Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Інформація про замовників
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці |
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Влаштування
освітлення автомобільної дороги загального користування державного значення
М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянках
км 165+350 - км 169+970, км 182+704 - км 205+290, Житомирська область» розроблено
на замовлення Служби автомобільних доріг у Житомирській області, проектною
організацією ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», кваліфікаційний сертифікат
інженера-проектувальника, виданий Пшецю Михайлу Івановичу, Серія
АР №008642 від 30 серпня 2013 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації
№00496 від 31.08.2018 року).
Підстави для розроблення проекту:
- завдання на проектування;
- технічні вимоги
Клас наслідків (відповідальності)
– СС2.
Робочим проектом передбачається влаштування
освітлення автомобільної дороги загального користування державного значення
М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянках
км 165+350 - км 169+970, км 182+704 - км 205+290 на території Житомирської
області.
У фізико-географічному відношенні
територія розташована в межах південного-заходу Східноєвропейської рівнини та
розташована в зоні мішаних лісів. Об’єкт вишукувань приурочений до Поліського
краю та знаходиться в Житомирському Поліссі.
У геоструктурному відношенні
вивчена територія розташована в межах Українського кристалічного щита.
Район проектування знаходиться в
межах Південно поліської області пластово-акумулятивних рівнин та приурочений
до Рокитнянсько-Радомишльської цокольної пластово-акумулятивної рівнини на
докембрійських породах.
Рельєф ділянок проектування
слабопохилий.
За погодно-кліматичними умовами територія
проектування знаходиться в I-му (Північно-Західному) архітектурно-будівельному
кліматичному районі. Належить до вологої, помірно-теплої агрокліматичної зони.
Середньорічна температура повітря складає 7,2°С. Найхолодніший місяць січень
має середню місячну температуру -5,1°С. Абсолютна мінімальна температура -35°С.
Самий спекотний місяць липень має середньомісячну температуру +18,5°С. Абсолютна
максимальна температура +38,0°С. Середня швидкість вітру — 3,86 м/с. Середньорічна
вологість 79%. Середньорічна кількість опадів 613 мм.
Нормативна глибина сезонного
промерзання становить: для суглинків і глин - 0,79 м; для супісків, пісків
мілких та пилуватих - 0,97 м; для пісків гравійних, великих і середньої
крупності - 1,03 м. Сейсмічність району 5 балів.
Згідно ДБН В.1.1-24-2009
«Інженерний захист територій та споруд від підтоплення та затоплення»,
досліджувана територія відноситься до потенційно підтоплених.
Існуючі інженерні мережі та
комунікації в межах проектування та встановлення обладнання системи освітлення
– кабельні лінії 10 кВ, 35кВ, 0.4 кВ, лінії зв’язку та трубопроводи (колектори)
зливової каналізації уздовж автодороги. Проектом не передбачається втручання в
існуючі інженерні мережі та комунікації.
Проект передбачає виконання робіт
в 1 (одну) чергу без виділення пускових комплексів.
Проектом передбачається
використання існуючих постійних будівель та приміщень:
• будівля
КТП-227- передбачається додатково встановити автоматичний вимикач ВА47-29 3Р,
380В, Іном=50А в РУ-0,4кВ;
• будівля
КТП-1029- передбачається
додатково встановити автоматичний
вимикач ВА88-33 3Р, 380В, Іном=25А в
РУ-0,4кВ.
Будівельні рішення проекту
включають у себе:
• розташування
опор освітлення, з влаштуванням фундаментів;
• влаштування
берм та підсипки узбічь у визначених місцях;
• влаштування
бар'єрного огородження першої групи;
• прокладання
кабельних трас електроживлення (запроектованих);
• улаштування
систем заземлення.
Для встановлення опор освітлення
на укосах земляного полотна автомобільної дороги, передбачене влаштування берм
та підсипка узбічь (розширення), під стовпи опор освітлення.
В проекті передбачено використання
трьох типів берм:
Тип 1 – берма висотою до 1 м.
Тип 2 – берма висотою до 2 м.
Тип 3 – берма висотою до 3 м.
Для забезпечення електроживлення
обладнання проектованої системи освітлення передбачається:
• встановлення ящика керування
освітленням ЯКО;
• встановлюється лічильника в
ввідно-розподільчому щиті ВП;
• встановлення 12-ти метрових
опор освітлення;
• використання сутінкового реле,
або блока автоматичного керування СУГО;
Прокладання кабельних ліній
електроживлення до основних споживачів об’єкту (опори освітлення) виконується в
гофрованій трубі гнучкій двох стінні Копофлекс 63 KF 09063 BA в землі.
Проектом передбачається захист
опор освітлення бар’єрним огородження:
- дорожнє металеве огородження
бар'єрного типу 1-ї групи, з стримуючою здатність 460 КДж, 11ДО-2.460/1.0 ДСТУ
Б В.2.3-12-2004 (прогин/1,0м) на ділянках доріг 1-ї категорії.
- дорожнє металеве огородження
бар'єрного типу 1-ї групи, з стримуючою здатність 280 КДж, 11ДО-2.280/1.0 ДСТУ
Б В.2.3-12-2004 (прогин/1,0м) на ділянках доріг 2-ї категорії.
