1 редакція від 24.06.2021 2 редакція від 10.11.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3061-1800-6695-6351
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№09-0110/01-21 від 24.06.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області (35851210) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Степана Бандери, вул. Мазепи в с.Старий Угринів Калуського району Івано-Франківської області
Код проектної документації
PD01:3059-4424-3391-8379 Зміни №2 №00721 від 2021-05-14 (видав "ПРОФ-ГРУП ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3061-1800-6695-6351
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
Гуз Роман Брониславович (АЕ 006357, АЕ 000054 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Івано-Франківська обл., Калуський район, Новицька територіальна громада, с. Старий Угринів (станом на 01.01.2021) , Вулиця Степана Бандери та Мазепи не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" (42753775)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гуз Роман Брониславович (АЕ 006357, АЕ 000054)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Глібчук Тарас Романович (АЕ 006355, АЕ 000049)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПІНДАК ІРИНА ЮРІЇВНА (АЕ 001473)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3059-4424-3391-8379
Орган, що видав
"ПРОФ-ГРУП ПРОЕКТ" (43393476)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
14.05.2021
Номер проектної документації
00721
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Степана Бандери, вул. Мазепи в с. Старий Угринів Калуського району Івано-Франківської області» розроблений ТОВ «ПРОФ-ГРУП ПРОЕКТ» м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 8А, офіс 82, (ГІП Ротова Валентина Михайлівна кваліфікаційний сертифікат АР №001417 від 23.07.2012 року)  на підставі:

- завдання на проектування;

- інженерних вишукувань, виконаних проектною організацією в 2021 р.

Клас  наслідків (відповідальності) обєкта – СС2. Сукупний показник – СС2.

Робочим проектом передбачено заходи, що призначені для покращення транспортно-експлуатаційних показників вулиці за рахунок укріплення узбіч та проведення капітального ремонту дорожнього покриття шляхом його посилення, вирівнюванням поздовжнього профілю з наданням нормативних поперечних ухилів для організації водовідведення із проїзної частини в існуючі канави.

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт дорожнього покриття вулиць Степана Бандери, Мазепи. Проектована ділянка розташована в с. Старий Угринів, Калуського району Івано-Франківської області. Вулиці розташовані в житловій забудові. Загальна довжина вулиці складає 1618 м. Ширина існуючої проїзної частини на основних ділянках має величину 3,8 - 4,2 м. Кількість смуг руху – 1 .

При обстеженні земляного полотна виявлені радіальні, поздовжні і поперечні тріщини, вибоїни різного діаметру і глибини, розслоювання шарів дорожнього покриття. Капітальний ремонт дороги не проводився декілька десятків років, внаслідок чого дорожнє покриття дороги вщент зруйноване, утворились глибокі та великі вибоїни, ями. Такий стан дороги створює небезпеку для життя та здоров’я людей, унеможливлює рух транспорту. Робочим проектом передбачено заходи, що призначені для покращення транспортно-експлуатаційних показників вулиці за рахунок капітального ремонту дорожнього полотна шляхом його посилення, вирівнюванням поздовжнього профілю з наданням нормативних поперечних ухилів та укріпленням узбіч.

Враховуючи вимоги завдання на проектування, проектна документація на капітальний ремонт дорожнього полотна розроблена з врахуванням існуючих параметрів вулиці з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018. Згідно з табл.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 вулиці Степана Бандери, вул. Мазепи  – житлові вулиці з розрахунковою швидкістю руху 30 км/год, ширина смуги руху -4,0 м.

Довжина ділянки проектування - ПК0+0,00-ПК16+18 -1618м.

Ширина проїзної частини – 4,0 м. В плані дорога має 22 кути повороту, один з яких безрозбивочний. Найменший радіус кривої складає 15 м (див. відомість кутів повороту, елементів заокруглення, прямих і кривих АД-5). На плані присутні заїзди-виїзди у двори. Проїзна частина дороги з двоскатним поперечним профілем -25 ‰ Найбільший повздовжній ухил –103 ‰; Найменший повздовжній ухил – 3

Повздовжній профіль запроектовано з врахуванням існуючих особливостей профілю дороги, з дотриманням вимог ДБН В.2.3-4:2015.

Чорну лінію повздовжнього профілю побудовано по осі дороги на основі геодезичної зйомки, пікетажної розбивки та характерних точок між пікетами. Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку та кінця дороги. Ухили повздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод.

          Основні технічні показники повздовжнього профілю:

-                 максимальний повздовжній ухил – 103 ‰;

-                 мінімальний повздовжній ухил – 3 ‰.

