Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
25.05.2021 | 4592.402 | 3692.794 | 899.608 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
25.05.2021 | 4525.989 | 3636.247 | 889.742 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Шишлівці (станом на 01.01.2021), вулиця Добов Іштвана | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ХОЛМКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (22096259) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці |
МИШАНИЧ МИХАЙЛО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 000119, АЕ 006457) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Капітальний ремонт вулиці І.Добо в с. Шишлівці, Ужгородського району» розроблений у 2021 році ФОП Шиян В.Г., адреса: вул. Шумна, м. Ужгород, ГІП Шиян В.Г., кваліфікаційний сертифікат від 23.04.2013 АР № 007496, на підставі акту технічного обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.
Клас наслідків ( відповідальності об’єкта) – СС2. Сукупний показник – СС2.
В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи. Існуюча дорога має такі параметри:
- ширина проїзної частини - 3,5-6,0 м;
- ширина земляного полотна - 8-14,5 м;
- існуюче покриття - асфальтобетонне, чорно-щебеневе, ґрунтове;
- поперечний профіль – безбордюрний;
- довжина ділянки дороги, яка підлягає ремонту – 854 м;
- категорія дороги - житлова вулиця.
Наразі на ділянці склалися несприятливі умови проїзду автомобільного транспорту, так як існуюче покриття знаходиться у незадовільному стані.
На асфальтобетонному покритті спостерігається ямковість від 10% від загальної площі покриття глибиною ям від 5 до 10 см, зруйновані кромки покриття 0,5-0,8 м, відсутність поперечного профілю.
Чорнощебеневе покриття зруйноване до щебеневої основи спостерігаються вибоїни, нерівності відсутній ухил як у поперечному так і в поздовжньому профілі.
Грунтове покриття знаходиться у незадовільному стані, спостерігаються вибоїни, колійність, відсутній поперечний профіль.
Кювети замулені, що призводить до перезволоження земляного полотна дороги та потребують розчистки.
Узбіччя місцями завищені що затрудняє водовідведення з дороги.
До обстеженої ділянки примикають бічні вулиці і проїзди в кількості 6 шт. (2 шт. із чорно-щебеневим покриттям, 4 шт. із щебеневим).
Проектні рішення.
Робочим проектом передбачено комплекс заходів, які призначені для покращення транспортно-експлуатаційних показників дороги за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнюванням поздовжнього профілю, коригуванням поперечних профілів, забезпечення водовідведення із проїзної частини.
Відповідно до завдання та керуючись чинними нормативними документами для існуючої проектної ділянки робочим проектом передбачено влаштування дорожнього одягу удосконаленого типу.
Тип 1
- перед влаштуванням покриття виконується ремонт ям глибиною до 5см, розлив бітумної емульсії 0,36 л/м2 ЕКШ- 50 та вирівнювальний шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см;
- ями, глибиною більше 5см, засипаються щебенем із трамбуванням, розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50, та влаштовується вирівнювальний шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см;
- ремонт кромки-виконується улаштування щебеневої основи із ЩПС С-4 товщ. 12 см, розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50 та вирівнювальний шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см;
- по асфальтобетонній основі розлив бітумної емульсії 0,36 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см.
Тип2
- виправлення профілю основ доріг
- щебенева основа товщиною 12 см із щебенево-піщаної суміші С-4;
- розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.
Тип 3
- ремонт щебеневих основ;
- виправлення профілю основ доріг із додаванням нового матеріалу щебенево-піщана суміш С-4 товщиною 7 см;
- розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.
Тип 4
- влаштування дорожніх корит глибиною 50 см;
- влаштування дренажного шару основи з піщано-гравійної суміші товщиною 10 см;
- влаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 25 см із кам'яної вскриші;
- влаштування верхнього шару основи із ЩПС С-7 товщ. 10 см розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.
По всій довжині запроектовано планування та укріплення узбіччя шириною - 0,5-0,75 м, товщиною – 5 см.
При виконанні робіт необхідно влаштувати поперечний ухил узбіч 40 %о проїзної частини 20 %о.
З'їзди:
Робочим проектом передбачено упорядкування з'їздів у бічні вулиці в кількості 6 шт. і заїзні кишені біля ФАП і школи в кількості 2 шт. Відновлення дорожнього одягу з’їздів запроектовано наступного типу:
Тип 1
- виправлення профілю основ доріг з додаванням нового матеріалу;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см
Тип 2
- ремонт щебеневих основ;
- виправлення профілю основ доріг із додаванням нового матеріалу щебенево-піщана суміш С-4 товщиною 7 см;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.
Тип З
- влаштування дорожніх корит, глибиною 50 см;
- влаштування дренажного шару основи з піщано-гравійної суміші товщиною 10 см;
- влаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 25 см із кам'яної вскриші;
- влаштування верхнього шару основи із ЩПС С-7 товщ. 10 см;
- розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см.
Водовідведення, штучні споруди.
Для забезпечення водовідведення передбачено зрізку завищених узбіч, поглиблення існуючого водовідвідного кювета, влаштування водовідвідного лотка довжиною 28 м.
Робочим проектом передбачено наступні заходи по безпечному руху транспорту та пішоходів:
- по вулиці передбачено влаштування горизонтальної дорожньої розмітки по ДСТУ 2587-2010 „Розмітка дорожня";
- параметри проїзної частини забезпечують пропускну спроможність вулиці;
- дорога облаштовується дорожніми знаками II типорозміру з світлоповертальною поверхнею, щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою.
Дорожній одяг, узбіччя влаштовуються без великих ухилів та перепадів, що є безперешкодним для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки, екології, охорони праці, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту була визначена в поточних цінах станом на 25.05.2021 і складала 4592,402 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 3692,794 тис. грн., інші витрати – 899,608 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 25.05.2021 складає 4525,989 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 3636,247 тис. грн., інші витрати – 889,742 тис. грн..
Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт вулиці І.Добо в с. Шишлівці, Ужгородського району» виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до проектної документації внесені зміни і доповнення.