Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
11.06.2021 | 110163.143 | 88721.941 | 0 | 21441.202 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
07.09.2021 | 110123.872 | 88710.573 | 0 | 21413.299 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Рівненська обл. , ділянка км 9+800 – км 17+600, Корецький район | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (36565276) |
Юридична особа | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05390939) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Швадченко Ірина Євгенівна (АЕ 000192, АЕ 006388) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення З питань міцності, надійності, довговічності |
ХОМЕНКО ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006590, АЕ 006610, АЕ 000181, АЕ 006932, АЕ 000682) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
МУРЗАК ЗОЯ ПЕТРІВНА (АЕ 006513, АЕ 000256) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ШЕВЧЕНКО АНТОНІНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 000194, АР 004686) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Павлютін Олексій Олександрович (АЕ 005269, АЕ 005279, АЕ 007217) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
СТРИГІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 005240, АЕ 004936) |
Відповідальний експерт |
З питань архітектури
Архітектурне об'ємне проектування Архітектурно-планувальні рішення |
Борисенко Микола Володимирович (АА 001290) |
Експерт (фахівець) |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Акімова Тетяна Іванівна
|
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги О180907 Мала Клецька – Даничів на ділянці км 9+800 – км 17+600, Корецький район» розроблений ТОВ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС» (35050, Рівненська обл., Костопільський район, с. Постійне, вул. Колгоспна, буд. 74; ГІП – О.М. Свирида, кваліфікаційний сертифікат АР № 015576 виданий 26.04.2019) на підставі:
- завдання на проектування від 03.09.2019 б/н;
-листа Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Корецької районної державної адміністрації від 11.09.2019 № 28 щодо містобудівних умов;
- технічного звіту про результати обстеження технічного стану автомобільного мосту (ПК7+27,43-ПК7+45,89) на автомобільній дорозі О180907, виконаного ПП «Рівне – Інжиніринг» в 2020 році (експерт – Дідула І. С., кваліфікаційний сертифікат АЕ№ 000831, виданий 03.10.2021);
- технічного звіту про результати обстеження конструкцій водопропускної споруди (ПК50+83,45-ПК50+89,25) на автомобільній дорозі О180907, виконаного ПП «Рівне – Інжиніринг» в 2020 році (експерт – Дідула І. С., кваліфікаційний сертифікат АЕ№ 000831, виданий 03.10.2021).
Проектна документація розроблена в 2020 році.
Замовником проектної документації та експертизи є Виконком Корецької міської ради Рівненської області.
Експертиза робочого проекту виконана на підставі договору від 01.06.2021 №10-0375-21.
Характеристика об’єкту
В адміністративному плані автомобільна дорога розташована в межах Корецького району Рівненської області.
Автомобільна дорога О180907 Мала Клецька – Даничів на ділянці км 9+800 – км 17+600 відноситься до ІV технічної категорії.
Початок проектованої траси дороги відповідає км 9+800 (ПК0+00) в с. Харалуг. Кінець проектованої траси відповідає км 17+600 (ПК78+00) на примиканні до автомобільної дороги О180901 Корець – В. Межирічі – Вовкушів в с. Даничів. Довжина ділянки 7,8 км.
Ширина земполотна – 10 м.
Середня ширина існуючої проїзної частини – 6,0 м.
Існуюче покриття – бруківка та асфальтобетонне.
Існуючий дорожний одяг проектованої ділянки знаходиться в незадовільному стані.
В результаті довготривалої експлуатації, значного зростання інтенсивності дорожнього руху і вагових характеристик транспортних засобів та недотримання міжремонтних термінів на покритті візуально спостерігаються поздовжні, поперечні тріщини, просадки, ямковість, лущення, втрата суцільності, сліди ямкового ремонту. Покриття проїзної частини має двоскатний поперечний профіль, але його величина не відповідає вимогам сучасних нормативних документів. Узбіччя завищені, зарослі травою та чагарником, водовідведення з проїзної частини утруднене.
