Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0161-0580-5984-7149
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0496/01-21 від 05.11.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Мічуріна від буд. №95 до буд. №58 в с. Заріччя, Іршавського району. Коригування
Код проектної документації
PD01:2335-2976-8476-8730 №51-кп/21 від 2021-10-08 (видав Приватне підприємство "КАРПАТСЬКИЙ ПЛАЙ") / Наявні експертизи: EX01:0161-0580-5984-7149
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань енергозбереження, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.10.2021 3949.203 3068.823 1028.741 2473.766 1946.65 527.16

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.10.2021 4135.822 3229.825 905.997 2473.766 1946.65 527.16

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Хустський район, Зарічанська територіальна громада, с. Заріччя (станом на 01.01.2021), вулиця Незалежності не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЗАРІЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (04349538)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
МИШАНИЧ МИХАЙЛО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 000119, АЕ 006457)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2335-2976-8476-8730
Орган, що видав
Приватне підприємство "КАРПАТСЬКИЙ ПЛАЙ" (34835397)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
08.10.2021
Номер проектної документації
51-кп/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект Капітальний ремонт  вул. Мічуріна від буд. №95 до буд. №58в с. Заріччя, Іршавського району . Коригування” розроблений у 2020 р. ПП «Карпатський плай», юридична адреса: вул. Панькевича, 77/6, м. Ужгород,  – генеральний проектувальник, ГІП – Руденко О.П., кваліфікаційний сертифікат АР № 002382, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків ( відповідальності об’єкта) – СС2. Сукупний показник  – СС2.

Робочий проект Капітальний ремонт  вул. Мічуріна від буд. №95 до буд. №58в с. Заріччя, Іршавського районурозглядався філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Закарпатській області, в результаті чого видано експертний звіт від 19.08.2020 №07-0339-20.

Робочий проект було затверджено. Будівельні роботи було розпочато.

В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження та замірів в натурі.

Ділянки капремонту ПК 0+00 – ПК 9+32,5, загальною довжиною 932,5м.

           Існуюче покриття дороги на ділянках ПК 0+00 – 2+35; ПК 3+65 – 8+62 - асфальтобетонне – в незадовільному стані – спостерігається суцільна сітка тріщин та ямковість 2% з глибиною ям до 10см; ПК 2+35 – ПК 2+53 – існуючі з/б плити в задовільному стані; ПК 2+53 – ПК 2+75,5, ПК 2+80 – ПК 3+65 – існуюче покриття із природньої бруківки, ПК 8+62 – 8+77 та ПК 9+02 – ПК 9+32,5 просадка на підходах до моста середньою глибиною до 24см ти 27см відповідно.

           Існуюча ширина проїзної частини – 7,5-8,0 м.

Існуючі з'їзди: існуюче покриття на з’їздах асфальтобетонне – в задовільному стані.

Штучні споруди – ПК 2+75,5 – ПК 2+80 – існуючий міст L=4,3 м ширина 6,0 м – звужений зліва.

ПК 5+25 – існуюча з/б труба Ø 0,5 м  L=9,0 м – в задовільному стані.

ПК 7+46,5 – ПК 7+61,5 – існуючий міст L=18,0 м ширина 4,3 м – звужений справа.

ПК 8+77 – ПК 9+02 – існуючий міст L=25 м, ширина 4,5 м.

Існуючий водовідвід відкритий, кювети в задовільному стані.

           Проектні рішення згідно затвердженого робочого проекту

Робочим проектом передбачалося  влаштування дорожнього одягу

ТИП 1 (ПК 0+00 – ПК 2+35; ПК 3+65 – ПК 7+46,5)

-       ямковий ремонт асфальтобетоном глиб. 10см АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 (2%);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 0,5 л/м2;

-        покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

ТИП 2 (ПК 8+62 – ПК 8+77)

-       розбирання існуючого дорожнього одягу;

-       вирівнювання профілю без додавання нового матеріалу;

-       нижній шар основи із ЩПС-7 товщ. 12 см;

-       верхній шар основи із ЩПС-7 товщ. 12 см;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

ТИП 3 (ПК 8+77 – ПК 9+02):

-       ямковий ремонт асфальтобетоном глиб. 10 см АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 (2%);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 0,5 л/м2;

-        покриття із асфальтобетону вручну АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

