Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2481-0779-6804-5879
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№885.7193.20 від 23.12.2020
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівській) у м.Львові”
Код проектної документації
PD01:0162-2223-9024-9227 №2006/20А від 2020-03-31 (видав СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2481-0779-6804-5879
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.12.2020 28551.708 22819.922 39.328 5692.458

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.12.2020 27344.327 21871.476 37.844 5435.007

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Старознесенська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЛИЧАКІВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (04056109)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Самуляк Галина Михайлівна (АР 018085, АЕ 004922, АР 001055, АТ 003730, АЕ 004080)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0162-2223-9024-9227
Орган, що видав
СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектування проїзної частини та тротуару
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
31.03.2020
Номер проектної документації
2006/20А
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Личаківська районна адміністрація

79000, Україна,  Львівська обл.,м.Львів, вул.Левицького, 67

Проектна організація:

ФОП Сипень Т.В

Юридична адреса проектної організації:

81100, Україна, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Нова, 11

Керівник

Сипень Т.В.

Головний інженер проекту:

Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №004232, дата видачі 12.10.2012р.)

 

Вихідні дані, копії:

 

-

Завдання на проектування «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівській) у м.Львові”. Затверджене Личаківською районною адміністрацією.

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2

-

«Титульний список щодо плану використання коштів виділених з бюджету розвитку у 2020 році». Затвердили: голова Личаківської районної адміністрації (І.Лозинський), директор департаменту житлового господарства та інфраструктури  (О.Одинець). Погодив: заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства (І.Маруняяк)

-

План вулиці Старознесенської з нанесенням «червоних ліній» вулиці, наданий Личаківською районною адміністрацією.

-

Технічні умови № 46-4199 від 19.11.2020р. видані ПАТ «Укртелеком» щодо виконання технічних вимог в ході капітального ремонту доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівської) у м.Львові

-

Технічні умови № 1143/03 від 10.08.2020р. видані ЛКП «Львівсвітло» щодо виконання технічних вимог в ході капітального ремонту доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівської) у м.Львові

-

Лист №203-07-2993 від 11.08.2020р. видані ПрАТ «Львівобленерго» до якого додається детальний план дороги ПК0+39-ПК5+08 з нанесенням комунікацій, які підлягають захисту, погоджений ПрАТ «Львівобленерго»

 

Склад проекту:

 

1.      Поснювальна записка, відомості та креслення

2.      Кошторисна частина

 

 

Проектні рішення

 

Найменування

Одиниця

виміру

Показники

1.

Класифікація обєкту

вулиця

2.

Протяжність обєкту

м

1552,61

3.

Проїзна частина:

м²

8478

-

за основним напрямком (ФЕМ h=8см)

Тип 1

м²

8313

-

зїзди/примикання (ФЕМ h=8см)

м²

165

4.

Тротуар (ФЕМ h=6см)

Тип 2

м²

2399

5.

Камені бортові:

мп

 

-

бордюр (БР 100.30.18)

мп

3179

-

поребрик (БР 100.20.8)

мп

1685

6.

Укріплене узбіччя

щебеневий матеріал (h=10см)

м²

473

засів травою зовнішньої сторони

м²

1490

7.

Труби водоперепускні:

шт/мп

21/199,64

-

ЗБТ ᴓ0,5м на вїздах у двори

шт/мп

11/55

-

ЗБТ ᴓ0,5м ПК8+55, ПК9+80, ПК10+52, ПК11+08

шт/мп

4/30

-

ЗБТ ᴓ0,5м ПК6+48

шт/мп

1/10

-

труба водовідвідна поліетиленова ᴓ 315мм

шт/мп

1/24,24

-

труба водовідвідна поліетиленова ᴓ 500мм

шт/мп

1/80,4

8.

Водоскид:

-

водоскид збірно-монолітний

шт

28

-

лоток водовідвідний (Л-2В)

мп

780

9.

Колодязі дощової каналізації ᴓ1,5м

шт

4

10.

Улаштування футлярів (існуючі підземні мережі)

мп

362

-

мережі «Львівобленерго»

в одну лінію

мп

62

-

мережі «Укртелеком»

мп

300

11.

Влаштування лінй штучного освітлення

км

1,55

12.

Організація дорожнього руху:

-

щити знаків дорожніх

шт

24

-

стояки знаків дорожніх

шт

22

-

розмітка дорожня

км

1,5275

13.

