Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0268-5518-4701-9799
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0564-21Е від 07.06.2021
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 122+970 – км 132+736, Дніпропетровська область
Код проектної документації
PD01:5122-8929-8638-5585 №2054 від 2020-11-09 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ") / Наявні експертизи: EX01:0268-5518-4701-9799
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Дніпровська територіальна громада (UA12020010000033698) , Автомобільна дорога загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 122+970 – км 132+736 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Плисак Микола Васильович (АТ 000924, АЕ 000747, АТ 005964, АЕ 006707)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
БОДРОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 002865, АЕ 006674)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
НАДТОКА ІРИНА БОРИСІВНА (АЕ 004501)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Вдовенко Євген Сергійович

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5122-8929-8638-5585
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ" (42595481)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
09.11.2020
Номер проектної документації
2054
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Шифр об'єкту – 2054

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3 .

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області

(Код ЄДРПОУ 25843931).

Юридична адреса: індекс 49600, Україна, область Дніпропетровська, м.Дніпро,

вул. Воскресенська, буд. 24.

Генеральний проектувальник: ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»

Юридична адреса: 61072, Україна, м. Харків, просп. Науки, буд. 56, кім. 432;

(Код ЄДРПОУ 42595481).

 

Головний інженер проекту:  Зайцев Олександр Робертович (кваліфікаційний  сертифікат

 Серія АР № 013793 дата видачі 26.12.2017 р.).

Робочий проект виконаний на підставі:

Завдання на проектування №4-22/20 від 31.08.2020р, що виданого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області;

Звіту по інженерно-геодезичним вишукуванням №2054-В-ІГД, виконаний

ТОВ «РІДДЕНС» та ТОВ «МИНСЕТ» в 2020-2021 р.;

Звіту по інженерно-геологічним вишукуванням № 2054-В-ІГ, виконаних

ТОВ «РІДДЕНС» та ТОВ «МИНСЕТ» в 2020р.

Акт технічного обстеження дороги № 2054-АК.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Капітальним ремонтом автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці  км 122+970 – км 132+736.

Початок траси ділянки дороги, де передбачається проведення капітального ремонту, знаходиться на км 122+970 автомобільної дороги Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя. Початок відліку пікетажу траси проектної ділянки прийнято ПК 1229+70, кінець траси ділянки дороги знаходиться на км132+736 автомобільної дороги Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя, що відповідає ПК 1327+36 проектного пікетажу.

На ділянці проектування дорога має ІІ технічну категорію.

Загалом, траса дороги має 8 кутів повороту. На кутах повороту застосовані колові криві радіусами - від 300 м до 500 м. Дані рішення дозволяють максимально використати існуюче земляне полотно. В межах кривих в плані влаштовуються розширення проїзної частини та віражі. Поперечний профіль дороги на прямолінійних ділянках 25‰. Довжина проектної ділянки – 9766м.

На ділянці ПК 1264+70 - ПК 1309+05 дорога проходить в межах населеного пункту смт. Радушне.

Для проектування поздовжнього профілю були призначені керівні відмітки:

-          відмітки проїзної частини на початку та в кінці ділянки проектування;

-          керівна робоча відмітка 0,28м над існуючим шаром основи.

В результаті проектування прийняті основні технічні параметри поздовжнього профілю:

-          максимальний повздовжній похил – 3,4‰;

-          мінімальний радіус вертикальної опуклої кривої - 9000м;

Земляне полотно проходить у насипу. В поперечному профілі автомобільна дорога має такі параметри (в дужках значення в межах населеного пункту):

-          кількість смуг руху - 2;

-          ширина смуги руху - 3,75 (3,50)м;

-          ширина зупиночної смуги – 3,0м;

-          ширина узбіччя – 1,65-3,75м;

-          ширина земляного полотна – 15,0 (14,5)м;

Поперечний ухил проїзної частини доводиться до 25‰, узбіччя - 50‰.

При споруджені (досипці) земляного полотна передбачається виконання наступних робіт:

-          зняття родючого ґрунту з узбіч та укосів товщиною 0,15м;

-          зняття родючого ґрунту біля підніжжя існуючого земляного полотна на ділянках поширення насипу, де відсутні існуючі кювети (канави) товщиною 0,30м;

-          складування родючого ґрунту у валах вздовж дороги та примикань;

-          розпушення укосів земляного полотна на глибину 0,30м при розширенні існуючого насипу;

-          розпушення, планування та ущільнення основи під насип на розширеннях земляного полотна;

-          зрізання існуючого узбіччя з переміщенням грунту в насип;

-          планування та ущільнення поверхні земляного полотна та його укосів;

-          укріплення укосів земляного полотна.

