Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0181-7841-3756-5660
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0810-20 від 17.12.2020
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-72 Контрольно-пропускний пункт «Старокозаче» - Білгород-Дністровський на ділянці км 0+000 – км 10+527»
Код проектної документації
PD01:9587-5633-4934-5831 №04/06.2018ДЗ від 2018-06-05 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:0181-7841-3756-5660
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл. , автомобільна дорога загального користування державного значення Р-72 Контрольно-пропускний пункт «Старокозаче» - Білгород-Дністровський на ділянці км 0+000 – км 10+527, Білгород-Дністровський район не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25829550)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Інформацію не зазначено

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9587-5633-4934-5831
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (34253237)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
05.06.2018
Номер проектної документації
04/06.2018ДЗ
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект  «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-72 Контрольно-пропускний пункт «Старокозаче» - Білгород-Дністровський на ділянці км 0+000 – км 10+527» (ГІП – Войтенко Сергій Вікторович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 003567 від 25.09.2012 р.) розроблено на підставі:

-  завдання на проектування, затвердженого Замовником №15-4/18 від 06.04.20218р.;

- договору на розробку проектно-кошторисної документації

Замовник проектної документації- Служба автомобільних доріг в Одеській області

Проектувальник – ТОВ «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

Стадійність проектування – робочий проект (РП).

Клас відповідальності об’єкту СС2.

Замовником експертизи робочого проекту є ТОВ «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой».

Експертиза РП виконана на підставі договору №10-0810-20.

 

Стисла характеристика об'єкту.

 

Прокладання траси прийнято з максимальним використанням існуючої дороги та смуги відводу.

Початок траси, ПК 0+00, прийнятий на кордоні з Молдовою на вісі існуючої дороги "Старокозаче" - Білгород-Дністровський і відповідає км 0+000 існуючого кілометражу. Траса проходить по польовій ділянці. Кінець траси, ПК 10+414, прийнятий на вісі існуючої дороги, яка примикає до нового покриття з’їзду з автомобільної дороги Одеса – Рені і відповідає км 10+527 існуючого кілометражу.

Траса дороги має 25 кутів повороту. На ВК9 (R-500 м) передбачено віраж   50‰, на ВК 17 та 24 (R-800 м) передбачено віражі 37‰.

Загальна довжина ділянки ремонту – 10155 м.

 

Конструкція дорожнього одягу

 

Дорожній одяг представлено двома типами конструкції.

Тип – 1 (ПК 0+00 – ПК 9+87, ПК 13+46 – ПК 10+414 )

підсилення, розрахунковий модуль пружності 353 МПа:

- існуючий дорожній одяг: ПК 0+00 – ПК 76+00 – ґрунтово-піщана суміш – 0.21 м, жорства чорна – 0.05 м, чорний щебінь – 0.06 м, асфальтобетон – 0.05 м фрезеруються; ПК 76+00 – ПК 104+14 – жорства – 0.19 м, чорний щебінь – 0.12 м, асфальтобетон – 0.05 м фрезерується;

- органо-мінеральна суміш з відфрезерованого матеріалу, приготовленого в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в’яжучого (бітумна емульсія і цемент) марка М-20 – 0.12 м;

- асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А1 марка І на бітумі БНД 60/90-65 – 0.10 м;

- асфальтобетон дрібнозернистий щільний тип А марка І на бітумі БНД 60/90-65 – 0.05 м.

розширення, розрахунковий модуль пружності 365 МПа:   

– відсів гранітний (вміст пилуватих часток менше ніж 2%) – 0.16 м;

- щебенево-піщана суміш С-5 – 0.21 м;

- органо-мінеральна суміш з відфрезерованого матеріалу, приготовленого в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в’яжучого (бітумна емульсія і цемент) марка М-20 – 0.12 м;

- асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А1 марка І на бітумі БМКП 60/90-65 – 0.10 м;

- асфальтобетон дрібнозернистий щільний тип А марка І на бітумі БНД 60/90-65 – 0.05 м.

