Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
13.04.2021 | 4049.754 | 3224.417 | 0 | 825.337 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
17.05.2021 | 4081.648 | 3221.435 | 0 | 860.213 | 39.23 | 0 | 0 | 39.23 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
89600, Закарпатська обл., Мукачівський район, Мукачівська територіальна громада, м. Мукачево (станом на 01.01.2021), вулиця Святого Флоріана , б. 1, 1А | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Управління будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради (05517771) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470) |
Відповідальний експерт |
З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки |
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Самуляк Галина Михайлівна (АР 018085, АЕ 004922, АР 001055, АТ 003730, АЕ 004080) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Вихідні дані, копії:
Склад проекту:
1. Пояснювальна записка, відомості та креслення
2. Кошторисна частина
Проектні рішення
Найменування | Од. вим. | Показники | ||||
до кори-гування | після кори-гування | |||||
Класифікація об’єкту | проїзд | |||||
2. | Протяжність об’єкту | м | 313 | 313 | ||
3. | Загальна площа проектованого покриття | м² | 2169 | 2295 | ||
- | проїзна частина (асфальтобетон h=6cм) | Тип 1 | м² | 562 | 610 | |
- | проїзна частина (асфальтобетон h=6cм) | Тип 2 | м² | 1070 | 1108 | |
- | тротуар (ФЕМ h=6cм) | Тип 3 | м² | 315 | 333 | |
- | в’їзди в гаражі (щебеневе покриття h=10cм) | Тип 4 | м² | 196 | 196 | |
- | дитячий майданчик (плитка гумова) | Тип 5 | м² | 25,6 | 48 | |
4. | Камені бортові | мп | 702 | 742 | ||
- | бордюри (БР100.30.15) | мп | 486 | 475 | ||
- | поребрики (БР100.20.8) | мп | 216 | 267 | ||
Укріплені узбіччя (щебеневий матеріал С-7 h=10см) | м² | 0 | 51 | |||
6. | Загальносплавна каналізація : | м | 168 | 168 | ||
- | труби ᴓ160мм | м | 50 | 70 | ||
- | труби ᴓ200мм | м | 40 | 40 | ||
- | труби ᴓ300мм | м | 160 | 160 | ||
- | колодязі оглядові ᴓ1,0м | шт | 11 | 11 | ||
- | колодязі дощоприймальні ᴓ1,0м | шт | 3 | 3 | ||
7. | Водопровід: | м | 10 | 10 | ||
- | оглядові колодязі ᴓ2,0м | шт | 2 | 2 | ||
- | водомірний вузол ᴓ50мм | шт | 2 | 2 | ||
8. | Організація дорожнього руху | щити знаків дорожніх | шт | 6 | 7 | |
стояки знаків дорожніх | шт | 4 | 4 | |||
розмітка дорожня | м² | 8,05 | 8,05 | |||
9. | Озеленення (газон) | м² | 897 | 897 | ||
10. | Малі архітектурні форми | шт | 10 | 10 | ||
- | лавки | шт | 4 | 4 | ||
- | урни | шт | 3 | 3 | ||
- | гойдалка подвійна | шт | 1 | 1 | ||
- | гірка дитяча | шт | 1 | 1 | ||
- | пісочниця | шт | 1 | 1 | ||
11. | Огородження дитячого майданчика | м | 0 | 30,8 | ||
12. | Тривалість будівництва | міс/ | 10,4 | 10,4 | ||
Тривалість експлуатації | рік | >10 | ||||
Керуючись п. 25 Завдання на коригування по об’єкту «Капітальний ремонт внутріквартальних проїздів по вул.Мічуріна Івана, 1, 1А у м.Мукачево» (коригування), а також фактичним опрацюванням робочого проекту, коригування здійснюється у наступному:
· зміна конфігурації під’їзду до буд. №1;
· укріплення узбіччя щебенем, на ділянках без бортового каменю;
· зміна ОДР з організацією одностороннього руху;
· збільшення площі покриття дитячого майданчика;
· влаштування огородження дитячого майданчика;
· збільшення довжини трубопроводів ᴓ160 мм (підключення водостоків з дахів);
· зміна кошторисної частини робочого проекту.