ТИП 4 (ПК 9+02 – ПК 9+32,5) розбирання існуючого дорожнього одягу;

-       вирівнювання профілю без додавання нового матеріалу;

-       нижній шар основи із ЩПС-7 товщ. 15см;

-       верхній шар основи із ЩПС-7 товщ. 12см;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см

ТИП 5 (ровики поширення) –(ПК 7+00 – ПК 7+46,5; ПК 7+61,5 – ПК 7+83,5 справа)

-       влаштування ровиків поширення на глиб. 34 см;

-       нижній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 15см (фр. 40-70);

-       верхній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 12см (фр. 20-40);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

ТИП 6 (укріплення узбіччя) (ПК 7+00 – ПК 7+46,5 зліва)

-       вирівнювання щебеневого профілю з додаванням нового матеріалу товщ. 8см;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

Після влаштування дорожнього одягу узбіччя укріплюються щебінь-висівками на висоту 5см.

Робочим проектом передбачалося  влаштування огородження 11ДО-2,0 на підходах до моста.

Для безпеки дорожнього руху робочим проектом передбачені необхідні заходи.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий. Водовідвід здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього ухилів зі скидом води у існуючі кювети.

                                                Міст ПК 2+77,50.

     Підходи до мосту

     Початок моста ПК 2+75,5. Кінець моста ПК 2+79,5. Вісь траси проходить по існуючій осі. Ширина проїзної частини на підходах 8,0 м. Передбачено розширення проїзної частини за мостом зліва на ділянці ПК 2+79,9 – ПК 3+15,9 . Ширина проїзної частини на мості становить 6,5 м. Існуюче покриття на підходах до мосту – природній камінь. Земляне полотно на довжині 10 м від задньої грані стоянів мосту передбачено влаштувати шириною 8,0 м.

    Робочим проектом передбачалося влаштування покриття з природнього каменю на підходах загальною довжиною 12 м. Конструкція дорожнього одягу на підходах – існуючий дорожній одяг, а також влаштування поширення наступної конструкції:

-       улаштування нижнього шару основи із ЩПС-5 товщ. 15, згідно ДСТУ Б В 2.7-30:2013;

-       улаштування верхнього шару основи із ЩПС-7 товщ. 12 см, згідно ДСТУ Б В 2.7-30:2013;

-       піщано-цементна суміш, згідно ДСТУ Б В 2.7-30:2013; 

-     покриття товщиною 12 см з природнього каменю.

При виконанні робіт необхідно влаштувати поперечний ухил проїзної частини 20 ‰.

Для безпеки руху транспортних засобів та для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху на небезпечних ділянках дороги (ділянки з незабезпеченою видимістю тощо) передбачалося  влаштування розмітки 1.1  згідно п. 7.2.1 ДСТУ 2587:2010.

Міст

Робочим проектом передбачалося поширення існуючого однопрогонового мосту, виконаного з плит прогонової будови 4х0,98х0,25 та монолітної залізобетонної плити, товщиною 50 мм.

Поширення існуючого моста передбачає влаштування плити прогонової будови П-4 довжиною 4 м. Габарит мосту прийнято Г-6,5 м.

Існуючі опори:

-        опора №0, №1 виконана з стінових БС – блоків.

Проектні опори мосту №0 та №1 – монолітні залізобетонні опори. Опори влаштовуються на фундамент із армованого монолітного гідротехнічного бетону класу С18/22,5 F200 W6. Опори влаштовуються з монолітного гідротехнічного бетону С25/30 F200 W6 армовані металевим каркасом з арматури А400 Ø12 та хомутів А400 Ø10, а також у верхній частині опори сіткою з арматури А400 Ø12.

Конструкція прогонової будови передбачена із плити прогонової будови П-4. По плиті П-4 влаштовується монолітна залізобетонна плита товщ 5 см. Плити П-4 укладаються на опорні частини РОЧ 250х150х24.

Монолітна плита передбачена із бетону класу С25/30 F200 W8. Поперечний ухил мосту забезпечується товщиною асфальтобетонного покриття на мосту, яка складає 5 см на краях прогонової будови з поперечним ухилом 20 ‰.

Гідроізоляція на мосту влаштовується із двокомпонентного матеріалу типу за допомогою розпилювача по попередньо нанесеній дво-компонентній епоксидній ґрунтовці  з посипкою. Покриття на мосту прийняте двошарове, загальною товщ. 11см  (5+6) із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100. Поперечний ухил проїзної частини 20 ‰ в бік металевого огородження. Деформаційний шов на опорах № 0 та № 1 влаштовується закритого типу.