Вважаючи на незадовільний стан існуючого покриття основного проїзду, його зруйнування та дефекти, передбачається фрезерування асфальтобетонного покриття на всю його ширину і товщину по всій протяжності ділянки капітального ремонту. Існуючий шар щебенево-гравійної суміші передбачається залишити в основі для нової конструкції дорожнього одягу (конструкції підсилення). Конструкція підсилення дорожнього одягу включає вирівнюючий шар, який влаштовано по шару існуючої щебенево-гравійної суміші (після фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на всю товщину), основу та двох асфальтобетонних шарів.

Враховуючи необхідність влаштування зупиночних смуг руху за межами населеного пункту, робочим проектом передбачено влаштування розширення існуючого дорожнього одягу на цих ділянках.

Конструкція підсилення дорожнього одягу:

1.    ЩМА-20 за ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 за ДСТУ Б В.2.7- 313:2016 – 0,05м;

-      Підґрунтовка поверхні бітумною емульсією ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 0,60л/м2;

2.    АБ.Кр.Щ.А1.НП за ДСТУ 8959:2019 на бітумі БМКП 60/90-65 за ДСТУ Б В.2.7- 313:2016 – 0,10м;

-      Підґрунтовка поверхні бітумною емульсією ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 1,60л/м2;

3.    ЩПС-40, укріплена комплексним в'яжучим, марка матеріалу МК 20 згідно з

ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 0,18м;

-      Вирівнюючий шар з ЩПС-40, укріпленої комплексним в'яжучим, марка матеріалу МК 20 (влаштовується за один прохід одночасно з влаштуванням конструктивного шару 3).    

Фрезерування існуючого покриття на глибину 0,05м.

Дефрагментація існуючого цементобетонного покриття на уламки розміром 0,6–1,8м.

Існуючий дорожній одяг.

Конструкція дорожнього одягу на поширенні:

1.  ЩМА-20 за ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 за ДСТУ Б В.2.7- 313:2016 – 0,05м;

-   Підґрунтовка поверхні бітумною емульсією ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 0,60л/м2;

2.  АБ.Кр.Щ.А1.НП за ДСТУ 8959:2019 на бітумі БМКП 60/90-65 за ДСТУ Б В.2.7- 313:2016 – 0,10м;

-   Підґрунтовка поверхні бітумною емульсією ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 1,60л/м2;

3.          ЩПС-40, укріплена комплексним в'яжучим, марка матеріалу МК 20 згідно з

ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 0,18м;

-   Вирівнюючий шар з ЩПС-40, укріпленої комплексним в'яжучим, марка матеріалу МК 20 (влаштовується за один прохід одночасно з влаштуванням конструктивного шару 3).    

4.  ЩПС С5 за ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 0,24м;

5.  Шлаковий щебінь фр.40-70 мм (неактивний) з вмістом пилуватих часток не більше ніж 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5м/добу за ДСТУ 9043:2020 – 0,30м;

6. Грунт земляного полотна – суглинок важкий пилуватий.

Укріплення укосів земляного полотна передбачається виконати засівом багаторічних трав по шару родючого ґрунту товщиною 10см. Залишок родючого ґрунту передбачається розрівняти на прилягаючих територіях.

Поверхневий стік води забезпечується поперечним похилом на рельєф місцевості.

Робочим проектом передбачено облаштування 7 зупинок маршрутного транспорту в межах населеного пункту смт. Радушне.

Питанню забезпечення безпеки руху надано належну увагу, з чим і пов’язано прийняття і обґрунтування наступних проектних рішень і прийняті наступні заходи:

-          дорожня розмітка, яка наноситься на проїзну частину дороги обов’язково повинна бути світлоповертальною та виконана із довговічних матеріалів, які у вологому стані повинні мати коефіцієнт зчеплення не менше ніж 0.45. Цим властивостям відповідають термопластики, якими виконується розмітка;

-          щитки дорожніх знаків виготовляються із декапірованної сталі із світлоповертаючою поверхнею. Знаки встановлюються таким чином, щоб ближній до дороги край щитка розміщувався на відстані 0,5-2,0м від бровки дороги, а нижній край щитка на висоті 1,5-2,2м від поверхні дорожнього покриття. Опори для типових дорожніх знаків запроектовані на металевих стояках без влаштування фундаментів. Для встановлення дорожніх знаків індивідуального проектування передбачені опори у вигляді стійок на фундаментах.