План розташування
(Аркуш №2 «План внутріквартального проїзду»)
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на вулиці Мічуріна Івана №№1,1А в місті Мукачево Закарпатської області. За своїм функціональним призначенням, даний проїзд забезпечує сполучення між елементами існуючої житлової та громадської забудови району. Будівельна довжина об’єкта складає: 313м.
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту проїзду передбачає комплекс основних заходів з улаштування:
· нової конструкції дорожнього одягу (за Типами покрить 1,2,3,4,5,6);
· улаштування загальносплавної каналізації та водомірних вузлів;
· облаштування території об’єкту малими архітектурними формами;
· виконання заходів з благоустрою
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
(Аркуш №4в частині проектованих дорожніх конструктивів)
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
ТИП 1 | ||
Проїзна частина | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 13,0 | |
1. | Виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового матеріалу | ⁓7,0 |
2. | Розлив в’яжучого матеріалу (1,0л/м²) | - |
3. | Асфальтобетонне покриття | 6,0 |
ТИП 2 | ||
Проїзна частина | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 51,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
3. | Підстилаючий піщаний шар | 20,0 |
5. | Щебенева основа (фр.40-70мм) | 25,0 |
6. | Розлив в’яжучого матеріалу (1,0л/м²) | - |
7. | Асфальтобетонне покриття | 6,0 |
ТИП 3 | ||
Тротуар | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
3. | Щебенева основа (фр.5-20мм) | 10,0 |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
5. | Фігурні елементи мощення | 6,0 |
ТИП 4 | ||
В’їзди в гаражі | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 10,0 | |
1. | Щебеневе покриття | 10,0 |
ТИП 5 | ||
Дитячий майданчик | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 17,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Щебенева основа (фр.20-40мм) | 10,0 |
3. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
4. | Плитка гумова 500ммх500ммх30мм(h) | 3,0 |
Укріплення узбіч проїзної частини запроектоване шляхом втрамбування щебеневої суміші С-7 (h=10см).
Улаштування каменів бортових (БР100.30.15, БР100.20.8) запроектоване на бетонну основу (див. схеми встановлення бортових каменів в складі Аркуша №4)
Водовідведення та каналізація
Технічні умови ММКП «Мукачівводоканал № 43 від 19.02.2018р.
(Аркуш №4 «Детальний план. Вертикальне планування», Аркуш №6 «План мереж водопроводу і каналізації», Аркуш №7 «Профіль К0», Аркуш №8 «Профіль КО. Підключення дощоприймачів», Аркуш №9 «Колодязь дощоприймальний», Аркуш №10 «Схема водомірного вузла ᴓ50», Аркуші специфікацій)
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· профілі об’єкта (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у проектовану водовідвідну систему;
· улаштування каналізаційної мережі
Конструктивні елементи загальносплавної каналізації
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
Залізобетонні колодязі КО | ||
1. | Плита днища | ПН-10 |
2. | Кільце стінове | КС 10.6 |
3. | КС 10.9 | |
4. | КО6 | |
5. | Плита перекриття | ПП10.2 |
6. | Люки | Л, Т |
7. | Драбини | С1, С1-01, С1-02 |
Дощоприймальні колодязі | ||
1. | Плита днища | ПН-10 |
2. | Кільце стінове | КС 10.6 |
3. | Плита перекриття | ПП10.2 |
4. | 2ПП8 | |
5. | Дощоприймач | ДБ |
Улаштування плити днища колодязів запроектоване на піщану підготовку h= 10см. Гідроізоляція проектованих бетонних конструкцій колодязів – обмазувальна (двошарова).
З’єднання проектованих каналізаційних колодязів запроектоване з використанням наступних пластикових труб та фасонних елементів
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
1. | Труба двошарова гофрована | SN8 ᴓ160 |
2. | SN8 ᴓ200 | |
3. | SN8 ᴓ300 | |
4. | Коліно | 90⁰ ᴓ160 |
5. | Трійник | 90⁰ ᴓ160 |
6. | 90⁰ ᴓ300 | |
7. | Заглушка | 90⁰ ᴓ160 |
8. | ᴓ300 |
Улаштування труб запроектоване на піщану підготовку h=15см з подальшою піщаною обсипкою на висоту 30см над трубою.
При вкладанні каналізаційних труб, запроектоване використання футлярів з електрозварної труби з посиленою гідроізоляцією ᴓ150, ᴓ200
Водопровід, водомірні вузли
Технічні умови ММКП «Мукачівводоканал № 43 від 19.02.2018р.