Для запобігання з’їзду дорожнього транспортного засобу до небезпечної зони на мості передбачалося встановлення огорожі бар’єрного огородження типу 11 МО-S на відстані 0,07 м від краю прогонової будови та огородження типу 11 ДО-2.  Для безпеки пішоходів на мості передбачено встановлення дорожнього огородження перильного типу ПО-1 з труб Ø40 мм.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за рахунок поперечного ухилу покриття 20 ‰ із асфальтобетону.

Міст ПК 7+54

Підходи до мосту

Початок моста ПК7+46,5, кінець пер ПК 7+61,5. Вісь траси проходить по існуючій осі. Розрахункова швидкість 50 км/год. Існуюча ширина проїзної частини на підходах прийнята 5,0м. Ширина проектної проїзної частини на мості становить 6,0 м. Існуюче покриття на підходах до мосту - асфальтобетонне. Земляне полотно на довжині 10 м від задньої грані стоянів мосту передбачено влаштувати шириною 6,0 м. При з’єднанні мосту з насипом передбачено укладання залізобетонних перехідних плит: перед мостом - плити П 4-4, за мостом – плити П 600.124.15-Т АIII на піщаній основі товщ. 20 см. Блоки лежня Л 330.63.50-Т АІІІ опираються на піщану подушку товщ. 20 см.

Робочим проектом передбачено поширення проїзної частини (зліва) по ТИПУ 5 та укріплення узбіччя справа по ТИПУ 6.

Для безпеки руху транспортних засобів та для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху на небезпечних ділянках дороги (ділянки з незабезпеченою видимістю тощо) передбачено влаштування розмітки 1.1 (осьова)  згідно п. 7.2.1 ДСТУ 2587:2010.

Міст

Робочим проектом передбачалося  поширення існуючого однопрогонового мосту, виконаного з двотаврових балок №33 довжиною 15 м та монолітної залізобетонної плити, товщиною 200 мм.

Поширення існуючого моста передбачає влаштування двотаврових балок №36 довжиною 8 м прогонової будови та перехідних плит П 4-4 та П 600.124.15-Т АIII. Габарит мосту прийнято Г-6,0 м.

Існуючі опори:

-        опора № 0 виконана з кам’яної кладки з розшивкою швів;

-        опора №1 виконана з стінових БС - блоків та підсилена фундаментними стіновими блоками ФБС.

Проектні опори мосту №0 та №1 - масивні із блоків БС-1 та БС-4. Блоки БС укладаються на фундамент із армованого монолітного гідротехнічного бетону класу С18/22,5 F200 W6. Пустоти блоків заповнюються монолітним бетоном класу С18/22,5  та

 перев’язуються сітками. У верхній частині опори влаштовується залізобетонна насадка з бетону класу С25/30 F200, яка об'єднується з опорою випусками сітки. На залізобетонній насадці влаштовується залізобетонна шафова стінка.

Для підвищення сейсмічності на насадці передбачено влаштування поздовжніх та поперечних залізобетонних упорів.

Конструкція прогонової будови передбачена із прогонових двотаврових балок №36 та перехідних плит П 4-4 та П 600.124.15-Т АIII. Двотаврові балки №36  встановлюються з кроком 1,2 м і об’єднуються монолітною залізобетонною плитою товщиною 20 см. Металеві балки укладаються на закладну деталь ЗД-І.

Монолітна плита передбачена із бетону класу С25/30 F200 W8. Поперечний ухил мосту забезпечується товщиною асфальтобетонного покриття на мосту, яка складає 11 см (5+6 см) на краях прогонової будови з поперечним ухилом 20 ‰.

Гідроізоляція на мосту влаштовується із двокомпонентного матеріалу типу  за допомогою розпилювача по попередньо нанесеній двокомпонентній епоксидній ґрунтовці  з посипкою. Покриття на мосту прийняте двошарове, загальною товщ. 11 см (5+6 см) із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100. Поперечний ухил проїзної частини 20 ‰ в бік металевого огородження. Деформаційний шов на опорах № 0 та № 1 влаштовується закритого типу.