Земляне полотно дороги запроектовано у комплексі з дорожнім одягом, виходячи з умов геометричної форми земляного полотна, стійкості конструкції дорожнього одягу та з урахуванням розташування проїзної частини на рівні прилеглих територій, газонів, у нульових відмітках, у рівні відміток планування

прилеглої території.

Стан існуючого земляного полотна дозволяє його повне використання при
проведенні робіт з капітального ремонту дорожнього полотна ділянки вулиць за умови доведення його до нормативних параметрів.

Поперечний профіль земляного полотна на всій ділянці вулиць Степана Бандери, вул. Мазепи має вигляд:

-односкатний, з шириною проїзної частини 4,0 м. Узбіччя шириною 1,0 м. В межах населених пунктів тротуар шириною 1,5 м.

Укріплення узбіч передбачено відфрезерованим укріпленим асфальтобетоном  товщиною 10 см.

Конструкції поперечного профілю земляного полотна наведено на кресленнях.

При обстеженні об’єкту встановлено, що дорожній одяг дороги знаходиться в незадовільному стані. Проектом передбачено розбирання частково дорожнього одягу способом фрезерування з виправлення поперечного і повздовжнього профілю (похилів) із доведенням до нормативних, які забезпечують водовідведення з проїзної частини при збереженні елементів плану.

Конструкція дорожнього одягу проїзної частини(тип1)

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з СОУ 45.2-00018112-057:2010 на бітумі марки БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 5 см

- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,40 л/м2

- Вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші С7 – 12 см.

Тип 2 (Примикання)

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з СОУ 45.2-00018112-057:2010 на бітумі марки БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 5 см

- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,40 л/м2

- Вирівнюючий шар  щебенево-піщаної суміші С7 – 10 см.

На заїздах в двори Тип 3

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з СОУ 45.2-00018112-057:2010 на бітумі марки БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 5 см

- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,40 л/м2

- Вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші С7 – 8 см.

Автостоянка Тип 4

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно з СОУ 45.2-00018112-057:2010 на бітумі марки БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 5 см

- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,40 л/м2

- Шар із щебенево-піщаної суміші – 15 см

- Шар  щебеню фракції 20-40 мм – 20 см

Тротуари Тип 5

-                 Тротуарна плитка – 6 см

-                 Цементно-піщана суміш – 6 см

-                 Шар основи з щебенево-піщаної суміші С7 – 12 см.

Узбіччя:

-Укріплення узбіччя відфрезерованим асфальтобетоном, h=10 см

Проектом передбачено водовідведення з проїзної частини за рахунок влаштування поперечного та повздовжнього ухилів з подальшим відведенням дощових вод у існуючі та проектовані поздовзні канави та бетонні лотки. РП також передбачається прочистка існуючих водовідвідних канав, бетонних лотків і труб під дорогою яких передбачено проектом.

Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв проектом передбачається встановлення дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100-2014 та нанесення дорожньої горизонтальної розмітки згідно з ДСТУ 2587:2010. Реалізація проектних рішень, що передбачені робочим проектом, забезпечать безпеку і комфортність руху автотранспорту та пішоходів.

До таких рішень слід віднести:

    - влаштування дорожнього одягу капітального типу;

    - покращення параметрів поздовжнього та поперечного профілю;

    - встановлення нових дорожніх знаків ІІ-го типорозміру згідно з ДСТУ 4100:2014;

    - нанесення нової дорожньої  розмітки фарбою для дорожньої розмітки згідно з

ДСТУ 2587:2010;

Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог СОУ 42.1-37641918-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".

Щитки дорожніх знаків з листової сталі (алюмінієвого сплаву і пластику) згідно вимог ДСТУ 4100-2014.

-                 Кількість стояків дорожніх знаків – 64 шт.

-                 Кількість дорожніх знаків – 90 шт.

-                 Дорожня розмітка – 61,2 м2

Робочим проектом передбачено дотримання вимог санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки та охорони праці у відповідності до державних  будівельних норм.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 19 травня 2021 року складала          5950,343 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи — 4768,547 тис. грн.;

інші витрати — 1181,796 тис. грн.

          За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

          Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 17 червня 2021 року складає 5959,964 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи — 4773,981 тис. грн.;

інші витрати — 1185,983 тис. грн.

Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Івано-Франківській області під час розгляду робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Степана Бандери, вул. Мазепи в с. Старий Угринів Калуського району Івано-Франківської області» було надано зауваження  та пропозиції щодо  проекту, які доведені до замовника, на підставі яких генпроектувальником  внесені зміни до проектної документації.


Розділи