(Аркуш №6 «План мереж водопроводу і каналізації» Аркуш №10 «Схема водомірного вузла ᴓ50»)
Робочим проектом передбачені роботи з водопостачання шляхом улаштування наступних проектованих елементів:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
Колодязь оглядовий ᴓ2000мм* | ||
1. | Плита днища | ПН 20 |
2. | Кільце стінове | КС 20.9 |
3. | КО6 | |
4. | Плита перекриття | 1ПП20-2 |
5. | Сходи | С-2 |
6. | Люки | Л |
* | улаштування плити днища колодязів запроектоване на піщану підготовку h= 10см. Гідроізоляція проектованих бетонних конструкцій колодязів – обмазувальна (двошарова). | |
Труби поліетиленові | ||
Труби** | РЕ 100 SDR-17 63х3.8мм | |
** | улаштування труб запроектоване на піщану підготовку h=10см | |
Водомірний вузол ᴓ50мм | ||
1. | Лічильник турбінний | для холодної води MeiStream Plus 65/50 клас «С», ᴓ50мм |
2. | Кран | кульовий моноблочний, фланцевий ᴓ50мм |
3. | зворотній ᴓ80мм | |
4. | трьохходовий різьбовий Т-подібний ᴓ15мм | |
5. | різьбовий ᴓ15мм | |
6. | Фільтр | осадовий, фланцевий ᴓ50мм |
7. | Манометр | «Р» R100 KL 1,0/1,0Мра/G1/2” |
8. | Термінал | передача даних «SB» |
9. | Передатчик імпульсів | HRI-Mei |
10. | Труба | водогазопровідна, оцинкована ᴓ50мм |
Поздовжні та поперечні профілі
(Аркуш №4 в частині похилів поперечних профілів, Аркуш №3 в частині поздовжніх похилів)
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | |
2. | Поздовжній ухил (максимальний) | ‰ | 10,6 |
3. | Тип проектованих профілів | односкатний | |
4. | Поперечні ухили | ‰ | 20 |
Організація дорожнього руху
(Аркуш №3 в частині організації дорожнього руху)
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента |
1. | Знаки дорожні* (II типорозмір) | 3.21 |
2. | 5.5 | |
3. | 5.31 | |
4. | 5.38.1 | |
5. | 7.17 | |
1. | Розмітка дорожня | 1.1 |
2. | 1.30 | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/40-М3.5 |
2. | С-КТр/40-М4.0 |
* Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)
Малі архітектурні форми, елементи благоустрою
(Аркуші №14,15 в частині улаштування малих архітектурних форм)
1. Робочим проектом передбачене улаштування наступних малих архітектурних форм:
№ | Назва проектованого елементу | Тип кріплення опорних частин | Номер аркуша |
1. | Лавки | на бетонний фундамент (В7.5) | 14 |
2. | Урни | на бетонний фундамент (В7.5) | 15 |
3. | Гойдалка подвійна | на бетонний фундамент (В7.5) | 15 |
4. | Гірка дитяча | на бетонний фундамент (В7.5) | 14 |
Улаштування фундаментів малих архітектурних форм запроектоване на щебеневу підготовку.
2. Робочим проектом передбачене улаштування газону з додаванням рослинного грунту.
3. Огородження дитячого майданчика запроектоване шляхом улаштування металевої огорожі з улаштуванням стійок на бетонний фундамент (див. Аркуш №14).
Доступність маломобільних груп населення
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи, які дають змогу руху об’єктом представників маломобільних груп населення:
· проектований рельєф об’єкта є пологим (поперечний:20‰, поздовжні:10,6‰ max);
· улаштування пониженого бортового каменю (див. в складі Аркуша №4);
· величина швів між фігурними елементами мощення на пішохідній зоні об’єкта становить ≤0,015;
· передбачення місць для паркування автомобільного транспортного засобу, яким керує представник маломобільних груп населення з облаштуванням даних місць відповідними знаками (7.17) та розміткою дорожньою (1.30).
Охорона праці, безпека експлуатації та захист від шуму
У розділі проекту організації будівництва (капітального ремонту) зазначено: відомість основних будівельних робіт; відомість потреби в матеріалах, устаткуванні; визначено тривалості ведення капітального ремонту. (ДБН А.3.1-5-16 «Організація будівельного виробництва»).