Також проектом передбачено:
-встановлення компенсаторів
лінійного розширення до через кожні 150 м;
- встановлення кінцевих елементів
бар'єрного огородження в місцях розривів до бар'єрного типу на пішохідних
переходах, карманах зупинок громадського транспорту, розв’язках в одному рівні,
на початкових та кінцевих ділянках.
Електропостачання
системи освітлення
передбачає:
1.
Ділянка 1 - км 165+436 - км 169+970
розділена на дві частини по забезпеченню потужністю. Кожна частина має окрему
точку підключення.
Частина І - км 165+436 - км 167+703.
Джерело електропостачання:
ПЛ-10кВ "Крошня", КТП-180/100кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №13 ПЛ-0,4кВ
Л-1 КТП-180.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №13 ПЛ-0,4кВ Л-1 від КТП-180 передбачено встановлення
ввіднооблікового щита ВП (ЩУРн- 3/12з 74У2) набірного виконання.
Частина ІІ -км 167+703 - км
169+970.
Джерело електропостачання:
ПЛ-10кВ "Крошня", КТП-52/250кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №11 ПЛ-0,4кВ
Л-3 КТП-52.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №11 ПЛ-0,4кВ Л-3 від КТП-52 передбачено встановлення вввідно-облікового
щита ВП(ЩУРн-3/12з 74У2) набірного виконання. Щит ВП підключається від існуючих
мереж самоутримним ізольованим проводом AsXSn-4x25.
2.
Ділянка 2 - км 182+704 - км 191+500
розділена на чотири частини по забезпеченню потужністю. Кожна частина має
окрему точку підключення.
Частина І -км 182+704 - км
184+904.
Джерело електропостачання:
ПЛ-10кВ "ТП-146 - ТП-90", ЩТП-974/160кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №27 ПЛ-0,4кВ
КТП-974.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №27 ПЛ-0,4кВ від ЩТП-974 передбачено встановлення ввідно-облікового
щита ВП(ЩУРн- 3/12з 74У2) набірного виконання.
Частина ІІ - км 184+904 - км
187+104.
Джерело електропостачання:
ПЛ-10кВ "ТП-146 - ТП-90", КТП-227/63кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено окремою кабельною лінією 0,4кВ від РУ-0,4кВ
КТП-227. В РУ-0,4кВ КТП-227 додатково встановлюється автоматичний вимикач
ВА47-29 3Р, 380В, Іном=50А.
Для вводу і обліку електроенергії
ззовні КТП-227 передбачено встановлення ввідно-облікового щита ВП(ЩУРн-3/12з
74У2) набірного виконання.
Частина ІІІ - км 187+104 - км
189+304.
Джерело електропостачання:
ПЛ-10кВ "Зарічани", КТП-695/160кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №14 ПЛ-0,4кВ
Л-1 КТП-695.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №14 ПЛ-0,4кВ Л-1 від КТП-695 передбачено встановлення ввідно-облікового
щита ВП(ЩУРн-3/12з 74У2) набірного виконання. Щит ВП підключається від існуючих
мереж самоутримним ізольованим проводом AsXSn-4x25.
Частина ІV - км 189+304 - км
191+500.
Джерело електропостачання:
ПЛ-10кВ "Сінгури", ЗТП-9/2х250кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №17 ПЛ-0,4кВ
Л-2 ТП-9.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №17 ПЛ-0,4кВ Л-2 від ТП-9 передбачено встановлення ввідно-облікового
щита ВП(ЩУРн- 3/12з 74У2) набірного виконання
Робочим проектом передбачено на
опорі №0 на двох рухомих опорних частинах виконати заміну нижнього балансиру,
котків, опорних плит, на опорі №1 на двох рухомих опорних частинах виконується
заміна нижнього балансиру, котків, опорної плити на одній нерухомій опорній
частини з лівої сторони по ходу кілометрів виконується заміна нижнього
балансиру, на опорі №2 на двох рухомих опорних частинах виконати заміну
нижнього балансиру, котків, опорних плит в проекті.
Виконання робіт передбачено в
чотири черги, в першу чергу виконуються роботи по заміні нерухомої опорної
частини.
Антикорозійний захист будівельних
конструкцій та виробів виконується згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010 «Захист
бетонних і залізобетонних конструкцій від корозії».
3.
Ділянка 3 - км 193+600 - км 195+200.
Джерело електропостачання: ПС
110/35/10кВ "Бердичів", ПЛ-10кВ "Ставецьке", КТП-733/63кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №26 ПЛ-0,4кВ
Л-1 КТП-733.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №26 ПЛ-0,4кВ Л-1 від КТП-733 передбачено встановлення ввідно-облікового щита ВП (ЩУРн- 3/12з-0
74У2) набірного виконання.
4. Ділянка 4 - км 197+880 - км 198+600
Джерело електропостачання: ПС
35/10кВ "Троянів", ПЛ-10кВ "Кодня", КТП-111/100кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено відгалуженням 0,4кВ від опори №25 ПЛ-0,4кВ
Л-2 КТП-111.
