Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Дніпропетровська обл. , Автомобільна дороа загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 140+056 – км 155+050 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
Вдовенко Євген Сергійович
|
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
БОДРОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 002865, АЕ 006674) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
НАДТОКА ІРИНА БОРИСІВНА (АЕ 004501) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
|
Плисак Микола Васильович (АТ 000924, АЕ 000747, АТ 005964, АЕ 006707) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект: «Капітальний ремонт автомобільної
дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий
Ріг – Запоріжжя на ділянці
км 140+056 – км 155+050, Дніпропетровська
область».
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3 .
Сукупний
показник - СС3.
Замовник будівництва: Служба
автомобільних доріг у Дніпропетровській області
(Код ЄДРПОУ 25843931).
Юридична адреса: індекс 49600,
Україна, область Дніпропетровська, м.Дніпро,
вул. Воскресенська, буд. 24.
Генеральний
проектувальник: ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ»
Юридична
адреса:
61072, Україна, м. Харків, просп. Науки, буд. 56, кім. 432;
(Код ЄДРПОУ 42595481).
Головний
інженер проекту: Зайцев Олександр Робертович
(кваліфікаційний сертифікат
Серія АР №
013793 дата видачі 26.12.2017 р.).
Робочий проект виконаний на підставі:
Завдання № 4-21/20 від
31.08.2020 р. на розроблення проектної документації на капітальний
ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23
Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 140+056 – км 155+050,
Дніпропетровська область, додаток №1 до договору ПКД-140-155 від 13 листопада
2020 р.;
Звіту по інженерно-геодезичним
вишукуванням 2055-ІГД, виконаному ТОВ «РІДДЕНС» та ТОВ «МИНСЕТ» в
2020-2021 р.р.;
Звіту по інженерно-геологічним
вишукуванням 2055-ІГ, виконаний ТОВ «РІДДЕНС» та ТОВ «МИНСЕТ» в 2020-2021
р.р.
Акту обстеження існуючого
дорожнього одягу та елементів облаштування дороги на автомобільній дорозі
державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км
140+056 – км 155+050, Дніпропетровська область.
КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ
Автомобільна дорога
загального користування державного значення Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг –
Запоріжжя на ділянці км 140+056 - км 155+050 у Дніпропетровській області
відноситься до II категорії (км 143+356 – км 149+956, км 153+356 – км
155+050) та ІII категорії (км 140+056 – км 143+356, км 149+956 – км
153+356).
Початок ділянки
капітального ремонту ПК 0+00 відповідає км 140+056 експлуатаційного
кілометражу автомобільної дороги Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг – Запоріжжя,
кінець ділянки капітального ремонту ПК 149+91,0 ‒ км 155+050.
Загальна довжина ділянки капітального ремонту становить 14,991 км. Ділянка
капітального ремонту автомобільної дороги проходить по території Криворізького
району Дніпропетровської області, поза межами населених пунктів.
Параметри існуючої
дороги відповідають нормам ДБН В.2.3-4:2015 (табл. 5.5) на
розрахункову швидкість 90 км/год. Траса має 20 кутів повороту.
Для виконання робіт з
капітального ремонту передбачається додаткове оформлення земель у постійне
користування. Дані роботи будуть виконані по окремому договору.
Робочим проектом
капітального ремонту передбачено прокладання траси з максимальним використанням
існуючої дороги.
Інтенсивність
дорожнього руху на ділянці капітального ремонту автомобільної дороги на
теперішній час (2021 р) у транспортних одиницях складає 5 788 авт./добу (у
приведених одиницях до легкового
автомобіля – 9 666 авт./добу). Розрахункова перспективна
інтенсивність руху автомобільного транспорту на 20 рік (2041 р.) у
транспортних одиницях складає 8 600 авт./добу (у приведених одиницях
до легкового автомобіля – 13 523 авт./добу).
В робочому проекту
капітального ремонту автомобільної дороги згідно ДБН В.2.3-4:2015 та Зміни № 1
до ДБН В.2.3-4:2015 прийняті наступні технічні нормативи:
- категорія дороги –
IІ/ІІІ;
- розрахункова
швидкість – 90 км/год.;
- кількість смуг
руху – 2;
- ширина смуги
руху – 3,75 м/3,50 м;
- ширина
узбіччя – 3,75 м/2,50
- ширина зупинкової
смуги/укріпленої смуги – 3,00 м/0,50 м;
- найменший радіус
кривих у поздовжньому профілі:
- опуклих –
9000 м ;
- увігнутих –
5800 м;
- найбільший
поздовжній похил – 10 ‰;
- найменший радіус
кривих у плані – 450 м;
- тип дорожнього
одягу – капітальний;
- навантаження на
вісь – 115 кН.