Тип – 2 нове будівництво (ПК 9+87 – ПК 10+37, ПК 12+96 – ПК 13+46)

Розрахунковий модуль пружності 365 МПа. Конструкція по типу розширення.

 

Інженерне забезпечення

 

В місці влаштування кільцевого пересічення проектом передбачено стаціонарне електричне освітлення.

Опори освітлення прийняті металеві, оцинковані висотою 12.0м. Світильники світлодіодні на сонячних батареях. Висота встановлення світильників над рівнем дорожнього покриття – 13.5м забезпечує пороговий приріст яскравості не більше ніж 15% у діапазоні нормових яскравостей.

 Середня яскравість дорожнього покриття не менше ніж 0.4кд/м2. Відношення мінімальної яскравості до максимальної по смузі руху не менше ніж 0.2.

 

Кошторисна частина.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 07 грудня 2020 р. складала 207829,222 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 161055,779 тис. грн., інші витрати – 46773,443 тис. грн.  

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;

 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;

 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;

 - Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018.

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва».

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год і розряді робіт 3,8) -9954,78 грн.

Протипожежна безпека.

 

Пожежна безпека на об’єкті будівництва повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, спрямованих на попередження пожеж, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для швидкого виклику пожежних підрозділів та успішного гасіння пожеж.

 

Організація будівельного виробництва.

 

Розділ проекту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:

-ДБН 3.1-5: 2016 «Організація будівельного виробництва»;

-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».

 

Захист навколишнього середовища.

 

Під час проведення капітального ремонту відбуватиметься наступний вплив на компоненти природного середовища:

- зняття родючого шару ґрунту та порушення рослинності;

- забруднення прилеглих територій пилом;

- підвищення рівня шуму.

Негативний вплив на навколишнє середовище під час експлуатації ділянки буде відбуватися внаслідок:

- викидів відпрацьованих газів (СО, NOx, CnHm, сажа, тверді частинки);

- транспортного шуму;

- забруднення прилеглих до об’єкту ґрунтів важкими металами та продуктами зношення покриття дороги та шин автотранспорту.

Викиди забруднюючих речовин при проведенні капітального ремонту носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при проведенні робіт включають:

- заборону простою техніки з працюючим двигуном;

- застосування закритого транспортування та розвантаження будівельних матеріалів, що пиляться;

- розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;

- забезпечення профілактичного ремонту механізмів;

- регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів;

- зволоження при ущільненні шарів земляного полотна та дорожнього одягу;

- поверхневе зрошення водою з домішкою змотувачів осередків пилоутворення при штильовій та інверсійній погоді.

 

Доступність осіб з обмеженими фізичними можливостями
та інших маломобільних груп населення.

 

Даним проектом не передбачено рішення щодо маломобільних груп населення так як проектом не передбачено влаштування пішохідних шляхів руху.

 

Оцінка проектних рішень

Пояснювальна записка.

 

У розділах пояснювальної  записки виявлені відступи  від вимог  діючих  нормативних документів. По зауваженням надані пояснення, та внесені зміни.

 

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,

його експлуатаційна безпека.

 

З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації робочого проекту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-72 Контрольно-пропускний пункт «Старокозаче» - Білгород-Дністровський на ділянці км 0+000 – км 10+527» гарантована безпечна для життя і здоров'я людей  експлуатація об’єкту.

 

Кошторисна частина.

В процесі розгляду проектної документації по розділу "Кошторисна частина проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проектувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 1572,822 тис. грн.

 

   Пожежна безпека.

 

            За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація по робочому проекту розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

 

                                     Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення.

 

            З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.

           

            Виправлений робочий проект згідно виданих зауважень, був наданий для підготовки позитивного звіту.

Відповідальність за внесення змін до проектної документації покладається на генерального проектувальника.

Розділи