Для запобігання з’їзду дорожнього транспортного засобу до небезпечної зони на мості передбачено встановлення огорожі бар’єрного огородження типу 11 МО-S на відстані 0,07 м від краю прогонової будови. Для безпеки пішоходів на мості передбачено встановлення дорожнього огородження перильного типу ПО-1 з труб Ø40 мм.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за рахунок поперечного ухилу покриття 20 ‰ із асфальтобетону.

Згідно із завданням на проектування виконано коригування робочого проекту, яке полягає в зміні довжини плити прогонової будови на поширенні мосту ПК 2+77,50, подовженні транспортного огородження та влаштування асфальтобетонного покриття на мості та з’їзді, а також в зміні розміщення відкрилків з габіонних ящиків на мості ПК 7+54 та додаткового влаштування пішохідного містка шириною 1,8 м.

              Окрім вищенаведеного, коригуванням передбачено зміну конструкції дорожнього одягу по ТИПу І на ПК7+64,92-ПК8+62, по ТИПу 2 на ПК8+62-ПК8+77, ПК9+02-ПК9+32,5; в ТИПі 3 на ПК 8+77 – ПК 9+02 змінено товщину асфальтобетонного покриття;  на ПК 7+00 – ПК 7+46,5; ПК 7+61,5 – ПК 7+83,5 справа при влаштуванні ровиків поширення замінено маркування типу дорожнього одягу з ТИП 5 на ТИП 4,  при влаштуванні укріпленого узбіччя  на ПК 7+00 – ПК 7+46,5 зліва замінено маркування типу дорожнього одягу з ТИПу 6 на ТИП 5; включені роботи по влаштуванню асфальтобетонного покриття на з’їздах по ТИПу 6 на ПК 1+57,5, по ТИПу 1а на ПК 2+67 та по ТИПу4а на ПК 2+67.

            Кошторисна документація складена в поточних цінах.

В результаті коригування робочого проекту    дорожній одяг прийнято наступної конструкції:

ТИП 1  ( ПК 0+00 – ПК 2+35; ПК 3+65 – ПК 7+46,5;   ПК7+64,92-ПК8+62)

-       ямковий ремонт асфальтобетоном глиб. 10см АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 (2%);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 0,5 л/м2;

-        покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

ТИП 2 (ПК 8+62 – ПК 8+77, ПК9+02-ПК9+32,5)

-       вирівнювання асфальтобетонного профілю крупнозернистим асфальтобетоном сер. товщиною 9 см;;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

ТИП 3 (ПК 8+77 – ПК 9+02):

-       ямковий ремонт асфальтобетоном глиб. 10 см АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 (2%);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 0,5 л/м2;

-        покриття із асфальтобетону вручну АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

ТИП 4 (ровики поширення) –(ПК 7+00 – ПК 7+46,5; ПК 7+61,5 – ПК 7+83,5 справа)

-       влаштування ровиків поширення на глиб. 34 см;

-       нижній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 15 см (фр. 40-70);

-       верхній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 12 см (фр. 20-40);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

ТИП 5 (укріплення узбіччя) (ПК 7+00 – ПК 7+46,5 зліва)

-       вирівнювання щебеневого профілю з додаванням нового матеріалу товщ. 8 см;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2; 

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

ТИП 6 (з’їзд ПК 1+57,5)

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

ТИП 1а (з’їзд ПК 2+67)

-       ямковий ремонт асфальтобетоном глиб. 10 см АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 (2%);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 0,5 л/м2;

-        покриття із асфальтобетону вручну АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 5 см.

ТИП 4а  (з’їзд ПК 2+67)

-       влаштування ровиків поширення на глиб. 34 см;

-       нижній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 15 см (фр. 40-70);

-       верхній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 12 см (фр. 20-40);

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

-       покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100 товщ. 7 см.

 

Після влаштування дорожнього одягу узбіччя укріплюються щебінь-висівками на висоту 5см.

Проектні рішення по мостах.

Міст ПК 2+77,50

Підходи до моста

Проектні рішення щодо капітального ремонту підходів до моста при коригуванні робочого проекту не змінилися.

 

Міст

Робочим проектом передбачалося поширення існуючого однопрогонового мосту, виконаного з плит прогонової будови 4х0,98х0,25 та монолітної залізобетонної плити, товщиною 50 мм.