В зону капітального ремонту
ділянки автомобільної дороги попадають наступні комунікації :
-магістральний
газопровід УМГ «Харківтрансгаз»;
-аміакопровід
(надземний) ДП «Укрхімтрансаміак»;
-кабелі зв’язку;
-повітряні лінії ПЛ
10 Кв.
Роботи по
капітальному ремонту передбачають перевлаштування ЛЕП-10 кВ на ПК
105+72,5, ПК 115+64,0, ПК 136+11,5 та магістрального газопроводу на ПК 143+02.
Всі роботи по
капітальному ремонту дороги належить проводити в присутності представників
власників комунікацій.
Передбачається
влаштування стаціонарного (зовнішнього) електричного освітлення ділянок дороги
на пішохідних переходах, біля автобусних зупинок та на залізничному переїзді.
На ділянці
капітального ремонту автомобільної дороги для розміщення елементів дороги
передбачається вирубка дерев та чагарнику.
Існуючий дорожній
одяг на ділянці дороги є капітального типу з цементобетонним покриттям Тип1 та
асфальтобетонним покриттям Тип 2. Існуюче покриття знаходиться в незадовільному
стані: практично на всьому протязі ділянки мають місце ями, вибоїни, тріщини,
напливи, колійність, порушення кромок проїзної частини.
Існуючий дорожній
одяг складається з наступних конструктивних шарів:
Тип 1 (км 140+056 -
км 145+375, км 147+400 - км 151+375):
- асфальтобетон
товщиною 0,05 ‒ 0,07 м;
- цементобетон
товщиною 0,23 ‒ 0,25 м;
- щебенево-гравійна
суміш 0,30 ‒ 0,40 м;
Тип 2 (км 145+375 -
км 147+400, км 151+375 - км 155+050):
- асфальтобетон
товщиною 0,10 м;
- щебенево-гравійна
суміш 0,30 ‒ 0,40 м;
Проектом капітального
ремонту передбачено фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на всю
товщину та дефрагментація цементобетонного покриття на уламки розміром 0,60 -
1,80 м. Матеріал від фрезерування (асфальтобетон) використовується для
приготування органо-мінеральної суміші в установці, обробленої комплексним в’яжучим,
марки М20, по методу холодного ресайклінгу з додаванням нового мінерального
матеріалу.
На ділянці автомобільної дороги існує одна
двоочкова кругла залізобетонна труба на км 152+732 під основною дорогою. Труба підлягає ремонту згідно проєкту.
Керівна відмітка при
проєктуванні поздовжнього профілю була прийнята з урахуванням товщини
дорожнього одягу на підсиленні і складає тип 1 - 0,29 м, тип 2 – 0,55 м.
Ширина земляного полотна - 15,00 м (ІІ категорія), 12,00 м (ІІІ
категорія). Поперечний похил проїзної частини - 25 ‰,
узбіччя – 50 ‰. Максимальна висота насипу 2,6 м.
Крутизна укосу насипу
прийнято: 1:3 - при висоті
насипу до 2,00 м; 1:1,75 - при висоті насипу більше 2,00 м;
Улаштування насипу
земляного полотна виконується з пошаровим ущільненням.
Для забезпечення
стійкості земляного полотна проти атмосферних опадів та механічних впливів
проєктом передбачено:
- укріплення
укосів насипу та виїмки засівом насінням багаторічних трав з підсипанням
рослинного ґрунту шаром 0,15 м;
- укріплення
укосів протиерозійними об’ємними геоматами з поліаміду ГМТ.-2 згідно таблиці
А.6 ГБН В.2.3-37641918-544 (по типу Enkamat 7018) з заповненням родючим грунтом
товщиною 0,10 м та засіванням трав (ПК 87+20 - ПК 88+12 (ліворуч),
ПК 128+48 - ПК 132+66 (праворуч).
Дорожній одяг на
ділянці капітального ремонту представлено наступними типами конструкції.
Тип 1
(км 140+056 – км 145+375, км 147+400 - км 151+375).
