1 редакція від 15.04.2021 2 редакція від 01.11.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2254-4843-0672-4659
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№09-0062/01-21 від 15.04.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області (35851210) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція автостанції на вул. Незалежності, 2а в смт. Обертин Тлумацького району Івано-Франківської області
Код проектної документації
PD01:6830-5250-7057-4938 №82-09-2020 від 2021-03-01 (видав ВАСИЛИНЮК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2254-4843-0672-4659
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Гуз Роман Брониславович (АЕ 006357, АЕ 000054 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський район, Обертинська територіальна громада (UA26040230000035526), сщ. Обертин, вулиця Незалежності , б. 2а не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гуз Роман Брониславович (АЕ 006357, АЕ 000054)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6830-5250-7057-4938
Орган, що видав
ВАСИЛИНЮК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
01.03.2021
Номер проектної документації
82-09-2020
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Реконструкція автостанції на вул. Незалежності, 2а в смт. Обертин Тлумацького району Івано-Франківської області» виконано фізичною особою-підприємцем Василинюк М. М. (м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 25а), ГАП Василинюк М. М. кваліфікаційний сертифікат виданий 07 грудня 2015 р., АА № 002529 на підставі:

-                  завдання на проектування;

-                  містобудівні умови та обмеження № 31/01-23 від 01.03.2021

-                  детальний план території земельної ділянки;

-                  інженерно-геологічних вишукувань.

Об’єкт будівництва належить до класу наслідків (відповідальності) будинку СС1 (незначні наслідки). Сукупний показник СС1.

Проект розроблений з наступними характеристиками будівельного майданчика:

-        розрахункова зимова температура зовнішнього повітря найхолоднішої

п’ятиденки                                                                                                                           -20°С;

-        розрахункова температура зовнішнього повітря найбільш холодної доби   -24°С;

-        нормативне снігове навантаження                                                             1410 Па;

-        нормативне вітрове навантаження                                                               500 Па;

-        сейсмічність                                                                                            6 балів;

-        зона вологості ділянки будівництва                                                       волога.

Місце розміщення проектованого об’єкту — вул. Незалежності, 2а в смт. Обертин Івано-Франківської області. Земельна ділянка розташована в межах території Обертинської селищної ради та в межах населеного пункту смт. Обертин, згідно генплану — території громадської забудови. Ділянка знаходиться у комунальній власності та орендується замовником. Площа ділянки 0,05га, кадастровий номер 2625655400:04:012:0017. Існуюче цільове призначення землі: 12.04 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства для розміщення та обслуговування автобусної станції. Детальний план території по зміні цільового призначення землі на 03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови затверджений рішенням Обертинської селищної ради №115- 03/2021 від 24 грудня 2020 року.

Ділянка межує:

-         схід, північ, захід: землі селищної ради;

-         південний схід: вул. Незалежності.

Рельєф ділянки має природній ухил з перепадом відміток від 289,01 до 289,39. Ділянка багатокутної форми у плані, південно-східною стороною примикає до вул. Незалежності.

На ділянці розміщується існуюча будівля автостанції, яка реконструюється. Частина існуючої автостанції, яка виходить за межі червоних ліній вул. Незалежності, демонтується.

Головний під’їзд до будинку — з проїжджої частини вул. Незалежності.

На сусідніх земельних ділянках будівлі житлової та громадської забудови.

Проектом, по завданню замовника, передбачено реконструкцію існуючої будівлі автостанції.

Частина зовнішніх та внутрішніх стін та перегородок існуючої автостанції демонтується. Дах існуючої будівлі демонтується для влаштування 2-го мансардного поверху.

Будівля прямокутної форми в плані: 22,00 м в осях по довгій стороні; 11,00 м в осях по коротшій стороні. Гранична висота будівлі — 8,30 м.

Висота 1-го поверху прийнята 3,0м, 2-й поверх — мансардний, висота у найвищій точці — 4,0 м, у найнижчій — 1,50 м.