Для вводу і обліку електроенергії
на існуючій опорі №25 ПЛ-0,4кВ Л-2 від КТП-111 передбачено встановлення ввідно-облікового
щита ВП (ЩУРн- 3/12з-0 74У2) набірного виконання.
5. Ділянка 5 - км 204+600 - км 205+150
Джерело електропостачання: ПС
35/10кВ "Гальчин", ПЛ-10кВ "Рея", КТП-1029/160кВА.
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням передбачено окремою кабельно-повітряною лінією 0,4кВ від
РУ-0,4кВ КТП-1029. В РУ-0,4кВ КТП-1029 додатково встановлюється автоматичний
вимикач ВА88-33 3Р , 380В, Іном=25А.
Для вводу і обліку електроенергії
ззовні КТП-1029 передбачено встановлення ввідно-облікового щита ВП(ЩМП-3-0 74У2)
набірного виконання.
Облік електpоенеpгiї
передбачається електронним лічильником активної енергії типу NІК 2300
АР6.0000.0.11, 5(80)A, 3x220/380B прямого підключення, який встановлюється в
щиті ВП(ЩУРн-3/12з-0 74У2).
Електропостачання ящика керування
зовнішнім освітленням виконується кабельно-повітряною лінією 0,4кВ.
Проектом передбачається
будівництво КЛ-0,4кВ вуличного освітлення, що виконується кабелем марки АВВГнг
4х50мм2, АВВГ 4х50мм2, АВВГнг 4х25мм2, АВВГнг 4х16мм2.
Для вуличного освітлення використовуються
світлодіодні світильники марки TZ-Lstreet-90 (90Вт) та TZ-Lstreet-125 (125Вт).
На опорах № 26, 28, 35, 37, 38, 40,
80, 117 встановлюється ящик керування освітленням (ЯКО). Керування вмиканням
лінії вуличного освітлення виконується від фотореле, реле часу і можливе
дистанційне.
Контур заземлення щита ВП виконується
вертикальними електродами із круглої сталі В16, з'єднаних між собою сталевою
штабою 40х4мм.
На опорах через кожні 90м виконується повторне заземлення нульового
проводу.
З'єднання заземлюючих провідників
між собою, приєднання їх до металоконструкцій, до електрообладнання
встановленого на опорах освітлення, і самі опори, що заземлюються, виконується
зварюванням або болтовим з'єднанням.
Охорона праці і техніка безпеки при
будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю
всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження
виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.
На будівництві передбачається
дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику, ділянках робіт і
робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.
Об’єкт проектування не відноситься до
переліку ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» .
Запроектована система освітлення автомобільної
дороги загального користування виконується в межах смуги відведення
автомобільної дороги, без перепрофілювання та зміни зовнішніх геометричних
розмірів, будівництво системи не призведе до збільшення утворюваних та
утворення нових видів небезпечних відходів, збільшення джерел викидів в
атмосферне повітря, шумового, вібраційного, світлового, теплового та
радіаційного забруднення, а також випромінення.
Вплив на тваринний і рослинній світ
відсутній. Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду відсутній. Знесення
зелених насаджень не передбачається.
Для збереження родючого шару грунту,
розробка траншей виконується з розділенням верхнього родючого шару та нижнього шару і зворотьою засипкою,
залишки родючого грунту розрівнюються шаром 15 см.
При проведенні будівельних i
монтажних робіт по спорудженню об’єкту очікуються тимчасовий i незначний
негативний вплив на соціальне середовище за незручності у pyci автотранспорту.
З метою зниження негативного впливу
будівельного виробництва на навколишнє середовище проектом передбачені наступні
заходи:
-мінімізація термінів
будівельно-монтажних робіт;
-захист дерев та інших зелених
насаджень в оточенні будмайданчику, які можуть бути пошкоджені автотранспортом
(влаштування тимчасових парканів, захисних щитків тощо);
-попередження забруднення ґрунту
паливно-мастильними матеріалами;
-очищення приміщень та майданчика від
будівельного сміття з негайним вивезенням сміття на сміттєзвалище;
-застосування при будівництві
сучасних екологічно безпечних технологій, матеріалів та механізмів;
всі працюючі на буд майданчику
механізми з двигунами внутрішнього згорання мають бути перевірені на
токсичність вихлопних газів.
Забруднення поверхневих та підземних вод не прогнозується.
Передбачається утворення відходів від проведення робіт, усі відходи
знешкоджуватимуть поза межами майданчику проектування спеціалізовані
організації, збільшення обсягу відходів від експлуатації об’єкту внаслідок
реалізації проекту не передбачається.
Заявлена
кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних
цінах станом на 27.04.2021р. складала 170040,128
тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 129149,687 тис. грн., інші
витрати – 40890,441 тис. грн.
Під час розгляду проектної
документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведена комплексна експертиза робочого
проекту «Влаштування
освітлення автомобільної дороги загального користування державного значення
М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянках
км 165+350 - км 169+970, км 182+704 - км 205+290,
Житомирська область»,
в проект внесені зміни та доповнення.
Відповідальність за внесення змін
та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.
Замовник експертизи несе
відповідальність згідно з законодавством,
за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.