Підсилення,
розрахунковий модуль пружності конструкції – 527 МПа:
- фрезерування
існуючого асфальтобетону товщиною 0,05 м;
- дефрагментація
існуючого цементобетонного покриття на уламки розміром 0,60 - 1,80 м середньою
товщиною 0,25 м;
- вирівнюючий шар із
суміші органо-мінеральної, виготовленої в установці по методу холодного
ресайклінгу з додаванням нового мінерального матеріалу, укріплена комплексним
в'яжучим, марки М20;
- суміш
органо-мінеральна, виготовлена в установці по методу холодного ресайклінгу з
додаванням нового мінерального матеріалу, укріплена комплексним в'яжучим, марки
М20, товщиною 0,14 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 по нормі 1,6 л/м2;
- асфальтобетон
АБ.Кр.Щ.А1.НП.БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШМ-50 по нормі 0,6 л/м2;
- щебенево-мастиковий
асфальтобетон ЩМА-20.БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м.
Розширення,
розрахунковий модуль пружності конструкції – 527 МПа:
- пісок (вміст
пиловидних часток не більше 2 %, коефіцієнт фільтрації не менше 5 м/добу)
товщиною 0,20 м
- щебенево-піщана
суміш С5 (з шлакових матеріалів, неактивних) товщиною 0,25 м;
- щебенево-піщана
суміш ЩПС-40, укріплена цементом, М 40 товщиною 0,15 м;
- вирівнюючий шар із
суміші органо-мінеральної, виготовленої в установці по методу холодного
ресайклінгу з додаванням нового мінерального матеріалу, укріплена комплексним
в'яжучим, марки М20;
- суміш
органо-мінеральна, виготовлена в установці по методу холодного ресайклінгу з
додаванням нового мінерального матеріалу, укріплена комплексним в'яжучим, марки
М20, товщиною 0,14 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 по нормі 1,6 л/м2;
- асфальтобетон
АБ.Кр.Щ.А1.НП.БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 по
нормі 0,6 л/м2;
- щебенево-мастиковий
асфальтобетон ЩМА-20.БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м.
Нове
будівництво, розрахунковий модуль пружності конструкції – 527 МПа:
- ділянки нового
будівництва виконуються аналогічно розширенню тільки без влаштування
вирівнюючого шару.
Тип 2 (км
145+375 – км 147+400, км 151+375 - км 155+050).
Підсилення,
розрахунковий модуль пружності конструкції – 481 МПа:
- фрезерування
існуючого асфальтобетону товщиною 0,10 м;
- вирівнюючий шар із
щебенево-піщаної суміш С5 (з шлакових матеріалів);
- щебенево-піщана
суміш С5 (з шлакових матеріалів, неактивних) товщиною 0,25 м;
- щебенево-піщана
суміш ЩПС-40, укріплена комплексним в'яжучим, МК 20
товщиною 0,15 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 по нормі 1,6 л/м2;
- асфальтобетон
АБ.Кр.Щ.А1.НП.БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШМ-50 по нормі 0,6 л/м2;
- щебенево-мастиковий
асфальтобетон ЩМА-20.БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м.
Розширення,
розрахунковий модуль пружності конструкції – 476 МПа:
- пісок (вміст
пиловидних часток не більше 2 %, коефіцієнт фільтрації не менше 5 м/добу)
товщиною 0,20 м
- щебенево-піщана
суміш С5 (з шлакових матеріалів, неактивних) товщиною 0,15 м;
- вирівнюючий шар із
щебенево-піщаної суміш С5 (з шлакових матеріалів, неактивних);
- щебенево-піщана
суміш С5 (з шлакових матеріалів, неактивних) товщиною 0,25 м;
- щебенево-піщана
суміш ЩПС-40, укріплена комплексним в'яжучим, МК 20
товщиною 0,15 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 по нормі 1,6 л/м2;
- асфальтобетон
АБ.Кр.Щ.А1.НП.БМКП 60/90-65, товщиною 0,10 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШМ-50 по нормі 0,6 л/м2;
- щебенево-мастиковий
асфальтобетон ЩМА-20.БМКП 60/90-65, товщиною 0,05 м.
Нове
будівництво, розрахунковий модуль пружності конструкції – 476 МПа:
- ділянки нового
будівництва виконуються аналогічно розширенню тільки без влаштування вирівнюючого
шару.