Тривалість будівництва

місяців

10

14.

Тривалість експлуатації

років

>10

 

План розташування

(Аркуш «Схема розташування об’єкту»;

Аркуші №№2, 3, 4 «Детальний план дороги»)

 

Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на вулиці Старознесенській, на ділянці  між вулицями Польова та Богданівська.

За своїм функціональним призначенням, дана ділянка вулиці забезпечує під’їзд до елементів існуючої житлової забудови, а також слугує важливим об’їзним/альтернативним шляхом проїзду/об’їзду у напрямках вулиць Богданівська, Кривчицька дорога та у протилежному напрямку – вулиці Заклинських, Кордуби з подальшою можливістю руху у напрямку центра міста та в напрямку вулиці Богдана Хмельницького.

 

 

 

·      Початок проектованої траси: ПК0+39,35.

·      Кінець проектованої траси:: ПК15+52,61.

 

Зважаючи на дефекти проїзної частини, заплановане проведення ділянці вулиці Старознесенської капітального ремонту, який передбачає комплекс основних заходів з улаштування:

 

·          перенесення існуючої, діючої лінії штучного освітлення (без зміни конструктиву);

·          нової конструкції дорожнього одягу (дорожнього покриття вулиці та примикань) з фігурних елементів мощення (ФЕМ, h=8см),

·          улаштування тротуарів з фігурними елементами мощення (ФЕМ, h=6см),

·          укріплення узбіч проїзної частини,

·          покращення відведення дощових та талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексу заходів з водовідведення,

·          виконання заходів з організації дорожнього руху.

 

Дорожній одяг

(Аркуш №6 «Конструкція проїзної частини, примикань та тротуарів. Поперечники…»)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.

 

Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:

 

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

Проїзна частина, зїзди/примикання (ТИП 1)

Загальна товщина дорожньої конструкції:

58,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Двошарова щебенева основа (2х15см)

30,0

4.

Цементно-піщана суміш (1:3)

5,0

5.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

Тротуар (ТИП 2)

Загальна товщина дорожньої конструкції:

30,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

3.

Щебенева основа

10,0

4.

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

5.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

6,0

 

Укріплення узбіч запроектоване шляхом втрамбування щебеню (h=10см). Зовнішня сторона узбіччя – засів багаторічними травами.

 

Улаштування каменю бортового (БР 100.30.18, БР 100.20.8) передбачене на бетонну основу (див. в складі Аркуша №7 «Схема встановлення бортових каменів»).

 

Крім того, робочим проектом передбачене улаштування сходів (дві секції), які входять у склад проектованої пішохідної зони, яка сполучає вулиці Старознесенську та Богданівську. Конструкція проектованих сходів – за Типом 2, з використанням фігурних елементів мощення в якості покриття та поребрика (БР 100.20.8) в якості опорного елемента сходинок (див. в складі Аркуша №16 «Поручні, сходи,)

 

Пандус для маломобільних груп населення, який запроектований в складі кожної зі сходових секцій, запроектований з належним ухилом (1:12) та з конструктивом по проектованому Типу 2 дорожнього покриття.

 

Поручні проектованих пандусів: труба металева ᴓ40х2,8мм (з антикорозійним пофарбуванням). Стійки поручнів передбачено влаштувати на бетонний фундамент (В15) (див. в складі Аркуша №16 схему улаштування фундаментів стійок поручнів пандуса)

 

Водовідведення

(Аркуш №5 «Поздовжній профіль земляного полотна», Аркуш №6 в частині поперечних профілів, Аркуш №9 «Водоперепускна ЗБТ ᴓ0,5м на в’їздах у двори», Аркуш №10 «Водоперепускні ЗБТ L=7,5м ПК8+55, ПК9+80, ПК10+52, ПК11+08», Аркуш №11 ««Водоперепускна ЗБТ L=10,0м ПК6+48», Аркуш №12 «Конструкція водоскиду», Аркуш №12«Поверхневе водовідведення»)

 

На об’єкті капітального ремонту доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівської) у м.Львові запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:

 

·      відновлення існуючих водовідвідної системи обєкта (кювети);

·      поздовжні (40‰ max) та поперечні профілі (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у існуючу та проектовану водовідвідні системи;

·      улаштування водоперепускних труб (збірних залізобетонних ᴓ0,5м; пластикових ᴓ0,315м, ᴓ0,5м);

·      улаштування водовідвідного лотка та водоскидів;

·      улаштування оглядових колодязів (перехід відведених водяних мас від проектованого лотка, через проектовані колодязі, у існуючий відновлений кювет).