Розмітка проїзної частини відсутня, дорожні знаки та інші засоби організації дорожнього руху присутні в недостатній кількості.
Дані інженерних вишукувань
При розробці даного проекту використовувалися інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування 2019 та 2020 років відповідно.
В геологічній будові, на вивчену глибину, приймають участь четвертинні відклади алювіального генезису, складені глинистими та піщаними грунтами різної консистенції (інженерно-геологічні елементи, ІГЕ-6, 7, 8, 9). З поверхні описані грунти перекриті насипними (ІГЕ-1, 2, 3, 4) та грунтово-рослинними (ІГЕ-5) шарами.
Проектування основних елементів автомобільної дороги
Розрахункова швидкість руху
Згідно п.4.2.1 Зміни №1 до ДБН В.2.3-4 розрахункову швидкість руху при проектуванні капітального ремонту автомобільних доріг слід приймати відповідно до категорії існуючої автомобільної дороги, що визначається паспортом дороги.
Робочим проектом прийняті такі розрахункові швидкості:
- 90 км - на рівнинній місцевості;
- 60 км/год - у населених пунктах на рівнинній місцевості;
- 40 км/год - на окремих ділянках існуючої дороги у зв’язку із стислими умовами будівництва (приватизовані присадибні ділянки розміщені безпосередньо близько біля дороги).
Поперечний профіль
Ширина проїзної частини прийнята в робочому проекті рівною 6 м із двома смугами руху по 3 м, як для дороги IV технічної категорії. Узбіччя – 2 м, у т.ч. укріплена смуга 0,5 м за типом основного покриття.
Поперечний похил проїзної частини на прямолінійних ділянках прийнятий 25 ‰.
Розширення проїзної частини здійснене за рахунок узбіччя або розширення земляного полотна, з урахуванням , що при цьому ширина узбіччя повинна бути для доріг IV категорій - не менше ніж 1 м. Розширення проїзної частини виконується з початку перехідної кривої пропорційно по довжині так, щоб повне розширення було досягнуто до початку колової кривої.
План і поздовжній профіль
Проектування плану і поздовжнього профілю автомобільної дороги виконано виходячи з прийнятої розрахункової швидкості руху з врахуванням особливостей існуючого плану та профілю дороги.
Ділянки прямих і кривих у плані при радіусі кривої у плані 2000 м та менше з'єднуються перехідними кривими.
Основні технічні показники плану і поздовжнього профілю:
- максимальний поздовжній похил – 45‰;
- мінімальний радіус горизонтальної кривої – 65м;
- мінімальні радіуси вертикальних кривих:
- опуклої – 3500 м,
- увігнутої – 1000 м.
Пересічення та примикання
Найменший радіус колових кривих при примиканні доріг необхідно приймати за нормами більш високої категорії дороги, з якої здійснюється з'їзд: з доріг IV – 15м .
У населених пунктах та на примиканнях відомчих (технологічних) доріг мінімальний радіус розрахований під склад транспортного потоку, і становить 12 м.
В стислих умовах в населених пунктах на примиканнях вулиць допускається зменшення радіуса до 8 м.
На примиканнях в межах заокруглень передбачене тверде покриття за типом основного проїзду.
Пішохідні доріжки та тротуари
Вздовж автомобільної дороги, що проходить по населених пунктах, запроектовані тротуари та пішохідні доріжки в межах житлової забудови. Ширина тротуару прийнята 1,5 м.
Тротуари запроектовані односхилими з поперечним профілем 10 ‰ у бік проїзної частини, розміщені в один рівень з бордюром та 15 см вище проїзної частини.
Сполучення дорожнього одягу проїзної частини з тротуаром здійснюється встановленням бортового каменю. Відокремлення проїзної доріг повинне відбуватись за використання бортового каменю БР100.30.18, відокремлення тротуару від газону повинне відбуватись за використання бортового каменю БР100.20.8.
При проектуванні тротуарів враховані вимоги щодо вільного пересування маломобільних груп населення, а саме максимальний поздовжній і поперечний похили тротуарів не перевищують допустимих значень.
