаштовується верхній шар покриття із гарячого щільного асфальтобетону дрібнозернистий типу А марки І (АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 5 см.
Другий тип від ПК80+08 до ПК120+00: по існуючому шару щебеню влаштовується вирівнювання із ЩПС С5 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013, після чого влаштовується додатковий шар підсилення із гарячого щільного асфальтобетону крупнозернистого типу А марка І (АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 10 см, на який влаштовується покриття із гарячого щільного асфальтобетону дрібнозернистий типу А марки І (АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 5 см.
Конструкція нового дорожнього одягу з’їздів, укріплених узбіч та заїзної кишені та розширень: влаштування основи із ЩПС С5 товщиною 30 см, шар із гарячого щільного асфальтобетону крупнозернистого типу А марка І (АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 10 см, на який влаштовується покриття із гарячого щільного асфальтобетону дрібнозернистий типу А марки І (АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 5 см.
Конструкція дорожнього одягу на посадковому майданчику:
дрібнорозмірні фігурні елементи брукування (ФЕМ) товщ. 6 см, вкладені на багатошарову основу із висівково-цементної суміші товщ. 4см, висівок товщ. 3см та ЩПС С7 товщ.12см.
Конструкція тротуарів:
влаштування основи із ЩПС С7 товщиною 15 см, покриття із гарячого щільного асфальтобетону дрібнозернистий типу В марки І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 5 см.
Конструкція велосипедної доріжки:
влаштування основи із ЩПС С5 товщиною 25 см, покриття із гарячого щебеневого щільного асфальтобетону дрібнозернистий типу Б марки І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100) згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 5 см. Конструкція заїздів у двори згідно завдання на проектування:
влаштування одношарового покриття із щебеню, вкладеного методом заклинки товщиною 15 см,
Відповідні розрахунки конструкцій дорожніх одягів додаються в кінці пояснювальної записки.
Для відведення дощових і талих вод розробляється поздовжній профіль автомобільної дороги. На плані автомобільної дороги вказуються пікетні прив'язки проектних відміток, а також їхнє розміщення відносно існуючих. Максимальний поздовжній похил - 50,5 ‰.
Видимість у поздовжньому профілі забезпечена. Елементи поздовжнього профілю складаються із прямих вставок та вертикальних кривих. На поздовжньому профілі вказані ухили водовідвідних канав. Мінімальний радіус увігнутої кривої - 1800 м, опуклої - 2000 м. Враховуючи ненормативні радіуси вертикальних кривих у профілі, розрахункову швидкість прийнято зменшити відповідно до 40 км/год.
Облаштування автомобільної дороги технічними засобами організації дорожнього руху проводиться згідно з вимогами ДСТУ 4100:2014 “Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування”, ДСТУ 2587:2010 “Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування”. ДСТУ 8751:2017 “Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги”. Оформлення і формат креслень організації дорожнього руху виконано відповідно ДСТУ 8752:2017 “Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення, вимоги до змісту”.
Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення.
Розділ охорони навколишнього природного середовища відповідає положенням нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки.
Дотримання технологічних режимів будівельних робіт також виключає можливість виникнення та розвитку аварійних ситуацій.
З метою запобігання негативним впливам на навколишнє середовище під час виконання будівельних робіт передбачено:
- розміщувати будівельні майданчики та тимчасові допоміжні споруди в зоні відведення автомобільної дороги з подальшим їх розбиранням та рекультивацією порушених земель;
- очистити по закінченню будівельних робіт територію будівництва, місця складування матеріалів та конструкцій, а також будівельні майданчики від будівельних та побутових відходів;
- утилізувати згідно вимог чинного законодавства утворенні під час будівництва будівельні та побутові відходи;
- проводити мийку транспортних та вантажних засобів тільки у спеціально відведених для цього місцях;
- провести рекультивацію порушених земель у зоні відведення автомобільної дороги;
- застосування типового складу дорожньо-будівельних машин і механізмів, шумові характеристики яких визначені згідно каталогам.