Організаційно-технологічною схемою будівництва передбачено виконання робіт в два періоди:
- підготовчий: підготовчі та демонтажні роботи і влаштування тимчасових споруд;
- основний період: дорожні роботи; благоустрій.
Заходами з охорони праці і техніки безпеки передбачено у відповідності до ДБН А.3.2-2-2009 “Охорона праці і промислова безпека у будівництві”, НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»:
- вимоги безпеки праці: при спорудженні земляного полотна; при проведенні оздоблювальних та укріплювальних робіт; при влаштуванні дорожнього одягу;
- організація дорожнього руху;
- влаштування в підготовчий період тимчасових споруд для працівників будівельних організацій: гардеробних, вбиральні, душових, приміщень для обігрівання;
- виконання робіт з підвищеною небезпекою за нарядами -допусками;
- наявність на будівельному об’єкті засобів первинного пожежогасіння, медаптечок;
- проведення інструктажів робітникам та забезпечення працівників засобами індивідуального захисту, спецодягом, спецвзуттям;
- застосування технічно-справних машин і механізмів з відповідними дозвільними доку- ментами;
- огородження місць роботи, встановлення попереджувальних знаків;
- освітлення в нічний час та захисне заземлення устаткування.
Експлуатація запроектованого об’єкту передбачена у відповідності з вимогами: ДБН В.1.2-9-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд, безпека експлуатації», ДБН В.1.2-10-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд, захист від шуму», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонті та утримання автомобільних доріг», „Правила експлуатації електрозахисних засобів”, "Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників", а саме: неприпустимість ризиків тілесних пошкоджень, надійність, обмеження слизькості поверхні для руху транспорту, забезпечення зручного розташування знаків для дорожньої безпеки (видимості, чіткості), маркувань та іншого дорожнього обладнання при різних умовах експлуатації, зниження шуму; обслуговування при експлуатації. Даним проектом передбачено: заходи безпеки (обслуговування та огляд дорожнього покриття; обслуговування автомобільної дороги при підвищенні рівня температури, шуму та вібрації); нагляд за технічним станом автодороги в умовах експлуатації.
Вплив на навколишнє природне середовище
Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації об’єкту залишається незмінним.
Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:
Вплив на атмосферне повітря.
При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.
Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.
Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть ⁓0,0187т в період проведення робіт.
Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.
При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.
При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).
Вплив на водне середовище.
Водоспоживання
Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.
Водовідведення
Утворення виробничих стічних вод не передбачається.
Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.
Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться у проектовану водовідвідну систему через проектовані водоперепускні технічні елементи.
При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.
Вплив па геологічне середовище та ґрунти.
Капітальний ремонт об’єкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.
Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.
Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.
Поводження з відходами.
Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті об’єкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.
Під час капітального ремонту об’єкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.
Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 398,73т.
При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.
Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».
Вплив на рослинний і тваринний світ.
У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.
У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.
Вплив на соціальне середовище.
Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста.
Вплив на техногенне середовище.
Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні
У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.
Пожежна і техногенна безпека
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж. Ширина проїзної частини об’єкта становить 3,5-6,5, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.
Пожежогасіння може здійснюватись з використанням існуючого, діючого гідранту в кількості 1 шт, який розташований по внутріквартальному проїзду вул. Мічуріна Івана, 1 на відстані 20м від буд. №1 (позначений «ПГ» Аркуш №6 «План мереж водопроводу і каналізації»)
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.
Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Енергоефективність
Проект капітального ремонту об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми.
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 13.04.2021 р. складала | тис. грн. | 4049,754 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 3224,417 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 825,337 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Од.вим. | Вартість | |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 17.05.2021року складає | тис. грн. | 4081,648 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 3221,435 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 860,213 |
Із загальної кошторисної вартості виконано | тис. грн. | 39,230 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | - |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 39,230 |
Експертний звіт №07-0506-18 від 19 вересня 2018р. (Філія у Закарпатській області ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо розгляду проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт внутріквартальних проїздів по вул.Мічуріна Івана, 1, 1А у м.Мукачево») вважати таким, що втратив свою чинність.
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Робочий проект «Капітальний ремонт внутріквартальних проїздів по вул.Мічуріна Івана, 1, 1А у м.Мукачево” (коригування) розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.