Пішохідні переходи
Наземні пішохідні переходи запроектовані безпосередньо біля межі перехрещення, перед початком заокруглення і розташовані перпендикулярно осі дороги.
Ширина пішохідного переходу прийнята 4,0 м.
При проектуванні наземних пішохідних переходів враховані вимоги щодо вільного пересування маломобільних груп населення, а саме, застосування на межі тротуару в межах наземного пішохідного переходу пониженого до рівня проїзної частини бордюрного каменю, а також тактильних елементів для орієнтації осіб з вадами зору.
Місцеві проїзди та в'їзди у двори
Ширина в'їздів у двори становить 3,0 м, ширина узбіччя – 1,0 м.
Примикання в'їздів у двори виконується радіусами 3,0 м. При бортовому профілі основної дороги примикання можна виконується шляхом пониження борту на відстані не менше ніж 2,0 м від кромки в'їзду.
Зупинки маршрутних транспортних засобів
Проектом організації дорожнього руху передбачається влаштування 2-х зупинок маршрутних транспортних засобів в с. Харалуг і 1-єї в с.Залізниці.
Зупинки запроектовані за перехрестями. Враховуючи стиснені умови будівництва зупинка запроектована на відстані 20 м від перехрестя до посадового майданчика.
У місцях зупинок маршрутних транспортних засобів передбачені зупинкові та посадкові майданчики.
Довжина зупинкового/посадкового майданчика прийнята 12 м.
Ширина зупинкового майданчика прийнята рівною ширині смуги руху 3,0 м.
Довжина клину відгону на вході до зупинкового майданчика становить 15 м, а на виході – 10 м.
Земляне полотно
Проектом передбачається використання існуючого земляного полотна без внесення змін до його конструкції.
Земляні роботи передбачають влаштування корита в існуючому земляному полотні для влаштування поширення дорожнього одягу.
Також до земляних робіт відносяться роботи по зворотній засипці пазух після влаштування дорожнього одягу та бортового каменю.
Земляне полотно (у т. ч. робочий шар) згідно даних інженерно-геологічних вишукувань представлене з піску дрібного та супіску твердого.
Крутизну укосів насипу висотою до 2 м призначено з урахуванням забезпечення безпечного з'їзду транспортних засобів в аварійних ситуаціях не крутіше 1:3. За умови встановлення на узбіччі дорожнього огородження першої групи допускається збільшення крутизни укосів до граничних значень 1:1,5.
Передбачене укріплення узбіччя ЩПС С7 товщиною 12 см.
Обсяги земляних робіт підраховано по робочих поперечних профілях і наведено в зведених відомостях робіт.
Дорожний одяг
Враховуючи транспортно-експлуатаційні вимоги і категорію дороги, а також інтенсивність руху і склад транспортного потоку, кліматичні і ґрунтово-гідрологічні умови, санітарно-гігієнічні умови та забезпеченість району будівництва місцевими дорожньо-будівельними матеріалами, відповідно до вимог ГБН В.2.3-37641918-559:2019 в робочому проекті розраховано потрібний модуль пружності конструкцій дорожнього одягу та розроблено кілька варіантів конструкції дорожнього одягу.
Конструювання дорожнього одягу було виконане з урахуванням надійності, яка забезпечує безвідмовну роботу конструкції протягом встановленого нормативного терміну служби.
Дорожній одяг на зупинках маршрутних транспортних засобів розраховане також на тривале статичне навантаження.