 

Конструктив проектованих оглядових колодязів (в складі Аркуша №17):

 

Назва конструктивног оелемента

Технічна характеристика

1.

Плита днища

ПН 15

2.

Кільце стінове

КС.15.6

3.

Плита перекриття

ПП 15-2

4.

Дощоприймач чавуннний

ЛР

 

Улаштування плит днища  колодязів запроектоване на щебеневу підготовку (h=10см).

 

Складовою водоскиду є водовідвідний лоток Л-2В (700х600мм) під проектованим тротуаром. Накриття водоскиду здійснюється монолітною залізобетонною плитою (В20 F200 W6) в тілі якої запроектована арматурна сітка С-1 (А400С ᴓ10мм). Улаштування плит запроектоване на  бордюр БР 100.30.18, який влаштовується на бетонній основі. Потрапляння води у проектовану конструкцію водоскиду передбачене через бічні щілини/вирізи, які влаштовуються у бордюрному камені у нижній точці поперечного ухилу.

 

ЗБТ ᴓ0,5м (на вїздах у двори)

 

Основними конструктивними елементами ЗБТ на вїздах у двори:

 

Назва конструктивного елемента

Технічна характеристика

1.

Підготовка під вкладання конструкції

щебенева h=30см (тіло труби)

2.

Кільця труби залізобетонні

ТС 50.50.2

3.

Гідроізоляція бетонних конструкцій

обмазувальна

4.

Укріплення русла та укосів на вході/виході

бетон монолітний В20, h=10см на щебеневій підготовці h=10см.

 

ЗБТ ᴓ0,5м (ПК8+55, ПК9+80, ПК10+52, ПК11+08)

 

Основними конструктивними елементами ЗБТ на ПК8+55, ПК9+80, ПК10+52, ПК11+08:

 

Назва конструктивного елемента

Технічна характеристика

1.

Підготовка під вкладання конструкції

щебенева h=30см (тіло труби)

h ≥ 1,0м (пазухи оголовків)

2.

Кільця труби залізобетонні

ТС 50.25.2 (В25 F200 W6)

3.

Оголовки труби

бетонні, монолітні (В20 F200 W6)

4.

Гідроізоляція бетонних конструкцій

обмазувальна

5.

Укріплення русла та укосів на вході/виході

бетон монолітний В20, h=8см на щебеневій підготовці h=10см

 

ЗБТ ᴓ0,5м (ПК6+48)

 

Основними конструктивними елементами ЗБТ на ПК6+48:

 

Назва конструктивного елемента

Технічна характеристика

1.

Підготовка під вкладання конструкції

щебенева h=30см (тіло труби, підошва оголовків)

2.

Кільця труби залізобетонні

ТС 50.50.2 (В25 F200 W6)

3.

Оголовки труби

бетонні, монолітні (В20 F200 W6)

4.

Гідроізоляція бетонних конструкцій

обмазувальна

5.

Укріплення русла та укосів на вході/виході

бетон монолітний В20, h=10см на щебеневій підготовці h=10см

 

Труби водовідвідні поліетиленові ᴓ 315мм; ᴓ 500мм

 

Улаштування водовідвідних пластикових труб запроектоване з метою врегулювання відведення водних мас за територію об’єкта, в межах існуючої забудови, враховуючи максимально низьку точку водозбору, наявність діючих водовідвідних кюветів та характер роботи проектованих залізобетонних водоперепускних труб.

 

·      улаштування труби водовідвідної поліетиленової ᴓ500мм – з метою забезпечення водотоку, який здійснюватиметься через проектовану ЗБТ ᴓ0,5м  на ПК 10+52, у напрямку існуючого, діючого водовідвідного кювету, який перебуває біля будинку №123 на вул.Старознесенській.

 

·      улаштування труби водовідвідної поліетиленової ᴓ 315мм – з метою об’єднання в єдину дренажну водовідвідну систему існуючі кювети, які перебувають в районі будинку №125 на вул.Старознесенській та за будинком №131 по даній вулиці.