Поширення існуючого моста передбачає влаштування плити прогонової будови П-4 довжиною 7,2 м. Габарит мосту прийнято Г-6,75 м.

Існуючі опори:

-        опора №0, №1 виконана з стінових БС – блоків.

Проектні опори мосту №0 та №1 – монолітні залізобетонні опори. Опори влаштовуються на фундамент із армованого монолітного гідротехнічного бетону класу С18/22,5 F200 W6. Опори влаштовуються з монолітного гідротехнічного бетону С25/30 F200 W6 армовані металевим каркасом з арматури А400 Ø12 та хомутів А400 Ø10, а також у верхній частині опори сіткою з арматури А400 Ø12

Конструкція прогонової будови передбачена із плити прогонової будови довжиною 7,2 м та влаштування  монолітної залізобетонної плити розміром 7,2х0,65х0,3 м.  Плита армована сіткою з арматури  діам. 12 А 400С, комірки 150х200 мм. Плити укладаються на два шари руберойду. Монолітна плита передбачена із бетону класу С25/30 F200 W8. Поперечний ухил мосту забезпечується товщиною асфальтобетонного покриття на мосту, яка складає 4 см на краях прогонової будови з поперечним ухилом 20 ‰.

Горизонтальна гіідроізоляція на мосту влаштовується  наплавною типу Техноеласт по ґрунтовці.  Покриття на мосту прийняте двошарове, загальною товщ. 8 см  із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100. Поперечний ухил проїзної частини 20 ‰ в бік металевого огородження. Деформаційний шов на опорах № 0 та № 1 влаштовується закритого типу.

Для запобігання з’їзду дорожнього транспортного засобу до небезпечної зони на мості передбачалося встановлення огорожі бар’єрного огородження типу 11 МО-S на відстані 0,1 м від краю прогонової будови та огородження типу 11 ДО-2.  Для безпеки пішоходів на мості передбачено встановлення дорожнього огородження перильного типу  з прямокутних труб 60х30х1,8  мм.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за рахунок поперечного ухилу покриття 20‰ із асфальтобетону.

Міст ПК 7+54

       Підходи до мосту

Початок моста ПК7+46,5, кінець пер ПК 7+64,92. Вісь траси проходить по існуючій осі. Розрахункова швидкість 50 км/год. Існуюча ширина проїзної частини на підходах прийнята 5,0м. Ширина проектної проїзної частини на мості становить 6,0 м. Існуюче покриття на підходах до мосту - асфальтобетонне. Земляне полотно на довжині 10 м від задньої грані стоянів мосту передбачено влаштувати шириною 6,0 м. При з’єднанні мосту з насипом передбачено укладання залізобетонних перехідних плит: перед мостом - плити П 4-4, за мостом – плити П 600.124.15-Т АIII на піщаній основі товщ. 20 см. Блоки лежня Л 330.63.50-Т АІІІ опираються на піщану подушку товщ. 20 см.

Робочим проектом передбачено поширення проїзної частини (зліва) по ТИПУ 4 та укріплення узбіччя справа по ТИПУ 5.

Для безпеки руху транспортних засобів та для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху на небезпечних ділянках дороги (ділянки з незабезпеченою видимістю тощо) передбачено влаштування розмітки 1.1 (осьова)  згідно п. 7.2.1 ДСТУ 2587:2010.

Міст

Робочим проектом передбачалося  поширення існуючого однопрогонового мосту, виконаного з двотаврових балок №33 довжиною 15 м та монолітної залізобетонної плити, товщиною 200 мм.

Поширення існуючого моста передбачає влаштування двотаврових балок №36 довжиною 8 м прогонової будови та перехідних плит П 4-4 та П 600.124.15-Т АIII. Габарит мосту прийнято Г-6,0 м.

Існуючі опори:

-        опора № 0 виконана з кам’яної кладки з розшивкою швів;

-        опора №1 виконана з стінових БС - блоків та підсилена фундаментними стіновими блоками ФБС.

Проектні опори мосту №0 та №1 - масивні із блоків БС-1 та БС-4. Блоки БС укладаються на фундамент із армованого монолітного гідротехнічного бетону класу С18/22,5 F200 W6. Пустоти блоків заповнюються монолітним бетоном класу С18/22,5  та перев’язуються сітками. У верхній частині опори влаштовується залізобетонна насадка з бетону класу С25/30 F200, яка об'єднується з опорою випусками сітки. На залізобетонній насадці влаштовується залізобетонна шафова стінка.