Для автомобільної дороги конструкції дорожнього одягу запроектовані 3-х типів:
Підсилення дорожнього одягу з а/б покриттям
Підсилення існуючого дорожнього одягу
Матеріал шару | Товщина шару, см |
Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття середньою глибиною 4 см | |
Вирівнюючий шар: Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 середньою товщиною 5 см | 5 |
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013, норма розливу – 0,3 л/м2 | |
Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 7 |
Підсилення дорожнього одягу з бруківки
Підсилення існуючого дорожнього одягу
Матеріал шару | Товщина шару, см |
Існуючий дорожній одяг (бутовий камінь на піщаній підготовці) | |
Вирівнюючий шар: Щебінь фр.20-40 мм за ДСТУ Б В.2.7-75-98 середньою товщиною 12 см влаштований способом заклинки щебінем фр.5-20 мм за ДСТУ Б В.2.7-75-98 (норма витрати 15м3/1000м2) | 12 |
Вирівнюючий шар: Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 середньою товщиною 5 см | 5 |
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013, норма розливу – 0,3 л/м2 | |
Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 7 |
Нове будівництво на ділянках поширення
Конструкція дорожнього одягу капітального типу
Матеріал шару | Товщина шару, см |
Щебінь фр.20-40 мм за ДСТУ Б В.2.7-75-98 влаштований способом заклинки щебенем фр.5-20 мм | 21 |
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013, норма розливу – 0,9 л/м2 | |
Нижній шар покриття: Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 середньою товщиною 5см | 5 |
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013, норма розливу – 0,3 л/м2 | |
Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.Б.НП.І на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 7 |
Посадкові майданчики, тротуари, пішохідні доріжки
Конструкція дорожнього одягу на зупинках та примиканнях
Матеріал шару | Товщина шару, см |
ЩПС С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 | 12 |
Асфальтобетон. АСГ.П.Щ.Г.НП.ІІ на бітумі БНД-70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 4 |
Споруди дорожнього водовідведення
Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянках доріг з поздовжнім похилом понад 30‰, при насипах висотою понад 2,5 м, у місцях віражів і увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при зустрічних похилах передбачено встановлення за укріпленою смугою водовідвідних прикрайкових лотків.
Проектні рішення стосовно водовідводу з поверхні земляного полотна включають в себе як водовідвід з проїзної частини так і водовідвід з укосів земляного полотна.
Скидання води з проїзної частини відбувається відкритими лотками за територію земполотна на рельєф з влаштуванням укріплення бетонними плитками з розтікачем.
Скиди відкритими лотками на дорозі розміщуються у понижених місцях, в лотках проїзної частини вздовж дороги на визначеній відстані один від одного, а також перед з’їздами.
Скид по відкосу відбувається телескопічними лотками Б-6, в кінці яких розташована площадка, що укріплена бетонними плитками з розтікачем.
Проектування автомобільного мосту
(ПК7+27,43 – ПК7+45,89)
Загальні відомості
Необхідність капітального ремонту конструкцій існуючого мосту через річку Горобієвка викликана невідповідністю параметрів автомобільного мосту вимогам діючих нормативних документів.
Технічний стан існуючого автомобільного мосту за «Технічним звітом» на час обстеження визнано обмежено працездатним (експлуатаційний стан 4) відповідно ДСТУ-Н Б В.2.3–23:2012.
Конструкція існуючого автомобільного мосту
Існуючий автомобільний міст має довжину 17,050 м; ширина – 8,1+2×1,2 м; висота опор 3,5-4,0 м; схема мосту -3,0×6,00 м; довжина розрахункового прогону – 5,4 м.
Схема мосту - 3,0х6,0 м – розрізна.
Проїзна частина складається з двох смуг руху по 3,00 м, двох смуг безпеки по 1,0 м та двох залізобетонних тротуарів шириною 1,10 м.
Поручневе перильне огородження з металевих труб. Огородження безпеки на підходах до мосту відсутнє.
Освітлення та інженерні комунікації на існуючому автомобільному мосту відсутні.
Конструкція після капітального ремонту існуючого автомобільного мосту
У робочому проекті запроектовано монолітну плиту проїзної частини бортового профілю, що влаштовується, по збірних залізобетонних плитах суцільного перерізу, прогонової будови.
Температурно-нерозрізна прогонова будова з деформаційними швами над стоянами
Габарит Г-8,3+2х1,25 м, бортовий профіль.
Схема 5,55 + 5,55 + 5,85 м – температурно-нерозрізна.