 

Улаштування водовідвідних поліетиленових труб запроектоване на піщану підготовку з улаштуванням монолітних оголовків (вхідних/вихідних) (див. в складі Аркуша №18 схему улаштування ЗБ оголовків до ПЕ труб)

 

Крім того, робочим проектом передбачений ремонт горловин існуючих каналізаційних колодязів без заміни люка каналізаційного (12шт)

 

Поздовжні та поперечні профілі

(Аркуш №5 «Поздовжній профіль земляного полотна», Аркуш №6 в частині поперечних профілів)

 

Поздовжній профіль

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Проектна лінія поздовжнього профілю

увязана з існуючим рельєфом

2.

Поздовжній ухил

40,0

3.

Мінімальні радіуси  вертикальних кривих

увігнута

м

600

4.

опукла

м

-

 

Поперечний профіль

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Тип профілю

проїзна частина

ПК0+00-ПК6+63; ПК9+80-ПК15+53

односкатний

2.

ПК6+63-ПК9+80

двоскатний

3.

тротуар

односкатний

4.

Поперечні ухили (проїзна частина, тротуар)

20

4.

5.

Ширина

проїзна частина

м

4,5-5,5

тротуар

м

0,75-1,5

6.

 Укріплене узбіччя

ПК6+63-ПК15+53(щебінь)

праворуч, ліворуч

7.

ПК0+00-ПК6+63(засів трав)

праворуч, ліворуч

8.

Тротуар

праворуч

9.

Камені бортові

праворуч/ліворуч

10.

Поперчний ухил узбіччя

40

11.

Ширина узбіччя укріпленого (щебінь)

м

0,5

 

Організація дорожнього руху

(Аркуші №№13-15 «Схема організації дорожнього руху», Аркуш №8 «Схема встановлення дорожніх знаків»)

 

Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента

1.

Знаки дорожні

(II типорозмір)

2.1

3.

1.5.1

4.

1.1

5.

1.2

6.

5.35.1

7.

5.35.2

1.

Розмітка дорожня

1.1

2.

1.7

3.

1.14.1

Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)

 

Улаштування футлярів мережевих

 

Лист №203-07-2993 від 11.08.2020р. видані ПрАТ «Львівобленерго» до якого додається детальний план дороги ПК0+39-ПК5+08 з нанесенням комунікацій, які підлягають захисту, погоджений ПрАТ «Львівобленерго»

Технічні умови № 46-4199 від 19.11.2020р. видані ПАТ «Укртелеком» щодо виконання технічних вимог в ході капітального ремонту доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівської) у м.Львові

 

Конструктивні елементи футлярів мережевих (ПрАТ «Львівобленерго»)

(див. Аркуш №19 «Захист мереж ПрАТ «Львівобленерго»»

 

Назва конструктивного елемента

Технічні характеристики

1.

Монолітний бетонний футляр

В15

3.

Труба

ПЕ ᴓ160мм

4.

(вічка футлярні кабельні)

5.

Кількість вічок кабельних у поперечному розрізі футляра бетонного

6 шт

 

Проектований захист мереж ПАТ «Укртелеком» (у відповідності до ТУ № 46-4199 від 19.11.2020р.) запроектований шляхом встановлення труби ПЕ d-110 (L=300м.п.)

та збірних колодязів ККЗ-2 (11 шт).

 

Перенесення ліній штучного освітлення

 

Робочим проектом капітального ремонту доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівської) передбачене перенесення ліній штучного освітлення.

Дана необхідність викликана потребою у проектування тротуарів на проектованому маршруті яких перебуває дана лінія.

Перенесення існуючої лінії штучного освітлення запроектоване без зміни її існуючого конструктиву та інженерних параметрів, а також без зміни існуючої точки підключення.

Доступність маломобільних груп населення

 

Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для покращення руху маломобільних груп населення:

 

ü   об’єкт є пологим,   влаштовується без значного перепаду рівнів висот (максимальний поздовжній ухил: 40‰; максимальний поперечний ухил: 20‰),

ü   улаштування пониженого бордюрного каменю (в т.ч. у місці проектованих пішохідних переходів),

ü   улаштування покриття проїзної частини та тротуару - з фігурних елементів мощення (розмір швів між елементами мощення ≤0,015м),

ü   передбачення тактильної плитки в складі проектованого покриття тротуарів (див. в склвді Аркуша №6 схему улаштування тактильної плитки: інформаційної та попереджувальної),

ü   улаштування пандусів (1:12) з поручнями в складі проектованих сходових секції (див. в складі Аркуша №16)

 

Охорона праці, безпека експлуатації та захист від шуму

 

     У розділі проекту організації будівництва (капітального ремонту) зазначено: відомість основних будівельних робіт; відомість потреби в матеріалах, устаткуванні; визначено тривалості ведення капітального ремонту. (ДБН А.3.1-5-16   «Організація будівельного виробництва»).

