Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Тур'є-Реметівська територіальна громада, село Тур'я-Бистра (станом на 01.01.2021), вулиця Шевченка | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТУР'Є-РЕМЕТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ (04351280) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
«Капітальний ремонт вул. Шевченка км 0+534 - км 1+184 в с. Тур'яРемета
Перечинського району»
Замовник – Тур'я-Реметівська сільська рада Перечинського району
Закарпатської області
Генеральний
проектувальник - ФОП Король Олег
Михайлович
юридична адреса: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Адольфа Добрянського,
14а/32;
(ГІП - Король О. М. (кваліфікаційний сертифікат АР №014435 від 14.06.2018).
Адреса об’єкту
будівництва: вул. Т. Шевченка, км 0+534- км 1+184 в с. Тур'ї Ремети,
Ужгородський район, Закарпатська область.
Проектна
документацiя виконана на основi:
-
заяви замовника;
-
завдання на проектування;
-
акт обстеження від
2021р;;
-
вихідна інформація.
Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо
законодавства України в галузi
мiстобудування та державних будiвельних норм.
Вулиця Шевченка є відмиканням від автодороги
територіального значення Т 0712 Перечин[1]Свалява-Липча. Ділянки
капремонту км 0+534 - км 1+184 загальною довжиною 650,0 м. Початок ділянки -
кінець асфальтобетонного покриття вул.Шевченка. Існуюче покриття проїзної
частини шириною 3,5 м - асфальтобетонне в незадовільному стані: значна
ямковість до 10 см ( 30%). Справа та зліва покриття відсутнє після прокладання
газопроводу. Кромка проїзної частини зруйнована, узбіччя просіли та заросли
травою. Дорога знаходиться в насипу висотою 0,6-1,0м. Існуючий кювет
знаходиться в задовільному стані. Ширина земполотна на ділянках: - км 0+534 -
км 0+904 — 7,0 м; - км 0+904 - км 1+184 — 6,5 м. Штучні споруди відсутні.
Для доведення параметрів поперечного профілю до
проектних, влаштовуються ровики поширення з дорожнім одягом по типу 1:
- двошарова
основа товщ. 24 см із фракціонованого щебеню по ДСТУ Б В.2.7-30:2013;
- покриття товщиною 5 см з гарячого щільного
дрібнозернистого асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД 50/70.
Проектом передбачено виконати капітальний ремонт
проїзної частини з існуючим асфальтобетонним покриттям по типу 2:
- ямковий ремонт; - покриття товщиною 5 см з
гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД
50/70.
Запроектована ширина дорожнього одягу становить 4,5
м.
Ширина узбіччя - 1,25 м, в тому числі 0,25 м
укріплене узбіччя по типу основної дороги на км 0+534 - км 0+904.
Зруйнована
кромка підлагає обрізці. Водовідвід з проїзної частини дороги передбачено за
рахунок поздовжнього та поперечного профілів дороги зі скидом води у існуючі
кювети. Ухил проїзної частини — двоскатний і становить 20%о, ухил узбіччя -
40%о від проїзної частини.
При розробці проектних рішень з капітального ремонту
враховано взаємозв’язок з рельєфом та ландшафтом місцевості, а також взаємну
гармонійність елементів благоустрою: плану, поперечних профілів та іншого.
Підвищення естетичного вигляду, забезпечення експлуатаційної якості проїзду в
цілому забезпечується за рахунок
2
влаштування
покриття. Поперечний та поздовжній профіль покриття забезпечують водовідведення
з проїзної частини.
Для підвищення безпеки руху на проектній ділянці
передбачені заходи:
- покращення умов руху на аварійно-небезпечних
ділянках.;
- покращення
безпеки руху забезпечується влаштуванням дорожніх знаків;
- безбордюрний поперечний профіль забезпечує
безперешкодний рух маломобільної групи населення.
За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були
доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи,
встановлено, що робочий проект «Капітальний ремонт вул. Шевченка км 0+534 - км
1+184 в с. Тур'яРемета Перечинського району» розроблений відповідно до завдання на проектування та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та
довговічності об’єкту будівництва.
Головний експерт проекту
|
Володимир Сопіт (сертифікат АЕ № 005791) |
Відповідальні
експерти: |
Володимир Сопіт (сертифікат
АЕ № 005791)
|
Олександра Савка
(сертифікат
АЕ № 005278)
Розділи
![](files/tmp/qr/201bdb328589e93a12cba4aad4c55a32.png)