Доведення габариту проїзної частини до діючих нормативних норм та вимог.
Нове мостове полотно – двоскатна накладна монолітна залізобетонна плита змінної товщини з улаштуванням підвищених тротуарних цоколів по верху плити існуючих плит прогонової будови.
Тротуарні плити – ребристі плити.
Температурна нерозрізність влаштовується відокремленням монолітної плити надопорних зон та перехідних плит гідроізоляційними матеріалами.
Відновлення проектних параметрів конструкцій опор та плит прогонової будови, улаштування поверхневого водовідводу, в напрямку с. Мала Клецька.
Над опорами встановлюються деформаційні шви закритого типу та на всіх стиках перехідних плит з мостовою будовою.
Рухоме навантаження А11, НК-80.
Основні види ремонтних робіт по доведенню параметрів існуючого автомобільного мосту до діючих нормативних правил та норм:
- розбирання комплексу мостового полотна до опорних стійок, при цьому у ході ремонтних робіт зберегти цілісність плит для запобігання порушень її робочих властивостей;
- надання бортового профілю з Г-8,0+2×1,25 м проїзній частині;
- улаштування монолітної температурно-нерозрізної плити проїзної частини;
- улаштування температурної нерозрізності відокремленням монолітної плити надопорних зон та перехідних плит гідроізоляційними матеріалами;
- встановлення уздовж цоколів бордюрних каменів;
- встановлення на цоколях напівжорсткої бар’єрної огорожі типу 11 МО-Ц-1,0 280/06;
- встановлення на тротуарних цоколях безстійкової поручневої огорожі з заведенням на поновлені відкрилки шафової стінки;
- надання проїзній частині поперечного ухилу 2,4%;
- поздовжній ухил проїзної частини 0,5% у бік Малої Клецької;
- улаштування асфальтобетонного покриття проїзної частини h – 11 см;
- улаштування поверхневого водовідводу уздовж підвищених тротуарних цоколів з відведенням за межі споруди;
- улаштування гідрофобізуючого антиковзаючого покриття тротуарів з посипкою кварцовим піском;
- улаштування відкрилків , шафових стінок;
- улаштування монолітних, залізобетонних перехідних плит довжиною
4,0 м та влаштування монолітних, залізобетонних лежнів;
- улаштування розмітки проїзної частини світлоповертаючими фарбами;
- усунення дефектів поверхонь бетону елементів прогонових будов, опор;
- відновлення конструкцій конусів та улаштування у кріплення монолітним бетоном;
- улаштування монолітних, залізобетонних ригелів 0,9×0,5 м.
Технічні рішення капітального ремонту автомобільного мосту
Нове мостове полотно в результаті ремонту складається з 2-х–смугової проїзної частини шириною 2х3,0 м, двох запобіжних смуг шириною 1,0 м та двох тротуарів 1,25 м на підвищених цоколях з встановленими з обох боків проїзної частини металевою бар’єрною огорожею напівжорсткого типу 11 МО-Ц-1,0 280/06 та металевою безстійковою поручневою огорожею висотою 1,2 м.
Конструкція покриття проїзної частини:
- Наплавна гідроізоляція 5,0 мм типу «Техноэласт-МОСТ Б» або гідроізоляція аналогічного типу, що наплавляється на підготовану поверхню монолітної плити.
Нижній шар: АСГ.Пщ.Щ.Г.Н.П.Ш.БНД 60/90 - суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, неперервної гранулометрії, марки І, бітум в'язкий, БНД 60/90, h=40мм.
Верхній шар: АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 60/90 - суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, неперервної гранулометрії, марки І, бітум в'язкий, БНД 60/90, h=70 мм.
Уздовж підвищених цоколів встановлюються бордюри БР 100.30.15.
Водовідвід з проїзної частини передбачається здійснити за рахунок поперечного та поздовжнього ухилів.
Улаштовується нове сполучення з укладанням монолітних залізобетонних перехідних плит L=4,0 м напівзаглибленого типу.