Заходи з охорони навколишнього середовища на період експлуатації передбачають:
- для запобігання розмиву узбіччя у відповідних місцях проектом передбачено влаштування прикрайкових водовідвідних лотків та водоскидних споруд;
- для відведення дощових і талих вод за межі земляного полотна влаштовуються за допомогою бетонних лотків прямокутного січення, які улаштовуються на щебеневу основу у відкосі земляного полотна;
- у місцях перетину водовідвідних канав з'їздами, проїздами і прилеглими вулицями та дорогами, влаштовуються залізобетонні водопропускні труби діаметром 750 мм.
Покращення дорожнього полотна сприятиме зниженню шуму від руху автомобілів в межах населених пунктів
Оцінка проектних рішень з питань економії енергії.
Проектні рішення ліній вуличного електрооосвітлення виконані згідно з діючими нормами та правилами відповідно до нормативних актів, які встановлюють вимоги з енергозбереженя. Для забезпечення економії енергоресурсів при експлуатації проектом передбачено:
- використання енергоефективного освітлювального обладнання.
- раціональне використання обладнання;
- застосування сучасного обладнання, виготовленого за новітніми технологіями;
- вибір січень провідників, при яких мінімізуються втрати електроенергії.
«Капітальний ремонт автомобільної дороги О 031600 Шацьк - Залісся - Грабове - Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від КМ14+700 до КМ26+700) Шацького району Волинської області (Коригування)»відповідаєвимогамнормативнихактів з питаньенергозбереження
Пожежна та техногенна безпека.
Довжина ділянкиремонту – 12200 м. Смуга відводу автомобільної дороги – 18 м. Передбачено засоби для руху пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту. Розроблено комплекс заходів щодо водовідведення, влаштування вуличного освітлення та схеми розташування технічних засобів організації дорожнього руху.
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.
Відповідальність за пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики забезпечуються первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Охорони праці.
Проектними рішеннями передбачені необхідні заходи щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов праці при виконанні робіт з реконструкції у відповідності з вимогами державних будівельних норм, законодавчих та нормативно-правових актів з питань охорони праці та безпеки промислового виробництва, що чинні на території України.
Організація будівництва.
Забезпечення робітників санітарно-побутовими умовами та організація безпеки при проведенні робіт виконується за рахунок підрядної організації.
Кошторисна частина проектної документації
| |||
по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги О031600 Шацьк-Залісся - Грабове - Старовойтове - /М- 07/ ( наділянцівід км14+700 до км 26+700)Шацького району Волинськоїобласті»,(коригування). |
| ||
Показники | Од.вим. | Вартість |
|
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 01.11.2021р. всього: | тис. грн. | 165 409,090 |
|
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 150 943,994 |
|
- устаткування | тис. грн. | 10,509 |
|
- інші витрати | тис. грн. | 14 454,587 |
|
- понесені витрати замовника згідно довідки від 21.10.2021 року №1695 всього: | тис. грн. | 113 613,020 |
|
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 109709,036 |
|
- інші витрати | тис. грн. | 3 903,984 |
|
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на «01» листопада 2021р. складає: | тис.грн. | 165 611,377 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 151 224,219 |
- устаткування | тис. грн. | 10,509 |
- інші витрати | тис. грн. | 14 376,649 |
- понесені витрати замовника згідно довідки від 21.10.2021 року №1695 всього: | тис. грн. | 113 613,020 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 109709,036 |
- інші витрати | тис. грн. | 3 903,984 |
- на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього: | тис. грн. | 51 998,357 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 41 515,183 |
- устаткування | тис. грн. | 10,509 |
- інші витрати | тис. грн. | 10 472,665 |
Примітка:
1. Експертний звіт ДП «Укрдержбудєкспертиза від 28 квітня 2020 року № 03-0030-20, вважати таким, що втратив чинність.
Робочийпроект«Капітальний ремонт автомобільної дороги О 031600 Шацьк - Залісся - Грабове - Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від КМ14+700 до КМ26+700) Шацького району Волинської області (Коригування)»