Призначення основних приміщень по поверхах:

-       1-ий поверх: приміщення для очікування, санвузол для відвідувачів, санвузли персоналу, котельня, 3 торгові зали, кімната персоналу, матеріальна;

-         2-ий поверх (мансардний): хол, офісне приміщення, кабінет, санвузол.

Доступ до 2-го поверху будівлі здійснюватиметься по зовнішніх металевих сходах зі сторони північного фасаду будівлі.

2-й поверх запроектований над частиною 1-го поверху, над іншою частиною запроектоване горище. Дах двосхилий, по дерев’яних кроквах.

Ззовні будівлі є місце для очікування для пасажирів автобусів. Місце для очікування обладнується лавками, забезпечується урнами для сміття та захищене від опадів навісом.

 

За відносну відмітку ±0,000 прийнята відмітка підлоги першого поверху, що відповідає абсолютній відмітці +289,25.

Ступінь вогнестійкості будівлі — ІІІ. Стіни — керамічна цегла пустотіла, ділянки з вентиляційними та димовими каналами — цегла повнотіла, перекриття — монолітний залізобетон, покриття — по дерев’яних кроквах, матеріал покриття — металочерепиця.

Конструктивна схема будівлі — змішана з поздовжніми і поперечними несучими стінами. Жорсткість і стійкість будівлі забезпечується стінами і міжповерховим перекриттям.

Частина існуючих фундаментів демонтується, проектовані фундаменти — конструктивна схема стрічкова, залізобетонні, бетону класу С12/15; глибина залягання фундаментів в ґрунт — 1,80м. Глибина промерзання ґрунту — 0,8м. У випадку виявлення насипних ґрунтів нижче відмітки влаштування низу фундаменту необхідним є заміна на несучі ґрунти. Ґрунтові води на період проведення вишукувальних робіт незустрінуті. По фундаментам є обов’язковим горизонтальна гідроізоляція.

Гідроізоляцію виконувати з цементного розчину складу 1:2 на відм. -0,030. Вертикальна гідроізоляція розташовується від підошви фундаменту до області розбризкування дощової води. У місцях виведення горизонтальної ізоляції і стиків вертикальної гідроізоляції необхідно забезпечити надійне з’єднання і захист від проникнення води. Для гідроізоляції використовується двокомпонентна бітумно- полімерна емульсія, яка наноситься обмазувальних способом.

За даними інженерно-геологічних вишукувань основою під фундаменти прийнято суглинок зеленуватий, жовтий, тугопластичний з основними нормативними характеристиками: у = 18,0кН/м3, с = 18КПа, ф = 19°, Е = 10,7МПа. Деталі див. Науково- технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування, виконаний ТзОВ «Проектно- вишукувальний інститут «Івано-Франківськагропроект».

Матеріал підготовки під підошвою фундаментів — бетон класу С8/10.

Зворотню засипку пазух фундаментів виконується ґрунтом без включення будівельного сміття та рослинного шару з ущільненням шарами не більше 200 мм до ]ск=1,65 т/м3.

Частина існуючих стін демонтується. Проектовані зовнішні стіни, внутрішні несучі, самонесучі та внутрішні перегородки — цегла пустотіла, марки М75. Ділянки з вентиляційними та димовими каналами виконувати з повнотілої цегли. Товщина зовнішніх та внутрішніх несучих стін — 380 мм, товщина внутрішніх перегородок —    120 мм. Розчини класу міцності на стик не нижче М50 на основі цементу з пластифікаторами. Кам’яна кладка повинна мати значення характеристичної міцності на вигин по неперев’язаних швах fxk1>120кПа.

Перемички монолітні залізобетонні, арматура для залізобетонних конструкцій згідно ДСТУ 3760:2006, деталі влаштування перемичок див. креслення КБ-11 ^13, Том 2 «Конструкції будівельні».

Над 1-им поверхом передбачено монолітне залізобетонне перекриття, бетон класу С15/20.