Існуючі конуси частково розбираються. Нові конуси улаштовуються з піщаного дренуючого ґрунту.
Ухил – 1:1,5; 1:3; 1:2.
Укріплення конусів виконується монолітним бетоном h=12 см по шару щебеню h=10 см з улаштуванням збірного бетонного упору.
Відновлення пошкоджених конструкцій прогонових будов
В місцях сколів, висолів та плям іржі шліфувальною машиною.
На поверхню, де були сколи, висоли і плями іржі, наноситься шар з цементного адгезійного розчину для забезпечення зв’язку нового бетону з існуючим бетоном.
Відновлюється цілісність конструкції ремонтним полімерним розчином.
Наноситься захисно-декоративне покриття типу «Мембрана» на поверхню балок прогонової будови.
Відновлення пошкоджених конструкцій елементів опор
Видаляється шар зруйнованого бетону до міцного бетону піскоструминними апаратами.
Поверхня бетону навколо тріщин очищається щітками. Знежирюється та знепилюється зона відновлення. На оголену арматуру наноситься антикорозійний захист.
Ін’єктуються тріщини полімерним складом.
На поверхню, де були висоли, сколи та плями іржі, наноситься шар з цементного адгезійного розчину для забезпечення зв’язку нового бетону з існуючим бетоном опори.
Відновлюється цілісність конструкції ремонтним полімерним розчином.
Наноситься захисно-декоративне покриття типу «Мембрана» на поверхню конструкції опор, підпірних стін.
Гідротехнічні споруди
Робочим проектом передбачено виконання реконструкції водопропускної споруди в с. Залізниця, на р.Б/Н – 5, правій притоці р. Стави, на перетині річки і дороги Залізниця – Харалуг.
Шляхом спільного аналізу дефектів та пошкоджень проведеного технічного обстеження встановлено, що величина фізичного зносу та технічний стан конструктивних елементів водопропускної споруди ІV – аварійний.
На місті існуючої споруди передбачено побудувати Регулятор –переїзд трубчастий РТС-2-1500 × 2000-0-2500.
З метою забезпечення умов виконання будівельних робіт на майданчику основної споруди, зокрема пропуску будівельних витрат води річки, передбачено провести реконструкцію існуючого трубчастого переїзду ТП-200.
Запроектовані заходи. Відповідно до звіту з обстеження технічний стан конструктивних елементів водопропускної споруди ІV – аварійний. Робочим проектом передбачено розбирання існуючої споруди та будівництво на її місці РТС-2-1500×2000-0-2500. Споруда підібрана з розрахунку пропуску максимальних розрахункових витрат. За розрахункову величину відповідно до виконаних гідрологічних розрахунків прийнято витрату максимальних дощових паводків. При цьому рівень води у верхньому б’єфі (в існуючому русловому ставку) прийнято залишити на існуючій відмітці.
В якості основної водопропускної споруди прийнято РТС-2-1500×2000-0-2500.
Споруда РТС-2-1500×2000-0-2500 являє собою регулятор трубчастий зі здвоєними затворами. Кількість отворів - 2 шт. Переріз труби - 1500×2000. Перепад – 0 мм.
Розрахунковий напір на споруді - 2500 мм.
Регулятор-переїзд призначений для регулювання витрат і рівнів води в існуючому ставку с. Залізниця.
Запроектований з використанням збірних та монолітних залізобетонних конструкцій. Так вхідний оголовок (башта) передбачено виконати монолітним, а труби - збірними.
Монолітні і збірні залізобетонні конструкції прийняті з гідротехнічного бетону з марками по міцності на стиснення М-200 і М-300, по морозостійкості - не менше Мрз-150, по водонепроникності не менше В-4.
З’єднання прямокутних труб між собою і з башнею передбачено за допомогою випусків арматури з омонолічуванням стиків.
Для маневрування затворами прийнять типові одногвинтові підйомники з ручним приводом моделі 5В.
РТП-400 «Монах»
Пропуск будівельних витрат води річки буде здійснюватись через споруду РТП-400 типу «Монах».