-          на автомобільній дорозі встановлюється нове бар'єрне огородження з стримувальною здатністю 280кДж згідно ДСТУ Б.В.2.3-12-2004.

З метою зниження негативного впливу будівельного виробництва на навколишнє природне середовище в проекті передбачається виконання наступних заходів:

-          у літній період часу всі дороги і площадки дорожнього типу повинні поливатися водою, для чого передбачається використання спеціальних поливальних автомашин;

-          виробничі і побутові стоки, що утворяться на будівельному майданчику, очищаються і знешкоджуються в порядку, передбаченому в проекті провадження робіт;

-          будівельне сміття завантажується на автотранспорт із подальшим транспортуванням та вивантаженням у визначеному замовником місці;

-          з метою захисту ґрунту від вітрової і водяної ерозії тривалість виконання земляних робіт повинна бути мінімальною;

-          на період провадження робіт повинні бути передбачені заходи щодо відводу поверхневих вод з будівельного майданчика.

-          робота обладнання у форсованому режимі забороняється;

-          робота технологічного обладнання повинна бути розосереджена за часом;

-          виключення роботи машин та механізмів на холостому ходу;

-          здійснення постійного контролю за дотриманням технологічного регламенту виробництва.

Об'єктами впливу ділянки капітального ремонту є:

-          повітряне середовище: викиди відпрацьованих газів, шум, вібрація, пил, сажа;

-          водне середовище: можливе короткочасне забруднення водного середовища стічними водами; під час експлуатації забруднення не передбачається;

-          ґрунт: зняття рослинного шару ґрунту;

-          рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: передбачається вирубка дерев, вирубка чагарнику;

-          навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з капітального ремонту; при експлуатації дороги - поліпшення умов та безпеки руху транспорту, соціальні умови життєдіяльності та задоволення потреб місцевого населення.

-          навколишнє техногенне середовище: можливий вплив викидів, шуму і вібрації на будівлі та споруди;

-          позитивний вплив: поліпшення транспортної інфраструктури, освітлення дороги в межах населеного пункту та зупинок маршрутного транспорту.

У відповідності зі ст.ст. 5, 23, Закону України «Про рослинний світ» необхідні додаткові компенсаційні заходи щодо відновлення природних рослинних ресурсів, а саме висадка саджанців дерев на вільній території.

Під час виконання будівельно-монтажних робіт проектними рішеннями передбачається використання матеріалів, які мають відповідні сертифікати якості і які пройшли радіаційний контроль та мають рівень іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів на рівні нормативних. Використання токсичних і радіоактивних матеріалів не передбачається.

Під час проведення проектних робіт будуть утворюватися тимчасові відходи (побутові та будівельні відходи, які будуть передаватися для утилізації на підприємства, що мають ліцензії на обіг з даним видом відходів.

Після закінчення ремонтних робіт екологічна обстановка, що склалася в даному районі, не зміниться.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».

При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2- 2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожеженебезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Будівельні матеріали, що використовуються при ремонті автомобільної дороги, задовольняють вимогам ДБН В. 1.4-2.01-97 «Радіаційний контроль будівель матеріалів та об'єктів будівництва».

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 4.06.2021 р. складала 497326,595 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 388927,407 тис. грн.; устаткування – 50,728 тис.грн.; інші витрати – 108348,460 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації за зауваженнями ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» та внесення виправлень відбулися наступні зміни вартості будівництва:

тис. грн.

Найменування 

об’єкта будівництва

Представлено

Зміна  вартості

Рекомендовано до  затвердження

Зменшення

Збільшення

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 122+970 – км 132+736, Дніпропетровська область

 

497 326,595

388 927,407

 

30902,117

24207,579

 

 

в тому числі:

__-__                 

-

 

 

устаткування

інші витрати

466 424,478

364 719,828

 

 

       50,728

101 653,922

 

Опис зауважень та внесених змін 

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула зауваження з питань надійності та довговічності споруди, інженерного забезпечення, кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 122+970 – км 132+736, Дніпропетровська область» відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на проектувальника  та  замовника.

 

Розділи