Для підвищення сейсмічності на насадці передбачено влаштування поздовжніх та поперечних залізобетонних упорів.

Конструкція прогонової будови передбачена із прогонових двотаврових балок №36 та перехідних плит П 4-4 та П 600.124.15-Т АIII. Двотаврові балки №36  встановлюються з кроком 1,2 м і об’єднуються монолітною залізобетонною плитою товщиною 20 см. Металеві балки укладаються на закладну деталь ЗД-І.

Монолітна плита передбачена із бетону класу С25/30 F200 W8. Поперечний ухил мосту забезпечується товщиною асфальтобетонного покриття на мосту, яка складає 11 см (5+6 см) на краях прогонової будови з поперечним ухилом 20 ‰.

Горизонтальна гіідроізоляція на мосту влаштовується  наплавною типу Техноеласт по ґрунтовці.  . Покриття на мосту прийняте двошарове, загальною товщ. 11 см (5+6 см) із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100. Поперечний ухил проїзної частини 20 ‰ в бік металевого огородження. Деформаційний шов на опорах № 0 та № 1 влаштовується закритого типу.

Для запобігання з’їзду дорожнього транспортного засобу до небезпечної зони на мості передбачено встановлення огорожі бар’єрного огородження типу 11 МО-S на відстані 0,035 м від краю прогонової будови. Для безпеки пішоходів на мості передбачено встановлення дорожнього огородження перильного типу з прямокутних труб 60х30х1,8  мм.

При влаштуванні  мосту робочим проектом передбачено виконання робіт з укріплення  укосів габіоновими ящиками та кам’яним накидом.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за рахунок поперечного ухилу покриття 10 ‰ із асфальтобетону.

Пішохідний міст

      Для руху пішоходів передбачається влаштування пішохідного містка довжиною 12 м та шириною 1,8 м, на якому встановлюється огородження перильного типу.

Конструкція прогонової будови передбачена із з/б плити П-12 та влаштування монолітної плити товщиною 10 см. Плита армована сіткою з арматури діам. 4 мм класу Вр-1, комірка 150 х150 мм. Плита укладається на два шари руберойду.

Монолітна плита передбачена із бетону класу С25/30 F200 W8. Поперечний ухил мосту забезпечується товщиною асфальтобетонного покриття на мосту, яка складає 4 см  з односхилим  ухилом 10 ‰ в сторону перильного огородження.

Гідроізоляція на мосту влаштовується наплавна типу Техноеласт по попередньо нанесеній ґрунтовці.

 Покриття на мосту прийняте одно шарове товщ. 4 см із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100.

При влаштуванні пішохідного мосту робочим проектом передбачено виконання робіт з укріплення  укосу габіоновими ящиками та кам’яним накидом.

    Доступ до об’єктів маломобільних груп населення.

Вимоги щодо забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення встановлені державними будівельними нормами — ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».

При розробці проекту передбачено безбордюрний поперечний профіль дороги, що не створює перешкод для маломобільних груп населення.

Проектними рішеннями передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки та охорони праці при виконанні будівельних робіт, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.

Планову діяльність передбачено здійснити за критеріями, які не підлягають оцінці впливу на довкілля, визначеними у Додатку 1, п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №1010 «Про затвердження критеріїв визначення планової діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля».

Кошторисна документація 

Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту була визначена в поточних цінах станом на 01.10.2021 і складала 3949,203 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 3068,823 тис. грн.,  інші витрати –  1028,741 тис. гривень.

Із заявленої кошторисної вартості за довідкою замовника станом на 01.10.2021 виконано 2473,766 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 1946,650 тис. грн., інші витрати – 527,16 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена згідно з  ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

          Загальна кошторисна вартість капітального ремонту  в поточних цінах станом на 01.10.2021 складає 4135,822 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 3229,825 тис. грн., інші витрати –  905,997 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості за довідкою замовника станом на 01.10.2021 виконано 2473,766 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 1946,650 тис.грн., інші витрати – 527,16 тис.грн.

Відмічається, що робочий проект   Капітальний ремонт  вул. Мічуріна від буд. №95 до буд. №58в с. Заріччя, Іршавського району . Коригування” виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».  При цьому, під час  проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до  проекту внесені зміни і доповнення.  

 

 

Розділи