Діаметр труби прийнято 400 мм. Матеріал труби і оголовка – метал.
Фундамент оголовка – монолітний залізобетон.
Кріплення укосів біля споруди – мощення каменем.
ТП-400
Трубчастий переїзд ТП-400 працюватиме спільно з РТП-400 та забезпечуватиме пропуск будівельних витрат води.
В конструкції споруди передбачено використати збірні залізобетонні раструбні труби діаметром 400мм.
Водовідлив з котлована
Для звільнення котлована від води, яка буде фільтруватися з водойми, проектом передбачено здійснювати водовідлив з використанням мотопомпи.
Доступність території об’єкту для маломобільних груп населення
При проектуванні тротуарів враховані вимоги щодо вільного пересування маломобільних груп населення, а саме максимальний поздовжній і поперечний похили тротуарів не перевищують допустимих значень.
При проектуванні наземних пішохідних переходів враховані вимоги ДБН В.2.2-40:2018 щодо вільного пересування маломобільних груп населення, а саме, застосування на межі тротуару в межах наземного пішохідного переходу пониженого до рівня проїзної частини бордюрного каменю, а також тактильних елементів для орієнтації осіб з вадами зору.
При проектуванні зупинок маршрутних транспортних засобів враховані вимоги ДБН В.2.2-40:2018 щодо вільного пересування маломобільних груп населення, а саме, влаштування тактильних елементів для орієнтації осіб з вадами зору по краю посадкового майданчика.
Кошторисна частина проекту будівництва
Заявлена кошторисна вартість об’єкту будівництва, яка передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 11 червня 2021 року складала 110163,143 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 88721,941 тис. грн; інші витрати – 21441,202 тис. грн.
Кошторисна документація складена з вживанням:
- СОУ 42.1-37641918050:018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт із капітального ремонту»;
- Автомобільні дороги та мости СОУ 42.1-37641918-035:2018.
- ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи (ДСТУ Б Д. 2. 2: 2012);
- ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ б Д.2.4: 2012);
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників таблиці Б.1 додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Керівництво за визначенням загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва» згідно СОУ 42.1-37641918050:018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт із капітального ремонту» п. 5.23; середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 чіл.-ч і розряді робіт 3,8) – 10628,39 грн.
Екологія
Додаткові джерела викиду забруднюючих речовин в атмосферне повітря проектними рішеннями не передбачаються.
Скид стічних вод в поверхневі водойми не передбачається.
Поводження з відходами відповідає вимогам закону України «Про відходи».
Оцінка проектних рішень
I. Міцність, надійність і довговічність запроектованих будівель, споруд, їх експлуатаційна безпека і інженерне забезпечення
Щодо зауважень листів від 18.06.2021 №945, від 25.06.2021 № 972, від 29.06.2021 № 977, робочий проект доповнений та виправлений, в частині зауважень надано пояснення.
ІІ. Кошторисна частина проекту будівництва
За результатами розгляду кошторисної документації та знаття зауважень за листом №991 від 02.07.2021 встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918050:018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт із капітального ремонту» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Крім того, прийнято рівень середньомісячної заробітної плати 10628,39 грн замість 9954,78 грн, уточнено вартість матеріально-технічних ресурсів.
В результаті повторного розгляду загальна кошторисна вартість зменшилась на 39,271 тис. грн.
ІІІ. Пожежна безпека
За результатами розгляду та зняття зауважень за листом від 18.06.2021 №945, робочий проект відповідає вимогам державних будівельних норм та правил щодо пожежної безпеки.
IV Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення
За результатами розгляду, проектна документація відповідає вимогам чинного законодавства в частині забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
V. Охорона праці
За результатами розгляду та зняття зауважень за листом від 18.06.2021 №945, робочий проект відповідає нормативним вимогам з охорони праці.
VI. Екологія
Проектна документація, після внесення змін і доповнень, відповідає нормам і вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки.
Розділи