Конструкція
дорожнього одягу на перехідно-швидкісних смугах, зупиночних смугах та
укріплених смугах узбіччя прийнята по типу основної дороги.
Для запобігання
розмиву узбіччя і укосів земляного полотна на ділянці капітального ремонту на
насипах висотою понад 2,00 м та в місцях віражів проєктом передбачено
улаштування бортового каменю БР 100.30.18 (ділянки ІІ категорії) або
прикрайкових лотків (ділянки ІІІ категорії), водоскидів на узбіччі та лотків по
укосам за межі земляного полотна з гасителями у підошви насипу. Узбіччя
укріплюється засівом насінням багаторічних трав по шару рослинного ґрунту
товщиною 0,15 м.
На ділянках
капітального ремонту з радіусом кривих у плані 600 м і 450 м передбачено
розширенням проїзної частини на 0,20 м і 0,25 м та улаштування віражив
46 ‰ і 60 ‰ відповідно.
На ділянці
капітальний ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг –
Запоріжжя передбачено улаштування:
- 4-х примикань
V типу з дорогами ІV категорії, з улаштуванням перехідно-швидкісних смуг: на
ПК 1+71,7 (праворуч) до с. Олександрівка, ПК 115+75,0 (праворуч) до
с. Володимирівка, ПК 147+44,0 (ліворуч) до м. Апостолово, ПК 149+72,8
(праворуч) до м. Зеленодольськ;
- 3-х примикань
V типу з дорогами V категорії, з каналізуванням лівоповоротного напрямку на
основній дорозі: на ПК 14+86,3 (праворуч) до с. Садове, ПК 105+71,6
(праворуч) до с. Солдатське, ПК 136+07,2 (праворуч) в поле;
- 1-го
примикання на ПК 75+51,6 (ліворуч) до промислового підприємства, виходячи
з дуже низької інтенсивності руху передбачено без перехідно-швидкісних смуг;
- 1-го
перехрещення V типу з дорогами ІV категорії, з улаштуванням
перехідно-швидкісних смуг на ПК 31+46,7 до с. Зоряне і с. Нива
Трудова (праворуч і ліворуч відповідно).
Усі з’їзди існуючі і
прийняті згідно паспорту дороги. Існуючі з'їзди на ПК 1+71,7, ПК
14+86,3, ПК 31+46,7, ПК 75+51,6, ПК 115+75,0, ПК 136+07,2,
147+44,0 та 149+72,8 мають асфальтобетонне покриття, з'їзд на ПК 136+07,2 має
щебеневе покриття, з'їзд на ПК 136+07,2 не має покриття (ґрунтова дорога).
Конструкція
дорожнього одягу на примиканнях в межах заокруглення прийнята по
типу основної дороги. Конструкція дорожнього одягу на примиканні ПК
136+07,2 за межами заокруглення прийнята із щебенево-гравійної суміші (матеріал
від розборки), товщиною 0,39 м. Крутизна укосу на усіх з’їздах прийнято
1:3. На узбіччях в межах заокруглення на ширину 0,50 м влаштовується
прикрайкова укріплена смуга по типу дорожнього одягу примикання, інша частина
узбіччя укріплюється засівом насінням багаторічних трав по шару рослинного
ґрунту товщиною 0,15 м. На ділянці розташований залізничний переїзд через дві
колії в одному рівні на ПК 148+02. Межи виконання робіт визначені по
автоматичному шлагбауму залізничного переїзду. Роботи по перевлаштуванню переїзду
в робочому проекті не передбачені.
Для можливості
виконання робіт по капітальному ремонту в районі переїзду передбачається:
- демонтаж стовпчиків
огорожі переїзду з встановленням нових після завершення робіт;
- тимчасовий
демонтаж запасних шлагбаумів з подальшим встановленням на місце (існуючих);
- демонтаж
існуючих залізобетонних опор з металоконструкціями для кріплення світильників
та існуючих світильників з подальшим встановленням на місце (існуючих).
На ділянці проектування
передбачено будівництво семи автобусних зупинок:
- на ПК 1+26,93
(ліворуч) і на ПК 2+47,42 (праворуч). Для зупинки на ПК 1+26,93
влаштовується перехідно-швидкісна смуга, зупинка на ПК 2+47,42 облаштована
заїзною кишенею, що має відгони на вході і виході відповідно 20 і 15 м.