Організаційно-технологічною схемою будівництва передбачено виконання робіт в два періоди:

-              підготовчий:  підготовчі та демонтажні роботи і влаштування тимчасових  споруд;

-              основний період: дорожні роботи;   благоустрій.

     Заходами з охорони праці і техніки безпеки передбачено у відповідності до ДБН А.3.2-2-2009  “Охорона праці  і промислова безпека у будівництві”,  НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»:

-              вимоги безпеки праці: при спорудженні земляного полотна; при проведенні оздоблювальних та укріплювальних робіт; при влаштуванні дорожнього одягу;

-              організація дорожнього руху;

-              влаштування в підготовчий період тимчасових споруд для працівників будівельних організацій: гардеробних, вбиральні, душових, приміщень для обігрівання;

-              виконання робіт з підвищеною небезпекою  за нарядами -допусками;

-              наявність на будівельному обєкті засобів первинного пожежогасіння, медаптечок;

-              проведення інструктажів робітникам та забезпечення працівників засобами індивідуального захисту, спецодягом, спецвзуттям;

-              застосування технічно-справних машин і механізмів з відповідними дозвільними доку- ментами;

-              огородження місць роботи, встановлення попереджувальних знаків;

-              освітлення   в нічний час та захисне заземлення устаткування.

 

            Експлуатація  запроектованого об’єкту  передбачена  у відповідності     з       вимогами: ДБН В.1.2-9-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд, безпека експлуатації», ДБН В.1.2-10-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд, захист від шуму», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонті та утримання автомобільних доріг»,  „Правила експлуатації електрозахисних засобів”,  "Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників", а саме: неприпустимість ризиків тілесних пошкоджень, надійність, обмеження слизькості поверхні для руху транспорту, забезпечення зручного розташування знаків для дорожньої безпеки (видимості,  чіткості), маркувань та іншого дорожнього обладнання при різних умовах експлуатації, зниження шуму; обслуговування при експлуатації.  Даним проектом передбачено: заходи безпеки (обслуговування та огляд дорожнього покриття; обслуговування автомобільної дороги при підвищенні рівня температури, шуму та вібрації);  нагляд за технічним станом автодороги в умовах  експлуатації.

Вплив на навколишнє природне середовище

 

Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації обєкту залишається незмінним.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:

Вплив на атмосферне повітря.

  При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається  забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.

   Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.

 Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть 0,0139т  в період проведення робіт.       

  Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.

    При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.

  При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).

Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря під час капітального ремонту дороги по вул. Озерна в м. Львові, Львівської області – відсутні.

Вплив на водне середовище.

Водоспоживання

Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.

Водовідведення

Утворення виробничих стічних вод не передбачається.

 Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться в існуючу водовідвідну систему міста через проектовані водоперепускні технічні елементи (труби, лотки).

               При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.

Вплив па геологічне середовище та ґрунти.

Капітальний ремонт обєкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.

  Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.

Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.

Поводження з відходами.

Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті обєкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості  використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.

Під час капітального ремонту обєкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.

Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 378,82т.

При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.

Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».

Вплив на рослинний і тваринний світ.

 У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.

Вплив на соціальне середовище.

 Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста. 

Вплив на техногенне середовище.

 Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При капітальному ремонті обєкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж.  Ширина проїзної частини обєкта становить 4,5-5,5м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Енергоефективність

 

Проект капітального ремонту об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії  (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми .

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 03.12.2020 р. складала

тис. грн.

28551,708

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

22819,922

                            - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

39,328

                        - інші витрати

тис. грн.

5692,458

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва, в поточних цінах станом на 14.12.2020 р.складає:

тис. грн.

27344,327

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

21871,476

                            - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

37,844

                        - інші витрати

тис. грн.

5435,007

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Робочий проект «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Старознесенська (від вул.Польової до вул.Богданівській) у м.Львові” розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження).

Розділи