Дах — двосхилий по дерев’яних кроквах. Матеріал покриття — металочерепиця.

Антисейсмічні заходи

Проект виконувався згідно ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України». Будівля двоповерхова з поздовжніми та поперечними несучими цегляними стінами. Будівля простої форми у плані, відповідає планувальним вимогам п.7.1.3, 7.12.2 та таблиці 7.1.

Горизонтальні гідроізоляційні шари слід виконувати з будівельного розчину на цементному в’яжучому.

В будівництві використовувати цеглу марки не нижче М75, розчини класу міцності на стик не нижче М50 на основі цементу з пластифікаторами або спеціальними добавками, які підвищують зчеплення розчину з цеглою.

Кам’яна кладка повинна мати значення характеристичної міцності на вигин по неперев’язаних швах fxkl>120 кПа.

Граничні розміри елементів будівлі відповідають вимогам табл.7.2 ДБН В.1.1- 12:2012:

-         ширина простінків не менше 0,64 м;

-         ширина прорізів не більше 3,5 м;

-         співвідношення ширини простінка до ширини прорізу не менше 0,3;

-         виступи стін у плані не більше 3,5 м;

-         відстані між осями поперечних стін або рам, що їх замінюють.

Згідно п.7.10.7 внутрішні поздовжні стіни будівлі та крайні поперечні виконані без зламів.

Згідно п.7.10.16 перемички замуровуються в кладку на глибину не менш ніж         350 мм. При ширині прорізу до 1,5 м допускається замуровування перемичок на 250 мм.

Перегородки повинні бути прикріплені до вертикальних конструкцій будівель, а за довжини понад 3 м — і до перекриттів. Конструкція кріплення перегородок до несучих елементів будівлі повинна виключати можливість передачі на них горизонтальних навантажень, що діють в їх площині, забезпечуючи при цьому їх стійкість із площини.

Для забезпечення незалежного деформування перегородок слід передбачати антисейсмічні шви уздовж бічних вертикальних і верхніх горизонтальних граней перегородок і несучих конструкцій будівлі. Ширина швів приймається за максимальною величиною перекосу поверхів будівлі за дії розрахункових навантажень, але не менше ніж 20 мм.

Шви заповнюються пружним еластичним матеріалом. Допускається виконувати перегородки підвісними з обмежувачем із їх площини.

Міцність перегородок та їх кріплень із площини повинна бути підтверджена розрахунком на дію місцевих сейсмічних навантажень. Нормальне зчеплення кладки перегородок із дрібнорозмірних виробів повинне бути £хк1>60 кПа.

Цегляні перегородки слід армувати за всією довжиною не рідше ніж через 70 см за висотою.

Обпирання дерев’яних, металевих та залізобетонних балок на кам’яні стіни повинне бути не менше ніж 200 мм. Опорні ділянки балок повинні бути надійно прикріплені до несучих конструкцій будівлі.

Вибір матеріалів для сталевих каркасів повинен провадитися відповідно до додатка Е ДБН В.2.6-163 за сейсмічності майданчика будівництва до 7 балів — як для конструкцій групи 2. Зварні шви в з’єднаннях повинні виконуватися електродами, що забезпечують достатню пластичність з’єднання. При ручному дуговому зварюванні рекомендуються електроди типу Э42А, Э46А і Э50А згідно з додатком Ж ДБН В.2.6-163. Для болтових з’єднань рекомендуються болти класів точності В і С згідно з додатком Ж ДБН В.2.6-163.

Антикорозійні заходи виконати згідно вимог ДСТУ-Н Б В.2.6-186:2013 «Настанова щодо захисту будівельних конструкцій будівель та споруд від корозії».

Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Івано-Франківській області під час розгляду робочого проекту «Реконструкція автостанції на вул. Незалежності, 2а в смт. Обертин Тлумацького району Івано-Франківської області» було надано зауваження  та пропозиції щодо робочого проекту, які доведені до замовника, на підставі яких генпроектувальником  внесені зміни до проектної документації.


Розділи