- на ПК 30+86,66
(ліворуч) і на ПК 32+18,29 (праворуч). Обидві зупинки облаштовані заїзною
кишенею;
- на ПК
114+66,00 (ліворуч) і на ПК 116+52,08 (праворуч). Для зупинки на
ПК 114+66,00 влаштовується перехідно-швидкісна смуга, зупинка на
ПК 116+52,08 облаштована заїзною кишенею, що має відгони на вході і виході
відповідно 20 і 15 м.
- на ПК 146+22,18
(ліворуч) облаштована заїзною кишенею, що має відгони на вході і виході
відповідно 20 і 15 м.
Посадкові майданчики
на зупинках влаштовуються довжиною 12,0 м і шириною 2,0 м, підвищуються над
покриттям зупинкового майданчика на 0,20 м і з’єднуються тротуарами шириною
1,80 м. На обох зупинках передбачаються автобусні павільйони із збірного
залізобетону і туалет на три відділення – два для пересічних громадян і одне
для осіб, що відносяться до маломобільних груп населення з влаштуванням до них
тротуарів шириною відповідно 1,00 м і 1,80 м від посадкових майданчиків. Біля
туалетів передбачені майданчики шириною 3,00 м для їх технічного обслуговування
з заїздом з дороги.
На тротуарах прийнята
наступна конструкція дорожнього одягу:
- щебенево-гравійна
суміш (матеріал від розборки), товщиною 0,21 м;
- асфальтобетон
АСГ.Др.Щ.В.НП.II БНД 70/100, товщиною 0,05 м.
Для забезпечення
необхідного рівня безпеки, орієнтації водіїв, робочим проектом капітального
ремонту дороги передбачається встановлення дорожніх знаків, металевого
бар’єрного огородження, напрямних стовпчиків та розмітки проїзної частини.
Робочим проектом
передбачено облаштування ділянки капітального ремонту дороги:
- типовими
дорожніми знаками ІІ типорозміру з використанням світлоповертальної плівки
високоінтенсивного типу. Знаки встановлюються на металевих стояках;
- індивідуальними
дорожніми знаками з використанням світлоповертальної плівки високоінтенсивного
типу;
- огородженням
дорожнім металевим (оцинкованим) бар’єрного типу із стримувальною здатністю
280 кДж із світлоповертальними елементами (по типу H2W4A);
- напрямними
стовпчиками із ПХВ, згідно з ДСТУ 8751:2017;
- розміткою
проїзної частини та крайових смуг із холодного пластику, згідно з
ДСТУ 2587:2010.
На будівництві
передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику,
ділянках робіт і робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.
Охорона праці і
техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об’єкту
забезпечується відповідністю всіх проєктних рішень, котрі враховують умови
безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань,
пожеж і вибухів.
Будівельні матеріали, що використовуються при ремонті автомобільної дороги,
задовольняють вимогам ДБН В. 1.4-2.01-97 «Радіаційний контроль будівель
матеріалів та об'єктів будівництва».
Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну
і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення,
безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних
документів.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість,
передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на
25.05.2021 р. складала 751880,972 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –
559542,313 тис. грн.; устаткування – 4,392 тис.грн.; інші витрати – 192334,267
тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної
документації за зауваженнями ТОВ «Науково-виробниче підприємство
«Міжрегіональна будівельна експертиза» та внесення виправлень відбулися
наступні зміни вартості будівництва:
тис. грн.
Найменування об’єкта будівництва |
Представлено |
Зміна вартості |
Рекомендовано до затвердження
|
|
Зменшення |
Збільшення |
|||
Капітальний ремонт автомобільної дороги
загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг –
Запоріжжя на ділянці км 140+056 – км 155+050, Дніпропетровська область |
751880,972 559 542,313 |
9 777,006 1 104,907 в тому
числі: |
__-__ - устаткування інші
витрати |
742 103,966 558 437,406 4,384 183 662,176 |
Опис зауважень та внесених змін
Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство
«Міжрегіональна будівельна експертиза»
висунула зауваження з питань надійності та
довговічності споруди, кошторисної частини проектної документації.
За результатами розгляду,
робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування
державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км
140+056 – км 155+050, Дніпропетровська область» відредаговано за зауваженнями
відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та
погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.
Відповідальність
за внесення змін в усі примірники проекту покладається на проектувальника та
замовника.
Розділи
![](files/tmp/qr/e7a617f10f9a8fce1b97d16151405f51.png)