Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7208-4023-9579-2600
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0066/01-21 від 02.04.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги по вул. Харківська у м. Рахів. Коригування
Код проектної документації
PD01:3567-3613-8189-3729 №23/21 від 2021-06-06 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:7208-4023-9579-2600
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.03.2021 1801.208 1383.822 417.386

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.03.2021 1802.393 1386.214 416.179 12.031 12.031

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Рахівський район, Рахівська територіальна громада, м. Рахів (станом на 01.01.2021), вулиця Харківська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа РАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА (04053878)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
МИШАНИЧ МИХАЙЛО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 000119, АЕ 006457)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3567-3613-8189-3729
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
06.06.2021
Номер проектної документації
23/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

                Робочий проект «Капітальний ремонт  дороги по вул. Харківська у м. Рахів. Коригування» розроблений Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор", юридична адреса: м. Ужгород, вул. Собранецька, 39, ГІП – Пілюгіна Л.М., кваліфікаційний сертифікат АР №013971 на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

   Робочий проект розглядався філією в 2017 році, в результаті чого було видано експертний звіт від 26 вересня 2017 № 07-1017-17. Загальна кошторисна вартість капітального ремонту склала 1087,535 тис. гривень.

   Робочий проект затверджено.

Затвердженим робочим проектом капітального ремонту  дороги передбачалося розбирання залишків а/б покриття; зрізку непридатного щебеневого ґрунту та будівельного сміття середньою товщиною 30 см та влаштування дорожнього одягу  в існуючих відмітках для унеможливлення попадання поверхневих вод у під’їзд багатоповерхового будинку та взаємної гармонійності елементів вулиці.

Конструкція дорожнього одягу передбачалася наступна: нижній шар щебеневої основи, товщ. 15 см та верхній шар щебеневої основи товщ. 12 см. По щебеню влаштовується розлив бітуму 0,6л/м2. Покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщ. 5 см.

Ширина проїзної частини зберігалася існуюча 4,0-6,0 м.

Влаштування покриття на з'їзді передбачалося шляхом виправлення існуючої гравійної основи з добавлянням нового щебеневого матеріалу сер. товщ. 10 см, влаштування щебеневої основи, сер. товщ. 12 см,  розлив            бітуму 0,6 л/м2. Покриття передбачалося влаштувати  із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки ІІ, товщ. 5 см.

На тротуарі справа передбачалося влаштувати покриття із асфальтобетону, товщ. 3 см на шарі щебеневої основи, товщ. 12 см.

Бордюри із природного каменю перевлаштовувалися. Взамін зруйнованих бетонних бордюрів влаштовувалися нові БР100.30.15 на монолітному бетоні.

Узбіччя украплювалися щебінь-висівками сер. товщ 10 см на ширину 1,0 м.

Для забезпечення водовідведення проектом передбачалося заміну зруйнованого колодязя та влаштування додаткових оглядових та зливоприймальних колодязів.

На км 0+156, км 0+197, км 0+235влаштовуються оглядові колодязі діам.700мм із чавунними люками з отворами-решіткою, які будуть виконувати функції зливоприймачів.

На км0+002, км0+085, км0+152 передбачено влаштувати колодязі діам.1000мм з підключенням проектованих зливоприймальних колодязів діам.700мм в кількості 4 шт.І снуючі колодязі в кількості 2 шт. розбираються та влаштовуються нові. Поліетиленові труби Корсис діам. 250мм укладаються на шар висівок товщ.10см.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий, ухил узбіч 40‰, проїзної частини 25‰.

 

Будівництво не було розпочато.

Коригування робочого проекту виконано на підставі завдання на проектування, яке затверджене замовником.

Коригуванням передбачається:

-          зміну конструкції дорожнього одягу проїзної частини дороги відповідно до діючих ДБН;

-          проектування заходів з організації дорожнього руху;

-          визначення  кошторисної вартості в поточних цінах.

 Проектні рішення після коригування робочого проекту.

  Земляне полотно та дорожній одяг.

