Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
01.12.2020 | 163009.378 | 125945.968 | 0 | 37063.41 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
11.12.2020 | 139950.04 | 108237.401 | 0 | 31712.639 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25829550) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Автомобільна дорога загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші - /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ на ділянці км 37+000 – км 42+000, Одеська область» (ГІП – Войтенко Сергій Вікторович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 003567 від 25.09.2012 р.) розроблено на підставі:
- завдання на проектування, затвердженого Замовником;
- договору на розробку проектно-кошторисної документації.
Замовник проектної документації- Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Проектувальник – ТОВ «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
Стадійність проектування – робочий проект (РП).
Клас відповідальності об’єкту СС2.
Замовником експертизи робочого проекту є ТОВ «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой».
Експертиза РП виконана на підставі договору №10-0791-20.
Стисла характеристика об'єкту.
На підставі даних перспективної інтенсивності руху (8372 авт./добу на 2040 рік) на розглянутій ділянці, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, дорога ремонтується по нормам ІІ категорії.
Прокладання траси прийнято з максимальним використанням існуючої дороги.
Початок траси, ПК 370+00, прийнятий на вісі існуючої дороги Одеса – Білгород-Дністровський – Монарші - /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ і відповідає км 37+000 існуючого кілометражу. Від початку траси до ПК 419+00 траса проходить по вул. Євгена Колісниченка м. Овідіопіль, далі, до кінця траси - по польовій ділянці. Кінець траси, ПК 420+12.42, прийнятий на вісі існуючої дороги і відповідає км 42+000 існуючого кілометражу.
Траса дороги має 16 кутів повороту.
Загальна довжина ділянки дороги – 5012.42 м.
Стан існуючого земляного полотна дозволяє його використання при капітальному ремонті даної дороги.
Поперечний профіль конструкції земляного полотна максимально відображує його ширину, висоти насипу, крутизну укосів.
Ширина існуючого земляного полотна достатня для розміщення проектних рішень.
Укоси земляного полотна укріплені засівом трав.
Параметри існуючого кільцевого пересічення на ПК 372+86 прийняті незмінними, тому що існуючого дорожнього одягу достатньо для влаштування колової проїзної частини.
Проектом передбачено ремонт 9-ти проміжних автобусних зупинок сумісного типу.
Конструкція дорожнього одягу
Конструкція посилення, розрахунковий модуль пружності 457 МПа, Кмц-1.45:
- існуючий дорожній одяг – жорства – 0.14 м; жорства чорна – 0.06 м;
- органо-мінеральна суміш з відфрезерованого матеріалу, приготовленого в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в’яжучого (бітумна емульсія і цемент) – 0.20 м;
- асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А1 марка І на бітумі БМКП 40/60-68 – 0.10 м;
- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-15 на бітумі БМКП 40/60-68 – 0.05 м.
Крім цього, між шарами покриття та основи у відповідності з вимогами ДБН В.2.3-4:2015 передбачені розливи бетонних емульсій.
Конструкція укріпленої смуги узбіччя передбачена по типу дорожнього одягу основного проїзду.
Укріплення прибровочної смуги узбіччя виконується щебенево-піщаною сумішшю С-7 товщиною 0.20 м.
Проектом капітального ремонту передбачено поновлення існуючого покриття примикань в межах радіусів заокруглення:
- вирівнюючий шар з асфальтобетону крупнозернистого гарячого щільного марки А1 на бітумі БМКП 40/60-68 середньою товщиною 0.12 м;
- покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-15 на БМКП 40/60-68 товщиною 0.05 м.
Дорожній одяг на кільцевому пересіченні передбачено по типу посилення основного проїзду. Бортовий камінь центрального острівця замінюється на новий БР 100.30.18, заповнення острівця – існуюча зелена зона.
Дорожній одяг в'їздів у двори і тротуарів:
- основа з щебенево-піщаної суміші С-7 - 0.12 м;
- покриття з асфальтобетону марки ІІ тип Г – 0.04 м.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01 грудня 2020 р. складала 163009,378 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 125945,968 тис. грн., інші витрати – 37063,410 тис. грн. Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012; |
- Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012; |
- Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012; |
- Автомобільні дороги та мости СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018; |
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва».
Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год і розряді робіт 3,8) -9954,78 грн.
Протипожежна безпека
Пожежна безпека на об’єкті будівництва повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, спрямованих на попередження пожеж, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для швидкого виклику пожежних підрозділів та успішного гасіння пожеж.
Організація будівельного виробництва
Розділ проекту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:
-ДБН 3.1-5 : 2016 «Організація будівельного виробництва»;
-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».
Захист навколишнього середовища
Основним джерелом впливу на навколишнє середовище на ділянці є рух транспортних засобів. Кількість шкідливих викидів та відстань їх поширення змінюється в залежності від інтенсивності, складу руху, дорожніх умов, природних та кліматичних умов.
Вплив на навколишнє середовище ділянки дороги, як інженерної споруди, має постійний характер і не є шкідливим при умові її гармонічного поєднання з природою.
Вплив на навколишнє середовище безпосередньо при здійсненні капітального ремонту буде здійснюватися короткий час, і при відповідних заходах та їх контролі не нанесе суттєвої шкоди.
Доступність осіб з обмеженими фізичними можливостями
та інших маломобільних груп населення.
Найбільший поздовжній ухил пішохідних доріжок 10 0/00 , поперечний ухил 20 0/00, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-17:2006 “Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”. Покриття пішохідних доріжок – асфальтобетон, який не зашкоджує пересуванню МГН на кріслах-колясках або з милицями. Бортовий камінь на можливому шляху пересування МНГ в межах переходів до автобусних зупинок передбачено понижений. Висота встановлення щитків знаків біля пішохідних доріжок передбачена >2.1 м.
Оцінка проектних рішень
Пояснювальна записка
У розділах пояснювальної записки виявлені відступи від вимог діючих нормативних документів. По зауваженням надані пояснення, та внесені зміни.
Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,
його експлуатаційна безпека
З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації робочого проекту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші - /М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ на ділянці км 37+000 – км 42+000» гарантована безпечна для життя і здоров'я людей експлуатація об’єкту.
Кошторисна частина:
В процесі розгляду проектної документації по розділу "Кошторисна частина проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проектувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 23059,338 тис. грн.
Пожежна безпека
За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація по робочому проекту розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.
Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення
З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.
Виправлений робочий проект згідно виданих зауважень, був наданий для підготовки позитивного звіту.
Відповідальність за внесення змін до проектної документації покладається на генерального проектувальника.
Розділи
![](files/tmp/qr/60bdda6efc93039dee87167b381a8875.png)