Робочим проектом передбачається: розбирання залишків а/б покриття; зрізку непридатного щебеневого ґрунту та будівельного сміття середньою  товщиною  30 см. Дорожній одяг влаштовується в існуючих відмітках для унеможливлення попадання поверхневих вод у під'їзд багатоповерхового будинку та взаємної гармонійності елементів вулиці.

Конструкція дорожнього одягу наступна: нижній шар щебеневої основи, товщиною 21см та верхній шар щебеневої основи товщиною 12 см. По щебеню влаштовується розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2. Покриття передбачено із                                                гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ. Др. Щ. Б. НП. ІІ. на бітумі БНД 50/70  товщиною 5 см.

Ширина проїзної частини зберігається існуюча 4,0-6,0 м.

Влаштування покриття на з'їзді передбачено шляхом виправлення існуючої гравійної основи з добавлянням нового щебеневого матеріалу середньою  товщиною 10 см, влаштування щебеневої основи середньою товщиною 12 см. По щебеню влаштовується розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2. Покриття передбачено із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ. Др. Щ. Б. НП. ІІ. на бітумі БНД 50/70  товщиною 5 см.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий та односхилий.

Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 10 см на ширину 1,0 м (на ділянках вулиці без тротуару).

При виконанні робіт необхідно влаштувати поперечний ухил узбіччя 40%о, проїзної частини 25%о.

            Облаштування та приналежності вулиці.

            Влаштування покриття на тротуарі справа.

На тротуарі передбачено влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ. Др. Щ. Б. НП. ІІ. на бітумі БНД 50/70, товщиною  3 см на шарі щебеневої основи  товщиною  12 см.

Бордюри із природного каменю перевлаштовуються. Взамін зруйнованих бетонних бордюрів влаштовуються нові БР100.30.15 на монолітном бетоні.

  Водовідведення.

Робочим проектом передбачено заміну зруйнованого оглядового колодязя та влаштування додаткових оглядових та зливоприймальних колодязів.

На існуючому колекторі зливоприймальної каналізації передбачені оглядові колодязі із збірних з/б  елементів сер. 3-900-1-14 і встановлюються згідно серійних по ТПР 902-09.22.84.

На км 0+156, км 0+197; км 0+235 прийнято влаштувати оглядові колодязі діаметром 700мм із чавунними люками з отворами-решіткою, які будуть виконувати функції зливо- приймачів.

На км 0+002;  км 0+085; км 0+152 передбачено влаштувати оглядові колодязі діаметром 1000 мм з підключенням проектованих зливоприймальних колодязів діаметром 700 мм в кількості 4 шт. Існуючі зливоприймальні колодязі в кількості 2 шт. розбираються та влаштовуються нові. Висоту зливоприймальних колодязів прийнято 1,38 м. Шахта колодязя прийнята із готових з/б блоків. Решітка зливоприймального колодязя чавунна. Ухил труб віток до оглядових колодязів прийнятий 20%о. Поліетиленові труби Корсис діаметром 250мм укладаються на шар із висівок товщиною 10см з улаштуванням захисного шару із висівок товщиною 30 см. Ущільнення захисного шару виконується вручну. Існуючі люки в межах проїзної частини оглядових колодязів піднімаються до рівня проектованого покриття. В місцях відсутності люків влаштовуються нові.

               Дорожні знаки, розмітка.

Безпека руху та орієнтування водіїв забезпечується існуючими дорожніми знаками.

Розмітка проїзної частини не передбачена згідно ДСТУ 2587:2010 „Розмітка дорожня”.

       Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість   була визначена в поточних цінах станом на 02.03.2021 і складала 1801,208 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1383,822 тис. грн.,  інші витрати –  417,386 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена згідно з  ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

          Заявлена кошторисна вартість   в поточних цінах станом на 02.03.2021 складає 1802,393 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1386,214 тис. грн.,  інші витрати –  416,179 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості за довідкою замовника виконано станом на 01.03.2021 12,031 тис. грн., в т.ч.: інші витрати –  12,031 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт  дороги по вул. Харківська у м. Рахів. Коригування» виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».  При цьому, під час  проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до  проекту внесені зміни і доповнення.      


Розділи